7M01501 География в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты магистранттардың жеке қасиеттерін дамыту, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерін қалыптастыру, ел заңнамасының талаптарына сәйкес жобалық, ғылыми-зерттеу, ұйымдастырушылық-басқарушылық, сараптамалық, педагогикалық жұмыс шеңберінде тәжірибелік қызметте оларды іске асыру дағдыларын дамыту.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылыми жобалармен жұмыс істеу әдістемесі
Бұл пән оқушылармен жұмыс істеу дағдыларын, сондай-ақ қатысушыларды іріктеу, қысқа және орта мерзімді перспективада зерттеу қызметін ұйымдастыру, сөйлеу логикасын дайындау, зерттеу қорытындылары бойынша бейнематериалдар жасау және оқушының зерттеуден кейінгі қызметін құру бойынша тәжірибені қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында өлкетанудың, Қоршаған ортаны қорғаудың, жер туралы ғылымдардың, экономиканың тақырыптық бағыттары қарастырылады. Жеке сабақтар мектепте зерттеу үйірмелері аясында жоспарланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кешенді елтану
Пәннің мақсаты-экономикалық және физикалық география тұрғысынан макроэкономикалық аймақтар мен жекелеген елдердің қазіргі жағдайын талдау. Пәннің негізіне В.В. Вольскийдің, в. п. Максаковскийдің оқу курстары, сонымен қатар Физика-географиялық оғаштық ілімі алынды. Курстың негізгі міндеті жалпы физикалық және экономикалық география бойынша өткен курстарды бекіту болып табылады. Курс аясында студенттер жекелеген аймақтарды зерттеуге тап болады. Оқыту әдістері: ішінара іздеу әдісі, оқу дискуссиясының әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы және көлік географиясы
Пәннің мақсаты-әр түрлі елдердің ұлттық шаруашылықтарын одан әрі талдау және салыстыру мүмкіндігі үшін Ұлттық экономика салаларының техникалық-экономикалық, кеңістіктік және жүйелік ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәннің тақырыбы Экономикалық география курсының жалғасы болып табылады. Пән аясында оқушылар аумақтық-қоғамдық жүйе туралы түсініктерін бекітеді. Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері туралы бөлімде студенттер өндірістің әртүрлі түрлерін ұйымдастырудың техникалық мәселелерімен танысады. Оқыту әдістері: ішінара іздеу, оқу дискуссиясының әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (Кәсіби)
Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Олимпиадашыларды даярлау әдістемесі
Пән олимпиадашылармен жұмыс нысандары мен әдістерін практикалық зерттеуге, әлеуетті оқушыларды іріктеуге, ұзақ мерзімді дайындық стратегиясын құруға, сондай-ақ оқушылардың нәтижелілігін талдау әдістеріне бағытталған. Жеке бөлімдер олимпиадалық тапсырмаларды (теориялық, Есептеу, графикалық) түрлендіруді зерттеуге және өз тапсырмаларын әзірлеуге арналған. Практикамен байланыс көшпелі сабақтар өткізу және қала мектептерінде практик-мұғалімдерді бақылау арқылы сақталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидрометеорологиялық зерттеулер
Пәннің мақсаты-Гидрология, климатология, метеорология және геокриологияның аралас бағыттары, гляциология бойынша заманауи зерттеулерді зерттеу және талдау. Пән шеңберінде қазақстандық және шетелдік ғалымдардың гидрометеорологиялық зерттеулерін жаһандық және өңірлік аспектіні бөліп көрсете отырып, бағыттар бойынша саралау қажет. Пәннің жеке модулі-Қазгидромет метеорологиялық деректері мен веб-сервистер негізінде өңірдегі ауа райына статистикалық байқау жүргізу. Оқыту әдістері: далалық әдіс, кейс әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Геологиялық-геоморфологиялық зерттеулер
Пәннің мақсаты-геология, геотектоника, палеогеография және геоморфология бағыттары шеңберіндегі заманауи зерттеулерді зерттеу және талдау. Осы пәнді оқытудың базалық деңгейі ұлттық компонентті ескере отырып, геология мен геоморфология бойынша қолда бар білімді бекіту және өзектендіру болып табылады. Пәннің негізгі бөлігі пән тақырыбына сәйкес ғылыми бағыттардың саралануын зерделеуге, өзектілігін талдауға, зерттеуге деген көзқарастарға, нәтижелерді талқылауға бағытталған. Оқыту әдістері: далалық әдіс, кейс әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ОАОО мен ЖОО-да географияны оқыту технологиясы
Пәннің мақсаты-жоғары білім берудің әдістері мен технологиялары туралы оқушылардың түсінігін қалыптастыру. Пән мазмұнын меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар. Пән көлемі және оқу жұмысының түрлері. Тақырыптық жоспар. Пәнді меңгеруді ұйымдастыру бойынша оқытушыларға арналған әдістемелік ұсынымдар. Пәннің практикалық бөлігі. ЖОО-да құжаттамамен жұмыс. Оқу құжаттамасын әзірлеу, силлабустар мен оқу жоспарларын, бақылау-өлшеу материалдарын жасау. Оқыту әдістері: проблемалық әдіс, оқу дискуссиясының әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік география және геодемография
Пәннің мақсаты-математикалық-географиялық және әлеуметтік-гуманитарлық құзіреттерді қалыптастыру. Әлеуметтік географияның теориялық негіздері. Халықаралық қатынастарды аймақтандыру. Халықаралық аймақтану және аймақтық топтастыру. Елтану. Жұмыс күшінің көші-қоны. Батыс, Солтүстік, Оңтүстік Еуропадағы демографияның дамуы. Қытайдағы, Үндістандағы демографиялық жағдай. Африка елдеріндегі демографиялық жағдай. АҚШ пен Латын Америкасындағы демографиялық жарылыстың іздері. Аймақтық демографиялық саясат. Оқыту әдістері: проблемалық мәселелерді шешу, статистикалық талдау әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
MapInfo - да ГАЖ картографиялау негіздері
Пәннің мақсаты- MapInfo - да практикалық дағдыларды қалыптастыру. Информатикамен ғылым ретінде танысу, мәліметтер типтері, геодеректер базалары туралы түсініктерді қалыптастыру, картографиялық проекциялар мен картографиялық бейнелеу тәсілдері бойынша тақырыптарды қайталау және бекіту. MapInfo қосымшасында жұмыс істеу, сонымен қатар SAS Planet-пен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Практикалық сабақтар барысында оқушылар дамыған проблемалық жағдайларға тап болады. Оқыту әдісі: проблемалық жағдайлар әдісі, жобалар әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
География ғылымының тарихы мен әдіснамасы
Пәннің мақсаты-географиялық ғылымның теориялық, әдіснамалық және тарихи тұжырымдамалары туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу аясында оқушылар географиядағы идеялар мен бағыттарды қалыптастырудың тарихи процесімен, географияның пәндік және әдіснамалық мәнімен, детерминизммен және нео-детерминизммен, метакартографиямен танысады. Жеке тақырыптар Экономикалық география идеяларын қарастыруға арналған. Географияның даму кезеңдерінің кезеңділігі: қалыптасу, ғылыми жүйелеу, қазіргі география. Оқыту әдістері: ретроспективті талдау, кейс әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ArcGIS-те ГАЖ картографиялау негіздері
Пәннің мақсаты-ArcGIS-те практикалық дағдыларды қалыптастыру. Информатикамен ғылым ретінде танысу, мәліметтер типтері, геодеректер базалары туралы түсініктерді қалыптастыру, картографиялық проекциялар мен картографиялық бейнелеу тәсілдері бойынша тақырыптарды қайталау, бекіту. ArcMap және ArcCatalog қосымшаларында жұмыс істеу, сонымен қатар ArcToolbox құралдар тақтасымен өзара әрекеттесу. Практикалық сабақтар барысында оқушылар дамыған проблемалық жағдайларға тап болады. Оқыту әдісі: проблемалық жағдайлар әдісі, жобалар әдісі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сегіз арналы суреттермен жұмыс негіздері
Пәннің мақсаты-сегіз каналды суреттерді өңдеудің практикалық дағдыларының бастапқы деңгейін қалыптастыру. Пәнді оқу аясында оқушылар суреттерді дешифрлеу теориясымен, ғарыштық зондтау практикасымен танысады. Пәннің негізгі бөлігі эксперименттік міндеттерді шешумен, Қазақстанның гидрографиялық объектілерін картографиялаумен байланысты. Пәннің қорытындысы бойынша оқушылар эксперименттік тапсырманы талдау тестінен өтеді және сурет негізінде жүзеге асырылған карта жобасын тапсырады. Оқыту әдістері: проблемалық жағдайлар әдісі, кейстер әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдіснамасы бойынша практикум
География әдіснамасы білім саласы ретінде. Зерттеудің математикалық әдістері. Зерттеудің заттай әдістері: сипаттау, геодезиялық түсіру, бақылау. Зерттеудің камералдық әдістері: картографиялық материалдарды әзірлеу, салыстырмалы-географиялық әдіс. Жұмыстың математикалық-картографиялық тәсілдері. Көрсеткіштердің корреляциясы. Математикалық модельдеу. Компьютерлік технологиялар және геоақпараттық технологиялар. Қазіргі ғылыми-зерттеу жұмыстары. Жариялауға арналған материалдарды әзірлеу. Материалдарды жариялау кезінде жас авторлардың проблемалары. Оқыту әдістері: түсіндірме-иллюстрациялық әдіс, кешенді бағалау әдісі, модельдеу әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ГАЖ модельдеу негіздері
Пәннің мақсаты-шындық моделін алу үшін графикалық ақпаратты өңдеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында оқушылар практикалық жұмыс үшін ГАЖ таңдайды. Модельдер ретінде әлеуметтік-экономикалық мәселелерді зерттеу үшін жасалған беттердің әртүрлі нұсқалары қарастырылады. Мысалы, биіктік карталарын оқушылар үш өлшемді модельдер жасайды. Пәннің нәтижелері бойынша карта немесе модель жобасын тапсыру қажет. Оқыту әдісі: проблемалық жағдайлар әдісі, жобалар әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саяси география мен геосаясаттың заманауи тұжырымдамалары
Пәннің мақсаты-ММХҚИ мектебінің қазіргі геосаяси процестерді бағалаудағы саяси-географиялық көзқарасын зерттеу және талдау. Пәннің негізгі деңгейі-саяси географияның негізгі ұғымдары туралы білімді өзектендіру және Ф.Ратцель мен Р. Челленнің теорияларынан бастап бүгінгі күнге дейін геолоитикалық ұғымдарды түсінуді қалыптастыру. Мемлекет аумағын құбылыс, оның құрылымы, іргелес су айдындарының құрамы, ұлттық және танылмаған аумақтар жүйесі ретінде зерттеу. Оқыту әдістері: сараптамалық бағалау әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экономикалық-географиялық аудан құрылысы және аумақтық жоспарлау
Пәннің мақсаты-экономикалық-географиялық аудандастыру, аумақтық-кеңістіктік модельдерді талдау туралы түсінік қалыптастыру. Пән аясында оқушылар өндірісті орналастыру факторлары туралы білімдерін бекітеді, қолданыстағы әкімшілік бөлініске талдау жүргізеді және көліктік-географиялық салыстыруды жүргізеді. Жекелеген тақырыптар қазақстан шеңберінде өндірісті жоспарлаудың кеңестік тәжірибесіне арналады. Соңында оқушылар Ақмола облысы үшін экономикалық кластерді дамыту жоспарын әзірлейді. Оқыту әдістері: статистикалық және аумақтық талдау әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлемдік экономика және геоэкономика.
Пәннің мақсаты-әлемдік экономиканың дамуындағы қазіргі тенденцияларды талдау және әлемнің жекелеген елдерінің аймақтық экономикалық стратегияларын дамыту. Пән аясында Әлемдік экономика, олардың формаларының экономикалық қатынастары, интеграция процестері, валюталық және қаржылық қатынастар, ТҰК туралы түсініктерді жаңарту қажет. Экономика саласындағы заманауи зерттеулер негізінде әлемнің әртүрлі бөліктеріндегі шетелдік капиталдың мінез-құлқын зерттеу. Оқыту әдістері: ми шабуылы әдісі, кейс әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым философиясы, Педагогика теориясы және география тақырыптары бойынша шолу жұмыстарын әзірлеу үшін отандық және шетелдік ғылыми-зерттеу материалдарын қолданады
- Жоғары білімнің оқу-әдістемелік талаптарын ескере отырып, оқу процесіне арналған құжаттаманы, бақылау және дәріс материалдарын әзірлейді
- Оқу процесін ұйымдастыру кезінде АКТ білімін көрсетеді
- Аймақтық жүйелер мен қоғамның бірлескен эволюциялық дамуын ғылыми зерттеулердегі экологиялық және географиялық мәселелердің шешілуін суреттейді
- Психологиялық-педагогикалық әдістерді, тәсілдерді, оқыту құралдарын, оқушылардың жасерекшеліктерін ескере отырып, сабақ құрылымын әзірлейді және бағалайды
- Физикалық және экономикалық – географиялық құбылыстардың динамикасын талдау үшін аналогты немесе сандық құрастыру арқылы картографиялық материалды әзірлейді
- Қалыптасқан географиялық шындықты бағалау немесе болжау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде жаңа және инновациялық әдістерді қолданады
- Қазіргі географиялық және педагогикалық парадигмаларды, сондай-ақ академиялық адалдықты ескере отырып, ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдерін жоспарлайды