Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01502 Информатика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Бұл пән зерттеу жобаларын талдай білу, ғылыми-педагогикалық мәселелерді тұжырымдау, теориялық және тәжірибелік зерттеулер жүргізу, қажетті зерттеу әдістері мен құралдарын таңдау, жиналған фактілерді қисынды түрде жалпылау және пайымдаулар жасауға мүмкіндік беретін ұсынымдар мен зерттеу нәтижелерін әзірлеу, теориялық тұжырымдар жасау үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі генеративті жасанды зерде

    Бұл курс білім беру қосымшаларындағы жасанды интеллект тұжырымдамалары мен тәжірибелерін терең зерттеулерді қамтиды. Докторанттар генеративті жасанды зерденің негізгі әдістерін және оның интеллектуалды білім берудегі рөлін зерттейді. Сонымен қатар, олар генеративті жасанды зерде принциптерін меңгереді және білім беру мақсатында технологияларды талдау және енгізу қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адаптивті оқытуды визуализациялау және білім беру интерфейстері

    Курс докторанттардың оқыту мен білім беру интерфейстерін визуализациялау саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарына бағытталған, бұл оларға заманауи білім беру технологияларын дамытуға белсенді ықпал етуге мүмкіндік береді. Докторанттар оқу үдерісін дербестендіру тәсілдерін, нақты уақыт режимінде білім алушымен өзара әрекеттесу әдістерін меңгереді, сондай-ақ білім беру үдерісіне интеграциялау үшін оларды визуализациялауға баса назар аудара отырып, бейімделген білім беру интерфейстерін құру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Курс докторанттарды сөйлеу мен жазудың ғылыми стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады, мәтіннің логикалық емілесін құру, ақпарат көздерін сыни бағалау, академиялық және ғылыми-педагогикалық мәтіндерді, жарияланымдар мен презентациялар құру қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Білім берудегі робототехника теориясы мен технологиялары

    Пәннің мақсаты: білім беру мен кәсіби проблемаларды шешуде ғылым мен білімнің қазіргі заманғы мәселелерін білуге дайындықты қалыптастыру, робототехниканы пайдалану арқылы жобалаудың теориялық білімдерін қалыптастыру, білім беру робототехникасы саласында оқытуды жүзеге асыруға дайындық. Пәннің міндеті: Робототехника саласында жас ерекшеліктеріне қарай топтарының мүмкіндіктерін ескере отырып. білім беру робототехникасының потенциалын қалыптастыру және қосымша білім беру бағдарламаларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым және білім беру саласындағы бұлттық технологиялар

    Пәннің мақсаты: болашағы бар салалардың бірі ретінде бұлтты технологиялар туралы идеяларды қалыптастыру, сондай-ақ компьютерлік ресурстарға кең жолақты және ыңғайлы желіні ұсынудың заманауи құралдары. Пәнді оқудың нәтижесінде докторант келесіні игеріп шығады: - серверлік виртуализацияның негізгі ұғымдарын қолдану; - бұлтты есептеулер саласында қызмет көрсету модельдерін әзірлеу; - виртуалдандыру құралдарымен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалды оқыту ортасын басқару

    Пәннің мақсаты: Виртуалды оқыту ортасында оқу және оқу-әдістемелік жұмыстардың дидактикалық әдістерін меңгеруін және электрондық оқыту технологияларымен танысу. Пәннің міндеті: Виртуалды оқыту құралдарын жіктеу. Дидактикалық жобалау көрсеткіштерінің таксономиясы. Көрнекі және когнитивті мультимедиа мүмкіндіктері. Үйретуші программалар сценариіндегі басқару элементтері. Қолданбалы программалық пакеттерге дидактикалық талдау. Интеллектуалды тренажерлер сценариін құрастыру принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатика және білімді ақпараттандыру саласындағы педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы

    Пән докторанттарды информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы тәуелсіз зерттеу әдіснамасы бойынша даярлауды, ақпараттық қоғамның қазіргі жағдайындағы педагогикалық зерттеулердің әдістерін, формаларын, әдіснамалық базасын, информатика және білім беруді ақпараттандыру саласындағы ғылыми-зерттеу модельдері мен технологияларын әдіснамалық негіздеуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми білім парадигмалары аясында жоғары оқу орындарында информатика және білім беруді ақпараттандыру, информатиканы оқыту әдістемесі (информатика, мультимедиа, IT- технологиялар және робототехника салаларындағы заманауи өзекті бағыттардың теориялық және әдіснамалық принциптері) саласында іргелі, жүйелі білімін көрсету.
  • Информатика және білім беруді цифрландыру саласындағы ғылыми-педагогикалық зертте-улерде эксперименттік-аналитикалық қызметті жүргізу және ғылыми зерттеулердің нәтиже-лерін болжау; деректерді визуализациялауға және білім беруде адаптивті технологияларды пайдалануға байланысты қолданыстағы білім беру интерфейстерін сыни тұрғыдан бағалауды үйрену және ғылыми семинарлар-да, конференцияларда және басылымдарда талқылау үшін нәтижелерді ұсыну.
  • Сөйлеудің және жазудың ғылыми стилін қалыптастыру, оқу процесінде және жүргізіліп жатқан зерттеулерде өзіндік ғылыми қызығушылықтарын әлеуметтік және этикалық құндылықтармен байланыстыру және анықтау.
  • Информатиканы оқыту үдерісінде инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану; сандық-ақпаратты басқару жүйелерінде есептеу үдерістерін ұйымдастыру.
  • Ғылым мен білім берудегі міндеттерді шешу үшін бұлтты технологиялардың теориялық аспектілерін меңгеру; виртуалды Білім беру ортасын құрудың ұйымдастырушылық, техни-калық және технологиялық принциптерінің бірлігін анықтау және белгілеу; информатиканы оқытудың озық отандық және шетелдік тәжірибесін салыстыру және жалпылау; ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметке жауапкершілікті сезіну және шығармашылық қатынасты білдіру.
  • Зерттеулер негізінде алынған нәтижелерді толықтырып және оның одан әрі дамуына мүмкіндік жасайтын, білім ауқымын кеңейтуге мүмкіндік беретін жаңашыл зерттеулер арқылы өз үлесін қосу.
  • Білім берудегі әртүрлі міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект пен генеративті модельдердің негізгі принциптерін, оқу материалдарын автоматты түрде генера-циялау әдістерін, тілдер мен платформала-рда бағдарламалаудың практикалық дағдыларын, білім алушылардың үлгерімін талдауды және білімдегі олқылықтарды анықтауды қоса алғанда, білім беру про-цесін жақсартуды қолдану.
  • Қоғамның мүдделері үшін технологиялық, әлеуметтік және мәдени дамуға жәрдемдесу; білімге сүйене отырып, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін сәтті жүзеге асыратын топта жұмыс істеу.
Top