Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10116 Медициналық-профилактикалық ісі в ҚМУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы және халықтың денсаулығын сақтау саласындағы кәсіби қызметтің негізгі міндеттерін шешуге қажетті білімі мен дағдысы бар маманды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM089 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стратегиялық мен операциялық менеджмент

    Пән жедел басқару саласында білім береді, ұйымдастырушылық басқарудың интеграцияланған тұжырымдамаларын, ұйымның операциялық стратегияларын әзірлеу әдістерін ұсынады. Білім алушыларда стратегиялық жоспарлау және стратегияны іске асыру процесстерін қоса алғанда, стратегиялық басқару: ұйымның стратегиялық даму жоспарларын негіздеу, даму процесін басқару, даму стратегияларын іске асыру жолдарын әзірлеу және ұзақ мерзімді саясатты қалыптастыру дағдыларын қалыптастырады:

    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Пән басқару процесіндегі қарым-қатынастар мен өзара әрекеттесулер туралы білімді еңбек жағдайында тұлғаны жетілдіру, психологиялық тиімділікті ескере отырып басқару қызметін ұйымдастыру тұрғысынан білім береді. Кәсіби қызметін жүзеге асыру үшін табысты коммуникацияларды дамыту мақсатында жалпы психология, қарым-қатынас психологиясы, әлеуметтік психология білімі негізінде тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 2
  • Ауру және денсаулық

    Пән «денсаулық және ауру» ұғымдарын , патологиялардың даму қаупінің факторларын, денсаулықты сақтаудың, аурулардың алдын алудың және салауатты өмір салтын қалыптастырудың негізгі принциптерін зерделейді. Денсаулық пен тіршілік ету ортасының сапасы арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды орнату дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Микробиология және вирусология

    Пән микробиологияның қазіргі биология және медицинадағы рөлін және орнын, микроорганизмдердің жүйесі мен таксономиясын, негізгі топтарын: бактериялар, вирустар, қарапайымдылар, саңырауқұлақтар, олардың физиологиясы мен метаболизмі, өсуі, көбеюі және генетикасын зерттейді. Бактериофагтар, микробқа қарсы заттар, соның ішінде антибиотиктер туралы түсінік береді. Микробиологиялық зерттеулер жүргізу және деректерді мақсатты аудиторияға беру дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 7
  • Фармакология негіздері

    Пән тиісті этикалық тәжірибе қағидаларын ескере отырып, препараттарды ұтымды таңдау мен тәжірибелік қолдануды қамтамасыз ету мақсатында дәрілік заттардың жіктелуі, олардың таралу сипатына, биотрансформациясына, енгізу және бөлу жолдарына байланысты олардың жалпы заңдылықтары мен механизмдері туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Несиелер - 3
  • Академиялық жазу (әлеуметтік зерттеу әдістері)

    Білім алушылардың академиялық тілдесу арқылы ғылыми мәтіндерді тану аспектісінде ауызша және жазбаша тілде академиялық тілдесуді қолдану машықтары мен дағдыларын қалыптастыру, академиялық жазудың стилі мен тілі туралы түсінік беру. Әлеуметтік зерттеулердің әдістері мен нәтижелерін академиялық қалыптастыру және сипаттау.

    Несиелер - 4
  • Жалпы гигиена және экология

    Пән Қазақстан Республикасы санитарлық-эпидемиологиялық қызметі әрекетінің сұрақтарын, тіршілік ортасы факторларының адам организміне әсері мәселелерін, қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерді ескере отырып, оларды реттеуді зерделейді. Гигиеналық зерттеулер мен тиімді коммуникация әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады. Пән коммуналды гигиена, тағам гигиенасы, еңбек гигиенсы, балалар мен жасөспірімдер гигиенасы бойынша білім негіздерін береді. Жеке гигиена және салауатты өмір салты (СӨС) принциптері зерделенеді.

    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән аясында білім алушылар шет тілдік кәсіби терминологияны оқиды. Ауызша және жазбаша тілде кәсіби бағытталған терминологияны қолданудың тәжірибелік дағдыларын жетілдіреді, қоғамдастықпен серіктестікті дамытады, білімді байытады, мамандық бойынша ғылыми ой-өрісін кеңейтеді және қарым-қатынас процесстері туралы білімді тереңдетеді.

    Несиелер - 2
  • Биоэтика

    Пән биомедициналық этиканың статусы, мәселелері, принциптері мен ережелері туралы білім береді. Медициналық деонтологияның этикалық және құқықтық аспектілері: өлім мен өлу, биоэтика саласындағы Қазақстан Республикасы заңнамасына сәйкес биоэтикалық және құқықтық саладағы эвтаназия мәселелері зерделенеді. Психиатрия, психотерапия, тәуелділікті емдеудің этикалық мәселелеріне назар аударылады. Пән тиімді тұлғааралық қарым-қатынастың қажетті дағдыларын қалыптастырады

    Несиелер - 3
  • Коммуналдық гигиена 1

    Пән су қоймаларын санитарлық қорғау және халықты ауыз сумен қамтамасыз ету саласындағы мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қызметінің құқықтық негіздерін зерделейді. Қазақстан Республикасы су объектілеріне және халықты ауыз сумен қамтамасыз ету жағдайларына қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды жүзеге асыру, халықпен өзара әрекеттесу, нормативтік -құқықтық актілерді және есепке алу - есеп беру құжаттарын жүргізу саласында мемлекеттік санитариялық қадағалауды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 7
  • Тағам гигиенасы 1

    Пән ұтымды тамақтанудың физиологиялық-гигиеналық негіздерін және оны халықтың әртүрлі топтары үшін ұйымдастыруға қойылатын талаптарды, тамақтану жағдайын бағалау және түзету әдістерін, тағам өнімдерінің құрамын, тағамдық және биологиялық құндылығын, тағам гигиенасы саласындағы мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың ұйымдастырушылық және құқықтық негіздерін зерделейді. Мемлекеттік санитарлық қадағалауды жүзеге асыру, қоғаммен коммуникациялық өзара қарым-қатынас құру дағдылары қалыптастырылады.әне олардың алдын алу.

    Несиелер - 7
  • Эпидемиология 2

    Пән инфекция көздерін, қоздырғыштың берілу механизмдерінің ерекшеліктерін, эпидемиялық процесстің көріністерін, ошақтарда профилактикалық және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыруды зерделейді. Этикалық принциптерге сәйкес инфекциялық және паразиттік ауруларға эпидемиологиялық қадағалау мен бақылауды ұйымдастыру және жүргізу, ретроспективті және жедел эпидемиологиялық талдау, есепке алу-есеп беру құжаттарын жүргізу және қоғаммен коммуникациялық өзара қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 8
  • Молекулярлық биология және биохимия

    Пән адам организміне кіретін органикалық заттарды, олардың құрылымын, биологиялық, биохимиялық процесстерді, тұрақты емес белоктар мен нуклеин қышқылдарының сақталу, берілу механизмдерін, құрылымын, қызметін, қалыпты және зиянды факторлардың әсерінен маңызды компоненттер мен тұқым қуалайтын факторлардың рөлін және жұмыс істеу механизмдерін зерттейді. Биологиялық ортаны зертханалық зерттеу, деректерді талдау және беру дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Коммуналдық гигиена 2

    Адамның қоршаған орта объектілеріне санитарлық-гигиеналық сараптама жүргізу, өмір сүру жағдайларының сапасын бақылау білімдері мен дағдыларын меңгеру. Атмосфералық ауаға, топыраққа, тұрғын және қоғамдық ғимараттарға қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды қамтамасыз ету, халықпен қарым-қатынас жасау, нормативтік-құқықтық актілерді пайдалану және есепке алу-есеп беру құжаттарын жүргізу саласында мемлекеттік санитарлық қадағалауды жүзеге асыру дағдылары қалыптастырылады.

    Несиелер - 8
  • Басқару

    Пән денсаулық сақтау саласындағы менеджменттің теориялық және тәжірибелік негіздері туралы жүйелі түсінікті қалыптастырады. Білім алушылар сыни талдау, басқару мәселелерін шешу, дұрыс коммуникация құру, адам ресурстарын басқару, бәсекелестік, тәуекел-менеджмент, оның ішінде төтенше жағдай, корпоративтік менеджмент, болжау жағдайларында құралдар мен дағдыларды білетін және қолданатын болады.

    Несиелер - 2
  • Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы

    Пән денсаулық сақтау мәселелерін шешу үшін халық арасында жұқпалы емес аурулардың пайда болу себептері, таралу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Этикалық принциптерді ескеріп, ауруларды зерттеуге эпидемиологиялық тәсілді қолдану, халықтың сырқаттанушылығын айқындайтын қауіп факторларының медициналық-экологиялық жиынтығын бағалау, жұқпалы емес аурулардың алдын алу бағдарламаларын әзірлеу, есепке алу-есеп беру құжаттарын жүргізу, қоғаммен коммуникациялық қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 3
  • Патология негіздері

    Пән жалпы патологиялық процесстердің даму себептері, механизмдері туралы білімді қалыптастырады. Білімалушылар әртүрлі деңгейдегі патологиялық процесстердің құрылымдық негіздерін - организмдік, жүйелік, мүшелік, тіндік, жасушалық және субжасушалық, морфологиялық көріністер мен өзара байланыстарды, патологиялық процесстер мен жағдайлардың пайда болуының, дамуының, ағымының, нәтижесі мен морфогенетикалық механизмдерінің жалпы заңдылықтарын зерделейді, морфологиялық зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 3
  • Балалар мен жасөспірімдердің тамақтануы

    Пән ас қорыту физиологиясының жас ерекшеліктерін, әр түрлі жастағы балалардың тамақтануын, балалар мен жасөспірімдердегі теңдестірілген тамақтанудың заманауи тұжырымдамасын, баланың физикалық және психо-моторлық дамуындағы ауытқуларды тудыратын тапшылық жағдайлардың алдын алудағы алиментарлы фактордың рөлін зерделейді. Ұйымдастырылған балалар ұжымдарында мәзір-сұрыптаманы бағалау, санитарлық-гигиеналық ұсыныстарды әзірлеу дағдылары қалыптасады.

    Несиелер - 4
  • Биологиялық қауіпсіздік

    Білім алушылар биологиялық қатерлерді тану және алдын алу, оның ішінде төтенше жағдайлар кезіндегі биологиялық қауіптерді басқару, биологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету білімдерін меңгереді. Патогендік биологиялық агенттермен жұмыс істеуге байланысты мәселелерді реттеу, қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес есепке алу-есеп беру құжаттамаларын жүргізу дағдыларын игереді.

    Несиелер - 7
  • Оқу іс-әрекетінің гигиенасы

    Пән мектеп ортасында денсаулықты сақтау, білім беру мекемелерінде санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы режимді сақтау мәселелерін зерделейді. Білім беру процесі мен оқу-өндірістік ортаны бағалау, кәсіптік бағдарлауды және дәрігерлік-кәсіптік консультацияны ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Нормативтік-құқықтық актілермен жұмыс жасау және халықпен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 3
  • Еңбек гигиенасы 2

    Пән өнеркәсіптің негізгі салаларындағы еңбек гигиенасы мәселелерін, жұмысшыларға емдеу-профилактикалық көмекті ұйымдастыру және жүзеге асыру, кәсіптік аурулардың алдын алу, дәрігерлік-еңбек сараптамасын жүргізу принциптерін зерделейді. Пәнді игеру жұмысшылардың аурушаңдығын зерделеу және талдау, кәсіби қауіпті бағалау және қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілер шеңберінде еңбек жағдайлары бойынша жұмыс орындарын аттестаттау дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 7
  • Радиациялық гигиена

    Пән иондаушы сәулеленудің әртүрлі түрлерін және олардың биологиялық әсерінің ерекшеліктерін, радиациялық факторды гигиеналық нормалау принциптерін зерделейді. Иондаушы сәулелену көздерімен жұмыс істеу кезінде гигиена және еңбекті қорғау мәселелері талданады. Радиациялық жағдайды зерттеу және бағалау, халықтың радиациялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша, оның ішінде ТЖ жағдайында санитарлық-профилактикалық іс-шараларды әзірлеу дағдылары қалыптастырылады.

    Несиелер - 4
  • Балалар мен жасөспірімдердің патологиясы

    Пән қоршаған орта факторларының тірек-қимыл жүйесі, жүрек-қан тамырлары, ас қорыту, эндокриндік жүйелер, зәр шығару, көру органдары ауруларының қалыптасуына әсерін, балалар мен жасөспірімдердің ең көп таралған патологиясының алдын алу мәселелерін зерделейді. Балалардың денсаулық жағдайын кешенді бағалау әдістерін, инфекциялық емес патологиясы бар балаларды диспансерлік бақылаудың алгоритмдерін және скринингтік зерттеулерді меңгеру. Қоғамдық және құжаттамамен қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 4
  • Жұқпалы аурулар және фтизиатрия

    Жұқпалы аурулардың, оның ішінде туберкулездің этиологиясы, патогенезі, ағымы, принциптері, емдеу және алдын алу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Жұқпалы аурулардың клиникалық түрлерінің эпидемиологиялық маңызы зерделенеді. Эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру және жұқпалы ауруларды арнайы алдын алудың дағдылары қалыптастырады.

    Несиелер - 8
  • Бірыңғай денсаулық

    Пән білім алушыларда бірыңғай денсаулыққа көзқарасты қоғамдық денсаулық сақтау жүйесінің тәжірибесіне енгізудің теориялық және практикалық принциптерін қалыптастырады. Оқыту процесінде санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету, адам мен жануарлар денсаулығының олар өмір сүретін экожүйелердің жай-күйімен өзара тәуелділігін түсіну үшін салааралық өзара әрекеттесуді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 3
  • Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы

    Пән балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды, балалардың денсаулығын және дене дамуының ерекшеліктерін, медициналық қызмет көрсету мен сауықтыру жұмыстарына қойылатын талаптарды зерделейді. Балалардың күн тәртібін, тамақтануын, білім алу қызметін, жабдықтары мен тұрмыстық заттарын санитарлық-гигиеналық бақылау, гигиеналық бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 8
  • Жобаны басқару

    Білім алушылар өмірлік циклды, жобалардың ұйымдастырылуы мен құрылымын зерделейді, Денсаулық сақтау және ғылыми медициналық зерттеулер саласындағы табысты жобалардың мысалдарымен танысады. Курс жобаны әзірлеу және басқару әдістерін игеруге, команда құруға, өтінім мен есептік құжаттарды жүргізуге, қауіптерді басқару және жоба индикаторларын әзірлеу, коммуникациялық командалық өзара қарым-қатынас, нормативтік-құқықтық актілерді пайдалану дағдыларын үйретеді.

    Несиелер - 3
  • Еңбек гигиенасы 1

    Пән өндірістік орта мен еңбек процесі факторларының адамның денсаулығына және жұмысына әсерін, нормалау принциптерін қарастырады. Санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыру, жүргізу, еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғауды қамтамасыз ету жөніндегі шараларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. НҚА-мен жұмыс жасау, Қазақстан Республикасы санитарлық-эпидемиологиялық қызметі ұйымдарының еңбек гигиенасы саласындағы есепке алу - есеп беру құжаттамасын жүргізу дағдыларын бекітеді.

    Несиелер - 7
  • Биостатистика

    Биостатистика, пәні ықтималдық теориясын, жиынтық параметрлерін бағалауды, статистикалық гипотезаларды, сапалық және сандық белгілерді тексеру мәселелерін зерттейді. Дисперсиялық, корреляциялық талдауды, параметрлік және параметрлік емес критерийлерді қолдану туралы білімді қалыптастырады. Стандарттау әдісін, графикалық суреттерді, материалды өңдеуде компьютерлік технологияларды, медициналық-биологиялық экспериментте және денсаулық сақтау жүйесінің статистикасында өлшеу шкалаларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтау

    Пән бойынша білім алушылар жеке және қоғамдық денсаулық мәселелерін, халық денсаулығының факторларын, қоғамдық денсаулық сақтау стратегияларын, критерийлерін, халық денсаулығының жай-күйін бағалауды және денсаулық сақтау жүйелерін зерделейді. Халықтың денсаулығын қорғаудың проблемалары мен халықаралық аспектілері, міндетті медициналық сақтандыру жүйесінің ерекшеліктері және медициналық көмектің сапасын талдау қарастырылады. Профилактикалық іс-шаралар мен медициналық көмекті ұйымдастыру дағдылары қалыптастырылады.

    Несиелер - 7
  • Эпидемиология 1

    Пән жалпы эпидемиология және эпидемиялық процесс сұрақтарын зерделейді. Инфекциялық және паразиттік аурулардың ошақтарын эпидемиологиялық тексеру, этикалық тәжірибе принциптерін қолдана отырып эпидемиологиялық анамнез жинау, эпидемиологиялық қадағалауды, иммунопрофилактиканы, дезинфекцияны, дезинсекцияны, дератизацияны ұйымдастыру және жүргізу, зерттеудің эпидемиологиялық әдістерін тәжірибелік қолдану, есепке алу-есеп беру құжаттамасын жүргізу және қоғаммен коммуникациялық өзара қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді.

    Несиелер - 6
  • Ішкі аурулар (кәсіби аурулар)

    Пән жалпы патологиялық процесстердің даму себептері мен механизмдерін, организмнің морфогенетикалық механизмдерін және жағдайларын зерттейді. Өндірістік орта мен еңбек процесінің зиянды факторларының организмге әсер етуі нәтижесінде қызметкерлердің денсаулығының бұзылуының себептері, клиникалық ағымы және нәтижелері туралы түсінік береді. Кәсіптік аурулардың қауіп-қатерін бағалау, олардың медициналық сараптамасы және еңбекке қабілеттілігі дағдылары қалыптастырады

    Несиелер - 4
  • Тағам гигиенасы 2

    Пән азық-түлік өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігіне қойылатын талаптарды, азық-түлікті стандарттауды, медициналық ұйымдарда емдік тамақтануды ұйымдастыруды, әртүрлі этиологиядағы тамақтан улануларды, оларды тергеу және алдын алу әдістерін зерделейді. Азық-түлік объектілеріне мемлекеттік санитарлық қадағалауды жүзеге асыру, тағам өнімдеріне гигиеналық сараптама жүргізу, тамақтану саласында санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету бойынша ұсыныстарды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 7
  • Толеранттылық негіздері

    Пән мәдени-тарихи негіздері, толерантты тұлғааралық және әлеуметтік қатынастардың принциптері мен нормалары, олардың эволюциясы мен қазіргі ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Полиэтносты қоғамда ұлттық бірегейлікті және толерантты этносаралық қарым-қатынасты сақтау дағдылары қалыптасады. Пән адам мен қоғам арасындағы толерантты қарым-қатынастың қажетті дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау

    Курс халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қолдау мақсатында мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық бақылау және адамның тіршілік ету ортасы объектілерін қадағалау шеңберінде деректерді жинау және мәселелерді талдау, зерттеулердің мақсаттары, функциялары мен әдістері туралы білімді қалыптастырады. Оны ұйымдастыру және өткізу, қоғаммен коммуникациялық өзара қарым-қатынас жасау, құжаттаманы жүргізу, нормативтік-құқықтық актілерді пайдалану дағдылары сіңіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі қала факторларының халық денсаулығына әсері

    Пән урбанизацияланған орта факторларының халықтың денсаулығына әсерін, экологиялық қауіптерді бағалау әдістерін (кеңістіктің жетіспеушілігі, халықтың көптігі, шу, көлік жүктемелері, сумен жабдықтау, канализация проблемалары, тұрмыстық қалдықтар) зерделейді. Қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерге сүйене отырып, халықтың денсаулығына қауіп-қатердің алдын алу және азайту бойынша шаралар кешенін әзірлеу және қоғаммен өзара қарым-қатынас құру дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушылардың кәсіпкерлік қызмет бойынша білімін және қолданыстағы заңнамаға сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті негіздерін дамытуға бағытталған. Білім алушының тұлғалық даму дағдылары кәсіби және әлеуметтік мақсаттарға жету үшін белсенді азаматтық ұстанымды жүзеге асыру арқылы қалыптасады. Қоғам өмірінің әртүрлі салаларында сыбайлас жемқорлыққа қарсы дағдылар қалыптасады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзін-өзі дамыту және тиімді оқыту психологиясы

    Пәнді меңгеру білім алушылардың өзін-өзі тәрбиеленуіне, дамытуға және дербестігіне ықпал ететін кәсіби және жеке қасиеттері мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Білім алушының тұжырымдалған шешім қабылдау, өзін-өзі ұйымдастыру мен басқару, құндылыққа бағдарлану және өзін-өзі сәйкестендіру дағдылары қалыптасады. Пән тиімді оқытудың тәжірибелік дағдыларын меңгеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық және құқықтық сауаттылық

    Білім алушылар жеке және өндірістік қаржылық жоспарлау негіздерін, қаржылық қауіптіліктерді бақылау жолдарын зерттейді. Адам қызметінің әртүрлі салаларында Қазақстан Республикасы нормативтік-құқықтық актілерін зерделеу арқылы құқықтық сауаттылық қалыптасады. Кәсіби және қоғамдық қызметте құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Елді мекендерді жоспарлау денсаулықты сақтаудың шарты ретінде

    Пән халық денсаулығының факторы ретінде елді мекендердің заманауи құрылыстау ерекшеліктерін зерделейді. Елді мекендердің аумағын жоспарлау және аймақтарға бөлу кезінде тұрғын аймақтағы атмосфералық ауаның жағдайын, көлік шуы мен электромагниттік сәулелену деңгейін бағалау дағдыларын қалыптастырады. Қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілер негізінде шағын аудандар мен тұрғын аудандарды жоспарлау жобаларын сараптау кезінде қорытындыларды негіздеу дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алиментарлы тәуелді инфекциялық емес және инфекциялық аурулардың алдын алудың мемлекеттік стратегиясы

    Пән тиісті этикалық практика принциптерінің негізінде деректерді жинау және талдау әдістерін, алиментарлы тәуелді аурулардың даму факторларын, азық-түлікті фортификациялау әдістерін, алиментарлық тапшылықты түзету әдістерін, тағамның токсикологиясын зерделейді. Бірінші және екінші реттік профилактика бойынша шараларды, халықтың саногендік мәдениетін арттыру құралдарын әзірлеу, нормативтік-құқықтық актілермен жұмыс жасау, қоғаммен коммуникациялық қарым-қатынас құру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық көмек көрсету

    Пән алғашқы медициналық көмектің түрлері, міндеттері, көлемі мен заңды негіздері, көрсетілетін жағдайлар туралы білімді қалыптастырады. Алғашқы көмек көрсету жөніндегі іс-шаралардың тізбесі және аурулар мен жазатайым оқиғалардың алдын алу, шұғыл көмек кезінде реанимацияға қабылдау жөніндегі шаралар,беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дұрыс тамақтану және тамақтық азық-түліктердің қауіпсіздігі

    Курста алиментарлы мәртебені бағалаудың донозологиялық көрсеткіштері, тағамның бөгде заттармен ластануы мәселелері, құрамында ксенобиотиктері көп өнімдерді тарату жолдары зерделенеді. Тамақтық азық-түліктердің қауіпсіздігін сараптау және бағалау, азық-түлікпен және шикізатпен жанасатын жабдықтарды, ыдыстарды, қаптамаларды санитарлық-гигиеналық бағалау, профилактикалық ұсыныстарды әзірлеу, нормативтік құжаттармен жұмыс жасау дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндірістік токсикология

    Пән өндірістік токсикологияның теориялық аспектілерін және токсикологиялық зерттеу әдістерін зерделейді. Өндіріс жағдайында химиялық факторлардың организмге зиянды әсерінің жолдары мен салдары туралы білім тереңдетіледі. Қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілер негізінде өндірістік уытты заттардың зиянды әсерінің алдын алу, ерте анықтау, жақын және алыс салдарын жою бойынша санитарлық-профилактикалық іс-шараларды әзірлеу дағдылары қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Базалық медициналық манипуляциялар

    Курс уланулар, жарақаттар мен жазатайым оқиғалар, аурулардың өршулері кезіндегі іс-әрекеттің дұрыстығы мен талдаудың тәжірибелік дағдыларын және білімін қалыптастырады. «Жедел жәрдемді» күту кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін игеруге, жүрек-өкпе реанимациясын, өкпені жасанды желдетуді, жәбірленушіні қауіпсіз тасымалдауды, аурулар мен жарақаттардың алдын алуды жүргізуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еңбек физиологиясы

    Пән еңбек қызметі процесінде адам организмінің функционалдық жай-күйінің өзгеру заңдылықтары туралы білімді тереңдетуге ықпал етеді, жұмысшылар организмінің функционалдық жағдайын физиологиялық-гигиеналық бағалау, жұмыс қабілеттілігінің жоғары деңгейін ұстап тұру және жұмысшылардың денсаулығын сақтау үшін еңбек процесін оңтайландыру бойынша санитарлық-профилактикалық іс-шараларды әзірлеу және негіздеу дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экологиялық-гигиеналық мониторинг

    Пән қоршаған орта объектілерінің санитарлық-эпидемиологиялық мониторингін, санитарлық-зертханалық бақылау деректері негізінде ортаның жағдайын қолданыстағы НҚА-ны ескере отырып, оның ішінде төтенше жағдай кезіндегі, қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып талдау, бағалау және болжау, тіршілік ету ортасының сапасына байланысты халықтың денсаулық жағдайын зерделеу мен бағалауды жүзеге асыру білімін және дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Интернатура «Эпидемиология»

    Пән инфекциялық және инфекциялық емес ауруларды мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау мен бақылауды ұйымдастыру, ошақтарды эпидемиологиялық тексеру, профилактикалық, эпидемияға қарсы іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру, жүргізу, зерттеудің эпидемиологиялық әдістерін пайдалану, ретроспективті және жедел эпидемиологиялық талдау, оның ішінде төтенше жағдайлар кезінде, жұртшылықпен коммуникация саласындағы теориялық білімдерін, тәжірибелік машықтары мен дағдыларын бекітеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Интернатура «Гигиена»

    Пән қызмет көрсетілетін территорияның әртүрлі объектілеріне қолданыстағы заңнаманы ескере отырып, санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау жүргізу, тіршілік ету ортасы мен өндіріс факторларының әсеріне байланысты халықтың денсаулығына мониторинг және бағалауды жүзеге асыру, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету бойынша бағдарламалар мен іс-шараларды әзірлеу, оларды іске асыру жөніндегі әрекеттерді үйлестіру және тиімділігін талдау білімдері мен дағдыларын тереңдетеді және бекітеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Интернатура «Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық сараптау»

    Пән сынамаларды алу, зертханалық-аспаптық зерттеулер жүргізу және қызмет көрсетілетін территорияның әртүрлі объектілерінің жағдайын гигиеналық бағалау, өндірістік бақылау, әртүрлі мақсаттағы өнімдер мен бұйымдарға санитарлық-гигиеналық сараптама жүргізу, еңбектің ауырлығы мен қарқындылығын, тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін анықтау, радиациялық және дозиметрлік бақылау жүргізу білімдері мен дағдыларын тереңдетеді және бекітеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Тұрғындардың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығына қауіп төндіретін проблемаларды анықтау және қолданыстағы нормативтік құқықтық актілер шеңберінде олардың алдын алу және жою шараларын жүргізу.
  • Мәліметтерді зерттеуге, жинауға, таратуға және пайдалануға қатысты сәйкес этикалық тәжірибе принциптерін қолдану.
  • Эпидемиологиялық жағдайға, эпидемиологиялық зерттеулер нәтижелеріне немесе басқа мәліметтерге негізделген нақты бақылау шаралары мен басқару іс-әрекеттерін ұсыну.
  • Алдын алу шараларын әзірлеу үшін адам денсаулығы мен аурулардың себептері туралы заманауи білімді пайдалану.
  • Тұрғындардың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы мониторинг, бақылау және қадағалау шеңберіндегі іс-шараларды жүзеге асыру үшін зертханалық әдістер мен ресурстарды пайдалану.
  • Эпидемиологиялық тәжірибе үшін мәліметтерді жинау, өңдеу және талдаудың инновациялық технологиясын пайдалана отырып қоршаған орта объектілерінің санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы мен кәсіби қызмет көрсеткіштерін бағалау.
  • Тиімді коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, әріптестермен, денсаулық сақтау мамандарымен, оның ішінде пәнаралық және кәсіпаралық командалардың құрамында, тиімді өзара әрекеттесуді көрсету.
  • Эпидемиологиялық зерттеу нәтижелері негізінде ұлттық, аймақтық және популяциялық деңгейлерде қоғамдық денсаулық бағдарламаларын әзірлеу.
  • Кәсіби қызмет процестерін басқару, оның қаржылық механизмдерін түсіну және іс-шаралар мен жұмыс көлемін жоспарлау кезінде оларды ескеру, оларды іс жүзінде қолдана білу.
  • Санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты және биологиялық қауіпсіздікті, оның ішінде төтенше жағдайлар кезінде, сақтау бойынша профилактикалық шараларды әзірлеу және енгізу.
  • Санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету саясатын әзірлеу және талдауда эпидемиологиялық болжам беру.
  • Шұғыл жағдайларда медициналық көмек көрсету.
Top