6B02196 Музыкалық театр артисті в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еліміздегі музыкалық драмалық театрына жоғарғы кәсіби білімді, бәсекелестікке қабілетті, құзыретті маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 247
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B027 Театр өнері
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Сахна тілі техникасы І
Студент сахна тілінің теориялық және әдістемелік негіздерін және әртүрлі әдеби жанрлар мен жұмыс жасаудағы сөйлеу мәнерлілігінің ерекшеліктерін біледі. Көркем талдау және әдеби шығарманы іске асыру теориясы мен практикасын меңгерген. Мүсін мен бұлшықет, дауыс аппаратының анатомиясы мен физиологиясымен танысады. Тыныс алуды қозғалыспен үйлестіреді және күрделі дикциялық комбинациялармен күрделі сөйлемдерді айту арқылы тіл ақауын анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Түрік тілі (А1)
Бұл курс түрік тілінің бастапқы деңгейін оқуға арналған. Курстың мақсаты - "Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттеріне" сәйкес студенттердің А1 деңгейінде практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік қарым-қатынасқа дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент нақты мәселелерді шешуге бағытталған таныс күнделікті сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін түсінеді және қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Актер шеберлігі теориясы
Актерлік өнердің теориялық негіздері мен әдістемелік принциптерін және К.С.Станиславский, В.Э.Мейерхольд, Б.Брехт, П.Брук, М.Чехов жүйесінің мақсатын біледі. Психофизикалық тренингтің көмегімен өз жағдайын басқара алады және өнер саласында шығармашылық қызметті жүзеге асырады. Актерлік шеберлік арқылы көркем образдар жасауға, сахналық қойылым жағдайында көрермендермен қарым-қатынас жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық би техникасы І
Классикалық бидің негіздері мен негізгі формаларын үйренеді. Сахналық икемділікті игеріп, өзінің дамыған дене аппаратын рөл жасау және орындау кезінде қолдана алады. Негізгі қалыптарды өтеді. Әрі қарай күрделі комбинацияларсыз, жеңіл adagio, тек тұрақтылықты қалыптастыруға бағытталады. Қол мен аяқ қимылын үйлестіре жұмыс жасау арқылы би қабілеттерін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сольфеджио І
Музыкалық сауаттылыққа үйрету барысында білімгерлер нотамен танысады, олардың жазылуын, айтылуын үйренеді. Студенттер сольфеджио сабақтарында негізгі жұмыс түрлерін, интонациялық жаттығуларды, сольфеджионы, музыкалық тілдің жеке элементтерін есту арқылы анықтауды және музыкалық диктанттарды жазуды үйренеді. Аспапта ойнау, ән айту, музыкалық есту қабілетін музыкалық тіл элементтерін дамытумен қатар жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахна тілі техникасы ІІ
Бұл пәнде студент сөйлеу аппаратының бұлшық еттерін қысымнан босаңсыту, резонаторлық дыбыстың үстіңгі және дауыс орталығын нығайту жаттығуларын орындап, үш регистрді анықтайды. Мәтіндегі екпіннің дұрыс орналасу заңдылығымен танысады. Дауыстың тембрлік тербелістерін анықтайды. Мәтіндегі логикалық талдау әдісін, кідірістерді, тыныс белгілерін қолдануды үйрене бастайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Түрік тілі ( А2)
Бұл курс түрік тілінің жалғастырушы деңгейін үйренуге арналған, "Шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне" сәйкес А2 деңгейінде білім алушылардың практикалық дағдыларын дамытады. Курс білім алушылардың тілдік деңгейіне байланысты жазбаша (оқылым, жазылым) және тікелей ауызша (айтылым, тыңдалым) коммуникативтік дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қарапайым күнделікті әлеуметтік тақырыптарда сөйлесе алады, қарапайым жағдайларды сипаттай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазбаға кіріспе
Пән академиялық жазбаның жанрлық ерекшеліктері мен құрылымын меңгеруге бағытталады. Білім алушылардың жазбаша ойды сауатты және жүйелі жеткізу, түрлі форматтағы академиялық мәтіндер (эссе, есеп, т.б.) құрастыру дағдылары дамытылады. Жазбаша тілдің лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын сақтау, ресми-академиялық стильде жазу құзіреттіліктері қалыптастырылады. Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, халықаралық ғылыми дерекқорларды және ғылыми журналдардың онлайн жүйелерін пайдалану дағдылары игеріледі. Академиялық жазбалармен жұмыс барысында жасанды интеллект технологияларын тиімді қолдану тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сольфеджио ІІ
Білім алушыларда музыкалық-теориялық (дыбыстық-жоғары, метроритмикалық, құрылымдық) есту түсініктері мен қабылдауын дамыта отырып, музыкалық қабілеттерін (есту, ырғақ, музыкалық есте сақтау) оқыту процесінде арнайы кәсіби іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады. Негізгі музыкалық-теориялық ұғымдарды түсіндіріп, оларды тәжірбие жүзінде орындауды үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Классикалық би техникасы ІІ
Би қадамының даму ерекшеліктерін (бүйірге, алға және артқа), бұрылыстар мен айналымдарды биді көркемдеудің тәсілі ретінде игереді. Би комбинацияларында үлкен секірулерді меңгереді. Біркелкі қозғалыстарды, жылдам қарқынмен және бұрылыста қозғалыстарды сан рет қайталау арқылы техниканың, күштің, аяқтың төзімділігінің дамуын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігінің тренингі
Сенім құралын дамытуға арналған жаттығулармен жұмыс жасап, қиял құралымен оқиға құрастыруға бейімделеді. Білімгер кіші әрекеттер, үзінді этюдтар, жануарлар кейпін зерттеп сахнадағы қимыл ісіне жаттығу жасайды. Байқағыштық пен ұғыну, мінез логикасы мен ойлау логикасы, сөз бен іс әрекеттердің сәйкестігі, психотехникаға әсер ету элементтерін этюд барысында қолданады. Шығармашылық элементтердің ара қатынасын ұғынады (назар, қиял, елестету, бақылау, қабылдау және т.б).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахна тілі техникасы ІІІ
Фонациялық тыныс алу мен дикцияны дамытады, дауысты қалыптастырып, оның ауқымын дамытып, дыбыс, күші мен төзімділігін және дыбыстың ұшуын жаттығу арқылы қалыптастырады. Дауыс аппаратының пластикалық еркіндігін, икемділігін меңгеріп, тыңдау және есту қабілетін жетілдіреді. Әдеби көркем шығармалар мен прозалық шығармаларды талдаудың негізгі принциптерін үйренеді. Тынысқа арналған комплексті жаттығуларды орындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Халық сахналық би техникасы І
Халықтық-сахналық би терминдерін игереді. Бидің заманауи формаларын, стилі мен әдістерін, музыкалық шығармалардың негізі мен құрылымын біледі, халықтық- сахналық би өнерінің қарапайым би қимылдарын орындай алады. Жеке элементтер мен позициялардан тұратын би жаттығуларының құрылымын талдайды және орындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ және шетел театр тарихы
Білімгер қазақ және шетел театр тарихының, ежелгі театр мен драманың қалыптасу кезеңдерімен танысады. Қайта өрлеу дәуіріндегі Европа театры, Италия, Испания, Француз, Ағылшын, Орыс театрының тарихы мен көрнекі өкілдерінің шығармашылық жолымен танысады. Қазақ сахна өнері мен драматургиясының алғашқы қадамдары, театр репертуарлары мен режиссерлері, қазақ сахнасының шеберлері мен туындыларын саралайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігінің техникасы І
Білімгер пьесаларды талдап және идеясы мен тақырыбымен танысады. Автордың ұсынған жағдайларында әрекет етуді үйренеді. Пьесадағы кейіпкерлердің мінез-құлқын, оқиғадағы мақсатын, автор берген кейіпкердің оқиғаға сай әрекет етуін үйренеді. Авторлық мәтінмен жұмыс жүргізіп, драматург ұсынған жағдайлардағы кейіпкердің қисынды мінез-құлқын зерттейді. Cахнада тұлғалық қатынастарды, ойларды, сезімдерді, мінездердің сыртқы және ішкі суреттерін әр қырынан көркемдеп, сөз бен қозғалыс өнерін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Театр костюмінің тарихы
Білімгер ежелгі және қазіргі таңдағы театр сахнасында орын алған костюмдер үлгілері мен қолдану тарихымен танысады. Готика және Романтика стилі. Жаңару дәуір стилі. Драматургиялық шығармалардағы тарихи кезең мен тұрмыстық жағдайларына байланысты кейіпкерлердің костюмдерін талдайды. Сахналық бейненің жаңа болмысын тудыратын костюмнің стиль, түс, материал, пішін, символика ерекшелігін таңдай білуді үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сольфеджио ІІІ
Аспапта естіген әуенді ойша елестету, ән айту немесе ойнау қабілетін арттырады. Музыкалық есте сақтауды жетілдіру, аналитикалық ойлау, есту арқылы қабылдау және музыкалық сөйлеудің жеке элементтерін де, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы шығармалардан музыкалық үзінділердегі әртүрлі синтаксистік құрылымдарды ішкі бейнелеу дағдыларын дамыту және осы құбылыстарды музыкалық формамен синтездеу. Шығармашылық қабілеттерін дамыту, музыкалық сөйлеу элементтерімен еркін әрекет ете біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахна тілі техникасы ІV
Студент автордың стилистикалық ерекшеліктерін (лексика, стилистика), пьесаның тақырыбын, идея мақсатын анықтайды. Оқу кезінде өлеңнің өзіндік оқу ерекшеліктерін, оқу мәнерлерін, формасы мен мазмұнын, құрылысын, ырғағын, екпінін және кідірісін дұрыс қолданады. Поэмалармен, эпикалық шығармалармен, монологтармен жұмыс жүргізеді, мәнерлеп оқуды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Икемді дағдылар
Пән адамның өзгермелі жағдайларға бейімделуге қажет икемді дағдыларды қалыптастырады. Курс барысында студенттер көпшілік алдында сөйлеу, презентация жасау, аудиторияның назарын аудару, сондай-ақ инклюзивті ортада тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады. Нәтижесінде студент проблемалардың басымдылықтарын анықтап, оларды шешуде креативті ойлауды және тәуекелдерді болжауды үйренеді. Сонымен қатар, студент өз мүдделері мен сұхбаттасушының мүдделері үшін екіжақты ақпарат алмасуды инклюзивті тәсілдерді ескере отырып тиімді қамтамасыз ете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Халық сахналық би техникасы ІІ
Би техникасын меңгеру, ырғағы мен мәнерін дамыту. Қазақ биіндегі қыздар мен ерлер биіне тән мінезді би элементтерін меңгеру. Техникалық күрделі қозғалыстарды: бұрылыстар мен айналымдар, өкше соққылары, отырыстар, әртүрлі трюкті элементтерді меңгереді. Би қозғалыстары арқылы бұлшық ет күші мен иілімділігін және төзімділік қабілеттерін жаттықтырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігінің техникасы ІІ
Классикалық пьесадағы кейіпкерлерді зерттеп, талдау жасай отырып, актерлық жүйелерді анықтайды. Классикалық пьесалардың қай уақытқа, қандай жағдайға құрылғанын, қандай қоғамдық мәселе қозғайтынын талдап үйренеді. Әр түрлі жанрдағы пьесаларға талдау жасап, әр жанрдың сахнадағы өмір сүру тәсілін меңгереді. Эмоция мен дене техника қабілеттерін дұрыс қолдана алуын үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сольфеджио ІV
Білім алушыларда музыкалық есту қабілетін, этномәдени компонентті қамтитын ұлттық музыкалық мәдениетке бағытталған дәстүрлі музыкалық ойлаудың қажетті дағдыларын дамытады. Вокалды-интонациялық жаттығуларын қолдана отырып, гаммаларды, интервалдарды және гармониялық секвенцияларды айтады. Нотаны парақтан оқуды үйренеді. Ән айту дағдылары мен интонациялық дәлдікті музыкалық шығарманы орындау барысында қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Монологпен жұмыс І
Студенттер монологтардың түрлері мен мәтінді талдау әдістерін үйренеді. Олар кейіпкерлерге сипаттама беріп, пунктуациялық және психологиялық талдау жүргізеді. Монолог арқылы автор cөзiн өз cөзiндeй ceзiнe cөйлeугe машықтанып, қиcынды cөйлeудi, cөздiң астарын түciнуді, тiлдiк қaтынacтa анық әрi caуaтты түрдe кeйiпкeрдiң зeрттeлгeн тiлiмeн бaяндaуды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Актердің рөлмен жұмысы І
Сахнада жанды, типтік көрініс жасау үшін актерлік өнердің барлық элементтерін зерттейді. Тұрақты зейінді, қиялды, шындық сезімін, эмоционалды жадыны, сондай-ақ мәнерлі дауысты, пластиканы, сезім ырғағын, ішкі және сыртқы көркемдік техниканың барлық элементтерін біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хормен жұмыс І
Студенттер хормен жұмыс жүргізудің теориялық негіздерін, ән мен хор дауыстарының жіктелуін, олардың диапазондары мен регистрлік құрылымын үйренеді. Хор өнерінің дамуының негізгі кезеңдерімен, көрнекті хор ұжымдарымен және олардың жетекшілерімен танысады. Әншілік дауыс және оны сипаттайтын қасиеттер туралы түсінік: диапазон, күш, тембр, вибрато.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахна қозғалысының негіздері І
Пән актердің логикалық ептілігін тәрбиелеп, қозғалыстың үйлесімділігі мен жүйелілігін тауып, ішкі техниканы сыртқы бірліктермен біріктіреді. Жаттығулар арқылы ырғақ пен көркемдік инфрақұрылымды дамытады, күш, жылдамдық, төзімділік, ептілік, тыныс алуды бақылап, үйлестіру мен техникалық пайдалану тиімділігін арттыруға арналған жаттығуларды дамытады. Зейін және есте сақтау қабілетінің үйлесімділігін арттырып, пантомимо, жонглерлік элементті үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ және шетел музыка тарихы
Білімгер қазақ және шетел классикалық музыкасының әртүрлі жанрларының қалыптасуының, дамуы және әлеуметтік себептерінің тарихи заңдылығы, композиторлардың өмір жолы мен шығармашылығы туралы білім беріп, өткен заман мен қазіргі заман қазақ және шетел классиктерінің шығармашылық мұралары жөнінде түсінігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллект саласындағы (ЖИ) негізгі ұғымдарды, ЖИ технологияларының архитектурасы мен жұмыс істеу принциптерін, қолдану әдістері мен мүмкіндіктерін оқытады. Курсты оқу барысында білім алушылар ЖИ технологияларының теориялық және практикалық негіздерін меңгеріп, оларды құқықтық және этикалық нормалар аясында кәсіби салалардағы міндеттерді шешуде тиімді қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық теориясы
Пән көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, әсер ету әдістерін тиімді қолдану арқылы адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқару әдістемесі мен практикасын қарастырады. Пән мамандарды іргелі даярлаудың алғышарты болып табылады және қызметтің белгілі бір принциптерін талап ететін өзінің күшті жақтары мен қоршаған ортаның мүмкіндіктерін ұтымды пайдалануға қабілетті, шығармашылық белсенді тұлғаның қалыптасуын қамтамасыз етуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті және академиялық адалдықты тарихи, сондай-ақ қазіргі заманғы мәтіндерде қалыптастырады, сыбайлас жемқорлықтың туындауының әмбебап мәнін, табиғатын, орнықтылығының себебін ашады. Білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері бойынша материалдарды цифрлық технологиялар көмегімен жинау, талдау және ситуациялық міндеттерді өз бетінше немесе командада шешу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметті дербес ұйымдастыру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пән студенттердің ғылыми зерттеушілік дайындығын тереңдетіп, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Осы пәнді оқу барысында студенттер ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу және алған деректерді өңдеу әдістерін меңгереді. Пәнаралық зерттеулер арқылы өнердің пайда болуын, өркендеу-қалыптасу сатыларын, атқаратын қызметін, мәдениетпен және басқа да құбылыстармен арақатынасын нақтылайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда адамның қоршаған ортамен өзара іс-қимылы, экологиялық және техногендік тәуекелдер, тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттары және қоғамның тұрақты дамуы тұжырымдамасы туралы білім жүйесін қалыптастырады. Білім алушы тұрақты даму мақсаттарын, инклюзивті орта ерекшеліктерін ескеріп, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі іс-шараларды әзірлеуді және негіздеуді меңгереді. Төтенше жағдайлар мен тәуекелдерді бақылау, талдау және алдын алу құралдарын қолдануға дағдыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Пән экономикалық білімді қалыптастырады, кәсіпкерлік жүргізудің ғылыми негіздерін зерттейді. Кәсіпкерлік іс-әрекетті меңгеру барысында білімгер цифрлық технологияларды қолдана отырып мәліметтерді жинақтайды, бизнестің қыр сырын меңгере отырып, өз бетінше басқарушылық мәселелерді шешеді, алдында тұрған мақсаттарға қол жеткізу дағдыларын қалыптастыру арқылы көшбасшылық қабілетін көрсетеді. Білім алушы кәсіпті жүзеге асыру әдістерімен танысады, бизнесті ұйымдастыру мен басқару шешімдерін қабылдауға дағдыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық аспап-I (фортепиано, баян, аккордеон, домбыра, қобыз)
Студенттер аспаптарда кәсіби орындаушылық шеберліктің негіздерін үйренеді және музыкалық-орындаушылық мәдениеттің озық жетістіктерімен танысады. Саусақтарды үйлестіру мен ептілікке үйрету және техникалық мүмкіндіктерді жақсарту үшін гаммалар, аккордтар және арпеджио сияқты әртүрлі жаттығуларды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Хорды әрлеу
Практикалық, орындаушылық шеберлікті жетілдіру үшін қажетті концерттік репертуарды дербес дайындауға қабілетті. Қазақ және шетел композиторларының хорға арналып өңделген әртүрлі жанрдағы күрделенген шығармаларын орындайды. Әншілік тыныс және жоғары вокалдық позиция түсінігі қалыптасқан.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахна тілі І
Бұл пәнде білімгер монологтың түрлері мен мәтінді талдау әдістерін үйренеді. Кейіпкерге мінездеме беріп, пунктуациялық және психологиялық талдау жұмыстарын жасайды. Монолог арқылы автор cөзiн өз cөзiндeй ceзiнe cөйлeугe машықтанып, логикaлық дәйeктi жәнe қиcынды cөйлeудi, cөздiң астарын түciнуді, тiлдiк қaтынacтa aйтaрлықтaй толық әрi caуaтты aуызшa түрдe кeйiпкeрдiң зeрттeлгeн тiлiмeн бaяндaуды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Вокал І
Музыкалық сауаттылық, ән айту негіздерін, ансамбльдік ән айту дағдыларын меңгерген. Вокалдық музыканың негізгі түрлері мен жанрларын, музыкалық көркемдеудің әртүрлі тәсілдерін, дауысты қалыптастыру мен қою ерекшеліктерін, тыныс алу техникасын, дауыс аппаратының гигиенасымен дауысты сақтау қағидаларын біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық
Пән алған білімдері мен оларды іс жүзінде қолдану, қаржылық ақпаратты пайдалану арасында тікелей байланыс құру негізінде жеке қауіпсіздік пен қаржылық сауаттылықты ескере отырып, қаржылық шешімдер қабылдау үшін білім алушылардың жауапкершілігін қалыптастыруды көздейді. Сондай-ақ тұтынушының, салымшының, қарыз алушының, акционердің, салық төлеушінің, сақтанушының, қаржы нарығындағы инвестордың әлеуметтік-экономикалық рөлін және пирамидалар мен қаржылық алаяқтықтардан тұтынушылардың қауіпсіз мінез-құлқын тиімді орындау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хормен жұмыс II
Білімгерлер хор орындаушылық саласындағы кәсіби құзыреттілігін арттырады. Вокалдық-хор қызметі, дауыстарға бөліну туралы түсініктерін қалыптастырады. Вокалды-хор дыбысында бейнелі-имитациялық дағдыларды қалыптастырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады және хор дыбысын көркемдеп қабылдауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ясауитану
Пән ясауилік құндылықтармен таныстырады, академиялық, жеке, мәдени, кәсіби қатынастарда ғылым, діни төзімділік, адамдар қатынасы, құқығы туралы ясауилік ұстанымдарды қалыптастырады. Білім алушы Ясауи мәдениетінің ерекшелігін түсініп, қоғамдағы әлеуметтік, этикалық, конфессиялық, мәдени ерекшеліктермен салыстыра біледі. Ясауи ілімінің түркі халықтарының ұлттық мәдениеті, діни түсінігіндегі маңыздылығын түсінеді, қоғамдық ынтымақ, бірлікке ұйытқы болатын «хикметтің» ұлт руханиятындағы орнын саралап, белсенді кәсіби, әлеуметтік қатынас орнату қабілеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Хор жүргізу
Танымдық-шығармашылық қызметтің әртүрлі түрлерінде хор дыбысын модельдеуді, фортепианода хор партитурасын орындауды, хор партияларының дауыстарын вокалды орындауды меңгереді. Музыканың музыкалық-бейнелік мазмұнын беру түрінде жобаны іске асыру үшін әдістер мен құралдарды және ұжыммен, шағын топтармен немесе хор партияларымен оқытудың әртүрлі әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Вокал ІІ
Дауыс техникасы мен көркем орындаушылық дағдыларын жетілдіреді. Арнаулы жаттығулармен академиялық манерада айтқызуға үйретіп, дауыс диапазонының екі октаваға дейін кеңейуін, олардың орындау техникасын аспаптық дәрежеге жетуіне қалыптастырады. Қазақ және шетел композиторларының әртүрлі жанрдағы вокалдық шығармаларымен жұмыс жүргізу барысында вокалды орындаушылық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Актердің рөлмен жұмысы ІІ
Рөлді құру процесіне актердің шығармашылық табиғатының барлық элементтерін тартудың практикалық әдістерін біледі. Зейін шеңбері, аффективті сезімдер, қоғамдағы жалғыздық, сахналық көңіл-күй, бейімделу, объект, өтпелі әрекет т.б. жаңа терминдерді игереді. Актерді автордың ойымен біртіндеп үндестіру, бейнені сыртқы, үстірт қабылдаудан гөрі, тереңірек және мазмұнды ашылуына дәйекті ауысуы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Монологпен жұмыс ІІ
Сөйлемдер арасындағы логикалық байланысты, драматургиядағы ішкі композициялық үйлесімділікті орнатады. Мәтіннің құрылымын жүйелеуді, ішкі мәтінді ашуды біледі. Мәтіннің лингвистикасын, мәтінді талдаудың заманауи әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Түркі тілдес халықтар мен орыс драматургтерінің шығармаларынан алынған монологтарды талдайды және сахналайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сахна қозғалысының негіздері ІІ
Білімгер қозғалыс және кедергілерді жеңудің әртүрлі тәсілдерін, сахналық құлау, соққыларды, қарсылық пен күрес элементтерін меңгереді. Серіктеспен және кеңістікпен өзара әрекеттесу, актердің психофизикалық аппараттарын дамыту, акробатикалық, жонглерлік жаттығуларын орындайды. Этюд және үзінділермен жұмыс жасай отырып, өзіндік қимыл әрекеттерін құру қабілетін жетілдіреді. Сахналық еркіндікті сезініп, ішкі және сыртқы қызуқандылығын арттырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сахна тілі ІІ
Білімгерлер ақ өлеңмен жазылған драматургияны, әлемдік классикалық шығармалардағы қиын тіл формалары мен сөз тіркестерін зерттеп, талдайды. Кейіпкер образына ене отырып, кейіпкердің ерекшелігіне сай сөйлеу техникасы мен өзіндік дефектерін жою әдістерін үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Хормен жұмыс ІІI
Интервалдарды еркін, таза айта білуге, ансамбльмен тығыз байланыста болуға, дирижер көрсеткен тыныстық, динамикалық шарттарды нақты орындауға дағдыланады. Хордағы әр партияның бір-бірімен үндестігін, дауыс тепе-теңдігін сақтауды меңгереді. Жеке ансамбль мен жалпы ансамбльдің айырмашылығын түсінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Актерлік шеберлік әдісі
Пән актерлердің қиял, іс-әрекет, дыбыстар, ой, метр, редакциялау, сөз ойындары, сілтемелер және т.б. мәтінді сезіну арқылы сахнада серпінді өмір құру және әрекет пен мақсаттардың көмегімен берілген тапсырманы зерттеуге үйретеді. Спектакльге қажетті сахналық қондырғылармен жұмыс жүргізеді. Пьесаның негізгі мақсатын мен түпкі әрекетінің практикалық орындалуын түсінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна тілі ІІІ
Мәтінмен жұмыс жасау барысында сахнадағы серіктестерінің репликаларына мүлтіксіз уақытында жауап қайтару, әртіс дауысының үлкен залдарға бейімділігін, дауыс күшін нақты көрермендерге жолдаудың кәсіби техникаларды меңгереді. Орныққан тыныс жаттығуларын орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вокал ІІІ
Білімгерлер вокалды орындаушылық тәсілдерді дамыта отырып, кантата, оратория және опералық шығармалардан үзінділерді орындайды. Вокалдық жұмыстың әртүрлі формалары мен кезеңдерін тікелей байланыстыра отырып, вокалдық көркемдік-орындаушылық дағдысын жетілдіріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахналық сайыс І
Білімгер сахналық сайыс негіздерін, қауіпсіздік шаралары мен суық қаруларды қолдану тәсілдерін меңгереді. Сайыс кезінде белсенділікті, батылдық және табандылықты, жылдамдық пен қимыл ептілігін, назар салу, икемділік, ырғақтық, мүсіндік қалыптарын дамытады. Сайыс тәсілдерін, қорғану және шабуылдау техникасын, тарихи кезеңдегі әдеп пен плащты қолдану тәсілін меңгереді. Физикалық және психофизикалық сапасын дамытатын жаттығуларды орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ататүрік принциптері
Пән білім алушыларда Түркияның тарихи дамуы туралы жан-жақты түсінік қалыптастырады, тарихи ақпарат жинау, талдау және жалпылау дағдыларын дамытады, Ататүрік принциптерін ғылыми бағалауды қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушы дүниежүзілік-тарихи процесс контекстінде Түркия тарихының негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен мазмұны туралы білімдер алады, студенттердің шығармашылық қабілетін, пайымдау еркіндігін, Ататүріктің рухани, тарихи-мәдени мұрасын зерттеу, сақтау, қолдану және арттыруға деген қызығушылығын оятады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Актердің режиссермен жұмысы
Қоюшы режиссердің басшылығымен білімгер дипломдық спектакльге дайындық жұмыстарын жүргізеді. Режиссер ұсынған пьесамен танысып, режиссермен талдауды үйренеді. Кәсіби терминология мен рөлмен жұмыс жүргізу әдістерін меңгереді. Спектакльдің құрылымдық ерекшеліктерімен танысады. Шығарманың көркемдік бейнесін және рөлдерді талдап, режиссерлық қиялынан туған тосын жағдайда қалай сахнада өмір сүруді және толықтай режиссермен сенім арқылы жұмыс жасайтынын үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хор класы
Ән айтудағы дұрыс тыныс алу, хор үйлесімінің элементтері, хордағы артикуляция және дикция, дыбыс диапазонында жоғары ән айту позициясын сақтай біледі. Вокалдық - хор техникасымен және вокалдық жаттығулармен жұмыс жасайды. Әр түрлі жанрларға, стильдерге, вокалдық музыканың формаларына сәйкес келетін мәнерлілік құралдары мен техникалық әдістерді қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Түркі мемлекеттер тарихы
Пән студенттердің дүниежүзілік тарихи үдерісте түркі халықтары мен мемлекеттерінің орны мен рөлі туралы біртұтас түсініктерін қалыптастыруға, студенттердің тарихи ақпаратты іздеу, жүйелеу және жан-жақты талдау дағдыларын меңгеруге, өткен мен бүгінгі күннің тарихи процестерінің мән-жайын түсінуге, ақиқатқа бағдарланған өзіндік ұстанымдарын қалыптастыруға, азаматтық, отаншылдық, ұлттық бірегейлік, ұлтаралық және дінаралық толеранттылық көзқараста тәрбиелеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Монологпен жұмыс ІІІ
Студенттер дипломдық спектакльдегі мәтіннің мағынасын және сөздердің әрекетін ашады, сөз әрекетін сахналық әрекетпен біріктіреді. Ауызша іс-әрекеттің ішкі техникасын дамытады (зейін, көру, қарым-қатынас). Классикалық шығармалардан алынған монологты талдап, сахнада орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вокал ІV
Білімгер эстрадалық вокал бағытындағы әртүрлі дауысқа арналған вокалдық әндерді таңдап, дауыс диапазонына сәйкес келетін тональділікті анықтайды. Мелизмдер, ысқырықтар және джаз, рок сияқты ән айтудың әртүрлі стильдерін үйрену. Поп-вокал, бэлтинг, глиссандо, драйв, обертон, фальцет, штробас (фрай) техникаларының өзіндік ерекшеліктерін меңгере отырып музыкалық шығармаларды орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Роль және партитура
Білімгер кейіпкердің мінез-құлқы, бейне жасау, кейіпкердің өзіне тән сөйлеу мәнерін қалыптастырады. Пьеса және рольмен танысу процесінде кейіпкерлердің әрекет аркауы және мінездерін аныктайды. Әрекет арқауы арқылы рөлдің ұсынылған тосын жағдайы бойынша жасалатын іс әрекеттерінің партитурасын орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахна тілі ІV
Пәннің мақсаты – прозалық шығармалармен жұмыс жасаудың негізгі принциптері. Автордың стилистикалық ерекшеліктері (лексика, стилистика). Тақырып және идея. Сөз әрекеті, сөздің астарын ашу, қисынды әрекет, психологиялық әрекет, тыныстық әрекеттерді меңгеру арқылы прозалық шығармаларды меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Вокалдық ансамбль
Студенттер ән айтуға деген қызығушылығын дамытып, ансамбльдік орындау дағдыларын меңгереді. Шығармашылық белсенділікке тәрбиелейді, әуенді тұрақты интонациялайды. Нота бойынша шығармаларды орындайды, фразалық лигаларға, динамикалық шартты белгілерге, штрихтарға, ырғақ қарқынына назар аударады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби актер шеберлігі
Өзінің кәсіби қабілеттерін арттыру мақсатында рөлдік ойында актерлік шеберліктің жаңа ізденістерін, әдістерін, түрлі тәсілдерін дәлдікпен іске асырады. Рөл жасау процесінде тәжірибе жасай алады. Спектакльді дайындау процесінде шығармашылық белсенділік танытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахналық бейне және биді көркемдеу
Би шығармаларын сахналық безендірудің даму тарихын біледі. Мінезді би композициясының құрылымымен танысып, сахналық бейнені тудыру арқылы биді көркемдеп орындау техникасын меңгереді. Берілген спектакль бойынша балетмейстердің ңұсқауымен би сахналарын орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Монологпен жұмыс ІV
Рөлдік мәтінді талдайды және рөлді бейнелі және эмоционалды түсіну қабілетін арттырады. Өз ойларын, эмоцияларын, көріністерін сөз, дауыс, интонация, бейімделу арқылы жеткізеді. Нысанды түсінуге, естуге ғана емес, сонымен бірге ішкі көру арқылы берілетін нәрсені онымен байланысатын субъектінің өзі көргендей көруге мәжбүр етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Хормен жұмыс IV
Хормен жұмыс істеудегі қарқынды және метро-ритмикалық қиындықтарды жеңе біледі. Әртүрлі динамикалық ансамбльді хордың сүйемелдеуімен орындайды. Жеке және жалпы ансамбль элементтеріндегі дыбыс шығару (шабуыл), дыбыс әдістерінің бірлігін жеке және жалпы хор ансамбліне жету үшін қажетті темп, ырғақ, өлшем, динамикалық өзгерістер сезімдерінің бірлігін сезінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахналық сайыс ІІ
Білімгер тарихи драмалық шығармалардағы сайыс тәсілдерін меңгереді. Жұптық сайыс сахналарын құрады. Фехтование, күрес элементтерін үйреніп, қаруды қолдану тәсілін меңгереді. Қауіпсіздік негіздерінің арнайы ережелімен танысады. XVI-XVIII ғғ.драматургиялық шығармалардағы сахналық сайысының негізгі тәсілдерін үйренеді. Сахналық еркіндікті сезініп, ішкі және сыртқы қызуқандылығын арттыру мақсатында жаттығуларды орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Музыкалық шығарманың құрылымын, олардың тарихи дамуын түсіну дағдыларын қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Музыкалық форманы қабылдаудың құрылымы мен принциптерін біледі. Музыкалық шығармаларды ғылыми тұрғыдан зерделеу: олардың стилі, формасы, музыкалық тілі, сонымен қатар әрбір құрамдас бөліктің мазмұнын іске асырудағы рөлі және өзара әрекетін түсінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде, инклюзивті қағидаттарды ескере отырып, өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады.
- Өзінің болашақ мамандығының маңыздылығын түсініп, өзінің кәсіби қызметін сындарлы және тиімді ұйымдастырады
- Кәсіби қызметте ғылыми зерттеу әдістерін, академиялық жазу негіздерін меңгереді, академиялық адалдық принциптерн негізге ала отырып жасанды интеллект технологияларын тиімді қолданады.
- Кәсіби қызметінде қоғамның рухани құндылықтарын, тұрақты даму мақсаттарын ұстанып, экономикалық, инклюзиялық, экологиялық, қаржылық сауаттылық, құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қағидаттарын сақтайды.
- Музыкалық театр тарихын зерттеудің әртүрлі әдістемелерін, спектакльді эстетикалық құбылыс ретінде зерттеу әдістемесін, актерлік және режиссерлік өнерді, сөйлеу өнерін, драма мен сахнаның өзара ықпалын тәжірибе барысында қолданады
- Классикалық, заманауи, музыкалық драматургияны және театр өнерінің даму заңдылықтарын біледі.
- Танымал өнер өкілдерінің драматургиялық шығармаларын талдай отырып, музыкалық актерлік өнердің заңдылықтары мен драматургияның негіздерін зерттейді
- Дауыспен жұмыс жасау барысында сөйлеудің мәнерлі мүмкіндіктерін және вокалдық, хормен жұмыс жүргізу әдістерін игеріп, көркем мәтіндердің әртүрлі жанрларында авторлық сөзбен жұмыс істейді.
- Роль орындау барысында қажетті техникалық қондырғылармен және костюм, декорация, грим, реквизит, сахна жабдықтарымен танысады.
- Актердің пластикалық дамыған дене аппаратының кәсіби дағдыларын меңгеріп, би өнері және сахналық сайыс техникасын жетілдіреді.
- Актерлік тренинг әдістерін жетілдіріп, рөлді құруда шығармашылық шешім тауып, және шығармашылыққа қажетті психофизикалық күй арқылы көркем бейнені жасайды.
- Бірыңғай көркемдік идея аясында шығармашылық ұжымда режиссер, хормейстер серіктестермен және сахналық топтың басқа мүшелерімен шығармашылық қарым-қатынас орнатады.
- Музыкалық репертуарлық жоспарларды және театрдың шығармашылық қызметінің басқа да мәселелерін талқылауға қатысады.