7M04151 Креативті экономика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Креативті экономика» білім беру бағдарламасының мақсаты – заманауи экономикалық ортада табысты жұмыс істеуді қамтамасыз ететін жаңашылдыққа, креативті жобалар мен бизнес-модельдерді құрастыруға және дамытуға қабілетті жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Креативті индустрияның экономикасы
Пәннің мақсаты – креативті сектордың экономикалық негіздерін, динамикасы мен сипаттамаларын зерттеу және магистранттардың креативті салалардағы тұрақты стратегияларды әзірлеу үшін экономикалық принциптерді түсінуі мен аналитикалық дағдыларын дамыту. Курс нарықты талдау, инвестицияларды бағалау, бизнес-стратегияларды әзірлеу және ресурстарды басқару дағдыларын дамытады, табысты операциялар үшін экономикалық принциптердің маңыздылығын түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Креативті салалардағы бизнес-аналитика
Мақсаты: магистранттардың креативті бизнес саласында стратегиялық шешімдер қабылдау үшін деректерді жинау, талдау және интерпретациялау дағдыларын дамыту. Пән деректерді талдау әдістерін меңгеруге және оларды креативті салаларда қолдануға бағытталған. Курс деректерді талдау бағдарламалық құралын, статистикалық әдістерді және ақпаратты визуализациялау әдістерін қолдану құзыреттерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Креативті салалардағы цифрлық маркетинг
Мақсаты: заманауи нарық талаптары мен олардың сипаттамаларын ескере отырып, креативті индустриялар саласындағы өнімдер мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін нақты цифрлық маркетингтік стратегиялар мен құралдарды қолдану қабілетін дамыту. Пән креативті салаларға арнайы бейімделген заманауи цифрлық маркетинг стратегиялары мен құралдарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Креативті салалардағы инвестицияны жобалау
Пән мақсаты: Мақсаты: креативті саладағы инновациялық жобаларды негіздеу кезінде инвестицияларды экономикалық бағалау әдістерін қолдану дағдыларын дамыту. Пән магистранттарға инвестициялық жобаларды бағалау және талдау, тәуекел және белгісіздік жағдайында шешім қабылдау үшін қолданылатын әдістер мен құралдарды үйретуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Уақыттық қатарлардың қолданбалы эконометрикасы
Пәннің мақсаты – эконометриялық модельдеу есептерін шешуде эконометриялық модельдерді, қолданбалы бағдарламалық кешендерді қолдану дағдысын қалыптастыру. Пән экономикадағы уақыттық қатарларды талдау әдістерін және оларды экономикалық құбылыстарды болжау мен бағалау үшін қолдануды үйренуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты: менеджменттің теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Менеджмент пәні басқарудың теориясы мен практикасының сұрақтары; менеджментттің тарихы, менеджмент мектептері мен заманауи тұжырымдамалары; ұйымды басқару функциялары мен әдістері; ұйымдастырушылық құрылым типтері; ұйымның ішкі және сыртқы ортасы; шешім қабылдау модельдері мен әдістері; жоспарлау әдістері; мотивация және бақылау, басқару стильдері мен көшбасшылық теорияларын оқытуға бағдарланған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Креативті индустриядағы желілік кәсіпкерлік
Мақсаты: креативті салалар саласында инновациялық бизнес жобаларды әзірлеу және басқару қабілетін дамыту. Курс нарықты талдау, бизнес-модель әзірлеу, өнімді жылжыту үшін цифрлық технологияларды пайдалану және команданы басқару бойынша құзыреттерді дамытады. Пән желілік ресурстарды тиімді пайдалану арқылы шығармашылық секторлардағы бизнесті дамыту стратегияларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Белгісіздік факторын ескере отырып жобалардың тиімділігін бағалау және әдістемелік қамтамасыз етудің терең білімін көрсете отырып, ұйымдардың дамуы мен жұмыс істеуінің стратегияларын әзірлей білу және креативті индустриядағы ұйымның қаржылық-шаруашылық қызметі бойынша нақты фактілерден бастап тұтас үлгілер мен тәсілдерге мысалдар келтіру арқылы зерттеулер жүргізу
- Өңдеу, талдау және ақпаратты, статистикалық деректерді және сауалнамаларды өңдеу, талдау және жүйелеу алгоритмдерін қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету пакеттерін пайдалана отырып, креативті индустрияның әртүрлі салаларында инновациялық жобаларды жүргізу және нарық жағдайында енгізу үшін пайдалану
- Креативті экономика саласындағы теориялық және эконометриялық үлгілерді әзірлеу, олардың әртүрлі аспектілері мен инновациялық тәжірибелерін талдау және сыни тұрғыдан бағалау, осы үлгілерді зерттеу мәселелерін шешу үшін қолдану. Оңтайландыруды қамтамасыз ету және ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру бойынша шараларды әзірлеу мақсатында алынған нәтижелерді бағалау және түсіндіру.
- Идеяларды генерациялау және мәселелерді шешудің инновациялық тәсілдерін дамыту, жаңа мүмкіндіктер мен шешімдерді табу үшін шығармашылық әдістерді қолдану, креативті салалардағы жаңа үрдістерді, проблемалар мен мүмкіндіктерді анықтау. Ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді қабылдау, тиімділікті арттыру және ұйымның ысыраптары мен өнімсіз шығындарын жою бойынша ұтымды ұсыныстарды талдау және енгізу.
- Креативті салалардағы жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару мақсатында экономикалық саясат қызметін бағалау және микро және макро деңгейде стратегиялық шешімдер қабылдау үшін болжамдық үлгілерді пайдалана отырып, аналитикалық материалдар мен бизнес жобаларды құрастыру.
- Деректерді талдау және әлеуметтік-экономикалық факторлардың экономикадағы, сондай-ақ ұйымдағы креативті процестер мен құбылыстарға әсерін бағалау үшін бизнес-аналитика және қолданбалы эконометрика әдістерін қолдана отырып, креативті индустрияның негізгі аспектілерін көрсететін теориялық модельдерді әзірлеу.
- Ресми және статистикалық мәліметтерді жариялау көздерінен алынған нәтижелерді бағалаңыз және оларды креативті экономика тәжірибесі үшін маңыздылығы тұрғысынан түсіндіру. Оңтайландыру бойынша ұсыныстарды ұсына отырып, тәуекелдерді және ұйымның тиімділігін талдау негізінде басқару шешімдерінің нұсқаларын әзірлеу және олардың таңдауын негіздеу.
- Көп ұлтты және көп мәдениетті орталарда жұмыс істеу дайындығын көрсете отырып, әр түрлі салалардағы әріптестермен және кәсіпқойлармен тиімді ынтымақтастықта болу. Шешімдер мен нәтижелер үшін жауапкершілікті өз мойнына алу, әртүрлі нарықтардағы экономикалық агенттердің мінез-құлқының стратегияларын әзірлеу, сондай-ақ ұйымдардың экономикалық қызметтері мен бөлімдерін басқару, олардың табысты жұмыс істеуі мен мақсаттарына жетуін қамтамасыз ету.