Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11401 Әлеуметтік жұмыс в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-зерттеу және ғылыми-практикалық жұмысты ұйымдастыруда әлеуметтік қызметкерлердің құзыреттілігін дамыту
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M146 Әлеуметтік жұмыс
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M114 Әлеуметтік жұмыс

Пәндер

  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік салада ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Әлеуметтік саладағы ғылыми зерттеулердің теориялық негіздері қарастырылады. Бұл курстың магистранттарды дайындаудағы рөлі мен маңызы курс ғылыми зерттеу әдістемесін, оны әлеуметтік жұмыстың теориясы мен тәжірибесінде ұйымдастыру мүмкіндігін қарастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан Республикасының әлеуметтік саясаты халықтың әлеуметтік қорғау жүйесін жүзеге асыру тетігі

    Пәнді игерудің мақсаты – студенттерде әлеуметтік қорғау жүйесін іске асыру тетігі ретінде, қағидаттарымен және ресурстық қамтамасыз ету ретінде мемлекеттік әлеуметтік саясаттың мақсаттары, міндеттері, негізгі бағыттары туралы жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы

    Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыс бойынша пәндерді оқыту әдістемесінің қазіргі заманғы технологиялар

    Магистранттарға әлеуметтік жұмыс методологиясы және әлеуметтік жұмыс бойынша пәндерді оқыту барысында қолданылатын оқыту әдістері туралы тұтас түсінік береді. әлеуметтік жұмыс саласында кәсіби білім беруді оқыту әдістемесінің теориялық аспектілерін және қазіргі жағдайда ЖОО-да әлеуметтік білім берудің оқу пәндерінің білім беру үрдістерін ұйымдастыру ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік пәндерді оқыту әдістемесі

    Жоғары білім берудің өзекті мәселелері ашылады; ЖОО оқытушысының жұмысы туралы, оқу үдерісін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдері, нысандары мен құралдары туралы түсініктерді қалыптастыру; магистранттарды практикаға дайындау. Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру және басқару әдістері, тәсілдері, технологиялары, дәріс, практикалық сабақтар өткізу әдістемесі оқытылады. Әлеуметтік пәндерді оқытуда және рефлексия өткізуде алынған білімді қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік жұмыс бойынша білім беру бағдарламаларының шетелдік тәжірибесі

    Әлеуметтік жұмыстың қалыптасқан жүйелері бойынша, атап айтқанда, халықты әлеуметтік қорғау проблемаларын шешудегі білім беру бағдарламаларының рөлі бойынша шетелде әлеуметтік жұмыс тәжірибесін зерделеу. Әртүрлі елдердің білім беру бағдарламаларының артықшылықтары мен кемшіліктері, даму жағдайы мен перспективалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыс бойынша кәсіптік білім берудің өзекті мәселелері

    Әлеуметтік қызметкерлердің кәсіпқойлығының қалыптасуы, әлеуметтік қызметтердің кадрлық әлеуетінің тұтас мәнін кеңейту және оны күшейту жолдары, Әлеуметтік жұмыс бойынша әртүрлі санаттағы мамандарды, әлеуметтік педагогтар мен практикалық психологтарды, әлеуметтік-медициналық қызметкерлерді, оңалтушылар мен еңбек терапевттерді, әлеуметтік заңгерлер мен басқа да мамандарды даярлау және қайта даярлау, яғни әлеуметтік жұмыс саласында мамандар даярлау мәселелерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстанда әлеуметтік қорғауды жүзеге асырудың әлеуметтік-құқықтық негіздері

    Қазақстанның әлеуметтік дамуы әлеуметтік салада жүргізіліп жатқан түрлі реформалардың кейбір оң үрдістерімен қатар ұлттық заңнаманың оң және уақтылы дамуын талдау. Құқықтық нормаларды қолдану мәселесі бойынша мемлекеттің әлеуметтік саясаты. Құқықтық заңнама нормаларын жетілдіру (ең төменгі жалақы, зейнетақы, науқастанған, мүгедектік, асыраушысынан айырылған жағдайда әлеуметтік қамсыздандыру және т. б.)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдеу

    Пәннің мақсаты-start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; start up жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Статистикалық деректерді талдау жүйесі (SPSS)

    "Деректерді статистикалық талдау жүйесі" пәнін игерудің мақсаты магистратура студенттерінде деректерді статистикалық талдау және деректерді статистикалық талдау үшін ақпараттық жүйелерді қолдану саласында теориялық білімдер мен әдіснамалық негіздерді, сондай-ақ осындай жүйелерді практикалық қолдану үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психоәлеуметтік жұмыстың мазмұны мен әдістемесі

    Психоәлеуметтікжұмыс ,СПИД-ке қарсы күрес және алдын алу орталығының негізгі қызметімен танысты: АҚТҚ-жұқтырған адамдармен психоәлеуметтік жеке құрылымы бар; СПИД-ке қарсы күрес және алдын алу орталығының науқастарымен әлеуметтік жұмыскердің консультативтік жұмысының негізгі бағыттары; АҚТҚ-жұқтырған адамдарға арналған әлеуметтік көмек нысандары және т.б. КГКП «СПИД-ке қарсы күрес

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік зерттеудегі әдіснамалық және теориялық мәселелер

    Әлеуметтік жұмыстың теориясы мен әдіснамасы туралы тұтас түсінік. Әлеуметтік білімнің құрылымы мен функциялары туралы ілімді талдау; әдіснамалық мәні бар бастапқы, іргелі, философиялық, жалпы ғылыми ережелерді зерделеу; әлеуметтік зерттеу әдістерін зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік қызметтегі менеджмент және әкімшілік ету

    Менеджмент негіздерімен танысу, Әртүрлі мектептердің рөлі, әлеуметтік басқару теориялары, әлеуметтік қызметтердің ұйымдық құрылымы, түрлі деңгейдегі әлеуметтік жұмысты басқару функциялары, әкімшілік әдістері, персоналды басқару саласындағы білімді қалыптастыру. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің әртүрлі ұйымдарында ұйымдастырушылық-басқару және әкімшілік жұмыс жүргізуге мүмкіндік беретін әлеуметтік басқару теориясын, әдіснамасын және тетігін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу

    Қалыптастыру кәсіби құзыреттілігін кеңейту және коммуникативтік аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттер; лингвистикалық және прагматикалық дағдыларды қалыптастыру ойлау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Білім берудің әртүрлі деңгейлерінде білім алушылардың жетістіктерін бағалау технологиялары

    Білім беру сапасын, оның әлемдік стандартқа сәйкестігін анықтауға, қазіргі заманғы міндеттерге сәйкес келмеген жағдайда оқытудың стратегиясы мен тактикасы бойынша түбегейлі шешімдер қабылдауға, Білім беру мазмұнын, сондай-ақ күтілетін білім беру нәтижелерін бағалау нысандарын жетілдіруге мүмкіндік беретін білім беру мәселелерін диагностикалау мен жетістіктерді өлшеудің негізгі құралдары оқытылады. Бағалау-алынған нәтижелер мен жоспарланған мақсаттардың арақатынасы процесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тұлғаны әлеуметтендірудің психологиялық негіздері

    Әлеуметтену нәтижесінде әлеуметтік қатынастарға толыққанды және қабілетті қатысу үшін адамның әлеуметтік қасиеттерін, дағдыларын, қабілеттері мен білімдерін қалыптастыру негіздерін зерттеу. Әлеуметтік нормаларды игеру, қоғамның бір бөлігі болу қажеттілігі мен хабардарлығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері

    Әлеуметтік көмек бағытталған субъектілердің жеке басын және оқуын психологиялық-педагогикалық диагностикаға дайындау. Әлеуметтік жұмыста педагогикалық компонент оқытылады. Әлеуметтік қызметтерді ұйымдастыруға және жұмыс істеуіне байланысты өздерінің кәсіби міндеттерін нәтижелі орындауы түсіндіріледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстағы супервизорлық

    Әлеуметтік жұмыста супервизорлық институтты қолданудың мәні, өз қамқорлығындағы супервизорларға пәрменді позицияны қолдаудың технологиялық тәсілдері мен әдістері. Супервизияның фокустық-рөлдік матрицасы ашылады және сипатталады, мамандарды супервизия негіздеріне оқытуды ұйымдастыру алгоритмі ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік жұмыста кеңес беру

    Өмірлік қиын жағдайға тап болған клиентке көмек көрсету, оның ішінде ақпараттандыру; жағдайды жақсартуға ықпал ететін дағдыларды үйрету; проблемаларды талдауға, қақтығыс аймақтарын нақтылауға және проблемалық жағдайды шешудің жолдарын іздеуге көмектесу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген..
  • Іскерлік, кәсіби, ғылыми әлем саласында органикалық қоғам құру кезінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.
  • Жұмысты ұйымдастыру және стандартты кәсіби міндеттерді шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгерген.
  • Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және ғылыми коммуникациялардың негізгі дағдыларын меңгерген (В1, B2, С1 деңгейі).
  • Кәсіби қызметтің мақсатын анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу бойынша ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлімшелер деңгейінде шешімдер және жауапкершілік қабылдайды.
  • Ғылыми және инновациялық қызметті іске асыру кезінде әзірленетін шешімдерді экономикалық бағалауды жүргізеді.
  • Әлеуметтік жұмыста тәжірибелік зерттеулерді жүзеге асырады.
  • Әлеуметтік салада инновациялар әзірлейді.
  • Білім беру мекемелерінде әлеуметтік жұмыс бойынша ғылыми-педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
  • Жеке зерттеулер негізінде әлеуметтік мәселелерді шешу бойынша стартап-жобаларды әзірлейді.
Top