7M04109 HR-Менеджмент в «Тұран-Астана» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңа құзыреттілікті қалыптастыра және жетілдіре отырып, әкімшілік-басқару және кеңсе қызметі саласында персоналды басқарудың тиімді процесін жүзеге асыруға қабілетті менеджмент саласында жоғары білікті кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран-Астана» университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экономика және тұрақты дамуды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға даму процесінде әлеуметтік, экологиялық және экономикалық аспектілердің үйлесімді үйлесуіне ықпал ететін тұрақты экономикалық стратегияларды талдау, жоспарлау және іске асыру үшін қажетті принциптер мен әдістерді терең түсінуге мүмкіндік беру. Осы пән аясында: тұрақты даму Тұжырымдамасы және оның негізгі белгілері зерттеледі. Тұрақты дамудың индикаторлары мен мақсаттары. "Жасыл" экономика. Төмен көміртекті экономика. Дөңгелек экономика (айналмалы экономика). Биоэкономика. Тұрақты дамуға және "жасыл" экономикаға көшудің негізгі бағыттары. Қазақстан экономикасының кешендерін / секторларын дамытуды экологияландыру және табиғи ресурстарды пайдаланудың тиімділігі. Тұрақты даму стратегияларын басқару. Тұрақты даму мүддесі үшін халықаралық тәжірибе және ынтымақтастық.
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент (тереңдетілген курс)
Пәнді оқытудың мақсаты: мақсаттарды дұрыс қоюға және басымдықтарды анықтауға мүмкіндік беретін стратегиялық ойлау және білім дағдыларын дамыту. Пән аясында оқытылады: Кәсіпорын стратегиясын таңдау процесі. Фирма қызметкерлерін ынталандыру стратегиясы. Кәсіпорын өндірістік жүйе ретінде. Кәсіпорын стратегиясының теориялық және әдіснамалық негіздері. Бәсекелестік артықшылық теориясы, компанияның бәсекеге қабілеттілігі. Стратегиялық жоспарлау мен басқарудың шетелдік тәжірибесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарда адам, оның танымы туралы психологиялық білім жүйесін қалыптастыру, зерттеудегі ғылыми тәсілдер және әлеммен өзара әрекеттесу формалары. Пән аясында оқытылады: басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері оқытылады. Бағыныштының жеке басы. Бағыныштылардың мінез-құлқын басқару психологиясы. Топтық процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері. Басқару қызметіндегі психологиялық әсер. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Жанжалды жағдайларды басқару психологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
HR-брендинг
Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттардың брендингтің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруі. Пән аясында оқытылады: HR брендинг ұғымы.HR брендінің құрылымы мен сорттары. HR брендінің мазмұны мен атрибуттары HR брендінің мазмұндық сипаттамалары. HR брендингінің коммуникативті, семиотикалық және әлеуметтік-психологиялық аспектілері байланыс процесі ретінде HR брендінің мазмұны. Маркетингтік коммуникацияның ерекшеліктері. Қарым - қатынастағы коммуникативті кедергілер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты мінез-құлық және тұрақты дамудың этикасы
Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарда тұрақты шешімдер қабылдау және өмірдің әртүрлі салаларында тұрақты дамуға ықпал ететін мінез-құлық үлгілерін құру үшін этикалық негізді қалыптастыру. Осы пән аясында: тұрақты даму ұғымы және оның негізгі принциптері зерттеледі. Тұрақты дамудағы этикалық принциптер. Тұтыну және өндіріс этикасы. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі. Экологиялық этика. Тұрақты даму мен әлеуметтік әділеттіліктің байланысы. Жасанды интеллект, Биотехнология және басқа да технологиялық инновациялардың этикалық аспектілері. Тұрақты даму контекстіндегі білім беру процестерінің этикасы. Тұрақтылықтың мәдени аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Персоналды басқару стратегиясы
Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттардың персоналды стратегиялық басқарудың жалпы заңдылықтары мен практикалық дағдыларын игеруі. Пән аясында оқытылады: кәсіпорын персоналы басқару объектісі ретінде. Кәсіпорын персоналын басқару мәселесінің өзектілігі. Персоналды басқару стратегиясы. Персоналды басқару принциптері. Кәсіпорындағы персоналды басқару қызметінің түсінігі, мәні және функциялары. Персоналды басқару қызметінің ұйымдастырушылық құрылымдарының түрлері.Персоналды басқару жүйесін кадрлық, ақпараттық, техникалық және құқықтық қамтамасыз ету. Персоналды басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету түсінігі, мазмұны және құрылымы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мансапты басқару
Пәнді оқытудың мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқарудың ішкі жүйесінің қалыптасуы мен даму заңдылықтары туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: Персоналды басқару тұжырымдамалары. Функция принциптері, персоналды басқару әдістері. Персоналды басқару факторлары мен субъектілері, ұйымның немесе мекеменің персоналды басқаруды нормативтік-әдістемелік қамтамасыз ету. Персоналды басқару жүйесінің қызметін қамтамасыз етудің қажетті алғышарттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мінез-құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдениет
Цель изучения дисциплины: является повышение общественного и индивидуального правосознания и правовой культуры студентов, а также формирование системы знаний и гражданской позиции по противодействию коррупции как антисоциальному явлению. В рамках дисциплины изучается: Совершенствование социально-экономических отношений казахстанского общества как условия противодействию коррупции, реформирование системы социально-экономических отношений Казахстанского общества как фактор противодействия коррупции, совершенствование процесса оказания государственных услуг, психологические особенности природы коррупционного поведения, профилизациясубъект-субъектных отношений в различных поведенческих моделях формирование антикоррупционной культуры, особенности формирования антикоррупционной культуры молодежи.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жұмыс берушінің бренді және мемлекеттік мекеме имиджі
Пәнді оқытудың мақсаты: коммерциялық және коммерциялық емес қызметтегі жұмыс беруші брендінің рөлі туралы түсінігі бар маман дайындау. Пән аясында оқытылады: История возникновения и основные характеристики бренда работодателя. Концепции бренд-лидерства, бренд-менеджмента и 4D-брендинга. Идентичность бренда работодателя как стратегия управления брендом. Особенности функционирования визуальной метафоры, имени, дизайна в структуре бренда работодателя.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіптік)
Пәнді оқытудың мақсаты: тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін басқару саласында білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: басқарудың негізгі тұжырымдамалары. Басқару теорияларының тарихи дамуы және ұйымдарды басқарудың салдары туралы қысқаша түсінік. Тәртіп шеңберінде Қазақстанды басқару, менеджерлер өздерінің күнделікті жұмысында кездесуі тиіс ұйымның ішкі және сыртқы факторлары мен күштерін айқындау. Басқарудағы басқару мәселелері мен әлеуметтік жауапкершілік пен басқару этикасын ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты: тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін басқару саласында білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: Басқарудың негізгі тұжырымдамалары. Басқару теорияларының тарихи дамуы және ұйымдарды басқарудың салдары туралы қысқаша түсінік. Тәртіп шеңберінде Қазақстанды басқару, менеджерлер өздерінің күнделікті жұмысында кездесуі тиіс ұйымның ішкі және сыртқы факторлары мен күштерін айқындау. Басқарудағы басқару мәселелері мен әлеуметтік жауапкершілік пен басқару этикасын ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Корпоративтік мәдениет және жеке брендинг
Пәнді оқытудың мақсаты: корпорацияларда, холдингтерде, қаржы-өнеркәсіп топтарында, концерндерде корпоративтік мәдениет туралы білім алу. Пән аясында оқытылады: Корпоративтік мәдениет пен жеке брендингтің негізгі ұғымдары, принциптері мен әдістері, олардың сипаттамалары мен элементтері. Корпоративтік мәдениеттің мәні мен мазмұны. Корпоративтік мәдениетті енгізу қажеттілігі. Корпоративтік мәдениет-халықаралық тәжірибе.Қазақстандағы корпоративтік мәдениет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шет тілінде жазбаша сөйлеуді және көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу, кәсіби тақырыптар бойынша іскерлік хат алмасу қабілеттерін сауатты құру.
- Ұйымдастырушылық ортадағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті және мінез-құлық психологиясын ескере отырып, кәсіпорындардың корпоративті және кәсіпкерлік қызметіндегі бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етуге бағытталған менеджмент стратегиясын әзірлеу және енгізу.
- Психологиялық заңдылықтарды ескере отырып, басқару схемаларын жасаңыз және жеке басқарушылық құзіреттіліктерді дамытыңыз: көшбасшылық, ұйымдастырушылық, жауапкершілік және т.б.
- Стратегиялық өзгерістерді дайындау және экономикалық процестерді модельдеу бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдыларын қолдану.
- Мәселені түсіну, тақырыпты тұжырымдау, тұжырым жасау, дәлелдерді таңдау, жобаларды моделдеу, шешім қабылдау, олардың салдарын бағалау және оларға жауапкершілікпен қарау қабілеттерін дамыту
- Бренд идентификациясының мәнін түсіну (аты, логотипі, аңызы) Жұмыс берушінің жағымды имиджін ажырата алу
- Инновациялық ойлауды, тапқырлықты, бастаманы және қызметкерлердің идеяларын қалыптастыру қабілетін қолданыңыз
- Компанияның мақсаттарын анық және нақты көрсете, KPI бағалау критерийлерін ойдағыдай дамыта білу
- Өз іс-әрекетіңізді ұйымдастырыңыз, кәсіби міндеттерді орындау әдістері мен тәсілдерін анықтаңыз, олардың тиімділігі мен сапасын бағалаңыз
- Стандартты емес жағдайларда әрекет етіңіз, қабылданған шешімдер үшін корпоративтік-әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті алыңыз
- Адам ресурстарын басқарудың ең жақсы тәжірибелерін талдаңыз және оларды ұйымға енгізе біліңіз. Ұйымдарға енгізілген адам ресурстарын басқару процестерін жақсарту бойынша жолдарды табу және ұсыныстар енгізу. ҚР Еңбек Кодексін және кәсіптік қызмет саласында қажетті еңбек қатынастарын басқару саласындағы негізгі Заңдарды/ережелерді қолдану.
- SWOT және PESTLE талдау жүргізу және адам ресурстарын басқарудың бір немесе бірнеше процестеріне өзгерістер енгізу үшін ұсыныстар дайындау. Бизнесті, қаржылық және HR көрсеткіштерін қалай пайдалану керектігін білу және олардың бизнес нәтижелеріне әсерін есептеу. HR көрсеткіштерін ұйымның барлық деңгейлерінде шешім қабылдауға біріктіру.