6B11103 Хореографиялық орындаушылықтағы мәдени-тынығу қызметі в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени – демалыс қызметін ұйымдастыру саласындағы, хореографиялық орындаушылық, концерттік – көпшілік қойылымдарды ұйымдастыру дағдыларын меңгерген бакалаврларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Классикалық би практикумы-1
Балет тағанындағы жаттығу. Жаттығу залдың ортасын-да. Аллегро. Айналу элементтері. Қимылдарды орындауда үйлестіру. Классикалық бидің үлкен және кіші позалары. Комбинациялар мен бүкіл қозғалыстарды құруға арналған байланыстырушы элементтер. Адажио. Порт-де-Бра.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық би практикумы-2
Балет тағанындағы жаттығу. Залдың ортасындағы Экзерсис. Allegro. Айналу элементтері. Қимылдарды орындауда үйлестіру. Классикалық бидің үлкен және кіші позалары. Қозғалыс комбинациясы мен тізбегін құруға арналған байланыстырушы элементтер. Adagio. Portdebras.Балет гимнастикасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нота сауаттылығы және музыкалық ұғымдар
Скрипка және басс кілттері, ноталық жазба, мажорлық және минорлық гаммалар, музыкалық ұғымдар мен терминдер, негізгі ырғақтық схемалар, метр және ырғақ ұғымы, альтерация белгілері, туыстың бірінші дәрежесі, ауытқу және модуляция түсінігі, өткір және бемоли, бекаралар, әріптік белгілеу, темп атауы және аудармасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыка теориясы
Музыкалық грамота, мажорлық және минорлық жүйелер, ноталардың ұзақтығы, музыкадағы альтерация белгілері, үзілістер, квартоквинт шеңбері, нотаға ноталарды жазу, ноталардың әріптік белгіленуі хроматикалық және диатоникалық интервалдар, музыкадағы интервалдар мен аккордтар, халық музыкасының ладтары, ауыспалы лад, динамикалық реңктер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Классикалық би практикумы-3
Балет станогында және залдың ортасында Экзерсис. Allegro Формалары. Айналу элементтері орнында және алға жылжуда. Классикалық бидің үлкен және кіші позалары. Оқу-би комбинацияларын үйрену, пысықтау және құрастыру. Adagio Формалары. Port de bras формалары
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақ биі бойынша практикумы 1
Қазақ биінің негіздерін үйрену. Дене, аяқ, қол, бас қою. Қазақ биінің аяқтарының ерекше жағдайы. Қолдың позициясы мен жағдайы. Қазақ биі қолдарының ерекше жағдайы. Аяқ қозғалысының негіздері, ходы (тербелістер, еңкею, дененің бүгілуі, иықтың қозғалысы, притоптар, бұрылыстар, айналулар). Қозғалыстардың күрделенуі.. Ансамбльде қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықтық сахна биі бойынша практикумы 1
Халықтық хореографиялық өнердің даму бастаулары. Славян халықтарының (орыс , украин, беларусь), Азия халықтарының (өзбек, тәжік, қырғыз) билері. Негізгі қозғалыстар, позициялар, қозғалыстар
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Хореграфия тарихы
Би тарихы әлем халықтарының хореографиясын дамытудың негізгі бағыттары. Хореографиядағы мектептер мен бағыттар. Шет елдер биінің даму тарихы. Қазақстан мен шетелдің би мәдениеті. Қазақстанның және XX-XXI ғасырдың шет елдерінің халықтық-кәсіби хореографиялық мәдениеті. Би шығармашылығы. Қазақ би өнерінің даму жолдары. Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ хореографиялық өнерінің дамуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халық хореографиялық шығармашылығының тарихы
Әлем халықтарының билері. Әлем халықтарының би мәдениетінің ұлттық ерекшелігін зерттеу. Әлемдік халық және академиялық бидің пайда болуы мен дамуының бастауы. Әлем халықтарының би мәдениеті, бидің әр түрлері мен хореографияның әр түрлері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жинақтау. Алған білім негізінде би импровизациясы дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Классикалық бидің теориясы мен практикасы1
Посттың классикалық биінің негізгі терминдері-корпустың новкасы, қол мен аяқтың позициясы. Машинаның экзерсисі. Залдың ортасындағы Экзерсис. Аllegro. Айналу Эле-тенттері. Қимылдарды орындауда үйлестіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Халықтық сахналық бидің теориясы мен практикасы-1
Курстың мазмұны халықтық-сахналық бидің оқу комбинацияларын таныстыру, жаттау және пысықтау, этюдтер құрастыру, әртүрлі халықтар билерінің ұлттық ерекшеліктерімен танысу болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы
Өнердің тарихи дамуының мәні, заңдылықтары туралы теориялық білім жүйесі. Театр өнерінің даму тарихы. Өнердің өзара байланысы және синтезі. Актерлік өнердің тарихи даму кезеңдері. Қазақстандағы өнердің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлауды қалыптастырады, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты Кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдылары. Бизнесті ұйымдастыру, кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары және бизнес-жоспар жазу туралы білімдерін кеңейтеді және нақтылайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Community Service
Оқыту мақсаттарына және мазмұның стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға оқу стратегиясы ретінде қызмет ету. Өзі және қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Әртүрлілік пен өзара сыйластық түсінігі. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибесін жоспарлау, іске асыру және бағалау. Алға қойылған мақсаттарға жетудегі іске асыру және прогрестің сапасын бағалау
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халықтық сахна биі бойынша практикумы 2
Халықтық хореографиялық өнердің даму бастаулары. Кавказ халықтарының (грузин, армян, әзірбайжан, шешен), Батыс халықтарының (неміс, итальян, поляк, испан) билері. Негізгі қозғалыстар, қозғалыстар және позициялар
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Классикалық бидің теория мен практикасы-2
Классикалық бидің негізгі терминдері. Балет тағанындағы жаттығу. Залдың ортасындағы Экзерсис. Allegro. Айналу элементтері. Қимылдарды орындауда үйлестіру. Классикалық бидің үлкен және кіші позалары. Қозғалыс комбинациясы мен тізбегін құруға арналған байланыстырушы элементтер. Adagio классикалық би сабағын құру. Классикалық бидің комбинацияларын, этюдтерін құрастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар. Балет гимнастикасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ биінің теориясы мен практикасы
Қазақ биінің негіздері. Дене, аяқ, қол, бас қою. Балет станогындағы және залдың ортасындағы жаттығулардағы элементтер мен қимылдарды зерттеу. Қазақ биінің сипаты, мәнері мен стилі туралы түсінік. Би мұрасының үзінділерін зерттеу. Биде қазақ халқының этнографиялық ерекшеліктерін бейнелеу. Би композицияларындағы ерлер мен әйелдер партиясының ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Классикалық би практикумы-4
Жартылай саусақтардағы балет станогындағы Экзерсис. Залдың ортасында оқу комбинацияларын орындауды жетілдіру. Секіру орташа және үлкен формалар. Сырғанау. Балет станогында және залдың ортасында саусақ техникасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі би практикумы 1
Балет тағанындағы жаттығу Залдың ортасындағы Экзерсис. Allegro. Айналу элементтері, бастың қозғалысы, оқшаулау, Кросс
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық сахна биі бойынша практикумы- 3
Азия халықтарының (өзбектер, түрікмендер, қытайлар, корейлер) билерін орындау ерекшеліктерімен танысу. Бұрын зерттелген оқу материалының орындалуын жетілдіру. Техника мен орындау мәнерін пысықтау. Аяқтар мен қолдардың негізгі қозғалыстары, қозғалыстары мен позициялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәнді оқудың мақсаты: әртүрлі салаға бейімделген интеллектуалды жүйелерді құрудың қазіргі теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен терминдерін біледі және олармен жұмыс істеуді үйренеді, өздерінің кәсіби қызметтерінің тиімділігін және нәтижелерін жақсарту үшін жасанды интеллекттің принциптерін, әдістерін және идеологияларын түсінеді, бағдарламалық құралдары мен әдістерін қолданады, сондай-ақ жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық аспектілерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы бидің теория мен практикасы
ХХ ғасырдың бірінші және екінші жартысындағы музыкалық және би бағыттары. Қазіргі заманғы техника мен техниканың негізгі заңдары, Джаз биі, Contemporary dance. Қазіргі клуб билері. Contraction, кудаеѕ, оқшаулау.. Еуропалық бал биінің терминологиясы. Еуропалық бал биінің би техникасының негізгі принциптері. Қазіргі заманғы пластиканың тренажына денені, қолды, аяқты, басты қою әдістемесін зерделеу; қарапайым комбинацияларда қозғалыстарды үйлестіру дағдыларын дамыту, жұпта негізгі ережелерді игеру бойынша жұмыс; бидің бағыттары мен сызықтарын анықтау. Әр қимыл мен фигураның музыкалық-ырғақтық негізін меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ хореографиясының тарихы
Хореографиялық өнердің теориялық негіздері. Қазақ биінің қалыптасу тарихы. Қазақ халқының би мәдениетінің қалыптасу тарихы. Қазақ биі, оның ерекшеліктері мен ерекшеліктері. Қазақ халық-сахналық, тарихи-тұрмыстық, жеке және ансамбльдік және стильдендірілген бидің теориясы мен тарихын меңгеру. Қазақстанның хореографиялық өнерінің қазіргі жағдайы
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық сахналық бидің теориясы мен практикасы-2
Курстың мазмұны-лексикалық материалды орындау дағдыларын жетілдіру, әртүрлі ұлттардың мінезіндегі оқу комбинацияларын үйрену және пысықтау, этюдтер құрастыру, әртүрлі халықтардың билерін орындау мәнерінің ерекшеліктерімен танысу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ биі бойынша практикумы 2
Қазақ биінің негізгі және ерекше ережелерін, қимылдарын зерделеуді жалғастыру. Әйелдер, ерлер және жаппай билерде дене, аяқ, қол, бас қою. Әйелдер, ерлер биінің негізгі қимылдары. Атшабыс. Қара Жорға Элементтері.Оқу-би комбинациясы және этюдтер
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи-тұрмыстық бидің негіздері
Тарихи және тұрмыстық би мұрасының негіздерін зерттеу. Әр түрлі дәуірлердің би стильдерімен, олардың тарихи ерекшеліктерімен танысу. Сарай шарларының этикеті. .Костюм мен өнімділіктегі тән белгілер. Реверанс және олардың ерекшеліктері, орындау тәсілі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті би бойынша практикумы
Арт терапия .Импровизация, байланыс импровизациясы. Эмоционалды Зияткерліктің өзара әрекеттесуіне арналған ойындар.Ритммен жұмыс, ритмопластика.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Композиция және би қойылымы-1
Драматургия заңдарын қолдана отырып, хореографиялық қойылымдарды, бидегі бейнелерді жасауды зерттеу. Би өнерінің түрлерін,жанрларын, формаларын ашу.Хореографиялық эскиздер,композициялар,қойылымдар үшін музыка таңдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі би практикумы 2
Залдың ортасындағы Экзерсис. Заманауи биде Swingтің күрделілігі мен қосылуымен жылыну. Партер. Еденмен жұмыс. Айналу элементтері орнында және алға жылжуда, оқшаулау. Кросс орындау дағдыларын жетілдіру. Залдың ортасындағы оқу-би комбинациясы. Импровизация. Дененің бос пластикасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хореографтың шеберлігі-1
Хореографиялық өнердің түрлері, формалары мен жанрлары. Хореографиялық шығарманың идеясы. Драматургияның негізгі заңдары және оларды хореографиялық шығармада қолдану. Қоюшының орындаушылармен жұмысы. Хореографиялық бейнені жасау бойынша балетмейстердің жұмысы. Бейненің сипаты. Бидің суреті (хореографиялық сурет).
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті хореография
Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру. Мәдени-демалыс қызметінде инклюзивті процестерді басқару. Инклюзивті хореографияның мәні мен мазмұны - инновациялық әлеуметтік-мәдени технология. Арт терапия. Мүмкіндігі шектеулі жандарды оңалтудағы би иинклюзиясының рөлі. Кешендегі түзету жаттығулары. Оңалту және еріктілік, әлеуметтік оқшаулануды жеңу және достық ортаны ұйымдастыру .
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Мәдени-бос уақыттағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Мәдени-демалыс қызметінің әлеуметтік функциялары .Мәдениет мекемесінде адамдарды ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері. Клуб қызметінің негізгі түрлерін жіктеу Ақпараттық-ағартушылық іс-шаралар клубтық құрылымдар. Клуб жұмысының жаппай түрлері. Инно-вациялық Нысандар: акциялар, корпоративтер, шоулар, флешмоб, перфоманс, тимбилдинг, батл құралдары мен әдістері-іс-шара формасының құрылымдық негізі
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бидегі актерлік шеберлік және режиссура негіздері
Актер шеберлігінің психофизикалық негізі-актер шеберлігіндегі сахналық іс-әрекеттің оқиғасы. Режиссерлік ой түсінігі. Дайындық процесін ұйымдастыру және басқару. Сахналық әрекеттің мәнерлі құралдары. Мизансцена әрекеттің бейнелі-пластикалық көрінісі ретінде. Мизансценаның негізгі түрлері (жеке, топтық, жаппай). Статикалық және динамикалық мизансценалар. Контраст принципі. Тиімді талдау әдісі. Режиссердің актермен жұмысы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Композиция және би қойылымы-2
Хореографиялық нөмірдегі Пантомима және қимыл. Берілген тақырып бойынша пластикалық этюдтың құрамы. Еркін тақырыптағы пластикалық этюд композициясы. Ұлы орыс және шетелдік суретшілердің суреттері мысалында қимылдың экспрессивтілігін талдау. Шоу-бағдарламалар мен театрландырылған концерттік бағдарламаларды қою. Берілген тақырып бойынша шоу-бағдарламаның композициялық және музыкалық жоспарын құру. Театрландырылған концертке Пролог-экспозиция қою
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мәдени-тынығу қызметінің теориясы мен практикасы
Бұл пән хореография саласындағы балалардың мәдени-демалыс іс-әрекетінің ерекшеліктерін пән шығармашылық белсенділікпен сипатталатын және оның мәдени даму деңгейіне әсер ететін пәндік, мазмұнды және практикалық қызметті жүзеге асыратын мақсатты ұйымдастырылған процесс ретінде зерттейді. Оқу процесінде мәдени құндылықтарға баулу, шығармашылық әлеуетті дамыту арқылы білім алушылардың мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастырылатын мәдени-демалыс қызметінің нысандары мен әдістері қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдени-тынығу қызметіндегі инновациялық технологиялар
Бұл пән қазіргі заманғы теория мен практиканың жетістіктері туралы білім негізінде мәдени – демалыс қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен тәсілдерін зерделейді және оқушылардың әлеуметтік – мәдени қызметті басқаруды бағдарламалық қамтамасыз ету саласындағы біліктері мен дағдыларын, мәдени-демалыс қызметінде әртүрлі инновациялық бағдарламалар мен технологияларды өз бетінше пайдалану дағдыларын меңгеруін қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар ұжымымен жұмыс жасау әдістемесі
Балалар ұжымының құрылымы. Ұжым түрлері. Балалар ұжымымен жұмыс. Балалар ұжымымен және ата-аналармен жұмыс істеу әдістері мен тәсілдері .Концерттерді, мерекелік іс-шараларды, концерттерді дайындау және ұйымдастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хореографиялық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі
Ұжым құрылымы. Ұжым түрлері. Ұжымның даму кезеңдері. Ұжыммен жұмыс істеу әдістері мен тәсілдері. Хореографиялық көркемөнерпаздар ұжымына қатысушылардың әлеуметтік-демографиялық және әлеуметтік-психологиялық портретін талдау; тәрбие процесін басқару. Концерттік қызметті, конкурстарды, фестивальдерді ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері және көркемөнерпаздар ұжымдарының шығармашылығын бағалау өлшемдері. Хореографиялық ұжымда жаппай ұжымдық жұмыс түрлерін ұйымдастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бидің костюмі мен сахнаның безендірілуі
Әр түрлі халықтарда ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі әртүрлі ғасырлардағы костюмдердің пайда болу, даму және жетілу тарихы. Дәстүрлі және сахналық халық костюмдерінің үздік үлгілері және олардың негізінде құндылық бағдарлары мен көркемдік талғамын тәрбиелеу; Сахналық костюмдерді жобалау және кию Сахна алаңының құрылымын курстық шолуға кіріспе
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сценография негіздері
Театр және декорация өнерінің даму кезеңдері. Көркем-декораторлық құралдар және сахнаны безендірудің композициялық тәсілдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хореографтың шеберлігі-2
Хореографиялық қойылымды көркем безендіру (костюм, грим, Жарық). Хореографиялық мәтін. Би лексикасы (би тілі). Балалар биі. Балалар билерінің тақырыбы. Балалар хореографиялық ұжымындағы балетмейстердің жұмысы. Сюжетті биі. Хореографиялық сюита. Жаппай би.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Костюм және грим
Негізі бет бояудың. Гриммен жұмыс істеу әдістемесі. Театр және тұрмыстық костюм.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна қозғалысының негіздері
Сахнада мінез-құлық ерекшеліктері және қимылдарды орындау.Сахналық қимылдарды орындаудың қауіпсіз әдістері мен тәсілдерін үйрену (тарихи сипаттағы көріністер-ұрыс ерекшеліктері, құлауды орындау ).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ұлттық саясаттың, әлеуметтік басымдықтардың, әлемдегі тарих пен қазіргі әлеуметтік-саяси жағдайдың негіздерін білу
- Хореографиялық орындау саласында ана, орыс және шет тілдерінде қарым-қатынасты жүзеге асыру
- Ұлттық саясаттың, әлеуметтік басымдықтардың, әлемдегі тарих пен қазіргі әлеуметтік-саяси жағдайдың негіздерін білу
- Жастардың әлеуметтік белсенділік принциптерін, Кәсіби коммуникация және ынтымақтастық негіздерін түсіну, өзін-өзі жүзеге асыруға дайындығын көрсету
- Адам мен қоғамның даму заңдылықтарын өркениеттік көзқарас, табиғатты пайдалану принциптері тұрғысынан түсіндіре білу
- Заманауи экологиялық, физиологиялық және ақпараттық зерттеулер негізінде хореографиялық және мәдени-демалыс қызметін дамыту мәселелерін шешуде өз көзқарасын дәлелдей білу
- Инклюзивті, көптілді білім беру жағдайында мәдени-бос уақыт қызметі контексінде хореографияны оқытудың тиімді стратегияларын меңгеру
- Хореографиялық орындаушылық пәндерінің пәндік мазмұнына инновациялық білім беру технологияларын кіріктіре білу
- Азаматтық ұстанымды және негізгі құзыреттіліктерді басшылыққа ала отырып, оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудағы мәдени құбылыстарды талдау және бағалау.
- Мәдени-демалыс қызметі контексінде хореографиялық орындаушылық, қойылымдық жұмыс және шығармашылық жұмыстарды бағалау әдістері мен тәсілдерін меңгеру