Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01123 Балалар хирургиясы в Семей медицина университеті

Пәндер

  • Амбулаториялық-емханалық хирургия-1

    Емханаларға науқастарды қабылдау принциптерін үйрету -балаларды жоспарлы тексеруден өткізу; -әртүрлі патологиялары бар науқастарды диспансерлік бақылау принциптерін көрсету; -созылмалы аурулары және ұзақ мерзімді аурулары бар балаларды оңалту шараларын жүргізу; -қабылдаудағы науқастардың шұғыл жағдайын бағалау; - жоспарлы госпитализацияға балалардағы патологияларды диагностикалаудың негізгі дағдылары; операциядан кейінгі кезеңде балаларға хирургиялық көмек көрсету; - десмургияның негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 11
  • Шұғыл хирургия

    Резиденттерді хирургиядағы шұғыл жағдайларды диагностикалауға, ТРИАЖ жүргізуге, ауруханаға дейінгі кезеңде және шұғыл медицина бөлімінде шұғыл медициналық көмек көрсетуге, синдромдар негізінде клиникалық диагноз қоюға, хирургиялық араласудан бұрын зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындауға, стационарда шұғыл медициналық көмек көрсетуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 25
  • Ерте жастағы балаларда тірек-қимыл аппаратының ауруларын ерте анықтау

    Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушы міндеттеуі бойынша ерте және дұрыс диагноз қою, қолайлы емдік жоспар құру үшін науқаспен тиімді қарым-қатынас жасауды, мамандарға мойын қисаюының, туа біткен жамбас буынының шығуы, маймақтық, қол қисықтығы, сколиоз, аяқталмаған остеогенез, синдактилия, полидактилия симптомдарын анықтау дағдыларына үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Іріңді хирургия

    Жаңа туылған нәрестелердегі терінің, тері асты және жұмсақ тіндердің тамырларының құрылымдық ерекшеліктерін зерттеу; - ерте және үлкен жастағы балалардағы іріңді процестердің ағымының ерекшеліктері; - абсцесс пен флегмонаның, жедел және созылмалы остеомиелиттің, іріңді аурулардың сараланған диагностикасын жүргізу - клиникалық және зертханалық мәліметтерді ескере отырып, тексеру жоспарын және дұрыс емдеуді тағайындау; - кәсіпаралық ұжымдарда жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 30
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Урологиямен жоспарлы хирургия-1

    Зәр шығару жүйесінің негізгі ауруларын үйрету: бүйректің, несепағардың, қуықтың дамуының аномалиясы, ұрық безінің патологиясы; - зәр шығару жүйесі аурулары бар науқастарды жүргізу принциптерін; - уретраның дамуындағы ауытқуларды диагностикалау; - дифференциалды диагностиканы жүргізу; -зертханалық нәтижелерді интерпретациялау; - гидронефроз, уретероцеле, қуық несепағар рефлюксі, уретраның артқы қақпақшасы, крипторхизмді емдеудің негізгі хирургиялық әдістеріне үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 33
  • Жаңа туған нәрестелер хирургиясы

    Туа біткен ақаулардың клиникалық ағымдарының ерекшеліктерін зерттеу; - ішек жолдарының атрезиясын диагностикалау (өңештің, асқазанның, ішектің атрезиясы); - бронхтар мен өкпенің ақауларын диагностикалау (трахеомаляция, бронхоэктаз, ауа көпіршіктері және өкпе кисталары); - іштің алдыңғы қабырғасының ақауын диагностикалау (эмбриональды жарық, гастрошизис, іштің алдыңғы қабырғасы бұлшықеттерінің аплазиясы); - омыртқа және жұлынның даму ақауларын диагностикалау (менингоцелле, рахишизис).

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 20
  • Амбулаториялық-емханалық хирургия-2

    Емханаларға науқастарды қабылдау принциптерін үйрету; -балаларды жоспарлы тексеруден өткізу; -әртүрлі патологиялары бар науқастарды диспансерлік бақылау принциптерін үйрету; - Созылмалы аурулары бар және ұзақ мерзімді ауырып жүрген балаларға оңалту шараларын өткізу; -қабылдаудағы науқастардың шұғыл жағдайын бағалау; жоспарлы ауруханаға жатқызу үшін балалардағы патологияларды диагностикалаудың негізгі дағдыларына үйрету; -операциядан кейінгі кезеңде балаларға хирургиялық көмек көрсету; - десмургияның негізгі принциптері - науқаспен, оның қоршаған ортасымен, медицина қызметкерлерімен тиімді өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 13
  • Биостатистика

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардағы асқазан-ішек жолдарының ақауларын емдеудің тиімді диагностикалық алгоритмдері мен заманауи стратегиялары

    Өңеш атрезиясы, жоғарғы және төменгі ішек өтімсіздігінің дұрыс диагнозын қоюды үйрету; -осы ақаулардың белгілерін ерте анықтауға, -рентген зерттеуінің ерекшеліктері мен зерттеуді жүргізу уақытына -анестезиология,реанимация және интенсивті терапия бөлімінің шарттары бойынша операция алды дайындықты жүргізі принциптеріне, -АІЖ жолдарының ақауларын хирургиялық емдеу дағдыларына, - Жүктіліктің I, II, III семестрінде Ұрықтың даму ақауларын УДЗ диагностикалау мерзімдерін білуге, - кәсіби әдебиеттерді зерделеу және сыни тұрғыдан бағалау, халықаралық мәліметтер базасын күнделікті қызметінде тиімді пайдалануға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Торакальды хирургия

    Іріңді-қабыну және паразиттік патологияның клиникалық көріністерін анықтаудың негізгі принциптерін үйрету; - өкпе мен плевраның деструктивті зақымдануының диагностикасы және дифференциалды диагностикасы; - өкпенің эхинококкозының диагностикасы мен дифференциалды диагностикасын жүргізу; - бронхоэктаз бен өкпе ателектазының диагностикасы және дифференциалды диагностикасы; - өкпе аурулары бар науқастарды жүргізудің негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 20
  • Эндоскопиялық хирургия

    Балалардағы жоспарлы патологияларды (шап жарығы, крипторхизм, варикоцеле) емдеуде эндовидеохирургиялық коррекцияны қолданудың негізгі көрсеткіштерін зерттеу; - шұғыл патологияларды (аппендицит, аналық без апоплексиясы, паренхиматозды мүшелердің жыртылуы) емдеуде эндовидеохирургиялық коррекцияны қолданудың негізгі көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштерін зерттеу; - клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмектің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибе негізінде оның тиімділігін бағалауға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 16
  • Травматология, ортопедия

    Әр түрлі жас топтарындағы балалардың қаңқасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу, - сынықтар мен шығулардың ерекшеліктерін; - диагностика мен диагноз қою тактикасын үйрету; - хирургиялық көмек көрсету көрсеткіштерін анықтау; - жабық сынықтар кезінде операциялар жүргізуді үйрету; - ашық сынықтар кезінде операциялар жүргізуді үйрету; - гипсті таңғыштар салу принциптеріне үйрету; - науқасты операциядан кейінгі кезеңде жүргізу тактикасын үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 25
  • Урологиямен жоспарлы хирургия-2

    Жарықтар: шап, шап-қуық, кіндік, іштің ақ сызығы, cан, диафрагмал. Гидроцеле. Патология яичек: крипторхизм, агенезия, эктопия. Зәр шығару жүйесінің туа біткен даму ақаулары. Бүйрек дамуының ақаулары: жағдайы, саны, құрылымы, өлшемдері ауытқулары. Гидронефроз, уретерогидронефроз, уретероцеле, көпіршікті-несепағар рефлюкс. Инфравезикальная обструкция: клапан артқы уретраның стенозы, артқы уретра. Гипоспадия және эписпадия. Нейрогенді қуық. Терінің және жұмсақ тіндердің қатерсіз ісіктері: гемангиома, атерома, липома, мойынның ортаңғы кистасы, гигром, тератома, невус. Крест-копчика жыланағы. Паренхиматозды ағзалардың паразиттік кистасы. Гиршпрунг Ауруы.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Хирургиялық аурулары бар бала жасындағы пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.
  • Кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті
  • «Балалар хирургиясы» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.
  • Хирургиялық аурулары бар бала жасындағы пациенттерге медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті.
  • Адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті.
  • Бала жасындағы хирургиялық аурулары бар науқастардың клиникалық диагнозын тұжырымдай алуға, хирургиялық профильдегі балаларға медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибе негізінде емдеу жоспарын тағайындауға және оның тиімділігін бағалауға қабілетті.
Top