Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01154 Оториноларингология (ересектер, балалар) в Семей медицина университеті

Пәндер

  • Отоларингология-онкология

    Пән ЛОР мүшелерінің қатерлі ісіктерін диагностикалау мен емдеуді зерттеуге бағытталған. Ол сонымен қатар резиденттерді онкопатологиясы бар науқастармен қарым-қатынас жасау дағдыларына үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 10
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сурдология

    Есту қабілеті нашар ересектерді оңалтуды зерттеу. Есту қызметін қалпына келтіру принциптері. Есту қабілетінің жоғалуы мен кереңдіктің әртүрлі формаларын емдеу және алдын алудың заманауи әдістері. Ортаңғы құлақ аурулары кезінде есту қабілетін жақсартатын операциялар. Мирингопластика. Тимпанопластика. Отоневрологиялық науқастарды тексеру әдісі. Отоневрологияның жеке сұрақтары. Алдын ала медициналық тексерулер және еңбекке қабілеттілікті тексеру кезінде өндірістік кәсіби таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 15
  • Ересектердің стационарлық оториноларингологиясы-1

    Оториноларингологиялық аурухананың негізгі міндеттерін зерттейді. Сыртқы, ортаңғы және ішкі құлақтың клиникалық анатомиясы мен физиологиясын. Есту анализаторын зерттеу әдістері. Сыртқы, ортаңғы және ішкі құлақтың жедел және созылмалы аурулары. Саңыраулық және кереңдік. Есту қабілетінің бұзылуын түзету. Ортаңғы және ішкі құлақтың іріңді ауруларының бас сүйек ішілік асқынулар. Құлақ жарақаты

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 22
  • Биостатистика

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шұғыл оториноларингология

    Жедел оториноларингологияның құрылымын зерттейді. Мұрын және мұрын қуыстарының аурулары: жарақаттар, бөгде заттар, мұрыннан қан кету, мұрын және мұрын қалқасының абсцессі, риногендік орбиталық және бас сүйек ішілік асқынулар кезінде шұғыл көмек. Жұтқыншақтың аурулары кезіндегі шұғыл көмек: жарақаттар, бөгде заттар, паратонзиллярлық және парафарингеальды абсцесстер, жұтқыншақарты абсцесстер, медиастинит. Көмей аурулары кезіндегі шұғыл көмек: жарақат, бөгде заттар, кеңірдектің және трахеяның стенозы, трахеостомия, асқынулар. Құлақ аурулары кезіндегі шұғыл көмек: жарақаттар, бөгде заттар, қан кету, сыртқы құлақтың абсцессі, құлақтың және емізік тәрізді өсіндінің жедел қабыну аурулары, отогенді бас сүйек ішілік асқынулар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ересектердің амбулаториялық-емханалық оториноларингологиясы

    Қазақстан Республикасында ЛОР күтімін ұйымдастыруды зерттейді. Оториноларингологиялық профилі бар науқастарды диспансерлік динамикалық бақылау және санаториялық-курорттық емдеу. Оториноларингологиядағы дәлелді медицина. Құлақ, тамақ, мұрын және кеңірдектің оперативті хирургиясы және физиологиясы негіздері мен клиникалық – топографиялық анатомиясы. ЛОР мүшелерін зерттеу әдістері. Оториноларингологиядағы негізгі симптомдар мен синдромдар. Оториноларингологиядағы бас сүйек ішілік асқынулардың және шұғыл жағдайлардың диагностикасы. Құлақ, тамақ және мұрынның жарақаттары мен бөгде заттары кезінде медициналық көмек көрсету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 15
  • Отоневрология

    Пән ішкі құлақтың нерв аппаратының және оған жапсарлас анатомиялық түзілімдердің бұзылуына байланысты ауруларды диагностикалау және емдеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. оның ішінде хирургиялық араласулар.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 10
  • Функционалдық эндоскопиялық риносинусохирургия

    Мұрынның, параназальды синустардың және іргелес аймақтардың морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктері мен патологиясын зерттеумен айналысатын клиникалық пән. Бұл пәнді өту барысында мұрын және мұрын қуысының ауруларын диагностикалау мен емдеудің (оперативті және консервативті) өзекті мәселелері, эндоскопиялық операциялардың ерекшеліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 15
  • Фониатрия

    Дауыс аппаратын зерттеу әдістерін, клиникалық анатомияны, физиологияны зерттейді. Көмейдің қабыну аурулары. Дауысты қалыптастыруға әсер ететін дауыс аппаратының және басқа мүшелер мен жүйелердің аурулары. Дауысы бұзылған адамдарды диагностикалау және оңалту мәселесі. Көмейдің жүйке аппаратының аурулары. Көмейдің парезі және сал ауруы бар науқастарды оңалту. Функционалды дисфония. Балалар фониартриясының сұрақтары. Көмейдің реконструктивтік хирургиясы. Имплантациялық ларингопластика. Фонопедия және фонохирургия негіздері. Көмейдің ісіктері. Көмейдің жедел және созылмалы стеноздары. Көмейдің жарақаттары мен бөгде денелері. Көмейдің спецификалық аурулары. Көмей мен трахеяның кәсіптік аурулары, еңбек сараптамасының сұрақтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Анестезиология және реаниматология

    Анестезиология, реанимация және интенсивті терапия бөлімшелерінің ұйымдастырылуы мен жұмысын зерттейді. Анестезияның аймақтық әдістері. Анестезияның біріктірілген және аралас түрлері. Операциядан кейінгі ерте кезеңнің ерекшеліктері. ЛОР мүшелерінің патологиясы бар науқастардағы анестезияның ерекшеліктері. Шок, септикалық асқынулар, жедел тыныс және жүрек-қан тамырлары жеткіліксіздігі, гипертермиялық синдромдар кезіндегі қарқынды терапия және реанимация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалар стационарындағы оториноларингологиясы-1

    Сыртқы, ортаңғы және ішкі құлақтың клиникалық анатомиясы мен физиологиясын, жас ерекшеліктерін зерттейді. Балалардағы есту және вестибулярлық анализаторды зерттеу әдістері. Сыртқы, ортаңғы және ішкі құлақтың жедел және созылмалы аурулары. Саңыраулық және кереңдік. Есту қабілетінің бұзылуын түзету. Ортаңғы және ішкі құлақтың іріңді ауруларының бас сүйек ішілік асқынулары. Құлақ жарақаты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 18
  • Ересектердің стационарлық оториноларингологиясы-2

    Құлақтың қатерсіз және қатерлі ісіктерін зерттеу. Құлақтың инфекциялық гранулемасы: туберкулез, сифилис, склерома. Мұрын және мұрын қуысының клиникалық анатомиясы, физиологиясы және зерттеу әдістері. Анатомиялық және топографиялық ерекшеліктері. Даму аномалиялары, жарақаттар, бөгде денелер. Сыртқы мұрын аурулары. Мұрыннан қан кету. Мұрын септумының ауытқулары. Жедел және созылмалы ринит. Жедел және созылмалы синусит.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 11
  • Құлақ микрохирургиясы

    Ортаңғы құлақ микрохирургиясындағы инновациялар. Тимпанопластика, стапедопластика түрлері. Құлақ сүйек протезі ретіндегі материалдар. Құлақ қалқанының туа біткен және жүре пайда болған деформациялары мен ақауларын, сыртқы есту жолының атрезиясын хирургиялық жолмен жою

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 10
  • Оториноларингологиядағы эндоскопия

    / Мұрын мен мұрын маңындағы қуыстардың клиникалық анатомиясын, физиологиясын, эндоскопиялық топографиясын зерттейді. Турбинопластика, септопластика. Мұрын қырының протездеу үшін материал дайындау, ринопластиканың кезеңдері мен әдістері. Эндоназальды гайморотомия, фронтотомия, сфеноидотомия. Этмоидотомия. Сына тәрізді қойнаудың операциялық ену жолын. Операция жүргізу ерекшеліктері, мүмкін болатын асқынулар. Кристотомия. Ортаңғы және төменгі мұрын кеуілжір хирургиясы, интраоперациялық асқынулар. Мұрын мен мұрын маңындағы қойнауларының ісіктер эндоскопиялық хирургиясы. Ринопластика әдістері, ену жолдары, қажетті құрал-саймандар. Риносептопластиканың сәтсіздіктері мен асқынулары, оларды жою бойынша шаралар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалар стационарындағы оториноларингологиясы-2

    Балалардағы қатерсіз және қатерлі ісіктерді зерттеу. Құлақтың инфекциялық гранулемасы: туберкулез, сифилис, склерома. Мұрын және мұрын қуысының клиникалық анатомиясы, физиологиясы және зерттеу әдістері. Балалық шақтың анатомиялық-топографиялық ерекшеліктері. Даму аномалиялары, жарақаттар, бөгде денелер. Сыртқы мұрын аурулары. Мұрыннан қан кету. Мұрын аралығының ауытқулары. Жедел және созылмалы ринит. Балалардағы жедел және созылмалы синусит.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 13
  • Балалар стационарындағы оториноларингологиясы-3

    Әр түрлі жастағы балалардағы клиникалық анатомиясын, физиологиясын және анатомо-топографиялық жас ерекшеліктерін зерттей отырып, балалардың жұтқыншақ ауруларының диагностикалық әдістерін үйренеді. Туа біткен ақаулар, жарақаттар, бөгде заттар. Фарингеальды қабыну ауруларының клиникалық көрінісі, диагностикалық критерийлері, емдеу және алдын-алу әдістері: аденоидит, өткір және созылмалы тонзиллит, паратонзиллярлық және парафарингеальды абсцесс, фаринголарингит. Балалардың мұрын-жұтқыншақ, ауыз-жұтқыншақ, көмей-жұтқыншақ мен таңдай бадамша бездерің ауруларын консервативті және хирургиялық емдеудің принциптері мен ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 14
  • Эндоларингеальды хирургия

    Эндоларингальды кордектомиялар, кеңірдектің резекциясы, кеңірдектің ісіктерін жою. Техникасы, операция кезеңдері, асқынулары. Жұмсақ таңдайға, таңдай миндалиндерге операция. Қорылдауды емдеудің заманауи әдістері. Аз инвазивті жұмсақ таңдай хирургиясындағы лазер, техника. Тонзиллитті криодеструкциямен емдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ересектердің стационарлық оториноларингологиясы-3

    Жұтқыншақтың клиникалық анатомиясы, физиологиясы және зерттеу әдістері зерттеледі. Анатомиялық және топографиялық ерекшеліктері. Даму аномалиялары, жарақаттар, бөгде денелер. Жұтқыншақтың қабыну ауруларының клиникасы, диагностикасы, емі: аденоидтер, жіті және созылмалы тонзиллит, паратонзиллярлық және парафарингеальды абсцесстер, фаринголарингит. Мұрын-жұтқыншақ, таңдай бадамша бездері, көмей-жұтқыншақ ауруларының консервативті терапиясы және хирургиялық емдеу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 12
  • Амбулаториялық-емханалық балалар оториноларингологиясы

    Балалар отоларингологиясының ерекшеліктерін оқып білу. Балалардағы ЛОР мүшелерінің құрылысы мен топографиясының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Балалар отоларингологиясындағы дәлелді медицина. Балалар оториноларингологиясындағы диагностика және емдеу принциптері. Балалардағы ЛОР мүшелерінің туа біткен және жүре пайда болған аномалиялары. Жедел және созылмалы тонзиллит, фарингит. Таңдай бадамша бездері мен аденоидтардың гипертрофиясы. Құлақ аурулары және есту қабілеті нашар балаларды оңалту. Оториноларингологиялық бейіндегі науқас балаларды диспансерлік бақылау. Балалардағы ЛОР мүшелерінің жарақаттары мен бөгде денелері. Балалардағы ЛОР ауруларының бассүйек ішілік асқынуларының диагностикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 15

Оқыту нәтижелері

  • Клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және барлық деңгейлерде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті медициналық көмек көрсету, оның ішінде пациенттерге төтенше жағдайларда шұғыл және кезек күттірмейтін нысандағы құлақ, тамақ, мұрын аурулары және (немесе) жай-күйі бар пациенттерге.
  • науқаспен тиімді тіл табыса алады, науқас үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін оның қоршаған ортасы, денсаулық сақтау мамандары.
  • тәуекелдерді бағалай алады және жоғары қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді қолдана алады медициналық көмектің қауіпсіздік деңгейі мен сапасы.
  • өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдық шеңберінде әрекет ете алады, төтенше жағдайларда негізгі көмек көрсете алады, кәсіби аралық бөлімде жұмыс істей алады Ұлт денсаулығын нығайтуға бағытталған саясатты жүзеге асыру үшін командалар.
  • Адекватты зерттеу сұрақтарын құрастыра алады, кәсіби әдебиеттерді сыни бағалай алады, халықаралық мәліметтер базасын күнделікті қызметінде тиімді пайдалана алады, жұмысқа қатыса алады зерттеу тобы, жобалық зерттеулер, соның ішінде зерттеу дизайны мен дизайны, зерттеу нәтижелерін жазу және ғылыми журналдарда мақалалар жариялау.
  • өз бетінше білім алуға және кәсіби ұжымның басқа мүшелерін белсенді түрде оқытуға қабілетті пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысу.
Top