Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D05405 Есептеу ғылымдары және статистика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты – ұлттық және халықаралық еңбек нарықтарында елдің және өңірдің даму қажеттіліктері мен перспективаларына сәйкес бәсекеге қабілетті есептеу ғылымдары және статистика саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау, білім алушыларда есептеу ғылымдары, есептеудің есептеу әдістері, салынған айырымдық схемалардың конвергенциясын талдау, деректерді талдау мен болжаудың статистикалық әдістерін қолдану саласында терең білімді қалыптастыруға бағдарланған математикалық есептеулер, ғылыми-зерттеу және педагогикалық іс-әрекет дағдыларын дамытуға, сондай-ақ дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу, жуықтау схемаларының конвергенциясын талдау, Имитациялық процестердің дамуын болжау және есептеу алгоритмдерін әзірлеу сияқты әртүрлі бағыттар бойынша оқытуды қамтитын өзін-өзі дамытуға, ғылыми ойлауға және сыни талдауға баса назар аудара отырып, сондай-ақ әртүрлі салалардағы есептерді есептеу болжамы бойынша оқыту, мысалы, физика, химия, биология, қаржы және геология.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D092 Математика және статистика

Пәндер

  • Big Data және жоғары өнімді статистикалық есептеулер

    Курс мақсаты студенттерге өнімділігі жоғары есептеулер мен статистикалық әдістерді қолдана отырып, үлкен көлемдегі деректерді өңдеу, талдау және интерпретациялау әдістері мен технологияларын үйрету болып табылады. Олар үлкен есептеу ресурстарын қажет ететін үлкен деректер жинақтарымен және әдістермен жұмыс істеу үшін әртүрлі тәсілдерді, технологияларды және бағдарламалау тілдерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақырлы элементтер әдісі

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмысы үшін ақырлы элементтер әдісі саласындағы терең білімді қалыптастыру. Нәтижесінде докторанттар: алгоритмдерді құрастыру, зерттеу жүргізу және ақырлы элементтер әдісі және FreeFem ++ бағдарламасы арқылы ғылыми тәжірибелердің нәтижелерін талдай алуы, ақырлы элементтер әдісі саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының дағдыларын меңгеруі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қисық сызықты адаптивті торлар

    Мақсат: дифференциалдық теңдеулерді және басқа математикалық модельдеу тапсырмаларын шешудің сандық әдістерінде қисық адаптивті торларды қолданудың негізгі ұғымдарымен және әдістерімен таныстыру болып табылады. Күрделі есептерді жуықтап шешу үшін қисық сызықты торларды құруға және тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін алгоритмдерді әзірлеуге және қолдануға басты назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Пәннің мақсаты: докторанттың диссертациялық жұмысты орындау кезінде ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән аясында қарастырылады: ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамалары; докторанттың ғылыми зерттеулеріне заманауи эксперименттік тәсілдер; ғылыми экспериментті жоспарлаудың кезеңдері мен принциптері; ғылыми зерттеулердегі компьютерлік эксперименттің ерекшелігі; экспериментті өткізу, нәтижелерін өңдеу және түсіндіру ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық жазу

    Пәннің мақсаты - сауатты қарым-қатынас жасау, идеяларды дұрыс ұсыну және ғылыми жұмыстар жазу дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мақсаты: ғылыми мақалаларды, оқулықтар мен диссертациялық зерттеулерді жазу ережелері мен әдістерін меңгеру. Ғылыми мақалаларды жазу ережелері, ғылыми мақалалардың құрылымы мен жазылуындағы қателіктер, мазмұнға қойылатын талаптар және жариялауға қолжазбаларды рәсімдеу ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Кванттық есептеулер

    «Кванттық есептеулер» курсын оқудың мақсаты докторанттардың кванттық есептеу және кванттық технологиялар саласындағы білімдерін кеңейту, сонымен қатар күрделі кванттық алгоритмдерді жобалау және неғұрлым жетілдірілген есептерді шешу үшін бағдарламалау дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кеңейтілген статистика

    Курс қолданбалы салалардағы әртүрлі есептерді шешу үшін деректерді талдаудың және статистикалық модельдеудің математикалық әдістерін үйретуге бағытталған. Жалпы алғанда, курс ғылыми жұмыстарда деректерді талдау және машиналық оқыту әдістерін тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдыларды береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мониторинг және болжау процестеріне арналған интеллектуалды жүйелер

    Курстың мақсаты студенттерге әртүрлі процестерді бақылау және болжау үшін зияткерлік жүйелердің принциптері, әдістері және қолдануларымен қамтамасыз ету болып табылады. Курс студенттердің бақылау және болжау тапсырмаларында интеллектуалды жүйелерді жобалау, енгізу және пайдалану кезінде қолданылатын теориялық негіздері мен практикалық әдістемелері туралы түсінігін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Студентке бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды ескере отырып, білім беруді, ғылым мен инновацияны интеграциялай отырып, оқу сабақтарын ұйымдастыру, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалана отырып, білім алушыларға кері байланысты қамтамасыз ету.
  • Ғылыми зерттеулер жүргізу және жаңа іргелі және қолданбалы нәтижелер алу, алынған деректерді сыни талдау және бағалау, толық емес немесе шектеулі Ақпарат жағдайында да негізделген қорытындыларды тұжырымдау, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды/шығармашылық жобаларды орындауға қатысу, ғылыми Нәтижелілік пен жарияланымдық белсенділікті арттыру, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеу.
  • Педагогикалық өзара іс-қимылды ұйымдастыру, психологиялық-педагогикалық білім мен пәндік саланың интеграциясын игеру, жас оқытушыларға тәлімгерлік ету, Нормативтік-құқықтық актілермен және оқытудың заманауи технологияларымен танысу.
  • Академиялық адалдық пен парасаттылық қағидаттарын сақтай отырып, таңдалған мамандыққа тұрақты қызығушылық қалыптастыра отырып, білім алушылардың азаматтық және кәсіби белсенділігін арттыру.
  • Шетелдік және отандық ғылыми журналдарға ғылыми мақалалар жазу және олардың маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалай отырып, халықаралық және Ұлттық конференцияларда, семинарлар мен практикумдарда зерттеулердің озық тақырыптары мен нәтижелері туралы кең ғылыми қоғамды ақпараттандыру.
  • Ғылыми жобалар мен қосымшаларды өз бетінше жазу, қоғам үшін өзекті теориялық немесе практикалық есеп айырысу міндетін немесе шешім әдісін қоя отырып тәуелсіз ғылыми зерттеу процесін жүзеге асыру, қажет болған жағдайда, оны түзету.
  • Дифференциалдық теңдеулерді ақырлы айырмашылықтар, көлемдер және/немесе элементтер әдістерімен жуықтау негізінде есептеу эксперименттерінің әдіснамасы саласында ғылыми зерттеулер жүргізу.
  • Есептеу әдістері мен айырымдық сұлбалар үшін, соның ішінде жоғары өнімді алгоритмдер жағдайында жинақтылық және шешімділікке іргелі талдау жүргізу;
  • Есептеу есептерінде дұрыс құрылымдық, қисық сызықты және құрылымсыз есептеу торларын құру және қолдану.
  • Инженерлік есептердің параллельді есептеу алгоритмдерін жасау және оларды өнімділігі жоғары жүйелерде енгізу, кванттық есептеу алгоритмдерін жасау.
  • Параметрлерді таңдау үшін нақты шамалар негізінде математикалық статистиканың әдістерін қолдану, нақты эксперименттер негізінде есептеу жүйелерін тестілеу және бейімдеу.
  • Зерттеу нәтижелерін тиімді болжау үшін терең оқыту және деректер анализі әдістерін пайдалану.
Top