Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02180 Қуыршақ театрының режиссурасы в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

  • Қол икемділігі I

    «Қол икемділігі І» пәні қуыршақ театрының режиссері мамандығының негізгі пәндерінің бірі болып табылады. Қуыршақ театры режиссерінің қол пластикасын дамыту - актерге де, режиссерге де қуыршақ театрының өнеріне тән техниканың бастапқы кезеңі. Қуыршақты басқару механизмі ретінде актер мен режиссердің қолдары ептілікке, оның ең кішкентай қимылдарын сезінуге қабілетті болуы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Сахна тілі I

    Пән сахналық сөйлеу мәдениетін ашады, дауыс беруде, тыныс алуда, дикцияда органикалыққа қол жеткізуге көмектеседі. Сөйлеу аппаратының қалыптасуы. Сөйлеу аппаратының анатомиясы және физиологиясы. Тыныс алу. Сахналық сөйлеудің негізгі ерекшеліктері. Дикция.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қуыршақ театр артисінің актер шеберлігі І

    Пән қуыршақ театрында актерлік шеберлік пен режиссерлік кәсіп технологиясының негіздерін игеруге, болашақ режиссерлерде адамгершілік ұстанымды қалыптастыру және қуыршақ театрының көркемдік және эстетикалық ерекшеліктерін түсіну процесінде студенттің даралығын ашуға арналған. Болашақ режиссер негізгі театр жүйелерінің қуыршақтарын еркін меңгеру дағдыларын игеруі керек: пластиканы, жинақылықты, шығармашылық зейінді шоғырландыруды, пішінді сезінуді, ойлаудың бейнелілігін, тапқырлықты, суырып салма қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Режиссура І

    Пән болашақ режиссерді өзіндік шығармашылық жұмысқа дайындайды: қуыршақ театрында спектакльді жоғары көркемдік деңгейде қою. Дайындық кезеңдері: режиссура негіздері, этюдтер мен жаттығулармен жұмыс, этюдтің басты оқиғасын айқындау және оның болашақ басты міндеті, режиссерлік техниканың элементтерін зерделеу, атмосфера, қарқынды ырғақ, мизансцен, композиция.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қуыршақ театр артисінің актер шеберлігі II

    Пән театр қуыршағының бейнесін жасау кезеңдеріне арналған. Спектакльдің идеясын, болашақ басты міндетін, өзекті әрекетін және рөлін жүзеге асыру. Оқиғаларды талдау, бейненің өмірбаянын құру. Пьесаның стилі мен жанры. Пьесаның сахналық көрінісінің тиісті түрін іздеу. Қуыршақ бейнесінің ішкі және сыртқы сипатын іздеу және жүзеге асыру. Қуыршақтың сыртқы мәнерлілік құралдарын жетілдіру – дауыс, тыныс алу, сөйлеудің мағыналылығы мен мәнерлілігі, қозғалыстың жеңілдігі мен икемділігі, қимылдың дәлдігі мен мәнерлілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахна тілі II

    «Сахналық сөйлеу» пәні «Актердің шеберлігі» пәнімен бірге, болашақ режиссер мен актердің кәсіби дайындық жүйесіндегі жетекші пәндердің бірі болып табылады. Оқытудың жетекші қағидаты - сахналық сөйлеудің барлық аспектілерін кешенді оқыту. Сөйлеу техникасын дамыту; нақты сахналық жағдайда актердің дауысы мен сөйлеуін тәрбиелеуге арналған тренингтер; монологтармен жұмыс; автордың стилі; сөйлеу қарым-қатынасындағы екпін заңдары; әдеби-көркем мәтінмен жұмыс әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Режиссура ІІ

    Пән болашақ маманның қуыршақ театрында режиссерлік мамандықты игеру процесінде студенттің жеке басын ашуға арналған. Сахна кеңістігі мен уақытын игеру бойынша этюдтер мен әзірлемелер, бейнелеу, әдеби, музыкалық өнер туындыларының тақырыптарына этюдтер. Дәрістер: режиссура тарихы мен теориясының негізгі ұғымдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қол икемділігі II

    Пән қолдар мен саусақтардың икемділігін жаттықтыруға бағытталған. Актер мен режиссердің қолдары епті, оның ең кішкентай қимылдарын сезіне алатын, оны қуыршақ пластикасында бейнелеу үшін орындаушының ішкі өмірінің ең кішкентай хабарламаларына тез жауап бере алатын болуы керек. Әдеттен тыс көру қабілетін дамытатын қиялды ойлау, қиял, елесті дамыту – қуыршақ театрының режиссері үшін басты қасиет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Режиссура ІІI

    Пән пьесаның режиссерлік талдауына, пьесаның идеялық-тақырыптық талдауына және архитектоникасына арналған. Драмалық шығарманы режиссерлік талдау. Тиімді талдау әдісін және оның заңдарын игеру және меңгеру. Пьесаны тиімді талдау бойынша семинар (мұғалімнің жетекшілігімен – жалпы курстық жұмыс). Талданған пьесадан көріністің тәжірибелік көрінісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қол икемділігі III

    Пән қуыршақ театрының студент-режиссерлерінің қол икемділігі мен пластикасын дамытуға арналған. Гимнастикалық жаттығулар қолдың икемділігін дамытады, яғни саусақтардың жүйке жолдарын жұмсартады және бұлшықеттерін жаттықтырады. Театр қуыршағымен жұмыс істеу үшін суретшінің немесе режиссердің қолдары икемді болуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Сахна тілі III

    Пән мәтін – монологпен жұмыс істеуге бағытталған. Поэзия техникасы және оқу. Шығармаға көркемдік талдау жасау. Мазмұнды талдау. Сюжетті талдау. Шығарманың идеялық мәнін анықтау. Кейіпкерлерді талдау. Кейіпкердің сыртқы әлеммен қарым-қатынасын талдау. Кейіпкердің ішкі өміріне талдау жасау. Актерлік шеберлік техникасы мен психотехниканы меңгеру. Сөздерді меңгерудің әдістері мен тәсілдері. Ұсынылған жағдайларды қалпына келтіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қуыршақ театры актерінің шеберлігі ІII

    Пән үзінділермен жұмыс істеуге бағытталған. Ұсынылған жағдайларда қуыршақтың органикалық мінез-құлқын іздестіру және сөздің әсерлі сипатын ашу (қуыршақтың ым-ишарасы, сөз). Актер әрекетінің логикасын органикалық қабылдау. Дағдылар: серіктеспен тікелей қарым-қатынас орнату, ішкі монолог құру, дұрыс психофизикалық әл-ауқатты табу. Актерлік психотехниканы жетілдіру. Серіктеске ауызша әсер етуді меңгеру процесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қуыршақ театрының тарихы

    Қуыршақ театрының тарихы пәні қуыршақ театрының режиссері мамандығының маңызды пәндерінің бірі болып табылады. Студенттерге: қуыршақ театрының дамуындағы негізгі кезеңдерін (дәуірлер, стильдер, бағыттар); өнертану негіздерін, театр өнерін зерделеудің ғылыми әдістерін; қуыршақ театрының дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, ұлттық дәстүрлердің ерекшеліктерін, қуыршақ театрларын қалыптастыруға, нақты дәуірлік спектакльдер жасауға байланысты тарихи атаулар мен деректерді; театр өнерінің әртүрлі жанрларындағы драматургия тарихын; актерлік өнер мен театр режиссурасының даму тарихын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Режиссура тарихы

    «Режиссура тарихы» пәні қуыршақ театры режиссері мамандығының маңызды пәндерінің бірі болып табылады. Студенттердің әлемдік театр процесін түсіну дағдыларын қалыптастыру және жалпы театр мәдениетін қалыптастыру мақсатында негізгі теориялық тарихи-театрлық білімдерді меңгеруге үйретеді. XIX ғасырдың соңы – XX ғасырдың басындағы шетелдік және отандық режиссерлік театр тарихының негізгі кезеңдерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ритмика I

    Ритмика оқушылардың қозғалыс дағдыларын игеруін, үйлестіруді дамытуды, хореография сабақтарына қажетті дене қалпын және физикалық деректерді қалыптастыруды, би қимылына негізделген музыкалық мәнерлілік құралдарын зерделеуді, ырғақты жаттығулар мен музыкалық ойындар арқылы ырғақ сезімін, музыкалық есту қабілетін тәрбиелеуді көздейді. Пән оқушылардың ілімге деген оң көзқарасты қалыптастыруға, музыкалық талғамды дамытуға, қозғалыс аппаратын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Би ІII

    Хореографиялық өнердің түрлері: қойылымдық жұмыстарда, этюдтарда өз би композицияларын жасау үшін лексикалық материалдың техникалық орындалуы туралы білім беру; хореографиялық композициялардың мағыналы бейнесін, сипаты мен музыкалығын ашу. Алған білімдері мен дағдыларын шығармашылық ізденіс процесінде, өз бетінше немесе топ құрамында іске асыру. Орындаушылық шеберлікті жүйелі түрде жетілдіру қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттерде табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға; әртүрлі елдер мен Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыруға; студенттерде экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және орнықты дамудың неғұрлым өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кең кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері

    Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға;тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін білуге; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқықтық мәдениет негіздері

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қуыршақ театры актерінің шеберлігі ІV

    Спектакльдегі рөлмен жұмыс. Актер мен қуыршақ бейнесін жасау кезеңдері. Спектакльдің идеясын, болашақ басты міндетін және өзекті әрекетін және рөлін жүзеге асыру. Оқиғаларды талдау, бейненің өмірбаянын құру. Пьесаның стилі мен жанры. Пьесаның сахналық көрінісінің тиісті түрін іздеу. Жаңа бейнеге кіру процесі. Сахнадағы органикалық өмір. Бейненің ішкі және сыртқы сипатын іздеу және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ритмика IV

    Пән оқушылардың ілімге деген оң көзқарасты қалыптастыруға, музыкалық талғамды дамытуға, қозғалыс аппаратын дамытуға ықпал етеді. Ритмика оқушылардың қабілеттерін ашуға, мінез-құлық пен қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға, шығармашылық қағидаттарды тәрбиелеуге және жүзеге асыруға бағытталған. Би сабақтары оқушыларға қимылдардың әсемдігі мен мәнерлілігін, күші мен ептілігін үйретеді, олардың бұлшықет-қимыл аппаратын, тыныс алу және жүрек-қантамыр жүйесін дамытады және жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Би ІV

    Қозғалыстарды орындау техникасын; музыкалық материалмен жұмыс істеу әдістемесін; ұйымдастырушылық жұмыс дағдыларын меңгеру. Пластикалық мүмкіндіктер мен көркем бейнені жинақтау. Өз ойын білдіру еркіндігін, орындаушылық ерік-жігерін, зейінін, әртістігін көрсету. Үйлестіруді, икемділікті, икемділікті және қимылдардың мәнерлілігін қажет ететін қозғалыс міндеттерін орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Қол икемділігі IV

    Пән кәсіби қол қоюға бағытталған. Курста келесі тақырыптар қарастырылады: қолдар мен саусақтардың икемділігі. Кеңістіктегі қолды үйлестіру. Қолдың икемділігін, ептілігін, жылдамдығын және экспрессивтілігін дамытуға арналған жаттығулар мен зерттеулер. Шынтақтан, қолдан және саусақтардан топтық зерттеулер, бейнелерді құрастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Режиссура ІV

    Білім алушының актерлер үшін сахналық бейне жасау бойынша және режиссерлер үшін қойылым жоспарында ой мен оны іске асыру бойынша өзіндік жұмысқа дайындығы. Өздігінен таңдалған пьеса тақырыбындағы композициялар. Шығарма тақырыбын, идеялары мен жанрын айқындау. Сахналау бойынша жұмыс. Спектакльдің режиссерлік түпкі ойы мен шешімі. Спектакльдің бейнелі көрінісі және спектакльдің сахналау жоспарын құру процесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қуыршақ жасау I

    Пән студенттерге театр қуыршағын жасау негіздерін үйретеді. Қуыршақ жасалуы мүмкін материалдарды таңдау: құйма (гипс), мүсіндеу, папье-маше, ою, пластик, поролон, картон, шұлық тоқу техникасы және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ театрының тарихы

    «Қазақ театрының тарихы» пәні болашақ қуыршақ театры режиссерлерін дайындауда маңызды рөл атқарады. Бұл курс қазақ театрының дамуындағы негізгі кезеңдерді, оның ішінде әртүрлі дәуірлерді, стильдерді және бағыттарды қамтиды. Студенттер өнертану негіздерін және театр өнерін зерттеудің ғылыми әдістерін оқып, қазақ театрының негізгі тарихи кезеңдерімен және ұлттық дәстүрлерімен танысады. Курстың аясында театрлардың қалыптасуына және маңызды спектакльдердің жасалуына ықпал еткен тарихи тұлғалар мен оқиғалар қарастырылады. Ерекше назар драматургияның түрлі жанрларындағы тарихына, сондай-ақ қазақ театрындағы актерлік шеберлік пен режиссураның дамуына аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлемдік театр тарихы

    «Әлемдік театр тарихы» пәні қуыршақ театры режиссерлерін оқытуда маңызды рөл атқарады. Бұл курс театр өнерінің дамуының маңызды кезеңдерін, соның ішінде әртүрлі дәуірлерді, стильдерді және бағыттарды қамтиды. Студенттер өнертану негіздерін, театр өнерін зерттеудің ғылыми әдістерін оқып, әлемдік театрдың даму тарихының негізгі кезеңдерімен танысады. Курс сонымен қатар театрлардың қалыптасуына және белгілі бір дәуірлік спектакльдердің жасалуына ықпал еткен ұлттық дәстүрлерді, тарихи тұлғаларды және оқиғаларды зерттеуді қамтиды. Осы пән аясында студенттер әртүрлі жанрлардағы драматургия тарихын, сондай-ақ актерлік шеберлік пен театр режиссурасының дамуын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахна тілі ІV

    Мәтіннің артында жасырылған екінші жоспарды аша білу. Шығарманың мәнін аша білу. Оқиғалардың мәнін анықтау. Сөзбен әрекет ете білу. Көрермендерге әсер ете білу. Өзекті іс-әрекетті айқындай білу. Болашақ басты міндетті және үзінді міндетті айқындай білу. Заттардың көріністерін беру. Оқиғаларды айқындай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Сахна тілі V

    Сөйлеу аппаратының қалыптасуы. Сөйлеу аппаратының анатомиясы және физиологиясы. Тыныс алу. Сахналық сөйлеудің негізгі ерекшеліктері. Дикция. Монологтармен жұмыс. Әрбір мағыналы бөлімдегі ауызша әрекеттерді айқындау. Инверсия (орнын ауыстыру) заңын меңгеру. Өлең техникасы. Сөйлеу такті. Екпінді-логикалық үзілістер. Үтір. Нүкте.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Режиссура V

    Соңғы кезеңдердің бөлімдері: режиссерлік түпкі ой, сахналау жоспары, шығармашылық ұжым құру, спектакль экспозициясы. Драмалық, музыкалық-драмалық материалдарды шешу бойынша жұмыс. Спектакльдің сахналау жоспары: нұсқасы, макет. Спектакльдің музыкалық, жарық және дыбыстық партитурасы. Актерлермен, сценографтармен, композиторлармен жұмыста спектакльдегі компоненттердің үйлесімді бірлігін құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Би V

    Би қуыршақ театрының режиссері мамандығының негізгі құралының бірі. Қуыршақ театрының актері мен режиссерінің пластикалық мәнерлілігі театр қуыршағымен жұмыс істеу кезінде өте маңызды. Егер режиссер мен актер классикалық, заманауи бидің негіздерін меңгермесе, онда олар сахналық әрекетте белгілі бір тапсырмалар мен бөліктерді орындай алмайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Әлемдік театр тарихы I

    Бұл пән студенттерді рухани әлемді отандық және әлемдік театр өнерінің түрлі түрлерімен байыту үшін кешенді оқыту үшін қажет. Театр өнерінің әртүрлі жанрларындағы драматургия тарихымен, актерлік өнер мен театр режиссурасының даму тарихымен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қуыршақ жүргізу

    Қуыршақ жүргізу қуыршақ театрының режиссері мамандығының негізгі пәнінің бірі. Қуыршақ театрының режиссері өзін қуыршақ актері ретінде көрсете алады және сахнада әртүрлі рөлдерді орындай алады. «Қуыршақ жүргізу» пәні - қуыршақ театрының режиссерін негізгі театр жүйелерінің қуыршақтарын еркін меңгеруге үйретеді: қолғап, қамыс, планшет және қуыршақ.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қуыршақ театр артисінің актер шеберлігі V

    Қуыршақтың сыртқы мәнерлілік құралдарын жетілдіру – дауыс, тыныс алу, сөйлеудің мағыналылығы мен мәнерлілігі, қозғалыстың жеңілдігі мен икемділігі, қимылдың дәлдігі мен мәнерлілігі. Қуыршақ актерінің физикалық деректерін кәсіби қолдану. Актерлік психотехниканы жетілдіру. Рөл партитурасы. Негізгі театр жүйелерінің қуыршақтарын еркін меңгеру дағдыларын игеру: қолғап, планшет, қамыс, қуыршақ.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ театрының тарихы I

    Қазақ театрының фольклорлық бастаулары. Кәсіби театрдың пайда болуы. Қазақ театрының алғашқы актерлері. Соғыс кезеңіндегі театр. Соғыстан кейінгі театр өнері. Қазақ сахнасындағы ұлттық классика. Қазақ сахнасындағы шетелдік классика. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы қазақ актерлік өнері мен режиссурасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қуыршақ жасау II

    Пән курсқа модель эскиздерін жасауға (әр кейіпкер үшін) арналған. Материалдарды таңдау. Мата, ұсақ-түйек заттар, жіп, ине, қайшы, картон, поролон, желім және т. б. Қуыршақ үлгілерін жасау. Үлгіні матаға ауыстыру. Кесу, тігу технологиясы. Бөлшектерді құрастыру. Қуыршақтың басын толтыру, шаш жасау. Басқаруға арналған гапиттер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Би VI

    Пластикалық мүмкіндіктер мен көркем бейнені жинақтау. Өз ойын білдіру еркіндігін, орындаушылық ерік-жігерін, зейінін, әртістігін көрсету. Үйлестіруді, икемділікті, икемділікті және қимылдардың мәнерлілігін қажет ететін қозғалыс міндеттерін орындау. Би пластикасының негізгі элементтері. Классикалық бидің, халықтық-сахналық бидің, қазақ биінің экзерсисінің негізгі қимылдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Трюк негізі I

    Трюк өнерінің негізгі бағыттарымен танысу. Манежде, сахнада және спорт залында тәртіп қауіпсіздігі ережелерін үйрену. Адам анатомиясының негіздерімен, вестибулярлық аппараттың жұмыс қағидаттарымен, негізгі трюктерді орындау кезінде қозғалыстарды үйлестірудің психофизиологиялық негіздерімен танысу. Қозғалыс пен зейінді үйлестіруді дамыту. Трюктің негізгі элементтерін орындау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Каскадерлық өнер I

    Сабақтарды кәсіби оқытушылар жүргізеді және келесі аспектілерді қамтиды: акробатика; биіктік дайындығы; пиротехникамен жұмыс; жанумен трюктер; құлау дағдылары; жекпе-жек; суық қаруды меңгеру; қолма-қол шайқасы. Трюктерді орындау үшін каскадерлер оларды жасауға қатыса отырып, арнайы сақтандыруды, реквизиттер мен декорацияларды пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Режиссура VI

    Драмалық шығарманы режиссерлік талдау. Тиімді талдау әдісін және оның заңдарын игеру. Талданатын пьесадан көріністің тәжірибелік көрінісі. Өз бетінше таңдалған пьеса тақырыбындағы композициялар. Шығарманың тақырыбын, идеясын және жанрын айқындау. Сахналаумен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қуыршақ театры актерінің шеберлігі VI

    Қамыс таяқты қуыршақты игеру. Жалаңаш механикамен жаттығу (гапит). Қамыс таяқты қуыршақты игеруге арналған жалғыз және жұптық этюдтер. Ұсынылған жағдайларда әр түрлі қарқынды-ырғақта қуыршақ икемділігі. Ауызша әрекет кезінде қуыршақ икемділігі. Рөлдің икемділік партитурасы. Қуыршақ театры актерінің бейнелі-бейнелеу ойлауы мен қиялын одан әрі дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қуыршақ жүргізу I

    «Қуыршақ жүргізу» пәні қуыршақ театры режиссері мамандығының негізгі пәндерінің бірі болып табылады. Бұл сабақ басқа негізгі пәндермен, кәсібилендіру кезеңдерімен тығыз үйлесімде жүзеге асырылады. Актерлік шеберлік, сахналық сөйлеу, би, сахналық қозғалыс. Студент қуыршақ кейіпкерінің үздіксіз қозғалысын құра отырып, психопластикалық партитураны айқындауы, сөйлесуі, әрекет етуі, қарым-қатынас жасауы, бейне жасауы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахна сайысы II

    Сахналық сайыс пәні - физикалық қозғалыстың икемділігін, актердің негізгі дайындығын толықтырады. Сабақтың негізі - бұл болашақ актерге қозғалысты ойлауға ғана емес, сонымен қатар сахнада бұл қозғалысты жүйелі түрде әдемі жеткізуге үйретеді. Жеке және жұптық акробатиканың, қарумен және қарусыз сахналық сайыстың, негізгі мәдени-тарихи дәуірлердің тәсілі мен әдептілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Пантомима

    Дененің пластикалық мәнерлілігі арқылы сахналық бейненің көрінісін зерделеу. Адам денесінің пластикалық мәнерлілігі, оның қимылы және бет әлпеті. Семсерлесу техникасын меңгеру: зейін, реакция жылдамдығы, икемділік, ептілік, ырғақ, «мүсіндік», «жекпе-жек сезімі», «мәнерлі нысан сезімі».

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Сахна сайысы I

    «Сахналық сайыс» пәні қуыршақ театрының режиссері мамандығының маңызды пәндерінің бірі болып табылады. Режиссерлер рөлдерді дайындау және орындау кезінде өздерінің дамыған дене аппараттарын қолдана білуге үйретіледі, қозғалыстарды үйлестірудің жоғары деңгейін, икемділікті, иілімділікті, мәнерлілікті, күшті, тепе-теңдік сезімін үйлестіруді қажет ететін қозғалыс міндеттерді оңай орындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Акробатика

    Акробатика пәні қуыршақ театрының режиссері үшін қажет. Бұл пән мыналардан тұрады: акробатикалық жаттығулар техникасының негіздерін және қозғалыс дағдыларының кең ауқымын оқыту; Физикалық қасиеттерді дамыту (төзімділік, жылдамдық, күш және үйлестіру мүмкіндіктері); Салауатты өмір салтына акробатикамен айналысуға тұрақты қызығушылықты, мотивацияны қалыптастыру; Ақылақтық-этикалық және ерікті қасиеттерді тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Театр қуыршағын жасау технологиясы

    Театр қуыршағын жасау технологиясы - студенттерге театр қуыршағын жасау негіздерін үйретеді. Қуыршақ жасалуы мүмкін материалдарды таңдау: құйма (гипс), мүсіндеу, папье-маше, ою, пластик, поролон, картон, шұлық тоқу техникасы және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сахна тілі VI

    Сөйлеу қатынасы. Дауыс пен сөйлеуді жаттықтыруға және дамытуға арналған кешенді жаттығулар. Дикция және орфоэпия. Әдеби айтылу нормалары. Сөйлеу техникасын дамыту. Нақты сахналық жағдайда актердің дауысы мен сөйлеуін тәрбиелеуге арналған тренингтер. Монологтармен жұмыс. Автордың стилі. Сөйлеу қарым-қатынасындағы екпін заңдары. Әдеби-көркем мәтінмен жұмыс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Режиссердің суретшімен жұмысы I

    Спектакльді безендіру элементтерімен жұмыс: костюмдер, реквизиттер, жиһаз, декорациялар, париктер және т.б. Жаңа спектакльмен жұмыста суретші-гримшілер суретшілер жасаған грим нұсқаларынн басшылыққа алады. Осы эскиздер бойынша аға суретші-гримші париктер мен жапсырмалардың үзіндісін жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Режиссердің композитормен жұмысы I

    «Режиссердің композитормен жұмысы» пәнін оқу кезінде алған білімдері мен дағдылары режиссерге пьеса идеясын одан әрі ашуға, режиссердің көркемдік ойлауына, мәдениетіне, темпераменті мен талғамына көмектеседі. Пәннің міндеті: студенттерді драмалық, музыкалық және қуыршақ театрының спектакльдерінде музыканы қолданудың әртүрлі қағидаттары мен әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи режиссура I

    «Замануи режиссура» пәні заманауи театрдағы өзекті үрдістер мен әдістерді зерттеуге арналған. Курс заманауи режиссерлер инновациялық және әсерлі қойылымдар жасау үшін қолданатын негізгі тұжырымдамалар мен практикаларды қамтиды. Студенттер әртүрлі режиссерлік стильдермен және техникалармен, сондай-ақ сценография, жарық дизайны, дыбыс және мультимедиялық технологияларға жаңашыл тәсілдермен танысады. Курс аясында заманауи режиссураның негізгі тұлғалары және олардың театр өнерін дамытуға қосқан үлестері қарастырылады. Ерекше назар заманауи қойылымдарды талдауға, қойылым жобалауға және театр жобаларына пәнаралық элементтерді интеграциялауға аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Режиссердің дыбыс режиссерімен жұмысы

    Болашақ режиссер дыбыспен жұмыс істеуді үйренеді. Спектакльдің дыбыстық безендірілуі музыкалық және шу сүйемелдеуінен тұрады. Спектакльдегі музыкаға қатысты барлық мәселелерде дұрыс бағдарлану үшін режиссерден музыкалық өнер саласындағы белгілі бір білім қоры қажет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Режиссердің сценографпен жұмысы

    Бұл пән режиссерге сценографпен жұмыс істеуді үйренуде қажет: болашақ қойылымның түпнұсқа сценографиялық түпкі ойын жасау; декорациялар нұсқасын әзірлеуде өзінің көркемдік ойын жүзеге асыру; көркем материалды шығармашылық монтаждау әдістерін біртұтас драмалық әрекетте үйлестіру; сахналау қызметінің жаңа технологияларын (динамикалық жарық, компьютерлік графика және т.б.) пайдалану; драматургия, әдебиет, бейнелеу өнері туындыларына режиссерлік талдау жүргізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Режиссердің дыбыс операторымен жұмысы

    Спектакльдің музыкалық материалын ұйымдастыру, композитормен жұмыс істеу, сондай-ақ, музыкалық материалды өз бетінше таңдау және магнитофон жазбаларын монтаждау үшін қажетті сахналық дағдыларды дамыту; театрдың музыкалық бөлігінің жұмысымен, театр оркестрінің әртүрлі түрлері мен құрамдарымен, спектакльге қажетті музыканы және шу әсерлерін магнитофонда ойнатумен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарық берушімен жұмыс

    Театрдың болашақ режиссері (драмалық, музыкалық, қуыршақ) жарық берушімен жұмыс істеуді үйренуі керек. Жарық сипат береді, спектакль ахуалын жасайды. Режиссер жарық заңдарын білуі керек: жарық сәулелері, сурет салу жарығы, құйма жарығы, контружур, атқылау жарығы, рампа жарығы, жарық пердесі, жарық сәулесінің түсу бұрыштары және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Драма театрының практикалық режиссурасы I

    Режиссердің спектакльмен жұмыстың дайындық кезеңі: пьесаны таңдау және зерделеу; автордың шығармашылығын зерделеу; дереккөздерді зерделеу; пьесаны режиссерлік талдау (пьесаның идеялық-тақырыптық талдауы және архитектоникасы). Тренинг (жаттығулар, бастамалар, топтық этюдтер, аңыз әңгіме бойынша бастама, өлеңдер). Пьесаны пәрменді талдау бойынша семинар (педагогтің жетекшілігімен – жалпы курстық жұмыс).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Практикалық режиссура I

    Режиссерлік ой, сахналау жоспары; шығармашылық ұжым құру; спектакль экспозициясы. Пьесаны таңдау және спектакльдің режиссерлік ойы мен шешімі бойынша жыл бойына өз бетінше жұмыс жасау. Компоненттерді қосуды қажет ететін поэтикалық материалдың шешімімен жұмыс: сахналық қозғалыс, пантомима, би, кеңістіктік бейне, музыка, жарық шешімі (өлеңдер, пьесалар, аңыз әңгіме, ертегілер қою, театрлық көрініс жасау).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Театр қуыршақтарының күрделі жүйелерін зерттеу

    Қуыршақ спектакліндегі әрекет етуші тұлға алдында ақжелкенді, қамыс таяқты қуыршақ үшін де ауыр физикалық міндет тұруы мүмкін. Механикалық қуыршақтар белгілі бір шектеулі функциялардың дәлдігін сипаттайды: толық механикаландыру, ішінара механикаландыру. Механикаландырылған бөлшектерді ақжелкенді, қамыс таяқты және т.б. қуыршақтарда қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән білім алушыға ғылыми және кәсіптік даярлықты арттыруға жәрдемдесуге; қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен таныстыруға, ғылыми ақпаратты өңдеу мен сақтауға; қазіргі заманғы ғылыми және практикалық проблемаларды анықтауға және шешуге; мамандық бойынша ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу бойынша практикалық жұмыс жасауға бағытталған. Студент сауатты жазуды және спектакльді аналитикалық талдауды үйренеді; актерлік орындау мен режиссерлік ойды жүзеге асырудың көркемдік ерекшеліктерін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Режиссура VII

    Идеямен жұмыс. Материал идеясын қалай тұжырымдау керек. Тарихты құру. Желі және сюжет. Драмалық композицияның түрлері. Жанрлар. Театр мен көрермен арасындағы мағына, сондай-ақ, диалогтың мәні сахнаның көркемдік деңгейіне, идеясына байланысты. Әсіресе режиссерлік шешімге, шығармашылық қабілеттерге байланысты.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономикалық сауатты адам болуды, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінікке ие болуды; қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті дұрыс жоспарлауды, салықтарды есептеуді, төлеуді және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алуды, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи режиссура II

    «Заманауи режиссура II» пәні студенттердің заманауи театр режиссурасындағы тәсілдер мен әдістер туралы білімдерін тереңдетеді. Курс бірегей және эксперименталды қойылымдар жасау үшін қолданылатын озық идеялар мен практикаларды зерттейді. Студенттер әртүрлі режиссерлік техникалар мен стратегияларды, сондай-ақ сахналық кеңістікті, жарықтандыруды, дыбыстық безендіруді және цифрлық технологияларды пайдаланудағы заманауи үрдістерді зерттейді. Курста қазіргі уақыттың жетекші режиссерлерінің жұмыстары және олардың театрдың дамуына әсері қарастырылады. Ерекше назар студенттердің өз режиссерлік жобаларын әзірлеуге, заманауи театр қойылымдарын талдауға және театр шығармаларына жаңашыл элементтерді қосуға аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қуыршақ театрында инновациялық технологияларды меңгеру

    Осы пәнді оқу барысында студенттер қуыршақ театрында инновациялық технологияларды меңгеруі керек. Бүгінгі таңда студенттер қуыршақ театрының сахнасында бейнелер мен жарық әсерінің синтезі әрбір кішкентай көрерменге іс-әрекетке тікелей қатысудың әсерін беретінін білуі керек. Жаңа мультимедиялық шешімдер ең жарқын визуалды бейнелерді жасауға мүмкіндік береді, сондықтан оларды қуыршақ театрында қолдану өзекті болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дипломдық жобамен жұмыс

    Пән отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі тарихи аспектілері, теориялық ережелері, технологиялары, тәжірибелік әдіс-тәсілдері бойынша білім алуға және ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми іздеу, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды қолдана отырып негізделген тиімді шешімдер алу дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қуыршақ театрындағы жанрлық ерекшелік

    Осы пәнді оқу барысында студенттер қуыршақ театрының жанрлық ерекшелігін игеруі керек. Тарих көрсеткендей, өнерде (ғылымдағы сияқты) бәрі ілгерішіл, жаңа әрқашан әртүрлі жанрлардың түйіскен жерінде туындайды. Қуыршақ театрында, театр өнерінің басқа түрлері сияқты, әртүрлі жанрларды қосуға болады. Сондай-ақ, қуыршақ театрында эксперимент жасауға және жаңа формалар жасауға сарқылмас мүмкіндіктер бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Драма театрының практикалық режиссурасы ІІ

    Сахналаумен жұмыс (қазіргі қазақ әдебиеті: әңгіме, новелла, үзінді, повесть): бастапқы дереккөзді таңдау және зерделеу; сахналауды құру (толық сахна ретінде диалогқа негізделген); сахналауды талдау; сахнаны бейнелеу. (Режиссерлік экспликациялар, пьесаның драмалық талдауы, пьеса кейіпкерлерінің сахналық сипаттамалары).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Практикалық режиссура II

    Сахналау жоспары бойынша семинарда жұмыс істеу (спектакль шығарудың күнтізбелік жоспары, дайындық кезеңін ұйымдастыру). Жаппай сахнаны әзірлеу бойынша семинарда жұмыс істеу (макетті тапсырумен бірге - сценарий және макетті қорғау). Міндетті әдебиеттерді зерттеу. Жазбаша жұмыстар (режиссерлік экспликациялар, пьесаның драмалық талдауы, пьеса кейіпкерлерінің сахналық сипаттамалары).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Режиссура VIII

    Спектакльдің режиссерлік ойы мен шешімі. Спектакльдің бейнелі көрінісі және спектакльдің сахналау жоспарын құру процесі. Дайындық кезеңінің бөлімдері: режиссерлік ой, сахналау жоспары, шығармашылық ұжым құру, спектакль экспозициясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Қойылымды құру принциптерін, драматургияның дамуын, музыканың жанры мен стилистикалық табиғатына сәйкес, театр туындысын жасау теориясы мен технологиясын білу. Қойылым тобымен жұмыс істеу, композициялық жоспарды әзірлеу кезінде, арнайы әдебиеттегі бағдарда өз өнер түрінің бейіні бойынша да, көркем шығармашылықтың аралас салаларында да, құру кезінде, актерлерді таңдау кезінде, актерлермен жұмыс істеу кезінде, шығармашылық ұжымдағы басқару түрін таңдау және біріктіру кезінде құзыретті болу.
  • Тарихи контекстті білу негізінде көркем мәдениеттің жетістіктерін бағалау.
  • Отандық және шетелдік музыкалық, драмалық, қуыршақ театрларының көрнекті шеберлерінің шығармашылық мұраларына назар аудару. Әлемдік әдебиеттің тарихи дамуының тенденциялары мен ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, салыстырмалы талдау жасау, кейіпкерлердің бейнелері мен кейіпкерлерін түсіндіру, театр әдебиетімен жұмыс жасау.
  • Көркем образ жасау кезінде бейнелі ойлауды қолдану. Екі қуыршақтың диалогы, актер-адам мен кейіпкер-қуыршақ диалогы, тірі диалог бойынша жұмыс істеу принциптері. Сөйлеу үзіндісі бойынша жұмыста өнер мен әдебиет туындыларын талдау.
  • Негізгі театр жүйелерінің қуыршақтарын еркін меңгеру (қолғап, қамыс, планшет және қуыршақтар). Театр қуыршағын жасаудың технологиялық процесінде қолданылатын негізгі материалдарды қолдану.
  • Қойылым үшін таңдалған әдеби шығармаларды, сценарийлерді режиссерлік талдау принциптерін практикада қолдану. Болашақ театр қойылымының жоспарын қалыптастыру, оны шығармашылық процестің басқа қатысушыларымен бірлесе отырып, дамыту және байыту. Әдебиет және өнер туындыларын режиссерлік талдаудың нәтижесі ретінде өзіндік шығармашылық шешімді табу.
  • Денесін кәсіби актердің экспрессивтілігінің негізгі құралдарының бірі ретінде қолдану. Сахнада қозғалыстардың, құлаудың барлық түрлерін, соның ішінде қару-жарақсыз және қару-жарақсыз сахналық ұрыс элементтерін қолдану.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
Top