Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01507 Информатика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Академиялық жазу

    Бітірушілерге ғылыми деректер қорында ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, тұжырымдамалар мен дәлелдерді қолдау немесе теріске шығару үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беретін академиялық жазу дағдыларын меңгеру. Бұған сілтемелерді дұрыс келтіріп, тізбелеп көрсету, сонымен қатар ғылыми және ғылыми-техникалық еңбектерге қысқа және қолжетімді формада стильдік талдау жүргізу де кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты : докторанттардың психологиялық ғылыми зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны : ғылыми психологиялық зерттеуді ұйымдастыру технологиясы, оның нәтижелерін рәсімдеу және таныстыру. Психологиялық зерттеудің логикасы, құрылымы және стратегиясы. Құзіреттілік : ғылыми психологиялық зерттеу әдістерін негізді қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқыту нәтижелерін бақылау мен бағалауды ақпараттандыру әдістері

    Оқу нәтижелерін бақылау мен бағалаудағы ақпараттық технологияның рөлі. Тест тапсырмаларын жасауға қойылатын талаптар. Дескрипторлар және нақты тапсырмалар. Білімді бағалаудың халықаралық жүйесі және тапсырмалар жүйесі. Халықаралық зерттеу ICILS. Сандық технологияны қолдана отырып бағалау тапсырмаларын әзірлеу. Информатика бойынша тапсырмалар құрастыру ерекшеліктері. Бағалау критерийлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ресурстарын жасаудың ғылыми-әдістемелік негіздері

    Білім беру жүйесіндегі ЦББР: дидактикалық мүмкіндіктері, жіктелуі және негізгі түрлері. Цифрлық білім беру ресурстарын құру мен пайдаланудың педагогикалық орындылығы. ЦББР әзірлеу кезеңдері. Цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу, талдау және сараптау технологиялары. ЦББР-на авторлық құқық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру робототехникасы саласында информатика мұғалімдерін даярлаудың ғылыми-әдістемелік негіздері

    Қазіргі робототехника негіздері. Оқу робототехникасының ерекшеліктері. Өзін-өзі басқаратын роботты жүйелерді жобалау және құрастыру. Алгоритмдік мәдениетті дамыту, робототехникалық жүйелерді программалау дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі робототехникалық шараларда қатысудың әдістемелік ерекшеліктері. Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарында робототехникалық құрастырушыларды қолдану мүмкіндіктері. Болашақ информатика мұғалімдерінің білімдік робототехника аясында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • информатика және білім беруді цифрландыру және зерттеу әдістемесі саласындағы іргелі дайындыққа негізделген ғылыми-педагогикалық салада зерттеушілік және инновациялар дағдыларын меңгеру.
  • ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізу, ғылыми мәселелерді бағалау және талдау дағдыларын меңгеру және оларды шешудің стратегияларын құра білуді меңгеру; өзінің және білім берудің жақын салаларындағы ғылыми жетістіктер жайлы түсінігі болуы.
  • информатика және білім беруді цифрландыру саласында зерттеу мақсаттарына жету үшін заманауи ғылыми зерттеу әдістемелерін тиімді пайдалану.
  • ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін, зерттеу саласын жүйелі талдау дағдыларын меңгеру, ғылыми әдістерді таңдауды дәлелдеу және олардың сапасы мен тиімділігін көрсету.
  • ғылыми-әдістемелік зерттеулердің теориялық негізделген нәтижелерін және ғылыми-әдістемелік өнімдерді практикаға енгізу.
  • білім беру информатикасы және білім беруді цифрландыру саласында зерттеулер жүргізу барысында ұлттық және халықаралық деректер қорларының ресурстарын пайдалану, өз зерттеулерінің нәтижелерін логикалық және дәйекті түрде ұсыну, ғылыми өнімділік пен жарияланым белсенділігін арттыру.
  • ақпараттық дүниетанымды кеңейту, заманауи программалық құралдар мен инновациялық білім беру технологияларын пайдаланып, цифрлық білім беру ресурстарын жобалау қабілеті мен дайындығын көрсету үшін заманауи цифрлық білім беру технологияларын қолдану.
  • жоғары оқу орындарында информатика мен оқу робототехникасын оқыту әдіснамасын меңгеру, пәндік, психологиялық-педагогикалық білімдер мен білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау мен оқытудың заманауи әдістерінің интеграциясын қамтамасыз ету; білім алушылардың азаматтық және кәсіби белсенділігін арттыруға ықпал ету.
  • білім, ғылым және инновацияның интеграциясын, сонымен қатар мамандықтың ерекшеліктерін, студентке бағдарланған оқыту және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу, оқытылатын пәндер бойынша оқу материалдарын әзірлеу және оларды пайдалану, инновациялық (оның ішінде цифрлық) оқыту технологияларын қолдану.
  • кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы білімді жүйелеу және жалпылау, оны ғылыми-педагогикалық қызметтің практикалық мәселелерін шешуде және өзінің кәсіби өсуі үшін шығармашылықпен пайдалану;
Top