Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M05203 Қалдықтарды басқару в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ҚТҚ полигондарын қорғаудың заманауи технологиялары

    Экологиялық тәуекелді азайту және ҚТҚ полигондарының жұмыс істеуі нәтижесінде туындайтын қайтымсыз салдардың алдын алу жөніндегі негізгі іс-шараларды зерделеу. Ластаушы заттардың қоршаған орта компоненттеріне енуіне жол бермейтін полигондарды орналастыру және технологиялық безендіруді жасау үшін орынды таңдау қағидаттары; полигондық фильтраттың топыраққа сіңуіне жол бермейтін берік сүзгіге қарсы экран қалыптастыру жөніндегі қорғау іс-шараларының кешені.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалдықтармен жұмыс істеу жүйесінде қоршаған ортаны қорғауды ұйымдастыру

    Қалдықтармен жұмыс істеу жүйесіндегі экологиялық тәуекелдерді азайту үшін табиғатты қорғау іс-шаралары мен ұсынымдар кешенін әзірлеу. Табиғатты пайдалану органдарының қызметін модельдеуді математикалық, ақпараттық және технологиялық қамтамасыз ету, қоршаған ортаның химиялық ластануынан адам денсаулығына қауіп-қатерді санитарлық-гигиеналық бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалдықтармен жұмыс істеудің инновациялық технологиялары

    Қалдықтармен жұмыс істеудің озық қазақстандық және шетелдік тәсілдері қарастырылуда. Қалдықтарды механикалық-биологиялық өңдеу және негіздері компосттау. Техногенді қайта өңдеудің физика-химиялық әдістері қалдықтар. Теріс әсерді азайту жөніндегі іс-шаралар жүйесін қалыптастыруға арналған инновациялық технологиялық шешімдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндіріс және тұтыну қалдықтарымен жұмыс істеу

    Әртүрлі тауарлар мен қызметтерді өндіру және тұтыну процесінде пайда болатын қалдықтарды басқару және өңдеу әдістері, қалдықтарды бөлу, сұрыптау және кәдеге жарату принциптері мен технологиялары, сондай-ақ қоршаған ортаға теріс әсерді азайту мақсатында оларды қайта өңдеу әдістері мен тәсілдері. Осы пән бойынша магистранттар қалдықтармен жұмыс істеудің заңнамалық нормалары мен талаптарын, қалдықтардың негізгі түрлерін, олардың жіктелуін және пайда болу көздерін зерттейді. Қайта пайдалану үшін қайта өңдеу әдістерін қоса алғанда, қалдықтарды жинау, тасымалдау және кәдеге жарату әдістері де қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Табиғатты ұтымды пайдалану, қалдықтарды кәдеге жарату және қайта өңдеу

    Жоспарланған және жобаланған экономикалық қызметтің әртүрлі жобалары үшін қоршаған ортаға әсерді бағалау әдістерін қолдану, қоршаған ортаға әсерді кешенді геоэкологиялық бағалауды жүргізу; Өнеркәсіп қалдықтарын сақтау әдістерін зерттеу; улы өнеркәсіптік қалдықтарды термиялық залалсыздандыру және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндіріс және тұтыну қалдықтарын басқару саласындағы ҚР мемлекеттік саясаты

    Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы жобалық менеджмент. Жобалық басқарудың принциптері мен механизмдері. Экономиканы дамытуды бағдарламалық-нысаналы басқарудан жобалық тәсілдің артықшылықтары. Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы жобалық менеджментке көшудің алғышарттары. Экологиялық бағыттағы жобалардың ерекшеліктері. Олардың жіктелуі. Экологиялық бағыттағы жобаларды іске асырудың шетелдік тәжірибесі. Экологиялық-экономикалық бағыттағы жобаларды негіздеу, іріктеу және іске асыру қағидаттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалдықтармен жұмыс істеу кезіндегі экологиялық жағдайлар мен тәуекелдерді талдау және болжау әдістемесі

    Экологиялық тәуекелдер, әдістер, қағидаттар, тәуекелдерге жарамдылық критерийлері саласындағы негізгі тенденциялар туралы білімді қалыптастыру; қоршаған ортаның ластануынан туындайтын қауіптерді бағалау тәсілдері; мониторинг деректері бойынша кәсіпорын табиғи ресурстарға құратын тәуекел деңгейін есептей білу; қалдықтардың әртүрлі түрлерімен аумақтардың ластану қаупін нормалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы экономикалық реттеу

    Қоршаған ортаны қорғауды экономикалық ынталандыру. Өндіріс және тұтыну қалдықтарымен қоршаған ортаның ластануынан болатын экономикалық зиянды бағалау. Қалдықтарды орналастыру үшін ақы төлеу, қоршаған ортаны ластағаны үшін төлемнің базалық, нормативтік және сараланған мөлшерлемелерін айқындау дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эко білім беру мен тәрбиелеудің заманауи технологиялары

    Қазіргі экологиялық үрдістерді зерттеу білім беру мен тәрбиелеудің әдістемелік негіздері, мәні, принциптері мен мәселелері; экологиялық білім беру мен тәрбиелеудің тарихи, әлеуметтік, мәдени, құқықтық, психологиялық және технологиялық аспектілері; экологиялық білім берудің қазіргі заманғы тәсілдері ЖОО-да экологияны оқыту кезінде экологиялық танымды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО экологияны оқыту технологиясы

    Білім беру мен тәрбиелеудегі экологияның рөлі, экологиялық білім беру жүйесін құру принциптері, оқу процесін ұйымдастырудағы экологиялық психологиялық-педагогикалық білімнің әдістері мен әдістері; жаратылыстану пәндерін оқытудың теориялық негіздері, сабақ технологиясы, оқыту әдістері мен құралдары туралы идеялардың заңдылықтары мен жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қауіпті қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы экологиялық бақылау

    Өндірістік экологиялық ұйымдастыру туралы білімді қалыптастыру шаруашылық және өзге де қызметтің қоршаған ортаға, өндірістік табиғат қорғау құрылымдарының, мемлекеттік және өңірлік деңгейдегі экологиялық қадағалау органдарының жұмысына теріс әсерін болдырмауға бағытталған бақылау. Атмосфералық ауаға ластаушы заттардың шығарылуын бақылауды жүзеге асыруға, есептік және статистикалық құжаттаманы қалыптастыруға бағытталған мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндіріс және тұтыну қалдықтарымен жұмыс істеу жөніндегі қызметті ұйымдастыру және басқару

    Қалдықтармен жұмыс істеу жөніндегі қызметті реттеу саласындағы Қазақстанның халықаралық міндеттемелері. Халықты қауіпті қалдықтардың жай-күйі және олармен жұмыс істеу туралы ақпараттық қамтамасыз ету. Қоршаған ортаның ластануын реттеу әдістері: ластану төлемдері жүйесі. Қоршаған ортаны қорғауды экономикалық ынталандыру. Кәсіпорында өндірістік бақылау бағдарламасын әзірлеу. Ұйым экологиялық басқару объектісі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалдықтармен жұмыс істеу жөніндегі қызметке Аудит және лицензиялық талаптар

    Қалдықтарды орналастыру объектілерінің аумақтарындағы қоршаған табиғи ортаның жай-күйіне Мониторинг жүргізу. Қалдықтардың қоршаған ортаға әсерін бақылау әдістері мен құралдары. Қалдықтармен жұмыс істеу бойынша лицензиялық талаптар мен шарттар. Қауіпті қалдықтармен жұмыс істеу жөніндегі қызметтің негіздемесін ұстау және ресімдеу. Лицензиялау рәсімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы заңнама және құқықтық реттеу

    Қалдықтармен жұмыс істеуді басқаруды қамтамасыз ететін заңнамалық және нормативтік базамен танысу, қоршаған ортаға және су экожүйелеріне әсерді бағалау саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттаманың ережелерін талдау және сауатты қолдану дағдыларын қалыптастыру. Еуропалық Одақ елдеріндегі қалдықтарды басқару саласындағы құқықтық реттеу. Қазақстандағы қалдықтарды басқару саласындағы қызметті құқықтық реттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Айналмалы Экономика

    Айналмалы экономиканы зерттеу: түсінігі, ерекшеліктері, құрылымы және деңгейлері. ҚР дөңгелек экономикасының нормативтік-құқықтық базасы. Айналмалы экономиканың Микро және макро деңгейі. Дөңгелек экономиканың бизнес-модельдерінің сипаттамасы. Айналмалы экономиканың бизнес үшін маңызы. Дөңгелек экономиканың даму деңгейін бағалаудың макроэкономикалық индикаторлары мен индекстері. Қазақстандағы тұйық цикл экономикасына көшудің проблемалары мен перспективалары. Айналмалы экономиканың басым секторлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қауіпті қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету

    Ерекше қауіпті қалдықтардың көздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру және ғылыми мақсаттарда практикалық пайдалану үшін адам мен табиғатты аса қауіпті қалдықтардан қорғаудың жолдары мен тәсілдері туралы түсінік. Әлемдік тәжірибеде ғылыми негізделген және қабылданған әдістер негізінде қауіпті қалдықтарды қайта өңдеуге және залалсыздандыруға байланысты технологияларды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологиялық ыдырайтын полимерлерді құру технологиялары

    Биологиялық ыдырайтын Полимерлі материалдар туралы түсінік, олардың жіктелуі. Биологиялық ыдырайтын полимерлердің артықшылықтары мен кемшіліктері. Биополимерлердің ыдырау механизмдері. Биологиялық ыдырайтын полимерлерді сынау стандарттары. Полимерлі материалдардың биологиялық ыдырауын бағалау әдістері. Биологиялық ыдырайтын полимерлерді құру технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалдықтардың әртүрлі түрлерін кәдеге жарату және қайта өңдеу технологиялары

    Ресурстарды үнемдеудегі циклоцентрлік тәсіл. Өндіріс және тұтыну қалдықтарын қайталама ресурстар ретінде пайдалану. Қалдықсыз және қалдықсыз технология. Екінші материалдық ресурстар. Қалдықтарды қайта өңдеу және қайта өңдеу. Қалдықсыз технологиялық жүйелер. Бастапқы, екінші, үшінші және төрттік қайта өңдеу. 1-ші, 2-ші, 3-ші ретті рециклерлер. Төмен және жоғары циклдар. Қайта өңдеу құрылымдары мен топологиясы. Ашық және жабық қайта өңдеу контурлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Полимер негізіндегі орау материалдарын қайта өңдеу

    Адам өмірінің әртүрлі салаларында полимерлі материалдардың қалдықтарын жинақтау кезінде туындайтын экологиялық проблемалар. Полимерлі ыдысты қайта пайдалану. Артықшылықтары мен шектеулері. Полимер қалдықтарын қайта өңдеудің экологиялық және экономикалық тиімділігі. Полимерлі материалдың" өмірлік " кезеңдерін синтезден бірнеше рет қолдану арқылы түпкілікті жоюға дейін жоспарлау. Пайдаланылатын полимерлік материалдардың ассортиментін олардың "өмірлік циклі" тұрғысынан қайта қарау».

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қайта өңдеу технологиялары мен инженерлік кешендер

    Қайта өңдеу технологияларының жіктелу белгілері мен түрлері. Негізгі, спутниктік, автономды, гибридті, ассимиляциялық қайта өңдеу технологиялары. Кешендер құрамының негіздемесі. Кешендерді құрудың ресурстық-экологиялық аспектілері. Өндірістік қалдықтарды сұрыптау және өңдеу кешендері. Қайта өңдеу жүйесіндегі қалдықтарды орналастыру объектілері және ассимиляциялық технологиялар мәселесі. Полигон қайта өңдеу желісінің трансферттік станциясы ретінде. Аумақты санациялау кешендері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыс жүргізу
  • Кәсіби қарым-қатынас және оқыту процесінде мәдениетаралық коммуникация дағдыларын іске асыру және ұйымдастырушылық қабілеттерін, шешендік өнерін, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде дұрыс және қисынды ресімдеуді көрсету; жаратылыстану, әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық ғылымдардың өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін саралау
  • Халықаралық шарттар мен келісімдерді қоса алғанда, ҚР-да қолданыстағы адамның қоршаған ортаға және табиғат пайдалануға қатынасын реттейтін заңнамалық актілерді, құқықтық нормалар мен техникалық нормативтерді жинақтау, мемлекеттік экологиялық инспекция мен табиғат пайдаланудың әртүрлі деңгейлеріндегі, оның ішінде қалдықтарды басқару саласындағы басқару шешімдерін талдау
  • Кредиттік оқыту технологиясы бойынша білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыру; экологиялық білім берудің белгілі бір технологияларының қажеттілігін негіздеу; қазіргі экологиялық білім берудің принциптері мен тенденцияларына сүйене отырып, экологиялық білім берудің нақты тәжірибесін талдау, білім беру процесінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану
  • Қоғамдық өмірдегі ғылым мен білімнің рөлі, ғылыми танымның дамуы мен әдіснамасындағы қазіргі тенденциялар туралы талқылау; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын талдау; жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу міндеттерін шешу үшін экология саласындағы арнайы пәндер шеңберінде алған білімдерін біріктіру; диссертация түрінде ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылау, ғылыми мақаланы, есепті, ғылыми қызметті кейіннен жобалаумен және коммерцияландырумен аналитикалық жазбаны
  • Қалдықтарды қайта өңдеудің заманауи әдістерін меңгеру, технологиялық процестер мен алынатын өнімдерді теориялық және эксперименттік зерттеуді жүзеге асыра білу, қоршаған ортаға техногендік әсердің сипаты мен бағытын сыни тұрғыдан бағалау. Қолданыстағы және жаңа қайта өңдеу жүйелерін зерттеуде заманауи әдістер мен әдістерді қолданудың принциптері мен аналитикалық мүмкіндіктерін білу, тауарлардың өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде тәуекелдердің пайда болуын болдырмау үшін оңтайлы шешімдер қабылдау әдістерін білу
  • Тұрмыстық қатты қалдықтармен жұмыс істеудің маңызды принциптерін, оларды кәдеге жарату мен залалсыздандырудың негізгі бағыттарын және оларды жинауды, тасымалдауды, өңдеуді, кәдеге жаратуды, залалсыздандыруды және орналастыруды ұйымдастырудағы практикалық міндеттерді шешуге бағытталған есептеу әдістемесін негіздеу. Қалдықтарды қайталама шикізат ретінде пайдалану. қалдықтарды өңдеу процесін автоматтандыру және ат технологиясын барлық кезеңдерде қолдану: қалдықтарды жинау, жинақтау, логистика және қайта өңдеу кезінде
  • Полигонның жекелеген құрылымдық элементтерін есептеу әдістерін меңгеру, полигонды ұйымдастыру, пайдалану және экологиялық мониторинг жүргізу бойынша өз білімдерін тереңдету
Top