Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M03109 Этносаясаттану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Қазіргі әлемдегі этносаяси процестер

    Пәннің мақсаты білім алушыларды Қазақстан Республикасы мен әлемдегі этносаяси процестердің ерекшеліктерімен таныстыру. Осы пәнді оқу барысында ҚР-дағы негізгі этносаяси процестердің мазмұнын сипаттау, магистранттарға Қазіргі Қазақстандағы этносаяси процестерді сипаттайтын және түсіндіретін негізгі теориялық тұжырымдамалар туралы түсінік беру мақсаттары қойылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көші-қон саясаты

    Пәннің мақсаты көші-қон процесінің себептері мен тенденцияларын саяси сипаттағы құбылыс, қабылдаушы мигранттар елдерінің, оның ішінде Қазақстан Республикасының Көші-қон саясатының негізгі бағыттары ретінде қарау болып табылады. Магистранттардың жалпы және саяси мәдениетін арттыру, оларда әлемде болып жатқан саяси процестер туралы тұтас түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геосаясат және ұлттық мүдделер

    Пәннің мақсаты білім алушыларда әлемдік өркениеттің, елдер мен халықтардың өмір саласына - геосаясат пен ұлттық мүдделерге ғылыми көзқарастардың тұтас және үйлесімді жүйесін қалыптастыру, ҚР ұлттық мүдделерін ескере отырып, қазіргі геосаясаттың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, даму тенденциялары мен проблемаларын зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық қауіпсіздік және этникалық қақтығыстар

    Пәннің мақсаты этносаралық қатынастар проблемаларын, этносаралық қатынастардың даму тенденцияларын, этносаралық ынтымақтастықтың мәнін, этникалық қақтығыстардың себептері мен сипатын, олардың пайда болу және еңсеру жолдарын, сондай-ақ халықаралық және өңірлік қауіпсіздік теориясының қалыптасуы мен даму ерекшеліктері, халықаралық қатынастардағы қақтығыстарды шешудің стратегиясы мен технологиясы туралы ғылыми идеялардың эволюциясын зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Бұл пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылым тарихын, ғылыми білімнің философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты-магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуын, сондай-ақ әдістемелік және педагогикалық құзыреттілікті тұтас түсінуді қалыптастыру. Пән ғылым мен философияның қарым-қатынас тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық мәселелермен, сондай-ақ олардың қазіргі жағдайындағы нақты ғылымдардың философиялық мәселелерімен таныстырады. Пән заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға, ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Оқу процесінде магистранттар ғылымның нақты салаларында негізгі философиялық, әдіснамалық, білім беру стратегияларын меңгереді; оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыра алады, әдістемелік құзыреттілікті дамытады; педагогикалық құндылықтар мен оқытудың инновациялық технологияларын, әр түрлі жағдайларды талдау арқылы тиісті кәсіптің құндылық қатынастарының ерекшеліктерін игереді, академиялық және кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының мәдениетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мемлекеттік саясаттағы этнодіни трендтер

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың қалыптасқан этномәдени және діни бірлестіктердің қызметін құқықтық реттеудің негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын қазіргі заманның құқықтық жүйелеріне жататындығын ескере отырып зерделеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этносаралық қатынастар саласын зерттеу әдістемесі

    Пәннің мақсаты магистранттарда этно-діни салада жұмыс істеудің арнайы теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, этникалық және әлеуметтік процестердің қалыптасу және даму тарихы, Қазақстандағы этносаралық қатынастарды зерттеу әдіснамасы туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру,сондай-ақ жастар ортасында этносаралық толеранттылықты қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этносаясаттану

    Пәнді оқытудың мақсаты этникалық ортадағы саяси процестің мәні мен динамикасын ашу, білім алушыларды этникалық негіздегі қарама-қайшылықтың негізгі себептерімен және оның алдын алу әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» пәні магистранттың ұлттық біліктілік шеңберіндегі басқарушы мамандардың біліктілік анықтамалығына сәйкес кәсіби қызметімен айқындалған басқарушылық міндеттерді шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік және басқарушылық көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты-магистранттардың іс- әрекетінде одан әрі қолдану үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық процестері, құбылыстары, қасиеттері және негізгі категориялары туралы білімді жүйелеу және тереңдету. Ол басқарушы тұлғасы, әлеуметтік құбылыс ретіндегі басқару және көшбасшылық ерекшеліктері, басқару қызметінің негізгі функциялары, басқару және көшбасшылық стильдері, басқару объектісі ретіндегі бағынушы тұлғасы, тұлғаның әлеуметтенуі, әлеуметтік құбылыс, бағыныштының ұйым жағдайына бейімделу процесінің ерекшеліктері, тұлғаның мінез-құлқы мен белсенділігін реттеу жүйесі, қарым-қатынас әлеуметтік құбылыс ретінде, басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері және т.б.тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тарихи жад саясаты

    Пәннің мақсаты-көпұлтты қоғамды қалыптастыру процестерін, биліктегі саяси күштер Мемлекеттің әкімшілік және қаржылық ресурстарын қолдана отырып, тарихи оқиғалардың белгілі бір түсіндірмелерін үстем деп бекітуге тырысатын әдістер мен әдістердің жиынтығын, сондай-ақ "тарихи жадының"қалыптасу кезеңдері мен негізгі ұғымдарын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    «Жоғары мектептің педагогикасы» пәніпедагогикалық ғылымның парадигмасын, тенденциясын, жоғары мектеп дидактикасын және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты - магистранттарда педагогикалық іс-әрекеттегі кәсіби, әдістемелік құзыреттілігін және педагогикалық мәдениетін қалыптастыру. Бұл пән магистранттардың педагогикалық ұстанымын дамытуды қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайлар жасауға, кәсіби білім беру жүйесінде оқытушы тұлғасының субъектілік сипатының қалыптасуына мүмкіндік туғызады.Пәннің мазмұнында жоғары мектеп педагогикасының нысаны мен пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны; жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары; қазіргі заманғы білім беру парадигмалары; жоғары мектептегі білім беру мазмұны; жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы; жоғары мектеп дидактикасы мен оқыту технологиялары, әдістері мен формалары; жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ұлттық бірегейліктің трансформациялары

    Пәннің мақсаты көпэтносты қоғамдарда ұлттық бірегейлікті қалыптастыру мәселесі туралы білім алушылардың білімдерін кеңейту және жүйелеу, тарихи, саяси, мәдени, тілдік аумақтық, өркениеттік және басқа да ұлттық бірегейліктің негізгі компоненттерін зерделеу, сондай - ақ қоғам дамуындағы күрделі және өзекті мәселелерге қатысты білім алу-оның мүшелерін сәйкестендіру және өзін-өзі сәйкестендіру, адам ретінде өзін қоғаммен сәйкестендіреді немесе анықтамайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық-саяси пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты магистранттардың қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті туралы білімдерін кеңейту және таныстыру болып табылады. Пән қазақ мәдениетін, тілін, тарихын, этикасын, философиясы мен тұрмыс ерекшеліктерін насихаттауға бағытталған. Білім алушылар Қазақстанда тұратын қазақ халқы мен этностарының салт-дәстүрлерімен, әдет-ғұрыптарымен, құндылықтарымен тереңірек танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтық дипломатия және азаматтық қоғам

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың халықтық дипломатия институтының қолданыстағы теориялық және практикалық әдістері мен тетіктерін, халықтық дипломатияның эволюциясы туралы білімдерін, оның дамуына әсер ететін факторлар мен тенденцияларды, "жұмсақ күш"технологияларын қолдана отырып, халықаралық және қоғамдық қатынастар саласындағы заманауи мәселелерді шешу құралдарын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мәдениетаралық диалог

    Пәннің мақсаты магистранттарда әртүрлі мәдениеттер мен өркениеттер диалогы туралы тұтас түсінік қалыптастыру, Қазақстан мәдениетінің алуан түрлілігімен, жаһандану үдерісі жағдайындағы мәдениеттер диалогының ерекшеліктерімен танысу және алған білімдерін кәсіби қызмет міндеттерін шешу үшін қолдануға үйрету - мәдениетаралық қатынастардың пайда болу және даму ерекшелігі туралы негізгі мәліметтер беру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қоғамдық пікірді қалыптастыру

    Пәннің мақсаты магистранттарда қоғамдық пікірді зерттеудегі негізгі теориялық тәсілдер туралы тұтас түсінік қалыптастыру, категориялық аппарат пен әдіснамалық базаны игеру болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері: - ойлаудың тәуелсіздігін, зерттеу жұмысының қабілеттері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этникалық қауымдастықтардың рухани-психологиялық болмысы

    Пәннің мақсаты этникалық бірегейліктің, өзін-өзі тану мен толеранттылықтың негізгі теориялары мен тұжырымдамалары, адам психикасының дамуындағы этникалық мәдениеттің маңызы, мәдени-шартты мінез-құлықтың мәні мен механизмдері туралы білім алу. Бұл оның кәсіби қызметінде психологиялық-педагогикалық жағдайларда толеранттылық пен көпмәдениеттілік психологиясының принциптерін қолдану, қолданбалы психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешуде мәдени-спецификалық және әмбебап психологиялық құбылыстарды анықтау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ұлттар тарихы мен теориясы және ұлтшылдық мәселелері

    Пәннің мақсаты-этностар мен ұлттардың қалыптасу тарихын, әртүрлі халықтардың ұлттық сана-сезімдерінің ерекшеліктерін, ұлттық мифологияны, этномәдени стереотиптерді, ұлтшылдық пен ұлтшылдық ағымдардың пайда болу себептері мен сипаттамаларын ғылыми зерттеу, бұл өз кезегінде елдер мен халықтардың тарихи-мәдени бірегейлігін қалыптастыру процестерін түсіну үшін саяси және мәдени құралдар бере алады. білім беру және мәдени қызмет, ұлтшылдық пен экстремизмге қарсы іс-қимыл жөніндегі саяси технологияларды әзірлеу, қоғамда толеранттылықты дамыту, сондай ақ ұлттық мәдениеттер мен этномәдени бірегейлікті қорғау тетіктерін айқындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық брендинг

    Пәннің мақсаты білімнің жаңа саласы ретінде ұлттық брендингті қалыптастыру негіздерін зерттеу. Брендингтің құрамдас бөліктерін зерттеу: мемлекеттің басқа елдермен саяси және экономикалық қатынастарын анықтайтын елдің беделін өлшеу, құру және басқару; ұлттық брендингпен айналысатын басқа мемлекеттердің тәжірибесін зерттеу; ұлттық брендтің саяси, тарихи, экономикалық, этникалық құрамдас бөліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • ОН1- негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады.
  • заманауи ғылыми-педагогикалық және талдаулық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу,студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастырып және өткізе білу; білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлей білу; білім алушылардың азаматтық және кәсіби белсенділігін арттыруға ықпал ету.
  • Этносаралық қатынастар саласындағы ағымдағы проблемаларды зерттеу және дамудың қазіргі кезеңінде этносаясат проблемаларын шешу бойынша ұсыныстар тұжырымдау қабілетіне ие болу; зерттеу объектісін ескере отырып, этносаралық қатынастар саласындағы тиісті әдіснаманы және зерттеу дизайнын айқындау; этносаясат саласындағы теориялық және қолданбалы білім негізінде этносаралық қатынастар саласындағы зерттеу бағдарламасын әзірлеу; басқа ғалымдармен бірлесіп жұмыс істеу; көп құрамды және көпэтносты қоғамдардағы этносаралық қатынастарды дамытудың ықтимал сценарийлерін ғылыми зерттеулер негізінде жобалау; жалпы және мамандандырылған әдістер негізінде этносаясат саласында дербес ғылыми зерттеулер жүргізу дағдысы болу.
  • ғаламдық және жергілікті деңгейдегі этносаяси процестерді талдау және бағалау әдістері мен тәсілдерін, нақты эмпирикалық материал негізінде оларды ресімдеу және тексеру дағдыларын меңгеру. Этносаяси және этнодіни қатынастарды зерттеудің қазіргі заманғы технологияларын қолдануға қабілетті болу: этноөңірлік карталар жасау, ағымдағы этносаяси процестер негізінде талдамалық кейстер әзірлеу, Қазақстанда тарихи жадты сақтау саясатын қалыптастыру бойынша ғылыми дереккөздер мен мұрағаттық құжаттануларға жүйелі талдау жүргізу, этносаясатты жаңғырту бойынша стратегияларды талдау және шолулар жасау.
  • этносаясат саласындағы аналитикалық және сараптамалық жұмыс үшін мамандандырылған теориялық тәсілдерді қолдану қабілетіне ие болу. Жалпы әлемдік немесе жергілікті саяси, әлеуметтік, экономикалық процестердің, қазіргі этносаяси қатынастардың өзгеруінің жаһандық және ұлттық тенденцияларын талдау.Этносаралық қатынастарды нығайту және мәдениетаралық диалог негізінде азаматтық қоғамды дамыту үшін қоғамдық пікірді қалыптастыру технологиясын қолдана білу.Шешілетін міндеттердің сипатына сәйкес кәсіби қызметтің мақсаттарына жетудің оңтайлы әдістерін таңдауға қабілетті болу.
  • қазіргі әлемдегі этносаяси процестердің жағдайы мен дамуын бағалау. Этникалық қақтығыстарды болдырмау және реттеу үшін көші-қон және өңірлік қауіпсіздік индикаторларын өлшей білу. Этносаралық келіспеушіліктердің алдын алу және толерантты азаматтық қоғамды нығайту үшін халықтық дипломатия мен мәдениетаралық диалогтың заманауи құралдарын әзірлеу және пайдалану. Этносаяси қақтығыстардың ерекшелігін анықтай білу, жанжалды жағдайларды шешу дағдыларын меңгеру. Алған білімдерін ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметте белсенді пайдалану.
  • этносаяси процестерді саралау, модельдеу, болжау қабілетіне ие болу; қауіпсіздік контекстінде этносаяси объектілер мен институттардың, процестер мен құбылыстардың дамуының әртүрлі сипаттамаларын, индикаторларын, факторлары мен проблемаларын талдау және бағалау әдістеріне ие болу; этносаралық және этносішілік өзара іс-қимылды, мәдениетаралық диалогты нығайтуға бағытталған бағдарламалар мен жобаларды әзірлеу. Ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін кешенді саяси ақпаратты өңдеудің, түсіндірудің және таныстырудың заманауи әдістерін қолдана білу қабілетіне ие болу.
  • этносаяси салада саяси-басқарушылық шешімдерді әзірлеу және билік органдарында, саяси партиялар аппаратында және этномәдени бірлестіктер, жергілікті өзін-өзі басқару органдары тұлғасында үкіметтік емес секторда басқарушылық процестерді ұйымдастыруға қатысу қабілетіне ие болу. Мәдениетаралық диалогты нығайту үшін этносаралық қатынастар саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарын әзірлеу және жобалау. Жанжалдардың, әлеуметтік шиеленістердің алдын алуға бағытталған алдын-алу шараларының сценарийлерін құру.
Top