Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01502 Информатика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері

    Мақсаты: білім беруді басқару мен оқытуда ақпараттық технологияларды (АТ) пайдалану бағытын, оқытуда ат пайдалану әдістерін игеру. Пәннің негізгі міндеттері: білім беруді ақпараттандыру жағдайында әдістемелік сауатты ұйымдастыруға және оқу сабақтарын өткізуге дайындық; әр түрлі оқу және тәрбие қызметінде ат құралдарын қолданудың заманауи әдістері мен әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытудың қазіргі заманғы мәселелері

    Оқу пәнінің мақсаты-магистрді информатика және информатиканы оқыту әдістемесі саласындағы инновациялық және ғылыми-зерттеу қызметіне дайындау, магистранттардың кәсіби құзыреттілігін дамыту, оның ішінде әр түрлі білім беру сатыларында информатика курсын игеру кезінде оқу қызметін ұйымдастыруда құралдарды, әдістерді, технологияларды тиімді және мағыналы пайдалану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика саласындағы инновациялық педагогикалық технологиялар

    Пәннің мақсаты: магистранттар инновациялық педагогикалық технологияларын және информатиканы оқыту үдерісіне белсенді және гибридтік оқытудың нысандары мен әдістерін енгізуді меңгереді. Қысқаша мазмұны: Педагогикалық инновация: мәні мен мақсаттары. Информатика курсындағы инновациялық педагогикалық технологиялар. Белсенді оқыту контексіндегі педагогикалық дизайн негіздері. Білім беру үрдісіндегі бейне технологиялар. Информатика білім беру курсын жаңғырту және жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды білім беру жүйесін құру және оны қолдану

    Мақсаты: әртүрлі мақсаттағы объектілерді оқыту, оқыту, ақпарат алмасу, көрсету процестерін белсендіру үшін виртуалды әлеммен өзара әрекеттесуді ұйымдастыруды меңгеру. VR/AR жүйелерін енгізудің технологиялық аспектілері қарастырылады. Міндеттері: VR/AR жүйелері саласындағы білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру; әртүрлі қолданбалы қолданбаларға арналған интерактивті 3D графикасы негізіндегі мүмкіндіктерді, қосымшаларды құру платформаларын, бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу ерекшеліктерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ресурстарын жобалау

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерде цифрлық білім беру ресурстарын жобалау саласында арнайы АКТ-құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл курстың негізін цифрлық оқыту құралдары, Білім беруді түрлендіретін технологиялар, түрлі білім беру платформалары, электронды оқытуға арналған онлайн-қосымшаларды жобалау: түрлері, функциялары және ең жақсы мысалдар, медиа сауаттылық және цифрлық технологияларды дамыту контекстіндегі ақпараттық сауаттылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты - Тарихи динамика негізінде және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылады. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұлтты технологиялардың негіздері

    Мақсаты: бұлтты есептеулердің заманауи технологияларын игеру. Пәннің міндеттері: - бұлтты шешімдерді әзірлеу тәсілдерін зерттеу; - жеке бұлтты сүйемелдеуді өрістету дағдыларын қалыптастыру; - Microsoft Azure платформасы үшін оқыту технологияларын меңгеру. - педагогикалық бағыттағы магистранттарды оқыту тәжірибесінде бұлтты есептеулердің заманауи технологияларын қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру порталдарын дамыту

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерде цифрлық білім беру порталдарды әзірлеу саласында арнайы АКТ-құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл курстың негізін цифрлық оқыту құралдары, Білім беруді түрлендіретін технологиялар, түрлі білім беру платформалары, электронды оқытуға арналған онлайн-қосымшаларды әзірлеу: түрлері, функциялары және ең жақсы мысалдар, медиа сауаттылық және цифрлық технологияларды дамыту контекстіндегі ақпараттық сауаттылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі Smart және мобильді технологиялар

    Пәннің мақсаты: білім беру контентін бірлесіп қалыптастырудың smart-технологияларын және интернет-сервистер мен ашық білім беру ресурстары негізінде ұжымдық (бірлескен) оқытуды пайдалану жолымен электрондық курс базасында пән бойынша оқу процесін жетілдіру қабілетін қалыптастыру; Android платформасы үлгісінде заманауи мобильді ОС туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект жобалау

    Мақсаты: магистранттың кәсіби қызметінде заманауи зияткерлік жүйелерді жобалау мен пайдалануда теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән жасанды интеллектті қолдану саласында білім алуды қамтамасыз етеді, арнайы білім беруді жүйелендіруге және логикалық ойлауды дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәнің мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру, өйткені шет тілі арқылы болашақ магистрант академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді, болашақ магистранттың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру кеңістігіндегі интеграция мәдениеті

    Жаһандық білім беру кеңістігінің мәселелері әдістер, мақсат қою, білім беру мазмұны, терминология, категориялар мен стандарттардағы бірлікке негізделген өзара тығыз байланысты сандық және сапалық өзгерістерді қорытындылауда, сонымен бірге әлемдік білім беру қауымдастығының ұзақ тарихи, экономикалық және рухани қатар өмір сүруі мен өзара әрекеттесуінің нәтижесі күрделі, біркелкі емес, көп деңгейлі процесі ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы деңгейлі тілдерінде программалау

    Мақсаты: параллель бағдарламалау (ПБ) және объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) саласында іргелі теориялық дайындықты қамтамасыз ету; параллельді есептеулердің формальды модельдерін; объектіге бағытталған талдау, жобалау және бағдарламалау принциптерін зерттеу; параллельді есептеулердің теориялық модельдері мен олардың практикалық іске асырылуы арасындағы өзара байланысты түсінуді қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлемдік ақпараттық ресурстар

    Мақсаты: магистранттарды әлемдік ақпараттық ресурстардың негізгі ұғымдарымен таныстыру; ақпараттық ресурстарды әзірлеу, құру, тарату және пайдалану принциптері мен әдістеріне оқыту. Ақпараттық ресурстар нарығының ерекшеліктерін, ақпараттық ресурстардың әртүрлі кластарын құру және тарату жолдарын, қазіргі кезеңде оларды ұйымдастыру әдістерін, мәліметтерді өңдеу процестерін ұйымдастыру мәселелерін, ақпараттық ресурстарды қорғау әдістерін, ақпараттық құрылымын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Робототехника негіздерін оқытудың теориясы мен тәжірибесі

    Мақсаты робототехника негіздерін игеру және Lego Mindstorms NXT 2.0 жиынтығы негізінде оқу процесінде робототехникалық конструкторларды пайдалану үшін қажетті білімді, іскерлікті, Дағдылар мен құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Негізгі міндеттері: - механика, электроника және информатикаға негізделген робототехника негіздерімен таныстыру; - робототехниканы оқытудың негізгі әдістемелік шешімдерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Оқыту процесіне геймификация технологиясын енгізу

    Мақсаты: электрондық оқытуды, қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып геймификация және ойын технологияларын іске асыру кезінде магистранттардың кәсіби құзыреттерін жетілдіру Қысқаша мақмұны: электрондық оқыту, ҚБТ, геймификация және ойын технологияларын қолдана отырып іске асырылатын білім беру бағдарламасы бойынша сабақтарды жоспарлау және өткізу тәсілдерін білу; Негізгі ұғымдар: геймификация, сторителлинг, геймдизайн, ойын технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі аддитивті технологиялар

    Пәннің мақсаты: магистранттарды шығармашылық мәселелерді талдау және практикалық оқыту арқылы инновациялық ойлауын қалыптастыру, бәсекеге қабылетті, инновациялық технологияларға бейімдеу. Оқыту нәтижелері: ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, оларды ғылым мен білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде қолдану, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық технологияларды қолдану арқылы білімді бағалаудың заманауи әдістері

    Пәннің мақсаты: магистранттарда оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары саласындағы жүйеленген білімді, іскерлікті, дағдыларды және олардың әртүрлі бейіндегі және деңгейдегі білім беру мекемелерінде инновациялық шығармашылық іске асыруға дайын білім беру саласы үшін бәсекеге қабілетті түлек даярлауға мүмкіндік беретін негізгі әдістерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Коммуникациядағы цифрлық технологиялар

    Пәнді меңгерудің мақсаты болашақ педагогтарда білім алушылармен, олардың ата-аналарымен оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша, кәсіби және ғылыми қызметке қатысты мәселелер бойынша отандық және шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде цифрлық технологияларды, оның ішінде әлеуметтік желілерді қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • информатиканы оқытудың ақпараттық және әдістемесінің әртүрлі бағыттарын қалыптастыратын ғылыми білім жүйесіндегі білім беруді дамытудың инновациялық стратегиялары мен интегративті процестерін түсіндіру
  • дербес ғылыми және ғылыми-әдістемелік зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру кезінде қазіргі заманғы ғылыми білімді түсіндіру
  • сандық білім беру ресурстарын (СББР) құру үшін оқу материалын әзірлеу, олардың негізінде объектіге бағытталған, жүйелік және параллельді бағдарламалаудың қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, СББР әзірлеу
  • білім беру процесін әртүрлі білім беру сатыларында ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану
  • пәндердің білім беру мазмұнын жобалау, студентке бағдарланған оқыту және бағалау принциптерін ескере отырып, инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде оқыту әдістерін құру
  • коммуникациялық желілерде жұмыс істеу үшін цифрлық технологияларды қолдану
  • мультимедиялық және желілік технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, оның ішінде VR/AR әзірлеу ортасын пайдалана отырып, білім беру қызметін ақпараттандырудың заманауи құралдарын жасау
  • мобильді, Smart технологияларды пайдалана отырып, білім беру саласындағы қолданбалы міндеттерді қою және шешу
  • білімді ұсыну мен өңдеудің аспаптық құралдарымен, сондай-ақ қолданбалы интеллектуалды жүйелермен жұмыс істеу
  • ақпаратты өңдеу, бөлісу, сақтау және бөлісу үшін бұлтты технологиялар құралдары мен қызметтерін қолдану
  • ғылыми мектептердің теорияларын білуін біріктіру, эксперименттік ғылыми қызмет жүргізу,ғылыми жарияланымдар, Ғылыми көпшілік алдында сөз сөйлеу және оларды кәсіби қызметте пайдалану.
  • командада жұмыс істеу, қоғамдық-құқықтық нормаларға және әртүрлі мәдени және конфессиялық дәстүрлерге төзімділікке негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды меңгеру, Қазақстан Республикасының көптілді және көп мәдениетті социумында және халықаралық аренада тіл білімін пайдалану
Top