Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05302 Физика және қазіргі ғылыми зерттеулер в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Физикадағы қазіргі заманғы ғылыми ашылулар

    Қазіргі заманғы физиканың жалпы сипаттамасы мен маңызы. Физика дамуының ғылымдағы, техникадағы және өндірістегі рөлі. Физиканың ғылыми бағытының іргелі теориялық және эксперименттік негіздері. Нанотехнологияның физикалық негіздері. Инновациялық ғылыми қондырғылар мен технологияларды қолдану (коллайдерлер, астрономиялық жабдықтар және т.б.). Жоба әдісі, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Энергияның дәстүрлі емес көздері

    Дәстүрлі емес энергия көздерін өндіру үшін шикізат көздері. Дәстүрлі емес энергия көздерін өндіру және пайдалану экономикасы. Өндіріс тиімділігін анықтау және дәстүрлі емес көздерді пайдалану. Дәстүрлі емес энергия көздерін пайдалану перспективалары. Дәстүрлі емес энергия көздерін өндіру мен пайдаланудың экологиялық проблемалары. Күн энергиясын, жел энергиясын, геотермалды энергияны, мұхит энергиясын, биоотынды пайдалану мүмкіндігі. Екінші энергия ресурстары және энергияны үнемдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ядролық физикадан эксперименттік әдістер

    «Ядролық физиканың эксперименттік әдістері» пәнінің мақсаты: эксперименттік ядролық физиканың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен танысу. Ядролық сәулелердің қасиеттеріне, осы сәулелердің затпен өзара әрекеттесу процестеріне және оларды тіркеу әдістеріне ерекше назар аударылады. Сәулелену спектрометриясының әдістері, нейтрондар мен -кванттардың ядролармен өзара әрекеттесу қималарын өлшеу және сәулелену өрістерін зерттеу қарастырылады. Жобалар әдісі мен кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған энергетика мен энергия үнемдеудің физикалық принциптері

    «Жаңартылған энергетика мен энергия үнемдеудің физикалық принциптері» пәнінің мақсаты: Қазақстан Республикасында отын-энергетика кешенін және отын-энергетика ресурстарын тұтынуды; энергияның дәстүрлі және балама көздерін; энергия өндіруді, бөлуді және тұтынуды; ғимараттардағы энергия үнемдеу негіздерін; энергетикалық менеджмент және энергетикалық аудит қағидаттарын қарастыру. Проблемалық жағдайды шешу кезінде топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалтануға кіріспе

    Пәннің мақсаты - қатты денелердің құрылымы мен қасиеттерін: механикалық, электрлік, оптикалық және тағы басқаларды сипаттау және зерттеумен танысу. Қатты денелердің микроқұрылымы туралы және оларды құрайтын атомдардың физикалық-химиялық қасиеттері туралы ғылыми мәліметтер қажет жаңа материалдар мен техникалық құрылғыларды жасауға арналған. Проблемалық жағдайды шешу кезінде топтық және жеке жұмыс әдісін кеңінен қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте физиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мазмұны: механика, тербеліс және толқындар, молекулярлық физика және термодинамика, электр қуаты, келесі тақырыптар мен секциялардың дамуын қамтиды: өзара байланысты және бірін-бірі толықтыратын әдіснамалық тәсілдерді (құзыреттілік, жеке даму және жүйелік синергетикалық) пайдалану, кәсіби және жеке тұлғаларды қалыптастырудың эмпирикалық және теориялық әдістері болашақ мамандардың құзыреттілігі жатады. Біліктіліктер мен дағдыларды дамыту мақсатында проблемалық жағдайларды шешуде топтық және жеке жұмыстарды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сызықтық емес жүйелерді зерттеудің жылуфизикалық әдістері

    Сызықтық емес дифференциалдық теңдеулерді ішінара іріктеу арқылы алынған ауыспалы және ауыспалы-жарылғыш термофизикалық сипаттамалары бар жылу өткізгіштік теориясының гетерогенді және сызықты емес есептерінің аналитикалық шешімдері келтірілген. Сыну коэффициенттері бар жылу өткізгіштік теңдеулеріне механикадағы, техникадағы, жылу және масса алмасу теориясындағы көптеген күрделі процестердің математикалық сипаттамалары келтірілген. Проблемалық жағдайды шешу кезінде топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқытудағы инновациялық тәсілдер

    Пәнді оқу кезінде студенттерге зерттелетін заңдардың маңыздылығы мен әмбебаптығын түсінуге көмектесу, оқу процесінде әр оқушының жеке басының өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасау, физикалық ғылым аясында өзіндік шығармашылық және ғылыми-зерттеу қызметіне қажеттілікті дамыту, қажетті әдістемелік материалдармен қамтамасыз ету міндеті қойылады. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, сонымен қатар проблемалық жағдайларды шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика әдістемесі және тарихы

    "Физика әдіснамасы мен тарихы" пәнін оқытудың мақсаты: жаратылыстану-ғылыми пәндердің базалық циклына сүйене отырып, физика және оның дамуының тарихи аспектісіндегі ғылыми таным әдістері туралы түсінік қалыптастыруды қамтамасыз ету. Оқыту барысында ғылыми және техникалық қызметтің әдіснамалық негіздерін ғылым мен физикалық білімнің даму заңдылықтары туралы идеяларды қолдануды зерделеу. Эвристикалық әңгіме әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физиканы оқутыда ақпараттық технологиялар

    «Физикадағы ақпараттық технологиялар» пәнінің мақсаты: бағдарламаланған оқыту, интеллектуалды оқыту, сараптамалық жүйелер, гипермәтін мен мультимедия, микроәлемдер, имитациялық оқыту және демонстрациялар кіретін ақпараттық технологиялармен таныстыру. Компьютерлік технологияны тиімді қолдану студенттерге пәнді терең меңгеруге және қарапайым дағдылар мен біліктерді қолдануға мүмкіндік беру арқылы оқу процесін жекелендіруге мүмкіндік береді. Эвристикалық әңгіме әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дисперсті орталардағы электрлік жарылыстың импульстік қысымын математикалық және компьютерлік модельдеу

    «Дисперсті орталардағы электрлік жарылыстың импульстік қысымын математикалық және компьютерлік модельдеу» пәнінің мақсаты техникалық физиканың өзекті мәселелерін шешуде қарастырылатын физикалық процестерді математикалық модельдеу әдістері туралы толық түсінік беру болып табылады. Физика саласындағы есептерді математикалық түрде құрастыру, оларды шешу алгоритмдерін құру, компьютерлік модельдер құру дағдыларын қалыптастыру. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай тудыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заман физикасының негізгі принциптері

    Қазіргі физикада материя қозғалысының әртүрлі формалары іргелі теориялармен сипатталады. Олардың әрқайсысы белгілі бір құбылыстарды білдіреді-механикалық немесе жылулық қозғалыс, электромагниттік процестер және тағы басқалар. Бірақ іргелі физикалық теориялардың құрылымында барлық процестерді, материя қозғалысының барлық формаларын қамтитын жалпы заңдылықтар көбірек бар. Проблемалық жағдайды шешу кезінде топтық және жеке жұмыс әдісін кеңінен қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жартылай өткізгіш құрылғыларының физикасы

    Заманауи электрониканы зерттеу үшін, ең алдымен, құрылғының принциптері мен жартылай өткізгіш құрылғылардың жұмысының физикалық негіздерін, олардың сипаттамалары мен параметрлерін, сондай-ақ оларды қолдану мүмкіндігін анықтайтын маңызды қасиеттерді білу қажет. электронды жабдықта. Жартылай өткізгіш құрылғыларды пайдалану электрмен жабдықтаудың электр энергиясын тұтынуда үлкен үнемдеуді қамтамасыз етеді. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай тудыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Электрондық және иондық процестердің физикасы

    «Электронды және иондық процестердің физикасы» пәнінің мақсаты: магистранттарды электронды және иондық процестер физикасының негізгі түсініктерімен таныстыру. Электрондық және иондық процестердің қасиеттері туралы толық түсінік беру. Электрондық процестер мен иондық процестерді пайдалануға және қолдануға болатын жерлерді көрсету. Техникада құрылғыларды қолдану. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай тудыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беруде информациялық технологиялар

    Ақпараттық технологиялар пәнінің мақсаты қазіргі кезде жаңа білімді алу мен жинақтау процесінде де маңызды рөл атқарады. Физиканы оқытуда жаңа ақпараттық технологияларды қолдану. Есептеу процестерін ұйымдастырудың жаңа принциптерін, мәліметтер мен білімді ұсыну, өңдеу және игеру әдістерін әзірлеу. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулердегі ақпараттандыру және компьютерлендіру

    Зерттеу қызметін ақпараттандыру пәнінің мақсаты ғылыми жұмыстардың барлық кезеңдерінде ҰАТ қолдану арқылы табиғаттағы, техникадағы және қоғамдағы құбылыстар мен заңдылықтар туралы ғылыми білімдерді алу мен тереңдетуге бағытталған. Перспективалы бағдарламалық және аппараттық құралдар бойынша зерттеулер жүргізу. Топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану, проблемалық жағдай тудыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көп фазалы ортадағы стационарлы емес процестерді модельдеу

    «Көп фазалы ортадағы стационарлы емес процестерді модельдеу» пәні көп фазалы ортадағы стационарлық емес процестерді математикалық модельдеу, қозғалмалы көп фазалы ортадағы изотермиялық емес процестер принципін қарастырады, қазіргі заманғы қолданбалы міндеттердің кең аумағын қамтиды. Салмақсыздық жағдайында сұйықтық қабатын кеңейту моделінің гидродинамикалық және жылу бөлігін шешу алгоритмдерін әзірлеу, осы алгоритмдер негізінде әртүрлі параметрлерді есептеу бағдарламасын жасау.Топтық және жеке жұмыс әдісін, проблемалық жағдайды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға жәрдемдесу
  • Білім және ғылым тәжірибелерін жетілдіру үшін жаратылыстану және психология-педагогика ғылымдары саласында зерттеулерді жоспарлау және жүргізу
  • жоғары мектепте оқытудың заманауи технологияларын және физика саласындағы жаңа жетістіктерді қолдану
  • физикалық ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу дағдыларын меңгеру
  • зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді пайдалану; зерттеу нәтижелерін практикалық қызметке енгізу
  • Мәртебесі бірдей, кең ғылыми қауымдастықпен және қоғаммен өз құзыреті бойынша қарым -қатынас дағдыларына ие болуы; өз қорытындылары мен білімін және олардың негіздемесін мамандарға және басқа маман иелеріне нақты да, анық хабарлау
  • физикалық эксперимент жүргізу кезінде жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу
  • ғылыми-зерттеу және талдау жұмысының нәтижелерін диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және басқалар түрінде қолдану
Top