Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11110 Туризм в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы

    Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер.Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: мәдениет пен психологияның тарихы, қазіргі заманғы бағыттары, дамуыдың өзекті мәселелері мен әдістері туралы ғылыми білімді, психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Морфология, тіл, семиотика, мәдениеттің анатомиясы. Көшпенділер, прототиптер, түріктер мәдениеті. Орталық Азияның ортағасырлық мәдениеті. XVIII – ХІХ ғғ., ХХ ғасыр тоғысындағы қазақ мәдениеті. Қазақстанның мәдени саясаты. "Мәдени мұра" мемлекеттік бағдарламасы. Ұлттық сана, мотивация. Эмоциялар, интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау. Денсаулық. Тұлға мен топтардың байланысы. Әлеуметтік-психологиялық жанжал. Жанжалдағы мінез-құлық үлгілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Туризм және қонақжайлылық саласындағы маркетингтік аналитика

    Мақсаты: магистранттарды нарықты талдаудың заманауи әдістерін, тиімді маркетинг әдістерін және стратегияларды құруды, табысты туристік бизнесті іске асыруды, магистранттарды туризм нарығын, бәсекелестік тетіктерін және клиенттерді қонақ үй бизнесіне тартуға көмектесетін әдістерді түсінуге үйрету. Мазмұны: Туризм нарығын маркетингтік зерттеу. Туризм мен қонақжайлылықтағы тұтынушылық мінез-құлық. Туризмдегі стратегиялық маркетинг. Туристік өнімді дамыту. Туризм нарығын және қонақ үй бизнесін талдау қонақ үй бизнесін басқару жүйелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Туристік қызметті картографиялық жобалау

    Мақсаты: магистранттарды туристік кеңістікте қолдану үшін картография және Карталарды жобалау негіздеріне оқыту.Мазмұны: Картографияға кіріспе. Туристік карталарды жобалау. Геомаркетинг және картографиялық дизайн. Картография және заңнама. Туризмге арналған картографиялық ақпараттық жүйелер. Геодеректерді картографиялық жобалау және пайдалану. Картаны жобалау және туристік маршруттарды жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мақсаты: магистранттардың философия туралы әлемді танудың ерекше формасы, оның негізгі бөлімдері, проблемалары және болашақ кәсіби қызмет контекстінде оларды зерттеу әдістері туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру. Магистранттарда философиялық рефлексия, интроспекция және моральдық өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ойлау мәдениетінің пайда болуы. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері: сана, рух және тіл мәселелері. Болу. Онтология және метафизика. Таным және шығармашылық. Білім, ғылым, техника және технология. Адам философиясы және құндылықтар әлемі. Этика. Құндылықтар философиясы. Эстетика пәні философиялық білім саласы ретінде. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. "Мәңгілік Ел және қоғамдық сананы жаңғырту" — бұл жаңа Қазақстандық философия.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі

    Мақсаты: магистранттардың бейіндік пәндерді оқыту саласындағы дағдыларын қалыптастыру және дамыту, оқу жоспарлары мен оқыту бағдарламаларын іске асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: бейіндік пәндердің құрылымы. Бейіндік пәндер дидактикасының ерекшеліктері; ЖЖОКБҰ-да білім беру-ғылыми үдерісті жоспарлауға және ұйымдастыруға қойылатын талаптар. Жоғары білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық база, кәсіби стандарттар және ҚР бойынша ұлттық біліктілік жүйесі. Заманауи, инновациялық және цифрлық оқыту технологиялары. Студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау принциптері. Кәсіптік стандарттардың талаптарына сәйкес пәндерді оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді және өткізуді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мақсаты: А2 жеткілікті деңгейінде және В1 базалық жеткіліктілік деңгейінде шет тілін оқыту үдерісінде магистранттардың мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Егер бастапқыда тіл деңгейі жалпы еуропалық құзыреттілік В1 деңгейінен жоғары болса, студент жалпы еуропалық құзыреттің В2 деңгейіне жетеді. Мазмұны: А1, А2, В1, В2 деңгейлері халықаралық стандарттағы қарым-қатынас аясынан, тақырыптардан, тақырыпшалардан және типтік жағдаяттарынан тұратын когнитивтік-лингвомәдени кешендер: әлеуметтік тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, кәсіптік білім беруде үлгіленген формалар бойынша ауызша және жазбаша қарым-қатынас, жазбаша сөйлеу жұмыстары, тыңдалым түрінде ұсынылған. Білім беру бағдарламасы бойынша мәтіндердегі тілдік материалды түсінгенін көрсету, терминологияны білу және сын тұрғысынан ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Туризмдегі еңбек нарығының экономикасы

    Мақсаты: туризм индустриясындағы еңбек нарығының жұмыс істеуінің негізгі экономикалық заңдылықтарын, сондай-ақ осы саладағы еңбек нарықтарын талдау мен болжауды зерттеу Мазмұны: Еңбек нарығы саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Туризм индустриясындағы еңбек нарығын дамыту ерекшеліктері, оның даму тенденциялары мен болжамдары. Туризм индустриясындағы жұмыс күшіне сұраныс пен ұсынысты қалыптастыру, жұмысқа орналасу саласындағы маусымдық ауытқулар. Туризмдегі еңбек нарығын реттеудегі мемлекеттің рөлі, жұмыссыздар мен мигранттарды әлеуметтік қолдау. Туризм саласындағы еңбек нарығы, соның ішінде жалақы, сыйлықақылар және қосымша жеңілдіктер. Іріктеу, оқыту және дамыту процестерін қоса алғанда, туризм индустриясындағы қызметкерлермен жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм индустриясындағы франчайзингтік қатынастар

    Мақсаты: магистранттардың франчайзинг арқылы туризм индустриясында бизнесті дамытудың негізгі принциптері мен әдістерін зерделеуі, сондай-ақ осы білімді практикада қолдануы. Мазмұны: Туризм индустриясындағы франчайзингтің негізгі ұғымдары мен принциптері. Туризм индустриясындағы франчайзингтік жүйелерді талдау және оларды практикада қолдану. Франчайзинг пен франчайзерді таңдау процесі және екі жаққа да қойылатын негізгі талаптар. Туризм индустриясындағы франчайзингтік қызметті жүзеге асыру кезіндегі тәуекелдер мен мүмкіндіктерді бағалау. Туризм индустриясындағы франчайзингтік бизнесті басқару және дамыту стратегиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм саласындағы бизнескоммуникациялар технологиялары

    Мақсаты: заманауи коммуникация технологияларын пайдалана отырып, магистранттарды тиімді бизнес-өзара іс-қимыл, тұлғааралық коммуникация технологияларын даярлау және оқыту, сондай-ақ туризм саласында тұрақты коммуникациялық стратегиялар мен құралдарды құру. Мазмұны: Бизнес-коммуникация негіздері. Туризмдегі тұлғааралық, командаішілік және сыртқы байланыс. Туризмдегі брендинг және жарнама. коммуникациядағы технологиялар мен инновациялар. Презентация дағдылары. Қақтығыстарды басқару. Байланыс этикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Туризмдегі әлеуметтік үдерістерді басқару

    Мақсаты: магистранттарды туризмдегі әлеуметтік үдерістерді басқару әдістері мен құралдарына, сондай-ақ туризмді дамытуға және туристік индустрияның тұрақты дамуын қамтамасыз етуге әлеуметтік факторлардың әсерін түсінуге үйрету. Мазмұны: Туризмдегі әлеуметтік үдерістерді басқаруға кіріспе. Коммуникацияларды басқару. Қызмет сапасын басқару. Туристік ресурстарды басқару. Тұтынушылардың мінез-құлқын басқару. Персоналды басқару. Тұрақты дамуды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қонақүй бизнесін халықаралық деңгейде ұйымдастыру

    Мақсаты: халықаралық деңгейде қонақүй индустриясын құру мен басқарудың негізгі аспектілерін зерттеу, сонымен қатар қонақ үй операцияларын жоспарлау және басқару дағдыларын дамыту. Мазмұны: Қонақ үй индустриясының әртүрлі түрлері, соның ішінде қонақүйлер мен қонақтарға қызмет көрсетудің экономикалық жіктелуі. Қонақүй қызметтеріне сұранысты талдау және бағалау, тұтынушылық мінез-құлық заңдылықтары және қонақүй индустриясының дамуына саяси және экономикалық факторлардың әсері. Қонақүй бизнесінің функционалды бағыттары. Персоналды басқару: сапаны басқару, қызметкерлерді оқыту және дамыту, қызметкерлерді бағалау және ынталандыру және басқа да әдістер. Халықаралық қонақүй бизнесін ұйымдастыру: басқарудың көпмәдениетті аспектілері, халықаралық деңгейде брондауды ұйымдастыру, әлемдегі қонақүй индустриясының даму перспективалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Туризм индустриясы кәсіпорындарының экономикасы

    Мақсаты: туристік индустриясындағы кәсіпорындардың жұмыс істеуінің экономикалық аспектілерін зерттеу және туристік қызметтер нарығы жағдайында шешім қабылдау дағдыларын дамыту. Мазмұны: Туризм экономикасының негіздері, оның ел экономикасындағы және халықаралық экономикалық қатынастардағы орны. Туризмнің экономика саласы ретіндегі проблемалары мен даму перспективалары. Саяси және экономикалық факторлардың туризм индустриясына әсері. Туризм индустриясындағы кәсіпорындарды ұйымдастыру, меншік нысанын таңдау, жобаларды қаржыландыру, персоналды басқару. Кәсіпорын бюджетін жоспарлау және бақылау, қаржылық қызметті есепке алу және талдау. Туризм индустриясындағы кәсіпорындар қызметінің тиімділігін бағалау әдістері, даму стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік нарықты стратегиялық жоспарлау және болжау

    Мақсаты: туристік қызмет стратегиясын әзірлеу үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән сонымен қатар деректерді сапалы және сандық талдауға негізделген туризм нарығындағы өзгерістерді басқару әдістерін үйретеді. Мазмұны: Стратегиялық жоспарлау негіздері: стратегиялық мақсаттар, міндеттер, тәуекелдерді бағалау. Туристік нарықтың сыртқы ортасын талдау: макроэкономикалық көрсеткіштер, туризм нарығына әсер етудің саяси және әлеуметтік факторлары. Туристік компанияның ішкі ортасын талдау: компанияның бәсекелестік артықшылықтарын зерттеу, оның ресурстары және өнімдер мен қызметтерге сұранысын талдау. Маркетингтік және стратегиялық құралдар: нарықты сегментациялау, Positioning Map, SWOT талдауы, BCG-матрица және басқалар. Туризмдегі болжау әдістері: сандық әдістер, сараптамалық бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Туризмдегі экономикалық консалтинг

    Мақсаты: туристік бизнес экономикасын басқару, өсу стратегияларын анықтау және туристік нарықты түсіну. Қаржылық көрсеткіштерді талдау, бәсекелестік ортаны стратегиялық бағалау, инвестициялық стратегияларды құру, шығындар құрылымын басқару. Мазмұны: Туризмдегі экономикалық талдау негіздері; туризмдегі экономикалық жоспарлау және болжау; туристік өнімді басқару; Туризмдегі Қаржы және инвестициялар; туризмнің маркетингі және ілгерілеуі; Туризм және тұрақты даму; Туризм және инновация. Консалтингтік қызметтегі жасанды интеллект.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Туризмдегі ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Мақсаты: магистранттарды туризм саласындағы зерттеулерді қалай жобалау, жоспарлау және жүргізу, сондай-ақ олардың деректерді талдау және қорытындыларды ұсыну дағдыларын жетілдіру бойынша оқыту. Мазмұны: Туризмдегі ғылыми зерттеу әдістері: деректерді жинаудың сапалық және сандық әдістері, нәтижелерді талдау және түсіндіру. Туризм саласындағы ғылыми зерттеулердің тақырыптық және тұжырымдамалық дамуы: тақырыпты анықтау, мәселені тұжырымдау, әдісті таңдау, гипотезаны анықтау. Зерттеу жобасын жоспарлау және әзірлеу: кесте, бюджет құру, жабдықпен жұмыс және әдебиеттің мазмұны. Туризм саласындағы ғылыми зерттеу жобасын басқару: команданы үйлестіру, орындалуын бақылау, өзгерістерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан туризмінің тарихи мұрасы және аумақтық дамуы

    Мақсаты: магистранттарды өңірлердің тарихи мұрасын зерделеуге және туризмнің аумақтық дамуы саласында зерттеулер жүргізуге байланысты туризм саласындағы қызметке даярлау, магистранттарды туризмді дамытуға тарихи мұраның маңыздылығы мен қатысуын түсінуге, туристік ресурстарды басқаруға және саланың орнықты дамуына үйрету. Мазмұны: Тарихи мұраға кіріспе және туризмнің аумақтық дамуы. Тарихи мұра және мәдени туризм. Туристік ресурстарды басқару. Туризмнің аумақтық дамуы. Аймақтың туристік әлеуеті. Туризм индустриясындағы қазіргі тенденциялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм саласындағы ұлттық экономиканы мемлекеттік реттеу

    Мақсаты: белгілі бір экономикалық және әлеуметтік мақсаттарға қол жеткізу үшін туризмді дамытуды мемлекеттік реттеудің тетіктері мен әдістерін зерделеу және магистранттарды туризм индустриясын мемлекеттік реттеудің заңдық аспектілерін, салық салуды, заңнаманы, экономикалық стратегия мен саясатты, маркетингті қоса алғанда, әртүрлі құралдары мен әдістеріне оқыту. Мазмұны: Туризмге кіріспе және оның экономикалық маңызы. Туризм индустриясын реттеудегі мемлекеттің рөлі. Туристік саясатқа тарихи және заманауи тәсілдер. Ұлттық, аймақтық және жергілікті деңгейдегі туризм саласындағы саясат пен стратегиялар. Туризмді дамыту мен ілгерілетудегі мемлекеттік-жекеменшік әріптестік. Туризмді жоспарлау және оның экономикалық, экологиялық және әлеуметтік салалармен байланысы туризм индустриясының әртүрлі салаларына мемлекеттік саясаттың әсері. Туризм және онымен байланысты реттеу саласындағы жаңа тенденциялар, проблемалар мен мүмкіндіктер. Мүдделі тараптардың туризмді реттеуге қатысуының маңыздылығы. Туризм саясаты мен реттеуінің ұлттық және халықаралық мысалдарын жағдайлық зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік өнімнің бәсекеге қабілеттілігі

    Мақсаты: магистранттарға бәсекеге қабілетті туристік өнімдерді жасау үшін қажетті негізгі тұжырымдамалар мен әдістерді үйрету, сондай-ақ өнімнің туризм нарығындағы табысына әсер ететін негізгі факторларды түсіндіру. Мазмұны: Туристік өнімнің бәсекеге қабілеттілігіне кіріспе. Нарық пен бәсекелестерді талдау. Туристік өнімдерді әзірлеу: жоспарлау және сапаны бақылау; Маркетинг және даму. Тұрақтылық және экология

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі демалыс және ойын-сауық индустриясы

    Мақсаты: туристік нарықта ойын-сауық және демалыс индустриясын құру мен басқарудың негізгі аспектілерін зерттеу, сондай-ақ ойын-сауық іс-шаралары мен туристік қызметтерді жоспарлау және басқару дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Туризмдегі демалыс және ойын-сауық индустриясының ерекшеліктері. Туристік ойын-сауық кешендерін құру және басқару: жобаларды жоспарлау және әзірлеу, қызметтерге сұранысты болжау, маркетингтік стратегияны әзірлеу. Бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу: курорт аумағында іс-шараларды ұйымдастыру және басқару, фестивальдар, концерттер, шығармашылық шеберлік сыныптары. Туристік саябақтар мен ойын-сауық орталықтарын құру және басқару: көгалдандыру, аттракциондар мен қызметтерді таңдау, қауіпсіздікті басқару. Демалыс және ойын-сауық индустриясындағы қызметкерлермен жұмыс: кадрларды оқыту және дамыту, персоналды ынталандыру, жұмыс нәтижелілігін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Туристік қызметті жобалау

    Мақсаты: магистранттарды туристік жобаларды жобалауға және құруға, сондай-ақ осындай жобаларды табысты іске асыру үшін қажетті негізгі қағидаттар мен әдістерді түсінуге үйрету. Мазмұны: Туристік қызметті жобалауға кіріспе. Нарық пен қажеттіліктерді талдау. Туристік жобаларды әзірлеу. Маркетинг және даму. Қаржылық жоспарлау және басқару. Ұйымдастырушылық басқару және сапаны басқару. Тұрақты дамуды жобалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік-рекреациялық кластерлерді басқару

    Мақсаты: туристік кластерлерді басқару туралы білім мен дағдылар қалыптастыру-белгілі бір аумақта бірыңғай туристік жүйеде жұмыс істейтін туристік шағын және орта кәсіпорындар мен басқа ұйымдардың жиынтығы. Мазмұны: Туристік және рекреациялық кластерлер: түсінігі, түрлері. Рекреациялық кластерді ұйымдастыру: мақсаттар мен міндеттерді қалыптастыру, даму стратегиясын таңдау, жұмыстарды жоспарлау. Кластерді басқару: Кәсіпорындар мен ұйымдардың жұмысын басқару және үйлестіру әдістері. Кластер қызметінің тиімділігін бағалау: көрсеткіштерді талдау, нәтижені бағалау, одан әрі жұмыс стратегиясы мен жоспарын түзету. Кластерлік жобаларды қаржыландыру. Рекреациялық кластер жұмысының құқықтық және ұйымдастырушылық аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін коммерцияландыру

    Мақсаты: магистранттарды ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыруға дайын және іс жүзінде қолдануға болатын нақты өнімдерге, қызметтерге немесе бизнес-жобаларға айналдыру жолдарын үйрету Мазмұны: Ғылыми нәтижелерді коммерцияландыру ұғымы және оның түрлері. Ғылыми нәтижелерді коммерцияландыру үшін зияткерлік меншік және құқықтарды қорғау. Нарықта ғылыми өнімдер мен қызметтерді ілгерілету үшін инновациялық менеджмент және маркетинг. Ғылыми нәтижелерді коммерцияландыруды қаржыландыру және инвесторларды іздеу; ғылыми нәтижелерді коммерцияландыруға байланысты құқықтық және заңнамалық аспектілер. Ғылыми нәтижелерді коммерцияландыру кезіндегі нарықтар мен әл-ауқатты талдау. Ғылыми нәтижелерді коммерцияландыру үшін технологиялар трансфертін ұйымдастыру және серіктестерді тарту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм және қонақжайлылық саласындағы әлеуметтік-экономикалық зерттеулер методологиясы

    Мақсаты: магистранттарды әлеуметтік-экономикалық зерттеулер жүргізуге байланысты туризм саласындағы кәсіби қызметке даярлау, магистранттарды ғылыми зерттеу, деректермен талдамалық жұмыс әдістеріне оқыту, сондай-ақ туризм мен қонақжайлылықтағы Әлеуметтік және экономикалық проблемаларды талдауға жүйелі және кешенді тәсілдер дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Әлеуметтік-экономикалық зерттеулер әдіснамасына кіріспе. Туризм нарығын зерттеу. Әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау және мониторингілеу. Деректерді жинау және туристік қызметтерге сұранысты зерттеу. Экономикалық тиімділікті бағалау әдістері. Бәсекелестік артықшылықтарды құру үшін деректерді талдау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туристік нарықтарды зерттеу технологиясы

    Мақсаты: туризм саласында маманданған магистранттарды халықаралық туристік нарықтарды қалай зерттеу және алынған ақпаратты халықаралық туризмнің стратегиялары мен бағдарламаларын әзірлеуді оқыту Мазмұны: Халықаралық туристік нарықтарды және олардың бәсекелестік ортасын айқындау. Халықаралық туристік нарықтардың негізгі көрсеткіштері және олардың бизнес-шешімдер қабылдауға әсері. Зерттелетін әлемдік нарықтардың негізгі үрдістерін сәйкестендіру және талдау. Туризм индустриясын дамытудың халықаралық перспективалары. Туризмдегі халықаралық үрдістерді зерттеу әдістері. Халықаралық туристік бизнес үшін зерттеу жобалары мен бизнес-план

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Экономикалық қызметті тиімді ұйымдастыру үшін бұқаралық мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын, көптілді коммуникацияны және жасанды интеллектті пайдаланады.
  • Педагогикалық қызмет пен басқару заңдылықтарын ескере отырып, тарих және философия бойынша ғылыми деректерді қолдана отырып, туризм саласындағы ғылыми зерттеулердің, оқытудың тиімді әдістемелерінің әдіснамасын әзірлейді
  • Білім беру, ғылым және инновациялар интеграциясын және кәсіптердің ерекшелігін ескере отырып, студенттерге бағытталған оқыту, заманауи және инновациялық технологияларды бағалау принциптері негізінде оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу.
  • Сапалы туристік қызметтерді ұсына отырып, саланы экономикалық дамыту үшін туризм саласында әзірленіп жатқан жобалардың іске асырылуын болжайды, ішкі және халықаралық нарықтарда туристік өнімді ілгерілетеді.
  • Туристік индустриядағы әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің тұжырымдамалық негіздерін, туризм экономикасын зерттеудің негізгі көздері мен әдіснамасын, республикалық және халықаралық деңгейде туристік индустрияның даму тенденциялары мен перспективаларын әзірлейді.
  • Туристік қызметте, блокчейнді, Smart-туризмді дамытуда инновациялық технологияларды және туристік дестинацияларды цифрландыру дәрежесін бағалау критерийлерін әзірлейді.
  • Экономикалық құралдарды басқарады және оларды туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарында басқару шешімдерін қабылдауда, оның тиімділігін, қауіпсіздігін және қоршаған ортаға әсерін бағалауда қолданады.
  • Туристік нарыққа экономикалық және қаржылық талдау жүргізеді, әзірленіп жатқан іс-шаралардың орындылығын, олардың жекелеген нарықтық сегменттерге бағдарлануын, сондай-ақ тиімді менеджментті ескере отырып негіздейді.
Top