Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01513 STEM білім беру в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулер мен трансфер технологияларды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты трансферді іске асырудың тиімді тетіктерін әзірлеу және ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру үшін әдістер мен құралдарды таңдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән технологиялар трансферінің негіздерін, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру процесін зерделеуге, Ақпараттық технологиялар бойынша заманауи ғылыми зерттеулердің деректерін өңдеуге, түсіндіруге, қосымшаларды бағдарламалау процесінің ғылыми-кәсіби мәселелері бойынша шешімдер мен қорытындылар беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі педагогикалық өлшеулер

    Пәннің мақсаты білім берудің мынадай қасиеттерін бағалауда педагогикалық өлшемдерді қалыптастыру болып табылады: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу, қазіргі білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшемдерді өзектендіру факторлары, білім беру сапасын басқарудағы өлшемдерді тұжырымдамалық-әдіснамалық негіздеу мәселелері, оқу жетістіктерінің сапасын өлшеудің әдіснамалық тәсілдері және олардың нәтижелерін қолдану, білім берудегі сандық және сапалық тәсілдердің ықтимал үйлесімі. педагогикалық өлшемдер.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйе мен желінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету

    Пәнді оқытудың мақсаты-Ақпаратты қорғау мәселелерін, қорғаныс жүйелерін құру тұжырымдамаларын және қорғалған жүйелердің қауіпсіздік деңгейлерін бағалаудың әртүрлі тәсілдерін өзектендіру. Мазмұны: қорғау әдістері мен құралдарының жіктелуі, ақпаратты қорғау объектілерінің ерекшеліктері, ақпараттық процестерді іске асыру кезінде ақпаратты қорғау құралдары; оларды жобалау және пайдалану кезінде ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру мен ғылыми зерттеулердегі жасанды интеллект

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім берудің зияткерлік орталары мен ресурстарын әзірлеуге және енгізуге байланысты білім беруді дамытудың заманауи тенденцияларын зерттеу. Пәннің мазмұны білім беру процесінде цифрлық контентті, жасанды интеллекттің цифрлық құралдары мен сервистерін пайдалануды, білім беру процесінің тиісті кезеңдерінде цифрлық және интернет-ресурстарды, қызметтерді пайдаланудың педагогикалық орындылығын талдау мен бағалауды құрайды

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруде нейрондық желілерді қолдану

    Пәнді оқытудың мақсаты заманауи Интеллектуалды ақпараттық технологияларды, нейрондық желілер технологияларын енгізу процесін, тұлғаға бағытталған оқытуды жүзеге асыратын компьютерлік дидактикалық құралдарды пайдалану процесін зерттеу болып табылады. Нейрондық желілер үлгіні тану және санаттау мәселелерін шешуге, контингентті топтастыруға; оқу материалын әртүрлі параметрлер бойынша саралауды жүзеге асыруға; оқытудың жеке траекторияларын құруға; оқыту траекториясын өзгерту динамикасы мен мүмкіндіктерін ескеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • STEM - оқыту нәтижелерін диагностикалау

    Пәннің мақсаты - ақыл-ой қызметінің Блум таксономиясына сәйкес бақылау, рефлексия формаларын, диагностика әдістерін, STEM оқытудағы формативті және жиынтық бағалауды, тестілеу әдістерін, тест нәтижелерін статистикалық өңдеу алгоритмдерін оқу; құрастырылған тапсырмалардың дескрипторларына сәйкес бағалау критерийлерін құрастыру, STEM-оқытуда білім беру үдерісін бақылау және мониторинг нәтижелерін талдауда статистикалық әдістерді қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, студенттердің сыни және әдістемелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі SMART технология

    Пәннің мақсаты-білім беру процесінде SMART-ты практикалық қолдануға дайындық. Мазмұны SMART дамыту мен пайдалануды нормативтік-құқықтық реттеуді, жаһандық ақпараттық ресурстармен байланысты SMART жүйесін енгізудің кезеңдері мен ерекшеліктерін, инновациялық және ақпараттық технологиялар спектріне бағдарлануды, білім беру процесін және оны ұйымдастыруды қамтамасыз ету үшін компьютерлік технологиялар арсеналын пайдалануды зерделеуден тұрады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Виртуалды және аралас оқыту

    Пәнді оқытудың мақсаты-виртуалды және аралас оқыту технологияларының саласы зерттеліп, оларды қолдану негізінде оқыту әдістері өзгертіледі. Пән академиялық білім алу және когнитивті, эмоционалды және әлеуметтік дағдыларды дамыту, оны қолдану негізінде мұғалімнің іс-әрекетін өзгерту үшін виртуалды және аралас оқытуды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық басқару және сандық маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты - цифрлық маркетинг туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды құрайды: цифрлық маркетингтің теориялық және әдіснамалық негіздері; онлайн білім беру қызметтерін ілгерілету, клиенттердің мінез-құлқының уәждемесін түсіну; критерийлер негізінде сайттың тиімділігі: контент, дизайн, навигация, интерактивтілік, сайттың Интернетте көрінуі; бәсекелестік нарық жағдайында білім беру мекемелерінің коммуникациялық стратегиясын құру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беруді цифрлық трансформациялау мәселелері

    Пәнді оқытудың мақсаты-мектеп пен университеттегі цифрлық трансформацияның бағыттарын, цифрлық білім беру ортасының сипаттамаларын зерттеу. Мазмұны "цифрлық оқыту" моделінің, білім беруді басқару жүйесіне цифрлық технологияларды енгізу процесінің анықтамаларын құрады, олар білім беру мекемелері процесінің бизнесті жүргізудің ескірген тәсілдерін баламалармен, тәуекелдермен, құралдармен, цифрлық экономика жағдайында оқу жұмысының ұйымдастырушылық нысандарын жаңарту әдістерімен алмастырады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама

    Пәннің мақсаты зерттеу мәселелерін шешуде компьютерлік модельдеу әдістері, қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу процесі туралы білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәннің мазмұны Интернеттегі іздеу жүйелері туралы, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу құралдары туралы, цифрлық білім беру ресурстары туралы, плагиаттың бар-жоғын бастапқы мәтіндерді тексеру бағдарламалары туралы жүйеленген мәліметтерді құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Көптілділік информатиканы оқыту

    Пәннің мақсаты коммуникативті бағыттағы тапсырмаларды орындау арқылы арнайы ғылыми терминологияны зерттеу . Пәнді оқу үш тілде мамандық бойынша лексикалық және терминологиялық минимум туралы білімді, ғылыми және анықтамалық әдебиеттерден, мерзімді басылымдардан информатика мәтіндерін түсінуге мүмкіндік беретін грамматикалық ережелер мен мәтін модельдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді; сөйлеуді уақытша формада құруға, жазбаша коммуникацияны жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу үрдісінің ақпараттық және білім беру ортасы

    Пәнді оқытудың мақсаты-нақты оқу материалын игеру процесінде білім алушының жеке ерекшеліктерін ескеретін ақпараттық-білім беру ортасының тұжырымдамасын талдау. Орта білім беру үдерісін жобалау барысында білім беру нәтижелеріне қол жеткізуге бағытталған оқу қызметі жүзеге асырылатын оқу жағдайлары мен оқу міндеттерін жоспарлауды қамтамасыз ететін оқу қызметінің түрлерін, бағдарламалық-техникалық қамтамасыз етуді негіздеу жолымен қалыптастырылады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Онлайн білім берудегі машиналық оқыту

    Пәннің мақсаты білім алушыларды Машиналық оқыту тұжырымдамаларымен, машиналық оқытудың базалық алгоритмдерімен және оларды қолдану ерекшеліктерімен таныстыру болып табылады. Пән Python-да әзірленген Машиналық оқыту жобаларын тұжырымдамалар мен алгоритмдердің презентациясы түрінде түсіндіретін, оларды нақты мәселелерде қолдану тәсілдерін көрсететін Машиналық оқыту теориясы мен интуициясы бойынша нұсқаулық жасау практикумынан тұрады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың ғылыми этосқа кіруіне, өздерінің зерттеу, білім беру, кәсіби қызметін әлемдік ғылым мен философия дамуының магистральдық желісімен байланыстыруға жәрдемдесу болып табылады. Білім алушылар қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлін түсінеді, ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымымен, әлемнің ғылыми картинасын құрудың философиялық негіздерімен, цифрландыру дәуіріндегі зерттеу процесінің ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогтардың IT құзыреттері және цифрлық педагогика

    Пәннің мақсаты-цифрлық педагогика, цифрлық құралдар, мұғалімнің цифрлық құзыреттілігін дамыту процесі және оларды жүзеге асыру құралдары мәселелерін зерттеу. Педагогтің кәсіби қызметіндегі IT-құзыреттілігінің даму деңгейлері желілік форматта жүзеге асырылады: электроны материалдарды әзірлеу, цифрлық білім беру ортасын қалыптастырудағы тәуекелдерді анықтау, интернеттегі деструктивті әсерге қарсы тұру тәсілдерін, бірлескен оқыту ортасын, геймификацияны, коллегиалды ортаны қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру сапасына мониторинг жасаудағы Web-технологиялар

    Пәнді оқытудың мақсаты-web-редакторларды талдау процесі, білім беру сапасын бақылаудың web-технологиясының құрылымы, оның динамикалық элементтері. Педагог кадрлардың нәтижелерін web-мониторингілеу және сараптамалық бағалау және педагогикалық қызметтің сапасын бағалау процесі бағалау әдіснамасы негізінде құралдар жиынтығымен жүргізіледі, оқу процесін автоматтандыру үшін құралдар пайдаланылады; олардың құзыреттілігі мен бағалаудың объективтілігіне тапсырмалардың орындалуын тексеру процесі зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін мәселенің құрылымдық-мазмұнды теориялық моделін жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі Data Mining

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім беру мекемелері шығаратын ақпаратқа деректерді өндіру әдістерін талдау. Материалдардың мазмұны деректерді жинау және талдау деңгейінде проблемаларды анықтау кезінде білім алушылардың құзыреттілігін арттыруға бағытталған; және зияткерлік талдаудың білім беру деректерінің ерекшеліктерін қарастырады; білім беру процесінің барлық қатысушыларына оларды пайдалану беретін бағдарламалық қосымшалар мен артықшылықтарды талдайды

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық білім ортасындағы педагогикалық жобалау

    Пәнді оқытудың мақсаты академиялық бағдарламаларды, курстар мен тренингтік сессияларды жобалау мен құрудың инновациялық әдістері мен әдістерін қарастыру болып табылады. Пәннің мазмұны тақырыптардан тұрады: дизайн және оның технологиялары, педагогикалық дизайнның мәні, рөлі, орны, міндеттері, педагогикалық дизайнның ұйымдастырушылық схемалары мен сценарийлері, Педагогикалық дизайн схемаларын ұсынудың мәтіндік және визуалды тілдерін қолдану; дизайн және метадизайн жағдайлары.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді цифрландыру және оқыту мәселелері

    Пәнді оқытудың мақсаты ғылыми-практикалық ойлауды қалыптастыру және дамыту; оқу процесін цифрландырудың практикалық мәселелерін шешу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны цифрлық технологиялар жағдайында педагогикалық қызмет құралдарын қолдану процесін құрайды; білім беруді цифрландырудың проблемалары мен қиындықтарын зерттеу: білім беру, әлеуметтік қатынастарды адамгершіліктен шығару, зияткерлік мәдениет дағдарысын тереңдету, жайлылық құндылықтары негізінде прагматизмнің өсуі

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқытуда инновациялық құралдарды қолданудың әдістемелік негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты оқытудың инновациялық тәсілдерінің типологиясын қарастыру, педагогикалық зертханаларды құру үшін оқыту құралдарын жобалау мен пайдаланудың әдістемелік жүйесінің тұжырымдамалық ережелерін жинақтау болып табылады. Мазмұны тақырыптарды қамтиды: білім беру процесінде технологиялық тәсілдің репродуктивті және проблемалық бағытына сәйкес келетін трансформациялар, кәсіптік білім беру жүйесінде оқытудың инновациялық құралдарын жобалау және пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Білім беру тәжірибесін жақсарту үшін әріптестермен кәсіби қауіпсіз желілік өзара іс - қимылды жүзеге асыру
  • Білім беру қызметінде зияткерлік талдау әдістерін қолдану
  • Жаратылыстану-ғылыми пәндерді оқытуға интеграцияланған тәсілді қолдану
  • Әлеуметтік, мәдени және жеке ерекшеліктерді төзімділікпен қабылдай отырып, білім беру ұйымының саясаты шеңберінде ұжымдық және кәсіби ынтымақтастық әдістерін қолдану
  • Ақпараттық білім беру ортасы үшін цифрлық дидактикалық материалдар жасау
  • Зерттелетін құбылыстарды визуализациялау үшін пәндік-кеңістіктік ортаны құру
  • STEM - оқытуға қатысушылардың зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізу
  • Білім алушылардың зерттеу қызметін дамыту және қолдау стратегияларын қолдану
  • STEM оқыту мәселесі бойынша ғылыми нәтижелілік пен жарияланым белсенділігін арттыру
  • Көптілді кадрларды даярлауды ескере отырып, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары шеңберінде лингвистикалық және тілдік емес пәндердің мазмұнын біріктіру
Top