Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01107 Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық (IP) в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Үздік отандық және шетелдік тәжірибелерді басшылыққа ала отырып, ағымдағы білім беру дәстүрлерінің сабақтастығын қамтамасыз ете алатын, орта және орта арнаулы оқу орындары білім беру деңгейіндегі өзгерістерді сапалы жүзеге асыра отырып, өзгерістер жаршысы бола алатын білім берудегі көшбасшылар мен менеджерлердің кадрлық резервін даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Педагогикалық көшбасшылыққа кіріспе

    Магистранттар педагогикалық көшбасшылықты білім беруді басқарудың бір бөлігі ретінде көрсетеді және тұжырымдамалайды. Олар өздерінің педагогикалық көшбасшылығының оқыту мен оқу үдерісіне қалай қызмет ететінін және білім беру мақсаттарына жету үшін мектептің физикалық және адами ресурстарды қалай пайдалана алатынын түсінеді. Олар сондай-ақ білім берудің үнемі өзгеріп отыратын жағдайында жеке адамдар мен қауымдастықтар үшін педагогикалық көшбасшылықтың маңыздылығын түсінеді. Магистранттар мектеп ішінде жаңа оқу қауымдастықтары мен топтарын құру және жаңа оқу орталарын, құралдарын және жаңартылған оқыту әдістерін пайдалану арқылы өздерінің және әріптестерінің педагогикалық құзыреттіліктерін дамыта алады. Олар педагогикалық жетекшілік пен мектептің негізгі білім беру бағдарламасының байланысын терең түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құндылықтарға бағдарланған көшбасшылық

    Магистранттар мектеп практикасының, дамудың және көшбасшылықтың негізгі элементі ретінде құндылықтардың маңыздылығы туралы түсініктерін дамытады. Олар негізгі құндылықтар мектеп бағдарламасында және мектептегі күнделікті жұмыста көрінетін барлық мүдделі тараптарды қамтитын құндылыққа бағдарланған оқу қоғамдастығын құрады. Магистранттар сондай-ақ мектеп құндылықтарының көшбасшысы ретіндегі өздерінің рөлін түсінеді. Олар мектеп құндылықтарын күнделікті іс-тәжірибелерінде және кәсіби тұлғасын қалыптастыруда көрсетеді, бала құқықтарының мызғымас құндылықтарына ұмтылады. Магистранттар көптілді және көп мәдениетті ортада жұмыс істей алады және мектеп қауымдастығының әрбір мүшесінің мәдени мұрасын, әдеттерін және құндылықтарын құрметтей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы және кәсіби білім беруді ұйымдардағы инфрақұрылымды басқару және қаржы менеджменті

    Магистранттар арнайы және кәсіби білім беру ұйымдарының (дарынды балаларға, ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арналған мектеп-интернаттары, колледждер және т.б.) қалай қалыптасатындығымен танысады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құндылықтарды толығымен қабылдай отырып, мемлекеттік сатып алу рәсімдерін зерттейді. Магистранттар ұйымды дамыту, оқу ортасын жақсарту және студенттердің мүмкіндіктерін кеңейту үшін демеушілерді тарту жолдарын табады. Олар мектептің күнделікті қызметі мен қаржысын басқаруға қолайлы жылдық кестені құрастырады. Магистранттар оқыту жағдайды білім беру бағдарламасымен және оқыту практикасымен қатар дамыту керек деген түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ олар білім алушылардың сұраныстары мен заманауи педагогикалық тәсілдерге сәйкес оқу ортасын қалыптастыра отырып, пәндер мен оқу мазмұнының айырмашылығы туралы түсініктерін тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы саясат және практика

    Магистранттар білім беру саясатын нормативтік-құқықтық актілердің қолданыстағы жүктелімінің түрлері және болашақта стандарттар, әдістемелік нұсқаулар мен практикалар жіктелімінің түрлері арқылы зерттейді. Олар білім беру саясатын құру үдерісін және олардың құрылымын қарастырады, сондай-ақ әртүрлі саясаттарды енгізуге әкелген өзгерістерді талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы және кәсіби білім беру саласындағы саясат және практика

    Магистранттар арнайы және кәсіби білім беру мекемелерінің жұмысын мемлекеттік реттеу тетіктері бойынша білімдерін тереңдетіп, озық әлемдік тәжірибемен танысады. Магистранттар ресми және бейресми білім берудің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын, оларды тағайындау және қайта есептеу әдістерін біледі. Магистранттар ұйымдастырушылық құрылымдар мен мәдениетті өзгерту үшін сенімді деректерді жинайды және пайдаланады. Олар оқытушылардың ұйым басшысымен бірге өзгерістерге жетекшілік ету қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызметкерлерді басқару

    Магистранттар адам ресурстарына байланысты қазақстандық заңнаманы және нормативтік актілерді және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасын оқиды. Олар сондай-ақ лайықты және ашық басқару қағидаларын үйренеді және адам ресурстарын басқару саласындағы мектеп құндылықтарын түсінеді. Магистранттар ынтымақтастық үлгісі мен әрбір адам күшті оқу қауымдастығының бөлігі болып табылатын интерактивті жұмыс қоғамдастығын құру арқылы әрбір адамның әлеуеті мен құзыреттерін белсендіріп, дамыта алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инфрақұрылымды басқару және қаржы менеджменті

    Магистранттар мектеп бюджетінің қалай құрылатынымен танысады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құндылықтарды толығымен қабылдай отырып, мемлекеттік сатып алу рәсімдерін зерттейді. Магистранттар мектепті дамыту, оқу ортасын жақсарту және студенттердің мүмкіндіктерін кеңейту үшін демеушілер тартудың жолдарын табады. Олар мектептің күнделікті қызметі мен қаржысын басқаруға қолайлы жылдық кестені жасайды. Магистранттар оқыту жағдайын мектеп бағдарламасымен және педагогикалық практикамен қатар дамыту керек деген түсінік қалыптастырады. Сондай-ақ олар қазіргі педагогикалық тәсілдерге сәйкес оқыту ортасын құрастыра отырып, пәндер мен оқу мазмұнының айырмашылығын тереңірек түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп мәдениетін қалыптастыру және кәсіби қауымдастықтарды дамыту

    Магистранттар мектеп мәдениетін үнемі қолдау мен дамуды қажет ететін, өзгертуге және жақсартуға қабілетті орта деп түсінеді. Олар зерттеу негізінде мектеп мәдениетін қалыптастыру жолдарын зерттейді, инновация енгізуден кейін мектеп мәдениетіндегі өзгерістерді бақылау әдістерін қолданады және оларға ұтымды, жағдайға сәйкес жауап береді. Магистранттар әлеуметтік және білім беру ортасының, сондай-ақ адамдар топтары, жеке адамдар мен ұйымдар арасындағы өзара әрекеттесу жолдарын және олардың бір-біріне әсерін талдайды және бағалайды. Олар ортақ әл-ауқат құндылықтарына негізделген өзара әрекеттесудің жаңа әдістерін құрады немесе ескілерін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру сапасын бағалау

    Магистранттар мектептің сапаны қамтамасыз ету бағдарламасының және мектеп стратегиясы мен жылдық жоспарына байланысты ішкі бағалау жүйесінің тұстарын зерттейді. Олар мектеп бағдарламасын әзірлеу және күнделікті сабақ беру үшін ішкі және сыртқы бағалау деректерін пайдаланады. Олар сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық, педагогикалық және әлеуметтік шеңберлер сияқты әртүрлі көзқарастардан деректерді талдайды. Магистранттар жетілдіру салаларын таниды және мектеп негізінен дамуы қажет тұстарда ресурстарды пайдаланады. Олар осы дамуға ықпал ететін мұғалімдерді дайындаудың мақсаттарын анықтайды. Олар сондай-ақ бүкіл мектеп қауымдастығынан оң және теріс пікірлер жинаудың сындарлы тәсілдерін орнатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқыту және өз бетімен білім алу сапасын арттыру: Іс жүзіндегі зерттеулер

    Магистранттар практик ретінде әлеуметтік жағдайларда білім сапасын жүйелі түрде бақылау және өз тәжірибесінің ұтымдылығы мен әділдігін арттыру мақсатында өзіндік рефлексияның зерттеушілік дағдыларын дамытады. Магистранттар өзгерістерді басқару және әлеуметтік менеджмент саласындағы өз құзыреттерін кеңейтеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ұйымдастырушылық құрылымға өзгертулерді енгізу

    Магистранттар мектептің ұйымдастыру мәдениетінің ерекшелігін және оның педагогикалық көшбасшылықпен байланысы жайлы түсініктерін тереңдете түседі. Магистранттар ұйымдастырушылық құрылымдар мен мәдениетке өзгерістер енгізу үшін сенімді деректерді жинайды және пайдаланады. Олар мұғалімдердің мектеп басшысымен бірге өзгерістерге жетекшілік ету қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеуді әзірлеу, мәліметтерді жинау және талдау

    Магистранттар мәліметтерді жинау мен талдаудың әртүрлі әдістерін қолдану туралы білімдерін кеңейте отырып, ғылыми зерттеуді жобалау әдістемесін және оларды іс жүзінде жүзеге асыруды зерттейді. Олар сондай-ақ семинарларда топпен өтпелі жұмыс істеу арқылы халықаралық және ұлттық зерттеулерді жобалау стандарттарын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Мектеп тиімділігін арттыру және дамытудың халықаралық тәжірибесі

    Магистранттар лайықты әлемдік тәжірибені нақты білім беру ұйымына ұсынып, бейімдей алуға көмектесетін тиісті әдебиет пен басқа материалдарды зерттеу арқылы мектептің тиімділігін арттыру және дамуының әлемдік тәжірибесін сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды. Олар білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару дағдыларын дамытуға да қабілетті. Магистранттар сыртқы және ішкі бағалау негізінде мектеп қызметінің көрсеткіштерін анықтайды және жіктейді және білім беру ұйымының тиімділігін бағалаудың мемлекеттік стандарттарын зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы және кәсіби білім беру ұйымдарындағы басқару

    Магистранттар арнайы және кәсіби ұйымдарда басқару және көшбасшылық туралы білімдерін кеңейтеді. Магистранттар ғылыми зерттеулерді озық әлемдік тәжірибемен талдай алады. Магистранттар арнай және кәсіби білім беру ұйымдары құрылымының ерекшеліктерін біледі, оларды өзгерту және жетілдіру бойынша мүмкін болатын ұсыныстар жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • зерттеудің құрылымы мен тәртібін әзірлеу және зерттеу жүргізу, талдау, нәтижелерді жүйелеу, қорытынды жасау және оларды дәлелдеу
  • мәдениетаралық кәсіби және өзара әрекеттесу жағдайында шет тілінде кәсіби деңгейде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау
  • сандық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, ғылыми есептер, жарияланымдар мен презентациялар әзірлеу және тарату
  • педагогикалық және кәсіптік проблемалық жағдаяттарға сыни талдау жасау және жоғары оқу орындарының педагогикасын одан әрі дамыту бағыттарын анықтау
  • білім беру ортасында басқару, мониторинг және бағалау процестерін жақсарту үшін цифрлық құралдарды қолдану
  • білім беру жүйесін реттейтін түрлі ұлттық және жергілікті құқықтық актілер жүйесін талдау
  • білім беру ұйымдарындағы оқу ортасы мен үдерісінің даму бағыттарын ұйымдастыру, енгізу, түзету және болжау
  • контекстке байланысты басқарудың оңтайлы тәсілін қолдану, құндылық жасау, белгіленгендерін қайта қарау, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мәдениетін қолдау және дамыту
  • жалпы әл-ауқат пен этикалық көшбасшылық қағидаттарына сәйкес қауымдастықтар құру және басқару
  • халықаралық және/немесе қазақстандық нормаларға сәйкес ұйымдық мәдениетті қалыптастыру
  • кәсіби қызметте жобаларды басқару қағидаттарын және ресурстардың әртүрлі түрлерін қолдану
  • білім беру ұйымында сапалық және сандық өзгерістер мен дамуға бағытталған стратегиялық құжаттарды қалыптастыру
Top