Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10101 Медицина (бейіндік) в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Медицина» білім беру бағдарламасы аясында Қазақстанда еңбек нарығының талаптарына сәйкес медициналық қызметтерді көрсету бойынша кәсіби және практикалық қызмет құзыреттері бар бәсекеге қабілетті, білікті кадрларды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Зертханалық зерттеу әдістерін түсіндіру

    Мақсаты: зертханалық зерттеулер арқылы аурулардың этиологиясын анықтау, бағалаудың объективті критерийлері болып табылады, содан кейін терапевтік шараларды тағайындау, терапия процесінде тиімділікті бақылау. Мазмұны: сақтандыру түрлері. Тұжырымдама, мақсат. МӘМС мәнмәтініндегі жаңа тарифтік саясат және баға белгілеу. Медицинаның қаржы ұйымы тұрақтылықты бағалау (АМСК, стационарлық емдеу). Медициналық ұйымның қызметін талдау. МӘМС-дағы медициналық қызметтердің сапасын бағалау. Оқыту әдісі: топтардағы жұмыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клиникалық-диагностикалық зертханалық диагностика

    Мақсаты: зертханалық зерттеу әдістерінің ерекшелігін, дәлдігін, диагностикалық тиімділігін және клиникалық маңыздылығын анықтайтын ерекшеліктерді зерттеу Мазмұны: пациенттермен жұмыс жасауда қолданылатын медициналық және техникалық жабдықтармен жұмыс, компьютерлік техниканы игеру, әртүрлі көздерден ақпарат алу және талдау. Кәсіби мәселелерді шешуге арналған ақпараттық әдіснамалардың құралдары. Оқыту әдістері: жеке жұмыс және топтарда

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биомедицинаның өзекті мәселелері

    Мақсаты: ғылыми және технологиялық мүмкіндіктердің ағымдағы жай-күйін, биомедициналық зерттеулердің жетекші ағымдарының даму аспектілерін бағалау. Мазмұны: қазіргі заманғы биомедицинаның өзекті проблемалары, олардың қоғам үшін маңызы, оларды шешу бойынша қабылданатын шаралардың тиімділігі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Биомедицинаның өзекті мәселелері, сондай-ақ биомедициналық ақпаратты жинау және талдау бойынша кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттері шешу үшін заманауи технологияларды пайдалану. Оқыту әдісі: топтардағы жұмыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару

    Мақсаты: денсаулық сақтау жүйесі мекемелерінің мониторингі мен ұйымдастыру негіздерін игеру. Мазмұны: Денсаулық сақтау саласындағы функционалдық міндеттерді басқарудың барлық деңгейлерінде бөлу. Денсаулық сақтау жүйесін реформалау аспектілері. Денсаулық сақтаудағы мақсаттар, міндеттер және басқару теориясы. Басқару белгілі бір міндеттерді орындауға бағытталған жүйе ретінде. Денсаулық сақтау саласындағы сапаны басқару. Денсаулық сақтау саласындағы стратегиялық менеджмент. Денсаулық сақтау саласындағы мекемелерді ұйымдастыру нысандары. Оқыту әдісі: топтардағы жұмыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Менеджмент

    Оқу мақсаты: магистранттардың басқару білімдері мен дағдыларын игеруі, менеджмент мазмұнының мәселелерін оның барлық көріністерінде ашуы, басқару туралы білім кешенін, дұрыс басқарушылық шешімдер қабылдау дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру. Мазмұны: менеджменттің функцияларын, жоспарлау ерекшеліктерін, ұйымдастырылуы мен уәждемесін, менеджменттегі жағдайлық, процестік және функционалдық тәсілдерді, менеджменттегі қалыптасқан жағдайды бағалау тәртібін зерттеу. Білім берудегі Менеджмент, зияткерлік ресурстарды басқару. Оқыту әдістері: топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Кеуде хирургиясындағы емдеу мәселелері

    Мақсаты: жиі кездесетін патологиялар кезінде шұғыл, кідіріссіз және жоспарлы торакалды хирургияда емдеу-диагностикалық көмек көрсетудің өзекті мәселелерін зерделеу Мазмұны: клиника шеңберінде ғылыми деректерді, ғылыми тәсілді және статистикалық зерттеуді, диагностиканы, оның ішінде дифференциалды және емдеуді қолдану: торакальды қабырға мен кеуде қуысы мүшелерінің жарақаттары, өкпе және бронх аурулары, перикард аурулары, жүрек аурулары және медиастинум. Оқыту әдістері: TBL, CBL, TBL

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іш қуысы мүшелерінің жедел хирургиялық ауруларының өзекті мәселелері

    Мақсаты: абдоминальді мүшелердің ауруларын диагностикалау және хирургиялық араласу аспектілерін зерттеу. Мазмұны: Клиника, диагностика және терапия мәселелерінде ғылыми мәліметтерді, статистикалық зерттеулерді және ғылыми көзқарасты қолдану: жедел асқазан-ішектік қан кетулер, жедел аппендицит, жедел панкреатит, тесілген асқазан және ұлтабар ойық жаралар, жедел холецистит, тұншықтырылған грыжа, обструкциялық сарғаю, өткір ішек өтімсіздігі, мезентериялық қан айналымының бұзылуы, іштің жарақаты. Оқыту әдістері: TBL, CBL, PBL

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Магистранттарда басқару психологиясы бойынша білімді және басқарудың стратегиялық, жобалық және басқа түрлері кезінде негізгі психологиялық тетіктерді, сондай-ақ ұйымдар стратегиясы мен олардың ортасын әзірлеу және іске асыру әдіснамасын меңгеру негізінде басқарушылық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; типологиялық тәсіл негізінде басқарудың психологиялық әдістерін меңгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазіргі заманғы клиникалық зерттеу әдістері

    Мақсаты: ішкі ағзалар мен жүйелердің негізгі аурулары бар пациенттерді тексерудің қазіргі заманғы және жетекші клиникалық әдістері мен әдіснамаларын зерделеу. Мазмұны: дәлелдерге негізделген медицинаға негізделген интервенциялық және диагностикалық әдістер және олардың ғылыми және зерттеу тәжірибесіндегі рөлі. Дәлелді медицинаға негізделген медициналық ақпаратты бағалаудың кешенді тәсілі. Диагностиканың дәлдігі мен тиімділігін арттыру үшін жаңа технологиялар мен инновациялық әдістерді енгізу. Оқыту әдісі: топтардағы жұмыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Клиникалық эпидемиология және дәлелді медицина

    Мақсаты: дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік беретін клиникалық бақылау және деректерді жалпылау әдіснамасын игеру. Мазмұны: дәлелдерге негізделген медицинаның негізгі терминологиясы, құралдары мен әдістемесі. Дәлелдерге негізделген медицина деректерін талдау үшін қажетті статистикалық әдістер туралы негізгі білім. Сандық және сапалық зерттеулердің әдіснамасы. Дәлелді медицинадағы "алтын стандарт" ретінде рандомизацияланған бақыланатын сынақтар. Дәлелдеу иерархиясы (А-Е). Оқыту әдістері: жеке жұмыс және топтарда

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Медицина саласындағы зерттеулердің пәнаралық сипатын түсінуі мен білімін көрсетеді
  • Практикалық денсаулық сақтау және клиникалық медицина саласындағы кәсіби ғылыми-зерттеу қызметінде қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды меңгере алады
  • Өз біліктілігі шегінде ғылыми көзқарастарға негізделген медицина саласындағы мәселелерді шешеді
  • Клиникалық шешімдер қабылдау және өзінің мамандануы шеңберінде жаңа әдістерді енгізу үшін ғылыми деректерді қолданады
  • Білікті және біліктілігі жоқ медицина мамандарына ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемалар мен шешімдерді дәл және анық жеткізеді
  • Ғылым мен практиканың қазіргі жетістіктеріне сүйене отырып, медицина саласындағы өз спецификациясы бойынша кәсіби қызметті ұйымдастырады
  • Кәсіби өсуіне жұмыс жасайды, практикалық қызметте рефлексия дағдыларын көрсетеді
  • Кәсіби ортада талқылау кезінде ғылыми зерттеулерде жинақталған ақпаратты қорытындылай алады.
Top