6B04124 Сандық маркетинг в AlmaU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Сандық маркетинг саласында дербес қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі, зерттеу дағдылары, инновациялық құралдары мен ақпараттық технологиялары бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Алматы менеджмент университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Маркетингтік коммуникациялар
Бұл пән коммуникациялардың маркетингтік арналарын ажыратуға мүмкіндік береді; таңдалған коммуникация арналарының тиімділігін таңдау және бағалау; таңдалған даму және жылжыту стратегиясын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Программалау және алгоритмдер принциптері
Пән бағдарламалаудың негізгі дағдыларын қалыптастырады, алгоритмдік ойлауды дамытады, алгоритмдерді талдауға үйретеді. Объектіге бағытталған бағдарламалау тілін қолдану арқылы проблемаларды шешу тұжырымдамалары, алгоритмдерді әзірлеу, құрылымдық бағдарламалау, іргелі алгоритмдер мен әдістер зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелер құралдарын басқару – электрондық кестелер
Курс электрондық кестелер арқылы талдауға болатын бизнес және менеджмент, әлеуметтік ғылымдар, экономика, қаржы және маркетинг сияқты салалардағы шешімдердің әртүрлі түрлеріне қолданбалы екпінмен Excel бағдарламасының негізгі дағдыларын қамтиды. Курс студенттерге күрделірек деректер жиындарына әртүрлі талдау әдістерін қолдану және негізгі Excel функцияларын пайдалану арқылы жалпы тапсырмаларды автоматтандыру дағдыларын алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг
"Маркетинг" пәні студенттерде қазіргі заманғы маркетинг құралдарын қолдана отырып, тұтынушылық құндылықты құру және тұтынушының қанағаттану қажеттілігі туралы түсінік қалыптастырады және маркетингтің жетекші басқару функциясы ретінде және оны компанияның практикалық қызметінде қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни ойлау
Курстың мақсаты - өз бетінше ойлау қабілетін қалыптастыру, кез келген күрделі ақпаратты талдау және бағалау қабілетін дамытуға мүмкіндік беру; коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, шешім қабылдау үдерісінің тиімділігін арттыру үшін ақпаратты сыни талдау әдістерін қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қоғамға қызмет ету
Пән, теориялық оқыту, және халықтың әлеуметтік осал топтарының игілігі үшін қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы, қоғамға әлеуметтік қызмет көрсету және адамгершілікті тәрбиелеу тәжірибесін, сондай ақ адамгершілік құндылықтарды және азаматтық ұстанымды қалыптастыруға мүмкіндік береді; қоғамның негізгі мәселелерін, оның ішінде экологиялық және өмір қауіпсіздігі мәселелерін тұжырымдау және түсіну, әлеуметтік жобаларға сыни талдау жасау және топта жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлікке кіріспе
Бұл курстың мақсаты креативтілік деңгейін арттыру, студенттерді кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларына және Канвас бизнес-моделімен идеяны интеграциялау дағдыларына үйрету болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер креативті ойлаудың әртүрлі құралдары мен тәсілдерін қолдана отырып, идеялар жасай алады, кәсіпкерлік идеяны ""орау"" үшін бизнес-Канвас модельдерін қолдана алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әрекеттегі кәсіпкерлік 1
"Бұл курстың мақсаты - ЕО, Орталық және АҚШ-тың үлкен нарықтарына шығу үшін ауқымды жобаның жоспарын әзірлеу. Сондай-ақ венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. Курстың соңында студенттер ауқымды жобалардың құнын бағалау ерекшеліктерін, жаңа нарықтарға шығу стратегияларын біледі, қаржылық негіздеуді біледі, барлық мүдделі тараптармен іскерлік қарым-қатынастарды құру дағдыларын қолданады."
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоғары математика
Пән студенттерді курс бағдарламасына кіретін математиканың негізгі бөлімдерінің теориялық білімдерімен және негізгі практикалық математикалық әдістермен таныстырады; студенттердің жеткілікті жоғары математикалық мәдениетке ие болуына ықпал ету; студенттердің практикалық іс-әрекетте математикалық әдістерді қолдану дағдыларын игеруіне ықпал ету; студенттерді математикалық есептеулерді қамтитын өз мамандығы бойынша ақпарат ағынында шарлауға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өмір дизайны
Пән әр студентке оқу кезінде және бітіргеннен кейін өз өмірін жобалау мәселесіне дизайнерлік ойлаудың инновациялық принциптерін қолдануға көмектеседі. Сондай-ақ қоршаған әлемді тану, қабылдау және трансформациялау және өзінің микроәлемін құру, оның ішінде қоғамның сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілігін көрсететін құндылықтар жүйесін құру объективі арқылы өзінің "менін" білдіру қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Нейромаркетингке кіріспе
Пән-бұл мидың белсенділігінің тұтынушылық мінез-құлыққа әсеріне назар аудара отырып, маркетинг пен неврологияның қиылысуын зерттеу. Студенттер шешім қабылдауда, қалауды қалыптастыруда және брендтерді қабылдауда адам миының жұмысын түсінуді тереңдету. Олар нейромаркетингтің теориясы мен әдістемесін меңгереді және жарнама мен маркетингтік стратегиялармен өзара әрекеттесу кезінде болатын психофизиологиялық процестерді түсінеді. Пән шеңберінде нейромаркетингті қолданудың этикалық аспектілеріне де назар аударылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Брендинг (Сэндвич курс)
Пән брендинг тұжырымдамаларын әр оқушыға қол жетімді етуге және оларды кең және әртүрлі брендинг құралдарын қолдана отырып, барлық тиісті тұжырымдамаларды талдауға және қолдануға үйретуге бағытталған. Сондай-ақ, пән бренд стратегияларын жоспарлау және бағалау саласындағы білімді жалпылауға мүмкіндік береді; бренд стратегияларының ұзақ мерзімді рентабельділігін арттырудың тұжырымдамалары мен әдістерін зерделеу; әртүрлі нарықтарда қызмет ететін компаниялар үшін брендбуктар әзірлеу; брендті Өлшеу мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әрекеттегі кәсіпкерлік 2
Бұл курстың мақсаты – кәсіпкерлік қызметтің инновациялық құрамдас бөлігін масштабтау және табу жоспарын жүзеге асыру және жаңа нарықтарға шығу стратегиясын іске асыруды имитациялау. Курстың соңында студенттер жоғары өсетін фирмаларды құру ерекшеліктерін біледі, ауқымды жобаның қаржылық негіздемесін біледі, бақылау әдістемесін және бірлік экономикасын қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Деректерді талдау және визуализация үшін Python
Курс студенттерге деректерді өңдеу, талдау және визуализациялау дағдыларын алуға мүмкіндік береді және үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын нығайтады. Студенттер өндірістік, қаржылық және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларында кеңінен қолданылатын ең маңызды және кең таралған кітапханаларды зерттейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IT-Стартап 1 (Идея/валидациялау)
Курс шеңберінде студенттер идеяны генерациялау процесін қалай құру керектігі - мәселені іздеу, оны шешу бойынша гипотезалар жасау, value proposition - құнды ұсынысты әзірлеу, unfair advantage - бірегей артықшылықты анықтау туралы практикалық білім алады. Бұдан әрі студенттер іс жүзінде барлық гипотезаларды тексеру және алынған нәтижелерге талдау жүргізу процестерінен өтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor пәні 1
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу дизайны
Пән зерттеу жұмыстарын жүргізудің негізгі әдістері мен тәсілдерін қолдануға; ақпаратты жинау және өңдеу тәсілдерін таңдауға, ғылыми дереккөздерді таңдауға; ғылыми жұмыстар мен жобаларды жазу үшін зерттеу нәтижелерін қорытындылауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетингтік зерттеулер
Пән маркетингтік зерттеу процесін түсінуге мүмкіндік береді; сандық және сапалық зерттеулердің мазмұнын анықтау; құндылық тізбегін құру процесі маркетингтік зерттеулер жүргізу шешімімен қалай байланысты екенін түсіндіру; зерттеу жобасының аспектілерін қалай жоспарлау керектігін сипаттау; зерттеу жобасын әзірлеу кезінде қандай факторларды ескеру керектігін анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IT-Стартап 2 (Жобаны іске қосу, MVP, Веб жоба)
Осы курс барысында студенттер өз идеяларын тексергеннен кейін web-сервистер негізінде жобаларды іске қосуға кіріседі. Толық жұмыс прототиптері жасалады-MVP, содан кейін пилоттық кезеңнен өтеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернет маркетинг құралдары және веб аналитика (Сэндвич курс)
Бұл курс интернет-маркетингтің өзекті әдістері туралы. Желідегі беделді іздеу мен басқарудағы жылжыту әдістері, ең танымал сайттардағы мақсатты жарнамалар, сондай-ақ контекстік жарнамалар егжей-тегжейлі зерттеледі. Осы курста алған барлық білім нақты компаниялардың практикалық жағдайларында бекітілетін болады. Интернетті жылжытудың заманауи тәсілдерін игеру. Бұл курс студенттерге сайтты іздеу жүйесін оңтайландыруда, әлеуметтік желілерде жарнамалық науқандарды бастауда, сондай-ақ Яндекс контекстік жарнама саласында негізгі практикалық дағдыларды алуға бағытталған.Тікелей және Google Ads./
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілі 3
Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің шет тілі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және А1, А2, В1, В2, С1 деңгейлерінде 4 негізгі сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамыту. Коммуникативті әдіс рөлдік ойындар мен жобалық жұмыс кезінде қарым-қатынас процесінде тілді меңгеруге бағытталған. Курс сыни тұрғыдан ойлау, ақпаратты талдау және жинақтау, өз ойын ауызша және жазбаша түрде жеткізу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логистика
Курс студенттерге экономикалық дамудың қазіргі кезеңіндегі логистиканы пайдаланудың маңыздылығы мен рөлі туралы түсінік береді және қажетті теориялық білімдер мен логистика саласында практикалық дағдыларды және де материалдық пен ақпарат ағындарды логистикалық басқару әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Minor пәні 2
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика және үлкен деректер негіздері
Пән инноватиканың заманауи мәселелерін сыни тұрғыдан талдау, міндеттер қою және зерттеу бағдарламасын әзірлеу, эксперименттік және теориялық есептерді шешудің тиісті әдістерін таңдау, нәтижелерді түсіндіру, ұсыну және қолдану қабілетін қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика
Пән экономиканың қағидалары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға, экономикалық қызметтің нәтижелерін өлшеу әдістерін түсінуге, нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқы мен тұтыну және жинақтаудағы мотивтерін түсінуге, тауарлар мен қызметтер нарығындағы, ақша нарығындағы әртүрлі жағдайларды, сондай-ақ, мемлекеттің макроэкономикалық өсімі мен экономикалық саясатының факторларын талдау шеберлігін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Практикалық маркетинг (Дуалды курс)
Пән тауарлар мен қызметтерді сегменттеу мен орналастырудың қолданбалы әдістерін қолдануға мүмкіндік береді; кәсіпорындағы маркетингтік қызмет процестерін ұйымдастырады, кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің ұйымдастырушылық құрылымын таңдайды, кәсіпорынның практикалық қызметінде маркетингтің әдістері мен құралдарын қолдану тәсілдерін біледі. Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыра және жоспарлай білу. Кәсіпорын қызметінде маркетинг кешенін қолданудың тиімділігін бағалау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 10
-
Менеджмент
Пән басқарудың негізгі ұғымдары мен теорияларын бөліп көрсетуге ; қазіргі заманғы басқарушылық ойлауды қалыптастыру; басқарудың негізгі әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдыларын алу; басқару шешімдерінің ұсынылған нұсқаларын сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Маркетингтегі жасанды интеллект
Пән студенттерге заманауи маркетинг стратегияларында жасанды интеллектті қолданудың негізгі ұғымдары мен әдістерін меңгеруге бағытталған. Студенттер деректерді талдау, шешім қабылдау процестерін автоматтандыру және жеке маркетингтік науқандарды жасау үшін жасанды интеллект құралдары мен технологияларының кең ауқымын пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік талдау
Пән маркетингтік ортаның ықтимал тәуекелдері мен мүмкіндіктерін анықтауға мүмкіндік береді; оқиғаларды дамытудың ықтимал нұсқаларын болжау; компанияның саладағы стратегиялық позицияларына сапалы баға беру; PEST, ABS және XYZ талдауларын жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Пән Стратегиялық маркетинг процесін зерттеуге мүмкіндік береді; сыртқы ортаның әсерін ескере отырып, маркетинг жоспарын әзірлеу; компанияның макро және микроортасын диагностикалау; басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі маркетингтік стратегияларды бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
STP-маркетингы
Пән тұтынушы мен бизнес нарығын сегменттеуде қолданылатын негізгі айнымалыларды зерттейді; сапаны сегменттеу нені құрайды; сегменттеу қалай жүзеге асырылады; ұйымдар нақты сегменттерге мақсат қоюды қалай шешеді, таңдалған сегменттер үшін өнімнің егжей-тегжейлі орналасуын әзірлеу. STP ең құнды бизнес сегменттерін анықтау және әрбір таңдалған сегмент үшін маркетинг кешені мен өнімді орналастыру стратегиясын әзірлеу арқылы коммерциялық тиімділікке бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұтынушы әрекеті
Пән соңғы тұтынушының мінез-құлқының ерекшеліктерін және оның мінез-құлқын басқару тәсілдерін зерттеуге мүмкіндік береді; тұтынушының мінез-құлық үлгілерін құру; тауарлар мен қызметтер нарығында тұтынушының мінез-құлқын бағалау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Minor пәні 3
Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 28 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болжамды модельдерді құру
Пән маркетинг саласындағы теңдестірілген және негізделген басқару шешімдерін қабылдау әдістерін қажетті ақпараттық қамтамасыз етудің көмегімен зерттеуге мүмкіндік береді. Статистикалық деректерді математикалық өңдеу олардан ең құнды және сенімді ақпаратты алуға мүмкіндік береді. Болжамды құру сенімді статистикалық мәліметтер мен математикалық аппараттарға негізделген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік Медиа Маркетингі
Пән әлеуметтік желілерден клиенттерді тарту, әлеуметтік желілердегі жарнамалық науқандарды әзірлеу және ұйымдастыру, мақсатты жарнамаларды орнату және модерациялау, мақсатты трафикті ұлғайту және басқару бойынша білім алуға бағытталған. Сондай-ақ, пән брендтің жеке психологиялық және әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары арқылы жеке брендті орналастыру дағдыларын дамытуға, Тапсырыс берушінің мақсаттары мен талаптарына сәйкес әлеуметтік желілер мен басқа да қоғамдық алаңдарды қолдана отырып, жеке имиджді қалыптастыруға арналған./
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, этикалық, экологиялық, мемлекеттік және ғылыми нормаларды ескере отырып, талдау жүргізу және тұжырымдар жасау арқылы шығарылған пайымдауларды дәлелдеу
- Әділдік, әдептілік және даму мүмкіндіктерінің теңдігі қағидаттарына негізделген әлеуметтік жауапкершілікке, моральдық және физикалық өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жетілдіруге бейілділік таныту
- Кәсіби міндеттерді шешу және оқу-практикалық зерттеулер жүргізу үшін жүйелі сыни және креативті ойлауды қолдану.
- Тұлғааралық, мәдениетаралық өзара іс-қимыл және кәсіби міндеттерді шешу үшін мемлекеттік тілде және ұлтаралық қарым-қатынас тілінде, сондай-ақ шет (ағылшын) тілінде тиімді ауызша және жазбаша коммуникация құру.
- Құнды өнімдер мен қызметтерді құрудың инновациялық технологияларын қолдана және сынай отырып, жобалық-кәсіпкерлік қызметтің толық циклін құру.
- Бизнеске қатысты негізгі парадигмалар мен тұжырымдамаларды кең академиялық пән ретінде тізімдеу және түсіндіру, соның ішінде менеджмент, экономика және логистика
- Кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды таңдау және пайдалану
- Жүйелік және пәнаралық тәсілге, сондай-ақ әртүрлі кәсіби салаларда өзін-өзі дамытуға негізделген практикалық мәселелерді шешу үшін бизнес пен нарық қажеттіліктеріне қатысты негізгі тұжырымдамалар мен құралдарды білу және түсінуді қолдану
- Сыртқы және ішкі нарықтарда маркетингтік стратегия мен брендті жылжыту жоспарының тиімділігін әзірлеу, іске асыру және бағалау
- Тиісті теориялар мен әдістемелерді таңдау, өзекті және нақты ақпарат алу, деректерді талдау үшін негізгі зерттеу дағдыларын, ақпараттық технологияларды, сыни ойлау дағдыларын пайдалану
- Идеяны құру процесін қалай құру керектігі туралы практикалық білімге ие болу - проблемаларды іздеу, оны шешу үшін гипотезалар құру, құндылық ұсынысын әзірлеу, unfair advantage - бірегей артықшылықты анықтау және алынған нәтижелерге талдау жасау веб-қызметтерге негізделген жобаларды іске қосу нәтижелері.
- Пайдаланушылар санын көбейтуге бағытталған әлеуметтік желілерде компания брендін жылжытудың тиімді маркетингтік бағдарламаларын әзірлеу, әлеуметтік желілер беттеріне және басқа да қоғамдық орындарға келушілерді қалыптастыру үшін заманауи көрсеткіштерді пайдалану
- Бағдарламалау мәселелерін шешуге арналған алгоритмдерді жүзеге асыру, күрделі деректер құрылымдарын құру, деректерді өңдеу мен визуализацияның заманауи технологияларын қолдана отырып, әр түрлі деректерді одан әрі талдау және өңдеу, сондай-ақ үлкен массивтермен жұмыс істеу
- Маркетингтің негізгі теориялары мен принциптерін жіктеу және талдау, мысалы, маркетинг қоспасы, портфолио, Стратегиялық талдау және коммуникация, зерттеудің негізгі әдістері мен құралдарын қолдану және тұтынушының шешім қабылдау процесінде сыртқы және ішкі ынталандыруларға маркетингтік зерттеулер жүргізу