Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02130 Композиция в Қазақ ұлттық өнер университеті

Пәндер

  • Міндетті фортепиано 1

    Курс студенттерді еуропалық музыка мәдениетімен және қазақ фортепиано музыкасымен таныстырады. Бұл тек студенттердің музыкалық көкжиектерін кеңейтіп қана қоймай, сонымен қатар олардың техникалық дағдыларын, координациясын дамытады және музыкалық негіздерін бекітеді. Ал курс шеңберіндегі ансамбльде ойнау коммуникативті дағдыларды жақсартады және орындаушылардың музыкалық құлағын дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыкалық-компьютерлік технологиялар 1

    Студент-композиторды кәсіби қызметте музыкалық-компьютерлік бағдарламаларды пайдалануға дайындау. Студент музыканы жасау, өңдеу және аранжировка жасау үшін қолданылатын музыкалық-компьютерлік бағдарламалардың мазмұнын, автоаранжировка-бағдарламаларда және MIDI-секвенсерлерде музыкалық материалды редакциялау тәсілдерін білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі нотография 1

    "Заманауи нотография" пәнінің мақсаты ХХ және ХХІ ғасырдың басындағы композиторлардың шығармаларындағы музыкалық нотация әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. пәнді игеру нәтижесінде студент заманауи нотографияның "символдық жүйесін" түсініп, шығармаға авторлық түсініктемелерге сүйене отырып, сонымен қатар заманауи ғылыми білімнің аппаратын ескере отырып, классикалық емес, дараланған нота жазу жүйелерінде бағдарлай білуі керек музыкалық нотация туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фортепиано I

    Пән студенттердің көркем-бейнелі ойлау мен шығармашылық бастамасын дамытуды, сол арқылы кәсіби қызметінде фортепиано аспабын қолдана алатын маман дайындауға бағытталған. Оқу пәні фортепианода ойнау, сүйемелдеу және ансамбльдік музыкалау дағдыларын игеруге, сондай-ақ болашақ мамандардың сәтті орындаушылық және педагогикалық қызметі үшін қажет түрлі жанрлар мен стильдегі шығармаларды зерттеуге бағытталған практикалық пән болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Аспаптану 1

    "Аспаптану" курсын зерттеу тарихи тәжірибеде аспаптық-оркестрлік ойлауды дамыту процестерін жан-жақты зерттеуден, оның қазіргі жағдайын бағалаудан және музыкалық-теориялық білімнің осы саласында аналитикалық және практикалық дағдыларды игеруден тұрады. Пәннің міндеті-студенттерді заманауи симфониялық оркестрдің аспаптарымен, олардың структурасының ерекшеліктерімен, дыбыс шығару принциптерімен, тембр сипатымен, диапазонымен, регистрлерімен, көркемдік және техникалық мүмкіндіктерімен және ойын әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қосымша музыкалық аспап 1

    «Қосымша музыкалық аспап» пәнін оқудың мақсаты – студенттердің таңдаған аспапта ойнауды меңгеру, бұл олардың музыкалық ой-өрісін кеңейтіп, орындаушылық шеберлігін арттыруға көмектеседі. Студенттер аспаптың техникалық ерекшеліктерін, негізгі ойнау тәсілдері мен репертуарын меңгеріп, ансамбльдік орындаушылық және импровизация дағдыларын дамытуы керек. Пән музыкаға шығармашылық көзқарасты дамытуға, музыкалық тілді түсінуді тереңдетуге және музыкалық түсіндіру қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Композиция 1

    Пәннің мақсаты - музыкалық шығармашылықта жинақталған теориялық және практикалық құралдардың бай арсеналына ие кәсіби композиторларды дайындау. Пәннің негізгі міндеті-композиторлық қызметке қажетті білімді, дағдыларды игеру. Бірінші семестрде студенттер аспаптық және вокалдық әуен құрылымының түрлерін оқып, кезең ішінде музыкалық тақырыпты баяндау қабілетін игеруі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік нотография І

    Пән студенттерге компьютерде нота жазу дағдыларын үйретуге бағытталған. Курста finale және Sibelius заманауи музыкалық редакторлары зерттеледі, бұл кез-келген күрделіліктегі музыкалық мәтінмен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Композитордың практикалық қызметінде сұранысқа ие Finale және Sibelius бағдарламаларында және олардың негізгі функцияларында жұмыс істеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Аспаптану 2

    "Аспаптану 2" курсы болашақ маманның одан әрі практикалық қызметі үшін қажетті көлемде симфониялық оркестрдің аспаптарын, аспаптық құрамдар мен оркестрлік партитураны қалыптастыру заңдарын, тембрлік ойлау саласындағы тарихи-стилистикалық даму процестерін жан-жақты зерттеуден тұрады. Студент көркемдік практикада құралдарды қолданудың ең жақсы үлгілерімен танысып, практикалық сабақтар арқылы симфониялық оркестрдің аспаптарын білуді шоғырландыруы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі нотография 2

    Sibelius музыкалық нота жиынтығының заманауи бағдарламаларының мүмкіндіктерін терең зерттеу. Оларда жұмыс істеуге үйрету. Adobe Photoshop бағдарламасының көмегімен заманауи композиторлардың ноталарын теру. Композитордың практикалық қызметінде талап етілетін негізгі функциялар; ноталық мәтінді теру және басып шығару, өз туындысын жазу, аспаптардың кез келген құрамы үшін аранжировкалар мен аудармалар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано 2

    "Міндетті фортепиано 2" курсы студенттерді еуропалық музыкалық мәдениетпен және фортепианоға арналған қазақ музыкасымен таныстыруды жалғастырады. Техниканы дамытудағы мақсаттар үш бағыт бойынша белгіленеді: интерпретация, парақтан оқу, техниканы дамыту. Арнайы жаттығуларды, этюдтерді және интерпретацияны (стандартты репертуарды орындау) қамтитын жеке сабақ жоспары құрылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Компьютерлік нотография 2

    Finale және Sibelius музыкалық нота жиынтығының заманауи бағдарламаларының мүмкіндіктерін терең зерттеу. Оларда жұмыс істеуге үйрету. Композитордың практикалық қызметінде сұранысқа ие бағдарламаның функциялары; ноталық мәтінді теру және басып шығару, өз шығармасын жазу, оркестрдің кез келген құрамы үшін аранжировкалар мен аудармалар жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Композиция 2

    Композиторлық қызмет үшін қажетті білімді, дағдыларды игеруді жалғастыру. Қарапайым бір бөлімді, қарапайым екі және үш бөлімді форманы игеру. Қарапайым екі және үш бөлімнен тұратын аспаптық миниатюралар (пьесалар циклі) мен романстарды құрастыру. Өз шығармаларында музыкалық форманың, фактураның, тональды жоспардың құрылысының белгілі схемаларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қосымша музыкалық аспап 2

    "Қосымша музыкалық аспап 2" пәні фортепиано аспабында орындаушылық және шығармашылық дағдыларды одан әрі дамытуға бағытталған. Интерпретация дағдыларын меңгеру, ноталардан оқу және техникалық шеберлікті дамыту басты назарда болады. Пән барысында музыкалық жады мен орындаушылық техниканы жетілдіруге бағытталған репертуар таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Музыкалық-компьютерлік технологиялар 2

    Пән ноталық мәтінмен және дыбыспен жұмыс істеуге арналған заманауи бағдарламалардың мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған . Сабақтарда студенттер cool Edit, Cubase, Sibelius бағдарламаларында жұмыс істейді. Композитордың практикалық қызметінде сұранысқа ие бағдарламалардың негізгі функциялары; миди және аудионы редакциялау, ноталық мәтінді теру және басып шығару, өз туындысын жазу, аспаптардың кез келген құрамы үшін аранжировкалар мен аудармалар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фортепиано IІ

    "Фортепиано II" оқу пәні интерпретация, парақтан оқу және орындау техникасы сынды үш негізгі салада студенттердің практикалық және шығармашылық дағдыларын дамытуға бағытталған. Оқушылар музыкалық есте сақтау мен орындау техникасын жақсартуға ықпал ететін күрделі репертуармен жұмыс істейді. Бұған қоса, курс студенттердің тәжірибесін байытатын және бірлескен орындау дағдыларын дамытатын ұжымдық (ансамбльдік) орындау сабақтарын қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Гармония 1

    «I гармония» курсының мақсаты музыкадағы гармоникалық құралдардың экспрессивтік мүмкіндіктері мен бейнелі-семантикалық мағынасы туралы түсінік қалыптастыру; музыкалық тіл жүйесін және ондағы үндестіктің орнын түсіну. Пән дыбыс ырғағы жүйесі туралы негізгі білім алуға, гармоникалық тілдің ең жалпы заңдылықтары туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи сольфеджио

    Курс сольфеджионың логикалық жалғасы болып табылады. Курстың мақсаты – студенттердің сольфеджио курсында алған есту және ән айту дағдыларын жетілдіру. Курс ХХ-XXI ғасырлардағы композиторлардың жаңа, заманауи интонациялармен байытылған музыкасының материалдарын игереді. Пәнді оқу барысында қазіргі композиторлық музыка негізінде музыкалық құлақтың, гармония сезімін, ырғағын, стилін дамытып, жетілдіре түсу байқалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор әрлендіру

    Курстың мақсаты студенттерге әртүрлі шығармаларды хор композицияларына ауыстыру бойынша білім мен практикалық дағдыларды беру. Пәннің міндеттері әр түрлі әдіс-тәсілдердмен хор өнерін меңгеру, хор шығармаларын өңдеу, кешенді теориялық, көркемдік және орындаушылық талдау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио

    Пәннің мақсаты – есту және ән айту дағдыларын дамыту және жетілдіру, сонымен қатар үнемі жаңартылып отыратын музыкалық тілде жұмыс істей алатын кәсіби құлақты тәрбиелеу. Құлақ режимдері, интервалдар, аккордтар, гармоникалық тізбектер арқылы анықтау мүмкіндігіне басты назар аударылады; гармоникалық, мелодиялық тізбектерді, музыкалық шығармаларды транспозициялау; бір және көп дауысты музыкалық диктанттардың жазбалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Хор жазу негіздері

    Курстың мақсаты – хор жазу техникасын меңгеру. Курс сонымен қатар студенттің вокалдық-хорлық интонациялық ойлау ерекшеліктерін мағыналы түсінуі, интонацияның ұжымдық табиғаты, жетекші дауыстылық пен әуен сияқты эстетикалық критерийлерді дұрыс түсінуі және т.б. міндеттерін қояды. Курстың негізгі міндеті-хор музыкасын жазу, хор өнерінің тарихы, теориясы мен практикасының негізгі мәселелерін зерттеуге, хор әдебиетін арнайы, бағытталған зерттеуге, хор партитураларының әр түрлі түрлерін оқуға және талдауға байланысты, хор шығармаларын өңдеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дыбыс режиссурасының негіздері

    Пәннің мақсаты-заманауи дыбыс режиссурасы негіздерін зерттеу. Пәннің міндеттеріне студенттердің дыбыстық құбылыстардың табиғатын, оларды адамның қабылдау ерекшеліктерін түсінуін қалыптастыру; дыбыс режиссурасының негізгі құралдарымен және студенттер өздерінің кәсіби қызметінде қолданатын заманауи дыбыстық жабдықтардың мүмкіндіктерімен танысу кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фортепиано III

    «Фортепиано ІІІ» пәнінің негізгі міндеті – студенттің пианистикалық шеберлігін дамыту, оларды кәсіби іс-әрекетке қажетті көлемде тереңдету. Музыкатанушының педагогикалық репертуарына, көзбен көріп оқу дағдыларын терең меңгеруге, ансамбльдік ойынға ерекше мән беріледі. Оқыту нәтижесі: фортепианода ойнаудың кәсіби дағдылары, музыкалық мәтінді сауатты оқу, сүйемелдеу және ансамбльдік музыканы ойнау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Міндетті фортепиано 3

    Міндетті фортепиано 3" курсы үш бағыт бойынша практикалық және шығармашылық дағдыларды дамытуды жалғастырады (интерпретация, парақтан оқу, техниканы дамыту). Музыкалық жады мен орындаушылық техниканы дамытуға арналған күрделі репертуар таңдалады; жаңа музыкалық шығармамен жұмыс істей білу және дайындық процесінің міндетін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Фольклордың музыкалық шығармаларын талдау

    Пәннің мақсаты – қазақ фольклорының музыкалық үлгілерін талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән «Қазақтың дәстүрлі музыкасы және фольклоры» курсының теориялық материалын бекітуге және қазақ музыкалық тілінің принциптерін меңгеруге бағытталған. Алынған білім мен дағдылар студенттің одан әрі зерттеушілік әрекетіне негіз болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазақ күйлерін талдау

    Пәннің мақсаты — қазақ күйінің музыкалық үлгілерін талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс теориялық білімді бекітуге және музыкалық материалмен практикалық жұмыс жүргізуге бағытталған. Оқу процесінде студенттер қазақ музыкалық тілінің негіздерін, күй талдау әдістерін меңгеріп, олардың құрылымдық және жанрлық-стильдік ерекшеліктерін анықтауды үйренеді. Алынған білім мен дағдылар студенттің ғылыми-зерттеу қызметіне негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Этносольфеджио

    Этносольфеджионың мақсаты – қазақ музыкалық тілін оның логикалық және құрылымдық заңдылықтарының жүйесін білу негізінде практикалық дамыту. Пән музыкалық білім, білік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, соның негізінде қазақ музыка тілі фольклорлық, көркемөнерпаздық және кәсіби шығармашылықта қызмет етеді. Пәннің орталығында қазақ музыкалық тілін дамыту тұр.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Композиция 3

    "Композиция 3" курсының мақсаты- Вариациялық дамудың әдісін игеру. Жеке немесе қарызға алынған тақырып бойынша белгілі бір орындаушылық құрамға арналған Вариациялық циклды құрастыру. Пән композиторлық қызметке қажетті білімді, дағдыларды игеруді жалғастыруда. Композиторлық шығармашылықтың әртүрлі салаларын (аспаптық, вокалдық, оркестрлік, хор, электронды музыка, театрға арналған музыка және т.б.) кезең-кезеңімен практикалық игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосымша музыкалық аспап 3

    "Қосымша музыкалық аспап 3" пәнінің міндеті студенттердің фортепианода ойнау дағдыларын дамыту, оларды кәсіби қызметке қажетті көлемде тереңдету. Арнайы назар қағаздан оқу дағдыларын терең меңгеруге және ансамбльдік ойнауға бөлінеді. Оқу нәтижелері: фортепианода кәсіби ойнау дағдылары, ноталық мәтінді дұрыс оқу және ансамбльде ойнау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Дәстүрлі қазақ музыкасын талдау

    Пәннің мақсаты – қазақтың дәстүрлі әндерін талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер қазақ әнінің музыкалық тілінің принциптерін меңгереді. Режим, ырғақ (поэтикалық метрге қатысты), құрылым, интонация ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Аспаптандыру I

    Пәннің мақсаты - әр түрлі формадағы оркестрлік шығармалардың, соның ішінде ең үлкені-симфониялық және опералық шығармалардың партитураларында жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды беру. Нәтижесінде студенттер барлық оркестрлік аспаптардың мәнерлі және техникалық мүмкіндіктерін, әр түрлі стильдегі тембрлерді үйлестірудің негізгі принциптерін біледі. Оркестр құрылымының қасиеттері және оның негізгі компоненттері зерттеледі. Оркестр матасын дамыту әдістері. Оркестрлік драматургия туралы түсінік. Ішекті оркестрге арналған пьесалар мен фортепиано шығармалардың үзінділерін практикалық аспаптау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазақ музыкасының тарихы I

    Пән қазақ халқының дәстүрлі музыкасының ерекшеліктерін, кәсіби әншілік және аспаптық мәдениеттің жанрларын зерттейді. Ерекше назар халық кәсіби әндеріне, олардың пайда болу тарихына, семантикасына және музыкалық-өрнектік құралдарының жүйесіне аударылады. Курс барысында қазақ күйіне, оның семантикасына, тақырыбына, жанрына, образдарына және композициялық ерекшеліктеріне жеке көңіл бөлінеді. Курстың соңғы бөлімінде қазақ эпосы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фортепиано IV

    Курс студенттерді еуропалық музыка мәдениетімен және қазақ фортепиано музыкасымен таныстырады. Бұл тек студенттердің музыкалық көкжиектерін кеңейтіп қана қоймай, сонымен қатар олардың техникалық дағдыларын, координациясын дамытады және музыкалық негіздерін бекітеді. Ал курс шеңберіндегі ансамбльде ойнау коммуникативті дағдыларды жақсартады және орындаушылардың музыкалық құлағын дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Аспаптандыру 2

    Барлық оркестрлік аспаптардың мәнерлі және техникалық мүмкіндіктерін және әр түрлі стильдегі тембрлерді біріктірудің негізгі принциптерін зерттеуді жалғастыру. Валторна мен Ағаш үрмелі аспаптар тобына арналған пьесалар мен фортепиано шығармаларынан үзінділердің практикалық аспаптау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студенттер экономика және кәсіпкерлік негіздері бойынша теориялық және практикалық білім алады. Бизнес, кәсіпкерлік түрлері, қаржы жүйесі, тайм-менеджмент, жобаны басқару, келіссөз жүргізу, көпшілік алдында сөйлеу және қаржылық сауаттылық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ музыкасының тарихы II

    "Қазақ музыкасының тарихы II" ән және аспаптық өнер тұлғаларына арналған. Пән студенттердің музыкалық, жалпы интеллектуалдық ой-өрісін, азаматтық және музыкалық-тарихи үдеріс туралы жүйелі білімдерін кеңейтеді. Студенттер аспаптық дәстүрдің ерекшеліктері, жарқын күйлердің мәні, өмірі мен шығармашылығы туралы білім алады. Атақты күйшілердің күйлерін есту, түсіну, талдау қабілеті мен шеберлігіне ерекше мән беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларды талдау

    Пән музыкалық формалардың қалыптасу принциптері мен типологиясы туралы білімді қалыптастыруға және оларды нақты музыкалық материалға іс жүзінде қолдануды қалыптастыруға бағытталған. Курсты өту нәтижесінде студент музыкалық шығарманың құрылымының заңдылықтарын, пішіндеу принциптерін, музыкалық формадағы бөліктердің қызметін, музыкалық мәнерлеу құралдарын, музыкалық синтаксис негіздерін білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Гармония 2

    «Гармония II» пәні академиялық музыкадағы гармонияның негізгі стильдік үлгілері (классицизм, романтизм, импрессионизм), гармонияның экспрессивті және қалыптастырушы рөлі, музыкалық стильдер, жалпы музыканың экспрессивті құралдары жүйесі туралы түсініктерді қалыптастырады. Курсты аяқтағаннан кейін студент гармонияның теориясы мен тарихын, әртүрлі стильдер мен дәуірлердің музыкалық үлгілерін гармониялық талдау әдістемесін білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Композиция 4

    Композиторлық қызмет үшін қажетті білімді, дағдыларды игеруді жалғастыру. Композиторлық шығармашылықтың әртүрлі салаларын (аспаптық, вокалдық, оркестрлік, хор, электронды музыка, театрға арналған музыка және т.б.) кезең-кезеңімен практикалық игеру. Дауыс пен фортепианоға (немесе камералық ансамбльге)арналған вокалдық цикл жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі

    «Экология, тұрақты даму және өмір қауіпсіздігі» курсының мақсаты тұрақты даму мақсаттары контекстінде студенттердің өмірі мен денсаулығын қорғау, экологиялық сауаттылығын дамыту дағдыларын дамыту. Курс өмір қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғаудың барлық аспектілерін, соның ішінде экологиялық проблемаларды, оларды шешу жолдарын және төтенше жағдайларда адамдарды қорғауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Міндетті фортепиано 4

    "Міндетті фортепиано 4" пәнінің міндеті студенттің пианистикалық дағдыларын дамыту, оларды кәсіби қызметке қажетті көлемде тереңдету болып табылады. Тарихи аспектіде композиторлық стильдерді, жанрлар мен формаларды бағдарлай білу, парақтан оқу дағдыларын, ансамбльдік ойынды терең меңгеру. Оқу нәтижелері: фортепианода ойнаудың кәсіби дағдылары, музыкалық мәтінді сауатты оқу, сүйемелдеу және ансамбльдік музыка.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Партитураларды оқу 1

    Симфониялық партитураларды оқу тәсілдерін, әдістері мен дағдыларын практикалық игеруге бағытталған пән. Студенттер партитураны "естуді", оның биіктігін, тембрін және динамикалық дыбысын, сондай-ақ фактураның егжей-тегжейін ойша елестетуді үйренуі керек. Пәннің мазмұнына тарихи тәжірибеде аспаптық-оркестрлік ойлауды дамыту процестерін зерттеу кіреді. "До" альт, тенор кілттерін зерттеу . Альт және тенор кілттерін қосу. Ішекті квартетке арналған партитураларды оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Қосымша музыкалық аспап 4

    «Қосымша музыкалық аспап 4» пәнін оқытудың мақсаты – студенттерді фортепианода орындаушылық дағдыларын меңгеруге дайындау. Интерпретация дағдыларын меңгеру, қағаздан оқу, сондай-ақ техника дамытуды көздейді. Музыкалық есте сақтау мен орындаушылық техниканы дамыту үшін репертуар таңдалады. Бұл пәнді оқу болашақ музыка мұғалімінің музыкалық көкжиегін кеңейту және эстетикалық-художестволық сана-сезімін тәрбиелеу үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән Қазақстан Республикасындағы саяси жүйенің негіздерін және азаматтардың құқықтық жағдайын, сондай-ақ мемлекеттік және басқару органдарының қызметін зерттеуге бағытталған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатқа, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тетіктеріне және оның пайда болуына ықпал ететін факторларды талдауға ерекше назар аударылады. Студенттер сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарын талдау, сыбайлас жемқорлықты өлшеу әдістерін қолдану, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің ұлттық заңнамасымен және халықаралық стандарттарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аспаптандыру 3

    Симфониялық партитураларды оқу тәсілдерін, әдістері мен дағдыларын практикалық меңгеруді жалғастыру. Мыс үрмелі аспаптарға арналған жеке шығармаларды оқу. А, D, E, Es, F құрастыру. Шағын симфониялық оркестрге арналған партитураларды оқу. Үлкен симфониялық оркестрге арналған партитураларды оқу. Продолжение практического освоения приёмов, методов и навыков чтения симфонических партитур.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Композиция 5

    Қазақ композиторлық мектебінің дәстүрлерін және әлемдік музыкалық шығармашылықтың үздік жетістіктерін меңгеру. Қиындыққа байланысты өсіп келе жатқан шығармашылық тапсырмаларды орындау процесінде өзіндік жазу стилін анықтау. Соната формасының құрылымындағы заңдылықтарды игеру. Музыкалық ойды дамыту әдістерін және соната формасының мысалында жеке құрылыстарды салыстыру әдістерін зерттеу. Фортепианоға немесе жеке аспапқа және фортепианоға арналған сонаталық аллегро (немесе модерато) композициясын жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық шығармаларды талдау II

    «Музыкалық шығармаларды талдау II» пәні музыкалық шығармаларды тұтас, жанрлық, интонациялық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент орта ғасырлардан қазіргі уақытқа дейінгі музыкалық формалардың тарихы мен теориясын білуі, әртүрлі тарихи дәуірлердегі, стильдегі, жанрдағы музыкалық шығармаларды тарихи-эстетикалық контексте талдай білуі; музыкалық формаларды талдау әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фортепиано V

    Пәннің мақсаты-дайындық барысында әр түрлі формадағы шығармаларды, стильдерді және композитордың бағыттарын қамтитын бағдарламаны оқып үйрену; орындаушылық шеберліктің білімін, іскерлігін және дағдыларын дамыту; өзіндік музыкалық ойлау, шығарманың мазмұнын, формалары мен стилін түсіну;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Әлем музыкасының тарихы I

    «Әлем музыкасының тарихы I» пәні ежелгі дәуірден Классицизм дәуіріне дейінгі көркем стильдердің және композиторлық шығармашылықтың негізгі даму кезеңдерін мәдени-эстетикалық және тарихи контексте зерттеуге арналған. Пәннің мақсаты — студенттерге кәсіби музыкалық мәдениеттің тарихи даму логикасын, халықтық және кәсіби шығармашылықтың өзара әрекеттесуін, оның көркем құралдарын, жанрлары мен түрлерін, сондай-ақ ұлы композиторлардың шығармашылығының қоғамның рухани өміріне әсерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Партитураларды оқу 2

    Симфониялық ұпайларды оқу тәсілдерін, әдістері мен дағдыларын практикалық игеруді жалғастыру. Ішекті оркестрге арналған шығармаларды оқу. Партитураларын парақтан оқу дағдыларын игеру. Аранжировка техникасында дағдыларды дамыту. Ағаш үрмелі аспаптарды транспозициялау. Транспозициялық партияларды зерттеу. Продолжение практического освоения приёмов, методов и навыков чтения симфонических партитур.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Композиция және музыкалық-теориядық пәндерін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты композицияны және музыкалық-теориялық пәндерді оқыту әдістемесін зерттеу болып табылады. Білім беру процесін құрудың нысандарын, бағыттары мен әдістерін басшылыққа алу қабілеттерін дамытуға бағытталған. Пәннің міндеттеріне жүйенің әртүрлі кезеңдерінде теориялық пәндерді оқытудың негізгі мәселелерімен танысу, Әртүрлі типтегі оқу сабақтарын өткізудің формалары мен әдістерін игеру, алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды нақты оқу процесінде қолдану кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано 5

    "Міндетті фортепиано 5" пәнінде маңызды рөл ансамбльдік ойынға беріледі. Әр түрлі құрамдағы ансамбльдерде фортепианода сүйемелдеуді жүйелі түрде орындау студентке бірге ойнау дағдыларын береді, сонымен қатар әр түрлі музыкалық тембрлерді есту қабілетін дамытады. Инструменталистерге фортепиано сүйемелдеуімен жеке партияны жеңіл нұсқада біріктіру, сондай-ақ оны фортепианода сүйемелдеу арқылы дауыспен ойнату, сондай-ақ фортепианода аспаптық ансамбльдердің қарапайым партитураларын ойнау мүмкіндігі қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Компьютерлік музыканың теориясы мен тәжірибесі 1

    Пән болашақ композитордың өзінің кәсіби қызметінде музыкалық-компьютерлік бағдарламаларды қолданудағы теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың практикалық бөлігі FL Studio және Cubase бағдарламаларында негізгі дағдыларды игеруге негізделген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрондық музыка 1

    Курстың мақсаты-болашақ композиторды музыкалық-компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып электронды композициялар жасауға дайындау. Пән электронды музыканың даму кезеңдерін және электронды музыкалық аспаптардың мүмкіндіктерін зерттейді. Курстың практикалық бөлігі Clavinova электронды музыкалық аспабымен және Cubase бағдарламасымен жұмыс істеудің негізгі дағдыларын игеруге негізделген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосымша музыкалық аспап 5

    "Қосымша музыкалық аспап 5" пәні фортепиано аспабында орындаушылық және шығармашылық дағдыларды дамыту процесін жалғастырады. Интерпретация дағдыларын терең меңгеру, партитураны көз алдымен оқу және техниканы дамыту. Оқытудың нәтижелері: фортепиано аспабында кәсіби орындаушылық дағдылар, ноталық мәтінді сауатты оқу және ансамбльде орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Электрондық және компьютерлік музыка 1

    Пән электронды музыканың даму кезеңдерін және компьютердің музыкалық мүмкіндіктерін зерттейді. Курстың практикалық бөлігі Cubase бағдарламасында негізгі жұмыс дағдыларын игеруге негізделген. Композиторлық тәжірибеде қолданылатын басқа музыкалық және компьютерлік бағдарламалар да зерттеледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аспаптандыру 4

    Оркестрлік ойлаудың негізгі заңдылықтарын зерттеуді жалғастыру, технологиялық әдістердің көркемдік мақсатын ашу. Үлкен симфониялық оркестр. Үлкен симфониялық оркестрге арналған Шопен, Шуман, лист, Чайковский және басқа композиторлардың шығармаларынан тапсырмалар, фортепианолық пьесалар мен үзінділерді аспаптау.. Қазіргі заманғы аспаптаудағы негізгі тенденциялар мен бағыттар. Партитураларды тұтас талдау. Ірі симфониялық формалардың драматургиясындағы аспаптаудың рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Электрондық музыка 2

    Пән электронды музыканың даму кезеңдерін және электронды музыкалық аспаптардың мүмкіндіктерін зерттейді. Курстың практикалық бөлігі Clavinova электронды музыкалық аспабымен және Cubase бағдарламасымен жұмыс істеу дағдыларын терең зерттеуге негізделген. Студент әр түрлі электронды музыкалық аспаптарды қолдана отырып, Cubase музыкалық бағдарламасында электронды композициялар жасай білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Композиция 6

    Қазақ композиторлық мектебінің дәстүрлерін және әлемдік музыкалық шығармашылықтың үздік жетістіктерін игеруді жалғастыру. Қиындыққа байланысты өсіп келе жатқан шығармашылық тапсырмаларды орындау процесінде өзіндік жазу стилін анықтау. Фортепианоға, скрипкағ, виолончельге және Ішекті квартетке немесе триоға арналған әр түрлі формаларды қолдана отырып шығармалар жазу. Камералық-аспаптық жанрдың ерекшелігін және таңдалған құрамды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Джаз әрлендіру 1

    "Джаз әрлендіру I" пәні джаз стиліндегі аранжировкаларды жасау принциптерін зерттеуге арналған. Курста джаздық гармония, ритмика, фактура, дауыс жүргізу және әртүрлі құрамдар үшін аспаптау ерекшеліктері қарастырылады — кіші ансамбльдерден бастап биг-бендке дейін. Арнайы назар түпнұсқа джаздық аранжировкаларды талдауға және сипаттамалық стильдік тәсілдерді меңгеруге бөлінеді. Курс джаздық композиция және аранжировка саласында практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, музыкалық ойлауды, шығармашылық бастаманы дамытуға және кәсіби көкжиегін кеңейтуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестрлік стильдер тарихы 1

    Бұл курстың мақсаты - тарихи тәжірибеде аспаптық-оркестрлік ойлауды дамыту процестерін жан-жақты зерттеу. Курстың мазмұны оркестр матасының құрылымын функционалды түсіну принциптері қалыптасқан XVII-XIX ғасырлардағы музыкалық мұраға бағытталған. Зерттеу пәні - оркестр өнерінің даму тарихы, оркестрдің пайда болуынан қазіргі кезеңге дейінгі эволюциясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әрлендіру 1

    «Әрлендіру 1» пәні эстрадалық-симфониялық құрамға арналған аранжировкалау принциптерін теориялық және практикалық тұрғыда зерделеуді қамтиды. Стильдер, техникалар, аспаптау заңдылықтары мен музыкалық материалды бейімдеу әдістері қарастырылады. Ерекше назар қазіргі музыкалық тәжірибеде аранжировкалық шешімдерді қалыптастыратын объективті факторларды талдауға аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Полифония

    «Полифония» пәні полифониялық музыканың жанрлары мен формалары туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Негізгі назар студенттердің полифониялық жазу техникасын меңгеруіне, шағын полифониялық формаларды (XVI ғасырдағы қатаң стильдегі шығармалардың көркемдік үлгілері бойынша, классикалық еркін жазу) құрастырумен байланысты полифониялық әдістерді тәжірибеде қолдануға бағытталған. XVII – XVIII ғасырлар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Партитураларды оқу 3

    Симфониялық партитураларды оқу тәсілдерін, әдістері мен дағдыларын практикалық игеруді жалғастыру. Әр түрлі - В, А, D, Е, Еs, F құрылымдарда мыс үрмелі аспаптарға арналаған жеке шығармаларды транспозициялау және оны оқу. Шағын симфониялық оркестрге арналған партитураларды оқу. Үлкен симфониялық оркестрге арналған партитураларды оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Электрондық және компьютерлік музыка 2

    Электрондық музыка үлгілерін зерттеуді жалғастыру және компьютердің музыкалық мүмкіндіктерін дамыту. Курстың практикалық бөлігі Ableton бағдарламасында негізгі жұмыс дағдыларын игеруге негізделген. Композиторлық тәжірибеде қолданылатын басқа музыкалық және компьютерлік бағдарламалар да зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем музыкасының тарихы ІІ

    "Әлемдік музыка тарихы II" пәні ХІХ ғасырдан ХХ ғасырдың 20-жылдарына дейінгі әлеуметтік процестер, көркемдік үрдістер, академиялық жанрлар мен композиторлардың шығармашылығы контекстіндегі музыкалық өнердің эволюциясын зерттеуге арналған. Пәннің мақсаты-композитордың кәсіби қызметіне қажетті білімді қалыптастыру; өзекті мәселелер шеңберіне енгізу, әртүрлі композиторлық мектептер мен бағыттардың стильдері туралы түсініктерді кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік әрлендіру 1

    «Компьютерлік әрлендіру I» пәні электронды композициялар мен аранжировка жасау үшін музыкалық және компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеудің негіздерін меңгеруге бағытталған. Студенттер электронды музыканың дамуын және қазіргі технологиялардың мүмкіндіктерін, оның ішінде ЖИ-ды зерттейді. Негізгі назар Cubase және басқа ЖИ қолдайтын бағдарламаларды меңгеруге аударылады, олар әуендер, ритмдер және эффектілерді генерациялау арқылы өндіріс процесін және шығармашылық әлеуетті арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Компьютерлік музыканың теориясы мен тәжірибесі 2

    Пән электронды музыканың даму кезеңдерін және компьютердің музыкалық мүмкіндіктерін зерттейді. Курстың практикалық бөлігі FL-studio,Cubase, Ableton бағдарламаларында негізгі жұмыс дағдыларын игеруге негізделген. Композиторлық тәжірибеде қолданылатын басқа музыкалық және компьютерлік бағдарламалар да зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Джаз әрлендіру 2

    "Джаз әрлендіру II" пәні джаз композициясының күрделі аспектілерін, соның ішінде кеңейтілген гармония, полиритмия және түрлі құрамдар үшін күрделі инструментировка жасауды зерттеуді жалғастырады. Пән фьюжн мен авангард сияқты заманауи джаз стильдерін қамтиды, камералық және үлкен ансамбльдер үшін аранжировкалар жасау дағдыларын дамытуға, сондай-ақ шығармашылық тұрғыдан дамуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фильмнің музыкалық композициясы

    Пән студенттің киноға арналған музыкалық композицияны практикалық игеруіне бағытталған. Сабақтың негізгі формасы-музыкалық шығармаларды құрастыру және егжей-тегжейлі талдау. Сонымен қатар, мұғалім сабақта музыкалық форма, жазу технологиясы мәселелері бойынша теориялық материалдарды баяндайды, студенттердің шығармаларында музыкалық ойды ұсынудың мүмкін нұсқаларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Джаз және эстрадалық композиция

    Пән практикалық сабақ түрінде өткізіледі, оның барысында білім алушы джаз шығармаларының стилдік Талдау әдістемесін меңгеруі және оны практикалық жұмыста қолдануы тиіс. Студенттер сабақтарда оркестрлік пьесалар мен шығармаларға талдау жасайды, Биг-Бэнд, ЭЖО үшін фортепиано партитурасына арналған жазбаша аудармалар жасайды, оқу әдебиетін оқиды, сыныпта оқытылатын шығармалардың музыкалық мысалдарын тыңдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Полифония 2

    «Полифония II» курсы полифониялық техниканы, текстура мен форманы, полифониялық стильдерді зерттеуді жалғастырады. Пәнді меңгеру барысында студент әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі музыканы полифониялық талдау дағдыларын меңгереді, орта ғасырлардан қазіргі уақытқа дейінгі полифониялық музыканың даму тарихын біледі. Курс полифониялық музыкалық ойлауды дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік әрлендіру 2

    «Компьютерлік әрлендіру II» пәні заманауи музыкалық продакшн әдістерін тереңдетіп үйренуге бағытталған. Курс аясында студенттер Cubase және басқа кәсіби DAW бағдарламаларында аранжировка, микшлеу және мастерингтің жетілдірілген тәсілдерін меңгереді. Ерекше назар жасанды интеллект технологияларын стильдік талдау, күрделі музыкалық элементтерді генерациялау және шығармашылық процесті оңтайландыру үшін пайдалануға аударылады. Курс көпқабатты аранжировкалар жасауды, тірі аспаптарды интеграциялауды және тректерді цифрлық платформаларда жариялауға дайындауды үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заман музыкасы 1

    «Қазіргі заман музыкасы» пәні ХIХ-ХХ ғасырлар тоғысындағы, сондай-ақ ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы шетелдік музыка өнерінің негізгі бағыттары, стильдік тенденциялары туралы білімді қалыптастырады. Курс оның көрнекті өкілдерінің жұмысын зерттейді. Курс материалы ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы шетелдік музыка мәдениетінің негізгі құбылыстарын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    «Арнайы педагогикалық дайындық» кәсіптік оқыту саласындағы практикалық және әдістемелік тәжірибені қорытындылайды, музыкалық-педагогикалық қабілеттерін, шығармашылық және дербестігін дамытады. «Арнайы педагогикалық дайындық» музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи циклдегі пәндерді оқыту әдістемесінде білім, білік, дағдыны тереңдетіп, жүйелейді. Бұл пән музыкалық педагогика саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыруға қызмет етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Театрға арналған музыкалық композиция

    "Театрға арналған музыкалық композиция" курсының мақсаты – студенттің театрға арналған Музыка композициясын іс жүзінде игеруі. Пәнді оқу барысында театр музыкалық өнерінің даму тарихы, театр академиялық музыкасының негізгі жанрлары, театрға музыка жазған композиторлар туралы түсінік қалыптасады. Сабақтың негізгі формасы-музыкалық шығармаларды құрастыру және егжей-тегжейлі талдау. Сонымен қатар, мұғалім сабақта музыкалық форма, жазу технологиясы мәселелері бойынша теориялық материалдарды баяндайды, студенттердің шығармаларында музыкалық ойды ұсынудың мүмкін нұсқаларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы шетел музыкасының тарихы 1

    «Шетел музыкасының тарихы» академиялық пәні шет елдердегі өнер ағымдарын, академиялық жанрларды және композиторлар шығармашылығын зерттеуге арналған. Пән ежелгі дәуірден классикаға дейінгі әлеуметтік процестер контекстіндегі шет елдердің музыкалық өнерінің эволюциясына бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы пәндерді инклюзивті оқыту әдістемесі

    Арнайы пәндерді инклюзивті оқыту әдістемесін меңгеру, кәсіби даярлық саласындағы практикалық және әдістемелік тәжірибені жинақтау. Музыкалық-педагогикалық қабілеттерді, креативтілікті және дербестікті дамыту. Музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқыту әдістемесі бойынша білім мен дағдыларды тереңдету және жүйелеу. Музыкалық педагогика саласында әртүрлі білім алушылармен жұмыс істеуге кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әрлендіру 2

    "Әрлендіру 2" пәні оркестрлердің күрделі құрамдарына арналған аранжировканы тереңдетіп үйретуді мақсат етеді, соның ішінде джаз, эстрада және симфониялық оркестрлер. Аспаптау әдістері, гармония, полифония сияқты күрделі техника түрлері зерттеледі, сондай-ақ заманауи музыкалық индустрияның технологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, инновациялық аранжировка жасау тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Композиция 7

    Қазақ композиторлық мектебін игеруді және әлемдік музыкалық шығармашылықтың үздік жетістіктерін жалғастыру. Қиындықпен өсіп келе жатқан шығармашылық тапсырмаларды іске асыру процесінде өзіндік жазу стилін анықтау, қазіргі заманғы дыбыстық бейнелеудің әртүрлі құралдарын игеру. Үлкен формалармен жұмыс жасау. Түлектің таңдауы бойынша симфония, оркестрге арналған концерт, аспаптық концерт, оратория, кантата, музыкалық-сахналық шығарма жазу. Жанрлардың ерекшеліктерін түсіну, даму құралдарын пайдалану шеберлігі (қазіргі заманғыдан басқа), бірыңғай форма мен драматургия құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропалық емес музыкалық мәдениет 1

    Пән еуропалық емес музыкалық мәдениеттердің тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер еуропалық емес елдердің музыкалық мәдениеттерінің негізгі ұғымдарын, стильдері мен бағыттарын меңгереді, еуропалық емес музыкалық мәдениеттердің типологиясын түсінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік стильдер тарихы 2

    Бұл курстың мақсаты – аспаптық-оркестрлік ойлауды дамыту процестерін жан-жақты зерттеуді жалғастыру, оның қазіргі жағдайын бағалау және аналитикалық дағдыларды, сондай-ақ осы саладағы музыкалық-теориялық білімді игеру. Курстың мазмұны ХХ-ХХІ ғасырлардағы музыкалық мұраға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жаңа музыканы практикалық талдау

    Курстың мақсаты – XX-XXI ғасырлардағы композиторлардың жаңа музыкасын зерттеу және практикалық талдау. Пән студенттің музыкалық мазмұны, құрылымы, формалары, музыкалық-экспрессивті құралдар жүйесі, сондай-ақ ритмикалық ерекшеліктері тұрғысынан жаңа музыканы іс жүзінде игеруіне бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Композиция 8

    Қазақ композиторлық мектебін игеруді және әлемдік музыкалық шығармашылықтың үздік жетістіктерін жалғастыру. Қиындықпен өсіп келе жатқан шығармашылық тапсырмаларды іске асыру процесінде өзіндік жазу стилін анықтау, қазіргі заманғы дыбыстық бейнелеудің әртүрлі құралдарын игеру. Оркестрлеу. Партитураны құру. Музыкалық драматургия тұрғысынан өз композициясын түсіну, партитура мәтінінде мүмкін болатын түзетулер. Орындауға дайындық: оркестрлік дауыстарды түзету, орындаушылармен жұмыс жасау (шығарманы фортепианоға аудару арқылы көрсету мүмкіндігімен).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы

    Заманауи технологияларды, оның ішінде деректерді өңдеу, болжау және шешім қабылдау үшін жасанды интеллектті пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізу үдерісін меңгеру. Зерттеу кезеңдерін зерделеу, дербес талдау, сыни ойлау және дәлелді қорытынды жасау дағдыларын дамыту. Пән заманауи цифрлық құралдарды ғылыми тәжірибеге енгізе алатын зерттеушіні қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Қазіргі композиция теориясы

    Пәннің мақсаты – студенттердің қазіргі композиция теориясы бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер заманауи композиторлық техникаларымен және осы әдістемелер жүзеге асырылатын қазіргі авторлардың музыкалық шығармаларымен танысады. Қазіргі заманғы композицияны оқу студенттердің қазіргі композиторлық шығармашылықтың күрделі құбылыстарын музыкалық-теориялық талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми зерттеудің негіздерін меңгеру, жасанды интеллектті пайдалана отырып, мәселе қою, деректерді талдау және өңдеу әдістерін үйрену. Зерттеуді жоспарлау, гипотезаларды логикалық тұрғыда құру және қорытындыларды дәлелді негіздеу дағдыларын қалыптастыру. Пән сыни ойлау, ақпаратты өздігінен іздеу және ғылыми тәжірибеде цифрлық құралдарды қолдану қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • ХХ ғасыр музыкасындағы полифония

    Пәннің мақсаты – полифонияны жан-жақты зерттеу және ХХ ғасырдағы музыкалық шығармаларды талдау. Пән студенттердің музыкалық ой-өрісін кеңейтуге және байытуға, оларды ХХ ғасыр шығармаларымен олардың ұйымдастыру және жазу техникасының өзіне тән принциптерімен таныстыруға бағытталған. Курстың мазмұны: ХХ ғасыр музыкасының полифониялық және музыкалық түрлерін тереңдетіп оқыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Музыкалық-теориялық жүйелер

    Курс музыка ғылымының мәселелерімен оның маңызды құбылыстарымен таныстыруға бағытталған. Музыкалық-теориялық жүйелердің негізгі ережелері мен концепцияларын қамту, музыка теориясының дамуының маңызды кезеңдерін зерттеу басты орын алады. Курстың тақырыбы шын мәнінде олардың тарихи дамуындағы музыкалық-теориялық жүйелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы композиция техникасы

    XX–ғасырдағы композиторлар ашқан техникалық әдістерді меңгеру қазіргі заманғы композиторлық қолөнердің ажырамас бөлігі болып табылады. "XX ғасырдағы композиция техникасы" курсында заманауи музыканың барлық негізгі бағыттары мен оны құрастыру әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заман музыкасы 2

    «Қазіргі заман музыкасы 2» курсы ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХI ғасырдың басындағы тарихи және әлеуметтік-мәдени контекст пен музыканың негізгі бағыттарын зерттеуге арналған. ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХI ғасырдың басындағы Батыс және Шығыс Еуропа елдерінің музыкасы зерттеледі. Курс Францияның, Австрияның, Германияның, Италияның, Англияның, Венгрияның, Польшаның ұлттық композиторлық мектептерін, сондай-ақ музыкалық авангардтың даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі композиторлық және орындаушылық техникалар

    Дәстүрлі және заманауи техникалық әдістерді меңгеру композиторлық қолөнердің негізгі компоненті болып табылады. "Заманауи композиторлық және орындаушылық техникалар" курсын оқу барысында олар жасаушы мен орындаушының бірлескен күш-жігерінің арқасында аспаптың мүмкіндіктері мен оның бейнелі-экспрессивті мүмкіндіктері кеңейген кезде тікелей бірлесіп құру кілтінде орындаушылармен жұмыс істеу дағдыларымен табиғи түрде толықтырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жобасы

    Ғылыми-зерттеу жобасын әзірлеу принциптерін, оның ішінде деректерді талдау мен шешімдер табуда жасанды интеллектті қолдану мүмкіндіктерін меңгеру. Ғылыми зерттеудің ерекшеліктерін зерделеу, сыни ойлау, ақпаратты өз бетінше іздеу және шығармашылық шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Пән заманауи ғылыми аппараты бар зерттеушіні тәрбиелеуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • ХХ ғасырдағы шетел музыкасының тарихы 2

    "Шетел музыкасының тарихы II" курсының мақсаты шет елдердің көркемдік үрдістерін, академиялық жанрларды және ХІХ – ХХ ғасырдың басындағы композиторлардың шығармашылығын зерттеуді жалғастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында музыкалық өнердің даму тарихы, логикасы, заңдылықтары, музыкалық-тарихи процестердің негізгі кезеңдері, академиялық музыканың негізгі жанрлары, ұлттық-композиторлық мектептердің өкілдері туралы; музыкалық шығармалар туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Еуропалық емес музыкалық мәдениет 2

    Пәннің мақсаты – еуропалық емес музыкалық мәдениеттердің тарихи дамуының зерттеуді жалғастыру. Пән ислам мемлекеттерінің, сондай-ақ Үндістанның музыкалық мәдениетін зерттеуге бағытталған. Қытай, Корея және Жапония. Сондай-ақ курста студенттер Таяу, Орта және Қиыр Шығыс елдерінің музыкалық мәдениеттерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолданады және ұстанады. Бизнес-жоспарлар жасайды, оны жүзеге асыру жолдарын табады. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін біледі.
  • Музыкалық шығармаларды жазу, музыкалық шығармаларды аранжировкалау мен қайта жазуды жасау, ішкі есту арқылы мәтінді көзбен оқу арқылы түрлі күрделіліктегі партитураларды еркін меңгеру.
  • Композицияны және арнайы музыкалық-теориялық пәндерді оқыту дағдыларына ие болу; музыканы жазудың заманауи принциптері мен оларды қолданудың әртүрлі техникаларын меңгеру; инклюзивті оқытудың негіздерін білу.
  • Музыкалық мәдениеттің, оның ішінде қазіргі заманғы музыканың дамуының негізгі кезеңдерін және оның жарқын үлгілерін білу; орындаушылық және ғылыми қызметте пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана білу; музыкатану әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларына ие болу; музыкалық мәдениеттің дамуындағы тарихи жолдар мен заңдылықтарды, жетекші шығармашылық бағыттарды, бұқаралық музыкалық мәдениеттің идеялық және эстетикалық негіздері мен музыкалық-өрнектік ерекшеліктерін білу; кәсіби орындаушылық, ғылыми және зерттеу қызметінде жасанды интеллект технологияларын қолдана білу.
  • Гармоникалық негіздің барлық құрамдас элементтерін өз бетінше талдай білу, оқу процесін жоспарлау үшін музыкалық шығарманың, композитордың, дәуірдің гармоникалық стилі бойынша қорытуды жасай білу. 20-21 ғасырдың басындағы композиторлардың музыкалық шығармаларын талдау, интонациялау, жазу, сольфеджирлеу білу .
  • Орындаушылық интерпретацияның, ұлттық мектептердің, орындаушылық стильдердің ерекшеліктерін талдау және бағалау әдіснамасын практикалық қызметте пайдалану тәсілдері мен әдістерін білу. Кәсіби қызметте құралдың құрылысы және құралмен жұмыс істеу негіздері туралы білімді пайдалану дағдыларын меңгеру.
  • Әр түрлі стильдер, жанрлар мен бағыттарын қамтитын репертуарларды және фортепианода ойнау негіздерін білу; парақтан оқу әдістемесін және фортепианода эскиздік өту шығармаларды білу.
  • Дыбысты сандық форматқа түрлендіру негіздерін білу; музыканы жазу мен ойнатудың негізгі форматтары; дыбыс жазу мен композицияда қолданылатын заманауи ноталық редакторлар мен кәсіби бағдарламалар; дыбыс файлдарымен және MIDI-файлдармен жұмыс істеу негіздері; дыбыс жазу бағдарламаларымен жұмыс істей білу; ноталық редакторлармен жұмыс істеу.
  • Дирижерлаудың мануалды техникасының негізгі элементтерін, дирижерлік қозғалыстардың технологиялық және физиологиялық негіздерін , дирижерлік аппараттың жұмыс істеу негіздерін, дирижерлік қимылдың құрылымын, дирижерлік схемаларды білу. Музыкалық шығармамен жұмыс жасауда дирижерлеу техникасын , техникалық және көркемдік міндеттерді шешу дағдыларын меңгеру.
Top