Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02192 Актерлық өнер в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

Пәндер

  • Вокалдық орындаушылық негіздері І

    Интеграцияланған пән: әншілік дауыс қою. Бас және кеуде резонаторларын игеру. Сөздің идеялық-эмоциялық мазмұнының орындаушылықтың техникалық құралдарымен гармониялық сабақтастығы. Қазақ, орыс, италья тілдері орфоэпия заңдылығы және ноталық мәтіндерде белгіленуі. Вокализ, ән, романстарды орындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыкалық театр артисінің сахна тілі негіздері I

    Курс тыныс алу мен дауысты қою үдерісінің заңдылықтары мен ерекшеліктерін, сөйлеу және ән айту аппараттарының анатомиясымен танысуды, тыныс алу және артикуляция жаттығуларының күнделікті орындалуын зерттейді. Фольклормен жұмыс: мақал-мәтелдер, санамақтар, жұмбақтар, жаңылтпаштар, жырау және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дауыс қою І

    Дыбыс шығару қағидалары туралы түсінік қалыптастыру, бұлшық ет және вибрациялық сезімдерді бақылай алу (тірек, күмбез, есінеудің басталуы, «екінші ауыз»); әнді жартылай жымыю сезімімен айту; резонаторды сезіну және т.б. бұлшық ет сезімдерін есту бақылауымен салыстыру, әнді дұрыс немесе дұрыс емес айту туралы қорытындылар. Интонация, әншілік дикция, кантилена, дауыстың қозғалғыштығы мен икемділігі, дауысты дыбыстарды жөнге келтіру бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Актер шеберлігі технологиясы І/Вокалдық-ансамбльдік орындау негіздері І

    Интеграцияланған пән: Сахналық әрекет құрылымы, сахналық өмір сүру негіздемесі, мақсаттылық және нәтижелілігі. Актердің табиғи мүмкіншіліктерін дамыту, ішкі және сыртқы актерлік техниканың негізгі элементтерін меңгеруге арналған психофизикалық тренинг. Сахналық қарым-қатынас элементтерін түсінуге және маңгеруге арналған жеке және топтық жаттығулар. Театр үдерісіндегі ансамбльдік ән айту: ансамбльдік ән айту техникасы. Вокалдық ансамбльде ән айту дағдыларын дамыту; өзін және ансамбльдік серіктестерін тыңдай білу, өз партиясын жалпы орындау жоспарына сәйкес айту; тембрдің үйлесімділігіне, динамикалық реңктердің бірлігіне, екпін мен оның өзгерістеріне, сөз тіркесінің икемділігі мен мәнерлілігіне қол жеткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Актер шеберлігінің негіздері I

    К.С. Станиславский жүйесі бойынша актер шеберлігінің негізгі элементтерін меңгеру: зейін, қиял мен елестету, қарым-қатынас, көзқарас, сенім мен шындық сезімі, сахналық дәлелдеме, айла-амал киелі күш «егер де» мен ұсынылған тосын жағдай. Ұсынылған тосын жағдайда қисынды, мақсатқа лайықты әрекет жасауды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Классикалық би негіздері

    Дене аппаратымен жұмыс істеудің негізгі ережелері: денені, қолды, аяқты, басты дұрыс орналастыру, станоктың және залдың ортасындағы қозғалыстар. Классикалық бидің негізгі элементтерін орындау техникасын іс-жүзінде меңгеру. Пән барлық би пәндерін кешенді оқытудың негізі болып табылады, физикалық мүмкіндіктерін дамытуға, қажетті пластикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған және орындаушылық мәдениеттің қайнар көзі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі бойынша тренингтер І

    Актер шеберлігінің элементтерін меңгеруге арналған жаттығулар: бұлшық еттің босаңсуы, сахналық зейін, қиял, сахналық дәлелдеме, өлшем-ырғақ. Актер техникасының элементтерін кешенді түрде жаттықтыру. Актерлік батылдық пен сенімділікті дамыту. Сахнада органикалық тұрғыда өмір сүру заңдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Фортепиано І

    Білім алушылардың музыкалық-орындаушылық мәдениеті дағдыларын қалыптастыру мақсатында, фортепианоға және вокалға арналған репертуарларды игеру. Әртүрлі жанрдағы, стильдегі, формадағы шетел, орыс, қазақ классикалық композиторларының шығармаларын игеру. Сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру, өз сүйемелдеуімен ән айту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Классикалық би

    Пәнге кіріспе. Залдың ортасында музыкалық және пластикалық жаттығулар. 1, 2, 3 Portdebras . Станокқа қаратып классикалық би жаттығуларын жасау. Денені дұрыс орналастыру, қарапайым және күрделі комбинациялардағы станоктағы классикалық бидің негізгі қимылдарының мағынасын түсіну. Би қимылдарының музыкалық-ритмикалық түсінігін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокал І

    Дауыс аппаратымен танысу. Демді жетілдіру, үннің тазалығымен жұмыс істеу. Кеуде және бас регистрлерін қосу жұмысы.Вокалдық музыканың әртүрлі стильдерін меңгеру. Әртүрлі мәдениет және кезең шығармаларын орындаудың жанрлық ерекшеліктері. Вокализдермен, әндермен, романстармен, ариялармен жұмыс. Сахналық міндеттерді орындау барысында ішкі шығармашылық еркіндікке, батылдыққа, шешімділікке және өз-өзіне сенімділікке тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Сахна тілі негіздері І

    Сөйлеу аппаратының қалыптасуы. Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Дем. Дикция. Сөз арқылы қарым-қатынас. Дауыс пен тілді жаттықтыру әрі дамытуға арналған кешенді түрдегі жаттығулар. Дикция және орфоэпия. Айтылудың әдеби нормалары. Дауысты және дауыссыз дыбыстардың, етістіктер мен есімдіктердің айтылуы. Сөздің қисындылығы мен сөз арқылы қарым-қатынастың заңдылықтары. Қарым-қатынас пен әуез. Тыныс белгілері мен оның атқаратын ролі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль негіздері I

    Театр үдерісіндегі вокалдық-ансамбльдік қызмет туралы түсінік. Ансамбльдік ән айту шеңберінде дауыс шығара білу дағдыларын қалыптастыру. Тік (гармониялық) және көлденең (әуендік) құрылым туралы түсінік, интонация тазалығына жұмыс жасаудағы жүйелілік пен мақсаттылық. Дауыстарды бірыңғай үндестікте біріктіру, дауыс биіктігінің дәлдігін фортепиано дыбысының эталонымен салыстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Вокалдық орындаушылық негіздері ІI

    Интеграцияланған пән: әртүрлі жанрлық репертуарды меңгеру. Әншілік тыныс алу жүйесін жетілдіру жұмыстары. Әншілік дауыс диапазонын кеңейту. Кантиленалық түрді игеру. Есту және координациялық бақылауды жетілдіру. Түрлі стильдегі және жанрдағы музыкалық шығармаларды концерттік орындауға өз бетінше дайындалу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Тарихи-тұрмыстық би

    Курстың мақсаты – әртүрлі тарихи дәуірлердегі тұрмыстық билердің стильдік ерекшеліктерін меңгеру; тарихи бидің би техникасын меңгеру; тарихи билерді оқу барысында орындау мәнері мен мәнері туралы білім алу. Қарапайым халықтың билері мен жоғары сыныптың салон билерінің айырмашылығын түсіну. Минуэт, вальс, полонез би қимылдарын орындауды үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі бойынша тренингтер ІI

    Студенттердің жеке және көркемдік және шығармашылық көзқарастарын анықтау және көрсету, логикалық және эмоционалды-бейнелі ойлауды үйлестіру қабілетін белсендіру. Актер шеберлігінің ішкі және сыртқы техникасын жаттықтыру. Қиял мен суырыпсалмалықты жетілдіру үшін жаттыгу. Бұлшық етті сіресуінен босату.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Дауыс қою ІІ

    Әрі қарай тыныс алуды күшейту және кеңейту, дыбысты қалыптастыру, дикциямен жүргізілетін жұмыстар (p, pp белгілерін орындау кезінде дикция белсенділігін сақтау; тез екпіндегі сөйлеу анықтығы), кантилена, дауыстың икемділігі мен жүрдектігі регистрлерді бірыңғайға келтіру, дыбыс биіктігі мен динамикалық диапазонды кеңейту, дауыстың тембрлік ерекшеліктерін әрі қарай жетілдіру жұмыстары. Вокалдық есту қабілетін одан әрі дамыту, өзін-өзі бақылау дағдыларын нығайту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Тарихи-тұрмыстық би негіздері

    Тарихи-тұрмыстық би негізіндегі би композициялары. "Тарихи-тұрмыстық би негіздері" пәні көп функциялы және студенттерге орта ғасырлардағы ХХ ғасырдың басына дейінгі би өнерінің тарихи дамуын іс жүзінде меңгеруге мүмкіндік береді. Батыс Еуропа қоғамының тарихи дамуының әртүрлі дәуірлеріне байланысты тарихи билер мен тәжімдерді орындау шеберлігі. Орындау техникасын дамыту. Жұптық, жеке және жаппай билерді зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі технологиясы ІI/Вокалдық-ансамбльдік орындау негіздері IІ

    Интеграцияланған пән: Сахналық әрекеттің құрылымы, сахналық өмір сүрудің негіздемесі, мақсаттылығы және нәтижелілігімен жұмыс. ән салу, би және музыкалық элементтерді пайдалана отырып, жұптық және топтық этюдтармен жұмыс істеу. Серіктеспен өзара әрекет. Серіктес әрекетін шынайы қабылдау. Ұсынылған тосын жағдайда тебіреніспен ойлау қабілетін дамыту. Вокалдық-техникалық дағдыларды дамыту (интонация тазалығы бойынша жұмыс, ырғақтық өрнекті еркін меңгеру, тыныс алу, дыбыс шығару, штрих және т.б. игеру). Вокалдық ансамбльде ән айту дағдыларын дамыту (ансамбльдік орындауда өзін және серіктестерін тыңдай білу, өз партияларын жалпы орындау жоспарына сәйкес айту; тембр үйлесімділігіне, динамикалық реңктер бірлестігіне, екпін мен оның өзгерістеріне, сөз тіркесінің икемділігі мен мәнерлілігіне қол жеткізу).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • Музыкалық театр артисінің сахна тілі негіздері IІ

    Курс фонациялық тыныс алу дағдыларының ерекшелігін, тыныс алумен бірге қозғалысты үйлестіруді оқытады. Дұрыс дикциялық және орфоэпиялық айтылымға қол жеткізу бойынша жұмысты меңгертеді. Фольклормен жұмыстың жалғасы мен күрделенуі: мақал-мәтелдер, санамақтар, жұмбақтар, жаңылтпаштар, жырау және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фортепиано ІI

    Білім алушылардың музыкалық-орындаушылық мәдениет дағдыларын қалыптастыру мақсатында, фортепианоға және вокалға арналған репертуарларды игеру. Әндерге және танымал музыкаларға сүйемел таңдау, әріптік-сандық гармония бойынша ойнау. Музыкалық шығармаларды есту арқылы аспаптарда өзбетінше ойнай алуға дағдыландыру. Нотаны бірден оқуға дағдыландыру. Музыкалық қабілеттерін дамыту: ырғақ, есту, есте сақтау, музыкалық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Актер шеберлігінің негіздері ІІ

    Сахнада органикалық түрде әсер ету элементтерін игеруге арналған тәжірибелік жұмыстар: табиғи суырыпсалмалық қабілеттерді дамыту, ішкі және сыртқы актерлік техниканың негізгі элементтерін меңгерудің психофизикалық тренингі. Жұптық және топтық этюдтармен жұмыс істеу. Суырыпсалмалық қабілетті жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • Вокал ІI

    Ән салу техникасы мен орындаушылық шеберлігін жетілдіру. Шығарманың идеялық-көркемдік мазмұнын ашу жұмысы. Әртүрлі жанрдағы әндермен жұмыс істеу. Шығармалардың ырғағын, екпінін, нюанстерді дұрыс қолданып орындаудың маңызы. Дауысты дыбыстарды дұрыс қалыптастыру және олардың таза дыбысталуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Сахна тілі негіздері ІІ

    Тіл техникасын дамыту. Нақты сахналық жағдайларға байланысты актердің дауысы мен тілін тәрбиелеуге арналған жаттығулар. Автордың стилі. Сөйлеу барысында кездесетін интонациялардың заңдылықтары. Әдеби-көркем мәтінмен жұмыс істеу тәсілдері. Бейне сомдау кезінде сахна тілімен дұрыс жұмыс істеу дағдысын тәрбиелеу. Сөз саптау мен бейне сомдауды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль негіздері II

    Драма актерін вокалдық шығармаларды жанрлық-интонациялық және стильдік орындаушылық талдау негізінде ән айтудың негізгі қағидаларымен таныстыру. Өлшем, ырғақ, екпін, динамикалық нұсқаулардың біркелкі үнделуі, дыбыстың тембрлік үйлесімі, артикуляция дұрыстығының дәлдігі мен бір мезгілде орындалуы ансамбльдік шығарманың вокалдық стилінің маңызды белгілері ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Актер шеберлігінің техникасы І

    Драматургиялық шығармалар үзінділерімен жұмыс жүргізу барысында роль таңдаудың алғашқы кезеңі. Әрекет арқылы талдау тәсілін меңгеру. Физикалық әрекет тәсілі. Физикалық әрекет – сөз әрекетінің негізі. Тыңдау және есту. Пьесаның идеясы мен тақырыбын анықтау. Үзіндінің түпкі мақсаты мен әрекет арқауын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Сольфеджио

    Есту, ән салу, музыкалық есте сақтау, қабілеттілігін дамыту және жетілдіру. Аналитикалық ойлау дағдыларын дамыту: есту, музыкалық сөйлемдер элементтерін сезіну және іштей түйсіну. Интонациялық жаттығулар. Музыкалық диктант. Есту арқылы талдау. Мажор және минорда интонация және есту дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Халықтық сахналық би негіздері

    Халықтық сахналық бидің негізгі қимылдары. Халықтық және сахналық би материалдары бойынша дененің пластикасын дамытуға арналған жаттығулар. Ұлттық бейнелік негізі. Әр түрлі халықтардың ұлттық құндылықтарын түсіну. Болашақ режиссерлердің темпераменті мен жеке ерекшелігін аша білу. Халықтық-сахналық биге негізделген би композициялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі І/Вокалдық-ансамбльдік орындау техникасы І

    Интеграцияланған пән: Музыкалық-драмалық шығармалардан алынған үзінділермен жұмыс істеу. Рольдің негізгі мақсаты мен әрекет арқауын анықтау. Композитор мен драматург ұсынған тосын жағдайда органикалық әрекет ету. Шынайы психофизикалық көңіл-күйді табуды меңгеру. Бағалау белгілібір нысанға эмоциялық тұрғыда назар аудару үдерісінің пайда болуы, оны ой елегінен өткізу және жауап беру әрекетін іздеу. Ансамбль мүшелерінің вокалдық-есту сезімінің бірдейлігін, әншілік тыныс алу механизмін, дұрыс дыбыстауды, артикуляциясын жөнге келтіру. Өлшем, ырғақ, екпін, динамикалық нұсқаулардың біркелкі үнделуінің, дыбыстың тембрлік үйлесімінің дәлдігі және бірмезгілде орындалуы. Вокалдық материалды, оның музыкалық драматургиясын түсіну, композитор тұжырымын сахналық әрекет жағдайына сәйкес жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Вокалдық орындаушылық техника І

    Камералық шығармаларды орындау: (романс, баллада, серенада, әндер), жеңіл ариозо, опера және оперетталардан ариялар. Музыкалық шығармаларды мәнерлеп орындау жұмысы, авторлық және композиторлық ремаркалардың маңыздылығы. Сөз бен музыканы синтездеудің әртүрлі формаларын практикалық тұрғыда меңгеру. Регистрлік бірыңғайлылықпен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Дауыс қою ІІІ

    Дыбыс тірегінің, әншілік тыныс алудың, дыбыс жақындығының, дауысты дыбыстардың біркелкі үнделуінің тұрақты дағдылары. Регистрлік бояуларды бірыңғайға келтіру бойынша жұмыс. Дауыс диапазонын дамыту. Кеуде және бас резонаторларын қолдана алу. Классикалық композиторлар мен заманауи авторлар шығармаларының тақырыптық, стильдік және жанрлық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Сахна тілі техникасы I

    Фонациялық дем алу машығының спецификасы, қимыл-әрекет кезіндегі дем алу координациясы үйлесімі. Дикция анықтығы, сөздің орфоэпиялық заңдылықтарының сақталуы. Көркем мәтіндермен жұмыс: прозалық шығармалардан алынған үзінділер, поэтикалық композициялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сөз сөйлеу техникасы I

    Сөйлеу мен ән салу дауыстарын параллелді дамыту, дауыс үнін байыту және бекіту, дауыстың әуезділігі мен саздылық мәдениетін тәрбиелеу. Психологиялық әрі физиологиялық қысымнан арылу. Орфоэпиялық машықтарды жетілдіру. Сөз әрекетінің элементтері. Дикция, артикуляция. Ұлттық ақын-жазушылардың шығармаларымен, фольклорлық мәтіндермен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Халықтық сахналық би

    Халықтық және сахналық би материалдарын пайдалана отырып, дененің пластикасын дамытуға арналған жаттығулар. Актердің пластикалық қиялын жасалған образмен синтездеу мүмкіндігі. Сахналық бейнені дәлірек бейнелеу үшін би тарихы мен сәйкес костюмнің мағынасын, уақыт пен кеңістік сезімін түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокал ІII

    Музыкалық шығарма бойынша музыкалық бейнені бейнелеу жолдарын табудың өзіндік әдістерін қолдану дағдысын меңгеру. Вокалдық шығармалардағы дыбыс легінің қозғалуы мен динамикасын меңгеру. Шығармалардағы вокалдық - техникалық және көркемдік- эмоциялық жұмыс. Әншілік дауыс гигиенасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Актер шеберлігі бойынша тренингтер ІII

    Актердің өз бетінше жұмыс істеуіне қажетті, оның психофизикалық қасиеттерін жетілдіруге арналған жүйелер мен актерлік жаттығуларды дамыту жұмысы. Сахналық әрекет жағдайында өзін еркін ұстай білу. Өзіне жүктелген міндеттерді нақты анықтап, түсіне білуді меңгерту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Вокалдық ансамбль техникасы I

    Вокалдық-ансамбльдік орындау параметрлерін кеңейту (әншілік диапазонды кеңейту, бүкіл диапазондағы дауыс үнділігін бірыңғайға келтіру). Бас және кеуде резонаторларын сезінуді қалыптастыру. Дыбыс жүргізу дағдыларын дамыту: легато, стаккато, нон легатода ән айта білу. Ән материалын, канонды, халық әнін (немесе дүние жүзі халықтарының әндерін), қазіргі композиторлардың шығармаларын джазды және т.б. ансамбльдік орындаудың стильдік ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Әлем театрының тарихы

    Театр мәдениеті дамуының жалпы заңдылықтары. Әлемдік театр өнерінің пайда болуы, қалыптасуы және дамуы туралы білімнің көптүрлілігі. Антикалық кезеңнен қазіргі уақытқа дейінгі, көркемдік процестердің әр алуандығын үйрету. ТМД елдерінің ұлттық театрлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокал ІV

    Вокалдық шығармалардағы көркемдік бейнені меңгеру. Күрделі өлшем – ырғақты және әуен өрнегін орындау дағдыларын игеру. Көркемдік бейне құрастыру барысында қажетті орындаушылық шеберлікті анықтау үшін вокалдық шығармамен жұмыс. Жоғарғы регистрді жетілдіру, өтпелі ноталарды бір ыңғайға келтіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Сахна тілі техникасы II

    Актер тіліндегі сөздің пластикалық мәнерлігін, тонның рельефтігін, интонацияның батылдығын және ашықтығын, ырғақтық дәлдігін айқындау. Дем алу мен қимыл-әрекет координациясы. Қазақ және шетел жазушыларының әңгімелерімен, поэтикалық композициялармен жұмыс тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль техникасы IІ

    Шығарманың стильдік ерекшеліктеріне сәйкес көркемдік бейне қалыптастыру және оның сахналық қойылымда бейнеленуі. Тыныс алуды дамыту және жетілдіру, резонаторларды, позицияны (есінеу қалыбы), дыбыс серпінін пайдалану барысындағы түсініктер мен дағдыларды, дауыс техникасы тәсілдерін меңгеру, артикуляциялық аппаратпен жұмыс істеу. Өз дауысын меңгеру (дауыс жүрдектігі), сондай-ақ, ансамбль мүшелерінің ырғақ пен гармонияны нақты сезінуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Қазақ биі

    Қазақ биін орындау мәдениеті мен мәнерін оқу. Бидің негізгі қимыл-қозғалысы мен қалпын, әйел және ер биінің түрлі ауысулары мен тәжімдерін зерттеу. Біртұтас көркемдік концепция аясында ансамбль, дуэт және жеке би сахналарында жұмыс істеу қабілетін қолдану. Спектакльдің пластикалық кезеңінде музыкалық материал мен би пластикасын синтездей білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сөз сөйлеу техникасы II

    Прозалық, музыкалық-драмалық шығармалардың үзінділерімен жұмыс. Дауыстың күші, жеңілдігі, төзімділігі. Интонациялық және орфоэпиялық мәдениетті тәрбиелеу, авторлық сөздің мазмұндық, нақты және стильдік табиғатын меңгеру. Дауыстың анық та әсерлі шығуы, әріптесіне сөзбен әрекет ете білуі, кейіпкерлердің мінез-құлқына өзара қарым-қатынас, мотивация, іс-әрекет арқылы әсер ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актер шеберлігі бойынша тренингтер ІV

    Психо-эмоционалдық және психофизикалық көңіл-күйді меңгеру және басқаруға арналған тренингтер. Көркем шығармашылық үдерісінде табиғи түрде пайда болатын шығармашылық кейіпкермәнділік еркіндігі. Сезімді санадан тыс басқару техникасын тәрбиелеу. Сахналық бейне жасауда актерлік тренингтерден алған дағдыларын тәжірибеде жүзінде пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Актер шеберлігі техникасы ІІ

    Инсценировкалармен және пьесалардан алынған үзінділермен жұмыс істеу. Берілген рольге өзіндік әзірлемелерді енгізу өнерін меңгеру. Сахналық бейненің өмір сүру желісін құру, кейіпкердің мінез-құлықтары мен іс-әрекеттерін қалыптастыратын әлеуметтік және басқа да себептерді анықтауды үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дауыс қою ІV

    Кантилена және речитатив арасындағы ән айту мәнерін қолдану арқылы оған ұқсас интонациялық-мәндік модуляцияларды ескере отырып, вокализацияның барлық түрлерін меңгеру; Тыныс алудың басқа түрлерімен қатар, сөйлеуде де, ән айтуда да дауыстың ең тиімді дыбысталуына қол жеткізуге мүмкіндік беретін қабырғалық-диафрагмалық әншілік тыныс алуды ұйымдастыру; Дауысты актер фактурасымен әрі қарай сәйкестендірудегі ізденіс. Театр тәжірибесінде жиі кездесетін вокалдық жанрларға негізделген әр түрлі вокалдық-сахналық жанрларды меңгеру: орыс және шетел романсы, эстрадалық ән, сыған романсы, вокалдық джаз, театр музыкасының басқа да түрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Вокалдық орындаушылық техника ІI

    Ән жанрының стильдері, нотаны бірден оқу барысындағы әншілік дыбыс тазалығын сақтау, шығармалардың орындауға қиын, күрделі фрагменттерін үйрету және әрі қарай жұмыс жүргізу. Шығармаларға трактовка жасау мелизмдер мен әшекейлерді мәнерлеп орындау, орфоэпиялық заңдылықтарды сақтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Актер шеберлігі ІІ

    Интеграцияланған пән: Опера, оперетта, музыкалық-драмалық шығармалар үзінділерімен жұмыс істеу. Музыкалық-драмалық шығармалардың мақсаттары бойынша үзінділерді әрекет арқылы талдау. Рольді талдай білу, бейненің органикасын табу, әрекет арқауын іздеу. Сахналық кейіпкермәнділікке ену процесіндегі бейненің ішкі және сыртқы сипаттамасын іздеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ би негіздері

    Қазақ биі – жоғары орындаушылық мәдениеттің қайнар көзі, оны зерделеу оқушылардың көркемдік қабілетін дамытады, бидің техникалық ерекшеліктерін, оның ұлттық мәнерлі орындау тәсілін меңгеруге көмектеседі. Бастың, қолдың, дененің және аяқтың орналасуы. Бас, қол, дене, аяқтарды негізгі дұрыс қою. Қолдың негізгі позициялары мен қалыптары. Ауыспалы, бүйірлік өкшелі қозғалыстар. Қазақ биінің қимылдары: сырғанау, секіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-ансамбльдік орындау техникасы IІ

    Интонация тазалығы, интервал және аккорд бойынша жұмыс (вертикалды үндестік). Музыкалық шығармаларды орындау жұмысы – мазмұнына сипаттама беру, мәнерлілік құралдарын талдау, музыкалық сөйлемдерді әуен бағыты мен құрылымына қарай салыстыру. Әртүрлі мажор және минор түрлеріндегі шығармаларды интонациялау. Неғұрлым күрделі ырғақтық өрнекті жылдам және баяу екпінмен орындаудағы ырғақтық тұрақтылық (он алтылық, пунктирлік ырғақ).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Спектакльдегі пластика І

    Драмалық, музыкалық жоспар мен хореографиялық мәтін құру. Қойылым кейіпкерлерінің тұтас пластикалық бейнесін жасау. Драматургияның пластикалық шешімі арқылы сахналық әрекетті көрсету құралы ретінде спектакльдегі пластикалық жұмыстың пайдасы. Актердің пластикалық экспрессивтілігінің мағынасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бүгінгі әлемдік театрлық үдеріс

    Еуропа, Шығыс, Ресей, Канада және Американың заманауи театрының негізгі даму үрдістері. Қазіргі заманғы әлемдік театр өнерінің (драматургия, актерлік және режиссерлік өнер, сценография) мәселелері. Қазіргі Шығыс театры (Жапония) дәстүрлері мен жаңашылдығын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық театр актерінің рольмен-партиямен жұмысы І

    Актерлік кәсіби өнердің саналуан эмоцияларын басқарудың түрлі әдіс-тәсілдерімен таныстыру. Кез-келген уақытта эмоциялық жағдайға тез ауыса білуді үйрету. Шығарманың авторлық ойтүйінін, идеясын және мазмұнын аша білу. Кейіпкердің мінез-құлық логикасын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Драматургиялық мәтінмен жұмыс I

    Драматургиялық мәтіннің орфоэпиялық және стилистикалық ерекшеліктерімен жұмыс, пьеса мен кейіпкер монологын талдау, монологпен жұмыс, ақ өлең және өлең формасының метрикалық құрылымымен жұмыс тәсілдері. Ұлттық драматургиялық шығармалармен жұмыс істеу. Ақ өлеңмен жазылған драматургиялық шығармалармен жұмыс істеу. Өлеңдердің екпін-ырғағымен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жекпе-жек

    Жауынгерлік өнердің қазіргі түрлерін зерттеу. Өзін-өзі қорғаудың барлық түрлерін және әртүрлі түрлерін оқу. Ұрыс техникасының қарапайым композицияларын қолдану. Төзімділікке, икемділікке, күшке және бұлшықетті созуға арналған жаттығулар. Қозғалыс дәлдігі, орындау жылдамдығы, серіктеске назар аудару, шабуыл және қорғаныс. Студенттің психофизикалық жағдайын, оның дене аппаратының экспрессивтілігін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Монологпен жұмыс I

    Сөз әрекетіне қойылған көркем мәтіндерді, драматургиялық шығармалардағы кейіпкер монологтарын дауыс, дем, дикциялық және орфоэпиялық дағдыларды пайдалана отырып оқу. Әртүрлі сипаттағы музыкалық пьесалар мен мюзиклдердегі қара сөзбен, өлеңмен жазылған монологтар. Ұлттық драматургиялық шығармалардағы монологтармен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Артистің пластикалық мәдениеті І

    Дене дайындығының тиісті деңгейіне жету үшін өзіндік жұмыс мақсатында әртүрлі би стильдерінің негізгі жаттығуларын білу. Сахналық бейнені дәлірек бейнелеу үшін уақыт пен кеңістік сезімін дамыту үшін қозғалыстарды жаттықтыру бойынша жұмысы. Біртұтас көркемдік концепция аясындағы ансамбльдегі би қимылдары, дуэт және жеке би көріністері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сахна сайысы

    Сахналық жекпе-жек техникасының негізгі элементтері. Тарихи және қазіргі тақырыптағы қойылымдардағы сахналық шайқастың негізгі әдістері. Әртүрлі суық қару-жарақпен қауіпсіз жекпе-жек жүргізу техникасы. Ұлттық қаруды қолданып күресу. Қорғаныстың сегіз түрі. Қауіпсіз ұрыс техникасын оқып үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Актердің рольмен жұмысы I

    Сахналық бейне жасауд тәсілін үйрену. Күрделендірілген оқиғалар легі мен ұсынылған тосын жағдайлардың тарихи, әлеуметтік сипатын анықтау және жанры әртүрлі үзінділермен жұмыс барысында сахналық кейіпкердің өмір сүру желісін құруды меңгеру. Біртұтас өнер ретіндегі драма, музыка, хореографияның органикалық бірлігін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Ән салу өнері І/Вокалдық-ансамбльдік орындау І

    Вокалдық-сахналық бейне құрастыру, күрделі формадағы вокалдық шығармалармен жұмыс. Күрделі әуенді, өлшем-ырғақты шығармаларды меңгеру жұмысын жетілдіру, бейне сомдау барысында декламациялық-тақпақ сазды стильді пайдалану. Әртүрлі халықтардың өзіне тән орфоэпиялық заңдылықтарын сақтау. Шығарманың драматургиясымен оның көркемдік мазмұнын ашу жұмысы. Вокалдық-ансамбльдік орындау сахналық бейне сомдаудың тиімді құралы ретінде. Шығарманың көркемдік мазмұнын аша отырып, драматургиясымен жұмыс жүргізу. Сахналық бейнені дамытуда актерлік және музыкалық орындаушылық міндеттердің бір-бірінен бөлінбейтіндігін түсінуге тәрбиелеу. Қойылымда ән айту, қимыл-қозғалыс, би және сахналық сөйлеуді үйлестіре білу дағдыларын қалыптастыру. Мәтінді айту кезінде динамикалық біркелкілікті сақтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Актердің камера алдындағы жұмысы/Вокалдық ансамбль І

    Интеграцияланған пән: экрандық бейненің қалай жасалатынын үйрету. Ірі план, орта план, жалпы план, камераның қозғалысы, панорама және киномизансцена. Түсірілім алаңында “жандану” және қызықты мәтін жасау жолдары. Кинода актердің психотехникасын қолдану ерекшеліктері. Ансамбльдік шығарманың жанрлық ерекшеліктері концерттік бағдарламадағы номер немесе дипломдық спектакльдің үзіндісі ретінде (курс жетекшісі келісімімен ). Орындау синхрондылығымен жұмыс. Драмалық желілерді, динамикалық реңктерді үйлестіру. Динамиканың түрлі нюанстарымен, шығарманың сипатымен, орындау тәсілімен қоса, ансамбльдік дауыстардың оңтайлы тепе-теңдігін табу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақ театрының тарихы

    Қазақстанда театр дамуының эволюциясы, оның қалыптасуы мен қазіргі кезеңдегі жағдайы. Халықтық деңгейден кәсібилікке дейін дамуы. Театрдың қалыптасу тарихы мен оның жанрларының негізгі кезеңдері. Кәсіби актерлердің, режиссерлердің, драматургтердің, театр суретшілерінің шығармашылығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорттық семсерлеу

    Қоршау техникасын жетілдіру. Кесетін қарулар: қылыш, шпага. Шабуыл және қорғаныс кезіндегі дененің, қолдың және аяқтың орналасуы. 8 қорғаныс позициясы. Қозғалыстардың дәлдігі. Семсерлесу техникасы, жылдамдық және дәлдік. Семсерлесуге психологиялық дайындық. Қаруды қолданудағы қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Артистің пластикалық мәдениеті ІІ

    Қойылымның сюжеті мен стилімен танысу әрекетті және режиссерлік ойды ашу. Би көріністерінің мағынасын, спектакльді безендірудегі орнын анықтау. Белгілі бір кейіпкердің пластикалық сипаттамасын жасау бойынша жұмыс. Пластикалық шешім мен спектакль режиссерінің жоспарының толық сәйкестігін талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Семсерлесу

    Сахналық семсерлесу техникасын меңгеру. Зейінді, реакция жылдамдығын, икемділікті, ептілікті, ырғақты, «мүсіндік қалыптарды», «сахналық ұрыс ережесін», «қозғалыстың мәнерлі формасын сезінуді» дамыту; арнайы кезеңдік жауынгерлік позициялар, техника және қорғаныс негіздерімен таныстыру. Семсерлесу мәдениетін меңгеру. Әртүрлі кеңістіктерде бір немесе бірнеше қарсыластармен жұмыс істеу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахналық бейне жасау/Вокалдық ансамбль ІІ

    Сахналық бейнені сомдауға байланысты мәселелер және оны шешу жолдары. Кейіпкермәнділік үдерісіне қадам басу сахналық бейне құрастыруға қажетті алғышарт ретінде. Авторлық ойды түсіну және оны іске асыруды меңгеру. Кейіпкер тәртібінің логикасын меңгеру. Кейіпкердің мінез-құлқын, ансамбль, қойылым атмосферасы,идеялық бағытын және көркемдік ерекшелігін жасау әдістері. Вокалдық-ансамбльдік орындаудағы музыкалық-мәнерлі құралдарды меңгеру. Ән айту кезінде білім алушылардың арнай ыдағдыларын (есту және ансамбльдік) дамыту. Шығарманың техникалық күрделі фрагменттерімен жұмыс жасау, мәтінді айту кезінде динамикалық біркелкілікті сақтау. Түрлі жанрдағы және стильдік бағыттағы шығармаларды орындау стилі бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Спектальдегі пластика ІІ

    Пластикалық инкарнация арқылы рөлге кіру. Мизансценалар салуға пластиканың әсері. Спектакльдің музыкалық партитурасының пластикалық шешімі. Спектакльдің идеялық-көркемдік жетекшісінің ой-пікірін ашу үшін режиссерлік шешім контекстінде спектакльдің би-пластикалық көріністерін қою.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық театр актерінің рольмен-партиямен жұмысы IІ

    Водевильдер және музыкалық спектакльдерден үзінділермен жұмыс. Сөз, вокал, би мәнерлік құралдарының өзара үйлесімділігі. Сөзден әуенге, әннен биге, биден сөзге ауысу барысында әрекет желісінің органикалық нәтижесіне қол жеткізу жұмысы. Спектакль кейіпкерлерінің әрекетін жеткізетін сахналық серіктеспен арақатынасты анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Бейнелеу өнерінің тарихы

    Курстың мақсаты: студенттердің әлемдік көркемдік процестер туралы білім жүйесін қалыптастыру. Ертедегі өнер, ежелгі Египет өнері, ежелгі Греция өнері, ежелгі Рим өнері, ортағасырлық өнер, Италиядағы Ренессанс өнері, солтүстік Ренессанс өнері, барокко өнері, рококо өнері, классицизм өнері. ХІХ ғасырдағы романтизм және символизм өнері. ХІХ ғасырдағы өнердегі Импрессионизм. Постимпрессионистер. ХХ ғасырдың өнері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ән салу өнері IІ/Вокалдық-ансамбльдік орындау ІI

    Оперетта жанры орындаушыларының және белгілі әнші-актерлердің вокалдық шығармаларының интерпретациялары. Сөзден әнге, керісінше әннен сөзге дауыс бояуын өзгертей бірден өту. Орындаушылық тапсырмаларды анықтау (стиль, драматургия, форма, шарықтау шегі: жалпы және жеке). Вокалдық– техникалық дағдыларды, вокалдық– сахналық еркіндікті жетілдіру. Қойылым драматургиясын толық сезіне отырып, оның аясында музыкалық бейне сомдау қабілетін дамыту. Ансамбльдік сахналармен жұмыс істеу вокалдық қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді дамыту және жақсарту тәсілі ретінде. Ансамбльдік ән айту сахналық бейне жасаудың тиімді құралы ретінде. Ансамбльдік орындауды және динамика тепе-теңдігін сақтай отырып, бүкіл ансамбль дауыстарының дыбысын есту қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Драматургиялық мәтінмен жұмыс II

    Драматургиялық сөздің орфоэпиялық және стилистикалық ерекшеліктерімен жұмыс жүргізу тәсілі, пьеса мен пьесадағы кейіпкер монологын талдау, монологпен жұмыс, ақ өлеңмен жазылған драматургиялық шығарма және өлең формасының метрикалық құрылымымен жұмыс тәсілдерін әрі қарай тереңдету. Әлемдік драматургиялық шығармалармен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Актердің рольмен жұмысы II

    Актердің сыртқы мәнерлік құралдарын жетілдіру – дауыс, тыныс алу, сөз сөйлеудің ұғымдылығы мен мәнерлігі, қимыл-қозғалыстың жеңілдігі және серпінділігі, ым-ишараның дәлдігі мен мәнерлілігі. Әдеби шығарманың жанрлық табиғатына сәйкес кейіпкердің өмір жолы мен мінез-құлқының тәсілдерін құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Монологпен жұмыс II

    Дауыс диапазонының максимальді биіктігі мен күші. Драматургиялық шығармалар жанры. Кейіпкер монологымен жұмыс. Ақ өлеңмен жазылған драматургиялық шығармалармен жұмыс. Авторлық стиль. Әңгімелеуші бейнесі және рөлді орындаушылар бейнесі. Көрініс кинолентасы. Тақырып және идея. Ой және мағына. Өзекті әрекет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әрлеу

    Әрлеудің теориялық негіздерін зерттеу және игеру, мысалы: гигиена; қауіпсіздік техникасы; әрлеуге арналған материалдардың түрлері; жанрлық саралау. Өз бетінше жұмыс істеу үшін әрлдеудің практикалық дағдыларын игеру. Театр қойылымдары мен сахналық образдарды көркемдік безендіруде әрлеудің басқа компоненттермен өзара байланысын өткізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері

    «Қазіргі Қазақстанның өзекті мәселелері» біріктірілген курсы төтенше жағдайларда адамның қауіпсіздігі мен қорғалуын қарастырады; салауатты өмір салтының негіздері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері; экологиялық проблемаларды, тірі организмдердің, оның ішінде адамның қоршаған ортамен қарым-қатынасын, адам қоғамының қоршаған ортаға әсерінің ауқымы мен рұқсат етілген шектерін, осы әсерлерді азайту немесе оларды толық бейтараптандыру мүмкіндігін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Зияткерлік меншік

    Зияткерлік меншік құқығы пәні, оның негізгі принциптері мен ұғымдары туралы жалпы түсінік береді. Курста авторлық құқық және өнер кәсіптік меншік құқығы-өнертабыстарға, пайдалы модельдерге, өнеркәсіптік үлгілерге, фирмалық атауына, тауарлық белгілерге, компьютерлік бағдарламаларға қатысты осы меншік объектілерін құқықтық қорғау мәселелері егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Құқық негіздері

    Авторлық құқық авторлық құқықтың барлық негізгі мәселелерін: қалыптасу және даму тарихын; авторлық құқықтың субъектілері мен объектілерін; туындының авторы мен жасалатын шарттарын; авторлық құқықтар мен сабақтасқұқықтарды; ғылым, әдебиет және өнертуындыларына (авторлыққұқық), орындаушылық шығармаларға, актерлікшеберлікке, фонограммаларға, эфирге беруге және кабілдік хабар таратуға (сабақтасқұқықтар) айрықша және мүліктік емес құқықтарды қорғауды жүзеге асыру тәртібі мен әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Актердің режиссермен жұмысы

    Режиссер мен актердің шығармашылық жұмыс тәсілдерін игеру. Театрларда қалыптасқан репетициялық үрдістің кең тараған түрлері және өткізу тәртібі. Заманауи театр қойылымдарындағы әртүрлі стилистикада «тіршілік ете білу» жолдары. Режиссер мен актердің мизансценамен жұмысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Линеарлық әрлеу

    Әрлеудегі сызықтың композициясы. Әрлеудегі көлденең немесе тік сызық көмегімен бейне жасау. Симметриялық композиция. Симметриялық өрнектің көмегі арқылы бетті әрлеу. Асимметриялық композиция. Құрамдастырылған композиция.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Спектакльдердегі би пластикасының қойылымы І

    Жасалған қаһарманның психологиялық, тұлғалық және әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін түсіну. Музыкалық және драмалық спектакльдерде белгілі бір сахналық кейіпкердің ең қолайлы және жарқын пластикалық дизайнын табу. Қойылымның би-пластикалық шешімі арқылы режиссердің ойын түсіндіру, ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-ансамбльдік орындау ІII

    Опера, мюзикл, водевильдегі вокалдық ансамбльдер: орындаушылық ерекшеліктері. Нақты дыбыстық кейіптеудегі музыкалық бейнені түсіну қабілетін дамыту. Ансамбльмен жұмыс (дауыстарды біріктіру, интонациялық жұмыс, әнді сіңдіру, серіктестерді есту. Шығарманың көркемдік бейнесін, стилі мен көңіл-күйін жасау. Әдеби мәтінді талдау (мазмұны, формасы, негізгі тебіреніс сезімі, ішкі тебіреніс сезімінің өзгеруі, бейне).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыкалық театр актері өнері І/Вокалдық шығармаларды орындау шеберлігі І

    Вокалдық және пластикалық мәнерлік, сыртқы келбет, рольдік мәтінмен жұмыс. Көрермендер алдында сахналық кейіпкер бейнесінде әсер ете білуі. Залдағы көрермендерді сезіне білу дағдысын жетілдіру. Музыкалық театр жанрларында өмір сүру. Кәсіби білімнің сахна еркіндігімен байланысы. Көркемдік – техникалық дағдыларды жетілдіру, әр түрлі жанрдағы күрделі шығармалардың сипатын, орындау мәнерін анықтау үшін оларды талдау. Шығармалардың ырғағын, екпінін, нюанстерді дұрыс қолданып орындаудың маңызы. Музыкалық-сахналық шығармаларды қоюдағы авторлық, композиторлық, режиссерлік бағыттардың маңыздылығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спектакль мәтінімен жұмыс І

    Спектакльдегі әрекетті сөзбен жұмыс, ұсынылған жағдайларды анықтау, мәтіндегі түпкі әрекет және ұсынылған тосын жағдай, логикалық перспектива, мәтін мен кинотаспаларды ашу. Рөлмен жұмыс жасау барысында ол түпкілікті әрекет пен түпкі тмақсатты, серіктес пен көрерменге әсер етуді және әсер ету дәрежесін бекітеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сахна тілі өнері І

    Курстың негізі-дауыс айқындылығы, болашақ актердің серіктеске әсер ету дәрежесі, қарым-қатынас, кейіпкерлердің іс-әрекеттері мен кейіпкерлерінің мотивациясы. Рөлмен жұмыс жасау барысында ол түпкілікті әрекет пен әрекет арқауын, серіктес пен көрерменге әсер етуді және әсер ету дәрежесін бекітеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сахналық пластика қойылымы І

    Би көріністерінің мағынасын, спектакльді безендірудегі орнын анықтау. Музыкалық-би сахналық бейнесін жасаумен жұмыс стеу. Пьесадағы кейіпкерлердің стилі мен жүріс-тұрысын сахналап, пысықтау. Сахналық бейненің би бөлшектерін пысықтау. Би композициясының би стилін, ырғағын және драмалық шығарманың мазмұнымен толық үйлесімділігін сақтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Драма театры актері өнері І

    Болашақ актердің серіктеске әсер ету деңгейін, өзара қарым-қатынасын, әрекет ету себептерімен, кейіпкерлік мінез-құлықтарды жеткізе білуі үшін дауыс мәнерлілігімен жұмыс. Сахна алаңындағы өзінің және серіктестерінің жұмысын талдау. Көрерменмен қарым-қатынас жасау нюанстары. Режиссер тапсырмасы бойынша рольмен өздігінен үй жұмысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Театр костюмінің тарихы

    Костюм тарихының ерекшеліктерін терең зерттеу шығармашылық мамандарды кәсіби даярлаудың ажырамас бөлігі болып табылады. Киім-бұл адамзат мәдениетінің ең дара туындысы. Тарихи костюм сахна шеберлері шығармашылығының сарқылмас қайнар көзі болып табылады, көркем образды ашуға және жасауға көмектеседі. Курс өткен мен қазіргі тарихи және халық костюмдерінің ажырамас байланысын көрсетіп, Еуропа мен Азияның тарихи қалыптасқан мәдениеттерінде стильдердің дамуы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Курстың мазмұны салық салу режимдерін анықтау, маркетинг негіздерін, тиісті аймақта сұранысқа ие бизнес жобаларды әзірлеу, нөлден бастап өз стартаптарын құру, қатысу ғылыми зерттеулер мен конкурстар мен өнертабыстар көрмелері, жобалық шешімдердің техникалық-экономикалық негіздемесін дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық-ансамбльдік орындау ІV

    Актерлік-музыкалық ансамбльде жұмыс жүргізу қағидалары. Вокалдық-ансамбльдік партия «адам рухының өмірі» сахналық тұжырымы мен жанрлық мазмұнына бағындырылған музыкалық қойылымның құрамдас бөлігі ретінде. Унисондық және көптауысты ән айтуда партиялар арасындағы динамикалық тепе-теңдікке қол жеткізу. Әртүрлі жанрлар мен стильдерге тән дыбыс шығару мәнерін бекіту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спектакль мәтінімен жұмыс ІІ

    Курс актердің сөйлеуін зерттеуді және спектакльді дайындауды тереңдетеді. Драмалық шығарманың авторлық идеясы мен сөйлеуінің сахналық көрінісі. Сахнада бейнеленген актерлік және сахналық сөйлеу элементтерін біріктіру. Драматургияда, әдеби сахналарда және курстың дипломдық қойылымдарында тиімді сөзбен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спектакльдердегі би пластикасының қойылымы ІІ

    Би пластикасының музыкалық материалмен үйлесуі. Актер бейнесінің музыкалық және би жақтарының органикалық үйлесімі. Спектакль драматургиясының пластикалық желісін анықтау. Кейіпкердің табиғатын және оның би бейнесінің міндетін анықтау. Дипломдық тапсырма бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дипломдық спектакльмен жұмыс

    Көзқарастар мен әрекеттерді сараптау. Актерлік іс-әрекеттеріне, рөлдермен өзбетінше жұмыс жүргізу дағдыларына сүйене отырып көркемдік бейне құрастыру. Спектакль кейіпкерлерінің әрекетін жеткізетін сахналық серіктеспен арақатынасты анықтау. Сахналық қойылым жағдайында көрермендермен қарым-қатынас жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахна тілі өнері ІІ

    Драматургиядағы әсерлі сөз бойынша жұмыс, ұсынылған жағдайларды анықтау, әдеби мәтіндегі түпкілікті әрекет және ұсынылған тосын жағдай, логикалық перспектива, мәтінді ашу, ішкі мәтінді ашу. Шығармаларды таңдау және талдау. Кейіпкердің жеке сипатын іздеу арқылы кейіпкердің бейнесін ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахналық пластика қойылымы ІІ

    Белгілі бір кейіпкердің пластикалық сипаттамасын жасау бойынша жұмыс жасау. Ең дұрыс пластикалық шешімді табу және сахналық көріністерді қою; секіру, сальто, сахна талабына сай арнайы дене қимылдары. Сахналық би қимылдары арқылы оқушылардың денесін, қолдарын босату. Кейіпкердің стилі мен сахналық мінез-құлқымен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық театр актері өнері ІІ/Вокалдық шығармаларды орындау шеберлігі ІІ

    Актердің сахналық өмірге эмоционалды көзқарасының мәні. Аудиториямен қарым-қатынас жүйесі және режиссер шешімі. Спектакльдегі актерліқ импровизацияның рөлі мен орны. Спектакльдің көркемдік тұтастығын, жанрды және екпін-ырғақты, тәсілдер мен техниканы ансамбльдік тұрғыда сезіне білу түсінігін жетілдіру. Музыкалық тақырыпқа байланысты сахна кейіпкерінің жағдайы мен көңіл – күйін жеткізе білу. Музыкалық қойылымдарды минусовканың сүйемелдеуімен орындау (музыкалық драма, мюзикл). Рольдің ұсынылған жағдайларына, кейіпкердің табиғатына, оның психомоторлық, жас ерекшеліктеріне және т.б. байланысты вокалдық жанрды сезіну мүмкінділігін тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Өнер саласындағы менеджмент

    Курс өнер саласындағы басқарудың теориялық негіздеріне және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін білуге, сонымен қатар мәдениет саласындағы ұйымдарды басқару қызметінің практикалық дағдыларын меңгеруге,мәдени қызметтің заманауи шарттарымен танысуға, шығармашылық жобалармен жұмыс жасауға, арт-индустрия саласындағы маркетингтік, қаржылық, басқару ерекшеліктерін тануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Драма театры актері өнері ІI

    Дипломдық спектакльдерді шығармашылық тұрғыда сахналау үдерісі барысында рольмен жұмыс істеу. Сахна тілі, жеке ән салу, би және сахналық қозғалыс-кәсіби пәндердің шығармашылық үдерістегі органикалық бірлестігі. Актерлік бейімдеулерді режиссер ой-түйіні аясында импровизациялау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Жеке және кәсіби қызмет мәселелерін шешуге қажетті әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық және заң ғылымдарының категориялары мен әдістерін меңгерген.
  • Автор сөзімен, әр түрлі жанрдағы мәтіндермен, ауызша сөйлеу ырғағымен орындаушылық тұрғыда жұмыс істеу дағдыларын көрсете алады.
  • Вокалдық және актерлік өнерді органикалық түрде үйлестіре алады.
  • Сахнадағы серіктесімен қарым-қатынас жасаудағы сахналық сөйлеу мәдениетін, әртүрлі жанрдағы мәтіндермен жұмыс істеуде сөзбен ауызша әрекет етудің ішкі және сыртқы техникасын көрсете алады.
  • Актерлік құралдар арқылы көркем образдар жасай алады.
  • Кәсіби актерлік шеберлік дағдыларды суреттей алады.
  • Рольдерді дайындау және орындау барысында өзінің дамыған дене аппаратын пайдалана алады.
  • Музыкалық кейіпке енудің кәсіби дағдыларын меңгерген.
  • Әртүрлі музыкалық-драмалық, әдеби шығармалар жанрын актерлік сараптау және сахналық кейіпке ену теориясы мен тәжірибесін меңгерген.
  • Бірыңғай көркемдік ой-түйін аясында шығармашылық топта жұмыс істеуге қабілетті.
  • Кәсіби сахналық дағдыларын өнердің өзара сабақтас түрінде қолдана алады.
Top