Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04220 Криминалистик сараптамалар в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты сот-сараптама қызметін жүзеге асыру үшін құқық қорғау органдары жүйесінде мамандар даярлау. Оқыту криминалистикалық қызметтің барлық бағыттары бойынша оқытуды, оның ішінде сот сараптамаларын жүргізуді, жаратылыстану ғылымдарының жетістіктерін сот-сараптама қызметі мен сараптамалық практикаға кіріктіре білуді, теориялық және қолданбалы сипаттағы ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыруды қамтиды.осы саланы дамыту; біліктілікті арттырудың жеке бағдарламасын құру және бакалавриат деңгейінде ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M079 Сот сараптамасы
  • Дайындық бағыты 7M042 Құқық

Пәндер

  • Криминалистиканың теориялық және әдістемелік мәселелері

    Пәннің мақсаты-криминалистика ғылымының құрылымы терең қарастырылады. Криминалистика мен оның ілімдерінің арақатынасы-тергеуді ұйымдастыру, тергеушінің әртүрлі қызметтермен өзара әрекеттесуі, теориялардың байланысы - сот медицинасы, психиатрия, психология, бухгалтерия және т. б. Зерделенетін болады: заттай дәлелдемелермен жұмысты техникалық-криминалистикалық қамтамасыз ету, криминалистикалық есепке алуды жүргізу және оны пайдалану, тактикалық-криминалистикалық әдістер және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәнің мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру, өйткені шет тілі арқылы болашақ магистрант академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді, болашақ магистранттың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР-дағы криминалистикалық қызметтің құқықтық негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты-кейінгі кәсіби қызмет үшін қажетті теориялық білімді қалыптастыру, құқықтық нормаларды сәтті жүзеге асыру, заңдылық пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету, құқықтық оқыту мен тәрбиелеу, студенттерді заңгердің кәсіби қызметінде алған білімдері мен дағдыларын практикалық қолданумен байланысты дербес қызметке дайындау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет елдер мен ҚР криминалистикасы (салыстырмалы талдау)

    Пәннің мақсаты-қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеу әдістері туралы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру Криминалистика ғылымының пәні, объектілері, міндеттері, жүйесі, жаратылыстану-техникалық, гуманитарлық ғылымдармен байланысы, дәлелдемелерді жинаудың техникалық-криминалистикалық тәсілдері, тергеу іс-қимылдарын жүргізу тәсілдері, қылмыстардың криминалистикалық сипаттамасы және т. б. зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚР Қылмыстық іс жүргізу Кодексі бойынша сотқа дейінгі тергеп-тексеру нысандары

    Бұл пәннің мазмұны қылмыстық процестің негізгі ұғымдары мен принциптерін, қатысушылардың іс жүргізу жағдайын, қылмыстық іс жүргізу сатылары бойынша қылмыстық істің қозғалысын, өзге де рәсімдік мәселелерді зерделеу болып табылады. Пән құқық қорғау органдарында жұмыс істеу үшін құқықтанушы маман қалыптастыруға арналған маңызды оқу пәні болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қылмыстық іс жүргізу құқығының проблемалық мәселелері

    Пәннің мақсаты - ҚР-да сот төрелігін жүзеге асыру туралы теориялық білім қалыптастыру ҚР-дағы сот ісін жүргізу жүйесі, іс жүргізу қызметінің түрлері, қылмыстық процестің міндеттері мен функциялары, қылмыстық процестің көздері, принциптері, қатысушылар, олардың мәртебесі, сот ісін жүргізу сатылары, іс жүргізу, тергеу әрекеттері ұғымдары және т. б. зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Пәннің мақсаты – магистранттарды ғылыми зерттеулер, ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүргізуге, әлеуметтендіруге және жоғары оқу орындарының корпоративтік басқару жүйесіне қатысуын қалыптастыру. Пән ЖЖОКБҰ мүдделі тараптарымен өзара әрекеттесуге, дәстүрлі және жаңа медиа саласындағы ғылыми жобаларға қатысуға, зерттеу мәселесін тұжырымдауға, гипотеза құруға, талдау және нәтижелерді алу үшін деректерді жинауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    «Ғылым тарихы мен философиясы» курсы арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ҚР Қылмыстық құқығындағы қоғамдық қауіпті әрекеттерді криминализациялау мәселелері

    әрекеттерді криминализациялау мен декриминализациялаудың негізділігі мен орындылығын қалыптастыру Қылмысқа қарсы қылмыстық-құқықтық іс-қимылдың мақсаттары, міндеттері, қағидаттары, шектері зерделенетін болады. ҚР-дағы қылмыстың жай-күйі мен негізгі үрдістерін криминологиялық талдау нәтижелері. Нақты қылмыстық құқық бұзушылықтардың құрамы, қылмыстық жазалау шаралары талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҚР cот-сараптама қызметінің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты сот сараптамасы мен сот-сараптама қызметінің теориялық, құқықтық және ұйымдастырушылық негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Сот сараптамасын жүргізудің негізгі қағидаттары мен нысандарын меңгеру, сараптамалық зерттеу нәтижелерін жасау, сарапшының қорытындысын бағалау, оны нақты қылмыстық істі тергеуде практикалық қолдану дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қылмыстық құқық бұзушылықтарды саралаудың теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты – қылмыстарды саралау, оның түрлері, негізделген үкім шығару үшін дұрыс саралаудың маңызы туралы теориялық білімді қалыптастыру. Саралау процесінің кезеңдері: жасалған іс-әрекет және қылмыс субъектісі туралы істің нақты мән-жайларын талдау; белгілі бір қылмыс құрамының белгілері бойынша сараланатын қоғамдық қауіпті іс-әрекет белгілерінің ұқсастығын анықтау зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеке тергеу әдістеріндегі криминалистикалық технологиялар (таңдау бойынша - жалпы қылмыстық, экономикалық, экологиялық және т. б.)

    Пәннің мақсаты-дәлелдемелерді жинау процесінің технологиясы, құқық бұзушылықтың криминалистикалық маңызды элементтерінің жүйесі туралы білім қалыптастыру. Тексерулердің және басқа да іс жүргізу әрекеттерінің мәні, тергеу әрекеттерін жүргізу тактикасы, қылмыстарды тергеу технологиясы, нұсқалардың маңызы, типтік жағдайлар мен бастапқы іс-шаралар, қылмысты ашу мен тергеуде компьютерлік технологияларды қолдану зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сот дәлелдемелерінің теориясы

    Пәннің мақсаты-сот дәлелдемелерінің теориясы, негізгі категориялардың мазмұны, дәлелдемелер теориясының басқа ғылымдармен байланысы, "шындық", "сенімділік", "негізділік" ұғымдарының арақатынасы туралы білім қалыптастыру. Зерделенетін болады: пән, әдістер, жүйе, ТҚҚ міндеттері, дәлелдемелердің мәні, салыстырмалылық, рұқсат ету ұғымдары, дәлелдемелердің жіктелуі, дәлелдемелер көздері, сотқа дейінгі іс жүргізу шеңберіндегі олардың мүмкіндіктері және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қару-жарақ сараптамасы және оның әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты-қару-жарақ сараптамасы теориясын игеру және оны өндіру, практикада қолдану, портреттік сәйкестендіру сараптамаларын жасау теориясы мен практикасын игеру, Мыналар: суық қарудың қасиеттері, пышақ, соққы-ұсақтау, лақтыру қаруының түрлері, суық қаруды зерттеу әдістемесі; атыс қаруын сараптаудың ғылыми негіздері: атыс қаруын, оқ-дәрілерді, оқ іздерін сараптамалық зерттеу пәні, міндеттері, әдістемелері, портреттік сәйкестендіру әдістемелері зерделенетін болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құжаттардың криминалистикалық сараптамасы және әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты-құжаттарды сот-техникалық сараптау теориясын игеру: оны өндіру, практикада қолдану. Сот-техникалық сараптама объектілерінің пәні, объектілері, жіктелімдері, міндеттері, "қатаң есептілік құжаттары" ұғымы, мөр бедерлерін, мөртабандарды, құжаттар бланкілерін зерттеу әдістемелері, құжаттар мазмұнының өзгерістерін анықтау әдістемелері, құжаттың бастапқы мазмұнын қалпына келтіру және т. б. зерделенетін болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дактилоскопиялық сараптама және оның әдістемелік негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты- дактилоскопиялық зерттеу өндірісінде, сондай-ақ дактилоскопиялық есепке алуда арнайы білімді қолдану міндеттерін білікті және заманауи деңгейде шеше алатын мамандарды даярлау. Оқытудың негізгі міндеттері студенттердің дактилоскопияның ғылыми негіздері туралы теориялық білім алуы, саусақ ізін зерттеу әдістерін практикалық меңгеруі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Трасологиялық сараптама және оның әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты-трасологиялық сараптама теориясын игеру және оны өндіру, трасологиялық зерттеулерді практикада қолдану. Пән, объектілер, міндеттер, сыртқы құрылымның шағылысу заңдылықтары, із түзуші объектілердің қасиеттері, жалпы және жеке белгілер, қолдың, аяқтың, адамның аяқ киімінің, тістердің, адам денесінің өзге де бөліктерінің іздерін сараптамалық зерттеу әдістемелері, бұзу құралдарын, пломбаларды, құлыптарды, жануарлардың іздерін зерттеу әдістемелері және т. б. зерделенетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құжаттардың сот-техникалық сараптамасы және оның әдістемелік негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты-құжаттарға сот-техникалық сараптама жүргізу, ақша белгілері, бағалы қағаздар мен құжаттар бойынша криминалистикалық есептермен жұмыс жасау және құжаттарды зерттеу кезінде іздестіру ақпаратын алу саласындағы мамандарды даярлау. ҚСТС сараптамасының тұтас түсінігін қалыптастыру, оның криминалистика және сараптаманың басқа түрлерімен байланысы бөліміндегі орны, сараптамалардың қорытындылары бойынша өз бетінше талдау және шешім қабылдау қабілетін ояту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сот-баллистикалық сараптама, портреттік сәйкестендіру және олардың әдістемелік негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты сот-баллистикалық және сот-портреттік сараптамаларды жүргізу әдістемесі саласында арнайы білімді қалыптастыру, сараптамалардың осы түрлері бойынша материалдарды зерттеу кезінде ғылыми-әзірленген әдістемелер мен техникалық құралдарды қолдану дағдыларын, дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Баллистикалық және портреттік сараптамаларға, Әдістеменің ғылыми негіздеріне қатысты негізгі ұғымдарды игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Криминалистикалық сараптамалар өндірісінің теориясы мен қазіргі әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-қылмыс механизмінің заңдылықтарын және қылмыс пен оның қатысушылары туралы ақпараттың пайда болуын ашу. Зерттелетін объектілердің қасиеттеріне байланысты криминалистикалық құралдар мен әдістердің жіктелуі, анықтау, бекіту әдістері, зерттеулер, криминалистикалық сәйкестендірудің ғылыми ережелері, диагностика, маман қорытындысының құрылымы, қорытынды нысандары зерттелетін болады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • криминалистикалық сәйкестендіру, диагностика туралы ілімдерге негізделген әдіснаманы түсіндіру, криминалистикалық сараптамаларды жүргізу кезінде жарық микроскопын, бинокулярлық, салыстырмалы микроскоптарды және басқа құралдарды қолдану дағдыларын көрсету,
  • тергеушімен және процессуалдық құқықтық қатынастардың басқа қатысушыларымен бірлесіп жұмыс жасау кезінде коммуникативтік стратегияны және қажетті метакомпетенцияларды іске асыру үшін психология, сондай-ақ педагогикалық әдістер бойынша білімді қолдану-мақсаттылық, креативтілік, адалдық, жауапкершілік, ерікті қасиеттерді дамыту, қақтығыстарды жеңу және практикалық қызметтегі басқа да қасиеттер; педагог мәртебесін түсіну;
  • қылмыстық құқық бұзушыны анықтау және іздестіру, оның кінәсін анықтау үшін құқық қорғау органдары пайдаланатын криминалистикалық қызметтің заманауи және дәстүрлі тәсілдерін, ғылымның, техниканың жетістіктерін ашу; дұрыс саралау үшін криминалистикалық ғылымның рөлін көрсету, дамыған елдердегі криминалистика ғылымының жай-күйін көрсету;
  • қылмыстық құқық бұзушылықты саралау міндеттерін түсіндіру, ҚР ҚК сәйкес құқық бұзушылықтардың құрамын түсіндіру, кінәлілік дәрежесін дұрыс анықтау, қылмыстық заңнаманың проблемалық мәселелерін көрсету, бакалавриат деңгейінде "Тергеу әдістемесі" пәнін зерделеу дидактикасын түсіндіру;
  • іс-әрекетті саралау кезінде дәлелдеудің теориялық және процестік аспектілерін түсіну; дәлелдеу шектерін, дәлелдемелердің жіктелуін түсіндіру, ҚР ҚПК-де көзделген дәлелдеу құралдарын қолдану және оларды қолданудың процестік ережелерін көрсету, сотқа дейінгі іс жүргізудегі әрбір тергеу әрекетінің айрықша белгілерін көрсету; бакалавриат деңгейінде "Тергеу әдістемесі" пәнін зерделеу дидактикасын түсіндіру;
  • ғылыми-техникалық құралдардың жиынтығын көрсету, тергеу чемоданының құралдарын қолдану бойынша дағдыларды көрсету - жарықтандыру, іздеу, бекіту, буып-түю, материалдық іздерді табудың, бекітудің, алудың дәстүрлі және заманауи тәсілдерін меңгеру, криминалистикалық тіркеуді, есепке алуды жүргізу, криминалистикалық фотосурет, бейнежазба тәсілдерін меңгеру, оқиға орнын қарап-тексеру, тінту және т.б. тергеу әрекеттері барысында тергеушіге (анықтаушыға) болжауларды ұсынуда көмек көрсету; бакалавриат деңгейінде криминалистика бойынша зертханалық сабақтарды өткізу үшін интерактивті әдістерді қолдану
  • тергеу әрекеттерін, жасырын тергеу әрекеттерін және криминалистикалық сараптамаларды жүргізу кезінде маманның қатысуының құқықтық және процессуалдық аспектілерін, криминалистикалық сараптамаларды жүргізу ережелерін, тағайындау негіздерін, жеке, комиссиялық, кешенді сараптамаларды жүргізу және оларды ресімдеу ерекшеліктерін, сараптамалық зерттеу кезеңдерін, қорытындылар нысандарын және т.б. көрсету; бакалавриат деңгейінде арнайы курстарды оқыту кезінде семинар сабақтарының мазмұнын, тақырыбын және жоспарларын айқындау;
  • криминалистикалық сәйкестендіру, диагностика туралы ілімдерге негізделген әдіснаманы түсіндіру, криминалистикалық сараптамаларды жүргізу кезінде жарық микроскопын, бинокулярлық, салыстырмалы микроскоптарды және басқа құралдарды қолдану дағдыларын көрсету,
  • трасологиялық сараптама объектісі, объектілері туралы білімдер негізінде сараптамалық зерттеу әдістері мен құралдарын қолдану: қолдың, аяқтың, тістің, дененің өзге де бөліктерінің іздері, адамның аяқ киімінің іздері, бұзу құралдары мен олардың іздері, көлік құралдары мен олардың іздері, бөлшектері бойынша бүтінді анықтау, баллистикалық сараптама объектісі туралы әдістер мен құралдарды қолдану оқтарды, гильзаларды зерттеу, маманның қорытындысын ресімдеу, бакалавриат деңгейінде "Сот сараптамасы" пәнін зерделеудің дидактикасын түсіндіру;
  • қолжазба мәтіндері бойынша диагностикалық есептерді шешу әдістемелерін, қолтаңбаларды, қолтаңба бойынша сәйкестендіру әдістемелерін, құжаттарды криминалистикалық сараптау теориясы туралы білім негізінде қолжазбаларды қолдану мөрдің, мөртаңбалардың, құжаттардың бланкілерінің сот-техникалық бедерлерін зерттеу, құжаттардың бастапқы мазмұнындағы өзгерістерді анықтау әдістемелерін қолдану, портреттік сәйкестендіру бойынша сараптама, бейнографиялық сараптама жүргізу, маманның қорытындысын ресімдеу, бакалавриат деңгейінде" Сот сараптамасы " пәнін зерделеу дидактикасы;
  • құқық бұзушылықтарды тергеу үдерісі, криминалистикалық сараптама жүргізу, ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік қызмет түрлері арасындағы өзара байланысқа баға беру; жаратылыстану-техникалық ғылымдар мен криминалистика ғылымынан ғылыми білімді криминалистің практикалық қызметіне біріктірудің өзара байланысы мен рөлін көрсету, студенттерге мақала, дипломдық жұмыс жазуға көмектесу;
  • «Криминалистика», «Қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеу әдістемесі» және т.б. арнайы курстар пәндерінің мақсаттарына сәйкес оқу сабақтарының мазмұнын, әдістері мен құралдарын психологиялық-педагогикалық қағидаттар негізінде ОӘК әзірлеу және білім беру қызметін жүзеге асыру үшін анықтау.
Top