8D03107 Этносаясаттағы дипломатия және менеджмент в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дипломатия мен этносаяси үдерістерді басқару саласында тұлғалық, жалпымәдени және кәсіби құзыретке ие, әлемдік этносаяси трендтерді мониторингқа және ерекшеліктерін кәсіби бағалауға қабілеті бар, дипломатия құралдарын қолдана отырып этносаяси үдерістерді реттеу, халықаралық ұйымдар және басқа да жүзеге асу аясында, дипломатияда және мемлекеттік секторда аналитикалық, сарапшылық жұмыс жасай білетін, бәсекеге қабілетті PhD-докторларын дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D064 Халықаралық қатынастар
-
Білім беру саласы 8D03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 8D031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
Мемлекетаралық ынтымақтастықтағы жариялылық және мәдени дипломатия
Мақсат-өзара әрекеттесу құралы ретінде қоғамдық және мәдени дипломатияны зерттеу. Бұл ретте мемлекеттік субъектілер мен үкіметаралық ұйымдардың, мемлекеттік емес субъектілердің рөлі қаралатын болады. Курс мәселелік жағдайларды шешу үшін мәдени және қоғамдық дипломатияны қолдану жағдайларын қарастырады және қоғамдық, мәдени дипломатияның құралдары мен әдістерін таңдау және қолдану дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Курс жалпы ішкі академиялық мәдениетті, сонымен қатар докторанттар үшін академиялық хаттарды жазудың мамандандырылған түрлерін дамытуды қамтамасыз етеді. Академиялық жазудың нәтижесі (аңдатпа, эссе, мақала, оқу-әдістемелік құрал, оқу құралы, кітап, академиялық журнал, диссертация) академиялық көзқарасты, құрылымды, адалдықты (плагиат) сақтап, саланың тілдік терминдерін дұрыс қолдана отырып жазылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік сыртқы саясаттағы діни фактор
Пәннің мақсаты – мемлекеттердің сыртқы және ішкі саясатындағы діннің рөлі туралы тұтас көзқарас, жүйелі білім беру. Курс діни факторды өзекті етудің тарихи-өркениеттік, саяси-функционалдық шарттарын, оның эволюциясын және аймақтық пен жаһандық деңгейлерде халықаралық үдерістерге ықпал ету эволюциясын қарастырады. Докторанттар ХҚ-дың көп өлшемділігі мен көп факторлылығы туралы танымдық және теориялық түсініктерін кеңейтеді, халықаралық үдерістерде діни компонентті анықтау дағдыларын дамытады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мемлекетаралық ынтымақтастықтағы жұмсақ күш және ұлттық брендинг
Мақсаты - "жұмсақ күш" және ұлттық брендинг тетіктерін зерттеу және тәжірибеде қолдану, "жұмсақ күш" және ұлттық брендинг көмегімен мемлекетаралық ынтымақтастық мәселелерін шешудің әдіснамалық тәсілдерін меңгеру. Курс осы саладағы негізгі ұғымдарды түсінуді, жұмсақ күш пен ұлттық брендингтің эволюциясы мен даму тенденцияларын кеңейтеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік саясаттағы этносаяси үдерістер мен ұлттық модельдер
Пәннің мақсаты этносаяси және конфессиялық процестердің ерекшеліктері, олардың Қазақстандағы және әлемдік практикадағы даму тенденциялары тұрғысынан қазіргі күн тәртібіндегі сын-қатерлерді ескере отырып, қоғамдағы этносаяси, толерантты мінез-құлықты қалыптастыру болып табылады. Пән этносаралық қатынастар саласындағы мемлекеттердің ұлттық модельдері мен саясатын зерделеуге, қазақстандық мемлекеттік этносаясатпен теориялық-қолданбалы сценарийлерге салыстырмалы талдау жүргізуге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этносаяси менеджменттің негіздері мен технологиясы
Негізгі мақсат этникалық процестерді мемлекеттік басқаруды, олардың Қазақстандағы ерекшеліктерін және шетелдік тәжірибені, этносоциалдық шиеленіс жағдайларына жедел ден қою жүйесі ретінде этносаяси менеджменттің негізгі әдістерін, этносты саясаттандыруды, әлеуметтік-экономикалық, этноконфессиялық белгілер бойынша стратификацияны және т. б. зерделеу негізінде саяси-басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастардағы мәдениет
Курс әлемдік саясаттың мәдени динамикасын, саяси тұжырымдамалар мен мәдениеттің әртүрлі формаларының өзара байланысын, мәдениеттің таралуы мен тұтынылуын, «ұлттық» мәдени саясат мәселесін қарастырады. Сондай-ақ халықаралық дағдарыстар контекстін және мемлекеттердің мінез-құлқының мотивтерін, ішкі факторлардың (мәдениет, идеология, тарихи жады) қауіпсіздік саясатына ықпалын көрсететін стратегиялық мәдениетке назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көптүрлі басқарудың қазіргі технологиялары: әлемдік және мемлекеттің күн тәртібі
Пәннің негізгі мақсаты-әртүрлілікті басқарудың теориялық аспектілерін (саяси, идеологиялық, экономикалық, әлеуметтік-мәдени) зерттеу және оларды этносаяси дискурс пен практикаға енгізу болып табылады. Ғылыми-зерттеу және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыру көзделеді. Халықаралық стандарт пен "әртүрліліктегі бірлік" қағидатын мемлекеттердің ұлттық модельдері мен этносаясатына имплементациялау, этносаяси процестерді әлсіз басқарумен байланысты тәуекелдер мен қауіптерді айқындау дағдылары дамиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы қақтығыстар мен протесттік мобилизация
Мақсаты-жанжалды жағдайларды талдау, жанжалдардың түрлері мен факторларын анықтау және наразылықты жұмылдыру дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ жанжалды жағдайлардың алдын алу, жанжалды қатынастар мен этноәлеуметтік шиеленістердің даму сценарийлерін болжау дағдылары. Алынған білім мен дағдылар жанжалдарды реттеу және шешу жөніндегі қызметті жоспарлауға, ұйымдастыруға және іске асыруға, олардың туындау себептеріне, өршуіне және ықтимал салдарына сараптамалық баға беруге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлт құрылысы контексіндегі этносаралық қатынастарды жаңғырту: ішкі және сыртқы саяси трендтер
Пәннің мақсаты - ішкі және сыртқы саяси факторлардың өзгеруін ескере отырып, ұлт құрылысы контекстіндегі ҚР-дағы этносаралық қатынастардың эволюциясын зерттеу. Мемлекеттік бағдарламаларды, ҚХА сессияларының материалдарын және Президенттің оларда сөйлеген сөздерін кешенді зерделеу негізінде қазақстандық этносаясаттағы және шетелдік практикадағы ұлт құрылысы моделінің деңгейлері мен негізгі кезеңдерін зерттеу үшін ғылыми-қолданбалы кейс қалыптастырылатын болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастар этикасы
Мақсаты – әлемдік саясаттағы этикалық мәселелер мен моральдық дилеммалардың күрделілігін түсінуді, халықаралық практикаға этикалық пайымдаулар мен мораль қағидаттарын қолдану дағдыларын, халықаралық этика теориялары мен халықаралық саясат практикаларының этикасын бағалауды, адам құқықтарының рөлін талдауды, ХҚ-дағы этикалық мәселелер мен шектеулерді анықтау (жаһандық кедейлік пен әділеттілік, климаттың өзгеруі, соғыс этикасы және т. б.) айқындауды әзірлеу.)
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем елдерінің көші-қондық профилі және көші-қондық үдерістерді басқару
Пәннің мақсаты- әлем халықтарының қалыптасуындағы және әлеуметтік-демографиялық дамудағы көші-қонның рөлін зерттеу. Көші-қон саясаты мен тетіктерінің моделін әзірлеу дағдылары дамуда. Қоныс аудару бағдарламаларын зерделеу және қандастарды бейімдеу үшін жағдай жасау, ҚР үкіметаралық бағдарламалары - "достық көпірлері", инвестициялық ахуалды интеграциялау және жақсарту негізінде осы құжаттарды сараптамалық бағалау және тиісті ұсынымдарды әзірлеу дағдылары жасалынады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этносаралық саланы басқарудың медиативті технологиялары
Пәннің мақсаты-арнайы оқыту кейстері негізінде халықаралық және елдік контексте медиация мен этномедиацияны модельдеу дағдыларын дамыту және білімді дамыту. Әлемдік тәжірибеде бар полиэтникалық қауымдастықтар үшін медиацияның түрлері мен технологияларын талдау және қолдану негізінде саяси-басқарушылық, сараптамалық-талдамалық және консультациялық құзыреттерді әзірлеу көзделіп отыр
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Педагогиканың жалпы ғылымилық бағдарларын, педагогиканың ғылыми зертеу әдістерін қарастыру, оның ішінде педагогикалық тәжірибені зерттеу әдістері, теориялық зерттеу әдістері, практика жүзінде диагностика құралдарын жасау және білім берудің тиімділігін анықтауда математикалық статистикалық әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастардағы геомәдениет
Мақсаты-ХҚ-дағы тарихи, мәдени, географиялық және экономикалық факторлардың арақатынасын зерттеу. Гемомәдени факторы мемлекет сыртқы және қауіпсіздік саясатын құратын мемлекеттік қуат ресурсы ретінде қарастырылады. Халықаралық бастамалардың геомәдени аспектілері зерттелетін болады (мысалы, "Бір белдеу, бір жол" жобасы)
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби стандартты ескере отырып, жоғары мектепте оқу үдерісін ұйымдастыру; ғылыми-педагогикалық білім беру бағдарламаларын әзірлеу; педагогикалық қызметте өзін-өзі дамытудың нақты мақсаттарын қою және оларға қол жеткізу; зерттеуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын меңгеру, озық педагогикалық технологияларды қолдану
- Зерттеу бағдарламалары мен жобаларды жасау, зерттеудің оңтайлы әдістемесін таңдау және қолдану, зерттеу нәтижелерін ресімдеу және оларды импакт-факторы жоғары журналдарда және басқа басылымдарда жариялау, дербес зерттеу жүргізу
- Жаһандық және локалдық дәрежелердегі этносаяси үдерістерді түсіндіру және сыни бағалау, оқиғалар мен қатынастардың болжам сценарийлерін жасау, жобалау
- Этносаясат және әлемдік саясат саласында сараптамалық қызметті жүзеге асыру үшін теориялық білімге ие болу, сараптамалық-талдау қызметінің ең тиімді тәсілдері мен әдістерін таңдау және оларды тәжірибеде қолдану; этносаралық және мемлекетаралық қатынастар саласындағы мемлекеттің тұжырымдамаларының, бағдарламалары мен стратегияларының жобаларын бағалай отырып, тиісті ұсыныстар жасай алу
- Этносаралық қақтығыстардың, оның ішінде көші-қон процестерінің нәтижесінде туындаған қақтығыстардың, табиғаты мен алғы шарттарын түсіну, этникааралық және халықаралық қатынастардағы шиеленістің ықтимал ошақтарын анықтау, этносаралық және ұлтішілік қақтығыстардың алдын алу мен реттеудің әртүрлі тәсілдерін сынау, пәнаралық көзқарас әдістемесін және саяси талдауды қолдана отырып, реттеу тетіктерін жақсарту жолдарын ұсыну; медиация, этномедиация және келіссөздер үдерісі технологияларын білу және қолдану
- Мемлекет құру мен ұлттық бірегейлікті қалыптастыру жағдайында этносаралық қатынастарды басқару құралдары мен саяси технологияларына ие болу, өркениеттік ерекшеліктерді ескере отырып жұмсақ күш, қоғамдық, мәдени және халықтық дипломатия құралдарын этикалық тұрғыдан қолдану