7M02202 Тарих в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих саласында еңбек нарығында сұранысқа ие, көшбасшылық қасиеттері мен жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, жаһандық сын-қатерлерге бейімделген, кәсіби және әлеуметтік маңызы бар проблемаларды жоғары ғылыми-практикалық деңгейде шешуге қабілетті жоғары білікті кадрлар даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M053 Тарих
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, білім берудің мазмұнын білу негізінде оқыту, тәрбиелеу процесін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.Пән білім алушылардың сыни және әдістемелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі замандағы Қазақстан тарихының өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты 1917 ж. революциядан кейінгі Қазақстанның саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуы, Қазақстан егемендігінің қалыптасу кезеңдері, сыртқы саяси және сыртқы экономикалық байланыстардың дамуы, Қазақстанның нарықтық экономикаға көшуінің негізгі кезеңдері сияқты Қазақстанның қазіргі заман тарихының іргелі мәселелері туралы жүйелі білім алуға бағытталған. Пәнді оқу барысында алған білім магистранттарға дереккөздерді талдауға және өздерінің зерттеу жұмыстарына тарихнамалық шолуларды жазуға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Демографиялық үрдістердің визуализациясындағы цифрлық технологиялар
Пәннің мақсаты білім алушыларда цифрлық технологияларды, жасанды интеллект технологияларын пайдаланудың базалық білімдерін, дағдыларын қалыптастыру болып табылады.демографиялық процестерді зерттеуде пән статистикалық талдау әдістері мен құралдарын игеруге, іздеу технологияларын, жасанды интеллект технологияларын пайдалануға, әртүрлі көздерден алынған ақпаратты өңдеуге; кәсіби және басқарушылық міндеттерді шешуде сандық пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Еуразиялық кеңістіктегі Алтай: халықтар және мәдениет
Пәннің мақсаты-Үлкен Алтайдың демографиялық, этникалық және әлеуметтік-мәдени кеңістігі туралы идеяларды қалыптастыру. Пән Үлкен Алтай елдерінің Еуразиялық кеңістікпен әлеуметтік интеграция, мәдени мұраны сақтау және дамыту, жаһандану жағдайындағы этникалық әртүрлілік мәселелері бойынша халықаралық ынтымақтастығының проблемаларын, сондай-ақ Еуразия кеңістігіндегі Алтай халықтарының тарихын, мәдениеті мен дінін, тарих және мәдениет ескерткіштерін зерделеу жөніндегі ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Отан тарихының өзекті мәселелеріне заманауи теориялық-әдіснамалық көзқарастар
Пәннің мақсаты Отан тарихының өзекті мәселелерін зерттеудің заманауи теориялық және әдіснамалық тәсілдерімен, әдіснамалық және тарихнамалық білімді дамытудың негізгі тенденцияларымен таныстыру, дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Отан тарихының өзекті мәселелері туралы жүйелі білім алу, сондай-ақ тұжырымдамалық мәселелер бойынша теориялық қағидаларды тереңдету болып табылады. Курс Отандық тарих ғылымының жетекші даму тенденцияларын анықтауға, қазіргі ғылымның ең маңызды пікірталас мәселелерінің шеңберін бағдарлай білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасының демографиялық қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты білім алушыларды мемлекеттегі өмірлік маңызды демографиялық үдерістердің нақты және ықтимал қауіптерден қорғалу жағдайымен таныстыру, Қазақстанның демографиялық қауіпсіздігі деңгейін бағалауды зерттеу, демографиялық әлеует тұрғысынан республикадағы қазіргі демографиялық жағдайды талдау, осы саладағы қауіп-қатерлерді анықтау, демографиялық қауіпсіздік деңгейін талдау және бағалау үшін бағалау критерийлерінің индикативтік жүйесін пайдалану, қауіп-қатерлердің апдын-алу мақсатында оңтайлы шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі кезеңдегі түркі халықтарының тарихын зерттеу мәселелері
Пәннің мақсаты түркі халықтарының шығу тарихына арналған дереккөздерін және ғылыми еңбектерді, олардың қалыптасуы мен дамуын, түркі институттары мен Қазақстан мәдениетінің түркі жаһандануындағы орнын, түркі қауымдастығының бірлігіннің бейнеленуін, түркі әлемі идеясының ашылуын және отан тарихындағы туысқан халықтардың өткені мен бүгінгі тарихының тығыз байланысын зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдік тарихнамадағы Қазақстан тарихы (XIX-XXI ғғ.)
Пәннің мақсаты XIX-XXI ғасырлардағы Қазақстан тарихының шетелдік тарихнамасын, шет елдердегі Қазақстан тарихын зерттеудің негізгі кезеңдерін зерделеу болып табылады. Курс шеңберінде негізгі еңбектер мен ғылыми зерттеулер зерделенеді, Қазақстан тарихын зерттеудің өзекті мәселелері айқындалады, сондай-ақ шетелдік тарихнаманың көрнекті өкілдерінің Қазақстан тарихын зерделеуге қосқан үлесі талданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи пәндерді оқытудың жаңа технологиялары
Зерттеудің мақсаты білім беру технологиялары мен жасанды интеллект технологиялары шешілетін қазіргі заманғы тарихи білім берудің негізгі проблемалары туралы, тарихи білім беруде білім беру технологияларын қолданудың логикасы мен техникасы туралы білімді қалыптастыру; білім берудің жаңартылған мазмұны контекстінде тарихи пәндерді оқыту идеяларын қалыптастыру; қазіргі заманғы білім беру технологиялары мен технологияларын пайдалана отырып, жоғары мектепте тарихты оқытудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. жасанды интеллект технологиялары.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты білім алушылардың ғылыми этосқа кіруіне, өздерінің зерттеу, білім беру, кәсіби қызметін әлемдік ғылым мен философия дамуының магистральдық желісімен байланыстыруға жәрдемдесу болып табылады. Білім алушылар қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлін түсінеді, ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымымен, әлемнің ғылыми картинасын құрудың философиялық негіздерімен, цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі зерттеу процесінің ерекшеліктерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Ауызша тарих: әдістеме және тәжірибе
Пәннің мақсаты әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы ауызша тарихтың рөлін зерттеу, ауызша тарих анықтамаларының қарама-қарсы мәселелерімен, зерттеу саласымен, тұжырымдамаларымен және әдіснамалық тәсілдерімен танысу; ауызша тарихи материалдарды құру, құжаттау және сақтау, ауызша мұрағаттарды қалыптастыру мәселелерін талдау; оқыту барысында білім алушылар ауызша тарихи дереккөздерді сыни талдау және бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Көші-қон үдерістер: қазіргі заманғы трендтер мен зерттеулер
Пәннің мақсаты-көші-қон процестерін зерттеудің заманауи тәсілдері, принциптері мен әдістері, Халықтың көші-қон тенденциялары, халықтың кеңістіктік қозғалысы туралы ақпарат жинау ерекшеліктері, көші-қон саясатының принциптері, мақсаттары мен шаралары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Курста Халықтың көші-қоны теориясына, тұжырымдамасына, көші-қон саясатының мәселелеріне, қазіргі демографиялық процестердің пайда болуының тарихи жағдайларын және аймақтық ерекшеліктерін талдауға назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жобалау және ғылыми-зерттеу қызметі
Пәннің мақсаты ақпарат жинаудың, алынған эмпирикалық деректерді өңдеу мен түсіндірудің заманауи технологияларын қолдану, эмпирикалық және теориялық деңгейлерді ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін игеру дағдыларын қалыптастыру болып табылады.Курстың мазмұны ақпаратты іздеуге, сыни талдауға және синтездеуге, зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Түркі әлеміндегі интеграциялық үрдістер
Пәннің мақсаты түркі әлемі елдеріндегі интеграциялық үрдістердің негізгі принциптері мен заңдылықтарын зерделеу болып табылады. Пәнді зерделеу шеңберінде түркі әлемінде болып жатқан, елдердің әлемдік ынтымақтастығына да, түркі халықтарының материалдық және рухани мәдениетін сақтауға да ықпал ететін интеграцияның қазіргі заманғы .үрдістері қарастырылады, Түркітілдес мемлекеттер арасындағы өзара қарым-қатынастар, олардың мәдени, экономикалық және саяси ынтымақтастығы талданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тарих ғылымының теориясы және әдіснамасы
Пәннің мақсаты-тарих әдіснамасының дамуының негізгі кезеңдерін, олардың сипаттамаларын, тарихтың негізгі тұжырымдамалық модельдерін, қазіргі әдіснамадағы бағыттарды, пәнаралық тәсілдер мен жаңа зерттеу парадигмаларын қалыптастыру процесін зерттеу; әдістемелік тұрғыдан әр түрлі көзқарастар мен олардың түсіндірмелерін анықтау, тарихи процесс теориясының әртүрлі деңгейлерін олардың өзара байланысында, тарихи зерттеудің дәстүрлі және заманауи әдістерін қарастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар Кәсіби шет тілінде сөйлеу дағдыларын дамытады, бұл оларға оқытушы ретінде шет тіліндегі кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи тарихи ғылымдағы пәнаралық қағидаттар
Пәннің мақсаты-әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде нақты логикалық, математикалық әдістерді, жасанды интеллект технологияларын оқыту мен қолданудың заманауи тәсілдері, тарих ғылымының пәнаралық байланыстары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны тарих ғылымының пәнаралық өзара іс-қимыл тетіктерін зерделеуді, сондай-ақ тарихи зерттеу мен оқытуда пәнаралық тәсілдерді қолдану қабілетін дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік тарихтағы жаңғырту процестері
Пәннің мақсаты әлемдік тарихтың дамуындағы қазіргі тенденцияларды зерттеу: модернизация және жаһандану, модернизация процестерін талдау, модернизацияның әртүрлі аспектілерінің жүйелік өзара байланысы туралы кешенді идеяны қалыптастыру болып табылады. Модернизацияның заманауи теориялары, модернизациялық, индустриалды қоғамға көшуден туындаған әлемдік кеңістіктегі тарихи өзгерістер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастарды зерттеу теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы халықаралық қатынастардың теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеру, жаһандану жағдайында халықаралық аренадағы негізгі тенденциялар мен үрдістерді анықтау, халықаралық қатынастардың қазіргі тенденцияларымен және халықаралық қатынастарды зерттеудегі өзекті мәселелермен танысу, сондай-ақ халықаралық қатынастар теориясындағы классикалық парадигмалар мен заманауи мектептер мен бағыттарды зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Әлем тарихының іргелі мәселелеріне жаңа көзқарастар
Пәннің мақсаты тарихи ғылымның дамуының теориялық негіздерін, жетекші бағыттары мен заманауи тұжырымдамаларын терең игеру болып табылады. Курсты игеру барысында тарихты кезеңдеу мәселелері; Еуропа мен Азиядағы феодалдық қатынастардың генезисі, дәстүрліден индустриалды қоғамға көшу; Шығыс пен Батыс арасындағы рухани және мәдени өзара ықпалдасу, жаңа және қазіргі замандағы саяси теориялар, постиндустриалды қоғам теориялары, экономикалық және революциялық прогрестің модельдері талданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты магистранттарда тарих саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау туралы білім жүйесін қалыптастыру, нақты зерттеу міндеттерін шешуге және олардың өзектілігін бағалауға ғылыми көзқарас туралы идеяларды әзірлеу, отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми іздеу, талдау, эксперимент жасау дағдыларын меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Түркі әлеміндегі көші-қон үрдістері тарихын зерттеудің өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты магистранттар арасында көші-қон үдерістерінің мәні, олардың себептері, түркі және қазіргі әлемдегі рөлі және көші-қонды аймақтық, әлемдік деңгейде реттеу мүмкіндіктері туралы тұтас көзқарас қалыптастыру болып табылады. Түркі тілдес тайпалар мен мемлекеттердің көне заманнан бүгінгі күнге дейінгі тарихи аспектіде қоныс аудару үдерістерінің тарихи алғышарттарын, себептері мен заңдылықтарын және олардың аймақтық ерекшеліктерін ашу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Тарихи таным мен тарихи жады
Пәннің мақсаты тарих әдіснамасының негізгі мәселелері, қазіргі ғылымда қалыптасқан тарихи таным әдістерінің жүйесі туралы терең түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Қазіргі тарихнамада бар тарихи жадының негізгі тұжырымдамаларымен, пікірталас мәселелерімен, жадыда сақтау және тарихи саясат мәселелерінің заманауи көзқарастармен танысу, сондай-ақ қазіргі заманғы мемориалдық парадигма саласында теориялық білім алу, нақты материалды игеру және тарихи жадымен жұмыс істеу принциптерін практикада бекіту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қазіргі коммуникативтік технологиялар негізінде академиялық және кәсіптік салалардағы мәдениетаралық өзара іс-қимыл үрдісінде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде жазбаша және ауызша коммуникацияны жүзеге асыра отырып, оларды сыни талдау және объективті бағалау мақсатында ғылым философиясы мен тарихи танымның тұжырымдамалық қағидаларын кәсіби қызметте қолдану
- жоғары білім беру ұйымдарының білім беру қызметін басқару үдерісін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру.
- тарихи ғылыми танымның қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары туралы білімдермен жұмыс жасай отырып, тарихтың тарихи үдерістері мен тұжырымдамалық модельдерін зерттеу саласындағы іргелі теориялық және әдіснамалық білімді пайдалану, сондай-ақ қазіргі тарихнамадағы тарихи жадының негізгі тұжырымдамаларын талдау.
- түркі елдерінің мәдени, саяси, әлеуметтік-экономикалық дамуы мен түркі әлемінің интеграциялық үдерістерін зерттеу, түркі халықтарының тарихи дамуындағы жалпы және ерекшелігін, олардың динамикасы мен өзара байланысындағы үдерістерді, оқиғалар мен құбылыстарды түсіне отырып кәсіби қызметті жүзеге асыру.
- дүниежүзілік тарих, халықаралық қатынастар тарихы мәселелері бойынша жаңа тәсілдер мен жаңғырту үрдістерін сыни бағалай отырып, шет елдердің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуының іргелі мәселелерін зерделеу шеңберінде дүниежүзілік тарихтың ғылыми тәсілдері мен негізгі тенденцияларын түсіндіру
- талдаудың, интерпретациялаудың және верификациялаудың заманауи пәнаралық тәсілдерін қолдана отырып, әлемдік-тарихи үдеріс контекстінде Отан тарихының өзекті мәселелері бойынша әртүрлі тарихнамалық мектептердің тұжырымдамалары мен ғылыми зерттеулер нәтижелерін сыни тұрғыдан талдау.
- тарихи зерттеулердің нәтижелерін ұйымдастыру, жоспарлау және тарату саласында ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен академиялық жазу әдіснамасын қолдана отырып, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметін жүзеге асыру
- заманауи IT-технологияларды, әлемдік үрдістерге сәйкес жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, деректерді түсіндіре отырып, көші-қон және әлеуметтік-демографиялық процестердің өзекті мәселелерін ретроспективада және динамикада талдау және бағалау.
- қазіргі заманғы зерттеу тәжірибелерін (тарихи-антропологиялық, ауызша тарих, микро-макро тарих және т.б.), пәнаралық тәсілдерді құру тәсілдерін және оларды тарихи зерттеулерде қолдану перспективаларын синтездеу.
- білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау, мониторингілеу және диагностикалаудың тиісті құралдары мен өлшемдерін айқындай отырып, білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, тарихты және әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді оқытудың заманауи әдістерін, жасанды интеллект технологиялары мен инновациялық тәсілдерін пайдалану.