Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 География мұғалімдерін даярлау в АГЭУ

Пәндер

  • Құқықтық, экономикалық, экологиялық қауіпсіздік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет теориясы

    Бұл пәнаралық сипаттағы Интеграцияланған бағдарлама. Мемлекет пен қоғамда болып жатқан негізгі құқықтық ұғымдар мен санаттарды, экономикалық құбылыстар мен процестерді (оның ішінде кәсіпкерлік саласындағы) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің эстетикалық ұғымдары мен санаттары, мазмұны, ерекшеліктері мен мәнін, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимыл жасау тәсілдерін, төтенше жағдайлар кезінде ұйымдардың тұрақты жұмыс істеуі туралы білімді; кәсіпкерлік және ғылыми зерттеулерді зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географияға кіріспе

    Пәнді оқып-үйрену барысында географиялық қабықтың аумақтық физикалық-географиялық саралануының негізгі заңдары мен қағидалары және табиғи кешендердегі үрдістер мен құбылыстарды зерделеудің жүйелі тәсілдері қарастырылады. Сонымен бірге географиялық ашылымдардың тарихы мен география ғылымының дамуы, қазіргі әлемдегі географияның қызметі, географиялық ғылымдар жүйесі, географияның әдіснамасы қамтылған. Курс білім алушылардың болашақ кәсіби қызметі мен оның басқа ғылыми бағыттармен өзара байланысын танып білуге мүмкіндік жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пән студенттердің Болашақ педагог мамандығына деген қызығушылығын дамытуға және тәрбиенің мазмұнын, формалары мен әдістерін зерттей отырып, кейінгі кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдіруді ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің бойында: - педагогикалық процесті жоспарлау, болжауды ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; - орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде тәрбие мен оқытудың түрлі әдістемелері мен технологияларын меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Географиялық қабық туралы ілім

    Курсты оөып-үйрену барысында Жер құрылысының жалпы географиялық заңдылықтары, табиғат құбылыстары мен үдерістері арасындағы өзара байланысы мен табиғатты қорғау шараларының қажеттілігі туралы түсінік беріліп, дамытылады. Оқу пәнінің негізгі мақсаты – географиялық қабықты, оның құрылымын, кеңістік дифференциациясы мен басты географиялық заңдылықтарды зердееу болып табылады. Географиялық қабықтың эволюциялық заңдылығы, біртұтастығы, ырғақтылығы, зат пен энергия айналымы Жердің экологиялық жағдайы тұрғысында қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • География ғылымдарының тарихы

    Пәнді оқып-үйрену барысында жаратылыстану мен қоғамдық ғылымдардың тұтас жүйесі ретіндегі география туралы түсініктер дамытылады, географияның теориялық және әдіснамалық негіздері, география ғылымының қалыптасу тарихы және қазіргі заманғы теориялық проблемалары қарастырылады. Жаратылыстану мен әлеуметтік ғылымдардың өзара әрекеттесуінің біртұтас жүйесі ретіндегі география, оның қазіргі теориялық- әдіснамалық проблемалары туралы негізгі түсініктер беріледі. Сондай-ақ, географиялық материалдарды пайдалана отырып табиғаттағы әртүрлі өзгерістерге болжам жасау мүмкіндіктері көрсетіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару

    Қазіргі мектептегі педагогикалық менеджмент және басқару курсы педагогикалық менеджмент теориясы мен практикалық тәжірибені, мектеп менеджері қызметінің моделін талдау негізінде жалпы білім беретін орта мектептердің практикасына менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын айқындайды; менеджменттің педагогикалық негіздерін және оны жалпы білім беретін мектепті басқару практикасына енгізу жолдарын меңгереді; болашақ педагогтарды педагогикалық менеджмент білімімен, іскерлігімен, дағдыларымен қаруландырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі менеджмент

    "Білім берудегі Менеджмент" пәні тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін менеджменттің теориялық негіздері саласындағы білім мен дағдылар кешенін қалыптастырады. Жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда кәсіби қызмет түрі ретінде басқару туралы ғылыми идеяны тереңдетеді, білім беру ұйымында оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдылары мен дағдыларын дамытады, басшы, қызметкер, топ немесе топ мүшесі ретінде тиімді мінез-құлық дағдыларын дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы жертану

    Бұл пән біртұтас планетарлық табиғи кешен ретінде географиялық қабық туралы түсінікті қалыптастырады, географиялық қабықтың құрамымен, құрылымымен даму және әрекет ету заңдылықтарымен таныстырады, сонымен қатар құрылымы мен құрамының ерекшеліктері, динамикасы туралы түсінік береді,. жекелеген геосфералардың – атмосфераның, гидросфераның, литосфераның, биосфераның дамуын анықтайды және олардың географиялық қабықтың дамуындағы жіктелудің рөлін анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстан палеогеографиясы

    Аталған пәнді оқып үйренуде Қазақстан аумағының табиғи жағдайлары, оның қалыптасуы мен дамуының негізгі заңдылықтары, олар туралы ғалымдардың еңбектері қарастырылады. Білім аушылар Жер бедерінің қалыптасу заңдылықтарымен, оның тектоника мен геологиямен өзара байланысымен, қазіргі табиғи ортаның жағдайын бағалау үшін әр түрлі аймақтағы палеогеографиялық табиғи өзгерістердің себептерімен танысады. Үгілген қабықтар қалдықтарын, қазба топырақтарды, тоңды формацияларды, флора мен фаунаны, археологиялық қоныстарды зерттеу бағыттары сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Картография топография негіздерімен

    Картографияның негізгі бөлімдерін зерттейді, студенттерді негізгі топографиялық геологиялық жұмыстарды орындау бағдарламаларымен, сызықтық және бұрыштық өлшеу әдістері мен құралдарымен, сондай-ақ жерсеріктік навигация құралдарымен таныстырады. Географиялық карталарды дұрыс түсінуге, оларды оқу жұмысында, ғылыми-зерттеу және практикалық жұмыста қолдануға мүмкіндік береді, географиялық карталармен және картографияның басқа түрлерімен, оларды жасаумен, зерттеумен және ғылыми - практикалық жұмыста қолданумен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геология геоморфология негіздерімен

    Пән жер бедері мен оның құрылымын, қалыптасуын, даму тарихын және қазіргі динамикасын, сондай-ақ континенттік және мұхиттық рельефтердің жиынтығын зерттейді. Геология мен геоморфологияның жер туралы ғылымдағы орны мен рөлін, жер бетінің литосферамен, атмосферамен, гидросферамен, биосферамен әрекеттесуіндегі бедердің маңызын, рельефтің пайда болуындағы эндогендік және экзогендік процестердің рөлін қарастырады. Жер қойнауы және жер бетіндегі табиғи процестер туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топография геодезия негіздерімен

    Жер бетін зерттеумен және оны карталар мен картографиялық схемаларда көрсетумен байланысты жұмыстардың әдістері мен ұйымдастырылуы туралы білім алу принциптерін анықтайды. Жердің пішіндері мен өлшемдері, теңіздегі құрлықтағы заттардың орнын анықтау үшін қолданылатын координаталар жүйесі туралы білімдермен таныстырады. Студенттерді топографиялық карталарды, бағдарламалар мен профильдерді қолдануға үйретеді, топографиялық, геологиялық материалдарды тереңдетіп оқып-үйренуге негіз жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидрология

    Пән студенттерде су объектілерінің құрамы, таралуы және рөлі, жердің географиялық қабығындағы гидрологиялық процестер туралы түсінік қалыптастырады. Гидрология саласындағы негізгі ғылыми білім және зерттеу әдістерінің жүйесімен таныстырады. Гидросферадағы процестердің жалпы заңдылықтарын, сондай-ақ әртүрлі типтегі су объектілерінің географиялық орналасуының негізгі заңдылықтарын мұхиттар мен теңіздер, мұздықтар, су қоймалары, жер асты сулары, көлдер, олардың негізгі гидрологиялық және географиялық ерекшеліктерін зерттейді:

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның геоморфологиясы

    Студенттерде эндогендік (ішкі динамика күштері) және экзогендік процестердің (сыртқы динамика күштері) өзара іс-қимылы нәтижесінде қалыптасқан Қазақстан жерінің бедері туралы түсінік қалыптастырады. Студенттерді Қазақстан геоморфологиясының ғылым ретінде даму тарихымен, сондай-ақ қазіргі геоморфологияның негізгі ілімдерімен, негізгі бағыттарымен және даму тенденцияларымен таныстырады. Алған білімдерін кәсіби қызметтің іс –әрекет мәселелерін шешу үшін қолдануға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі 1

    "Кәсіби ағылшын тілі 1" пәнін оқу практикалық, білім беру және тәрбиелік міндеттерді қамтиды. Студенттер кәсіби негіздерді алады мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тіліндегі құзыреттілік шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас нысандарының негіздерін меңгереді, ақпараттық қызмет және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу құралы ретінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеулер жүргізу және есептер шығару әдістемесі

    Курс географиялық зерттеу әдістерінің теориялық негіздерін студенттердің жобалық жұмыстарын ұйымдастыру арқылы қарастыруға бағытталған, яғни практикалық сипатқа ие. Студенттер оқушылардың жобалық жұмысын жоспарлауды, зерттеу нәтижелерін бағалау критерийлерін жасауды, сондай-ақ ғылыми-зерттеу аппаратын құру жолында күтілетін нәтижелерді болжауды үйренеді. Сонымен бірге студенттер география сабақтарында және жобаларды жазуда кездесетін барлық географиялық есептерді шығару тәсілдерін; оқушылармен жобалық іс-шараларды өткізу әдістемесін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ландшафттану

    Ландшафттану пәнін игерудің мақсаты - студенттердің әлемді географиялық және геоэкологиялық тануға геожүйелік көзқарасын, Жердің ландшафт сферасының бірлігі және оны құрайтын табиғи және табиғи-антропогендік геожүйелер туралы түсініктерін қалыптастыру. Жер туралы ғылымдар арасында ландшафтанудың орнын, сондай-ақ іргелі және қолданбалы ғылым ретінде қазіргі заманғы ландшафтанудың құрылымын, ландшафт қабығының иерархиялық құрылымы мен көпқұрылымдылығын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психо-логопедагогикалық негіздер, ҚР-дағы инклюзивті және интеграцияланған білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеуді қарайды. Курс жаппай жалпы білім беретін мектеп жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайын болуға бағытталған. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік этнография және демография

    Студенттерге әлеуметтік демография мен этнография білім берудің ғылыми саласы ретінде, оның теориялық негіздері мен ерекшеліктері жайлы, әлемдегі демографиялық және этнографиялық процестердің жағдайы мен мемлекеттің және аймақтың әлеуметтік саясатының проблемаларымен және оның өзара байланысы туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру; сонымен қатар студенттердің әлеуметтік - демографиялық және этнографиялық білімдерін болашақта қолдана білудің дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    "Критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім нәтижелерін бағалауға критериалды тәсілді көрсетеді; құзыреттілік және тұлғаға бағытталған тәсіл логикасындағы критериалды бағалау технологиясын, білім берудің инновациялық дамуының қазіргі кезеңіндегі оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады. Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, оқушылардың критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру және оны жүзеге асыру әдістері, формалары мен құралдары сияқты мәселелерді шешуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дінтану

    Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру, діннің көзқарастары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің пайда болуы мен эволюциясы, негізгі діни конфессиялардың діні мен дінінің тарихы мен ерекшелігі, ұйымдастыру, қазіргі әлемдік және дәстүрлі емес діндер, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары. Дінтану діндердің пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, олардың құрылымы мен әртүрлі компоненттерін, қоғам тарихындағы алуан түрлі құбылыстарды, дін мен мәдениеттің басқа салаларының өзара байланысы мен өзара байланысын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халықтар географиясы демография негіздерімен

    Табиғаттағы демографиялық үрдістердің, олардың қазіргі заманауи әлемдегі және Қазақстандағы негізгі тенденцияларын зерттейді, сондай-ақ білім алушыларды демография мен халықтар географиясының негізгі теориялары мен әдістері жайлы таныстырады. Демографияның негізгі заңдылықтарын талдаудың әдістері мен халық туралы статистикалық ақпараттар жинау, сондай-ақ әртүрлі деңгейдегі аймақтық бөлімшелердегі демографиялық жағдайды жүйелі талдау дағдылары туралы тұрақты түсінікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық хат

    Курс студенттерді сөйлеу мен жазудың ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады, ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрлары туралы білімдерін жүйелейді, академиялық және ғылыми-педагогикалық мәтіндерді құру қабілетін қалыптастырады. Академиялық ортадағы қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгереді. Курс аясында студенттер академиялық мәтіндерді: реферат, эссе, ғылыми мақала, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация, рецензия жазу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ландшафттану негіздері және физикалық-географиялық аудандастыру

    Курс табиғи-аумақтық және антропогендік кешендердің қалыптасуының, таралуының, құрылысының, дамуының кеңістіктік-уақыттық заңдылықтарын зерттейді.Бұл пән әртүрлі аумақтық-табиғи кешендердің ерекшеліктерін, олардың құрамын, өзара байланысын, компоненттердің өзара орналасу заңдылықтарын анықтайды, сондай-ақ ландшафттың тік және көлденең құрылымдарын, иерархиялық ландшафт өзегін, ландшафттың геохимиясы мен геофизикасын зерделеуді, сонымен қатар оның табиғи ландшафт құрылымының қасиеттерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақтану негіздері

    Пән топырақ түзілу факторлары мен процестерін, топырақ экологиясының негіздерін, топырақтың негізгі түрлерінің құрылымы мен қасиеттерін, сондай-ақ жер жамылғысының қалыптасуының географиялық ерекшеліктерін терең білетін мамандарды дайындауға мүмкіндік береді. Пән жердің қыртысы мен топырақ жамылғысы, топырақ құрылымы, оның қасиеттері, құрылысы мен қызметінің ерекшеліктері, антропогендік әсердің рөлі туралы жалпы теориялық білімдерін кеңейтеді. Студенттер нысанды таңдауға және жер жамылғысын далалық зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның топырақ жамылғысы

    Пәнді меңгерту барысында Қазақстан топырағының аймақтық таралу заңдылықтары, оның табиғи аймақпен байланысы; топырақтың түзілу процесі, топырақтың қасиеттері және оларға әсер ететін экологиялық факторлар; топырақтың құнарлылығы және ауыл шаруашылығында пайдалану нәтижесіндегі өзгерістер, Қазақстанның топырақ ресурстарын қорғау және тиімді пайдалану тәсілдері қарастырылады. Сонымен бірге білімнің практикада қолданысымен, топырақ экологиясын далалық зерттеулерді жүргізуде пайдалану мүмкіндіктерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географияны оқыту әдістемесі

    Студенттерде географияны ғылым ретінде оқыту әдістемесінің негіздері туралы түсініктерді қалыптастырады, оқу пәнінің мәнін, зерттеуді құру логикасын ашады; оқу мақсаттарының мәселелерін, географиялық білім берудің мазмұнын, сондай-ақ оқытуды ұйымдастыру нысандарын, географияны оқытудың әдістері мен құралдарын зерттейді. Студенттерді педагогикалық зерттеу әдіснамасы, ақпаратты өңдеу және әдістемелік ғылымды дамыту бағыттары мәселелерімен таныстырады, география әдістемесінің дидактикамен және тәрбие теориясымен байланысын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби бағдары

    Пән кәсіптік бағдар берудің теориялық негіздері туралы білімді кеңейтеді, жеке тұлғаның кәсіптік өзін-өзі анықтауын анықтауға көмектеседі; кәсіптік бағдар беру жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын, оның мазмұнын, кәсіптік бағдар беру нысандары мен әдістерін қалыптастырады; кәсіби қызметке Құзыретті көзқарасқа ықпал етеді. Пән білім алушыларға Кәсіптер әлеміндегі өз орнын анықтауға, өздерінің кәсіби қабілеттерін бағалауға, кәсіби қызметте жеке мағына табуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеу әдістері

    Пән кешенді физикалық-географиялық зерттеулер мен географиялық зерттеу әдістері, Қазақстандағы және әлемдегі қазіргі заманғы өнеркәсіптік өндіріс пен ауыл шаруашылығын ұйымдастырудың экономикасы мен технологиясы туралы білімді қалыптастырады, студенттердің географиялық зерттеу әдістерін оқу-тәрбие жұмыстарын жүргізу үшін пайдалануға дайындығын қалыптастырады. іс-шаралар, физикалық-экономикалық және географиялық зерттеулерді ұйымдастырудың картографиялаудың негізгі әдістерін қарастыру, картаға түсірудің негізгі әдістері туралы, тарихты зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлкетану

    Пән студенттерге Қазақстандағы өлкетану білімінің қалыптасу тарихы, тарихи дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі өлкетану жұмысының формалары туралы жан-жақты түсінік береді; өлкетануды зерттеу әдістемесін меңгеру. Қазақстанның өлкетану тарихымен өлкетану материалдарымен жұмыс істеудің негізгі формаларымен және әдістерімен таныстыру, болашақ мұғалімдерді олардың білімдік және мәдени деңгейін көтеру мақсатында өлкетану және өлкетану жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу білімі мен дағдыларымен қаруландырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі 2

    Кәсіби сипаттағы ақпарат алу және әңгімелесу қабілеті үшін кәсіби әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызмет саласында ақпарат алуға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгеру. Оқудың жетекші рөлінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның физикалық географиясы

    Студенттерді географиялық ғылымдар жүйесіндегі физикалық географияның рөлімен және табиғатты зерттеу тарихымен, табиғат компоненттерінің сипаттамаларымен, физикалық-географиялық елдермен және аймақтармен, сондай-ақ физикалық-географиялық аудандастыру принциптерімен, ерекше қорғалатын аумақтармен және экологиялық проблемалармен таныстырады. Жергілікті және өңірлік деңгейлерде Қазақстанның табиғи кешендері мен физикалық географиясы проблемаларының даму заңдылықтарын анықтауға, Қазақстанның ірі табиғи кешендерін зерделеуге мүмкіндік береді. Білім алушыға табиғи құбылыстар мен табиғатты бақылау қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық зерттеудің аэроғарыштық әдістері

    Пән студенттерді географиялық зерттеулердің аэроғарыштық әдістерімен, аэроғарыштық технологиялардың студенттерінің заманауи жетістіктерімен, функционалды ғарыштық жүйелерді енгізумен, спутниктік түсірілім қорымен, визуалды және компьютерлік кескіндерді өңдеу әдістері мен әдістерімен және оларды географиялық зерттеулердің әртүрлі салаларында, негізінен ландшафт дизайнында қолдану ерекшеліктерімен таныстырады. Курс кескінді декодтау және аэроғарыштық ақпаратқа негізделген карталарды жасау технологиясы мен әдістеріне қатысты материалдарды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ГАЖ-ға кіріспе

    Пәннің мақсаты - геоақпараттық жүйелерді (ГАЖ) зерттеу, оның ішінде кеңістікте таратылған және атрибутивті ақпаратты жинау, өңдеу және сақтау әдістері, тәсілдері мен алгоритмдерін зерттеу. Сондай-ақ ГАЖ-дың негізгі кең танымал бағдарламалық өнімдері, ГАЖ ортасында қосымшалар жасаудың әдістері мен құралдары зерделенеді, сондай-ақ географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ) пайдаланады; географиялық зерттеулердің әдістемелік және практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық ағылшын тілі

    Академиялық ағылшын тілі-Курстың мазмұны коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыруға, кәсіби терминдерді, грамматикалық құрылымдарды, ағылшын тіліндегі ғылыми дискурстардың сипаттамаларын қолдана отырып, шет тілін кәсіби және академиялық мақсаттарда қолдана білуге байланысты мәселелер кешенін қамтиды. Курстың мазмұны студенттердің баяндамалар мен ғылыми жарияланымдарды ұсыну, ғылыми әдебиеттерге шолу жасау, кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде сөйлесу дағдылары мен қабілеттерін дамытады. Жоғарыда аталған құзыреттерді қалыптастыру үшін белсенді/интерактивті оқытудың келесі әдістері қолданылады: рөлдік ойындар, ақыл-ой карталары, топтық талқылаулар, шағын топтарда жұмыс істеу және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану негіздері

    Пән техниканың дамуына шешуші әсер еткен жаратылыстану ғылымдарының ең маңызды идеялары мен жетістіктерімен танысу үшін әлемдік жаратылыстану ғылымдарының заманауи бейнесі мен жаратылыстану ғылымдарының әдістері туралы біліммен қаруландырады. Алынған білімді қоршаған әлем құбылыстарын түсіндіру, жаратылыстану ғылымдары мен маңызды кәсіби мазмұны туралы ақпаратты түсіну, сондай-ақ қарапайым зерттеулер жүргізу кезінде зияткерлік, шығармашылық және сыни ойлау дағдыларын дамыту үшін пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географияны оқытудағы инновациялық технологиялар

    Оқытудың әртүрлі технологиялары және оларды мектептегі география курсында қолдану мүмкіндіктері туралы түсініктерін қалыптастырады, сонымен қатар инновациялық әдістер мен әдістерді қолданудың ерекшеліктері, білім беруде жаңа технологияларды қолдану мүмкіндіктері туралы білім алушыларға ақпарат береді. Оқыту технологияларын, арнайы деңгейдегі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, интерактивті оқыту технологияларын меңгеру. Инновациялық технологиялар арқылы білім сапасын арттыру жолдарын қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану пәндерін оқыту технологиялары

    Жаратылыстану-ғылыми пәнін оқыту технологиясы ретінде жаңа білімді енгізудің кеңейтілген мүмкіндіктерін ашады. Рекурсивті оқу сабақтарын құрудың негізі ретінде ұлғайту қағидатын тиімді пайдаланудың дидактикалық шарттары мен өзара байланыстарын тұжырымдайды. Ұғымда көптеген табиғи фактілер қалыптасады және өмір бойы зерттелетін пәндер бойынша белгілі бір білімге ие болады. Оқу барысында белгілі фактілер ғылыми білімге ауысады, студенттер өз пікірлерін дұрыс айтуға, өз бетінше ойлауға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстануды оқытудың теориясы мен әдістемесі (MINOR)

    Мектепте жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін зерделеу және курсты оқытудың тәжірибелік дағдыларын меңгеру негізінде студенттерде кәсіби, ғылыми, мәдени және тұрмыстық қызметтің әртүрлі салаларындағы мәселелерді шешу үшін қажетті және жеткілікті деңгейдегі құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мектепте жаратылыстану, «қоршағаг орта» және экологиялық білім мен тәрбиені оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін меңгерген мамандарды дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Географиялық білім және шетел (ағылшын) тілі

    Оқу, кәсіби қарым-қатынаста сөйлеу әрекетінің тілдік дайындығын жетілдіреді және география туралы білім кешенін қалыптастыруды жүзеге асырады, географиялық пәндер курсының кешенді мазмұнын береді, терминологиялық аппарат туралы ұғымдарды кеңейтеді, кәсіби ағылшын тілінің география ғылымының дамуында анықталған пәндермен байланысын көрсетеді. Оқу мәтіндері студенттерге негізгі географиялық терминологияны, сондай-ақ экология және табиғатты қорғау терминдерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық зерттеу әдістері (MINOR)

    Экологиядағы заманауи ғылыми тәсілдер мен әдістерді меңгереді, студенттерге экологиялық зерттеу әдістері, қоршаған ортаның ластануын зерттеу әдістері туралы іргелі білім береді, экологиялық мониторинг әдістерінің негіздерін қарастырады және тәжірибелік қызметте экологиялық зерттеу әдістерін қолдану негіздерін үйретеді, экологиялық зерттеу әдістерінің ерекшеліктерін, олардың жіктелуін, сипаттамаларын білетін пән болып табылады. Қолданбалы экология саласындағы экологиялық зерттеулер әдістерінің теориялық негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Геоурбанистика және тұрақты даму (MINOR)

    Пән қалалық сферадағы тұрақты дамудың негізгі ережелері мен тұжырымдамалары, терминологиясы туралы негізгі ғылыми теориялық және эмпирикалық білімді қалыптастырады. Студенттер қала құрылысы контекстінде тұрақты даму тұжырымдамасы ұғымының мәнін зерттейді. Географиялық қабық Атмосфера, литосфера және гидросфера элементтерінің құрамы мен қасиеттеріне техногендік әсердің ауқымы мен қарқындылығын анықтаудың негізгі зерттеу әдістерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы

    Саяси, экономикалық, әлеуметтік географияның теориялық негіздері мен әдістемесінің тұжырымдамасы мен негізгі түсініктерін зерттеу. Қазіргі дүниенің даму заңдылықтары туралы жүйелі жан-жақты түсінік қалыптастыру мақсатында әлеуметтік-экономикалық географияның негізгі категорияларын, процестерін, құбылыстары мен феноменологиясын меңгеру. Экономикалық құбылыстар мен объектілердің географиялық ортасын, ресурстардың қолжетімділігін, заңдылықтарын және кеңістіктік құрамын зерттеу. Халықтың ғаламдық табиғи ресурстарды орналастыру ерекшеліктері және олардың шоғырлану салалары туралы білім қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі дүниежүзілік география

    Студенттерге қазіргі әлемнің динамикасы туралы терең білім беру, жаңа бағыттың ойларын бағалай білуге, экономикалық жаһандану неге әкелетіні туралы ойлануға үйрету. Қазіргі әлемдегі экономикалық-географиялық құбылыстар мен процестер арасындағы себеп - салдарлық байланысты анықтауға үйрету; экономикалық интеграция және жаһандану, халықтың таралуы, өндіргіш күштердің таралуы кезіндегі қазіргі географиялық процестердің заңдылықтары мен тән тенденцияларын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік экология және тұрақты даму (MINOR)

    Пән әлеуметтік экологияның мәнін, осы пәннің эволюциясы мен мәселелері, қазіргі қоғамның дамуындағы экологиялық фактордың рөлі туралы жан-жақты білімді игере алады, оларда экологиялық мәдениеттің қалыптасуына, қоршаған ортаның жай-күйі үшін жауапкершілік сезімін тәрбиелеуге және қоғам өмірінің қауіпсіздігіне ықпал ете отырып, өздерінің кәсіби функцияларын сауатты, білікті және сындарлы түрде жүзеге асыра алады; табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Елтану

    Курс студенттерді әлем елдерін зерттеу әдісі мен теориясымен таныстырады. Пәнді зерделей отырып, студенттер елтану қағидаттары мен елеулі туристік ағындары бар, тәжірбиелік маңызы бар мемлекеттердің сипаттамалары туралы түсінік алады. Елтану географиялық пән ретінде елдерді жан-жақты зерттеумен, олардың табиғаты, халқы, шаруашылығы, мәдениеті және әлеуметтік ұйымдасуы туралы біркелкі емес мәліметтерді жүйелеу және жалпылаумен айналысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геоэкономика және интеграциялық процестер

    Геоэкономика пәні геоэкономикалық процестерге әсер ететін принциптер мен факторлар сияқты құбылыстың қалыптасуының теориялық негіздерін, заңдылықтарын зерттейді, сонымен қатар студенттерге қазіргі кезеңдегі мемлекетаралық қатынастардың дамуының негізгі тенденциялары, жаһандану және аймақшылдық саласындағы білім жүйесін береді. Бұл үрдістер әлемдік саясатты дамытудың негізгі перспективаларын, халықаралық факторлардың мінез-құлқын анықтайды, халықаралық қатынастардағы мемлекеттердің функциялары мен рөлін өзгертеді. Интеграциялық процестер мен Халықаралық экономикалық қатынастарды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Саяси география және геосаясат негіздері

    Пән дүниежүзілік саяси карта туралы, әлемдік саяси аренадағы әртүрлі мемлекеттердің өзара іс-қимылының ерекшеліктері туралы, болуы мүмкін және бар қақтығыстар, сондай-ақ оларды шешудің ықтимал жолдары туралы білім алуды зерттейді. Пәнді оқу барысында студент одан әрі оқуда жүзеге асыра алатын білім алады, сонымен қатар ой-өрісін кеңейтеді. Геосаяси кеңістіктің негізгі сипаттамаларын, геосаяси жағдайын және Қазақстан Республикасы өңірлерінің әлеуетін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топонимика

    Білім алушыларға географиялық атауларды (топонимдерді) жан-жақты зерттеуге, топонимдердің, жалпы географиялық және арнайы топонимикалық терминдердің тарихы мен талдауының маңыздылығын түсінуге, қазіргі аударма мәселелерін түсінуге, география ғылымындағы атаулардағы өзгерістерді, олардың мәні мен мағынасын зерттеуге мүмкіндік береді. географиялық атаулар мен тарихи мағлұматтардың негізгі көздерін, әдістемелік сұрақтарын, жіктелуін, шығу тегін, көбеюін, семантикалық мағынасын, жазылуын, айтылуын, географиялық атауларды жан-жақты зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Геоэкология және табиғатты пайдалану

    Геоэкология пәнінің объектісі Жер геосфераларының геоэкологиялық функциялары, сондай-ақ қоғам мен табиғи ортаның антропогендік іс-қимыл әсерінің нәтижесінде туындайтын мәселелер мен әлеуметтік-табиғи жүйенің қалыптасқан дағдарыстық жағдайынан шығу жолдары туралы түсініктердің мәнін ашу. Геожүйелердегі байланыстарды талдау, антропогендік әсер ету көздерін сипаттау, мүмкін болатын жағдайлар мен табиғи ресурстарды пайдаланумен байланысты табиғи ортадағы антропогендік геоэкологиялық процестерді болжау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның киелі географиясы

    Бұл курс өскелең ұрпаққа туған өлкенің қалыптасу және даму тарихын, өлкенің көне ескерткіштерін, халқының әлеуметтік-этносаяси тарихын, өлкенің тарихи тұлғаларының рөлі мен мәртебесін, қасиетті тұлғалардың рөлі мен мәртебесін тереңірек білуге көмектеседі, сондай-ақ мәдени-географиялық белдеу және Қазақстандағы киелі жерлерді танымал ету, киелі жерлерді зерттеудің негізгі мәселелерін көрсету, қазақ мәдениетін тереңірек тануға көмектесу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі Қазақстанның топонимикасы

    Пән танымдық белсенділікті арттыруға, жаңа білім мен дағдыларды жинақтауға және жетілдіруге, Қазақстанның географиялық объектілерінің ірі атауларын, сондай-ақ материктер мен мұхиттардың, дүние жүзі елдері мен аймақтарының құбылыстарын есте сақтауға, топонимикалық материалды зерттеуде тұрақты қызығушылықты қалыптастыру, географиялық ақпаратты түсіндіру және өңдеу дағдылары және бағдарламалық құралдарды пайдалану және әртүрлі көздерден алынған ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы

    Курс - континенттер мен мұхиттар табиғатының алуан түрлілігі және өңірлер мен су аумақтарының өңірлік ерекшеліктерін, олардың адам өміріне және қоршаған орта жағдайларына әсерін айқындайтын табиғи факторлар туралы физикалық-географиялық білім жүйесін қалыптастырады. Географиялық қабықтың кеңістіктік саралау заңдылықтарын нақты материалда зерттеу. Әр өңірдегі халық пен табиғаттың өзара іс-қимылының ерекшеліктері туралы білу, негізгі экологиялық мәселелердің өңірлік көріністерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғатты пайдалану экономикасы

    Табиғатты пайдалану, қоғамның қызмет етуінің жаңа идеологиясы – тұрақты даму тұжырымдамасын қалыптастыру бойынша студенттердің теориялық білімдерін қалыптастырады. Тұжырымдамада табиғатты ұтымды пайдалану зиянды өндірістік процестердің алдын алуды немесе барынша азайтуды, табиғатты пайдалануды экономикалық механизмдер арқылы мемлекеттік реттеуді қамтамасыз ететін тиімді басқару ретінде қарастырылады. Экономикалық жүйелердің дамуындағы экологиялық фактордың маңызы мен рөлін ескере отырып, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану, қоршаған ортаны қорғау мәселелерін зерттейтін пән

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы

    Пән студенттерге өндіріс орнын, өндірістік күштер мен өндірістік қатынастардың бірлігін, олардың әртүрлі аймақтардағы даму жағдайлары мен ерекшеліктерін түсінуге үйретуге мүмкіндік береді. Студенттерді Қазақстанның аумақтық құрылымымен және аймақтарымен таныстырады, экономиканың дамуының қажетті шарты ретінде ресурстар мен оның табиғат жағдайларын талдауға үйретеді. Студенттерді экономиканың орналасу факторлары мен даму бейінімен таныстыру, өндірістік күштердің орналасуы мен дамуындағы айырмашылықтарды анықтауға және талдауға үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем аймақтарының физикалық географиясы

    Курс студенттерде жеке және аймақтық ерекшеліктері бар өзара байланысты табиғи кешендер ретінде континенттер мен мұхиттар туралы түсінік қалыптастырады. Әлем өңірлерінің қалыптасу тарихын, олардың физикалық-географиялық орналасуы мен табиғи салдарларын, географиялық жаңалықтар мен зерттеулердің тарихын, физикалық-географиялық ерекшеліктерін, жіктеудің жоғары өңірлік табиғи-аумақтық кешендерін зерттейді, адамның шаруашылық қызметінің өңірлік ерекшеліктері мен табиғи ортасына әсерін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан географиясы

    Курс Қазақстан Республикасының табиғи ортасының қалыптасуының, қызмет істеуінің, кеңістіктік саралануының, экономикалық пайдаланылуының және экологиялық жай-күйінің өңірлік заңдылықтарын зерделейді. Аумақты физикалық-географиялық зерттеу, жергілікті және өңірлік деңгейлердегі табиғи кешендердің даму заңдылықтары мен Қазақстанның физикалық географиясы проблемаларын терең түсіну, климаттың қалыптасуының негізгі факторларының Қазақстанның табиғи кешендерін қалыптастырумен өзара байланысы туралы түсінік қалыптастыру, Қазақстанның ірі табиғи кешендерін зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геосаясат және қазіргі халықаралық қатынастар

    Пән студенттің геосаясат пен қазіргі халықаралық қатынастардың мәні мен функциялары, қоғамдағы саясат пен халықаралық қатынастардың орны мен рөлі туралы ғылыми ой-пікірлерін дамытуға, геосаясат пен халықаралық қатынастардан алған білімдерін кәсіби қызметте тиімді пайдаланудың тәжірибелік дағдыларды меңгеруге бағытталған. Халықаралық қатынастар мен геосаясаттың терминологиясын, теориясы мен негізгі әдістерін және қазіргі халықаралық қатынастардың заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның геоэкологиясы

    Пән Қазақстандағы табиғатты қорғау ілімінің ғылыми негіздерін зерделеуге, Жердің табиғи және антропогендік геожүйелерінің экологиялық негізі туралы ғылым ретінде геологияның іргелі қағидаларын зерттеу, қолданбалы биологияның теориясы мен тәжірибесінде анықталған заңдылықтарды нақты қолдану. Геологияның теориялық негіздерін ашу, табиғатты қорғаудың ғылыми тұжырымдамалары мен құрамдас бөліктерін, қоршаған орта факторларының құрылымын, технологиядағы экологиялық мәселелерін, жер жүйелерінің экономикалық дамуының геологиялық қағидаларын ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүние жүзінің табиғи ресурстар географиясы

    Пән дүние жүзінің жекелеген елдері мен аймақтарының табиғи ресурстары мен аумақтарының дамуын, сонымен қатар табиғи ресурстарды бейнелеу, табиғи ресурстардың негізгі түрлерімен уақытша және кеңістіктік аспектілерде бағдарлау, табиғи ресурстардың дамуындағы проблемаларды анықтау, әлемдік табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және оларды шешу жолдарының қабілетін зерттейді.. Ресурстардың қолжетімділігін талдау және бағалау, әлемнің әртүрлі өңірлеріндегі аумақтардың табиғи, әлеуметтік-экономикалық, геоэкологиялық ресурстары мен рекреациялық әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби сөйлеу жағдайларында лингвистикалық құралдармен нақты коммуникативті мәселелерді шешу, олардың кәсіби қызметінде терминдерді қолдану.
  • Географияны оқытудың әдістемесі мен әдіс-тәсілдерін меңгеру, педагогикалық іс-әрекет нәтижелерін бағалау мен талдау, география сабағында инновациялық оқытудың әдістемелік тәсілдерін көрсету.
  • Ақпараттық және картографиялық бейнелерді іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін сандық технология мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану, деректерді педагогикалық қызметте пайдалану үшін қолдану.
  • Геоэкология саласында және қоршаған ортаны қорғауда білім алушылар ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлауда алған білімдерін қолдану.
  • Экономикалық және әлеуметтік географияның қазіргі жағдайы, оның басқа ғылым салаларымен байланысы туралы іргелі білімдерін педагогикалық, ғылыми және практикалық мәселелерді шешу үшін пәнаралық байланыстарды пайдалана отырып, оқу процесін жобалау үшін көрсету.
  • Ғылыми зерттеулер жүргізу үшін пәндік салада, оның ішінде шет тілінде зерттеу нәтижелерін және академиялық жазуды ұсыну дағдыларын меңгеру
  • Физикалық география саласындағы негізгі ұғымдар, заңдылықтар, физикалық географияның бөлімдері және географиялық ақпаратты іздеу, ресімдеу, құрылымдау және жүйелеу дағдылары туралы білімдерін кәсіби қызметте қолдану.
  • Құқықтық және іскерлік мәселелер тұрғысынан білімге ие болу, ұлттық рухта тәрбиеленген және жаһандық проблемаларға бей-жай қарамайтын икемді дағдыларға ие болу, қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалану, туындайтын қаржылық мәселелерді шешу.
  • Психикалық дамудың жалпы, ерекше және жеке ерекшеліктерін және инклюзивті білім берудің құндылығын есепке алу құралдарын қолдана алады, әртүрлі жас деңгейлеріндегі мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеу ерекшеліктерін біледі
  • География ғылымының негіздерін білу және табиғат пен қоғам арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтай алу.
Top