Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04115 Экономика (бейіндік) в ABU

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономика, өндірісті басқару және ұйымдастыру саласында толыққанды, сапалы инновациялық бейіндік білім, кәсіби құзыреттілік алу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Менеджмент

    Менеджмент ғылым, практика және басқару өнері ретінде және оның қазіргі концепциясын түсіну, сондай-ақ осы тұжырымдаманы жаңа экономикалық жағдайларда отандық ұйымдарды басқарудың қажеттілігі мен міндеттеріне бейімдеу. Әртүрлі деңгейлерде тиімді басқаруды қамтамасыз ету әдістері, нысандары және механизмі. Персоналды басқарудың барабар әдістері және сауатты басқару шешімдерін қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Жобаларды басқару

    Курс жобаларды басқарудың табиғатын, сондай-ақ жобаларды басқаруға қажетті арнайы техниканы ашады. Жобаларды басқарудың барлық кезеңдерін, жоба менеджерінің рөлін, әртүрлі жобалар проблемаларын, сондай-ақ жобаларды басқарудың мінез-құлық және бірлескен аспектілерін, жоба персоналы мен коммуникацияларын басқаруды, жобаларды жіктеуді, жобаларды басқаруда пайдаланылатын қазіргі заманғы бағдарламалық құралдар мен ақпараттық технологияларды қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономикадағы инновациялар

    Осы пәнді зерттеудің негізгі мақсаты инновациялық қызметтің негіздері, инновация теориясы және оның қазіргі заманғы тұжырымдамалары; әлемдік Технологиялық даму үрдістері; инновациялық дамуды мемлекеттік реттеу; ҚР инновациялық-технологиялық даму стратегиясы туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу объектісі экономикадағы инновация болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнестегі заманауи тенденциялар

    Пән студенттердің ғылыми-техникалық инновацияларды, оның ішінде бизнестегі инновациялардың мазмұны мен түрлерін зерделеу және талдау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Курста инновациялық белсенділікке әсер ететін факторлар, ұйымның қаржы-экономикалық қызметін басқару әдістері, (Bережливое производство) мен Кайдзен теориясы, инновациялық қызметті ұйымдастырудың заманауи түрлері, ірі бизнес саласындағы негізгі ұйымдастырушылық нысандар, зерттеу мен әзірлемелер саласындағы өнеркәсіптік кәсіпорындардың стратегиясы, өндірісті кешенді дайындау, сондай-ақ өндірістік үдеріс, оның құрылымы мен ұйымдастыру қағидаттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фирманың экономикалық қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты-тұрақтылықты қамтамасыз ету әдістері мен стратегияларын зерттеу және компанияның қаржылық жағдайын әртүрлі қауіптер мен тәуекелдерден қорғау. Пән экономикалық ортаны талдауды зерттеуге, ықтимал қауіптерді анықтауға (қаржылық дағдарыстар, заңнамадағы өзгерістер, бәсекелестік және т.б.) және олардың алдын алу немесе салдарын азайту бойынша тиісті стратегияларды әзірлеуге, қаржылық тәуекелдерді тиімді басқару және экономикалық жағдайда фирманың тұрақты дамуын қамтамасыз ету дағдыларын алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты - еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті магистранттарды даярлау; мәдениетаралық, кәсіптік және ғылыми қызметте шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін халықаралық стандарттарға сәйкес олардың құзыреттіліктерді меңгеру мен жетілдіру; білім жүйесіне жаңа ақпаратты енгізу; ғылыми ақпаратты өз бетінше талдау, жинақтау және жүйелеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Бизнесті бағалау

    Бизнесті бағалаудың заманауи түсінігі: пәні, мақсаттары, тәсілдері. Құн түрлері және бизнесті (кәсіпорынды) бағалаудың негізгі қағидаттары. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалауды анықтау үшін ақпараттық базаны қалыптастыру. Бағалау рәсімі. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалауға шығынды тәсіл. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалауға кірістік тәсіл. Бизнесті (кәсіпорынды) бағалауға салыстырмалы тәсіл. Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқару ғылымының іргелі түсініктерін, отандық және шетелдік басқару ғылымының бағыттары мен тұжырымдамаларын, ұйымдардағы адамдардың әрекеті мен қызмет жасау механизмдерін, басқару іс-әрекеті мәселелерін шешуде ғылыми-психологиялық білімдерді қолдануды қарастырады. Ұжымды басқару мәселелерін зерттеуге және шешуге бағытталған психологиялық теориялар, жетекшілік пен көшбасшылықтың психологиялық аспектілері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Маркетинг зерттеулер

    Пәннің мақсаты маркетингтік стратегиялар мен тактикаларды әзірлеу және жүзеге асыру үшін нарықты талдау және тұтынушылық мінез-құлық құралдарын тиімді пайдалануға дайындау болып табылады. Пән маркетингтік зерттеудің проблемаларын, мақсаттары мен міндеттерін анықтау, маркетингтік процестер мен шығыстарға мониторинг жүргізу, кәсіпорынның стратегиялық шешімдерін қабылдауға қатысу, деректерді талдау және сұранысты болжау туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фирманың экономикалық талдауы

    Пәннің мақсаты-кәсіпорындардың қаржылық қызметін талдау, консалтинг, қаржыны басқару және есеп саласындағы кәсіби қызметке дайындық. Пән курстың теориялық негіздерін, маркетингтік талдауды, талдауды және өндіріс пен сату көлемін, өндіріс пен сатудың шығындары мен шығындарын, ұйымның қаржылық нәтижелері мен қаржылық жағдайын басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Курсы стратегиялық маркетингтің мәнін, рөлін, мазмұны мен құрылымын зерделеуге бағытталған; маркетингтік қызметті стратегиялық талдау.; ұйымның миссиясы мен мақсаттарын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында стратегиялық тиімділіктің мазмұны, микро ортаны талдау, сыртқы ортадағы өзгерістердің негізгі бағыттары, негізгі экономикалық көрсеткіштер, саланың қозғаушы күштері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Стратегияны қалыптастырудың негізгі мектептерінің ережелері. Стратегиялық басқару модельдері. Стратегиялық жоспарлау кезеңдері мен әдістері; құрылымдау тәсілдері және іскерлік ортаны талдау әдістері. Негізгі технологиялар стратегиялық жоспарлар мен инвестициялық жобаларды әзірлеу. Инвестициялық жобаларды қаржыландыру үшін ақша қаражатын тартудың принципті схемалары. Стратегиялық бақылаудың ұйымдастырушылық нысандары. Кәсіпорынның, корпорацияның Стратегиялық бағдарламалары мен жоспарларын іске асырудың әдістері мен ұйымдастырушылық формалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми зерттеулер мен практикалық іс жүргізуге мүмкіндік беретін шет тілін кәсіби деңгейде көрсету
  • Жобалардың экономикалық тиімділігін бағалаудың динамикалық әдістерін қолдану, инновациялық жобалардың тиімділігін бағалау, маркетингтік зерттеулер негізінде инновациялық қызметті ұйымдастырудың заманауи формаларын таңдау
  • Бизнесті жүргізудің қазіргі заманғы түсінігін көрсету; зерттеулер мен әзірлемелер саласындағы қазіргі заманғы кәсіпорынның стратегиясын қарастыру; кәсіпорынның әртүрлі стратегияларын қарастыру; компанияны стратегиялық басқаруда басқарушылық шешімдер қабылдай білу.
  • Басқару және басқару психологиясының даму тәжірибесін қолдана отырып, қарым-қатынастағы өзекті мәселелердің шешімдері туралы білім мен түсінікті көрсету: басқару психологиясының даму кезеңдерін бөлу және қазіргі басқару теориясының жағдайын бағалау
  • Ақпараттық технологияларды дамытудың әлемдік үрдістерін білу негізінде зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда практикалық қызметте жаңа біліктер мен дағдыларды пайдалану
  • Экономикалық білім негізінде заманауи теория мен практиканың шындықтарын талдау; жоғары білімнің заманауи парадигмаларын, басқарушылық қызметтің негізгі ережелерін және инновациялық менеджменттің басқарушылық қатынастарын анықтау.
  • Жобаны жазу үшін, одан әрі практикалық қызметте және докторантурада оқу кезінде қажетті ғылыми және маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру.
  • Экономикалық талдау әдістерін қолдана отырып, ақпаратты өңдеу негізінде кәсіпорынның қызметін талдау, маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру үшін нарық пен тұтынушылық мінез-құлықты бағалау, қаржылық тәуекелдерді тиімді басқару және компанияның қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдыларын алу
  • Басқарудың жүйелі тәсілінің дағдыларын бағалау; қызметті экономикалық талдау негізінде оны жақсарту жолдарын ұсыну; қазіргі жағдайда бизнесті жүргізудің негізгі тәсілдерін салыстыру.
  • Ұйымның қаржы-экономикалық қызметін басқару әдістерін, (Бережливое производство) өндірісі мен Кайдзен теориясын қолдану, кәсіпорында болып жатқан экономикалық құбылыстар мен процестерді, олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігін талдау; инновациялық белсенділікке әсер ететін факторлар; құн түрлерін және бизнесті бағалаудың негізгі принциптерін салыстыру; бизнестің немесе кәсіпорынның түнгі құнын бағалауды жасай білу; кәсіпорындарды дамыту стратегиясын әзірлеу.
Top