Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04113 Маркетинг және SMM в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Экономикалық теория

    Берілген пән экономикалық ғылымның пәні мен әдістері, әлеуметтік өндіріс негіздері, нарықтық қатынастардың заңдылықтары, факторлық нарықтардың ерекшеліктері, ұлттық экономика және макроэкономикалық көрсеткіш негіздері, макроэкономикалық тепе-теңдік, экономикалық цикл, жұмыссыздық, инфляция, экономикалық өсу және ұлттық экономика жағдайындағы тұрақтылық мәселелері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг негіздері

    Бұл пәнде маркетингтің теориялық негіздері, маркетингтік жүйелер, маркетингтік орта, маркетингтік қызметті басқару және ұйымдастыру, тұтынушы нарықтарындағы клиенттердің мінез-құлықтары, нарықты сегменттеу және позициялау, маркетинг жүйесіндегі тауар саясаты оқытылады. Коммуникациялық саясатта, тауарлардың бәсекелестігі мен бәсекеге қабілеттілігінде, маркетингті жоспарлау мен бақылауда жаңа өнімдер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикадағы математика

    «Экономикадағы математика» пәні студенттерде экономикалық есептерді модельдеуге, талдауға және шешуге көмектесетін математиканың іргелі аппаратын қалыптастыру заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қажет болған жағдайда, өз бетінше талдау жасау қабілеті мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. экономиканың қолданбалы мәселелерін зерттеу; математиканың әдістері туралы түсініктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет-маркетинг

    Пәнде компанияның маркетингтік міндеттерін іске асыру үшін Интернет-маркетингтің қазіргі заманғы құралдары, қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін интернет-жарнама және онлайн-маркетинг қызметтерін жеткізушілермен жұмысты ұйымдастыру және жұмысты құру және интернет-маркетингке қаражат салудан тиімділікті талдау жүйесін құру зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • SMM-ге кіріспе

    Пәнде Social media-дағы коммуникациялық стратегияны қалыптастыру ерекшеліктері, аккаунттарды жүргізу және жылжыту тиімділігі мәселелері және әлеуметтік желілерде, интернетте коммуникацияларды құру тәжірибесі; әлеуметтік желілер маркетингі құралдарын іс жүзінде пайдалану (SMM) оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік желілердегі маркетинг

    Әлеуметтік медиадағы коммуникациялар мен зерттеулер бойынша шешімдерді жоспарлау және негіздеу мәселелері зерттеледі. Ұйым маркетингі құрылымындағы әлеуметтік медиадағы маркетинг орнына; әлеуметтік медиадағы маркетингтің қазіргі заманғы модельдері мен құралдарына, даму трендтеріне, әлеуметтік желілердегі маркетингке арналған өзекті зерттеулерге ерекше назар аударылды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Микроэкономика

    Берілген пән микроэкономиканың зерттеу пәні мен әдіснамасы, тұтынушылардың, кәсіпорындардың, үкіметтің, әртүрлі ресурстар иелерінің мінез-құлқы, сондай-ақ олардың арасындағы экономикалық ортадағы қатынастар туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ микроэкономикалық деңгейде нарықтық орта оқиғаларын талдау, бағалау және болжау әдіснамасын зерттеу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Макроэкономика

    Берілген пән макроэкономиканың зерттеу пәні мен әдістемесі, жалпы экономикалық жүйенің жұмыс істеу заңдылықтары, қазіргі ұлттық экономиканың негізгі мәселелері, экономикалық теңсіздік пен теңдік проблемалары, экономикалық өсу мен даму, төлем балансы, тауар және ақша нарықтарының әртүрлі макроэкономикалық модельдері және олардың өзара байланыстары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Статистика

    Пән статистикалық ғылымның категорияларын, сондай-ақ барлық салалық статистиканың әдіснамалық негізі ретінде кез-келген жаппай қоғамдық құбылыстардың сандық жағын зерттеуге ортақ принциптерді, ережелер мен әдістерді қарастырады. Пәнді зерттеуге статистикалық мәліметтерді жинау, жинақтау, топтау, жалпылау және талдау әдістерін әзірлеу, әлеуметтік құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын, құбылыстардың құрылымын, олардың арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды, сондай-ақ статистикалық модельдеу мен болжаудың принциптері мен әдістерін зерттеу кіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есеп

    Бухгалтерлік есептің принциптері, негізгі ұғымдары, элементтері, бастапқы құжаттарды өңдеудің әдістемелік әдістері, бухгалтерлік есептерді қалыптастыру, тиісті ұлттық және халықаралық стандарттарда, нормативтік-құқықтық құжаттарда бухгалтерлік есепті жүргізу, қаржылық есептілікті жасау, ASSA стандарттары негізінде ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • SMM-жылжыту

    Пәнде аудиторияны әлеуметтік желілер, блогтар, форумдар, қауымдастықтар арқылы сайтқа тарту тәсілдері зерттеледі. Компанияның интернетте алға басуына байланысты сұрақтардың тұтас спектрі шешілуде: брендті жылжыту, брендтеу; сайтқа келушілер санының артуы; марканың танымалдығының артуы; брендке қатысты аудиторияның адалдығын арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік желілердегі интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар

    Пәндет әлеуметтік желілерде ИМК-ның өнімді өткізуді ынталандыру мен сұранысты қалыптастыруға ықпал ету процесі; өткізуді кеңейту үшін белгілі бір тауардың маркетингтік коммуникацияларының неғұрлым тиімді түрлерін таңдау; кәсіпорынды тиімді позициялау және оның коммуникациялық қызметінің негізгі бағыттары зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • SMM-консалтинг

    Бұл пәнде SMM құралдарын практикалық пайдалану мәселелері, әлеуметтік желілер мен Интернетте дамыту тұрғысынан кеңес беру ерекшеліктері, кәсіпорынды дамыту тұжырымдамасы, сайттар мен интернет-жарнамаларды жылжыту, сондай-ақ аккаунттарды жүргізу және жылжыту мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы

    Пәннің негізгі мақсаты - білім алушыларда елдің қаржы жүйесінің: ақша, банк, кредит, валюта жүйесінің жекелеген іргелі элементтерінің жұмыс істеуі туралы, сондай-ақ олардың өзара байланыстары туралы түсінік қалыптастыру. Бюджеттерді жоспарлау және олардың әртүрлі деңгейлерде орындалуын бақылау әдістерін зерттеу. Елдің қаржы жүйесінің әртүрлі салалары қарастырылады: жалпымемлекеттік қаржы, шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы және үй шаруашылықтарының қаржысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент

    Бұл пәнде менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері, нарықтық экономикадағы басқару әдістерінің жүйесі, менеджменттегі жоспарлау, менеджменттегі мотивация қарастырылады. Менеджмент жүйесінде бақылау, Жанжалдарды басқару және басқару, басқару қызметінің этикасы саласында дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Big Data Analytics

    Курс қазіргі заманғы деректерді басқару технологияларына (Big Data) арналған. Курстың мақсаты – деректермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және дамыту: Hadoop және оның экожүйесін пайдалану арқылы деректерді өңдеу, интеллектуалдық талдау және визуализациялау; деректерді өңдеу, визуализациялау және талдау (pandas, numpy, scipy, sklearn, plotly, matplotlib) үшін мамандандырылған Python кітапханаларымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Салық және салық салу

    Пән шеңберінде салықтардың экономикалық сипаты, Қазақстан Республикасы салық жүйесінің ерекшеліктері, Мемлекеттік кірістер департаментінің қызметтері, салық саясаты, тікелей, жанама салықтарды, басқа да міндетті төлемдерді есептеу тетігі, салықтық әкімшілендіру мәселелері зерделенеді. Пәнді оқытудың мақсаты: қолданыстағы салық салу жүйесі туралы білімі бар, салықтарды және басқа да міндетті төлемдерді есептеудің практикалық дағдылары бар мамандарды даярлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқытуға кіріспе

    Машиналық оқыту үрдісінің негізгі кезеңдері, классификацияның, кластеризация және регрессияның қолданбалы міндеттерін шешуде оқыту әдістерін қолдану, сонымен қатар құрылған модельдердің жұмыс сапасын бағалау оқытылады. Негізгі назар деректермен жұмыс істеуге және деректерді алдын ала талдауға бөлінген ; кестелік деректермен жұмыс істеу үшін Python тілі кітапханалары оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Data Science-ке кіріспе

    Деректерді талдау және машиналық оқытудың негізгі концепциялары мен әдістері оқытылады. Білім алушылар сондай-ақ Python тілінде бағдарламалауды үйренеді, интернет желісінен және файлдардың әр түрлі түрлерінен мәліметтерді алудың және өңдеудің базалық тәсілдерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Маркетингтік зерттеулер

    Курста ғылыми және теориялық негіздерін зерттеу, сондай-ақ осындай зерттеулерді жүзеге асыруда практикалық дағдыларды меңгеру кіреді. Курстың мақсаты: маркетингтік зерттеулердің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін, олардың сипаты мен кезеңдерін, ақпаратты жинау және талдаудың негізгі әдістерін зерделеу; маркетингтік зерттеу құрылымын сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі сандық талдау әдістері

    Маркетингтік талдаудың негізгі құралдары зерттеледі. Атап айтқанда, маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу; маркетингтік зерттеулердің ақпараттық жүйесі; маркетингтік талдау жүргізу және маркетингтік шешімдер қабылдау мәселелеріне жүйелік көзқарас мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сатуды басқару

    Бұл пәнде фирманың сату және сатуды басқару әдістері қарастырылады. Сату бөлімінің даму үдерісі, сондай-ақ коммерциялық операцияларды үйлестіру және сату техникалары мен әдіснамасын енгізу зерттеледі, олар қойылған мақсаттар мен сату көлемін үнемі жеткізуге және асыра орындауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Логистика

    Бұл пәнде шикізат пен материалдарды өндірістік кәсіпорынға жеткізу, шикізатты, материалдар мен жартылай фабрикаттарды зауытішілік қайта өңдеу, дайын өнімді соңғысының мүдделері мен талаптарына сәйкес сатып алушыға жеткізу, сондай-ақ тиісті ақпаратты беру, сақтау және өңдеу процесінде жасалатын тасымалдауды, қоймалауды және басқа да мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг өлшемдері

    Пәннің мазмұны маркетингтік шешімдерді қолдау және іске асыру міндеттеріне қатысты өлшеулерді қолданудың әдістемелік мәселелеріне назар аударады. Маркетингтік метрикаларды тартуды талап ететін міндеттерді қою, маркетингтік шешімдерді қолдау жүйелерінің аспаптық құралдарын жобалау және пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік логистика

    Материалдар мен дайын өнімдердің физикалық ағынын жоспарлау, жедел басқару және бақылау мәселелері, бастапқы шикізат, жинақтаушы бөлшектер мен т.б. ағынының пайда болу орнынан бастап және олардың сұраныстарын неғұрлым тиімді қанағаттандыру мақсатында түпкілікті өнімдерді тұтынушыларға жеткізумен аяқталатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік маркетинг

    Бұл пәнде өнеркәсіптік маркетингтің ерекше белгілері зерттеледі; өндірілген тауарлардың классификациясы; сатып алу процесі; сатып алу орталығының жұмысын талдау тәсілдері; өнеркәсіптік кәсіпорындардың маркетингтік ортасы; өнеркәсіптік нарықтарды маркетингтік зерттеулердің әдістемелік негіздерін; сегменттеудің критерийлері; өнеркәсіптік өнімді позициялау стратегиялары;өнеркәсіптік өнімді маркетинг жүйесі; өнеркәсіп өнімдеріне сервистік қызмет көрсетуді ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік аудит

    Компаниядағы маркетингтік талдау мен аудиттің барлық түрлерін жүргізу жүйесін құрудың теориялық және практикалық негіздері, компаниядағы маркетингтік аудитті құру әдістемесі, жоспарлау, маркетингтік аудит және ситуациялық талдау тұжырымдамасын әзірлеу кезеңдері ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сату технологиялары

    Тауарлар мен қызметтерді сатудың негізгі психологиялық кезеңдерін қарастыруға басты назар аударылады; сатушылардың түрлері және сатып алушылардың көрнекі түрлері, ұйымның әлеуетті клиенттерімен іскерлік әңгіме жүргізу әдістемесі, сатушылардың мақсатты сипаттамаларын анықтау әдістері, біліктілік карталарын құрастыру ережелері және сауданың оңтайлы баға саясатын қалыптастыру жолдары ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жабдықтау логистикасы

    Бұл пәнде сатып алу (сатып алу), кәсіпорынға жеткізу, сақтау және өндірістік тұтыну орнына беру процестерін жүзеге асыру кезінде жабдықтау принциптерімен бірге логистика қағидалары мен ережелерін іске асыратын кәсіпорынды материалдық-техникалық ресурстармен жабдықтауды ұйымдастыру тәсілдері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азық-түлік емес тауарлардың тауартануы

    Ассортименттің түрлері, қасиеттері және көрсеткіштері; белгілі бір сыныптағы біртекті тауарлардың сапасына қолданыстағы стандарттардың талаптары; тауарлардың негіз қалаушы сипаттамалары; тауарлардың сандық сипаттамалары; ыдыстарға және орауға қойылатын талаптар; ақаулардың түрлері; олардың пайда болу себептері; тауардың таңбалануы және оның құрамына кіретін ақпараттық белгілер; сапа градациялары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тауарлар мен қызметтердің сараптамасы

    Курс сараптаманың, техникалық реттеудің негізгі мәселелерін қарастырады: коммерциялық қызмет объектісі ретінде тауардың сипаттамасы; айналым саласындағы оның саны мен сапасын қамтамасыз ету; тауарларды сәйкестендіру және оларды ақпараттық қамтамасыз ету; тауарларды сараптау тәртібі мен ерекшеліктері, стандарттау процестерін құқықтық реттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мерчендайзинг

    Бұл пәнде мерчендайзингтің принциптері мен техникасы сату орындарында тауарды ұсынудың үздіксіз процесі ретінде қарастырылады, қосымша пайда технологиясын қолдану арқылы тұтынушыларды тиімді басқару үшін жағдай жасау процесі және дүкеннің және меншікті сауда маркаларының танымалдығын арттыру. Сауда залы мен витриналарды декоративті безендіру бойынша заманауи ұсыныстар бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азық-түлік тауарларының тауартануы

    Тауартанудың теориялық негіздері баяндалады. Осы білім саласындағы негізгі ережелер, терминдер мен анықтамалар беріледі. Азық-түлік тауарларының химиялық құрамы, тағамдық құндылығы, оларды анықтайтын факторлар, тауарларды жіктеу және кодтау қарастырылады. Азық-түлік тауарлары мен шикізаттардың жекелеген топтарының тұтынушылық қасиеттері, оларды қалыптастыру және бағалау ерекшеліктері ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет маркетингі

    Пәнде қызметтер маркетингінің мәні мен мазмұны, қызмет көрсету саласындағы маркетингтің таралу ауқымы мен мәні, қызметтердің сипаттамасы мен ерекшеліктері, қызметтер нарығын сегменттеу, қызмет құндылығын қалыптастыру және сервистік компанияның сату ерекшеліктері, қызмет көрсету саласындағы баға белгілеу, стратегияларды қалыптастыру; қызметтерді жылжыту бойынша іс-шаралардың тиімділігін бағалау ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммерциялық емес кәсіпорындардың маркетингі

    Пәнде коммерциялық емес ұйымдар маркетингінің мәні мен негізгі санаттары; коммерциялық емес ұйымдар маркетингінің құралдары; коммерциялық емес ұйымдар маркетингін басқару негіздері, коммерциялық емес ұйымдар маркетингінің құралдары; коммерциялық емес ұйымдар маркетингінің стратегиясы ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингті басқару

    Маркетингті басқару сұрақтары оқытылады: маркетингті басқарудың негізгі категориялары, принциптері мен механизмі; маркетингті басқарудың модельдері мен әдістері; маркетингті стратегиялық және тактикалық басқару ерекшеліктері; маркетингті басқарудың тиімділігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Интернет-коммуникациялар

    Қазіргі жағдайдағы интернет-маркетингтің негіздері, интернет-коммуникацияларды жоспарлау стратегиясы, маркетингтік коммуникация құралдары және тауарлар мен қызметтерді жылжытуда оларды Интернет желісінде қолдану ерекшеліктері, SEO-оңтайландыру негіздері, сондай-ақ Интернетте өткізілетін маркетинг іс-шараларының тиімділігін бағалау мәселелері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорындардағы шығындарды басқару

    Шығындарды басқарудың теориялық негіздері; экономикалық санат ретінде өнімнің өзіндік құнының мәні мен мәні; айналыс шығындарына әсер ететін факторлар; кәсіпорынның қызмет көлеміне шығындардың тәуелділігін анықтау әдістері; кәсіпорынның экономикалық жұмыс жүйесіндегі шығындарды басқару; айналыс шығындарының құрылымын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баға және бағақалыптастыру

    Баға белгілеудің теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздері оқытылады, бағаның рөлі мен функциялары, бастапқы бағаны белгілеу кезеңдері, баға белгілеу стратегиясы егжей-тегжейлі ашылады, бағаны есептеудің құнды және шығынды әдістері кеңінен ұсынылған. Практикалық тапсырмаларды шешуге көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Мақсаты: басқару процесінде стратегиялық маркетинг құралдары мен технологиялары туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - стратегиялық маркетингтің мәнін зерттеу; - стратегиялық жоспарды әзірлеу процестерін түсіну; - бәсекеге қабілеттілікті бағалау әдістемесін, болжау әдістерін, маркетингтік стратегияларды әзірлеу дағдыларын меңгеру; - стратегиялық бағаларды қалыптастыру тәжірибесін түсіну, стратегиялық басқару шешімдерін әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Маркетингті жоспарлау

    Маркетингтік жоспарлаудың әдістемелік негіздері, маркетинг жоспарларын әзірлеу және маркетингтік жоспарларды ұйым бөлімшелерінің жоспарларымен келісу кезеңдері оқытылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы маркетингтің стратегиялық жоспарын, тауар, нарық, сегмент бойынша тактикалық маркетингтік жоспарды, сондай-ақ маркетинг бюджетін әзірлеуге дайын болуы тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері

    Мақсаты: студенттердің кәсіпкерлік қызмет негіздерін меңгеруге теориялық дайындығын қамтамасыз ету. Міндеттері: - кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мен басқарудың мәнін, негіздерін зерттеу; - қазіргі заманғы шындықтарды ескере отырып, жетекші кәсіпкерлік құрылымдардың іскерлік тәжірибесімен оқу материалын интеграциялау негізінде студенттердің кәсіпкерлік ойлауын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес-жоспарлау

    Бұл пәнде бизнес пен кәсіпкерлікті жоспарлау саласындағы теориялық және практикалық аспектілер, сондай-ақ бизнес-жобаларды әзірлеу үшін деректер базасын қалыптастыру дағдыларын дамыту ашылады. Компанияның маркетингтік, өндірістік, қаржылық және ұйымдастырушылық жоспарларын жасау ерекшеліктеріне ерекше назар аударылды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорынның баға саясаты

    Пәнде кәсіпорынның баға және тарифтік саясатының теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздері қарастырылады, баға мен тарифтердің рөлі мен функциялары, баға белгілеу стратегиясы, бағаны есептеудің құнды және шығынды әдістері жан-жақты ашылады. Практикалық міндеттерді шешуге, баға саясатының негізгі компоненттеріне, атап айтқанда - баға белгілеуге қатысты стратегиялар мен тактикаға.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қарым-қатынас және кәсіби коммуникациялар

    Коммуникация теориясының негіздері, іскерлік коммуникацияның түрлері мен этикалық негіздері, тұлғааралық қарым-қатынас өнері, көпшілік алдында сөйлеу этикасы және қызметтік қарым-қатынас түрлері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес этикасы

    Курс тақырыбы: көрмелер мен жәрмеңкелерге арналған іскерлік әдеп нормалары; іскерлік әдептілік этикеті; іскерлік салада кәдесыйлар мен сыйлықтар; бизнес-этикеттің презентациясы мен нормалары; іскерлік телефонмен сөйлесу этикеті және электрондық пошта; хатшы мен аудармашы бизнес-этикеті; халықаралық хаттама мен этикет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Білім алушылардың құқықтық тәрбие, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқықтық сана бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс қазіргі заманғы құқықтың негізгі салаларын оқуға, ҚР заңнамасын түсінуге, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдауға және осы құбылысқа қатысты өзінің азаматтық ұстанымын әзірлеуге арналған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стартаптар құру

    Бұл пәнде жобаларды басқару құралдары мен әдіснамасын, стартаптардың сапасын бағалаудың көпритериалды моделін, сондай-ақ стартаптарға инвестициялық қызмет аспектілерін және перспективалы бәсекеге қабілетті, оның ішінде әлеуметтік және студенттік кәсіпкерлік саласындағы жобаларды пайдалана отырып стартаптарды құру мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы бизнес және қаржылық сауаттылық негіздері

    Берілген пән бизнесті құру мен жүргізудің экономикалық негіздерін, нарықты зерттеуді, дайын стартап-жобаның презентациясын, бюджеттеуді, инвестициялауды, салықтарды, несиені және жеке қаржыны басқаруды қоса алғанда, қаржыны басқарудың негізгі принциптерін қарастыратын қолданбалы бизнес және қаржылық сауаттылық саласындағы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электрондық коммерция

    Пән электрондық бизнестің пайда болуының мәні мен объективті алғышарттарын қарастырады. Электрондық бизнес, электрондық коммерция, электрондық сауда, электрондық делдалдық ұғымдарының арақатынасы. Электрондық бизнестің даму тенденциялары мен ерекшеліктері. Электрондық нарықтағы кәсіпкерлік процестердің типологиясы. Электрондық коммерцияның мәні мен сипаттамалары, оның дәстүрлі экономика саудасынан айырмашылығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік деректерді талдаудағы Statistica

    Зерттеу барысында алынған мәліметтерді талдау үшін Statistica бағдарламасының мүмкіндіктерін пайдалану мәселелері қарастырылады: сипаттама статистикасымен, ықтималдық үлестірімдермен, параметрлік емес статистикамен, көптеген регресстермен, екі және үшөлшемді деректерді визуаландырумен жұмыс істеу кезінде; пиктографияны құрастыру, кестелер құру және талдау бойынша т. б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Web-технологиялар

    Интернет және WWW желісін ұйымдастыру қағидаттары, "клиент-сервер" архитектурасы, заманауи Web-технологиялар, Web-қосымшалардың түрлері мен құрылымы, статикалық, динамикалық, көп бетті және бір бетті Web-қосымшаны құру технологиялары туралы білімді қалыптастыру, Web-сайтты әзірлеудің практикалық дағдыларын, қосымшаларды жөндеу және жобалау дағдыларын қалыптастыру, заманауи Web-қосымшалар мен Web-қызметтер құру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі ақпараттық технологиялар

    Интернет арқылы әртүрлі тауарлар мен қызметтерді іске асыру жүйесін ұйымдастыру ерекшеліктері зерделенеді; онлайн-дүкендерді құру және оларды әлеуметтік желілерде жылжыту бойынша негіздер; интернет-жарнаманың оңтайлы нысандары мен түрлері (контекстік, баннерлік және таргеттелген) зерделенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • SEO жылжыту және сайттарды оңтайландыру

    SEO-жылжыту және сайттарды оңтайландыру мәселелері қарастырылады. Сайттың оңтайландыруына дайындық алгоритміне, оңтайландырудың құрылымдық жобалауына, базалық техникалық оңтайландыруға және мәтіндік контентті оңтайландыруға , мета-тегтерді оңтайландыруға, сайттың сыртқы оңтайландырылуына, сайттарды жылжыту стратегиясы мен тактикасына, жаңа және қолданыстағы сайттарды ілгерілетуге ерекше көңіл бөлінген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фирманың жарнама қызметіндегі типографика және колористика

    Графикалық дизайнның тарихы мен дамуы, түспен жұмыс істеу әдістемесі, жобаларда әр түрлі қаріптерді қолдану қажеттілігін негіздеу, баспа мәтінін ресімдеу және оны компанияның фирмалық стиліне қатысты барлық объектілерде орналастыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таргеттелген жарнама және веб-аналитика

    Интернет-жарнама және веб-талдаудың эволюциясы, таргеттелген жарнама терминологиясы, таргеттелген жарнамаға арналған маркетингтік воронка, таргеттелген жарнама форматтары, арналарды, форматтар мен аудиторияларды жылжыту үшін таңдау, тақырып және CTA (Call to Action) құру тәсілдері, жарнамалық креативтермен жұмыс істеуге арналған кіріктірілген құралдар, веб-аналитика және жарнамалық кабинеттердегі Статистика зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Цифрлық экономикадағы инновациялық белсенді өнеркәсіптік кластерлер

    Әлемнің бірқатар аймақтарында инновациялық-белсенді өнеркәсіптік кластерлерді қалыптастыру және дамыту мәселелеріне қатысты теориялық және практикалық аспектілер қарастырылады; сандық платформаларда жұмыс істейтін, сондай-ақ индустрияның негізгі талаптарына жауап беретін жүйе құраушы инновациялық-белсенді өнеркәсіптік кластерлердің ерекшелігіне ерекше назар аударылды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорындардың қызметін талдауда Excel құралдарын қолданудың негізгі курсы

    Excel бағдарламасында жұмыс негіздері оқытылады, атап айтқанда: деректерді енгізу және редакциялау, сандық тізбектер мен тізімдерді құру, ұяшықтарды форматтау, кәсіпорындардың шаруашылық қызметінің нәтижелерін талдау үшін функцияларды пайдалану, графиктер құру, гиперсілтемелер мен ескертпелер құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Айдентика

    Бұл пәнде айдентиканың теориялық және практикалық сұрақтары, компанияның сауда маркасын, фирмалық стилін басқару зерттеледі. Негізгі назар корпоративтік дизайнның негізгі компоненттеріне, брендтің вербалды және визуалды элементтеріне (қаріптер, түс палитрасы, графика, форма, логотип, орау, презентациялар үлгілері, веб-баннерлер және т.б.) бөлінген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іздеу жүйелерінен трафик және веб-аналитика

    Іздеу жүйелерінің жұмыс істеу принциптері, техникалық аудит, юзабилити, Сыртқы жылжыту ерекшеліктері, талдаушылар, семантика негіздері және Яндекс контекстік жарнама сервисін пайдалану зерттеледі.Директ, Google Ads. Білім алушы Яндекс құралдарын пайдалана отырып веб-талдау дағдыларын меңгереді .Метрика және Google Analytics. Диджитал-ортада жарнама стратегиясын және жылжыту стратегиясын әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Веб-сайттарды жасау

    Гипермәтіндік құжаттар және веб-сайттар оқытылады. Қаралады жіктелуі веб-сайттар, ерекшеліктерін, құрылымын әзірлеу және пысықтау макетін веб-сайтын құру, мәтін тақырыптарының әр түрлі деңгейдегі және оларды позициялау, түсінік, картасы, сайт, оның мақсаты және оларды пайдалану, интербелсенді элементтерін құру, графикалық объектілер сайт және оларды орналастыру, қолдау және үнемі жаңарту сайта.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын қызметін талдауда Excel құралдарын пайдаланудың озық курсы

    Кәсіпорын қызметін талдауда Excel бағдарламасының кеңейтілген функцияларын пайдалану мәселелері зерттеледі, атап айтқанда: корреляция коэффициенттерін есептеу, корреляциялық-регрессиялық талдауды құру, желілік, экспоненциалды, дала, полиномиалды және басқа функцияларды пайдалана отырып Кәсіпорын қызметінің негізгі көрсеткіштерін болжау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорындардың қызметін талдауда SPSS қолдану

    Деректерді талдау үшін SPSS бағдарламасын қолдану мәселелері зерттеледі. Атап айтқанда, білім алушылар деректерді енгізу және сақтау, әртүрлі типтегі айнымалыларды пайдалану мүмкіндіктері, белгілердің жиілігін анықтау, кестелерді, ұштасушылық кестелерін, диаграммаларды құру, бастапқы сипаттамалық статистиканы пайдалану, кәсіпорындар қызметін маркетингтік зерттеу нәтижелерін өңдеу және кейіннен интерпретациялау саласында білім алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі трафик және аналитика

    Google сияқты құралдарды пайдалануға байланысты мәселелер зерттеледі. Analytics, Яндекс.Метрика және басқалар. Білім алушылар сайттарда, сондай-ақ әлеуметтік желілер беттерінде метрика деректерін пайдалана отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын талдауды, тұтынушылардың портреттерін құруды үйренеді; трафик көздерінің түрлерімен танысады және оларды кешенді бағалауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнамадағы Арт-дизайн

    Бұл пән сонымен қатар өнер тарихы саласында базалық білім алуға және жарнама жасау саласында жұмыс істейтін, жоспарлайтын маркетологтардың көркем-бейнелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг пен жарнамада векторлық және растрлық графиканы қолдану: Corel Draw, Adobe Illustrator және Adobe Photoshop Basic

    CorelDraw, Adobe Illustrator және Adobe Photoshop сияқты қолданбалы бағдарламалар пакеттерін қолдану негізінде векторлық және растрлық графикамен жұмыстың базалық негіздері оқытылады. Векторлық және растрлық графика арасындағы айырмашылықтарды қарастыруға, сондай-ақ оларды маркетинг практикасында қолдану ерекшеліктеріне және әртүрлі жарнамалық-баспа өнімдерін дайындауға ерекше көңіл бөлінген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендинг

    Бұл пәнде рендингтің қазіргі заманғы теориялары және оның технологиялары, брендтің сәйкестендіру кешенінің негізгі параметрлері; брендингтік коммуникациялардың құралдары ашылады; брендтің сапасына және компаниялардың брендингтік процестеріне талдау жүргізіледі. Курс брендті құрастырудың және брендингтік процесті ұйымдастырудың практикалық дағдыларына үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі 4.0 Индустрия құралдары

    Негізгі назар 4.0 индустрияны қалыптастырудың теориялық мәселелеріне, әлемнің бірқатар аймақтарында сандық экономикаларды дамыту ерекшеліктеріне бөлінген; Big Data («үлкен деректер»), Internet of Things («заттардың Интернет» және «заттардың өнеркәсіптік интернет»), Blockchain («Блокчейн»), киберфизикалық жүйелер және т. б. сияқты құралдарды егжей-тегжейлі зерттеуге ерекше көңіл бөлінген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компанияның жарнамалық қызметі

    Жарнама қызметінің түсінігі, мәні және міндеттері; жарнама қызметінің мақсаттары; жарнама тарихы; жарнама түрлері; жарнама қызметінің құқықтық базасы; жарнамаға қойылатын жалпы талаптар; жарнама қызметінің ұйымдастырушылық аспектілері; жарнама науқанын жоспарлау және өткізу ерекшеліктері; жарнама науқанының тиімділігін бағалау; жарнама қызметінің негізгі субъектілері; жарнама нарығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық ортаға кіріспе

    Цифрлық экономиканы дамытудың базалық бағыттары және оның негізгі технологиялық және ұйымдастырушылық құрамдастары, мемлекеттің функциялары және сандық экономикаға көшуді құқықтық қамтамасыз ету мәселелері, сондай-ақ сандық экономиканы дамытудағы шетелдердің тәжірибесі және 4.0. индустрияға көшу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Логистикалық жабдықтауды, сатуды, кәсіпорынның баға саясатын жоспарлайды және басқарады, біріктірілген маркетингтік коммуникациялардың көмегімен, оның ішінде интернет пен әлеуметтік желілерде компания өнімін жылжытады.
  • Интернет-маркетинг саласындағы маркетинг саласындағы озық білімдерге негізделген білім мен түсінікті көрсетуге мүмкіндік беретін әлеуметтік желілердегі интернет-белсенділіктің тиімділігі мен нәтижелілігін бағалайды, маркетинг метрикасы жүйесін құрады, Python тілінде бағдарламалайды, стратегиялық маркетинг құралдарын қолданады.
  • Интернет желісінде тауарлар мен қызметтерді жылжыту кезінде бизнес пен интернет-коммуникацияның этика элементтерін пайдалану ерекшеліктерін дәлелдейді; сандық экономиканы дамыту және 4.0 индустрияның түрлі құралдарын тәжірибеде, оның ішінде сандық платформаларда жұмыс істейтін жүйе құраушы инновациялық-белсенді өнеркәсіптік кластерлерді пайдалану есебінен сандық ортаны қалыптастыру.
  • Микро, макродеңгейлердегі нақты жағдайларды талдау кезінде экономикалық сипаттағы проблемаларды анықтайды және шешеді, экономикалық шаруашылық шешімдердің нұсқаларын әзірлейді, тауарлар мен қызметтер нарығында маркетингтік құралдарды қолданады, маркетингтік зерттеулер жүргізеді.
  • Қоғам туралы, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы заңды мүдделері, кәсіпкерлік қызметтің экономикалық және әлеуметтік шарттары туралы білімдерін, бұл ақпаратты жинау мен түсіндіруге мүмкіндік беретін, әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойлардағы біліктілігін көрсетеді.
  • Білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдануға, дәлелдер келтіруге және зерттелетін саланың мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін маркетингте аналитикалық зерттеулер жүргізеді, интернет желісіндегі трафикті (сайттар мен компаниялардың әлеуметтік беттерін), атап айтқанда қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, сондай - ақ Statistica, SPSS қолданбалы бағдарламалар пакеттерінің көмегімен зерттейді; деректер массивін талдайды, Excel базалық және кеңейтілген мүмкіндіктерін белсенді қолдана отырып, экономикалық-математикалық модельдерді құрады.
  • Оқытылатын бағыт бойынша білім беру, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады : Web-беттерді әзірлеу үшін әртүрлі аспаптық құралдарды қолданады, SEO-жылжыту және сайттарды оңтайландырудың тиімді стратегиясын әзірлейді және қолданады, электрондық коммерция саласындағы бизнес-идеяларды жасайды және бағалайды, веб-талдаудың прогрессивті құралдарын пайдалана отырып, интернет-жылжыту және жарнама компанияларының нәтижелерін талдайды.
  • Перспективалы стартап-жобаларды әзірлейді, жүзеге асырылатын кәсіпкерлік қызмет шеңберінде бизнес-жоспарлаудың негізгі кезеңдерін тиімді іске асырады; Corel Draw, Adobe Illustrator және Adobe Photoshop бағдарламаларын пайдалана отырып, векторлық және растрлық графикамен жұмыс істеу саласында дағдыларды, оқу саласындағы қосымша білімді өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын меңгерген, баспахана, колористика және арт-дизайн саласында алынған білім негізінде жарнамалық жобаларды қалыптастырады.
  • Қызмет көрсету саласы мен экономикалық-математикалық модельдеу, бухгалтерлік есеп, менеджмент, маркетингтік кәсіпорындар қызметінің экономикалық тиімділігінің көрсеткіштерін есептеу әдістерін қолданады, кәсіпорынның қаржылық жоспарын және Қазақстан Республикасының салық жүйесіне сәйкес салықтар мен төлемдердің есептеулерін жасайды. Мұның бәрі ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін үйренуге және оларды маркетинг саласында қолдануға мүмкіндік береді.
  • Маркетингті басқару саласында фактілер, құбылыстар, теориялар мен олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білімді және түсінікті қолданады; азық-түлік және азық-түлік емес тауарлардың жекелеген топтарының тұтынушылық қасиеттерін анықтайды, ассортиментті талдау әдістерін, сондай-ақ тауарларға сараптама жүргізу әдістерін қолданады, талдауда Өнеркәсіптік маркетинг, коммерциялық емес ұйымдар мен қызметтер маркетингі құралдарын пайдаланады.
Top