Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04112 Менеджмент в Инновациялық Еуразия университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Негізгі мақсаты жоғары және орта деңгейдегі жоғары білікті мамандарды, жобалау-зерттеу, басқару қызметін жүзеге асыруға қабілетті менеджмент саласындағы консультанттарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 61
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кәсіби міндеттерді шешу үшін қажетті тілдік құзыреттерді алуы болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар экономика саласына қатысты негізгі экономикалық терминдер мен грамматикалық айналымдарды білетін болады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар: әңгіме жүргізуді; шетел тілінде әдебиетті оқуды; шетелдік анықтамалық материалдарды, оның ішінде Интернет ресурстарын ағылшын тілінде пайдалануды; іскерлік құжаттарды түсінуді және құрастыруды меңгеретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару менеджменті және психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарға тиімді психологиялық менеджмент дағдыларын игеру, кәсіби қызметте өзін-өзі сәтті жүзеге асыру үшін болашақ маманның психологиялық мәдениетін арттыру. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттар басқару психологиясының негізгі ұғымдарын; басқарудың тиімді әдістерін білетін болады. Меңгеретін болады: қызметкерлердің жеке қасиеттерін сыни бағалау; ұйымдастырушылық-басқарушылық міндеттерді шешуге шығармашылықпен қарау; басқарушылық міндеттерді шешу үшін ынталандыру мен көшбасшылықтың негізгі теорияларын пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі басқару технологиялары

    Курс магистранттарды қазіргі заманғы басқару саласында білім мен құзыреттілікке ие болу мақсатында зерттеу және іс жүзінде бағытталған оқыту ретінде құрылады, шектеулі ресурстар жағдайында заманауи басқару технологияларын қолдану дағдыларын алуға бағытталған. Осы пән бойынша оқу нәтижелеріне қол жеткізген кезде танымдық белсенділікті, сыни ойлауды және шығармашылық дербестікті дамытатын белсенді және интерактивті стратегиялар қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Еңбек нарығы

    Пәнді оқудың мақсаты магистранттарда жұмыспен қамту саласындағы өзгерістерді қадағалауға (жалпы еңбек нарығында да, оның нақты сегменттерінде де) және оларға барабар ден қоюға; сыртқы және ішкі еңбек нарықтарының жұмыс істеу ерекшеліктеріне сәйкес ұйым персоналын басқару жүйесін құруға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инновациялық менеджмент (озық курс)

    Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның инновациялық дамуын басқару, инновациялық қызметтің тиімділігін бағалау және инновациялық қызметті қаржыландыруды қамтамасыз ету процесіне қатысу үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерге ие болады. Белсенділікке бағдарлау көптеген әдістер мен әдістерді қолдануды қамтиды: есептеу-аналитикалық әдіс, ауызша әдістер, іскерлік ойын, тренингтер, статистикалық талдау әдістері, жобалар және т. б. Магистранттар алған білімдерін технопарктердің, шағын инновациялық бизнес инкубаторларының қызметіне қатысу үшін қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стратегиялық менеджмент

    Пән басқарудағы стратегиялық тәсілдерді қарастырады, қазақстандық кәсіпорындардың тәжірибесінде қолданылуы мүмкін Стратегиялық менеджмент әдістерін түсіндіреді. Магистранттар фирманың сыртқы және ішкі ортасын стратегиялық талдаудың заманауи құралдарын қолдану, корпоративтік стратегияларды қалыптастырудың ықтимал нұсқаларын ұсыну, кейс-технологияларды, дөңгелек үстелдерді қолдану арқылы бәсекелестік артықшылықтарды бағалау, әзірленген стратегияларды ұсыну және қорғау, баяндамалар мен жобаларды қорғау арқылы дербестік пен дербестіктің жоғары дәрежесін анықтайтын ұсынылған шешімдерді негіздеу дағдыларын алады. Білім, Дағдылар мен дағдылар магистрлік зерттеуді жазу процесінде және болашақта кәсіби қызметте сәтті қолданыла алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • HR-менеджменті (ортадан жоғары деңгей курс)

    Магистранттар ұйымның кадрлық әлеуетінің құрылымы мен негізгі көрсеткіштерін зерттейді. Оқыту нәтижесінде олардың еңбек функциясын тасымалдаушы, еңбек қатынастары субъектісі және ұйымның негізгі стратегиялық ресурсы ретінде персоналға тәсілдерді кешенді пайдалану қабілетін сипаттайтын құзыреттер, білім мен дағдылар алынады. Курсты игеру аясында тақырыптық кейстер, ситуациялық тапсырмалар және тәжірибелі мамандардың шеберлік сыныптары қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жобалауды басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты әлеуметтік дизайнды басқару саласында әлеуметтік инновацияларды енгізу технологиясы ретінде білім мен құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады және сонымен бірге жобалық негізде әртүрлі деңгейлерде қоғамды зерттеуге және өзгертуге бағытталған ғылыми-теориялық, пәндік-практикалық және әлеуметтік-трансформациялық қызмет болып табылады. Пән курсында оқу нәтижелері бойынша білім, құзыреттілік және дағдылар кейстерді, жобалық жұмысты және курс тақырыбы бойынша қазіргі заманғы ғылыми және мерзімді әдебиеттермен жұмысты пайдалана отырып қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі жасанды интеллект

    Пән ғылыми зерттеулерді талдау және жоспарлау үшін нейрондық желілер мен интернет-ресурстарды қолданудың тұрақты дағдыларын дамытуға бағытталған. Курста келесі бөлімдер мен тақырыптар бар: - нейрондық желі ұғымы, мәтіндік деректермен жұмыс істеу кезінде нейрондық желілерді қолдану мүмкіндіктері мен тәуекелдері; - интеллектуалды интернет-ресурстарды пайдалана отырып, ақпаратты талдау процесінде қолданылатын аналитикалық, семантикалық және басқа әдіснамалар; -жобалық жұмыстарды орындау үшін ең танымал GPT-платформалар, оларды қолданудың бағыттылығы мен әдістері (презентациялық және мультимедиялық материалдарды әзірлеу, зерттеу тақырыбы бойынша аналитикалық шолулар, статистикалық өңдеу және үлкен деректер ағындарын талдау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жобалық менеджмент

    Пән аясында магистранттар жобаның мазмұны мен құрылымын реттейтін жобалық менеджмент стандарттарын түсіндіру, жоспарды әзірлеу және Жобаны басқару функцияларын жүзеге асыру дағдыларын алады. Пайдаланылатын ресурстарды бағалау, жобалық менеджменттің негізгі және интеграциялық функцияларын орындау саласында өз білімдерін қолдану. Жобаны іске асыру, оның барысын бақылау және талдау негізінде жоспарға түзетулер енгізу қабілетін көрсету. Алынған дағдыларды бекіту модельдеу, іскерлік ойын сияқты технологияларды қолдану арқылы және магистрлік зерттеуді жазу процесінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жанжал психологиясы және жанжалдарды басқару

    Жанжалдың жалпы теориясы; жанжал психологиясы; қақтығыстардың алдын алу және шешу. Отандық және шетелдік психологиядағы негізгі парадигматикалық конфликтологиялық тұжырымдамаларды зерттеу. Пәнаралық, сабақтастық, эволюционизм, жеке көзқарас және қақтығыстардың жасырын мазмұнын табу қажеттілігі туралы білімді қалыптастыру. Жанжалдарды реттеу және алдын алу әдістерін игеру негізінде шығармашылық белсенділікті қалыптастыру. Жанжал жағдайындағы медиатордың жұмыс әдістерін, қақтығыстарды зерттеу әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақ қорларын бағалау

    Бұл курстың мазмұны аймақтық ресурстардың барлық спектрін зерттеуге және аймақтың табиғи-ресурстық әлеуетін анықтауға бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттар өңірдің ресурстарын бағалау әдістерін; Қазақстан мен оның өңірлерінің ресурстық қамтамасыз етілуін білетін болады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар ресурстарды тұтыну динамикасын талдай алады, ресурстарды пайдалану және қорғау мәселелерін анықтай алады. Курсты игеру аясында кейс-стади, ситуациялық есептерді шешу, топтық ғылыми пікірталас, нақты жағдайларды талдау қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік басқарудағы стратегиялық жоспарлау және бюджеттік процестер

    Бұл курстың мақсаты магистранттарға Стратегиялық жоспарлау әдіснамасы және мемлекеттік басқарудағы бюджеттік процестердің рөлі туралы теориялық негіздер мен қазіргі заманғы білім алу; оларды практикалық кәсіби қызметте пайдалануға дайындау болып табылады. Нәтижесінде магистранттар бюджетаралық қатынастарды құрудың принциптері мен негіздерін білетін болады, Қазақстанның өңірлік даму проблемаларын түсінетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджменттегі зерттеу әдістері

    Курстың мақсаты-магистранттардың басқарудағы зерттеулер саласында қажетті білім мен практикалық дағдыларды алуы. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттар іскерлік ұйым диагностикасының әдістері мен модельдерін, зерттеулерді қолдану саласын білетін болады; басқарушылық зерттеулерді жүргізу дағдыларына ие болады: мақсат қоюдың ішкі жүйелері, ұйымның техникалық ішкі жүйелері, бизнес-процестер жүйесі, ұйымдастыру мәдениеті, тұтастай алғанда ұйымның менеджмент жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми ақпаратты жалпылау және жүйелеу арқылы инновациялық идеялар мен гипотезаларды жасаңыз.
  • Процестерді болжау үшін заманауи модельдерді қолдана отырып, кәсіпкерлік субъектілерінің қызметін талдаңыз.
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін басқару, нәтижелерді қорытындылау, орындаушыларға арналған тапсырмалар, ғылыми эксперименттер жүргізу әдістемелерін, жоспарларын әзірлеу, ұйымның инвестициялық белсенділігін дамыту және қаржылық қолдау
  • Басқару әсерінің психологиялық техникасын, әлеуметтік-экономикалық әсерге қол жеткізу үшін психологиялық құралдарды қолдана отырып, персоналмен жұмыс істеу әдістерін меңгеру.
  • Мемлекеттік басқаруды талдау мен бағалаудың тиімді құралдарын қолдана отырып, өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуының тиімділігін, өңірлердің бәсекеге қабілеттілігін басқарудағы қазіргі заманғы тәсілдерді, сондай-ақ қоғам мен мемлекет мүддесіндегі Стратегиялық жоспарлау әдістерін бағалау.
  • Ұйымның өндірістік-шаруашылық, жобалау-зерттеу қызметін басқару саласында терең білім мен дағдыларды көрсету.
  • Қазіргі заманғы ғылыми терминологиямен жұмыс істеу, отандық және шетелдік ғалымдар алған зерттеулердің нәтижелерін қорытындылау, әзірленген бағдарламаға сәйкес перспективалық бағыттарды анықтай отырып, тәуелсіз зерттеулер жүргізу, кадрларды басқару
  • Белгісіздік жағдайында басқарудың заманауи технологияларын қолдана отырып, міндеттердің түрін диагностикалау, оларды кәсіби салада шешуді ұйымдастыру үшін нормативтік-әдістемелік құжаттаманы дайындау мақсатында басқару процестерін жобалау.
  • Сыртқы және ішкі ортаның өзгеретін факторларын жүйелеу, бәсекелестік жағдайды негіздеу, бәсекелестік позицияларды тұрақтандыру және жақсарту бойынша шаралар әзірлеу, басқару деңгейлері бойынша субъектілердің стратегиялық жағдайының моделін қалыптастыру.
  • Кәсіпорын қызметінің негізгі көрсеткіштері негізінде басқару шешімдерінің нұсқаларын болжау, оларды кәсіпорын қызметінің тиімділік критерийлері негізінде таңдауды негіздеу, бағдарламаны және/немесе портфельді сатып алуды басқару
Top