6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты - жоғары әлеуметтік және азаматтық ұстанымы бар, жан-жақты дамыған тұлғаны оқыту және тәрбиелеу саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Орыс тілінің практикалық курсы
Пән студенттердің кәсіби қажеттіліктері шеңберінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары мен қабілетін дамытады және жетілдіреді. Әр түрлі коммуникативтік жағдайларда еркін қарым-қатынас жасау, орфографиялық сауаттылық, лексикографиялық дереккөздермен жұмыс істеу, тілдік материалды мысалдармен иллюстрациялау дағдыларын қалыптастырады, білім алушылардың кәсіби құзыреттілік деңгейін арттырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәннің мақсаты - жасанды интеллект жұмысының негіздері мен принциптерін оқыту. Оқыту барысында білім алушылар жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен танысады, машиналық оқытудың, нейрондық желілердің, табиғи тілді өңдеудің және компьютерлік көрудің негізгі алгоритмдерін үйренеді. Пән алынған білімді жасанды интеллектті қолданатын әртүрлі қосымшалар мен жүйелерді жүзеге асыруда практикалық қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халық ауыз әдебиеті және ежелгі орыс әдебиеті
Пән орыс халық фольклорының ерекшелігі, оның ежелгі орыс әдебиетінің ескерткіштерімен тығыз байланысы, тарихи-фольклорлық процестің заңдылықтарын игеру туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Фольклорлық жанрлар жүйесінің қалыптасуы және әдеби мектептердің өзіндік ерекшелігі, шығармалардың поэтикасы туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
Пән сөздің тілдің негізгі бірлігі, қазіргі орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелері қызметінің негізгі заңдылықтары, олардың дамуы мен қолданылуындағы тенденцияларды ескере отырып, негізгі түсініктерді қалыптастырады. Пәнді игерудің негізгі мақсаты – сөзге лексикалық талдау жасай алу және орыс тілінің әдеби нормаларын толық меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің терминологиясы
Курс өзінің объектісі мен зерттеу пәні ретінде қазіргі орыс тілі терминологиясының негізгі мәселелерін зерделеуге мүмкіндік жасайды, негізгі міндеттері мен өзге ғылымдармен байланысын қарастырады. Білім алушы термин ұғымын тіл бірлігі ретінде меңгеруі керек. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы жалпы ғылыми және кәсіби терминдерді, грек-латын халықаралық элементтерін ажырата алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән қалыпты және девиантты дамуы бар балаларды бірлесіп оқыту идеясын дамыту, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұны туралы теориялық білімді қалыптастыруға, студенттерді дамуында кемістігі бар оқушыларға білім берудің педагогикалық жүйелері саласындағы қажетті біліммен қаруландыруға және интеграция жағдайында түзету-дамытушылық оқу процесін ұйымдастыруға дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілермен танысуға, оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы ұғымдарды қалыптастыруға, мектептегі білім беру процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажет кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, педагогиканың пәні, әдіснамасы мен құрылымы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар, дағдылар туралы білімді меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен орфоэпиясы
Пән қазіргі орыс тілінің фонетикасы саласындағы лингвистикалық ойлау мен жан-жақты білімді қалыптастыруға бағытталған; Орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйелерінің даму тенденцияларымен, орфоэпиялық нормалардың принциптерімен, орыс тіліндегі екпін мен айтылым ерекшеліктерімен, өзгеріске ұшырау тенденциялары мен қазіргі жай-күйін ескере отырып, олардың қызметіндегі ерекшеліктермен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әл-Фарабидің хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастығы
Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханиятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға, этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар әдебиеті
Пәннің мақсаты - білім алушыларда орыс классикалық және қазіргі балалар әдебиетінің даму тарихы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Балалар мен жасөспірімдерге арналған әдебиеттегі жанрлар жүйесімен және олардың эволюциясымен танысу. Дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып, қазіргі балалар әдебиетінде болып жатқан құбылыстар мен процестердің әдебиеттанудағы қолданыстағы тұжырымдамалары мен қолданбалы әдістемелері негізінде талдау және түсіндіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі бастауыш мектептердегі балалар әдебиеті
Курс бастауыш мектептегі балалар әдебиетінің негізгі ұғымдарын, қазіргі тенденцияларын және жанрлық ерекшелігінің маңызды мәселелерінің кейбір аспектілерін зерттейді. Болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің цифрлық құзыреттіліктерін дамытады, бұл оларға бастауыш мектептің оқу процесінде тілдік, сөйлеу, цифрлық және көркемдік принциптерді сауатты үйлестіруге мүмкіндік береді. Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру және дамыту үшін білім беру, ғылыми және инновациялық процестердің бірлігін түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
"Мәңгілік Ел" пәнінің мақсаты-мемлекеттің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, ұлттық сана-сезім мен ұлттық жәнеелжандылық рухты, тарихи сана мен әлеуметтік жадты дамытудың жоғары деңгейі бар мамандардың жаңа буынын, қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеу. басқа мәдениеттердің өкілдері. "Мәңгілік Ел" пәні- Қазақстан Республикасының жаңа әлеуметтік-мәдени жағдайлары талап ететін болашақ мамандардың санасы мен қызметінде ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, зияткерлік әлеуеттің және жаңа қазақстандық патриотизмнің жоғары деңгейін қалыптастыруға бағытталған жаңа феномен.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дериватология
Курста тілдегі сөзжасамдық қатынастар, атап айтқанда тілдің бір сөздік белгілері ретінде айқындалатын синхрония мен диахронияда жаңа туынды сөз бен күрделі сөздердің жасалу процесі зерттеледі. Дериватология ономасиологияның бөлігі, оның семантикалық шарттылығы, туынды сөз мағынасының уәжділігі ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдебиеттану
Пән болашақ мамандарда зерттелетін саладағы жалпы әдебиет пен өнердің табиғаты туралы кең түсінік қалыптастырады. Студенттер әдебиеттанудың негізгі заңдылықтары мен принциптері туралы білімді игереді, келесі кезеңдерде орыс әдебиетін зерттеудің ерекшеліктерін, орыс әдеби сынының тарихын анықтайды, орыс ақындарының, жазушыларының, драматургтерінің шығармашылық мұраларын өз бетінше талдауға, әдебиетке байланысты ғылыми пәндерді анықтауға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XVIII ғасырдағы орыс әдебиеті
Пән тарихи кезеңдегі әдебиетті, орыс әдебиетінің даму заңдылықтарын, орыс классицизмі мен сентиментализмінің ерекшеліктерін, XVIII ғасырдағы көрнекті жазушылар шығармашылығын зерттеуге бағытталған. Білім алушылар жазушылардың сол ғасырдағы философиялық, әлеуметтік және эстетикалық ойды дамытудағы ерекше рөлімен танысады; осы әдеби кезеңдегі шығармаларды қалыптасу кезеңі ретінде қарастыру, олардың бірегейлігін, одан әрі даму жолдарын анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы
Пән қазіргі орыс тіліндегі туынды және күрделі сөздердің жасалу жолын, қызметін, құрылымы мен жіктелуінің барлық аспектілерін зерттеуді қарастырады. Сөзжасамды туыстық байланыстар мен сөздердің құрылымдық түрлерін, олардың морфемикасы мен құрылымын, сондай-ақ олардың деривациясын, яғни сөз өндірісін зерттейтін тіл білімінің ерекше бөлімі ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағарту дәуіріндегі орыс әдебиеті
Курс ағарту әдебиетіне жалпы сипаттама береді. Оқу барысында білім алушылар тарихи оқиғалармен, Петр тарапынан енгізілген және мәдени әлеуметтік өзгерістермен, XVIII ғасырдағы Ресейдегі зайырлы мәдениеттің қалыптасуымен байланысты тарихи кезеңді біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі мен техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға; диагностикалық, мақсат қою, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, аналитикалық, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу, білім алушылармен және ата-аналармен өзара байланыс, шығармашылық қатынасты дамыту сияқты жалпы педагогикалық және арнайы тәрбиелік дағдыламен қаруландыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орфография және пунктуация бойынша практикум
Курс студенттердің орфографиялық және пунктуациялық сауаттылық деңгейін оңтайландыруға бағытталған, орфография мен пунктуация бойынша алынған білімдегі бар "олқылықтарды" жоюға ықпал етеді, Автоматты емле сауаттылығы дағдыларын дамытады, орыс тілінің орфографиясы мен пунктуациясы саласындағы теориялық білім деңгейін арттырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Диалектология
Пән барлық орыс диалектілерін, үстеулерін, говорларын шығыс славяндардың алғашқы қоныстану аумақтарында шектеусіз сипаттауға кешенді-тарихи көзқарасты қарастырады. Қазіргі орыс әдеби тілі мен нақты диалектілерді салыстыру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Пән бағдарламалық материалды, оқулықтарды, әдістемелік құралдарды пайдалану, оқытуды тәрбие мен дамыту міндеттерімен ұштастыру, оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастырады. Лингвистикалық білім беруді ұйымдастырудың, АКТ-ны қолданудың, бағалаудың өлшемдік технологиясының, ойлау мәдениетін қалыптастырудың заманауи тәсілдері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің морфонологиясы
Курс орыс тіл білімінде сөзжасам, морфология және фонология арасындағы жалпы құрылымдық және акцентуациялық заңдылықтары бар біртұтас жүйе ретінде ұсынылған морфонологиялық құбылыстардың ғылыми жетістіктерін зерттейтін лингвистиканың жаңа саласын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XIX ғасырдағы орыс әдебиеті
Пән ұлттық мәдениетті және оның әдебиеттегі көрінісін зерттеуге бағытталған, оның дамуының жаңа кезеңіндегі поэтикалық формалар мен әдістердің отандық әдебиеттегі түрленудің негізгі заңдылықтары туралы түсінік береді. XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің әлемдік әдебиет пен өнердің қалыптасуындағы, тарихи процестің эволюциясы аясында олардың ұлттық ерекшелігін қалыптастырудағы рөлін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық риторика және этика
Пән педагогикалық риторика мен этика бойынша кәсіби білімнің құрамдас бөліктерін, педагогикалық техниканы, өзінің көңіл-күйін, эмоциясын, сөйлеу техникасын, дауысын игеру тәсілдерін, оқушыларды тәрбиелеу мен оқыту саласындағы өз мінез-құлқын талдау, өзінің кәсіби қасиеттерін, кәсіби-педагогикалық қызметтің мәнін бағалау мәселелерін қарастырады. Ұжымда психологиялық климат құру кезінде кәсіби қарым-қатынасты қалыптастыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетінің алтын ғасыры
Курста шартты түрде «алтын ғасыр» деп аталатын 19 ғасыр әдебиетінің жалпы заңдылықтарын зерттеуді нақты көркемдік құбылыстарды талдаумен байланыстыра отырып, оның маңызы баяндалады. Осы кезеңдегі орыс әдебиетінің негізгі көркемдік әдістері мен ағымдары, жанрлары мен стильдері таныстырылады, дәуірдің рухани бейнесін қалыптастыруға елеулі ықпал еткен жазушылар шығармашылығының этикалық-эстетикалық ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
Пән әр түрлі сөз типтерінің грамматикалық формаларының құрамын, сөздердің қолданылу ережелерін, сөздерді жіктеу мен септеу түрлеріне қарай бөліп қарастыруды, қазіргі орыс тіліндегі сөз таптарының жүйесін, әр сөз табының лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін зерттейді. Білім алушыларды білімді қолдануға және зерттелетін салада тілдік фактілерді, құбылыстарды және олардың арасындағы күрделі өзара тәуелділіктерді түсінуге мақсатты түрде дайындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің стилистикасы және тіл мәдениеті
Пән сөз таптарының стилистикалық бояуы, сөйлеудің функционалды-стильді және эмоционалды-экспрессивті бояуларының түрлерін қамтиды. Грамматикалық фактілерді стилистикалық теория тұрғысынан, сондай-ақ әртүрлі коммуникативті жағдайларда және қарым-қатынас салаларында сөйлеу этикетін сақтау ережелерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Пән студенттердің балалар мен жасөспірімдердің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері туралы, әртүрлі жас кезеңдерінің өсу және даму заңдылықтары туралы, жасқа байланысты ағзаның қоршаған ортамен байланысы туралы, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау және нығайту туралы, сыныптан тыс уақытты ұтымды ұйымдастыру туралы, оқу процесінде олардың танымдық, мәдени, еңбек қабілетін жоғары деңгейде қамтамасыз ету әдістемесін әзірлеу туралы, мектеп ғимараттарын баланың жас ерекшелігіне қарай жабдықтау талаптары туралы, ақыл-ой қабілеттерін дамыту туралы , салауатты өмір салтын дамыту туралы білімдерін жүйелейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдеби сын тарихы
Курс студенттердің орыс әдебиеті мен әдеби сын тарихының өзара байланысы туралы білімдерін бекітеді. Орыс жазушыларының кәсіби сыны, журналистік және сыни қызметі туралы, олардың Ресейде жарияланған газеттер мен журналдардың мәдени өміріндегі рөлі мен әсері туралы ойлауға үйретеді; кез-келген әлеуметтік-мәдени кезең контекстінде әдеби-сыни мәтінді талдау дағдыларын дәйекті түрде дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеудің функционалдық-мағыналық түрлері
Пән логикалық-семантикалық және құрылымдық-функционалдық негізде ерекшеленетін сипаттау, баяндау, пайымдау сияқты сөйлеу түрлерінің сипаттамасымен таныстырады. Мәтіндердегі сөйлемдердің, грамматикалық категориялардың, лингвистикалық және мән-мағыналық бірліктердің жұмысының әртүрлілігімен және сөйлеу түрлерінің бір-бірімен үйлесімділігімен, мәтіннің типтік фрагментін талдау технологиясы мен әдістемесімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
ХХ ғасыр - ХХI ғасыр басындағы орыс әдебиеті
Пән ХХ ғасырдағы және ХХІ ғасыр басындағы орыс әдебиеті мен мәдениетінің жалпы сипаттамасын баяндайды, осы кездегі әдеби дамуды қайта қараудың себептерін түсіндіреді. Зерттелетін материал прозалық, поэзиялық, драматургиялық туындылар авторларының шығармашылық мұрасын, зерттелетін саладағы әдеби ағымдар мен бағыттардың: модернизм, авангард, символизм, акмеизм, футуризм, имагинизм социалистік реализмнің алуан түрлілігі мен қайшылықтарын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі әдеби процесс
Курс сөз өнеріндегі жаңа әдістер мен бағыттардың пайда болуы мен эволюциясы мәселелерін қарастырады. ХХ-ХХІ ғасырлардағы қазіргі әдеби процесс тарихының негізгі кезеңдерін анықтау, болжау және сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастырады. Ол реалистік және тұжырымдамалық әдебиеттерді, қазіргі кезеңдегі орыс әдебиетінің негізгі құбылыстарын зерттеуді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау
Пән критериалды бағалаудың принциптерін, «критерий», «бағалау», «білім беру нәтижесі» ұғымдарын оқуға, қойылған міндеттерді нақты түсінуге негізделген студенттермен жұмыс істеу әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктері, оқушылардың оқу процестері. Пән практикалық дағдыларды және білім беру нәтижелерін критериалды бағалауды дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Курс қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылымын және синтаксистік бірліктердің құрылысын реттейтін заңдылықтардың жиынтығын, синтаксистік теорияның негізгі бағыттарын қарастырады. Синтаксистік категориялардың сипаттамаларын, синтаксистік бірліктер мен компоненттерді, синтаксистік бірліктерді пунктуациялық талдаудың синтаксистік ережелерін, біртұтас жүйелі сөйлеу ережелерін, одан әрі практикада толыққанды сөйлеу процестерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Пән көркем мәтінді талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады, шығармашылық сөйлеу дағдыларын дамытады; студенттердің тілдік, коммуникативтік, мәдени-елтанушылық және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдеби редакциялау түрлері
Курс стиль және әдеби редакциялау туралы ілімнің теориялық негіздерімен таныстырады, мәтіндегі әр түрлі сөйлеу қателіктерін талдай білуге және түлектерді практикалық қызметке дайындау мақсатында әдеби редакциялау саласындағы білім мен дағдыларды қолдануға байланысты кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел әдебиеті
Пән шетел әдебиетіндегі ежелгі дәуірден бүгінге дейінгі поэзия, драматургия және проза саласындағы әртүрлі авторлардың, мәдени дәуірлердің, мемлекеттердің маңызды тенденциялары мен құбылыстарымен танысуға бағытталған. Әдебиет теориясы бойынша базалық білімді тереңдетеді, білім алушылардың ой-өрісін кеңейтеді, әлемдік әдебиеттің бағыттары мен ағымдарын ажырата білуге үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық зерттеу әдістері
Курс лингвистикалық ғылымның жалпы әдіснамасы мен лингвистикалық зерттеудің жеке әдістерінің өзара байланысын дәйекті түрде қарастыруға арналған. Ол зерттеу объектісі мен зерттеу міндеттеріне сәйкес таксономиялық мақсатты қоса алғанда, жүйелеу, түсіндіру, жіктеу мақсатында тілді, оның бірліктері мен санаттарын зерттеу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Пән әдебиет тарихы саласындағы білімді жинақтайды және сонымен бірге білім алушыны нақты әдеби зерттеулерге бағыттайды, оларға танымдық перспектива береді. Көркем шығарманы оның эпос, лирика, драма сияқты тектік ерекшеліктерін есепке ала отырып тереңірек зерттеуге мүмкіндік береді. Әдеби процестің көркемдік әдіс, әдеби бағыт, әдеби ағым, көркемдік стиль, жанр теориясы, поэтика сияқты категорияларымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл теориясы
Бұл пән студенттер үшін соңғы кәсіби бағытталған курс болып табылады. Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің лингвистикалық дайындығы туралы білімді жинақтайды. Терминологияны меңгеру дағдыларын, ғылыми ұғымдарды дәл анықтауды, лингвистикалық талдау дағдыларын, тіл классификацияларын негіздеуді және педагогикалық және зерттеу қызметінде тіл құбылыстарын зерттеудің неғұрлым барабар әдістерін қолдана білуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Славян мәдениетінің тілдік аспектілері
Курс студенттерді қазіргі әлемдегі славян тілдерінің рөлі, славяндардың шығу тегі және олардың ата-бабалары, славян тілі және ежелгі славяндардың басқа халықтармен байланысы, ежелгі славяндардың өмірі, славян жазуы мен ежелгі жазба ескерткіштерінің пайда болуы, славян филологиясының пайда болу тарихы туралы хабардар етеді. Жалпы, славян халықтарының материалдық және рухани мәдениетінің негізгі жетістіктерін сипаттайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы-типологиялық тіл білімі
Курс синхронды және диахрондық аспектілерде әлемге әйгілі тілдік жүйелерді байланыстыратын заңдылықтарды зерттеуге бағытталған. Білім алушылардың тілдік жүйелерді салыстырмалы мен салғастырмалы түрде бақылау жүргізуін, нәтижелерді өңдеу және қорытынды жасау қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәнерлеп оқу практикумы
Пән мәнерлеп оқу дағдыларын дамытуға, мәнерлеп оқу әдістемесінің негіздерімен танысуға, әдеби сөйлеу ережелерін тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Болашақ мұғалімдердің кәсіби сөйлеу қасиеттерін қалыптастыратын нақты артикуляция, айқын дикция, логикалық, бейнелі, эмоционалды түрде сөзбен әрекет ету, тыңдаушыларына "жұқтыру" сияқты дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Салыстырмалы шетел әдебиеті
Курс шетел әдебиетінің жанрларының, стильдерінің дамуы мен салыстыру мәселелерімен, лирика, эпос, драма жанрындағы ірі авторлардың әдеби қызметімен таныстырады. Шығыс пен батыстың әдеби байланыстарын зерттеудің әртүрлі әдіснамалық тәсілдерін басшылыққа алу қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы тіл білімі
Пән тілдің көп деңгейлі құрылымы: фонетика және фонология, лексика және фразеология, сөзжасам және грамматика, морфология және синтаксис туралы идеяларды қамтиды. Білім алушыларда ұғымдық-терминологиялық базаны, тілдің шығу тегі мәселелері бойынша базалық білімді, тілдің жалпы және жеке функцияларын жіктеу әдістерін меңгеруді, тілдердің генеалогиялық және типологиялық жіктелуін жүргізуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-әдебиетті оқыту пәні ретінде тәрбиелейтін әлеуметтік процесті, орыс әдебиетінің көркем шығармаларын талдаудың әдістері мен әдістерін қарастыру. Әдебиет сабақтарын оның формасы мен мазмұнына қойылатын талаптарды ескере отырып жоспарлауға үйрету. Ғылыми және әдеби-сыни мәтіндермен Құзыретті жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Мұғалімнің мәдени және әлеуметтік тәжірибесін, шығармашылық тұлғалық және кәсіби қасиеттерін талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдеби тілінің тарихы
Пән орыс әдеби тілінің қалыптасуы мен дамуына әсер еткен сыртқы факторларды зерттеуге бағытталған. Орыс әдеби тілінің қалыпқа келуі, кітаби және ауызекі сөйлеу элементтерінің өзара әрекеттесуі секілді орыс әдеби тілі тарихының негізгі мәселелерін қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі әдебиеттік оқу
Курс жалпы білім беретін мектепте әдебиеттік оқуды оқытудың психологиялық-педагогикалық, әдеби және әдістемелік негіздерін түсіндіреді. Оқушылардың оқу құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған әдебиеттік оқу сабағын жоспарлау дағдыларын дамытады. Әдебиеттік оқу сабақтарында және сабақтан тыс жұмыстарда оқу процесін ұйымдастыру тәсілдерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұрақты азаматтық және адамгершілік ұстанымын, кәсіпкерлік қабілеттерін, инновацияларға бейімділігін көрсете алады. Кәсіби қызметте қауіпсіздікті қамтамасыз ету және білім алу саласындағы мәселелерді шешу үшін салауатты өмір салтын басшылыққа ала отырып, көшбасшылық қасиеттер мен сыни ойлау дағдыларын көрсетеді.
- Оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жобалайды, меңгертілетін саладағы оқытудың заманауи әдістері мен технологияларын, білімді диагностикалау мен бағалаудың жаңа құралдарын қолданады.
- Орыс тілінідегі нормативті айтылу, екпін және дұрыс дыбыстауды меігеру арқылы білім саладағы мәселелерді шешеді, орыс тілінің лексикасын, фразеологизмін, терминологиясын, грамматикалық ішкі жүйесін синтездейді. Лингвистикалық талдаудың барлық түрлерін толық меңгеру үшін сала бойынша озық білім алуға ықпал етеді.
- Шетел әдебиетдегі елеулі шығармалар туралы білімін көрсетеді, әртүрлі елдер мен мәдени дәуірлердің жалпы әлемдік әдеби байланыстарын салыстырады. Көркем шығармашылық мәніндегі дәлелдерді тұжырымдайды және оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер жүргізуге қажетті әдебиеттің жанрлық-стильдік саралау проблемаларын шешеді.
- Педагогикалық қызмет бейініне байланысты әлеметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологиялық білімдері арқылы қалыптасқан қоршаған ортадағы ақиқатты бағалай алады. Білм беру саласында оқуды одан әрі өз бетінше жалғастыру үшін қажет тілдерді меңгеру дағдыларын пайдаланады.
- Орыс әдебиеттануының қалыптасуындағы көркемдік стильдердің сабақтастығын, жанрлардың өзгеруін, бейнелеу құралдарын, проблемалар мен авторлық міндеттерді анықтайды. Болашақ педагогикалық қызметте баяндау және өз бетінше эксперимент жасау барысында терминологиялық аппараттар мен хронологиялық тәсілдерді қолданады.
- Синхронды және диахрондық аспектілерде орыс әдеби тілінің кезеңдерге бөлінуі мен тарихы туралы білм мен түсінікті танытады. Алған білімдерін орыс әдебиетінің мәтіндерін оқу мен талдауда қолданады. Оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулердің маңыздылығын түсінеді және мәдениетаралық коммуникация мен педагогикалық қызметте академиялық адалдық мәдениетін сақтайды.
- Әр түрлі типологиялық мәтіндерді мәнерлеп оқудың теориялық және практикалық білімдері мен дағдыларын қолданады, оқытылатын саладағы кәсіби мәселелерді шешу үшін тілдің айшықтау экспрессивті құралдарының призмасы арқылы көркем шығарманы талдайды.
- Тілдік құрылымдық құрылысын біледі, оқытылатын тілдің сөзжасамның, синтаксистің, стилистиканың және тіл мәдениетінің негізгі ұғымдары мен терминдерін ауызша және жазбаша түрде қолданады. Шығыс славян диалектісі мен деривация теориясын талдайды. Тиімді қарым-қатынас құралы ретінде педагогикалық қызметте әлеуметтік-мәдени өзара қарым-қатынас және ынтымақтастық дағдыларын қолданады.
- Көркем мәтіндерді лингвистикалық талдау, түрлері мен жанрлық типтеріне қарай редакциялау және сын айта алу үшін сөйлеудің функционалды-мағыналық түрлерін ажыратады. Филологиялық терминдерді өз бетінше жинақтай алады және оқытылатын салада ғылыми және практикалық мақсаттарда әртүрлі сөздіктер мен Интернет-ресурстарды пайдалана отырып, тілдік фактілерді, құбылыстарды, олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді біледі.
- Синхрония және диахрония тұрғысынан қарастырылатын кезеңдегі білім жиынтығын жүзеге асырады және орыс классик-жазушылары мен заманауи ақындардың, прозаиктердің, драматургтердің көркем мұрасын талдайды. Оқу-практикалық және кәсіби мәселелерді шешу үшін көркем әдебиеттің эстетикалық функциясының мәнін анықтай отырып, мәтіннің әдіснамалық принциптері мен кешенді талдауын біріктіреді.
- Орыс тілі, орыс фольклоры және ежелгі орыс әдебиеті бойынша алған білімдері мен дағдыларын әртүрлі коммуникативтік жағдайларда және білім алу саласындағы ғылыми бағыттарда еркін пайдалана біледі.
- Таңдаған мамандығына берілгендік, теориялық және практикалық білімге ұмтылу, дені сау балалар мен мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке басын дамыту және қалыптастыру, бірлесе оқыту мен тәрбиелеу саласындағы жаңа дүниелерді меңгереді. Оқытылатын саладағы мәселелерді шеше отырып, әлеуметтік, этикалық және ғылыми тұжырымдарды ескере отырып, өз пайымдауларын қалыптастырады.