8D04117 Инновациялық менеджмент в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық менеджмент саласындағы инновациялық қызметті енгізу сұрақтарын шешуге және идеяны туындағаннан бастап коммерциялануына дейінгі инновациялық өнімді дамытудағы ғылыми-зерттеу әдістерін меңгеруге қабілетті жаңа құрылымның ғылыми-педагогикалық кадрларын және мамандарын дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Стратегиялық инновациялық менеджмент (кеңейтілген)
«Стратегиялық инновациялық менеджмент» курсы докторанттың стратегиялық менджмент және басқару саласындағы теориялық дайындығын қамтамасыз етеді. Негізгі назар экономиканың жаһандануы жағдайында инновациялардың рөліне, фирманың стратегиялық ресурсы ретінде білімді басқаруға, ҒЗТКЖ стратегиясы мен ұйымдастырылуына, ҒЗТКЖ процесінде және инновацияларды бағалауда белгісіздікті есепке алуға, инновациялар негізінде сериялық өндірісті дайындаудың стратегиялық рөліне бөлінеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялар экономикасы
"Инновация экономикасы" пәні докторанттарға аймақтық экономикалық жүйелердің даму заңдылықтарын макродеңгейде (инновациялардың жалпы сипаттамасы, инновациялық процесс теориялары, инновациялық даму концепциясы) және микродеңгейде (инновацияны жүзеге асырудың негізгі факторлары, инновациялық компанияны құру және дамыту, инновациялық стратегияны таңдау)
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялар маркетингі
«Инновация маркетингі» пәні бойынша докторанттар маркетинг және инновацияларды басқару теориясы тұжырымдамалық қорытындыларына, қолданбалы маркетингтік пәндердің әзірлемелері мен ережелеріне негізделеді. Пән инновация нарығының жағдайын және оның үрдістерін зерттейді, ал инновациялар маркетингінің мақсаты – кез келген экономикалық жағдайларда инновациялық өнімді әзірлеудің, енгізудің және коммерцияландырудың маркетингтік қамтамасыз етілуі болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курс жалпы ішкі академиялық мәдениетті, сонымен қатар докторанттар үшін академиялық хаттарды жазудың мамандандырылған түрлерін дамытуды қамтамасыз етеді. Академиялық жазудың нәтижесі (аңдатпа, эссе, мақала, оқу-әдістемелік құрал, оқу құралы, кітап, академиялық журнал, диссертация) академиялық көзқарасты, құрылымды, адалдықты (плагиат) сақтап, саланың тілдік терминдерін дұрыс қолдана отырып жазылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялар нарығын зерттеу
"Инновациялар нарығын зерттеу" пәні докторанттарға инновациялық өнімді нарыққа жылжытудың ғылыми-практикалық дағдыларын қалыптастыруға, инновациялық әлеуетті, ұйымдағы инновациялық үдерісті диагностикалауға, сондай-ақ институционалдық ортаның ерекшеліктерін, білім және нарық инфрақұрылымын, инновация нарығындағы субъектінің мінез-құлқын зерделеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Педагогиканың жалпы ғылымилық бағдарларын, педагогиканың ғылыми зертеу әдістерін қарастыру, оның ішінде педагогикалық тәжірибені зерттеу әдістері, теориялық зерттеу әдістері, практика жүзінде диагностика құралдарын жасау және білім берудің тиімділігін анықтауда математикалық статистикалық әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновациялық экономикалық жүйелерді басқару
«Инновациялық экономикалық жүйелерді басқару» пәні докторанттарға инновациялық жүйені өндіріс жүйесі, қаржы жүйесі, еңбек нарығы немесе өндірістік қатынастар жүйесі секілді басқа шағын жүйелермен бірге ұлттық экономиканың кіші жүйелерінің бірі ретінде қарастыруға мүмкіндік береді. Пән зерттеушілердің инновациялық және әлеуметтік-экономикалық дамудың ғылыми-техникалық ережелері мен процестерін талдау нәтижесінде алған экономикалық жүйелердің инновациялық қызметін басқару мәселелерін көрсетеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновациялар теориясы (кеңейтілген)
«Инновациялар теориясы» пәні инновациялық қызметті басқаруға; ұйымның инновациялық даму стратегиясын қалыптастыруға, инновациялық бағдарламалар мен жобаларды басқару нысандары мен әдістерін сипаттауға, инновациялық қызметті бизнес-жоспарлауға, ғылыми-техникалық және өнеркәсіптік ұйымдарда инновациялық қызметті басқару жүйесінің ерекшеліктерін қалыптастыруға, сонымен қатар, инновациялық қызметті ұйымдастырушылық қолдауға және сырттай қамтасыз етуін зерттеуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инновациялық жобаларды басқару
"Инновациялық жобаларды басқару" пәні жобаның өмірлік циклі бойында адам және материалдық ресурстарды ұйымдастыру, жоспарлау, басшылық ету, үйлестіру методологиясын зерттейді, жұмыстың құрамы мен көлемі, құны, уақыты, сапасы бойынша жобада анықталған нәтижелерге қол жеткізу үшін басқарудың заманауи әдістері, техникасы мен технологиялары жүйесін қолдану арқылы
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экономиканы инновациялық басқару облысындағы ғылыми-зерттеу критерийлерін өндірістік және әлеуметтік объектілерді, шаруашылық қызметтерді дамытуда қолдану
- Экономиканы жедел технологиялық жаңғыртуды дамытуды және ілгерілетуді қамтамасыз ететін Қазақстанды басқарудың перспективалық салаларында ғылыми зерттеулер жүргізуде экономикалық білімді пайдалану
- Инновациялық және стратегиялық менеджмент саласында заманауи әдістер мен құралдарды қолдану, инновациялық саясатты, инновациялық жобалардың ұйымдастырушылық құрылымдарын үйлестіруді қалыптастыру және өмірлік цикл бойы ұйымның инновациялық қызметінің нәтижелері туралы есептерді әзірлеу мен ұсынуды бақылау
- Инновациялық басқарудың түрлі аспектілері бойынша менеджердің теоретикалық білімі мен практикалық дағдыларын меңгеру
- Инновацияларды дамыту мен ілгерілетуді қамтамасыз ететін стратегиялық және тактикалық маркетингтік жоспарлар әзірлейтін әдістерді қолдану; кәсіпорынды басқарудағы инновациялық әдістердің зерттеулерін бағалау, өнеркәсіптік технологиялар мен инновациялар саласындағы әлемдік және қазақстандық ғылымның жетістіктерін талдау және бейімдеу қабілеті болу
- Педагогикалық және коммуникативтік әдістерді кәсіби басқару қызметінде қолдану, кәсіби оқыту мен тәрбиелеуде педагогтің көшбасшылығын дамыту, педагогикалық тәжірибе нәтижелеріне негізделген интеграцияланған оқыту және тәрбиелеу процесін жүзеге асыру