6B01501 Информатика мұғалімдерін даярлау в ОАИУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы ақпараттық – коммуникациялық технологияларды оқыту дағдыларын меңгерген, педагогикалық қызмет және ғылыми зерттеулер саласында құзыретті, инновациялық технологияларды өз бетінше меңгере алатын және үнемі өзгеріп отыратын ақпараттық - білім беру ортасында өзінің кәсібилігін арттыра алатын жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Орталық Азия Инновациялық Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
ҚР Білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерді қарайды. "Педагог" кәсіби стандартына сәйкес информатика мұғалімінің кәсіби-жеке құзыреттілігі. Қазіргі мұғалімнің дидактикалық құралдарын зерттейді. Информатиканың заманауи мәселелерін қарастырады. Операциялық жүйелер, дербес компьютер құрылымы, Ақпараттық технологиялар, бағдарламалау технологиялары туралы түсініктерді қалыптастырады. Дербес компьютерде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын кеңейтуге және бекітуге көмектеседі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатика негіздері
Курста информатика пәнінің құрамы, бөліктері және объектілері, информацияның физикалық және математикалық аспектілері қарастырылады.Бүгінгі күнгі есептеу техникасының архитектурасы. Компьютердің программалық жабдықталуы. Программалауға кіріспе. Алгоритмдеу есептерінің негізі. Қолданбалы программалық жабдықтау. Компьютерлік желілер, желілік және телекоммуникациялық технологиялар. Ақпаратты сақтау негіздері. Қазіргі замандағы программалық құралдар игеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи мультимедиялық технологиялар негіздері
Мультимедиа технологияларының қолдануы презентациялардың жасауын сипаттайды. Презентациялардың элементтерін әзірлеу үшiн техникалық және программалық қаржылар. Презентацияларды жасау үшін программалық қаржылар. презентацияларды жасау үшiн Web-технология. Презентациялардың таралуын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы ұғымдарды қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, педагогика пәні, әдіснамасы және құрылымы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар, мектепте білім беру процессін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар туралы білімді меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәңгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
Пән қазақ халқының зияткерлік күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өздігінен ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген. Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Пән дамуы қалыпты және ауытқитын балаларды бірлесіп оқыту идеясын дамыту туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, студенттерді дамуы бұзылған оқушыларға білім берудің педагогикалық жүйелері саласында қажетті біліммен жарақтандыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процессін ұйымдастыруға даярлауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Flash технологиялары
Пән Macromedia Flash бағдарламасының интерфейсы және мүмкіндіктерімен,интерфейс, терезелер мен панельдер, принциптерін қарастырады. Flash технологиясының графикасы.Macromedia Flash MX технологиясы, командалары. Flash-те Web-сайт үшін анимация құру, дыбыс біріктіру мүмкіндігі, фильм жасау және пайдалану тәсілдері. Мәтінді құру және өңдеу. Сурет салу және бояу. ActionScript бағдарламасының алуан түрлілігі бар. Macromedia Flash бағдарламасын қолданып, мультимедиялық анимация құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік архитектура
Компьютердің архитектурасын зерттейді. Архитектураның дамуы және есептеу параллелизмі. Компьютерлердің көп бағдарламалы жұмыс режимі. Есептеу жүйелерінің архитектурасы. Микропроцессорлардың негізгі отбасыларына шолу жасайды. Компьютерлік желілердің архитектурасын зерттейді. Сымсыз байланыс. Желілердегі қауіпсіздік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әл-Фарабиден рухани сабақтастық Абайға дейін
Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға. Этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ақпараттық жүйелер негіздері
Пән ақпараттық жүйелердің тарихи анықтамасын, құрамын, құрылымын зерттейді. Ақпараттық жүйелерді сипаттаудың сандық және сапалық әдістері, ақпараттық процесс ретінде кибернетикалық байланысты басқару процесі, АЖ-нің динамикалық сипаттамалары, талдау, ақпаратқа қатысты негізгі ақпараттар, белгісіздік өлшемі ретінде энтропия; Энтропия мен термодинамикалық анықтама, негізгі компоненттер, хабарламалар модельдері мен ақпарат көздері, сақтау құрылымдары, құралдар мен қол жеткізу әдістері, қазіргі трендар арасындағы байланыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпарат теориясы
Табиғи тілдің артықтығын қарастыру курсы. Ақпарат теориясының міндеттері. Энтропия және ақпаратты қысу. Шеннон Теоремасы. Ақпаратты өлшеу. Мысалдар. Хаффман әдісі ақпаратты жазу. Арифметикалық кодтау. Өзара энтропия және өзара ақпарат. Шулы арнаның сыйымдылығы. Шу арнасы үшін кодтау теоремасы. Шулы арнаның негізгі нәтижелері және Байес тұжырымы. Параметрлер мен модельдерді шығару. Ықтималдықтың үлестірілуін жақындату: кластерлеу.Монте Карло әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканың теориялық негіздері
Пән информатика теориясының мақсаттары мен міндеттерін. ақпарат және оның қасиеттерін, жүйелерді, технологияларды, автомат ақпараттық жүйесінің негізгі элементі ретінде. Сандық автоматтарда, екілік төлем механизмі, арифметикалық амалдарды орындау. Логикалық алгебраның негізгі ұғымдары, алгоритм ұғымы, теориясы. Алгоритмдердің тізімділігі мен күрделілігіне анализ жасау. Рекурсивті, Іздеу, тандау, сұрыптау алгоритмдері. Детерминенделген алгоритмдер. Ықтималдықтар алгоритмдері. Ақпараттық модельдеу. Информатиканың семантикалық негізі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыретін қалыптастыруға, студенттерді диагностикалық, мақсатты болжау, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, талдамалық іскерліктермен қаруландыруға, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге, білім алушылармен өзара іс-қимылға жауапты және шығармашылық қарым-қатынасты дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
C + тілінде бағдарламалау
Пән келесі білімді қамтиды: С+ тіліне кіріспе, С+ бағдарламалаудың ортасы мен қысқаша шолуы, тілдің құрамы, С+ тілінің дамуы мен қолданылу саласы. Сондай-ақ деректерді енгізу мен шығаруды, C+ тілінің енгізу және шығару операторларын, шартты операторларды, шартты және шартсыз операторларды, таңдау операторын, параметрлік, шартсыз және шартты емес циклдік операторларды, ішкі бағдарламаларды, параметрлері бар және параметрлері жоқ пайдаланушы функциялары мен процедураларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Python тілінде бағдарламалау
Курс Python бағдарламалау негіздерін қарастырады. Еңбекті қорғау негіздері. Жұмыс орнын ұйымдастыру. Python тілімен танысу. Python бағдарламасын орнату. Айнымалылар мен өрнектер. Мәліметтерді енгізу мен шығаруды ұйымдастыру. Оперативті. Шартты сөйлемдер. Бағдарламалаудың тармақталған алгоритмдері. Циклдар. Функционал. Модульдер. Мәліметтер құрылымы. Бағдарламалау стилі және бағдарламаны жөндеу. Жобалармен жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Қазіргі менеджменттің мәнін, мақсаттары мен міндеттерін түсіндіреді. Педагогикалық менеджменттің принциптері мен заңдылықтарын сипаттайды. Педагогикалық қызметтегі инновациялық бағыттарды бағалайды. Өндірісті басқарудағы жаңа әдістердің кәсіби тиімді технологияларын сипаттайды. Біртұтас педагогикалық процестің диагностикасын жүргізеді. Білім беру мектептері жұмысының жоспарланған нысандарының орындалуын бағалайды. Мектепті басқарудың инновациялық технологиялық моделін жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік графика
Пәнді оқу барысында білім алушылар PhotoShop, CorelDraw графикалық бағдарламмалық пакеттермен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Бағдарлама құралдары және олармен жұмыс істеу қарастырылады. Графиканың түрлері, анықтамалармен танысады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
WEB - технологиялар
Пән WWW-тің жалпы сипаттамасын қарастырады. Веб-үздік сайт негізгі компоненттер. Ақпараттық жүйелердің құрылымы мен мазмұны. Ақпараттық жүйелердің мазмұнын басқару. Веб-беттерді құру. Каскадтық стиль парақтары. Статикалық сайттардың архитектурасы мен құрылымын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқыту әдістері және критериалды бағалау
Пән информатиканы оқыту әдістемесінің негіздерін, "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын зерделеуге, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, оқушылардың білімін меңгеру процесін білуге,білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқыту технологиясы
Курста қашықтықтан білім берудің негізгі тұжырымдамалары қарастырылады. Қашықтықтан оқыту формалары, әдістері мен құралдары. Қашықтықтан оқытудың асинхронды және синхронды бағдарламалары. Интерактивті желілік жүйелер, виртуалды сыныптар. Оқушылар, оқытушылар және білім беру ақпараттық объектілері арасындағы білім берудің өзара әрекеттесуінің түрлері. Қашықтықтан оқыту модельдері. Қашықтықтан оқытудың негізгі форматы: дәстүрлі, фрагменттелген, электрондық аралас. Қашықтықтан оқыту курстарын әзірлеу әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Ақпараттық жүйелер қауіпсіздігін басқаруын, құруларды шешуге ақпаратты қорғау технологиясын қолдану, қызмет көрсету бағдарламаларын, бақылау құрылғыларын үйретеді. Кәсіптік қызметтің ақпараттық қауіпсіздік нысанасының құралдары мен әдістерін сипаттайды. Вирусқа қарсы қорғанысты ұйымдастырады,криптографикалық хаттамаларымен жұмыс істеуді әзірлейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпаратты кодтау
Бұл курс негізгі түсініктер мен анықтамаларды қарастырады. Ықшам кодтауға кіріспе. Бірыңғай емес ықшам кодтардың перефиксі. Ықшам кодтаудың арифметикалық әдістері. Ықшам кодтаудың сөздік әдістері. Контексттік модель. Шағын кодтау әдістері. Ықшам кодтаудың модельдік әдістері. Ықшам шығынды кодтау. Ықшам кодтауды практикалық жүзеге асырудың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Веб-бағдарламалау негіздері
Курста HTML, CSS және Java Script көмегімен веб-бетті құру кезінде веб-өңдеу негіздері, сонымен қатар бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамалары (функциялар, циклдар, шартты мәлімдемелер) және веб-беттерді бағдарламалау кезінде пайда болатын басқа мәселелерді шешу жолдары туралы түсінік бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік дизайн
Пән растрлық графикалық редактордағы суретті зерттейді. Графикалық редактордың негізгі сипаттамалары. Графикалық интерфейспен танысу. Сызбаны сақтау. Қажетті өрнекпен файлды ашу. Түсті таңдау. Кескіндеме. Қарындашпен сурет салу. Суреттің масштабын өзгерту. Графикалық бастама және оларды графикалық кескіндер жасау кезінде қолдану. Фонды таңдау. Алгоритмдерді графикалық редакторлық ортада қолдану. Презентациялар құру. Фото шебері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудағы ақпараттық және инновациялық технологиялар
Инновациялық технологиялар эволюциясының қазіргі кезеңдері және оларды білім беру процесінде қолдану мүмкіндіктерін, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, қолданыстағы мәселелерді шешудің әдістері мен құралдарын, шығармашылық ойлауды дамытудағы инновациялық технологиялардың рөлін зерттейді. Білім беру технологияларындағы негізгі тенденциялар туралы түсінік қалыптастырады; алған білімдерін тілдік материалмен және мәтінмен практикалық жұмыс барысында қолдануға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Онтогенез заңдылықтары, жас ағзасының қоршаған ортамен байланысы, оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, сабақтан тыс уақытты ұтымды ұйымдастыру, оқу процесінде олардың танымдық, мәдени , еңбек қабілеттілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету әдістерін дамыту, баланың жасына қарай мектеп ғимараттарын жабдықтауға қойылатын талаптарды игеру, ақыл-ой қабілеттерін дамыту, салауатты өмір салтын дамыту. Мектепке бейімделу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер
Компьютерлік желілерді жобалау жұмысының ерекшеліктерін сипаттайды. Жергілікті есептеу желілерін ұйымдастырудың және жұмыс істеудің негізгі үрдістерін анықтайды. Ақпаратты іздеу міндетіне сәйкес бұқаралық ақпарат құралдарына өз бетінше мониторингті іріктейді. Заманауи компьютерлік желілерді қолдануды беймдейді. Ақпаратты іздеу мақсатында желілермен жылдам қызмет жүргізуін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Arduino платформасында бағдарламалау
Курс Arduino контроллерімен таныстықты зерттейді. Arduino негізіндегі электрондық құрылғыны жобалау және модельдеу негіздері. Импульстің енін модуляциялау. Arduino бағдарламалау. Реттелетін функционалды. Датчик. Arduino датчигі. Түйме - қысым датчигі. Сандық көрсеткіштер. Жеті сегменттік индикатор. Микросхемалар. Ауысу регистрі. Кітапханалар, сынып, объект. Сұйық кристалды экран. Транзистор тізбектің басқару элементі болып табылады. Қозғалтқышты басқару. USB арқылы Arduino басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық информатика
Курс ақпараттық үдерістердің қоғамдағы ролінің түсінігін, АТ адам іс-әрекетінің әр түрлі салаларында пайдалануы; жүйені талдауға, шешім, программалық қосымшалар жасауға, оларды дамытып жетілдіруге, олардың компьютермен жұмыс істеудің негізгі қағидаларын түсінуін дамыту; талдау, абстракция, модельдеу мен программалау арқылы оқушыларға әр түрлі тапсырмаларды шешуді үйрету; қойылған тапсырмаларды шешуге тиімді және рационалды тәсілдер табу мүмкіндіктерін қосатын есептік ойлауды дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Желілік бағдарламалау
Пән желіні дамытуда объектіге бағытталған бағдарламалауды зерттейді. PHP тілінің тарихы және оның ерекшеліктері. Бағдарламмалық жасақтама құралдары және желіні дамыту орталары. Қашықтықтағы сервермен жұмыс. Жобаны өткізу. Жобаны әзірлеу. Пәндік аймақтың ыдырауы. Yii2 шеңберіне негізделген желілік қосымшалар құру. Бағдарламалауға объектілі-бағдарлы тәсілдің ерекшеліктері мен принциптері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ақпараттық жүйелердегі деректерді басқару
Пән мәліметтер базасы мен деректер құрылымының негізгі түсініктерін зерттейді. Деректер үлгілері. Мәліметтер қорын басқару жүйелерінің (МҚБЖ) негізгі функциялары. Реляциялық модель және реляциялық ДҚБЖ. Функционалдық тәуелділіктер негізінде реляциялық мәліметтер базасын жобалау. Деректерді нормалау. Бойес-Кодд қалыпты формасы. Фейджин теоремасы. Бинарлы қатынастардың ерекше қасиеттері. Деректерге ұжымдық қол жеткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Робототехника негіздері
Пән заманауи робот техникасының, сонымен қатар Қазақстанда даму тарихы мен пайда болуы, адам қозғалысын басқару, міндетін қойылымы, жүйенің жалпы сұлбасы, қозғалысты басқарудың тактикалық және стратегиялық деңгейі, робот құрылысы, параметрлері, жіктелуі, манипуляциялық жүйе жұмыстары, мобильді роботтар, робот техникасының құрылғылары, пневматикалық, гидравликалық, электрлік, құрамдастырылған жетектер, жетектердегі энергияны қайтару, жасанды бұлшық ет жетектерімен жұмыстармен таныстырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәліметтер базасы және ақпараттық жүйелер
Курста ақпараттық жүйелерде мәліметтер базасын (МБ) құрудың теориялық негіздерін, ақпараттық жүйелердегі мәліметтерге қолданатын негізгі операцияларды, ақпараттық жүйелерде мәліметтерді өңдеу және іздеу әдістерін ұйымдастыруды, мәліметтерді суреттейтін және қимылға келтіретін құралдарды, мәліметтердің негізгі модельдерінің принциптерін құруды және олардың қазіргі кездегі мәліметтер базасын басқару жүйесінде (МББЖ ) қолдану қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Есептерді шешу және бағдарламалау бойынша практикум
Курс объектіге бағытталған әдіснаманы қолдануға негізделген бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қамтитын Заманауи бағдарламалау саласындағы ұғымдар, білім, дағдылар жүйесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Scratch бағдарламасы
Scratch -мультимедиялық жүйе. Тілдің операторларының көп бөлігі анимациялық және бейне эффектілер құруға, дыбыс пен графикамен жұмыс жасауға бағытталған. Ол бас кезінде 8-16 жас аралығындағы оқушылар үшін ойластырылған болатын, бірақ қазіргі таңда программалау ортасы әртүрлі жас аралығындағы пайдаланушылар үшін қолжетімді әрі қызықты. Жобадағы кейіпкерлердің суретін салу, оны қозғалысқа келтіру, дыбыс қосу тіпті кішкентай бүлдіршіндер мен ата-аналардың өзін еліктірері сөзсіз. Көптеген жоғары оқу орындарының студенттері Scratch программалау ортасын компьютерлік сыныптарда қандай да бір объектінің моделін жасау барысында дәрісте қолдану үстінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беруді цифрландыру
Курс информатика мен гуманитарлық ғылымдар қиылысында зерттеуге бағытталған. Білім берудегі цифрлық технологиялар цифрланған материалдар мен цифрлы материалдарды пайдалануды және дәстүрлі гуманитарлық ғылымдардың әдістемелерін компьютерлік ғылымдармен біріктіруді, компьютерлік құралдарды ұсынуды және мәліметтерді жинау мен визуализациялау, ақпаратты іздеу, деректерді жинау және статистикалық мәліметтерді қолдану үшін жаңа мүмкіндіктер ашуды көздейді, талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логикалық бағдарламалау
Курс декларативті бағдарламалауға кіріспеcін үйретеді. Логикалық бағдарламалаудың математикалық негіздері. Логикалық бағдарламалау принциптері. Пролог тілінде бағдарламалау негіздері. Тіл бағдарламасының құрылымы ПРОЛОГ. Тіл объектілеріне пролог: сөйлем, предикаттар, айнымалылар, мақсаттар. Арифметикалық есептеу және салыстыру. Тізімдерді өңдеу. Тізімдерді прологқа ұсыну. Графикалық кітапханамен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Sketchup бағдарламасы
3D дизайн және архитектуралық дизайн бағдарламасы. Ол негізінен тұрғын үйлерді, жиһаздарды, интерьерді модельдеу үшін қолданылады. Баспалдақтарды, электр сымдарын, санитарлық коммуникациялар мен жабдықтарды жобалауға арналған құралдар бар. Дегенмен, оның негізінде әлдеқайда үлкен жобалар бар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Компьютерлік модельдеу
Компьютерлік модельдеу пәні компьютерлік графика, үш өлшемді модельдеу және анимация жүйелерін-3DS MAX зерттеу кіреді. Курста 3ds max жүйесімен жұмыс істеу негіздері қарастырылады: интерфейс ерекшеліктері, үш өлшемді кеңістікті көрсету, модельдеу дәлдігін қамтамасыз ету, файлдармен жұмыс істеу, геометриялық көрініс моделін құру, Нысандарды өңдеу және өзгерту, материалдарды құру және тағайындау, көріністерді визуализациялау және анимациялау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән зияткерлік жүйелердің теориялық негіздерін, білімді ұсыну әдістерін, зияткерлік жүйелердің теориялық негіздерін, пайымдауды модельдеу әдістерін, зияткерлік жүйелердің Машиналық оқыту және білім алу әдістерін, зияткерлік жүйелердің архитектурасын, зияткерлік жүйелерді құрудың аспаптық құралдары мен технологиялық процестерін, мақсатты мінез-құлықты басқару міндеттеріне жасанды интеллект әдістерін қолдануды, Семантикалық талдау әдісін қолдануды зерттейді. Мәтіндерді талдау және ақпаратты іздеу міндеттеріне жасанды интеллекттің әдісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы информатика курстары
Пән баспалық өнімді жасау үшін бағдарламмалық құралдарды қолдануды зерттейді. Жарияланымдар мен дайындық бағдарламмалық қамтамасыздандыру (Microsoft Office Word) Жұмыс негіздері. Бет орналасулары. Бағандар. Кескіндермен жұмыс. Бет блоктары. Бағдарламмадағы орналасу ерекшеліктері. Жарияланымдар мен дайындыққа арналған бағдарламмалық жасақтама (Microsoft Office Publisher). Жұмыс негіздері. Үлгіні таңдау ережелері. Үлгіні өзгерту. Үлгі негізінде орналасу. Әр түрлі типтегі объектілермен жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дербес компьютерде зертханалық жұмыстар практикумы
Пән компьютер жұмысын бағдарламаланған басқаруды зерттейді. Машина тілі және жоғары деңгейлі программалау тілдері және жүйе түсінігі, интерпретаторлар мен компиляторлар, синтаксистік тілдер, айнымалылар, негізгі алгоритмдік құрылымдар және олардың орындалуы, сандық және мәтіндік ақпаратты өңдеу, графикалық бағдарламалау, мәліметтер құрылымдары: өңдеудің типтік міндеттері құрылымдық деректері, Java және Python тілінде бағдарламалар құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мобильдік қосымшалар
Мобильді қосымшалардың өмірлік циклі мен олардың құрылымын; мобильді қосымшалардың пайдаланушы интерфейсінің негізгі элементтерін; мобильді құрылғылардағы файлдармен, дерекқорлармен, пайдаланушы баптауларымен жұмыс істеуді; Мобилді қосымшаларды бағдарламалау және жобалау негіздеріне арналған құралдарды, Мобилді құрылғыларға арналған бағдарламалар мен қосымшаларды бағдарламалауды және тиімді тестілеуді үйретеді;
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық шеберлік
Педагогикалық қызметтің негізгі түрлерін табысты орындауға дайындықты қалыптастыру, жалпы білім беретін мекемелерде "Информатика" және "Цифрлық сауаттылық" пәндерін оқытудың қазіргі заманғы әдістемелік жүйесін әзірлеу және іске асыру. Оқыту әдістемесін қарастырады, критериалды бағалаудың оқу сабақтарын орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау дағдыларын береді; оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастыра отырып, оқытудағы бірлескен тәсілді іске асыру әдістемесімен таныстырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техникалық оқу құралдары
Курс техникалық оқыту құралдарын енгізуді қарастырады. Техникалық оқу құралдарының классификациясы. Аудиовизуалды ақпарат. Аудиовизуалды технология: фотография және фотография. Статикалық экранды проекциялауға арналған техникалық құрылғылар. Оқыту мен тәрбиелеудің экрандық құралдары. Оқыту мен тәрбиелеудің дыбыстық және экрандық-дыбыстық құралдары. Білім берудегі жаңа ақпараттық технологиялар құралдары. Интерактивті оқыту технологиясы. Оқыту мен тәрбиелеудегі интернет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Java тілінде бағдарламалау
Пән тілдің синтаксисін, негізгі түсініктері мен басқару құрылымдарын зерттейді. Java тілінде объектіге бағытталған бағдарламалау. Java тіліндегі коллекциялардың түрлері мен құрылымы. Java тіліндегі ағындардың түрлері мен мақсаттары. Java тілінде жоспарлау негіздері. Java тілінде реляциялық мәліметтер қорымен жұмыс жасау технологиясы (JDBC, ORM). Свинг технологиясы. Жалпыланған және метапрограммалауға арналған java технологиясы (Generics, Annotations). Java (сервлеттер, jsp) көмегімен веб-бағдарламалауды үйрену.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі smart-технологиялар
Жаңа ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологиялар саласында қажетті құзыреттіліктерді, оқу материалын визуализациялау және оқыту сапасын арттыру үшін өзінің интерактивті бағдарламаларын құра білуді қалыптастырады. Мұғалім деңгейінде оқыту және оқу процесін басқару құралы ретінде АКТ-ны қолданудың ерекшеліктері мен негізгі бағыттарын зерттейді. Білім берудегі SMART интерактивті технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі контекстіндегі ерекшеліктерін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және болмысты философиялық пайымдауды ескере отырып талдайды.
- Кәсіби салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін үш тілде қолданады, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін сақтауды, ресми, бейресми және ақпараттық білім беру шеңберінде одан әрі оқытуды жобалай отырып, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін дамытады.
- Адам мен қоршаған ортаның өзара байланыс дәлелін, жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескере отырып, әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қауіпсіз және салауатты өмір салтының құндылықтарын жүзеге асырады.
- Тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілеттерін, көшбасшылық қасиеттері мен сыни ойлау дағдыларын көрсете отырып, қоғамдық сананы жаңғыртуға үлес қосады.
- Тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін түрлі коммуникациялық арналарды пайдалана отырып, нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
- Есептеу жүйелері мен желілерін құрудың архитектуралық ерекшеліктерін талдайды, заманауи ақпараттық-коммуникациялық, цифрлық технологиялар мен робототехникалық жүйелерді қолдана отырып, робототехника саласындағы жобаларды әзірлеуді қарастырады.
- Ақпараттық білім беру саласында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады. Ақпаратты компьютерлік өңдеу үшін математикалық әдістерді, алгоритмдерді, мультимедиялық және графикалық құралдарды пайдаланады.
- Практикалық және қолданбалы есептерді шешуде ақпараттық технологияларды, бағдарламаларды және бағдарламалау әдістерін қолданады. Қолайлы білім беру ортасын және оқу мотивациясын жасай отырып, оқу процесін ұйымдастыруда және цифрландыруда дидактикалық әдістер және оны игере алады
- Бағдарламалаудың және Web-бағдарламалаудың әртүрлі әдістері мен стильдерінің ерекшеліктерін кәсіби деңгейде білу мен түсінуді қолданады, әртүрлі мақсаттағы қосымшаларды құру үшін бағдарламалау тілін таңдауды дәлелдейді. Таратылған мәліметтер базасын құру және басқару дағдыларын көрсетеді, олардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді. Кәсіби салада коммуникацияларды жүзеге асыру үшін тілдік құзыреттіліктерді меңгереді.
- Пәндердің оқу мазмұнын құрастырады, оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, құзыреттілік тәсіл негізінде оқыту әдістемесін жасайды, білім алушылардың оқу-танымдық қызметінің жеке және жас ерекшеліктерін ескеріп, бағалау құралдарын қолдана отырып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен инновациялық технологияларын пайдаланады
- Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады.
- Жасанды интеллектті қолдана отырып, қарапайым модельдерді құру арқылы оқушылардың техникалық шығармашылыққа және құрастыруға деген қызығушылығын дамытады және оқытудың техникалық құралдарын және заманауи ақпараттық-инновациялық технологияларды офлайн және онлайн режимінде пайдалану дағдыларын көрсетеді
- ҚР-дағы білім беру жүйесін жаңғырту саласында білімі, жаңасын білуге ұмтылысы, инклюзивті білім беруді қоса алғанда, оқу-тәрбие процесінде жеке, сараланған және жеке тәсілдерді практикалай отырып, баланың педагогикасы, психологиясы, тұлғасын дамыту және қалыптастыру саласында терең білімі бар.
- Озық педагогикалық тәжірибеге негізделген ақпараттық білім беру саласындағы білімі мен түсінігін көрсетеді. Негізгі әдістерді, модельдерді, алу тәсілдері мен құралдарын, сақтау құрылымын, ақпаратқа қол жеткізу және оны қайта өңдеу құралдары мен әдістерін меңгереді. Ақпарат теориясын түсінік береді. Ақпараттық жүйелердің әдіснамалық және тұжырымдамалық негіздерін, инновациялық педагогикалық технологияларды терең білуді қамтамасыз ететін тұлғалық қасиеттерді игере алады.