Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01732 Ағылшын тілі және медиадидактика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс студенттердің мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және В2, С1 тіл деңгейінде ана және шет тілі мәдениеті саласындағы білімдері арқылы қол жеткізілетін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Магистранттар өздерінің ана және шетел мәдениетіндегі құндылық бағдарлар жүйесін жіктейді. Олар симуляциялық келіссөздерге, презентацияларға қатысу және кәсіби контексте нақты жағдайларды зерттеу арқылы мәдени нюанстарды және әдет-ғұрыптардың өзара байланысын түсінуге, кәсіби терминологияны білуге негізделген коммуникативтік құзыреттілігін дамытады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша аралас емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы

    Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері туралы мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайяттық мәселелер мен кейстерді шешеді,. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру кеңістігіндегі медиа дизайн

    Пән бәсекеге қабілетті контент жасау үшін кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс оқытудың әртүрлі теорияларын және олардың медиа дизайнмен байланысын, БАҚ әртүрлі оқыту стильдерін қалай жақсарта алатынын, оқу дизайнының принциптерін, білім беру құралдарының түрлерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар әртүрлі медиа форматтарын қарастырады: бейне, аудио, сурет, интерактивті медиа. Білім алушылар заманауи медиа өнімін құру құралдарын меңгереді: DaVinci Resolve, Adobe After Effects, Camtasia, Audacity, Moodle, Canvas, Podcast. Пәнді оқу интерактивті білім беру мазмұнын әзірлеу және көрсетумен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Медиалингвистика және мәдениетаралық коммуникация

    Пәннің мазмұны медиалингвистика мен Мәдениетаралық коммуникацияның пәнаралық байланысын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты: мәдени релятивизм принциптері мен этикалық нормаларға жетекшілік ету дағдыларын тереңдету және кеңейту, бұл шет тілді мәдениеттің бірегейлігін және шет тілді қоғамның құндылық бағдарларын құрметтеуді және оның лингвистиканың қазіргі бағыттары шеңберіндегі өзара әрекеттесуін білдіреді. Курстың теориялық бөлігі аясында білім алушы медиалингвистиканың теориясымен және базалық категорияларымен, лингвостилистикалық әдістермен, медиатекстердің типологиялық сипаттамасымен, мәдениетаралық коммуникацияның теориялары мен негізгі принциптері форматындағы лингвомәдени талдаумен (мәдени релятивизм, Льюис мәдениетаралық коммуникация моделі: сызықтық-белсенді, көп белсенді және белсенді мәдени нормалар; Хофстедтің мәдени аспектілері теория; Холл әлеуметтік келісім тұжырымдамалары және мәдениеттің жоғары және төмен контексттері және т. б.). Тәжірибелік сабақтарда лингвомәдениеттану және мәдениетаралық коммуникация фокусында әртүрлі мәтіндерді талдау жүйесін меңгереді. Пән оқытылған теориялық және практикалық материалдар белсеңінде біріктірілген емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі ағылшын тілінің фразеологиясы

    Курс қазіргі ағылшын тілінің фразеологиялық жүйесінің іргелі принциптерін тереңдетуге бағытталған. Студенттер ағылшын тілінің вербальды фразеологиялық бірліктері, статикалық семантикасының ерекшеліктері, тіларалық фразеологиялық эквиваленттер туралы түсініктерін кеңейтеді, концептуалды аппаратты кәсіби іс-әрекеттің нақты фактілерімен және құбылыстарымен корреляциялайды, практикалық кәсіптік мәселелерді шешу үшін теориялық принциптерді шығармашылықпен қолданады. Тәжірибелік сабақтарда магистрант мәтіндердегі фразеологиялық бірліктерге талдау жасайды, ағылшын тілінің фразеологиялық қорының бір бөлігін іс жүзінде қолданады, фразеологиялық бірліктерді аударудың негізгі әдістерін меңгереді. Бағалау аралас форматта өтеді: ауызша емтихан және практикалық тапсырмалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары оқу орындарында медиабілім беру әдістемесі

    Курс жоғары оқу орнында медиа-білім беруді ұйымдастыру үшін магистранттардың ғылыми-әдістемелік дайындығын тереңдетуге бағытталған. Пәннің теориялық бөлімі әлемдік және қазақстандық тәжірибенің ғылыми тәсілдеріне негізделген медиабілім беру әдіснамасын зерттеуді қамтиды. Магистрант білім беру саладағы заманауи медиа және сандық құралдарды, критериалды бағалауды қолдануды ескере отырып, шет тілі сабақтарын жоспарлау дағдыларын қолданады. Тәжірибелік сабақтарды өткізу үшін аймақтағы жетекші практик мұғалімдермен және әдіскерлермен бірлесіп Lesson study технологиясын, «инверттелген аудиторияны» пайдалану жоспарлануда. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар тізбектелген сабақтардың орта мерзімді жоспарлауды әзірлейді және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіби лингвистикалық және медиадидактиканың теориясы мен тәжірибесі

    Курстың мазмұны лингво және медиадидактиканы шет тілінде оқытуды оқыту әдістемесін зерделеу бағыттарының негізгі категориялары мен ғылыми аппараттарын игеруге бағытталған. Пәннің мақсаты білім алушылардың оқуды цифрландырудың заманауи призмасы арқылы шет тілдерін оқыту және шет тілдерін оқыту процестерінің заңдылықтарын меңгеру. Теориялық курс мыналарды қамтиды: лингводидактика мен медиадидактиканың негізгі ұғымдарын, мәселелерін, әдіснамасын, сондай-ақ олардың шет тілін оқыту процесінің белгілі бір кезеңдеріндегі өзара әрекеттесуін зерттеу; тілдік білім берудің қазіргі жай-күйі жүйе ретінде, жергілікті емес тілді және бөтен мәдениетті меңгеру, оқыту процесін цифрландыру дәуірінде оқу процесін ұйымдастыру, оқыту және қызмет субъектісі, көптілділікті, қос тілділікті оқыту принциптері, тілдерді оқытудың батыстық тәсілі (TEFL, EFL, ESP, TESOL etc.), білім берудің жаңа технологиялары тұрғысынан лингводидактиканың өзекті мәселелері. Практикалық сабақтарда білім алушылар сабақтардың, дәрістердің фрагменттерін модельдейді, әзірлейді, шет тілін оқыту процесінде лингводидактика мен медадидактиканың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолданады, оқытудың кәсіби дағдыларын шыңдай отырып, педагогикалық шеберлікті жетілдіреді. Практикалық бөлімді өткізу үшін жетекші мамандарды, әдіскерлерді, жаттықтырушы-педагогтарды тарту жоспарлануда. Алынған құзыреттерді теориялық мәселелер мен практикалық міндеттері бар кейстер бойынша ауызша емтихан арқылы бағалау жоспарлануда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық сөйлеуді дамыту бойынша практикум

    Пән білім берушілер академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін арттыруға бағытталған. Курс білім беру және кәсіби контекстте академиялық сөйлеудің мағынасын талдауды, аудиторияны түсінуді және академиялық сөйлеуді құрылымдауды қамтиды. Практикалық сабақтарда магистранттар академиялық презентациялар бойынша зерттеулер жүргізеді. Олар зерттеу нәтижелерін жүйелеуді және қорытындылауды, көрнекі құралдарды, вербалды емес коммуникацияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді талқылаулар мен презентацияларда тиімді пайдалануды және өзін-өзі бағалау үшін өз сөздерін жазып алуды үйренеді. Қорытынды бақылау қорытынды академиялық баяндама немесе презентация түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары оқу орындарындағы медиабілім берудегі заманауи тенденциялар

    Курс ағылшын тілін оқытуды медиа сауаттылықпен интеграциялау контекстінде магистранттардың университетте сабақ өткізуге әдістемелік дайындығын дамытуға бағытталған. Пәннің теориялық бөлімі үздік қазақстандық және халықаралық тәжірибе негізінде медиабілім беру саласындағы заманауи ғылыми тәсілдерді зерттеуге бағытталған. Магистрант цифрлық технологияларды қолдану мен критериалды бағалауды ескере отырып, сабақты тиімді жоспарлау дағдыларын көрсетеді. Тәжірибелік сабақтарды өткізу үшін облыстың жетекші практикалық оқытушылары мен әдіскерлерімен бірлесіп Team teaching технологиясын қолдану жоспарлануда. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар орта мерзімді жоспарлау негізінде сабақтар топтамасын жоспарлауды әзірлейді және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасын дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, заманауи білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді ұғынуға, жоғары білімнің заманауи тәжірибелерін іске асыру тәжірибесін игеруге бағытталған. Теория мен практиканы интеграциялау практикалық сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ағылшын тіліндегі медиа-мәтінді әзірлеу әдістері

    Пән ақпаратты тиімді жеткізетін және студенттерді қызықтыратын медиамазмұнды құру үшін кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған. Тәжірибелік сабақтарда магистрантар нақты мақсат қоюды, анықтауды, аудиторияны талдауды үйренеді, тартымды формат пен презентация құрылымын таңдауды үйренеді. Топтық жұмыс мәтінді қолдау және түсіндіру үшін сәйкес суреттерді, диаграммаларды, инфографикаларды пайдаланады, нақты өмірден алынған мысалдармен түсініктерді суреттейді, магистрантарды белсенді түрде тарту үшін онлайн викториналар, жаттығулар немесе талқылау сұрақтары, интерактивті модельдеу сияқты элементтерді біріктіреді. Курс әзірленген медиа-мәтіннің презентациясымен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Медиапедагогтің сөйлеу имиджі

    Курс теориялық білімді жетілдіруге, медиапедагогтің ағылшын тіліндегі сөйлеуінің стильдік құрылымы туралы, оның функционалдық стильдері мен экспрессивтік құралдары туралы ақпаратты жинақтау және жүйелеуге, стилистикалық ресурстарды барынша орынды пайдаланудың әртүрлі әдістері мен әдістерімен таныстыруға бағытталған. Ана тілінде сөйлейтіндердің қатысуымен практикалық сабақтар өткізіледі. Қорытынды бақылау белгіленген критерийлерге сәйкес берілген тақырып бойынша көпшілік алдында сөз сөйлеу түрінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қарым-қатынастағы негізгі шет тілі

    Пән білім алушылардың тұрмыстық, мәдени, кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді мәдениетаралық деңгейде шешу, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету үшін шет тілдік коммуникативтік құзыреттіліктің кәсіби деңгейін жетілдіруге бағытталған. Білім алушылар сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін: reading, listening, writing, speaking дамыта отырып, С1-С2 (Advanced) деңгейіне сәйкес келетін шынайы материалмен жұмыс істейді. Практикалық сабақтар шеңберінде білім алушылар оқытылатын тілдегі сөйлеу қызметінің ауызша және жазбаша түрлерінде кәсіби тілдік материалды қолдана отырып, монологтарда, диалогтарда, полилогтарда және пікірталастарда, пікірталастарда коммуникативтік дағдыларды көрсетеді. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар сөйлеуде фразеологиялық айналымдарды, лексикалық бірліктерді, ағылшын тілінің стилистикалық әдістерін қолдана алады. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша біріктірілген емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрлық білім беру технологиялары

    Курс магистранттардың оқу іс-әрекетінде медиа-контентті таңдауға, пайдалануға және сыни тұрғыдан талдауға дайындығын және медиа-технологияларды (SMM, Media Space, Data визуализациясы) пайдалана отырып сабақ беру қабілетін дамытуға бағытталған. Тәжірибелік сабақтарда магистранттар оқу бағытын ескере отырып, оқу медиа-контентін таңдап, жасайды, медиа технологияларды пайдалана отырып сабақ жоспарын жасайды, сонымен қатар әлеуметтік желілерде орналастыру үшін оқу материалдарын – бейнероликтерді, посттарды, презентацияларды жасайды. Курсты аяқтағаннан кейін магистрант таңдалған тақырып бойынша өз бетінше әзірленген медиа-контентпен сүйемелденген сабақтар топтамасының жоспарлары бар портфолиомен таныстырады және қорғайды, белгілі бір тақырып бойынша медиа-контент таңдауын талдайды және медиа-технологияларды қолдану арқылы сабақтың немесе сыныптан тыс жұмыстың ықшам-сабағын өткізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Storytelling

    Пән C1-C2 деңгейінде ағылшын тілінде қарым-қатынас, өзара әрекеттесу және ақпаратты беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар негізгі түрлерін зерттейді: дәстүрлі әңгімелер, әзілдер және әртүрлі ақпарат құралдарындағы заманауи әңгімелер, оқиғаларды баяндау элементтері, терминдері: кейіпкерлер, қойылым, сюжет, конфликт, денумент. Жазбаша әңгімелер, ауызша әңгімелер, сандық әңгімелер және комикс немесе графикалық романдар арқылы көрнекі әңгімелер сияқты әртүрлі әңгімелер медиасын зерттеңіз. Магистранттар талдап, әңгіменің мақсатына сәйкес әңгімелер құрастырады және әртүрлі аудиторияға сәйкес әңгіме құрастырады. Басы, ортасы және соңы анық, тартымды оқиғаларды құруда практикалық тәжірибе алыңыз. Бір-бірінің жұмысын бағалай алады. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар тақырыптық әңгімелер жинағын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық риторика

    Курс теориялық білімді жетілдіруге, медиапедагогтің ағылшын тіліндегі сөйлеуінің стильдік құрылымы туралы, оның функционалдық стильдері мен экспрессивтік құралдары туралы ақпаратты жинақтау және жүйелеуге, стилистикалық ресурстарды барынша орынды пайдаланудың әртүрлі әдістері мен әдістерімен таныстыруға бағытталған. Курстың практикалық сабақтарында магистранттар мәдениетаралық қарым-қатынаста стилистикалық, вербальды емес және паравербальды құралдардың қызмет ету ерекшеліктерімен танысады, терминологиямен сөздік қорын кеңейтеді. Ана тілінде сөйлейтіндердің қатысуымен практикалық сабақтар өткізіледі. Қорытынды бақылау белгіленген критерийлерге сәйкес берілген тақырып бойынша көпшілік алдында сөз сөйлеу түрінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру үдерісіндегі коммуникация міндеттерін шеше отырып, білім алушыларды, олардың ата-анасын, әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, көптілді және көпмәдениетті қоғамда өзара әрекеттеседі.
  • Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды тарата отырып, білім алушылардың білім беру және медиа кеңістікте тұлғалық дамуын мақсатты жүзеге асыра отырып, командадағы жұмысты ұйымдастырады және талдайды.
  • Әртүрлі мәдениет пен аймақтың ағылшын тіліндегі медиа контентті қолдана отырып, білім алушыларға әртүрлі көзқарас және идеямен тәжірибе жүзінде танысуға мүмкіндік бере отырып, мәдени хабардарлық пен жаһандық перспективаларды қалыптастырады және дамытады.
  • Салыстырмалы-салғастырмалы, дескриптивті талдау, Lesson Study, Case Study және Action Research және басқа дағдыларын дамыту мақсатында оқытылатын тіл және медиа сауаттылық саласындағы зерттеулерге бастамашылық жасайды және жүргізеді.
  • Оқытылатын тілдің әртүрлі аспектісін: грамматикалық құрылымдарды, сөйлеу дұрыстығын, синтаксисті, фразеологиялық және лексикалық бірліктерді қолдана отырып, ағылшын тілін кәсіби меңгергендігін көрсетеді.
  • Креативтілікті, коммуникативтілікті, сыншылдықты, көшбасшылықты барабар пайдалана отырып, педагогикалық әдапті сақтай отырып және оларды онлайн мен офлайн ортада пайдалана отырып, жұртшылық пен кәсіби қоғам алдында деректерді сындарлы және статистикалық талдау мен оларды көрнекілендіру негізінде алынған өзінің кәсіби және зияткерлік қызметінің нәтижелерін көрсете отырып, цифрлық технологияларды медиа сауаттылыққа сәйкес қолданады.
  • Цифрлық ортада нормативтік талаптарға және құжаттамаға сәйкес келетін заманауи білім беру және медиа технологияларды, шет тілін оқыту әдістерін пайдалана отырып, тілдік пәндер және арнайы курстар бойынша әдістемелік сауатты оқу процесін қамтамасыз етеді.
  • Қазақстандық шындықты ескере отырып, оқыту бейнероликтерін, подкасттарды, цифрлық таныстырылымдарды және интерактивті веб-сайттарды құрастыра отырып, ағылшын тілін мультимедиялық материалдарға әзірлейді және біріктіреді.
  • Ақпарат пен дереккөздерді біржақтылыққа, сенімділікке және мақсатты аудиторияға сыни тұрғыдан талдай отырып, бұқаралық ақпарат құралдарының қоғамдағы рөлін және олардың мәдениет пен коммуникацияға әсерін түсінуді корсетеді және үйретеді.
  • Курстар, семинарлар, workshops, вебинарлар өткізу, білім беру блогтарын, білім алушылар, ата-аналар, оқытушылар мен стейкхолдерлердің team-buildingін жүргізу арқылы медиапедагогика әдістерін қолдана отырып, жұмыс тәжірибесін масштабтайды.
Top