Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 Биология мұғалімдерін даярлау в АГЭУ

Пәндер

  • Құқықтық, экономикалық, экологиялық қауіпсіздік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет теориясы

    Бұл пәнаралық сипаттағы Интеграцияланған бағдарлама. Мемлекет пен қоғамда болып жатқан негізгі құқықтық ұғымдар мен санаттарды, экономикалық құбылыстар мен процестерді (оның ішінде кәсіпкерлік саласындағы) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің эстетикалық ұғымдары мен санаттары, мазмұны, ерекшеліктері мен мәнін, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимыл жасау тәсілдерін, төтенше жағдайлар кезінде ұйымдардың тұрақты жұмыс істеуі туралы білімді; кәсіпкерлік және ғылыми зерттеулерді зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері

    «Кәсіпкерлік негіздері» курсы барлық экономикалық емес мамандықтардың студенттеріне арналған негізгі пәндердің бірі болып табылады. «Кәсіпкерлік негіздері» курсының негізгі мақсаты – кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет туралы білімдерін кеңейту және нақтылау, өз ісін құру, коммерциялық қызмет, құқықтық құжаттарды құрастыру, бизнес-жоспар құру, бухгалтерлік есеп нысандарын толтыру дағдыларын қалыптастыру. шағын кәсіпкерлік және Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктері туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пән студенттердің Болашақ педагог мамандығына деген қызығушылығын дамытуға және тәрбиенің мазмұнын, формалары мен әдістерін зерттей отырып, кейінгі кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдіруді ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің бойында: - педагогикалық процесті жоспарлау, болжауды ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; - орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде тәрбие мен оқытудың түрлі әдістемелері мен технологияларын меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнесті ұйымдастыру

    Бизнесті ұйымдастыру кәсіпкерлікті оқытудың ерекше маңызды бөлігі ретінде қарастырылады. Біз бизнесті ұйымдастыру тарихынан бастап қазіргі заманғы бизнес түрлерінің жаңа кезеңіне көшу туралы айтып отырмыз. Қазақстанның орта және шағын бизнес ортасының қалыптасуы, бизнес-ортада инновацияларды пайдалану және пайда табу қабілеті, сондай-ақ салық төлемдерін төлеу туралы айтылады. Біз сондай-ақ шетелдік бизнестің түрлері және оның дамуы туралы айтып отырмыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Құрылымдық ботаника

    Күрделі тіндік құрылымдарды және жоғары өсімдіктердің әртүрлі морфологияларын және репродуктивті биологияның негіздерін зерттейді және жіктей алады. Өсімдіктерді ұйымдастырудың ерекшеліктерін және өсімдіктердің морфологиясын ғылым ретінде анықтайды және түсіндіреді. Жасушалар туралы ілімді, пластидтерді, вакуольдердің химиялық құрамын, қосалқы заттарды, жасуша қабығының құрылымын біледі және ұсынады. Ұлпалардың табиғатын ашады. Өсімдік жасушаларының көбеюін ажыратады. Далалық және зертханалық жұмыстарды жүргізу кезінде алған білімдерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі менеджмент

    "Білім берудегі Менеджмент" пәні тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін менеджменттің теориялық негіздері саласындағы білім мен дағдылар кешенін қалыптастырады. Жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда кәсіби қызмет түрі ретінде басқару туралы ғылыми идеяны тереңдетеді, білім беру ұйымында оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдылары мен дағдыларын дамытады, басшы, қызметкер, топ немесе топ мүшесі ретінде тиімді мінез-құлық дағдыларын дамытуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орта мектептегі басқару қызметі

    Менеджменттің теориялық негіздері саласында білім, дағдыларды алады және қолданады, тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін. Орта мектепте жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайында басқару туралы ғылыми түсінікті тереңдетеді. Көшбасшы, мұғалім немесе команда ретінде тиімді мінез-құлық дағдыларын дамытуға ықпал ететін орта буын ұйымдарында оқу-тәрбие қызметін талдайды, жоспарлайды, ұйымдастырады, бақылау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биологияға кіріспе

    Студенттер биологияның даму ерекшеліктерімен, организмдердің жекелеген топтарын, өсімдіктердің әртүрлі түрлерін, жануарлардың және жер бетінде өмір сүретін басқа да тірі организмдердің қолданылуы, таралуы, шығу тегі мен дамуын зерттейтін ғылым ретінде танысады, пәнаралық байланыстар негізінде биология ғылымы туралы түсініктерін ашады. Олар жансыз табиғатпен байланыс заңдылықтарын, қазіргі биологияның дамуының дүниетанымдық және әдіснамалық аспектілерін талқылайды және көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдіктер анатомиясы, морфологиясы

    Пән өсімдік анатомиясын және өсімдік морфологиясымен байланысты ботаниканың басқа салаларын өсімдік организмдерінің жеке дамуын (онтогенез) және Эволюциялық-тарихи дамуын (филогенез) қарастырады. Экологияда автотрофты және гетеротрофты, заттар айналымындағы төменгі және жоғарғы өсімдіктердің маңыздылығын, жердегі энергияның жаңаруын, өсімдіктерге тән негізгі ерекшеліктерді, метаболизмді, тамақтануды, тітіркенуді, көбеюді, өсуді, дамуды және тұқым қуалаушылықты бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер жүйесі

    Осы пәнді оқу мақсатында Студенттер өсімдіктерді туыстық жақындығына қарай жүйелі топтарға бөледі. Өсімдіктер таксономиясының мақсаты: зерттеудің флористикалық немесе жіктеу, жүйелі, филогенетикалық салаларына егжей-тегжейлі тоқталу.. Әр түрлі өсімдік организмдерін ұқсастықтары мен ерекшеліктері бойынша топтарға жіктейді. Өсімдіктер бөлімінде: қыналар, аң терілері, псилофиттер, плауноидтар және т.б. морфологиялық, физиологиялық және экологиялық жеке қасиеттерін, морфологиялық құрылымы мен олардың өмір сүру нәтижесінде пайда болған көлемін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биология, экология омыртқасыздар систематикасы

    Пәнді оқу барысында студенттер зоология саласындағы негізгі теориялық және практикалық білімді, биосфераның бөлігі ретінде жануарлар әлемінің әртүрлілігі және оның тұрақты дамуындағы жануарлардың рөлі туралы заманауи идеяларды қалыптастыра алады. Зоология бөлімдерін зерттеу студенттердің биологиялық білімін кеңейтеді және тереңдетеді. Жаратылыстану - ғылыми дүниетаным қалыптасады, жануарлар әлемінің мегасистемасының проблемалары мен қазіргі жағдайын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Энтомология

    Жалпы энтомология саласындағы білім мен дағдыларды зерттейді, ажырата және жалпылауды үйренеді, жәндіктердің морфологиясы, биологиясы, анатомиясы, систематикасы және экологиясы бөлімдерінің деректерін талдай алады. Энтомология ғылымының дамуының тарихи аспектілерін салыстырады. Жәндіктердің морфологиясын, анатомиясын және физиологиясын, жәндіктердің көбеюі мен даму биологиясын жіктейді. Метаморфоз түрлерін, жұмыртқа құрылымы және жұмыртқа салу түрлерін анықтайды. Библиографиялық іздену үшін алынған білімдерін қолдана отырып, электронды ресурстарды пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі 1

    "Кәсіби ағылшын тілі 1" пәнін оқу практикалық, білім беру және тәрбиелік міндеттерді қамтиды. Студенттер кәсіби негіздерді алады мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тіліндегі құзыреттілік шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас нысандарының негіздерін меңгереді, ақпараттық қызмет және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу құралы ретінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цитология және гистология

    Жасушалардың құрылымын, функциялары мен ерекшеліктерін зерттейді, химиялық құрамын, жасушаішілік құрылымдардың функцияларын, жануарлар мен өсімдіктер денесіндегі жасушалардың функцияларын, жасушалардың көбеюі мен дамуын, жасушалардың қоршаған орта жағдайларына бейімделуін анықтайды. Тірі организмдердің құрылымын, өмірлік белсенділігі мен тіндердің дамуын және тіндердің негізгі топтарын біледі және ұсынады: интегралды, негізгі, бұлшықет, жүйке. Сандық зертханаларды қолдана отырып, жасуша теориясы туралы түсінікке ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ботаника практикумы

    Өсімдіктердің әртүрлі топтарының анатомиялық құрылымының негіздерін зерттейді. Архегониялық және гүлді өсімдіктердің негізгі кластарын ажыратуды және анықтауды үйренеді. Зертханада жұмыс істеудің негізгі әдістерін көреді. Детерминанттармен жұмыс істеуді үйренеді. Олар кілттер, дихотомиялық схемалар жасай алады. Жоғары, споралы өсімдіктер мен тұқымдық өсімдіктерді ажырата білуге үйренеді. Өсімдіктерді жинау әдістемесімен және ережелерімен, сондай-ақ сыныптар бойынша материал жинаудың әдістемелік ерекшеліктерімен танысады және тәжірибеде қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психо-логопедагогикалық негіздер, ҚР-дағы инклюзивті және интеграцияланған білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеуді қарайды. Курс жаппай жалпы білім беретін мектеп жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасауда мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайын болуға бағытталған. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық хат

    Курс студенттерді сөйлеу мен жазудың ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады, ауызша және жазбаша академиялық дискурстың кең таралған жанрлары туралы білімдерін жүйелейді, академиялық және ғылыми-педагогикалық мәтіндерді құру қабілетін қалыптастырады. Академиялық ортадағы қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгереді. Курс аясында студенттер академиялық мәтіндерді: реферат, эссе, ғылыми мақала, ғылыми баяндама, баяндамаға презентация, рецензия жазу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Омыртқалы жануарлардың әртүрлілігі

    Курс студенттердің омыртқалы жануарлардың әртүрлілігі мен жіктелуі бойынша пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған, оқу барысында студенттер дененің морфологиялық құрылымы мен мінез-құлық бейімделулері арасындағы байланысты зерттей алады. Студенттер балықтан сүтқоректілерге дейінгі омыртқалы жануарлардың әртүрлі топтарындағы мінез-құлық бейімделулеріне салыстырмалы талдау жасай алады. Практикалық іс-әрекетте олар омыртқалы жануарлардың негізгі кластарының әртүрлілігі мен шығу тегін анықтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    "Критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім нәтижелерін бағалауға критериалды тәсілді көрсетеді; құзыреттілік және тұлғаға бағытталған тәсіл логикасындағы критериалды бағалау технологиясын, білім берудің инновациялық дамуының қазіргі кезеңіндегі оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады. Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, оқушылардың критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру және оны жүзеге асыру әдістері, формалары мен құралдары сияқты мәселелерді шешуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бейорганикалық химия

    Курс периодтық заң мен Менделеевтің периодтық жүйесін, периодтық жүйенің құрылымы мен атомдағы электрондардың тармақталуы арасындағы байланыстың себептерін, Паули принципін және Хунд пен Клечковский ережелерімен периодтық жүйеде орналасуын, әртүрлі элементтердің электронды конфигурациясын, периодтар бойынша элементтердің қасиеттерінің өзгеруінің теориялық түсіндірмелерін және жалпы қасиеттері мен ерекшеліктері s, p, d, f – элементтері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы химия

    Пән студенттердің химиялық процестердің негізгі заңдылықтары мен заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыруға, зат құрылымының теориялық ережелерін түсінуге және түсіндіруге, химиялық термодинамика мен кинетика негіздерін білуге және түсінуге, Ерітінділер туралы ілімді түсінуге және қолдануға, термодинамикалық сипаттамалар мен химиялық реакциялардың жылдамдығын ажыратуға және қолдануға, әртүрлі факторлардың мінез-құлыққа әсерін зерттеуге және бағалауға бағытталған. заттардың қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дінтану

    Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру, діннің көзқарастары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің пайда болуы мен эволюциясы, негізгі діни конфессиялардың діні мен дінінің тарихы мен ерекшелігі, ұйымдастыру, қазіргі әлемдік және дәстүрлі емес діндер, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары. Дінтану діндердің пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтарын, олардың құрылымы мен әртүрлі компоненттерін, қоғам тарихындағы алуан түрлі құбылыстарды, дін мен мәдениеттің басқа салаларының өзара байланысы мен өзара байланысын зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту

    Оқушыларда жазбаша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады, ол жазбаша белгілерді, жазбаша сөйлеу шығармасының мазмұны мен нысанын меңгеруді қамтиды. Оқушыларда қажетті графикалық автоматизмдерді, сөйлеу-ойлау дағдыларын және жазбаша стильге сәйкес ойды тұжырымдау, білім мен ой-өрісті кеңейту, мәдениетті және интеллектуалдық дайындықты меңгеру, жазбаша сөйлеу шығармасының мазмұнын құру, тақырыптық мазмұн, сөйлеу стилі және жазбаша мәтіннің графикалық формасы туралы шынайы идеяларды қалыптастыру қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биология, экология омыртқалылар систематикасы

    Омыртқалы жануарлар (хордалылар) саласында негізгі теориялық және практикалық білім қалыптасады. Омыртқалы жануарлардың морфологиясы мен өмірлік циклдерін зерттейді. Омыртқасыздар зоологиясын жануарлар туралы ғылым ретінде және басқа биологиялық пәндер арасында анықтайды. Зоологияның даму тарихымен танысады. Қарапайымдылар мен көпжасушалы жануарлармен танысады және сипаттайды. Қарапайым жануарлардың филогенезі жіктеледі. Көп жасушалы жануарлардың шығу тегі анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұғалімнің кәсіби бағдары

    Пән кәсіптік бағдар берудің теориялық негіздері туралы білімді кеңейтеді, жеке тұлғаның кәсіптік өзін-өзі анықтауын анықтауға көмектеседі; кәсіптік бағдар беру жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын, оның мазмұнын, кәсіптік бағдар беру нысандары мен әдістерін қалыптастырады; кәсіби қызметке Құзыретті көзқарасқа ықпал етеді. Пән білім алушыларға Кәсіптер әлеміндегі өз орнын анықтауға, өздерінің кәсіби қабілеттерін бағалауға, кәсіби қызметте жеке мағына табуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы

    Осы пәнді оқу барысында студенттер ағзалардың,жүйелердің және тұтастай алғанда ағзаның пайда болу сәтінен бастап оның жеке (онтогенетикалық) дамуын тоқтатқанға дейінгі жас ерекшеліктерін анықтай алады. Негізгі міндеттерді толық меңгереді: онтогенездегі ағзалардың, жүйелердің және бүкіл ағзаның функцияларының ерекшеліктері; әртүрлі жас кезеңдерінде ағзаның дамуын анықтайтын негізгі факторлар; әр жас кезеңінің объективті критерийлері (жас стандарттары).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы

    Студенттер адамның қоршаған әлемін, құрылымын, формасын, адам денесінің қозғалысын, органдардың қарым-қатынасын, еңбектің рөлін, маңызды жалпы биологиялық заңдылықтарды, биологтың диалектикалық дүниетанымын ашады. Барлық тірі организмдер сияқты, адам денесі де жасушалардан тұрады, жасушалар жасушааралық затпен қосылып, ұлпа (ұлпа) түзеді, ұлпа қосылып, мүшелер түзеді. Құрылымы мен дамуы біртекті және жалпы функцияны орындайтын органдар органдар жүйесіне біріктіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытушының педагогикалық этикасы

    Осы пән аясында студенттер "Педагогикалық этика" пәні туралы түсінікке ие болады. Олар педагогикалық этиканың принциптері мен нормаларын біледі, қолданады, ажыратады. Педагогикалық этика ережелерін олардың кәсіби және еңбек қызметінің сапасын бағалау критерийі ретінде сақтайды және түсіндіре алады. Білім алушылар педагогикалық мәселелерді зерттеуді және шешуді үйренеді, мұғалімнің адамгершілік бейнесін қалыптастырады және практикада қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Мектеп жасындағы балалардың дамуы мен дамуының жалпы заңдылықтарын сипаттайды, жүйке жүйесінің физиологиясын, сенсорлық жүйелердің даму ерекшеліктерін қолданады; адамгершілік және физикалық өзін-өзі жетілдіру үшін тәрбиелеу, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын қолданады; әртүрлі жастағы организмнің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен және жасөспірімдермен қарым-қатынас дағдыларын меңгереді; заманауи бағалау әдістерін қолдана отырып, оқушыларды объективті бағалауды және оқыту нәтижелерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке даму биологиясы

    Адам биологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру студентті маман ретінде даярлау адам биологиясының заманауи мәселелерін талдаудың және осы салада алған білімдерін практикалық қолданудың негізгі дағдыларына ие. Табиғаттағы адамның жағдайы. Адам ағзасына жалпы шолу. Адам ағзасын ұйымдастыру деңгейлері кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы міндеттерді шешу үшін оның құрылымы мен қызметі туралы ғылыми идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби ағылшын тілі 2

    Кәсіби сипаттағы ақпарат алу және әңгімелесу қабілеті үшін кәсіби әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызмет саласында ақпарат алуға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгеру. Оқудың жетекші рөлінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Оқыту мен тәрбиелеу процесінің элементтерінің жиынтығын, оқушылардың жас және жеке типологиялық айырмашылықтарын, нақты педагогикалық жағдайларда оқушылар ұжымдарының әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған білім беру мазмұны бойынша биологияны оқытудағы заманауи әдістеме мен инновациялық технологияларды көрсетеді. Білім беру жүйесі, оқушыларды тәрбиелеу және дамыту, білім беру процесінің мазмұнын және оқушылардың биологиялық материалды игеру заңдылықтарын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқытудағы педагогикалық шеберлік

    Студенттер биологиялық пәндер циклін оқыту саласында кәсіби құзыреттілікке ие болады. Педагогикалық шеберліктің мазмұнын, оны қалыптастыру жолдарын ашады. Алған білімдерін білім беру процесін басқаруда қолдану. Педагогикалық техниканы педагогикалық шеберліктің элементі ретінде қолданыңыз және педагогикалық қарым-қатынас шеберлігін үйреніңіз. Мұғалімнің сөйлеу мәдениетін дамытыңыз. Педагогикалық өзара іс-қимылды ұйымдастыруды интеграциялау, педагогикалық қақтығыстарды анықтауды және шешуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биохимия

    Осы пәнді оқу арқылы организмдердің химиялық құрамын, оларда жүретін химиялық реакцияларды, биологиялық функциялар арасындағы байланысты және организмдегі заттардың молекулалық құрамын,биологиялық заттардың негізгі кластарын, метаболизм жолдарын, заттардың өзгеруін және өзара әрекеттесуін түсіндіреді. өмірлік процестерде жасушаның неғұрлым нәзік құрылымы мен қызметін зерттеу тек цитологтардың, биохимиктердің күш-жігерінің үйлесуі физиологтар, генетиктер және биофизиктер.нәтижесінде мүмкін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химияны оқыту теориясы мен әдістемесі (MINOR)

    Курс аясында студенттер химиялық мектепте білім берудің өзекті теориялық, әдіснамалық және практикалық аспектілерін зерттеп, талдайды. Орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында химияны оқытудың заманауи мақсаттары мен міндеттерін ашады. Химияны оқытудың негізгі дидактикалық, әдістемелік және технологиялық тәсілдері мен құралдарын пайдалана білу. Оқу бағдарламаларының мазмұнын қалыптастыру қағидаттарымен танысады, химияны тереңдетіп оқыту бойынша жаңа элективті курстар әзірлейді және өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Энзимология негіздері

    Бұл пән аясында студенттер ферменттердің тарихын, ферменттердің функционалды бөліктерін, ферменттердің қасиеттерін, ферменттердің биологиялық емес катализаторлардан реакциялардың жылдамдығы бойынша айырмашылықтарын зерттейді. Олар әртүрлі әдістермен өлшеуді үйренеді: флуоресценцияны өлшеу, ерітіндінің электрлік қасиеттерін өлшеу, сіңіруді өлшеу. Жуғыш зат ретінде беттік белсенді заттарды қолданудың физика-химиялық, химиялық, биологиялық әдістерін зерттейді. Олар қорытынды жасауды және алынған нәтижелерді баяндама түрінде қорғауды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы виртуалды зертхана

    Осы пәнді оқу барысында студент әртүрлі дерек көздерден қажетті бағдарламалық жасақтаманы анықтауды үйренеді. Әр пән бойынша қажетті сандық зертханаларды салыстыруды және алуды үйренеді. Студент виртуалды зертхананы қолданғаннан кейін алынған деректерді жалпылауды, саралауды, эксперимент жасауды және салыстыруды үйренеді. Алынған нәтижелер негізінде атқарылған жұмыс туралы қорытынды жасау және одан әрі ғылыми-педагогикалық қызметті жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология

    Молекулалық биология пәнінің мақсаты-барлық деңгейдегі ірі биологиялық молекулалардың (белоктар, нуклеин қышқылдары) құрылымын зерттеу. Тұжырымдаманы, геномдық дизайнды, экспрессияны және реттеуді, маңызды жасушалық полимерлерді меңгеру. Биологиялық механизмдерді түсіндіру үшін арнайы анықтамалық материалды, молекулалық биологиялық және генетикалық терминологияны, молекулалық генетикалық процестердің электрондық генетикалық дерекқорларын пайдалана отырып, улы организмдердің құрылымы мен қызметін анықтау үшін адам мен жануарлардың қалыпты және патологиялық кариотиптерін ажыратады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия (MINOR)

    Органикалық молекулалардың құрылыс теориясын ажырату және түсіндіру, қарапайым және көп байланыстардың кванттық-химиялық табиғатын, органикалық қосылыстардың механизмін, қаңқадағы органикалық молекулалардың кластарын, функционалды топтарын, қанықтылық дәрежелерін түсіндіру және ажырату. Шекті және шекті емес көмірсутектер мен олардың қосылыстарын ( алкандар, алкендер, алкадиендер, Алкиндер, галоген, -амин, -құрамында нитро бар, спирттер, альдегидтер мен кетондар, карбон қышқылдары және олардың туындылары) алудың химиялық қасиеттері мен тәсілдерін ажырату және қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химия (MINOR)

    Пәнді оқу барысында Аналитикалық химияның теориялық негіздерін зерттеу саласында пәндік құзыреттер қалыптасады. Студенттер химиялық реактивтерді қауіпсіз өңдеу арқылы химиялық элементтерді оқшаулаудың, бөлудің және шоғырландырудың химиялық әдістерін меңгереді. Алынған нәтижелерді қысқаша есептер мен презентациялар түрінде салыстыра және құрастыра алады. Практикалық сабақтар кезінде заманауи аналитикалық жабдықта эксперименттік дағдылар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    Ағзаның функциялары, оны жүйелі ұйымдастыру принциптері, саралау механизмдері, функциялардың интеграциясы, физиологиялық функцияларды реттеу, реттеуші жүйелердің өзара әрекеттесуі, қоршаған әлемдегі оқиғаларға организмнің барабар реакциясын қамтамасыз ететін ішкі ортаның тұрақтылығын қолдайтын механизмдер туралы идеяларды кеңейтеді. Ол сондай-ақ өсу мен дамудың әртүрлі кезеңдерін, эволюциялық және жеке даму барысында физиологиялық процестердің пайда болуы мен дамуын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биологиялық процестердің химиялық негіздері (MINOR)

    Студенттер екі ғылыми бағыттың – химия мен биологияның өзара байланысын аша алады. "Тірі" мен "тірі емес" қасиеттерін ажыратыңыз. Жасуша түзілуінің негізгі ұғымдарын білу және химиялық өзара әрекеттесу түрлерін ажырату. Ақуыздарды алу процесін және олардың негізгі функционалдық сипаттамаларын талдаңыз. Нуклеин қышқылдарының ағзадағы қасиеттері мен рөлін ашады. Ферменттердің қасиеттері мен құрылымын және олардың биотехнологияны, органикалық синтезді, аналитикалық химияны және медицинаны зерттеуде қолданылуын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетика

    Адамды талдау объектісі ретінде барлық тірі организмдерге тән тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік, генетикалық ерекшеліктер, адам генетикасының классикалық және заманауи молекулалық-генетикалық әдістерін қолдану салалары, адам қасиеттерінің тұқым қуалауының жалпы түрлері (доминантты, рецессивті, жынысқа байланысты, митохондриялық тұқым қуалаушылық) және жалпы тұқым қуалаушылық түрлерінен ауытқудың мүмкін механизмдері туралы түсінік береді. сонымен қатар эксперименттік әдістерді, гибридті, цитогенетикалық және генеалогиялық талдауларды меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық процестердің молекулалық негіздері

    Курс молекулалық биология, қоршаған әлемдегі жергілікті растаудың экологиялық жағдайы, оның қазіргі жағдайы, жетістіктері мен проблемалары туралы түсінік береді және жалпы және молекулалық генетика курстарының терең дамуы мен кеңеюіне дайындықты қажет етеді. Биологиялық процестердің молекулалық негіздері үлкен молекулалардың құрылымымен айналысады: ДНҚ, РНҚ, ақуыздар және олардың кешендері. Бұл құрылымдар рентгендік құрылымдық талдау арқылы зерттеу нысаны болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы цифрлық технологиялар

    Білім алушы оқу процесін инновациялық ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеу үшін көрнекілікті қамтамасыз ететін электрондық жүйелерді пайдалану бойынша практикалық дағдыларды меңгереді. Білім алушы білім беруді ұйымдастыру және басқару үшін компьютерлік бағдарламаларды құрады және қолдана алады; оқытудың цифрлық технологиялары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі құралдарын қамтамасыз ету және іске асыру, виртуалды процестер мен құбылыстарды модельдеу және қашықтықтан білім беру технологияларын ұсынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клеткалық биотехнология

    Гендік инженерия және технологиялық мәселелерді шешу үшін организмдерді пайдалану әдістері. Жасанды іріктеу, клондау, биологиялық белсенді заттар мен дәрі-дәрмектерді әзірлеу, Ағынды суларды тазарту және парниктік әсерді азайту. Нуклеин қышқылдары. ДНҚ мен РНҚ, ядролық және цитоплазмалық геномдардың сегрегациясы. Медицинада, ветеринарияда қолдану. Өсімдіктердің гендік инженериясы. Биоинженерлік тәсілдер. Цианобактериялар мен микробалдырлардың экзометаболиттері. Өсімдіктердің өсуін арттыратын бактериялар. Өсімдіктердің гендік инженериясы. Гендік клондау терапиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эволюция ілімі

    Студенттер тірі организмдердің эволюциялық дамуының себептері мен қозғаушы күштері, олардың механизмдері мен жалпы заңдылықтары туралы ілім саласында құзыреттілікке ие болады. Олар эволюцияның негізгі теорияларымен танысады, эволюциялық идеялардың тарихи дамуын, популяция ішіндегі құбылыстарды, түрлердің пайда болуын, механизмдерін, табиғатқа жүйелі көзқарасын, өмір құбылыстарына статистикалық көзқарасын зерттейді, өсімдіктер мен жануарлардың эволюциясы туралы білімді кеңейтеді, эволюциялық ғылымның негізгі мәселелерін теориялық зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биотехнология

    Осы пәнді оқу арқылы адам өміріне пайдалы тағамдардың сапасын, қоректік ақуыздарды, дәрумендерді, ферменттерді, трансгенді өсімдіктер мен жануарларды өндіру, күрделі және қымбат өнімдер, қоршаған ортаны ластаушы заттар, таза энергия көзін алу, күн энергиясын пайдалану, сутегі өндірісі, су көздерін тазарту, қайта өңдеу және қалпына келтіру сияқты процестердің қоршаған ортаға әсерін ескереді тұрмыстық қалдықтарды анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биогеография

    Планетада тірі организмдердің өткен және қазіргі таралу ерекшеліктерін, биогеографияның ғылым ретінде қалыптасуын зерттейді және жіктейді. Туған өлкенің биоталарына биогеографиялық талдауды, олардың құрылымындағы өзгерістерді, адам мен жануарлардың қалыпты және патологиялық кариотиптерін талдауды үйренеді. Арнайы анықтамалық материалдарды, молекулалық-биологиялық және генетикалық терминологияларды, биоресурстардың электрондық генетикалық дерекқорларын пайдалануды үйренеді. Алған білімдерін одан әрі кәсіби қызмет үшін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы

    Табиғи ортада, өсімдіктер мен жануарлар әлемінде болатын антропогендік факторлардың әсерін бақылауды ескере отырып, экологиялық жүйедегі популяциялардың тіршілік ету заңдылықтарын, жануарлар мен өсімдіктердің қоршаған ортаға бейімделуін сипаттайды. Қоршаған орта факторларын жіктеудің негізгі принциптерін меңгеру: өмірдегі биотикалық және абиотикалық факторлар туралы идеяларды қалыптастыру; өсімдіктер арасындағы қарым-қатынас формаларын зерттеу; түрлермен, жыныстық, жас және әлеуметтік, әсіресе жануарлардың экологиялық икемділігін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Тірі организмдердің жұмысының негізгі заңдылықтарын зерттейді, биосферадағы экожүйелерді, олардың тұрақтылығын ажырата білуге үйренеді. Биосфера компоненттерінің өзара әрекеттесуін және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдарын, әсіресе табиғатты қарқынды пайдалану жағдайында талдайды және болжайды. ҚР және басқа елдердегі орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы заманауи түсініктерге ие болады. Экология, қоршаған ортаны қорғау, экожүйенің тұрақты дамуы мәселелерін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ерекше қорғалатын аймақтары

    Осы пәнді оқи отырып, студенттер елдің экономикалық дамуының өсу қарқыны және табиғи ресурстарды пайдалануды күшейту жағдайында табиғатты аумақтық қорғау жүйесін одан әрі жетілдіру мәселесі өзекті екенін біледі. Дәл осындай жағдайлар мемлекеттің биологиялық әртүрлілігін сақтаудың пәрменді жүйесі ретінде Қазақстан Республикасының ерекше қорғалатын табиғи аумақтарын (қорықтар, ұлттық парктер, резерваттар, ботаникалық бақтар) одан әрі дамыту қажеттілігін айқындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биологияны оқытудың инновациялық әдістері

    Инновациялық оқытудың әртүрлі әдістерін үйренеді, интерактивті, рөлдік, іскерлік, ұйымдастырушылық және білім беру ойындарын, анықтамалық рефераттар әдісін, модульдік оқыту технологиясын қолдануды үйренеді. Олар білімді игерудің барлық деңгейлерін көбейтуден шығармашылық ізденіске дейін қолдануды үйренеді. Жүргізілген жұмыс туралы талдауға және қорытынды жасауға, "оқытушы-студент" тығыз қарым-қатынас жасауға үйренеді. Оқу процесін оның сапасын арттыру арқылы басқарыңыз. Жетілдірілген оқыту технологияларын қолданыңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биосфера туралы ілім

    Биосфера туралы ілімнің қалыптасу тарихы. Биосфераның негізгі компоненттері. Биосферадағы тірі заттың Ғаламдық геохимиялық рөлі. БиоСфера қызметінің заңдылықтары, үлкен геологиялық және кіші биологиялық циклдар. Көміртек, азот, оттегі, фосфор, кремний элементтерінің биосфералық циклдары. Жердегі тіршіліктің пайда болуы. Мониторинг және оның түрлері. Антропогенез. Ноосфера. Биосфераға және әлемдік экологиялық проблемаларға антропогендік әсерлер, шешу жолдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлем флорасы, фаунасы

    Пәнді оқу арқылы жануарлар мен өсімдіктер биосфераның құрамдас бөлігін. Жер шарының жағалауындағы өсімдіктер мен жануарлар әлемі. Мұхиттар мен теңіздердің фаунасы. Фауна мен флораның негізгі патшалықтары. Тропикалық және субтропикалық аймақтарға тән Флора мен фауна. Әлемнің шөлді аймақтарының ерекшеліктері және олардың флорасы мен фаунасының ерекшеліктері. Тропикалық және субтропикалық аймақтарда өсетін өсімдіктер мен жануарлар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биофизика

    Осы пәнді оқу барысында студенттер тірі организмдерде болатын физика-химиялық процестерді зерттейді және тірі заттарды ұйымдастырудың барлық деңгейлерінде биологиялық жүйелердің ультрақұрылымын ұсынады. Олар биофизиканы физиологиямен, биомеханикамен, биохимиямен, генетикамен, цитологиямен және молекулалық биологиямен пәнаралық байланысты ұсынады. Тірі организмдердегі энергияның өзгеруін қарастырып, тыныс алу мен қан айналымының биомеханикасын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері

    Пән топырақ және оның құрылымы, құрамы, таралуының әртүрлі физика-заңдылықтары, химиялық, механикалық қасиеттердің қалыптасуы, табиғаттағы орынды, тиімді пайдалану және жақсарту әдісін анықтайды. Топырақтың экологиясы мен құнарлылығын зерттеу әдістерін, оның категорияларын, егіншілік процесіндегі өзгерістер элементтері мен әдістерін қолдана отырып, алған білімдерін практикада қолдана отырып, топырақтану бойынша зертханалық-аналитикалық жұмысты ұсынады. Топырақты зерттеу әдістерін табады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның биоресурстары

    Қазакстанның биоресурстары пәні студенттерді Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар дүниесі ресурстарының алуан түрлілігімен, өсімдіктер мен жануарлардың пайдалы түрлерін, Қазақстандағы жекелеген топтарды шаруашылық игеру кезеңдерімен және зерттеулердің негізгі тарихымен, емдік мақсатта медицинада пайдаланылатын өсімдіктер түрлерімен, шикізат алу тәсілдерімен және оларды қолдану тәсілдерімен, сондай-ақ биоресурстарды пайдалану тиімділігімен және оларды қорғау шараларымен, ресурстық зерттеулердің мүмкіндіктерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи биологиялық білім

    Білім алушылар қазіргі заманғы биологияны одан әрі дамытудың өзекті мәселелері мен перспективалық бағыттарын анықтап, түсіндіре алады. Студенттерде биологиялық ойлау, жабайы табиғатқа ұқыпты қарау және біртұтас жаратылыстану-ғылыми дүниетаным қалыптасады. Қазіргі биологиялық білім берудің негізгі мақсаттары мен міндеттерінің тұлғаның дамуына, әлемнің ғылыми бейнесін жалпыадамзаттық мәдениет ретінде қалыптастыруға әсерін зерттейді. Адамның психикалық, физикалық және моральдық денсаулығын сақтаудың негізі ретінде генетикалық сауаттылықты зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Антропология

    Адам эволюциясы мен адам нәсілдерін, адамның физикалық құрылымын, этникалық және басқа халықтардың морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Адам тарихымен тығыз байланысты этнография мен археологияны ашып, сақталған тарихи жәдігерлерді, халықтың тұрмысы мен мәдениетінің ерекшеліктерін, олардың шығу тегін, таралу жолдарын және мәдени-тарихи қатынастарды зерттейді. Олар адамзат мәдениеті мен өркениетінің қалыптасуын, әртүрлі тарихи кезеңдердегі және әртүрлі аумақтардағы адамзат қоғамының құрылымын білуді түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Өзінің оқу іс-әрекетін рефлексиялауды, өзін-өзі бағалауды жүзеге асырады, орта мектептің педагогикасы, биологиясы мен дидактикасы саласында теориялық негіздерді қолдану, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
  • Танымдық және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруға сыни көзқараспен қарау, берілген және проблемалық оқу жағдайларын жобалау; оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін және өзінің ғылыми-зерттеу қызметін тиімді жоспарлауға және ұйымдастыруға қабілетті.
  • Көптілді ортада кәсіби қызметті ұйымдастырудың коммуникативтік міндеттері мен тәсілдерін шешу, қазіргі әлемнің моногенділігін байланыстыра отырып, адам өміріндегі мәдениеттің, діннің тұтас дүниетанымын тұжырымдау, сондай-ақ кәсіптік қызметте кәсіпкерлік пен қаржылық сауаттылық негіздерін талдау және қолдану
  • Білім алушылардың жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін ескеру, биохимиялық бірлік заңдары мен заңдылықтарын, органикалық әлемнің дамуын, тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздерін, өзгергіштігін және генетикалық талдау әдістерін талқылау
  • Адам анатомиясын, өсімдіктер морфологиясын, әртүрлі омыртқалы және омыртқасыз жануарлар әлемінің әртүрлі кластарын, олардың дамуының негізгі эволюциялық кезеңдерін ұсыну
  • Педагогикалық шеберлік әдістерін және биологиядағы оқытушының этикалық нормаларын қолдану, алған білімдерін, дағдылары мен кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін, соның ішінде инклюзивті біліммен байланыстыру.
  • Инновациялық білім беру технологияларын қолдана отырып, кәсіби қызметте іргелі, қолданбалы және пәнаралық білімді қолдану.
  • Биологиялық ғылымның даму тарихын, оның қазіргі кезеңдегі жағдайын талдау, эволюциялық ілімді зерттеу, жануарлар мен өсімдіктердің жасушалары, тіндері мен мүшелері құрылымының теориялық негіздерін, оларды ұйымдастырудың принциптері мен функцияларын, механизмдердің өзара әрекеттесуін ашу
  • Қажетті қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, ғылыми жабдықты, цифрлық технологияларды пайдалана отырып, зертханалық және далалық жұмыстарды түсіндіру және жүргізу
Top