6B10112 Қоғамдық денсаулық сақтау в ҚМУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым және денсаулық сақтаудың қазіргі заманғы талаптарына жауап беретін қоғамдық денсаулық саласының білікті, бәсекеге қабілетті мамандарын даярлау болып табылады
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B089 Қоғамдық денсаулық
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Генетика және молекулярлық биология
Бұл курста студенттер генетикалық ақпаратты сақтау, тасымалдау және жүзеге асыру механизмдерін, дұрыс емес биополимерлердің (ақуыздар мен нуклеин қышқылдары) құрылымы мен қызметін зерттейтін биология ғылымдарының кешенін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық медициналық манипуляциялар
Курс уланулар, жарақаттар мен жазатайым оқиғалар, аурулардың өршулері кезіндегі іс-әрекеттің дұрыстығы мен талдаудың тәжірибелік дағдыларын және білімін қалыптастырады. «Жедел жәрдемді» күту кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін игеруге, жүрек-өкпе реанимациясын, өкпені жасанды желдетуді, жәбірленушіні қауіпсіз тасымалдауды, аурулар мен жарақаттардың алдын алуды жүргізуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Студенттердің өзін-өзі дамыту және тиімді оқыту психологиясы
Бүгінгі танда студенттің көсіби және жеке қалыптасуы жоғары мектепті оқыту процесінің өзекті міндеті болып табылады. Студенттер қазіргі қоғамның зияткерлік, көсіби және мәдени әлеуметі болып табылады. Болашақ дәрігерлердіоқыту және тәрбиелеу болашақ қызметтің жоғары кәсібилігін көрсете алатын құзыретті тұлғаны қалыптастырады. Дәрігер тұлғасының кәсіби өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуы өзін-өзі басқаруға және өзін-өзі аныктауға, өзін-өзі реттеуге, өзін-өзі жетілдіруге, өзін-өзі бағалауға негізделген жеке тұлғаның өзін-өзі талдауының психологиялық компоненттері ретінде негізделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физиология негіздерімен анатомия
Адам организміндегі қалыпты құрылымдағы тіндердің, мүшелердің, жүйелердің жалпы құрылымы, функциялары; Қозғыш ұлпалардың физиологиясы, қозу және тежелу процестері, қозғыш құрылымдардың функционалдық ерекшеліктері, нейронның, бұлшық еттердің функциялары, орталық жүйке жүйесіндегі қозу мен тежелудің таралу ерекшеліктері. Сенсорлық, жүйке физиологиясы және анатомиясы. гормоналды, тыныс алу, ас қорыту, қан айналымы, шығару жүйелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Толеранттылық негіздері
Толеранттылықтың теориялық негіздері. Адам мен қоғам арасындағы толерантты қарым-қатынастың мәдени-тарихи негіздері, принциптері мен нормалары, олардың эволюциясы және қазіргі заманғы ерекшеліктері. Полиэтникалық аймақтағы ұлттық бірегейліктің қалыптасу ерекшеліктері. Қазіргі жағдайда толеранттылықты қамтамасыз ету мүмкіндіктері. Адамдардың этникалық және конфессиялық бірегейлігінің ерекшеліктерін ескере отырып, денсаулық сақтау саласындағы өзара әрекеттесуін үйлестіру.Толеранттылыққа тәрбиелеудің әдістері, тәсілдері және түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мазмұны білім алушылардың кәсіпкерлік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін меңгеруіне бағытталған. Бұл пән білім алушы тұлғасының рухани және кәсіби қалыптасуына бағытталған әрекет етудің белсенді тәсілдері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыру және осы негізде осы құбылысқа азаматтық ұстанымды әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биоэтика және медициналық құқық
Пән биомедициналық этиканың мәртебесі, мәселелері, принциптері мен ережелері туралы білім береді. Медициналық деонтологияның этикалық және құқықтық аспектілері зерттеледі: өлім және өлу, биоэтикалық және құқықтық саладағы эвтаназия мәселелері ҚР биоэтика саласындағы заңнамасына сәйкес қарастырылады. Психиатрия, психотерапия және тәуелділікті емдеу саласындағы этикалық мәселелерге ерекше назар аударылады. Пән тиімді тұлғааралық қарым-қатынас жасау үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шұғыл көмек көрсету
Сабақ барысында білім алушылар қарапайым және жоғары технологиялық тренажерларда негізгі медициналық манипуляцияларды орындау дағдыларын жетілдіреді. Барлық манипуляциялар Ұлттық СОП алгоритмдеріне қатаң сәйкестікпен жүргізілуі тиіс. Емтихандық сессия кезеңінде элективті пән бойынша қорытынды аттестация үш станциядан тұратын объективті құрылымдалған клиникалық емтихан форматында өтеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Биохимия негіздері
Осы курста білім алушылар ағзаның құрамымен, құрылымымен, қасиеттерімен және онда табылатын қосылыстардың локализациясымен, олардың түзілу жолдары мен заңдылықтарымен, түрлену реттілігі мен механизмдерімен, сондай-ақ олардың биологиялық және физиологиялық рөлімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биостатистика
Биостатистика, пәні ықтималдық теориясын, жиынтық параметрлерін бағалауды, статистикалық гипотезаларды, сапалық және сандық белгілерді тексеру мәселелерін зерттейді. Дисперсиялық, корреляциялық талдауды, параметрлік және параметрлік емес критерийлерді қолдану туралы білімді қалыптастырады. Стандарттау әдісін, графикалық суреттерді, материалды өңдеуде компьютерлік технологияларды, медициналық-биологиялық экспериментте және денсаулық сақтау жүйесінің статистикасында өлшеу шкалаларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы эпидемиология
Пән эпидемиология және эпидемиялық үдерістің негізгі аспектілерін зерттейді. Білім алушылар эпидемиологиялық зерттеу әдістерін, анамнез жинауды, қадағалауды ұйымдастыруды, сондай-ақ иммунопрофилактика, дезинфекция және дератизация шараларын меңгереді. Инфекция көздері, берілу механизмдері мен эпидемиялық үдерістің динамикасы қарастырылады. Эпидемиологиялық талдау, құжаттама жүргізу және халықпен өзара әрекеттесу дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық
Бұл пәнді оқу студенттерде қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау туралы түсінік негіздерін қалыптастыруға, қоғамдық денсаулық көрсеткіштерін талдау және бағалауды есептеу дағдылары мен дағдыларын үйретуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық химия
Дәрілік заттардың биологиялық мақсаттармен өзара әрекеттесуінің молекулалық және мембраналық механизмдерін, сонымен қатар әр түрлі өзара әрекеттесулерге биологиялық белсенді қосылыстардың құрылымдық ерекшеліктерінің әсерін зерттейді. Дәрілік заттардың химиялық номенклатурасы мен классификациясын, сіңірілу, шығарылу, тұндыру, метаболизм процестерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Фармакология негіздері
Мейіргер қызметіндегі фармакологияның пәнін, міндеттерін, бөлімдерін таныстыру; фармакологияның ғылым ретіндегі анықтамасы, оның мейірбике ісіндегі басқа медициналық және биологиялық пәндермен байланысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Патология негіздері
Пән жалпы патологиялық процесстердің даму себептері, механизмдері туралы білімді қалыптастырады. Білімалушылар әртүрлі деңгейдегі патологиялық процесстердің құрылымдық негіздерін - организмдік, жүйелік, мүшелік, тіндік, жасушалық және субжасушалық, морфологиялық көріністер мен өзара байланыстарды, патологиялық процесстер мен жағдайлардың пайда болуының, дамуының, ағымының, нәтижесі мен морфогенетикалық механизмдерінің жалпы заңдылықтарын зерделейді, морфологиялық зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Денсаулық туралы заңға және экономикаға кіріспе
Денсаулық сақтау экономикасының негіздері және оның тиімділігін бағалау әдістері, қазіргі жағдайда қаржыландыру, медициналық ұйымдардың шаруашылық қызметі туралы мәліметтер, денсаулық сақтаудағы нарықтық қатынастардың теориялық аспектілері. Денсаулық сақтау саласындағы заңнаманың негіздері, медициналық қызметтің негізгі түрлерін құқықтық реттеу мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микробиология
Пән қазіргі биология мен медицинадағы микробиологияның рөлі мен орнын, микроорганизмдердің жүйеленуі мен таксономиясын, олардың негізгі топтарын: бактериялар, вирустар, қарапайымдылар, саңырауқұлақтарды, олардың физиологиясы мен метаболизмін, өсуін, көбеюін және генетикасын зерттейді. Бактериофагтар, антимикробтық құралдар, соның ішінде антибиотиктер туралы түсінік береді. Микробиологиялық зерттеулер жүргізу және алынған деректерді мақсатты аудиторияға жеткізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Жалпы гигиена
Жалпы гигиена пәні мен мазмұны. Тіршілік ортасының факторлары, олардың адам ағзасына әсері және гигиеналық реттелуі. Гигиенадағы зерттеу әдістері. Қазақстан Республикасының санитарлық-эпидемиологиялық қызметін ұйымдастыру. Ауа ортасының гигиенасы, су және сумен қамтамасыз ету, топырақ. Тамақтану гигиенасы, еңбек гигиенасы, балалар мен жасөспірімдер, Денсаулық сақтау мекемелерінің гигиенасы және ауруханаішілік инфекциялардың алдын алу негіздері. Жеке бас гигиенасы және салауатты өмір салты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
"Статистик көмекшісі" өндірістік практикасы
Білім алушылардың жалпы кәсіптік және арнайы пәндерді оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін медициналық статистиктің көмекшісі ретінде бекіту. Дәрігер-статистиктің негізгі міндеттері – медициналық ұйымның қызметі туралы статистикалық мәліметтерді жинау және талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Медициналық экология
Білім алушылардың адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру, адамның өмір сүру ортасының сапасы мен денсаулық жағдайы арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды түсінуін дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтаудағы менеджмент негіздері
Бұл курс денсаулық сақтау ұйымдарын басқару саласында тиімді басқару дағдыларын және негізделген басқару шешімдерін қабылдау қабілетін дамытуға, сонымен қатар қазіргі заманғы ұйымдардың қазіргі заманғы менеджмент теориясы мен тәжірибесінің жетістіктерін пайдалану қабілетін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эпидемиологиялық зерттеу әдістері
Қоғамдық денсаулық сақтау тәжірибесіндегі эпидемиологиялық зерттеу әдістері және статистикалық талдау. Қоғамдық денсаулық сақтауда эпидемиологияның табиғаты және қолданылуы. Жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясында қолданылатын статистикалық көрсеткіштер. Сипаттамалық және аналитикалық эпидемиологиялық зерттеу әдістерінің әдістемесі. Скрининг (мақсаттары, жалпы принциптері мен критерийлері, скринингтік тексеруге жарамды аурулар, сынақтар, скринингтік бағдарламаларды бағалау, біржақтылықтың негізгі көздері).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Госпиталды менеджментке кіріспе
Білім алушылар госпиталь менеджментінің технологияларымен танысады, ұйымның корпоративтік мәдениетін қалыптастыруды және корпоративтік этиканы үйренеді. Операциялық басқару жүйесін жетілдіру. Адам капиталының дамуы. Корпоративтік басқару саласындағы «ең үздік тәжірибені» енгізу, топтағы адамдардың өзара әрекеттесу ерекшеліктері, көшбасшының жеке тиімділік әдістері, әртүрлі ұлттық басқару модельдерінің ерекшеліктері. Госпитальдық көмек сапа жүйесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық денсаулық сақтаудағы зерттеу негіздері
Пәннің негізгі мазмұны қоғамдық денсаулық сақтау саласында зерттеу дағдыларын қалыптастыруға және меңгеруге, сондай-ақ командада жұмыс істеу қабілетін дамытуға бағытталған. Ғылыми зерттеулер негізінде алынған нақты деректер жеке тұлғалардың, отбасылардың, қауымдастықтардың және жалпы денсаулық сақтау жүйесінің денсаулық жағдайының сапалы жақсаруына ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау маркетингінің негіздері
Бұл курс денсаулық сақтау саласындағы маркетинг саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Медициналық қызмет көрсету саласындағы маркетингтің өзекті мәселелерін, негізгі ұғымдарды енгізуді қарастырады, маркетингті басқару жүйесіндегі коммуникациялық саясат және бизнес-жоспарлау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік маңызы бар аурулардың эпидемиологиясы
Әлеуметтік маңызы бар аурулардың өзектілігі (туберкулез, АИТВ-инфекциясы, созылмалы вирусты С гепатиті (CVH C) және т.б.) Жұқтыру көздері, әлеуметтік маңызы бар аурулардың қоздырғыштарының берілуінің негізгі механизмдері, жолдары және факторлары. Әлеуметтік маңызы бар аурулардағы эпидемиялық процестің жүру ерекшеліктері. Осы аурулардың алдын алу және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру. Эпидемиологиялық қадағалаудың негізгі принциптері. Әлеуметтік маңызы бар инфекциялардың эпидемиялық ошақтарын зерттеу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуналдық гигиена
Пән су қоймаларын санитарлық қорғау және халықты ауыз сумен қамтамасыз ету саласындағы мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қызметінің құқықтық негіздерін зерделейді. Қазақстан Республикасы су объектілеріне және халықты ауыз сумен қамтамасыз ету жағдайларына қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды жүзеге асыру, халықпен өзара әрекеттесу, нормативтік -құқықтық актілерді және есепке алу - есеп беру құжаттарын жүргізу саласында мемлекеттік санитариялық қадағалауды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Дезинфекцияның негіздері
Дезинфекцияны ұйымдастыру. Дезинфекция, түрлері және әдістері. Химиялық дезинфекциялау құралдары. Дезинфекция сапасын бақылау. Дезинфекциялық камералар, түрлері, мағынасы. Камераны дезинфекциялауды бақылау. Стерилизация, анықтамасы, әдістері, құралдары және режимдері. Стерилизация алдындағы тазалау туралы түсінік. Стерилизация алдындағы тазалау және зарарсыздандыру сапасын бақылау. Дератизация, әдістері, құралдары. Дератизациялау іс-шараларын ұйымдастыру. Дезинсекция, әдістері, құралдары. Зиянкестерге қарсы күрес шараларын ұйымдастыру. Дератизация және зиянкестермен күресу сапасын бақылау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қоғамдық денсаулық сақтау мәселелері бойынша ғылыми жоба
Пәннің негізгі мазмұны топта жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға және меңгеруге, ғылыми жобаларды жүзеге асыруға қатысуға бағытталған: оны жоспарлаудан бастап қоғамдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтау саласындағы жоба нәтижелерін ұсыну және таратуға дейін. Қазіргі және болашақтағы басым проблемаларды анықтау және іздеу, себеп-салдарлық байланыстарды орнату, алынған нәтижелерді дұрыс түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нутрициология
Рационалды тамақтану негіздері. Ағзаның қоректік заттарға, биологиялық белсенді заттарға және энергияға қажеттілігі. Адамның тамақтану жағдайын бағалау, дұрыс тамақтанбау диагностикасы. Өсімдік және жануар текті өнімдердің тағамдық және биологиялық құндылығы. Тамақ өнімдерін сараптау. Азық-түлік объектілері мен кәсіпорындарын мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың ұйымдық-құқықтық негіздері. Алиментарлық-тәуелді аурулар және тағамнан улану және олардың алдын алу. Халықтың осал топтарының тамақтануы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Жұқпалы және паразиттік аурулардың эпидемиологиясы
Вирустық және бактериялық этиологиялы аэрозольді инфекциялардың эпидемиологиясы және профилактикасы. Бактериялық және вирустық этиологиялы ішек инфекцияларының эпидемиологиясы және профилактикасы. Эпидемиология және зоонозды инфекциялардың алдын алу. Трансмиссивті берілу механизмі бар инфекциялардың эпидемиологиясы. Паразиттік аурулардың эпидемиологиясы. Геогельминтоздар, биогельминтоздар және контактілі гельминтоздар. Инфекциялардың жалпы сипаттамасы, эпидемиялық процестің жүруі, механизмі, адам жұқтыру жолдары және факторлары. Зертханалық диагностика. Алдын алу және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру. эпидемиологиялық қадағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Ілгерінді эпидемиология
Берілу механизмі контактілі инфекциялардың эпидемиологиясы. Жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың жалпы сипаттамасы. патогендердің ерекшеліктері. Аурулардың жалпы сипаттамасы. Эпидемиялық процестің даму механизмдері және көріністері. Зертханалық диагностика. Алдын алу және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру. эпидемиологиялық қадағалау. Ретроспективті эпидемиологиялық талдау, мақсаты, міндеттері, негізгі кезеңдері. Аурудың ұзақ мерзімді, жылдық динамикасын және эпидемиологиялық сипаттамасын ретроспективті талдау әдісі. Операциялық эпидемиологиялық талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар
Білім алушылардың денсаулық сақтаудағы ақпараттық технологиялар жөніндегі білімін қалыптастыру. Медициналық көмек сапасы мен қолжетімділігін арттыру мақсатында медициналық саладағы күнделікті негізгі бизнес-операцияларға қажетті заманауи ақпараттық технологияларды зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы
Пән балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды, балалардың денсаулығын және дене дамуының ерекшеліктерін, медициналық қызмет көрсету мен сауықтыру жұмыстарына қойылатын талаптарды зерделейді. Балалардың күн тәртібін, тамақтануын, білім алу қызметін, жабдықтары мен тұрмыстық заттарын санитарлық-гигиеналық бақылау, гигиеналық бағалау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Денсаулық сақтаудағы жасанды интеллект
Бұл пән студенттерді жасанды интеллекттің (ЖИ) медицинадағы қолданылу негіздерімен, оның мүмкіндіктерімен, шектеулерімен, сондай-ақ құқықтық және этикалық аспектілерімен таныстыруға бағытталған. Курс аясында студенттер медициналық деректерді талдау әдістерін, ЖИ-модельдерін әзірлеу мен бағалауды, сондай-ақ оларды клиникалық практикаға қауіпсіз әрі тиімді енгізу қағидаларын зерттейді. Ерекше назар реттеу және стандарттау мәселелеріне, жеке деректерді қорғауға және медициналық салада ЖИ-ға деген сенімділікті арттыруға бөлінеді. Курс соңында студенттер ЖИ шешімдерін сыни тұрғыдан талдауға, олардың медициналық көмектің сапасына ықпалын бағалауға және диагностика, емдеу және денсаулық сақтау басқаруын оңтайландыру үшін заманауи технологияларды қолдануға қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтау саласындағы саясат және заңнама
Бұл курс денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі мәселелерін және денсаулықты қорғау жөніндегі заңнамалық құжаттарды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өндірістік токсикология
Пән өндірістік токсикологияның теориялық аспектілерін және токсикологиялық зерттеу әдістерін зерделейді. Өндіріс жағдайында химиялық факторлардың организмге зиянды әсерінің жолдары мен салдары туралы білім тереңдетіледі. Қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілер негізінде өндірістік уытты заттардың зиянды әсерінің алдын алу, ерте анықтау, жақын және алыс салдарын жою бойынша санитарлық-профилактикалық іс-шараларды әзірлеу дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Санитарлық-гигиеналық зерттеу әдістері
Қоршаған ортаның, тұрғын және қоғамдық ғимараттардың, өндірістік нысандар мен білім беру мекемелерінің физикалық, химиялық және биологиялық факторларына аспаптық зерттеулер жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Эпидемиологиялық қауіпсіздік және қолданбалы вакцина
Пән халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етуге, оның денсаулығын сақтауға және жақсартуға, тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында қадағалауды жүзеге асыруға бағытталған мәселелерді теориялық және практикалық шешу саласында білім мен іскерлікті қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдерден тұрады: вакцинопрофилактика; иммунобиологиялық препараттар, иммундау жүргізу, жұқпалы аурулардың алдын алуда иммундау, иммунитет түрлері, вакцина препараттары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
БМСК ұйымдастыру және интеграциялау
Қазіргі әлемдегі әлеуметтік-экономикалық процестердің тенденциялары және олардың әлеуметтік-экономикалық ортада болып жатқан басқа процестермен байланысы
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мектеп медицинасы
Мектеп ортасындағы факторлардың рөлі және олардың балалар мен жасөспірімдердің денсаулығына әсері. Мектеп оқушыларына медициналық көмек көрсету. Оқушылардың қозғалыс белсенділігі және дене тәрбиесі гигиенасы. Мектеп оқушыларының оқу орындарын ұйымдастыруды гигиеналық бағалау. Мектептегі кәсіби бағдар және дәрігерлік-кәсіптік кеңес беру. Мектеп оқушыларының денсаулық көрсеткіштерін бағалау. Иммунопрофилактика. Мектеп оқушыларының жұқпалы емес ауруларының және функционалдық ауытқулардың алдын алу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Денсаулық сақтау экономикасы
Бұл курста денсаулық пен денсаулықты сақтау мен өндіруде тиімділік, тиімділік, құндылықтар мен мінез-құлық мәселелері талқыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғаламдық денсаулық
Пән студенттердің халық денсаулығын қорғау мәселелерін шешу саласында теориялық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдерден тұрады: жұқпалы аурулар, ана аурулары, перинаталдық аурулар, тамақтанумен байланысты бұзылулар, инфекциялық емес аурулар мен жарақаттар, созылмалы аурулар, инфекциялық және инфекциялық емес аурулар салдарынан болатын денсаулыққа зиянын азайту үшін интердисциплинарлық тәсіл.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім гигиенасы
Қоғамдағы индивидтердің әлеуметтенуі (түрлері, агенттері, институттары) оның мақсаттары мен міндеттері. Түзеу-сауықтыру және білім беру мекемелері. Инклюзивті – ерекше қажеттіліктері бар балалар үшін қолжетімді білім. Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Психикалық және физикалық дамуында кемістіктері бар балалардың, жасөспірімдердің, жастардың денсаулығын сақтаудың жолдары, жолдары мен тәсілдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Алиментарлы тәуелді инфекциялық емес және инфекциялық аурулардың алдын алудың мемлекеттік стратегиясы
Пән тиісті этикалық практика принциптерінің негізінде деректерді жинау және талдау әдістерін, алиментарлы тәуелді аурулардың даму факторларын, азық-түлікті фортификациялау әдістерін, алиментарлық тапшылықты түзету әдістерін, тағамның токсикологиясын зерделейді. Бірінші және екінші реттік профилактика бойынша шараларды, халықтың саногендік мәдениетін арттыру құралдарын әзірлеу, нормативтік-құқықтық актілермен жұмыс жасау, қоғаммен коммуникациялық қарым-қатынас құру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медициналық қызметтердің сапасын басқару
Пәннің негізгі мазмұны медициналық қызметтерді көрсетудің теориялық негіздері мен сапаны қамтамасыз ету жүйелерін оқуға, денсаулық сақтау саласындағы менеджмент және сапаны бақылау бойынша нормативтік құқықтық актілермен танысуға бағытталған. Емханалар мен ауруханаларды қаржыландыру принциптері. Сондай-ақ студенттерді стандарттау, лицензиялау және аккредитациялаудың бірыңғай жүйесімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Радиациялық гигиена
Пән иондаушы сәулеленудің әртүрлі түрлерін және олардың биологиялық әсерінің ерекшеліктерін, радиациялық факторды гигиеналық нормалау принциптерін зерделейді. Иондаушы сәулелену көздерімен жұмыс істеу кезінде гигиена және еңбекті қорғау мәселелері талданады. Радиациялық жағдайды зерттеу және бағалау, халықтың радиациялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша, оның ішінде ТЖ жағдайында санитарлық-профилактикалық іс-шараларды әзірлеу дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дұрыс тамақтану және тамақтық азық-түліктердің қауіпсіздігі
Курста алиментарлы мәртебені бағалаудың донозологиялық көрсеткіштері, тағамның бөгде заттармен ластануы мәселелері, құрамында ксенобиотиктері көп өнімдерді тарату жолдары зерделенеді. Тамақтық азық-түліктердің қауіпсіздігін сараптау және бағалау, азық-түлікпен және шикізатпен жанасатын жабдықтарды, ыдыстарды, қаптамаларды санитарлық-гигиеналық бағалау, профилактикалық ұсыныстарды әзірлеу, нормативтік құжаттармен жұмыс жасау дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Міндетті медициналық сақтандыру принциптері
Бұл курс студенттерді міндетті әлеуметтік медициналық сақтандырудың негіздерімен және принциптерімен, міндетті медициналық сақтандыруды жүзеге асырудың нормативтік құқықтық базасымен таныстырады. Мемлекеттің, жұмыс берушілер мен азаматтардың ортақ жауапкершілігі қағидаты негізінде денсаулық сақтау жүйесінің қаржылық тұрақтылығын нығайту. МӘМС және МӘМС шеңберінде медициналық мекемелерді қаржыландыру принциптері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Протозойлы инфекциялар эпидемиологиясы
Протозойлы инвазиялардың эпидемиологиялық сипаттамасы. Эпидемиялық үдерістің биологиялық негізі ретінде паразитарлық жүйе. Безгек, токсоплазмоз, амебиаз, балантидиоз, трихомониаз, пневмоцистоз, трипаносомоз және лейшманиоз кезіндегі этиология, инвазия көздері, эпидемиялық үдерістің даму механизмі. Протозойлы инвазия ошақтарын эпидемиологиялық зерттеу. Протозойлы инвазияларды зертханалық диагностикалау. Протозойлы инвазия ошақтарында алдын алу және эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Еңбек гигиенасы
Пән өндірістік орта мен еңбек процесі факторларының адамның денсаулығына және жұмысына әсерін, нормалау принциптерін қарастырады. Санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыру, жүргізу, еңбек қауіпсіздігі мен еңбекті қорғауды қамтамасыз ету жөніндегі шараларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. НҚА-мен жұмыс жасау, Қазақстан Республикасы санитарлық-эпидемиологиялық қызметі ұйымдарының еңбек гигиенасы саласындағы есепке алу - есеп беру құжаттамасын жүргізу дағдыларын бекітеді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Сапронозды инфекциялардың эпидемиологиясы
Сапронозды инфекциялардың эпидемиологиялық сипаттамасы. Паразиттік жүйе эпидемиялық процестің биологиялық негізі ретінде. Этиологиясы, инвазия көздері, легионеллездегі эпидемиялық процестің даму механизмі, мелиоидоз, НАГ инфекциясы, клостридиум, иерсинеоз, кампилобактериоз және т.б. Сапронозды инфекциялардағы зертханалық диагностика. Сапронозды инфекция ошақтарында профилактикалық және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнес коммуникация
Кәсіби оқыту бакалаврының кәсіби құзыреттілігін заманауи бизнес ұйымдарына тән коммуникация жүйесінің негізгі ұғымдарын меңгеру арқылы қалыптастыру. Бұл іскерлік коммуникация дағдыларын дамытуға негіз болып, болашақ бакалаврға ғылым мен өндірістің қарқынды дамуы жағдайында жаңа білімдерді тиімді игеруге мүмкіндік береді. Бұл талап түлектің кәсіби қызмет саласымен байланысты, оған бастауыш, орта және қосымша кәсіптік білім беру бағдарламалары бойынша білім беру мекемелерінде оқушыларды даярлау, сондай-ақ кәсіпорындар мен ұйымдардың оқу орталықтарында, қайта даярлау және біліктілікті арттыру орталықтарында жұмысшылар мен мамандарды оқыту және қайта даярлау, халықты жұмыспен қамту қызметінде оқыту кіреді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медициналық көмекке байланысты инфекциялар
Курс инфекцияның алдын алу және бақылау әдістерін, инфекциялар тізбегін, стандартты және ауысымдық сақтық шараларын, кедергілерді және жеке қорғану құралдарын (ЖҚҚ) пайдалануды және денсаулық сақтау қызметкерлері мен науқастар арасында жұқпалы аурулардың таралуын болдырмау стратегиясын қамтиды.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
HR-менеджмент
Бұл курс медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін қамтамасыз етудің негізгі тетіктеріне (денсаулық сақтау жүйесін ресурстық қамтамасыз ету; лицензиялау, аккредиттеу, сертификаттау, аттестациялау жүйелері; медицина қызметкерлерінің біліктілігін арттыру; медициналық қызмет көрсету сапасын басқарудағы уәждеме қағидаттары) бағытталған. медициналық көмек, экономикалық ынталандыру және сараланған еңбекақы төлеу, медициналық көмек көрсетудегі стандарттау принциптері). ДДҰ-ның медициналық көмектің сапасын қамтамасыз ету саласындағы қызметі көрсетіледі.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халықты медициналық және әлеуметтік қорғау
Бұл курс денсаулықтың әлеуметтік-медициналық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Күрделі биоәлеуметтік жүйе болып табылатын адамның физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулығының факторлары туралы кәсіби білімді қалыптастыру. Әлеуметтік қорғау және халықтың денсаулығын қорғаудың негізгі әдістері. Медициналық-әлеуметтік жұмыстың профилактикалық бағытын ұйымдастыру. Медицина саласындағы әлеуметтік қорғау бағыттарын бағалау.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бірыңғай денсаулық
Бұл пән тұрақты даму қағидаттарын ескере отырып, бірыңғай денсаулық тәсілін қоғамдық денсаулық сақтау жүйесіне енгізудің теориялық және практикалық негіздерін қалыптастырады. Оқу процесінде санитарлық-эпидемиологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін саларалық өзара іс-қимылды ұйымдастыру дағдылары, адамның және жануарлардың денсаулығы олардың өмір сүретін экожүйелерінің жай-күйімен өзара байланысын түсіну, сондай-ақ экологиялық факторлардың жаһандық тұрақтылыққа әсерін бағалау қабілеті дамиды. Ерекше назар экологиялық қауіпсіз шешімдерді енгізуге және халықтың денсаулығы мен қоршаған ортаны ұзақ мерзімді сақтау үшін ресурстарды ұтымды пайдалануға аударылады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медициналық араласуларды клиникалық және экономикалық талдау
Бұл курс медицина саласындағы араласудың өзіндік құнының және клиникалық тиімділігін бағалаудың негізгі әдістеріне шолу жасайды және медициналық араласу туралы шешім қабылдау үшін жүргізілуі мүмкін экономикалық және клиникалық талдаулардың түрлерін жинақтайды.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Денсаулықты нығайту және аурудың алдын-алу
Бұл курс студенттерге салауатты өмір салтын қалыптастыру және насихаттау принциптерін меңгеруге мүмкіндік береді. Студенттер сонымен қатар табыс, тұрғын үй, азық-түлік қауіпсіздігі, жұмысқа орналасу және сапалы еңбек жағдайлары сияқты денсаулықты анықтайтын факторларды қамтитын денсаулықты нығайту әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Гигиенадағы өндірістік тәжірибе
Білімді практикалық бекіту, қоршаған орта объектілерінің сапасын зерделеу және бағалау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, өндірістік, коммуналдық, азық-түлік объектілеріне, балалар және білім беру мекемелеріне санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру, есепке алу және есеп беру құжаттамасын жүргізу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өндірістік санитария
Зиянды өндірістік факторлардың жұмысшыларға әсерін болдырмайтын немесе азайтатын шаралар мен техникалық құралдарды ұйымдастыру: жұмыс аймағының ауасындағы шаңның жоғарылауы, қолайсыз физикалық және биологиялық факторлар.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Аса қауіпті инфекциялардың эпидемиологиясы
Трансмиссивті таралу механизмі бар инфекциялардың эпидемиологиясы: сібір жарасы, оба, туляремия, геморрагиялық қызбалар: Ласса, Марбург, Эбола, Денге, сары қызба, Папаттачи безгегі. Топтың жалпы сипаттамасы. Қоздырғыштың сипаттамасы. Эпидемиялық процестің даму және көріну механизмі. Зертханалық диагностика. Профилактикалық және эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру оқиғалар. эпидемиологиялық қадағалау. Аумақты аса қауіпті жұқпалы аурулардың әкелінуінен санитарлық қорғаудың заманауи аспектілері. Халықаралық денсаулық сақтау ережелері.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қоғамдық денсаулық сақтау бойынша өндірістік практика
Денсаулық сақтаудың емдеу-профилактикалық ұйымдарының ресми медициналық құжаттамасымен, бұйрықтар мен нұсқаулықтармен, статистикалық есепке алу және есеп беру құжаттамасымен, халықтың денсаулығы мен медициналық ұйымдар қызметінің көрсеткіштерін бағалау және түсіндіру, мамандық бейіні бойынша медициналық ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінде жұмыс істеу кезінде денсаулық сақтауды ұйымдастырушының кәсіби міндеттерін шешу бойынша білім алу мен дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Еңбек медицинасы
Еңбек медицинасы – профилактикалық медицинаның бір бөлімі, ол адамның денсаулығы мен ағзаның функционалдық күйінің еңбек қызметінің әсерінен өзгеруін зерттейді. Оның мақсаты – еңбек үдерісін оңтайландыруға бағытталған физиологиялық, санитарлық-гигиеналық, санитарлық-техникалық және емдеу-профилактикалық шараларды әзірлеу және негіздеу, жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, еңбеккерлердің денсаулығын қорғауға және кәсіби аурулардың алдын алуға ықпал ету.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Еңбек физиологиясының негіздері
Еңбек физиологиясы – еңбекке қабілеттіліктің жоғары деңгейін сақтауға және сақтауға көмектесетін еңбек процесін оңтайландыру үшін физиологиялық шараларды әзірлеу және негіздеу мақсатында еңбек әрекетінің әсерінен адам ағзасының функционалдық жағдайындағы өзгерістерді зерттейтін еңбек денсаулығының (физиологиясының) арнайы бөлімі. адам денсаулығы
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эпидемиология бойынша өндірістік практика
Санитарлық-эпидемиологиялық бақылау органдарының эпидемиология бөлімінің және госпитальдық эпидемиологтың қызметімен, функционалдық міндеттерімен және есептік-құжаттық құжаттамасымен танысу. Әртүрлі инфекциялық және паразитарлық аурулар ошақтарына эпидемиологиялық зерттеу жүргізу және эпидемиологиялық зерттеу карталарын толтыру. Балалар емханасы мен мектепке дейінгі мекемелерде профилактикалық екпелерді ұйымдастыру және өткізу бойынша зерттеу жүргізу. Ауруханаішілік инфекцияларды (МККБИ) анықтау және тіркеу, сондай-ақ медициналық ұйымдардағы санитарлық-гигиеналық және дезинфекциялық-стерилизациялық режимдерді сақтау бойынша бақылау жүргізу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 6
Оқыту нәтижелері
- Қоғамдық денсаулық проблемаларын тиімді шешу үшін, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, билік органдарымен, ұйымдармен, халықпен, қоғамдастық мүшелерімен, БАҚ-мен тиімді сектораралық өзара іс-қимылды құрады.
- Еңбек ұжымының жұмысын ұйымдастыру, адам ресурстарын басқару, мақсат қоюды жүзеге асыру және міндеттерді тұжырымдау, қызметтің басымдықтарын айқындау дағдыларын меңгерген.
- Кәсіби қызмет барысында үздіксіз оқып, білімін жетілдіре алады, соның ішінде жасанды интеллектті (ЖИ) денсаулық сақтауда қолдануды меңгереді. Инфекциялық, паразиттік және инфекциялық емес аурулар мен уланулардың таралу себептері мен қауіп факторларын анықтап, талдау әдістері мен ЖИ технологияларын пайдалана алады. Әртүрлі эпидемиологиялық зерттеу әдістерін меңгеріп, аурулардың салдарын және халық денсаулығына әсерін бағалай алады, сондай-ақ цифрлық технологиялар мен болжамдық модельдерді қолдана алады.
- Азаматтардың денсаулығын қорғау туралы ҚР нормативтік-құқықтық актілерін, санитарлық, табиғатты қорғау заңнамасын, мемлекеттік санитарлық- эпидемиологиялық қызмет мамандары қызметінің құқықтық негіздерін біледі және практикалық қызметте пайдаланады.
- Денсаулық сақтау ұйымдарында көзделген есепке алу-есеп беру құжаттамасын жүргізуге қабілетті.
- Мекендеу ортасының сапасы, денсаулық жағдайы, халықтың санитариялық- эпидемиологиялық саламаттылығы дәрежесі туралы деректерге, сондай-ақ денсаулық сақтау ұйымдары қызметінің көрсеткіштеріне мониторингті, талдауды және бағалауды жүзеге асырады.
- Халықтың денсаулығын сақтау және ілгерілету, инфекциялық, паразиттік және инфекциялық емес аурулардың профилактикасы, олардың тиімділігін бағалау бойынша санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалық іс- шараларды әзірлеу, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.
- Қоршаған ортаның әртүрлі объектілерінің сапа көрсеткіштерін зерттеуге, талдауға және бағалауға және оларға жағымсыз әсерлердің алдын алу бойынша ұсынымдар түрінде өз қорытындыларын тұжырымдауға қабілетті.
- Эпидемиологиялық жағдайды бағалауға, эпидемиялық ошақтарды тексеруге, эпидемиологиялық диагноз қоюға және инфекциялық аурулар ошақтарында дезинфекциялау, дезинсекциялау және дератизациялау бойынша жұмыстар жүргізу туралы нұсқамалар беруге, халық арасында иммунопрофилактиканың тиімділігін бағалауға қабілетті.
- Қазақстан Республикасының аумағына шетелден инфекциялық аурулардың әкеліну және (немесе) инфекциялық аурулар жағдайларының туындау қаупін анықтай алады.
- Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын, оның ішінде төтенше жағдайлар жағдайларында қамтамасыз ету жөніндегі шараларды әзірлеу мақсатында қоршаған ортаның, ауыз судың, тамақ өнімдерінің жай-күйіне санитариялық- эпидемиологиялық бақылауды, тіршілік ету объектілерін қадағалауды, шекараны аса қауіпті инфекциялардың әкелінуі мен таралуынан қорғауды ұйымдастыруға қабілетті.
- Инфекциялық және паразиттік аурулар кезінде профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралардың іске асырылуына эпидемиологиялық қадағалау мен бақылауды жүзеге асыра алады.