7M04138 Көшбасшылық және корпоративтік басқару (MBA) в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты тыңдаушылардың өзгермелі әлемде стратегиялық басқару, сонымен қатар іскерлік мансапты, салалық көшбасшылықты және корпоративтік басқаруды табысты ілгерілету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Инвестициялау стратегиялары
Пәнді оқудың негізгі мақсаты – студенттердің инвестициялық менеджмент саласында заманауи білімдерін қалыптастыру, инвестицияны басқару теориясы мен тәжірибесінің өзара әрекеттесуінің маңызды негіздерін, оның рөлін, маңызын ашу. қазіргі нарықтық қатынастардағы мазмұны. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент инвестицияларды басқаруды ұйымдастырудың функциялары мен негізгі принциптерін, оның ақпараттық қамтамасыз етілуін, заманауи заңнаманы, инвестициялық қызметті реттейтін нормативтік құжаттар мен әдістемелік материалдарды, инвестициялық қызмет тәжірибесін біледі. кәсіпорнының инвестициялық стратегиясын, инвестициялық ресурстардың көздерін қалыптастыру, кәсіпорындарының инвестициялық тартымдылығын бағалау бойынша ақпараттық және статистикалық материалдарды талдай білу, осындай бағалаудың заманауи әдістері мен көрсеткіштерін пайдалана отырып, қазіргі заманғы әдістерді пайдалана білу; инвестициялық жобалар мен қаржы құралдарының тиімділігін тәжірибеде бағалау, басқару шешімдерін әзірлеу және іске асыру үшін заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану, сондай-ақ олардың тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару экономикасы
Пән тыңдаушыны экономикалық салада басқару шешімдерін қабылдаудың теориясы мен тәжірибесімен таныстырады. Курс компанияның мақсаттары мен міндеттерін анықтау, сыртқы және ішкі ортаны талдау, табыстың негізгі көрсеткіштерін анықтау, даму стратегиясын таңдау, бюджетті құру және қаржылық тәуекелдерді басқару сияқты тақырыптарды қамтиды. Пән аясында нарықты және тұтынушылардың мінез-құлқын талдау әдістері, сонымен қатар өндірістік ресурстар мен персоналды басқару әдістері де зерттеледі. Курстың негізгі мақсаттарының бірі деректер мен аналитикалық құралдар негізінде басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын дамыту болып табылады. Тыңдаушылар теориялық дайындықтан басқа нақты кейстер мен симуляциялық ойындармен тәжірибе жинақтайды, бұл оларға бизнесті басқарудың практикалық дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Имиджды қалыптастыру және PR, PR және БАҚ құрылымдары арасында байланысты орнату
Пәнді игеру шеңберінде тыңдаушылар қоғаммен байланыс (PR) саласындағы кәсіби жұмыс үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді. Тыңдаушылар PR-дің негізгі құралдарын қолдануды, PR стратегиясын құруды және оның орындалуын бақылауды үйренеді, байланыс арналарын таңдайды, журналистермен және пікір көшбасшыларымен жұмыс жасайды, пресс-релиздер, пікірлер, мақалалар, отандық материалдар, спикерлерге арналған сөздерді жазады және жеке тұлғанының брендін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Біріктірілген өнімділікті басқару
Курс тыңдаушыларға ұйымдар мен адам ресурстары саласының қызметін басқарудың заманауи әдістерін үйретуге арналған. Курс негізгі теориялық түсініктерді, өнімділікті басқарудың әдістері мен құралдарын, сонымен қатар тыңдаушыоардың практикалық дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған практикалық мысалдар мен тапсырмаларды зерттеуді қамтиды. Тыңдаушылар ұйымның жұмысын талдауды, оның жұмысына әсер ететін факторларды анықтауды және ұйымның жұмысын жақсартатын басқару стратегияларын әзірлеуді үйренеді. Сондай-ақ олар адам ресурстарын басқару және қызметкерлердің жұмысын ынталандыру мен жақсартуға бағытталған іс-шараларды әзірлеуге қатысты мәселелерді зерттейтін болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Адам ресурстарын басқару стратегиясы
Пәнді оқыту барысында кәсіпорындарындағы адам ресурстарын басқару сұрақтары, бейімделу мәселелері, мотивация және қызметкерлерді бағалау қарастырылады. Пәнді оқытудың мақсаты теориялық және әдістемелік білімдер негізін беру, сонымен қатар адам ресурстарын стратегиялық басқару, штатты құру, қызметкерлерді оқыту және олардың біліктілігін арттыру және кәсіпорындағы қызметкерлер тиімділігін басқару дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Стратегиялық маркетинг және сатылым
Пәнді меңгерудің мақсаты стратегиялық маркетинг құралдарын қолдану тәсілдері туралы, сонымен қатар бизнесіндегі сатылымды ұйымдастырудың заманауи әдістері туралы кәсіби білімдер жүйесін меңгерген мамандарды дайындау. Сонымен қатар курс тыңдаушылардың кәсіпорындарының өткізу қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару бойынша фундаментальді білімдері мен тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушыларды кәсіпорынның өнімін сату технологиясының механизмі туралы, кәсіпорынның тиімді қызмет ететін сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және осы қызметті басқару туралы, тұтынушылар тәртібінің ерекшеліктері туралы ақпараттандыруды білдіреді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби өмір стилін басқару
Пән адамның мансап пен кәсіби дамуын басқарудың кешенді тәсілі болып табылады. Ол сіздің құндылықтарыңызды, мақсаттарыңыз бен басымдықтарыңызды түсіну, күшті және әлсіз жақтарды талдау, уақыт пен стрессті басқару, қарым-қатынас пен келіссөздер жүргізу дағдыларын жақсарту, көшбасшылық қасиеттерді дамыту және өзгерістерді басқару сияқты аспектілерді қамтиды. Осы пәнді оқу барысында студенттер мыналарды меңгереді: өз құндылықтарын, мақсаттары мен басымдықтарын талдау және оларды кәсіби жолды таңдау және дамумен байланыстыру; мансапты және кәсіби дамуды жоспарлау кезінде оларды ескере отырып, олардың күшті және әлсіз жақтарын бағалау; кәсіби және жеке өмір арасындағы тепе-теңдікті сақтай отырып, уақытты басқару және стрессті тиімді басқару; қарым-қатынас және келіссөздер жүргізу дағдыларын дамыту, олардың әріптестермен, басшылықпен және клиенттермен қарым-қатынасының сапасын арттыру; көшбасшылық қасиеттерді дамыту және шешім қабылдауды, жобаларды басқаруды және ұйымдағы өзгерістерді басқаруды үйренеді. Бұл пәнді оқу болашақ менеджерлерге өздерінің мансаптық және кәсіби дамуын тиімді басқаруды орнатуға, олардың кәсіби және жеке қарым-қатынастарының сапасын жақсартуға, сондай-ақ кәсіби өмірдегі стресс пен қиын жағдайларды жеңуге көмектеседі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ұйымдастырушылық мінез-құлық
Курс ұйымдық ортадағы адамдардың мінез-құлқын және осы факторлардың компания жұмысына әсерін зерттейді. Пән аясында келесі мәселелер қарастырылады: мотивация теориясы: адамдарды не әрекетке итермелейтінін, олардың қалай әрекет ететінін және бұл мотивацияны ұйымның жұмысын жақсарту үшін қалай пайдалануға болатынын зерттеу; топтық динамика: адамдар топтарының өзара әрекеттесуін және олардың өзара әрекеттесуінің жұмыс нәтижелеріне қалай әсер ететінін зерттеу; көшбасшылық: көшбасшылық топтың жұмысына қалай әсер ететінін және көшбасшылардың ұйымды басқаруда қалай тиімді болатынын зерттеу; қақтығыстар: ұйымда қақтығыстардың қалай туындауы мүмкін екенін және оларды қалай шешуге болатынын зерттеу; ұйымдық мәдениет: ұйымның құндылықтары, нормалары мен сенімдері оның өнімділігі мен табысына қалай әсер ететінін зерттеу. Жалпы алғанда, курстың мақсаты тыңдаушыларға ұйымның өнімділігіне қандай факторлар әсер ететінін және компанияның тиімділігін арттыру үшін осы факторларды қалай жақсартуға болатынын түсінуге көмектесу болып табылады. Сонымен қатар, тыңдаушылар топта жұмыс істеу, адамдар тобын басқару, сондай-ақ ұйымда жұмыс істеуге байланысты қиын жағдайларда шешім қабылдау дағдыларын үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржылық есеп беру және бақылау
Пән тыңдаушыларды әртүрлі салалардағы компаниялардағы қаржылық есептілік пен бақылаудың негізгі принциптері мен әдістерімен таныстырады. Курс қаржылық есеп беру, қаржылық нәтижелерді талдау, шығындарды бақылау және бюджеттеу сияқты тақырыптарды қамтиды. Тыңдаушылар сонымен қатар ішкі бақылау және аудит принциптерін, соның ішінде заңдар мен стандарттарға сәйкестікті тексеруді үйренеді. Сонымен қатар, курс қаржылық туынды құралдар және инвестициялық портфельдер сияқты ағымдағы қаржы құралдарымен таныстырады. Оқыту тыңдаушыларға қаржылық есептермен жұмыс істеу және компаниялардағы қаржылық ағындарды бақылау бойынша практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік беретін нақты деректер мен кейс зерттеулерін қолдану арқылы өтеді. Курстың негізгі мақсаты тыңдаушыларға компаниялардың қаржылық қызметін түсіну және басқару үшін қажетті жан-жақты білім мен тәжірибелік дағдыларды беру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнес зерттеу
Осы академиялық курс шеңберінде тыңдаушы бизнес-зерттеу және бизнес талдауды ұйымдастыру және жүргізу негіздерін, негізгі халықаралық зерттеу және аналитикалық компаниялардың қызметін, бизнес-зерттеу үдерісін ұйымдастыру ерекшеліктері, заманауи аналитикалық құралдарды, соның ішінде цифрлық және оларды пайдалану жолдарын меңгереді. Оқу процесінде зерттеу және талдаудың қажетті нәтижелерін іздеу және пайдалану, заманауи аналитикалық құралдарды пайдалану негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау, ықпалды халықаралық аналитикалық компаниялармен тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын игереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік және басқарушылық ойлау: талдау және басымдық беру
Пән басқару және кәсіпкерлік бойынша оқу бағдарламасының бөлігі болып табылады және талдау, бағалау және шешім қабылдау саласындағы дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс шеңберінде студенттер іскерлік жағдайларды талдаудың, мақсаттар мен басымдықтарды белгілеудің, негізделген шешімдер қабылдаудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін үйренеді. Кәсіпкерлік ойлау мен басқарушылық құзіреттілікті дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Студенттер бизнес табысының негізгі факторларын анықтау, бәсекелестік ортаны талдау, тұтынушы мен нарықтағы мінез-құлықты түсіну, стратегиялық жоспарлау және тәуекелдерді басқару бойынша білім мен дағдыларға ие болады. Сонымен қатар, пәнді оқу барысында студенттер бизнес-жағдайларды талдаудың әртүрлі әдістері мен құралдарын, соның ішінде SWOT талдауын, құн тізбегін талдауды, тәуекелдерді талдауды және т.б. қолдану дағдыларын алады. Сондай-ақ олар үлкен көлемдегі деректермен жұмыс істеуді, ақпаратты талдауды және деректерді талдау негізінде негізделген шешім қабылдауды үйренеді. Жалпы алғанда, пәнді оқу сізге курс барысында алған білімдер, дағдылар мен құралдар негізінде іскерлік жағдайларды талдай алатын және негізделген шешім қабылдай алатын тиімдірек көшбасшылар мен кәсіпкерлер болуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дағдарысқа қарсы басқару
Пәнді игеру шеңберінде тыңдаушылар жаһандық белгісіздік жағдайында бизнесті дамыту мен жүргізудің стратегияларын дайындауға қажетті білім мен дағдыларды игереді. Соңғы жылдардағы қиындықтарға, оның ішінде коронавирус эпидемиясына ерекше назар аударылатын болады. Тыңдаушылар әртүрлі ақпарат көздерінен деректерді жинау және талдау, бизнес-стратегияларды дайындау және жаңарту, дағдарысқа қарсы шешімдер қабылдау, мемлекеттік органдармен жұмыс істеу дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Болжамсыздық жағдайында бизнес стратегиялары мен басқару
Курс стратегиялық жоспарларды әзірлеуге және болжаусыз ортада бизнесті басқаруға бағытталған оқыту бағдарламасы болып табылады. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: қоршаған ортаны талдау: сыртқы факторлардың компания жұмысына қалай әсер ететінін және стратегияны әзірлеу үшін сыртқы ортаны талдауды зерттеу; ішкі талдау: ішкі факторлардың компания жұмысына қалай әсер ететінін және стратегияны әзірлеу үшін ішкі ортаны талдауды зерттеу; стратегияны әзірлеу: компанияның сыртқы және ішкі факторларын ескере отырып, стратегиялық жоспарларды құрастыруды үйрену; стратегияны жүзеге асыру: стратегиялық жоспарларды тиімді жүзеге асыруды, болжаусыз ортада бизнес және бақылау процестерін басқаруды үйрену; инновация: бизнесті дамыту үшін инновацияны қалай қолдануға болатынын және оны компанияның стратегиялық жоспарларына қалай біріктіруге болатынын зерттеу; тәуекелдерді басқару: болжанбайтын ортада тәуекелді қалай басқару керектігін және тәуекелді азайту үшін қандай қадамдар жасауға болатынын үйрену. Курс нақты бизнес-кейстермен жұмыс істеу, табысты компаниялардың мысалдарын талдау, нақты сценарийлер мен тапсырмаларды талқылау, сондай-ақ басқару дағдыларын дамытуға бағытталған практикалық жаттығулар сияқты теориялық және практикалық компоненттерді қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стратегиялық менеджмент
Курсты меңгеру мақсаты: магистрантта кәсіпорынды стратегиялық басқару саласындағы базалық теориялық білімдер мен негізгі тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар тұрақсыз сыртқы орта жағдайында кәсіпорынды стратегиялық басқару ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; мүмкіндіктерді анықтау, сыртқы орта мен кәсіпорын ерекшеліктерін талдау негізінде қауіп-қатерді бағалау, стратегиялық талдау негізінде кәсіпорын миссиясы мен мақсаттарын құру қабілеттерін қалыптастыру, мүмкін стратегия нұсқаларын зерттеу және кәсіпорынның нақты стратегиясын таңдау, стратегиялық бақылау әдістері мен бақылау жүйелерін жасақтауды зерттеу, Қазақстан экономикасының өзара байланысты және өзара тәуелді әлемдегі даму келешегінің стратегиясын жүзеге асыру бойынша теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инновациялық ойлау және креативтілік
Пәннің мазмұны келесі сұрақтарды қамтиды: инновациялық ойлау дағдыларын қалыптастыру; команданы креативті шешімдер қабылдауға бағыттай білу, ұжымда және жеке тұлғада инновациялық ойлауды қалыптастырудың негізгі әдістемелерін зерттеу; инновациялық процестерді басқару ерекшеліктерін қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Бизнес стратегиялары
Пән жетекші кәсіпорындар, жүзеге асыратын негізгі бизнес стратегияларын зерттеуге бағытталған. Пән шеңберінде студент еуропалық және азиялық кәсіпорындары жүзеге асыратын қолданыстағы бизнес стратегиялар туралы ақпаратты, кәсіпорынның жағдайына сәйкес келетін ең оңтайлы стратегияларды анықтаудағы практикалық дағдыларды, бизнес стратегияларды басқару әдістерін және бағалауды меңгереді. олардың ұзақ мерзімді перспективада тиімділігі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
E-commerce және маркетингтік ортаны басқару
Пәнді игеру шеңберінде тыңдаушылар электронды коммерция (электрондық сауда) саласында жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды игереді. Тыңдаушылар, ТМД елдеріндегі және шетелдегі электрондық коммерция нарығымен танысады, негізгі даму тенденцияларын, электронды сауда сайттарымен жұмыс жасау стратегиясын құру әдістерін, электронды сауда сайттарының әртүрлі түрлерінің айырмашылықтарын, және электрондық саудадағы маркетинг құралдарын меңгереді. Интернет-дүкендерден бастап нарық және олармен жұмыс істеу стратегияларына дейінгі электрондық сауда сайттарының типологиясына ерекше назар аударылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Стратегиялық көшбасшылық дағдыларын дамыту
Пән менеджмент және кәсіпкерлік саласындағы оқу бағдарламасының маңызды бөлігі болып табылады және көшбасшылық саласында, әсіресе стратегиялық жоспарлау деңгейінде дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс стратегияны әзірлеуді және оны сәтті жүзеге асыруды, өзгерістерді басқаруды, жанжалдарды басқаруды, топты дамытуды және жеке көшбасшылық стилін қоса алғанда, стратегиялық көшбасшылықтың негізгі аспектілерін қарастырады. Олар сондай-ақ көшбасшылық өнімділікті бағалаудың әртүрлі әдістерін және тәуекелді басқару тәсілдерін үйренеді. Пәнді оқу барысында студенттер стратегиялар мен іс-әрекет жоспарларын әзірлеу, ағымдағы жағдайды талдау және негізгі табыс факторларын анықтау, әртүрлі жағдайларда, соның ішінде дағдарыстық жағдайларда көшбасшылық дағдыларын дамыту және қолдану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Кәсіпкерлік құқық және этика
Курс тыңдаушыға этикалық ойлардың маңыздылығын және олардың заң, бизнес пен басқару тәжірибесін түсінуімізге қалай әсер ететінін бірге зерттеуге мүмкіндік береді. Ол сондай-ақ тыңдаушыға бизнеске қатысты негізгі құқықтық тұжырымдамалар мен принциптер туралы білуге мүмкіндік береді және тыңдаушылар олардың коммерциялық хабардарлығын арттыратын бизнес және басқару мәселелері туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бизнестегі дизайн-ойлау
Курсты оқытудың мақсаты кәсіпкерлік қызметті дамытудың заманауи талаптарына жауап беретін бизнес ойлауды құру және дамыту туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында тыңдаушы ойлау технологиясы дамуының негізгі сатыларын, бизнес ойлаудың заманауи дизайнының басты сипаттамаларын, сызықтық және сызықтық емес ойлау үлгілерін, ойлау дизайнын қалыптастырудағы эвристика мен креативистиканың рөлін, креативті процесс құрылымын, шығармашылық процесс интенсификациясының әдістерін білетін болады. Креативті идеялар ұсынуға, бизнес дамуындағы проблемалық міндеттердің ұтымды шешімдерін анықтауға, бизнес дамуындағы қарама қайшылықтарды шешудің өзгеше тәсілдерін қолдануға қабілетті болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Event marketing және Event-management, оқиғалық іс шараларды ұйымдастыру
Пән кез келген деңгейдегі іс-шараларды дайындау туралы кәсіби білім жүйесі бар мамандарды дайындауды қарастырады. Курс барысында тыңдаушылар іс-шараларды өз бетінше әзірлеуді және ивенттік агенттіктермен жұмыс істеуді үйренеді. Іс-шараларды құжаттамалық қамтамасыз етуге, негізгі қысқаша нұсқаудан бастап қорытынды актілерге дейін, суретшілермен келісім-шарттардан бастап тамақтануға дейін назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Маркетингті басқару
Пәнді меңгерудің мақсаты стратегиялық маркетинг құралдарын қолдану тәсілдері туралы, сонымен қатар бизнесіндегі сатылымды ұйымдастырудың заманауи әдістері туралы кәсіби білімдер жүйесін меңгерген мамандарды дайындау. Сонымен қатар курс тыңдаушылардың кәсіпорындарының өткізу қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару бойынша фундаментальді білімдері мен тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушыларды кәсіпорын өнімін сату технологиясының механизмі туралы, кәсіпорынның тиімді қызмет ететін сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және осы қызметті басқару туралы, тұтынушылар тәртібінің ерекшеліктері туралы ақпараттандыруды білдіреді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Коммуникациялық стратегияларды құру, PR трансформациясы және пікір қалыптастырушы көшбасшыларымен ара қатынас орнату
Пәнді игеру барысында, студенттер толыққанды жұмыс стратегияларын құруды, олардың орындалуын бақылауды, міндеттерді бөліп беруді және PR-дың негізгі құралдарын қолдануды үйренеді. Теледидарға шығу және пікір көшбасшыларымен жұмыс істеумен қатар тиісті байланыс арналарын есепке алуға және таңдауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жетілдірілген корпоративтік қаржы
Бұл курс ірі корпоративтік қаржылық операцияларды, соның ішінде бірігу мен жұтуды, корпоративтік қайта құрылымдауларды, меншікті капиталды және қарызды қаржыландыруды және олардың барлығы «нақты өмір» контекстінде басқарма деңгейіндегі стратегиялық корпоративтік қаржы шешімдерін қабылдау контекстінде қалай біріктірілетінін зерттейді. «Корпоративтік қаржы» негізгі курсында әзірленген теориялық құралдарға негізделеді және студенттерге нақты корпоративтік қаржы операциялары мен мәмілелерді жасау механикасы туралы тікелей, бірінші қолмен түсінік беруге бағытталған: тараптар мен процестер, нормативтік база. , корпоративтік қаржыландырудың теориялық принциптері мен құралдары қалай қолданылатыны, тартылатын тактика мен процестер, сондай-ақ акционерлер мен басқа да мүдделі тараптардың қатысуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дау-жанжалдарды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты тыңдаушылардың дау жанжалдар, оларды шешу және реттеу жолдары, келіссөздер жүрзізу процесі туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән мыналарды қамтиды: жеке артықшылықтар мен кемшіліктерді сыни тұрғыдан бағалай білу; өзіне айтылған сындарды қабылдай білу; этикалық құндылықтарды ұстану: сыйластық, адалдық, ашықтық, шыдамдылық және т.б.; ұжымда еңбек дауларының пайда болу себептері мен шешу жолдарын, олардың алдын алу жолдарын білу және оларды тәжірибеде қолдана білу; дау-жанжалдар мен стресстерді диагностикалау және басқару дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Стратегиялық бизнес көшбасшылығы
Курс екі бөлімнен тұрады: Принциптер бөлімі стратегиялық менеджментке және ойлауға кіріспе, жеке және кеңірек ұйымдық мағынада стратегиялық көшбасшылықты, стратегиялық өзгерістерді басқаруды, стратегиялық көшбасшылықтағы этиканы және HRM жалпы қызметіндегі стратегиялық көшбасшылықтың орнын қамтиды. Мәтінмән бөлімі стратегиялық көшбасшылықтың нақты контекстік элементтерін, кәсіпкерлік өлшемді, бұзушы өлшемді, стратегиялық коммуникацияның маңыздылығын, кеңірек жаһандық мәселелерді, стратегиялық көшбасшыларға арналған аналитиканы қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Корпоративтік қаржының негіздері
Курс қазіргі нарық жағдайында заманауи компаниялар тап болатын негізгі қаржылық мәселелерді түсіну және талдау үшін теориялық негізді әзірлейді. Курс нақты активтерді бағалаудың негізгі үлгілерін және инвестициялық жобаларды талдауды, капитал құрылымын және қолданылатын корпоративтік капиталдың әртүрлі түрлерін, төлем саясатына қатысты шешімдерді, бірігулер мен жұтуларды, тәуекелдерді басқару мен хеджирлеуді қамтиды. Ол әртүрлі басқару шешімдерін және олардың корпоративтік нәтижеге және құндылыққа әсерін бағалауда қажетті білімді береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мәдениаралық және бизнес-коммуникациялар технологиясы
Курстың негізгі мақсаты мәдениаралық бизнес-коммуникациялар саласындағы магистранттардың ғылыми-тәжірибелік дайындығын жетілдіру. Курстың міндеттері: әр ұлт өкілдерінің экономикалық өмірін ұйымдастырудағы және іскерлік тәртібіндегі орын алған өзгешеліктер туралы түсінік беру; тыңдаушыларды мәдениаралық бизнес коммуникациялардың негізгі концепцияларымен және орын алған мәселелерімен, іскерлік қатынас стильдерімен таныстыру, әлем елдерінің ұлттық мәдени ерекшеліктерін және оларға жахандандырудың ықпалын оқыту, сонымен қатар бизнес процестерді жүргізу саласының тиімді коммуникациясын жүргізу дағдыларын қалыптастыру/
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнестің ақпараттық жүйелері
Тыңдаушылар қолданбалы және бизнес-процестерді талдауды, модельдеуді және жобалауды үйренеді. Тыңдаушылар кәсіпорындағы ақпараттық технологиялар менеджменті, ақпараттық жүйені дамыту технологиялары, сервистік-бағдарланған интеллектуалды жүйелер, ақпараттық жүйелер саласындағы жобаларды басқару бойынша білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жаһандық жеткізу тізбегін басқару
«Жаһандық жеткізу тізбегін басқару» курсы жаһандық экономикадағы жеткізу тізбегін басқару саласында білім мен тәжірибелік дағдыларды алуға мүдделі студенттерге арналған. Пәннің бір бөлігі ретінде тыңдаушылар жеткізу тізбегін басқарудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, модельдері мен құралдарын, сонымен қатар студенттердің практикалық дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған практикалық мысалдар мен тапсырмаларды оқиды. Олар әлемдік экономика мен бәсекелестік ортаның ерекшеліктерін ескере отырып, жеткізу тізбегін басқару стратегияларын анықтауды, оларды әзірлеуді және жүзеге асыруды үйренеді. Сонымен қатар, жеткізу тізбегіндегі тәуекелдерді басқару және бизнес-процестерге, жаһандық экономикадағы сапа менеджменті мен стандарттарына, сондай-ақ жеткізу тізбегіндегі шығындарды азайту және өндірістік процестерді оңтайландыру стратегияларын әзірлеуге қатысты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Биг Дата
Бұл пән деректерді дайындау, деректерді өңдеу, нақты сұрақтарды құрастыру және осы сұрақтарды шешу үшін статистика мен деректерді өндіру құралдарын пайдалануды қоса алғанда, деректерді талдау дағдыларын қамтамасыз етеді. Пән сонымен қатар үлкен деректердің құпиялылық аспектілерін және осы тәуекелдерді азайту әдістерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Өзіндік өнімділік және дағдарыс жағдайындағы өзіндік менеджмент
Пән дағдарыс кезінде туындауы мүмкін белгісіздік пен тұрақсыздық жағдайында өзін-өзі ұйымдастыру және уақытты басқару дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс шеңберінде тұлғаның жеке және кәсіби өмірін ұйымдастырудың негізгі тұжырымдамалары мен тәсілдері зерттеледі, сонымен қатар жоспарлау, басымдықтарды бөлу, өкілеттік беру және тапсырмалардың орындалуын бақылау дағдыларын меңгереді. Олар өздерінің эмоциялары мен күйзелістерін тиімді басқаруды, сондай-ақ мәселелерді шешу және мақсаттарына жету үшін ресурстарды табуды үйренеді. Курстың маңызды бөлігі бизнес пен өмірдегі дағдарыстық жағдайларды зерттеу және талдау, сонымен қатар студенттерге қиындықтармен тиімді күресуге және қиын жағдайлардан шығу жолдарын табуға көмектесетін стратегияларды әзірлеу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Халықаралық бизнесті басқару
Бұл пән тыңдаушыларды халықаралық бизнестегі өзекті және даулы мәселелерден хабардар етуге және компаниялардың және басқа да негізгі мүдделі тараптардың көзқарасы бойынша халықаралық бизнестегі соңғы ойлау мен тәжірибені ашуға бағытталған. Ол жаһандану, трансұлттық корпорациялар, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік және халықаралық бизнес салаларына қатысты мәселелердің алуан түрлі және күрделі ауқымын қамтамасыз етеді. Курс тыңдаушыларға қазіргі заманғы мәселелерді сыни тұрғыдан түсінуге көмектесу үшін алдыңғы халықаралық және басқару курсында білімге негізделеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Ғаламдық нарықтар
Пән халықаралық сауда және жаһандану саласындағы негізгі түсініктерді, әдістер мен құралдарды енгізеді. Курс жаһандық сауда қатынастарына әсер ететін негізгі жаһандық нарықтарды, реттеушілерді, сауда ережелерін және саясаттарды зерттейді. Еркін сауда, сауданы реттеу және техникалық кедергілер, зияткерлік меншікті қорғау және дауларды шешу әдістерін қамтитын халықаралық экономикалық даму мен өзара әрекеттестіктің негізгі принциптері зерттеледі. Дүниежүзілік сауда ұйымы (ДСҰ), Еуропалық Одақ (ЕО), Солтүстік Американың еркін сауда келісімі (SAFTA) және халықаралық сауда мен жаһандануға әсер ететін басқа да аймақтық және халықаралық ұйымдар сияқты жаһандық сауда орындарына ерекше назар аудару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Itдегі проект менеджменті
Пән басқару және кәсіпкерлік бойынша оқу бағдарламасының маңызды бөлігі болып табылады және жобаларды жоспарлау, басқару және бақылау саласындағы дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс жобаны басқарудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін зерттейді, соның ішінде жоба жоспарын әзірлеу, ресурстар мен бюджетті бөлу, жобаның тәуекелі мен сапасын бағалау, жоба командасы мен мүдделі тараптарды басқару. Студенттер Agile және Waterfall сияқты жоба әдістемелерін меңгереді және оларды практикалық жағдайларда қолдануды үйренеді. Microsoft Project сияқты жобаны басқару бағдарламалық құралын пайдаланумен танысыңыз және топта жұмыс істеу және деректерді талдау негізінде негізделген шешімдер қабылдауды үйреніңіз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Корпоративтік басқарудағы инновация және кәсіпкерлік
Пән корпоративтік кәсіпорындар мен ісін жаңадан бастаған кәсіпкерлердің инновациялық қызметінде қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен құралдарды зерттеуге арналған. Тренинг барысында студенттер нарықты зерттеу, бизнес моделін әзірлеу, инвестиция тарту, инновацияларды коммерцияландыру және жобаны сәтті бастау үшін даму стратегиясын құру сияқты инновациялық кәсіпкерлік процесінің негіздерімен танысады. Олар сондай-ақ корпоративтік ортада жобаларды басқару негіздерін және инновациялық басқару әдістемелерін үйренеді. Бұл пән корпоративтік ортада инновациялық жобаларды құру, басқару және дамыту жолын түсінгісі келетін болашақ менеджерлерге, сондай-ақ өз ісін ашуға мүдделі және инновациялық кәсіпкерлік саласында дағдыларды меңгергісі келетіндерге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сандық трансформация және мәліметтер аналитикасы
Аталған пәнді оқу барысында тыңдаушы бизнес процестер қызметін сандық трансформациялаудың негізгі тәсілдерін меңгереді, қаржылық мәліметтерді талдауда сандық технологияларды қолданудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады, кәсіпорынның бизнес процестерін сандық ортада елестетуге қабілетті болады, мәліметтерге талдау жүргізуде сандық трансформация құралдарын пайдалану және жұмыс алгоритмдерін құру білімдерін толық меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Сатуды басқару
Бұл компанияның сату мақсаттары мен міндеттеріне басымдықтарды бөлуді қамтитын сатуды басқару принциптері мен әдістерінің жан-жақты курсы; өткізу саясатын қалыптастыру; далалық сауда тобының жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру, кадрлық қамтамасыз ету және бақылау міндеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
АТ стратегиялық бизнес драйвері ретінде
Модуль ақпараттық жүйелермен және олардың қазіргі бизнестегі рөлімен таныстырады. Соның ішінде ақпараттық жүйелер бизнесті тиімді жүргізумен басқарудың әртүрлі деңгейлеріне қалай көмектесетінін; ұйым шығарған деректерге уақтылы қол жеткізуді қамтамасыз ету арқылы. Ақпараттық жүйелер ұйымдардың өздері жасайтын деректердің толып кетуіне жол бермеуге қалай көмектесе алады және оның орнына бұл деректерді пайдалы ақпаратқа өңдей алады. Модуль сонымен қатар Интернет арқылы ұйымдарда орын алған ауқымды өзгерістерді және кәсіпорынның цифрлық интеграциясын және ақпараттық жүйелер инвестицияларының іскерлік құндылығын көрсету қажеттілігін талқылайды. Бұл курстың студенттері ұйымдармен, басқарумен, бизнес-процестермен, стратегиямен және маңызды этикалық және әлеуметтік мәселелермен қарым-қатынасына назар аудара отырып, нақты әлемдегі жүйелермен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жылжымайтын мүлікке инвестициялар
Пәнді оқыту мақсаты бизнес түрі ретінде девелопменттің басты ерекшеліктерін ашу. Бағдарламаның басты мақсаты бизнесі саласындағы жылжымайтын мүлікті басқарудың теориялық білімдері мен тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру, девелоперлік қызметтің басты ерекшеліктерін оқыту, жылжымайтын мүлікке салынатын инвестициялық салымдардың тиімділігін бағалау әдістерін қарастыру, жылжымайтын мүлікті тиімді басқарудың негізгі әдістері туралы түсінік беру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Брендті басқару
Пәнді оқыту мақсаты брендті қалыптастыру және басқару технологиясы саласындағы теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Аталған мақсатты жүзеге асыру үшін келесі міндеттер шешіледі: брендтің рөлі, брендті құру мен басқарудың негізгі сатылары, әлеуметтік мәдени және маркетингтік коммуникациялар жүйесіндегі оның орны туралы түсінік алу; тыңдаушылардың бренд-менеджмент саласында білім алуы; брендті зерттеу және талдау, жоспарлау және бағалау саласында білімдер мен дағдыларды қалыптастыру; брендтелген нарықтық ұсыныстарды басқару (тауарлар, қызметтер, жағдайлар, тұлғалар, орындар, меншік, ұйымдар, ақпарат, идеялар); брендпен жұмыс жасаудың тәжірибелік әдістемелері мен құралдарын меңгеру: бренд рационализациясы, ребрендинг, бренд ориентациясы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Бренд стратегиясы
Пән маркетинг және бизнес саласындағы оқу бағдарламасының бөлігі болып табылады және брендті дамытудың стратегиялық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Курс шеңберінде брендті құру және басқару үшін қажетті білім мен тәжірибелік дағдылар қалыптасады. Курс шеңберінде келесі сұрақтар қарастырылады: брендинг негіздері және оның бизнестегі рөлі; мақсатты аудиторияны талдау және анықтау; брендті позициялауды дамыту; бренд тұжырымдамасын құру және бренд архитектурасын құру; бренд стратегиясын әзірлеу және бренд платформасын құру; цифрлық ортада брендті басқару және цифрлық стратегияны құру; бренд тиімділігін өлшеу және бәсекелестік ортаны талдау. Жалпы алғанда, курсты оқу нәтижесінде тыңдаушылар нарықта брендті құру мен жылжытудың тиімді стратегияларын әзірлеп, жүзеге асыра алады, нарықты және мақсатты аудиторияны талдауды үйренеді, позициялау мен бренд тұжырымдамасын дамытады, бренд архитектурасын және бренд стратегиясын жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Инновациялық ойлау және креативтілік
Пәннің мазмұны келесі сұрақтарды қамтиды: инновациялық ойлау дағдыларын қалыптастыру; команданы креативті шешімдер қабылдауға бағыттай білу, ұжымда және жеке тұлғада инновациялық ойлауды қалыптастырудың негізгі әдістемелерін зерттеу; индустрия саласында инновациялық процестерді басқару ерекшеліктерін қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Бизнеске арналған деректер ғылымы
Біз деректер ғасырында өмір сүріп жатырмыз. Кәсіпорындар мен үкіметтер жақсырақ шешім қабылдау үшін деректерді пайдаланады. Дегенмен, деректерді әрекет ететін элементке түрлендіру қиын, әсіресе таңдауға болатын көптеген күрделі деректер көздері және сансыз статистикалық әдістер мен машиналық оқыту алгоритмдері болған кезде. Қазіргі дәуірдегі деректерден түсінік алу үшін компьютерлік бағдарламалау, статистикалық түсіну және болжамды алгоритмдерді білу сияқты дағдылардың жиынтығы қажет. Бұл пәнде тыңдаушылар танымал деректер туралы ғылымның кейбір әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жобаларды басқару және инвестициялық стратегиялар
Қазіргі заманда жобаларды басқару барлық дамыған елдерде инвестициялық қызметті жүзеге асырудың танымал әдіснамасына айналды. Курстың мақсаты-жобаларды басқарудың заманауи технологиялары туралы түсінік беру және тыңдаушыларды қызмет көрсету саласында жобалық басқаруды қолдану принциптерімен таныстыру. Пәнді меңгеру жобаны басқару проблематикасына енгізуді және Жобаны басқару әдіснамасын зерделеуді, тыңдаушыларды жобаның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде жобаны басқару құралдарымен және әдістерімен таныстыруды көздейді, бұл жоба командасын басқару бойынша білікті шешім қабылдауға, белгілі бір жобаны белгіленген уақытта бюджет шегінде орындау үшін жабдықтарды, материалдарды, қаржы қаражатын және кестелерді үйлестіруге және тапсырыс берушіні (тұтынушыны) қанағаттандыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
HR-үрдістерді онтайландыру, ынталандыру және KPI жүйесін құру
Курстың мақсаты - HR стратегиясын құру және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру. Тыңдаушылар жобаларды басқарудың негізгі жүйелерін пайдалану, KPI жүйесін әзірлеу және енгізу, ақшалай және ақшалай емес ынталандыруды үйренеді. Тыңдаушылар әртүрлі саладағы компаниялардағы персоналмен жұмыс жасаудың негізгі кезеңдерін білетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Көп мәдени ортадағы іскерлік келіссөздер
Бұл пәннің мақсаты тыңдаушыларға іскерлік келіссөздердің теориялық аспектілерін түсінуге және оларды тәжірибеде қолдануға мүмкіндік беру болып табылады. Қарым-қатынас іскерлік тәжірибенің ең маңызды аспектілерінің бірі болып табылады және топта жұмыс істегенде бұл ең пайдалы тұлғааралық дағдылар болып табылады. Тиімді қарым-қатынас сендіру және іскерлік келіссөздер үшін де негізгі талап болып табылады. Тыңдаушылар осы пәнді қабылдағаннан кейін іскерлік мәмілелер бойынша келіссөздер жүргізу кезінде, талаптар мен кері байланыстарды жинау кезінде тиімді және дәл сөйлесе алу үшін пайда көреді. Тыңдаушы сонымен қатар желілік менеджерлерімен немесе клиентімен келіссөздер жүргізу арқылы сендіру дағдыларын жақсартудың пайдасын көреді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Бизнес-аналитика
Бұл пәнді оқу барысында студенттер бизнесті талдау негіздерін және IT-компаниялардағы бизнес-аналитик жұмысының ерекшеліктерін түсіне алады. Мұнда студенттер бизнес-аналитикте болуы керек қажетті дағдылар туралы біле алады, бизнес-аналитик жобада қолданатын негізгі артефактілер мен құралдармен таныса алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби қызмет саласында стратегиялық менеджмент, корпоративтік көшбасшылық және кәсіпкерлік қызметте шеберлік пен практикалық дағдыларды көрсету
- басқарушылық, көшбасшылық және кәсіпкерлік қызмет шеңберінде этикалық құндылықтарды, әлеуметтік дағдыларды, жауапкершілікті, қоғамға және қоршаған ортаға сезімталдықты, кәсібилік пен адамгершілікті меңгеру
- басқарушылық шешімдерді қабылдауда дәлелді әдістерді қолдану, бизнес-ортаны дамытудың заманауи тенденцияларына сәйкес келетін көшбасшылық қасиеттерді көрсету, заманауи бизнес-ортада корпоративтік басқарудың негізгі басымдықтарын анықтау
- кәсіптік қызмет саласында корпоративтік ойлау дағдылары мен көшбасшылық қасиеттерін меңгеру, бизнесті дамытуға негізделген өзіндік көзқарасты қалыптастыру, ұйымды басқарудың негізгі басымдықтары мен ұзақ мерзімді перспективада даму траекториясын анықтай алу, бірегей стильді қалыптастыру. кәсіби өмір
- бизнесті басқарудың құқықтық және этикалық ерекшеліктерін білу, кәсіпкерлік қызметті құқықтық нормаларға бейімдеу және оларды ескере отырып, ұйымның стратегиялық ұстанымдарын анықтау, бизнес-ортаны зерделеудің заманауи құралдарын қолдану, оның шеңберінде зерттеу нәтижелерін түсіндіру; корпоративтік жүйелерді стратегиялық басқару
- кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасын талдаудың заманауи әдістерін, басқарудың аналитикалық әдістерін қолдану, пайда болған тенденцияларды ескере отырып, бизнесті дамытудың стратегиялық баламаларын анықтау, корпоративтік басқару шеңберіндегі өзгерістер мен тәуекелдерді басқару, тәуекелдерді басқару, әлеуметтік және ұйым қызметкерлері алдындағы экономикалық жауапкершілікті сезіну
- бизнестің жаһандануының маңыздылығын түсінеді, нарықты дамытудың негізгі тенденцияларын анықтай алады, көпмәдениетті тұтынушылық сұранысты және инновациялық технологиялардың дамуын ескере отырып, қызметтерді жылжытуды басқара алады
- бизнесті дамыту проблемаларын анықтау, ұйымның стратегиялық басымдықтарын ескере отырып шешімдерді құру және енгізу, кәсіпорынның кәсіпкерлік қызметінің бірегейлігін, оның ішінде инновациялық қызметін қолдау және ілгерілету, тез өзгеретін жағдайларды ескере отырып, заманауи бизнес архитектурасын қалыптастыру. сыртқы орта
- стратегиялық уақыт көкжиегінде орын алуы мүмкін өзгерістерді ескере отырып, кәсіби қызметтің қалыптасқан жағдайларына бейімделу және жеке өсу стратегиясын әзірлеу мүмкіндігі болуы керек
- ұйымды басқару шеңберінде конфликттік жағдайларды шешу, стратегиялық басымдықтарды ескере отырып, кәсіпорынның құрылымдық бөлімшелерінің даму бағыттарын анықтау, мақсатты корпоративтік мәдениетті дамыту үшін HR технологиялары мен тәжірибелерін анықтау, олардың жұмыс уақыты мен қызметкерлерін тиімді жоспарлау, еңбек өнімділігін тиімді басқару дағдылары болуы жұмыс процестерін басқару
- әлемдік нарықтық тенденцияларды ескере отырып, бәсекелестік ортаның ерекшеліктерін анықтай білу, өзін-өзі басқарудың негізгі принциптерін кәсіби өмірде тиімді қолдана білу, экзогендік ортаның қиындықтарын ескере отырып, өз эмоцияларын тиімді басқара білу және стресс, сонымен қатар проблемаларды шешу және олардың мақсаттарына жету үшін ресурстарды табу
- кәсіпорынның шығындары мен кірістерін басқарудың негізгі тәсілдерін білу, инвестициялық және инновациялық қызмет шеңберінде талдау құралдарын қолдана білу, кәсіпорынның табыстылығын арттырудың стратегиялық басымдықтарын анықтау, тұрақтылықты қамтамасыз ету бағыттарын анықтай алу ұзақ мерзімді перспективада бизнесті дамыту, ішкі нарықта да, халықаралық нарықта да кәсіпорынның имиджін қамтамасыз ету шараларын басқара білу, басқару процестерін үйлестіре білу