7M04112 Білім берудегі менеджмент (ғылыми-педагогикалық бағыт) в Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Үздік отандық және шетелдік тәжірибелерді басшылыққа ала отырып, ағымдағы білім беру дәстүрлерінің сабақтастығын қамтамасыз ете алатын, орта және орта арнаулы оқу орындары білім беру деңгейіндегі өзгерістерді сапалы жүзеге асыра отырып, өзгерістер жаршысы бола алатын білім берудегі көшбасшылар мен менеджерлердің кадрлық резервін даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Сулейман Демирель атындағы университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Персоналды басқару және кадрлық саясат
Бұл пәннің мақсаты – ұйымның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге үлес қосатын, адам ресурстарын табысты басқаруға қабілетті білікті мамандарды дайындау. Курс заманауи ұйымдағы адам ресурстарын тиімді басқару үшін қажетті дағдылар мен білімді дамытуға бағытталған. Магистранттар адам ресурстарын басқару стратегияларын, қызметкерлерді таңдау және жұмысқа қабылдау процестерін, сондай-ақ өтемақы және еңбек қатынастарының аспектілерін зерттейді. Бағдарлама сонымен қатар менеджменттегі этика, инновацияларды қолдану тақырыптарын қамтиды және жобалар мен тағылымдамалар арқылы практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Бұл пән магистранттардың болашақ кәсіби мансаптарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажет болатын ағылшын тілі мен қарым-қатынас дағдыларын одан әрі дамытуға бағытталған. Курс грамматикалық дәлдікті, тиімді жазуды дамытуға және құрылымдық тұрғыдан тиімді, грамматикалық дәл және контекстке сәйкес құжаттарды жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Бұл пән ғылымның теорияларын, әдістерін, тәжірибесін және институттарын тарихи-философиялық тұрғыдан зерттейді, ғылымды өзінің тарихи және әлеуметтік контекстіне орналастырады. Бұл курс ғылымға оның барлық аспектілері бойынша сыни рефлексия үшін пәнаралық негізді қамтамасыз етуге және ғылым философиясының кейбір орталық мәселелеріне тарихи негізделген талдау жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құндылыққа негізделген білім беру
Бұл пән магистранттардың құндылықтарға негізделген білім беру саласындағы түсінігі мен құзыреттіліктерін дамытуға, сонымен қатар құндылыққа негізделген білім беру үдерістерін басқару дағдыларын қалыптастыруға бағыттау болып табылады. Бұл пән білім беру процесінің негізгі элементі ретінде құндылықтарды терең түсінуге бағытталған. Негізгі аспектілерге мыналар жатады: Білім берудегі құндылықтарды талдау; магистранттардың құндылық құзыреттіліктерін дамыту; Мәдениетаралық және әлеуметтік құндылықтарды интеграциялау, сонымен қатар білім беруді басқарудың этикалық аспектілері. Осы пәнді сәтті аяқтаған магистранттар құндылық бағдарларын ескере отырып, саналы және мақсатты оқытуды қалыптастыруға ықпал ететін құндылыққа негізделген білім беру бағдарламаларын әзірлеу және енгізу құзыреттіліктерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Бұл пән магистранттарға ұйымдық ортадағы менеджменттің психологиялық аспектілеріне қатысты негізгі қағидалар мен түсініктерді үйретеді. Курс қызметкерлердің көшбасшылыққа, коммуникацияға, мотивацияға және дамуына психологиялық процестердің әсері туралы түсінікті дамытуға бағытталған. Магистранттар психологиялық теорияларды, көшбасшылықты, стратегиялық мотивацияларды, шешім қабылдаудың психологиялық аспектілерін және конфликтологияны осы білімді адамдарды және ұйымдық процестерді тиімді басқару контекстінде қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі адам капиталын басқару
Бұл пән білім беру жүйесіндегі адами капиталды басқарудың теориясы мен тәжірибесін жан-жақты қарастырады. Магистранттар негізгі концептуалды модельдер (мысалы, дарындылықтың өмірлік циклі, көшбасшылық конвееры, жоғары потенциалды рөлдерді сегменттеу және жіктеу жүйесі), дарындылықты бағалау және дамыту үшін қолданылатын процестер мен құралдар туралы ақпаратты игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі әкімшілік қызмет
Бұл пән білім беру ұйымдарындағы әкімшілік қызметтердің жұмысына байланысты ұйымдастыру-басқару аспектілерін зерттеуге бағытталған. Бұл бағдарлама бойынша магистранттар білім беру жүйесіне тән бірегей аспектілерге назар аудара отырып, әкімшілік басқару бойынша білімдерін тереңдетеді. Бұл бағдарлама бойынша магистранттар білім беру жүйесіндегі әкімшілік қызметтерді тиімді басқаруға қажетті дағдыларды дамытады, оларды білім саласындағы табысты мансапқа дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау және өңдеу
Бұл пән білім беру процестері контекстінде магистранттардың деректермен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс барысында магистранттар оқыту мен тәрбиелеуге қатысты деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістерін меңгереді. Бағдарлама деректерді өңдеудің заманауи құралдары мен технологияларына шолуды, соның ішінде статистикалық әдістерді және нәтижелерді визуализациялауға арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді қамтиды. Магистранттар білім беру тәжірибесінің тиімділігін арттыруға және оқу үдерістерін оңтайландыруға бағытталған зерттеу әдістерін де меңгере алады. Курс сонымен қатар магистранттарға алған білімдерін тәжірибеде қолдануға мүмкіндік беретін практикалық жобаларды қамтиды және білім беру ортасындағы нақты деректерді талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу дағдыларын қалыптастыру және нетворкинг
Бұл пән магистранттарға ауызша коммуникация дағдыларын тиімді түрде жақсартуға және желілік дағдыларды дамытуға үйретеді. Бағдарлама көпшілік алдында сөйлеу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу және кәсіби желілерді құру және қолдау стратегиялары сияқты салаларда оқу мен тәжірибені қамтиды. Магистранттар әртүрлі жобаларға, оқу іс-әрекеттеріне және практикалық жаттығуларға қатысу арқылы сөйлеу дағдыларын дамытып, шыңдай алады. Сонымен қатар, бағдарлама кәсіби ортада мансаптық өсу мен табысқа жету үшін маңызды болуы мүмкін желілік дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бенчмаркинг және білім беру ұйымдарының стратегиялық даму менеджменті
Бұл пәннің мақсаты білім беру ұйымдарында қолданылатын стратегиялық менеджменттің теориясын және практикалық құралдарын магистранттарға таныстыру. Стратегиялық менеджмент –бұл тез өзгеретін ортада ұйымдардың дамуын қамтамасыз ететін басқару ғылымы мен тәжірибесінің саласы. Қазіргі таңда Қазақстан Республикасындағы білім беру ұйымдарының басшыларының арасында үлкен сұранысқа ие стратегиялық жоспарлау мен басқару дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Бұл пәннің мақсаты – магистранттарға жоғары білім туралы білімнен жеке тәжірибе және аудиториялық оқыту арқылы жоғары оқу орнындағы әрекетке және жұмыс істеуге көшуге көмектесу. Магистранттардың жоғары білім туралы базалық білімдерін кеңейтіп, жоғары оқу орнында оқытушының кейбір функцияларын зерттуіне бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру ұйымын басқарудың нормативті- құжаттық негіздері
Бұл пән білім беру ұйымдарын басқаруды реттейтін заңнамалық және нормативтік аспектілерді зерттеуге бағытталған. Магистранттар білім беру үдерістерін нормативтік қамтамасыз ету саласындағы білімдерін тереңдете отырып, білім беру ұйымдарына қатысты заңдар мен нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді, сонымен қатар білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін құжаттарды әзірлеу және енгізу процестерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық дәуірдегі білім беру және оны басқару
Бұл пән цифрлық технологиялардың білім беру үдерістеріне және оларды басқаруға әсері туралы жан-жақты түсінікті дамытуға бағытталған. Магистранттар білім берудегі қазіргі тенденцияларды, оқу бағдарламаларына цифрлық құралдарды интеграциялауды, сондай-ақ цифрлық дәуірде білім беру ұйымдарын тиімді басқару принциптерін зерттейді. Курс онлайн оқыту платформаларын пайдалану, әртүрлі жас топтары үшін технологияны бейімдеу, білім беру үдерістеріндегі деректерді талдау, білім беру ұйымдарындағы цифрлық маркетинг және HR стратегиялары сияқты тақырыптарды қамтуы мүмкін. Бағдарлама сонымен қатар магистранттарға білім беру жобаларын басқарудағы озық тәжірибелер мен инновацияларды бағалау және қолдану мүмкіндігін беру арқылы білім беруді басқару дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесін басқарудың отандық және халықаралық тәжірибесі
Бұл пәннің мақсаты – білім беру жүйесін басқарудың теориялық негіздері мен практикалық дағдылары туралы білім беру. Бұл пәннің аясында білім беру жүйесінде кәсіби педагогикалық кадрлармен қамтамасыз ету процесі зерттеледі. Білім беру үдерісіне барлық қатысушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, жоғары сапалы білім беру қызметтерін көрсетуге, сондай-ақ отандық және шетелдік тәжірибе негізінде көпсалалы бәсекеге қабілетті білім беру ұйымын құруға ерекше назар аударылады. Магистранттар әлемдік тәжірибеде педагогикалық кадрларды даярлаудың қазіргі тенденцияларын, сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы педагогикалық кадрларды даярлаудың жай-күйін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқу бағдарламасын басқарудың әдіснамасы
Бұл пәнді оқудың мақсаты – топтық, институционалдық, мемлекеттік деңгейде білім беру мазмұнын (оқу жоспарын) талдау, бағалау және модельдеу қабілетін дамыту. Курс оқу бағдарламаларын басқарудың әртүрлі парадигмаларын, стратегиялық жоспарлау әдістерін, оқу бағдарламаларын құру мен басқаруды ашады. Бұл пән жетекші парадигмалар мен оқыту стратегиялары үшін оқу нәтижелерін және оқу бағдарламасын модельдеу процесін зерттейді. Бұл курс оқу материалдарын дайындаудағы теориялық және практикалық мәселелерді қарастырады. Пәндерді жақсы меңгеру үшін пәндер арасындағы логикалық байланыстар зерттеледі; оқу жүктемесінің біркелкі болмауы, сонымен қатар сабақтас пәндерді оқу арасындағы үлкен уақыт интервалдарының болмауын қадағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Білім беру саласындағы инновациялық менеджмент
Бұл пән білім беру саласына инновацияларды енгізуге және тиімді басқаруға бағытталған стратегиялар мен әдістерді зерттеуге бағытталған. Бұл бағдарламадағы магистранттар инновациялар туралы білімдерін тереңдетіп, оны білім беру мекемелері контекстінде қалай сәтті енгізуге және басқаруға болатынын зерттейді. Бұл бағдарлама аясында білім берудегі инновациялардың стратегиялары;Инновациялық даму процестері;Білім берудегі инновациялық технологиялар және т.б тақырыптар зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Білім беру үдерісін жобалау
Бұл пәннің мақсаты магистранттарды білім беру ұйымдарындағы білім беру бағдарламалары мен процестерін жобалау, әзірлеу, тиімді басқару әдістері мен дағдыларына үйрету. Магистранттар заманауи талаптарға және магистранттардың қажеттіліктеріне жауап беретін инновациялық, бейімделген және жоғары сапалы білім беру курстарын құруға қажетті құзыреттерді игереді.Бұл пән магистранттарға білім беру бағдарламаларын құру және ұйымдастыру бойынша теориялық және практикалық білім береді. Мынадай аспектілерге басты назар аударылады: Оқу мақсаттарын анықтау;Оқу материалын құрылымдау; Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану; Уақыт пен ресурстарды басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Көшбасшылық дағдылар мен этикасы
Бұл пәннің мақсаты – көшбасшылық теорияларымен, тиімді көшбасшылық стильдерімен және әдістерімен таныстыру. Білім беру ұйымдарындағы этикалық мәселелер мен дилеммаларды шешудегі шешім қабылдаушылардың рөліне баса назар аударылады. Кейс-стади талдауын пайдалана отырып, магистранттар басқарушылық көшбасшылықты, мотивацияны және тұлғааралық қарым-қатынасты және олардың білім беру ұйымдарының тиімділігіне әсерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Білім беру жүйесіндегі зерттеу дағдылары
Бұл пән білім беру жүйесінің сапасын арттыруға бағытталған зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Бұл курс проблемаларды анықтау, жақсартудың тиімді стратегияларын әзірлеу және өзгерістерді енгізу нәтижелерін бағалау үшін білім беруді зерттеу әдістерін қарастырады. Магистранттар білім беру жүйесінің сапасын жақсартуға сындарлы үлес қосуға және оқу орындарының алдында тұрған міндеттерді тиімді шешуге мүмкіндік беретін жүйелі ізденіс дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі және кәсіптік пәндер бойынша терең білімдерін көрсету.
- Басқалардың зерттеулеріне талдау жасау, оқу тәжірибесін жақсарту мақсатында зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу.
- Білім беруді басқару сапасын арттыру үшін заманауи әдістер мен технологияларды талдау және қолдану.
- Нақты теориялық және қолданбалы мәселелерді шешу үшін заманауи ақпараттық және цифрлық технологияларды қолдану.
- Мектеп стратегиясын халықаралық, ұлттық және аймақтық деңгейде жасай білу.
- Заманауи мектеп қызметін жақсарту үшін білім беру саласындағы инновациялық идеяларды, тәсілдер мен шешімдерді енгізу дағдыларын көрсету.
- Негізгі факторларды анықтау арқылы ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдай білу; оқу орнының миссиясын, көзқарасын, стратегиялық мақсаттарын тұжырымдау; білім беру мекемесін дамытудың инновациялық бағдарламалары мен жоспарларын құру; стратегиялық жоспарды жүзеге асыру кезінде қызметкерлердің қарсылығын жеңу әдістерін қолдану.
- Ұйымның, бөлімдердің, қызметкерлер тобының (командаларының) корпоративтік мәдениетін қалыптастыру, жобаларды басқару, білім беру мекемесін дамыту және қатысушылардың көшбасшылығын қалыптастыру мәселелерін шешу үшін топтық жұмысты ұйымдастыру дағдыларын меңгеру.
- Проблемаларды шешу, шешім қабылдау және тиімді қарым-қатынас дағдыларын кәсіби және әлеуметтік ортада қолдану.
- Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану; цифрлық білім беру мазмұнын құру және білім беру ұйымдарын цифрландыруды басқару.
- Ғылыми қызметіңізге рефлексия және өзін-өзі бағалауды жүзеге асыру,одан әрі кәсіби даму бағыттарын анықтау.
Ұқсас БББ
7M04112 Кәсіпорының халықаралық менеджменті
Қазақстан-Неміс университеті
7M04112 Басқару және қаржылық талдау (executive MBA)
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M04112 Жобаларды басқару
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)
7M04112 Менеджмент
«Тұран-Астана» университеті
7M04112 MBA
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
7M04112 Менеджмент
Инновациялық Еуразия университеті
7M04112 Іскерлік əкімшілендіру
Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
7M04112 Менеджмент
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M04112 Іскерлік әкімшілендіру
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
7M04112 Стратегиялық тәуекелдерді басқару
Қазақстан-Британ техникалық университеті