Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04103 Есеп және аудит в Мирас

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Есепке алу-талдау және аудиторлық қызмет, бастамашыл, еңбек нарығының талаптарына бейімделген, әлеуметтік маңызы бар құбылыстарды, оқиғалар мен процестерді талдауға, бағалауға қабілетті, сандық талдау мен модельдеудің, теориялық және эксперименттік зерттеудің негізгі әдістерін меңгерген, заманауи технологиялар саласында терең ғылыми-педагогикалық және кәсіби даярлығы бар мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M073 Аудит және салық салу
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Экономиканы оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі

    Зерделенетін мәселелер: университетте есеп пәндерін оқыту құралдары, әдістері мен формаларының жиынтығы; есеп циклінің пәндерін оқуға арналған оқу процесін ұйымдастыру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жоғары оқу орындарында бухгалтерлік есеп пәндерін оқытудың оқу жоспарларын құра білу; бухгалтерлік есеп пәндерін оқыту процесін қамтамасыз ету үшін оқу-әдістемелік материалдарды жасау дағдылары; оқыту үдерісінде заманауи білім беру технологияларын қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі түсініктері; қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылым; ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері; ғылыми білімнің құрылымы; ғылымның динамикасы жаңа білімді қалыптастыру процесі ретінде; ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар, ғылыми рационалдылықтың тарихи типтері; ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері; ғылыми прогресстің болашағы; ғылым әлеуметтік институт ретінде; қазіргі ғылыми білім құрылымындағы жаратылыстану ғылымдары; педагогика ғылымының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: білімнің, белсенділіктің және әлеуметтік институттың ерекше түрі ретінде ғылымның негізгі ерекшеліктерін білу; ғылымның негізгі тарихи кезеңдері мен әр түрлі ғылыми әдісін білу; ғылым дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді бағдарлай білу; ғылым философиясының терминологиялық аппаратын меңгеру; логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Есеп пен есептіліктің перспективті мәселелері

    Зерделенетін мәселелер: есеп теориясы; ғылым ретінде бухгалтерлік есеп, оның тақырыбы, объектілері, әдістемесі мен принциптері туралы идеялар; бухгалтерлік есептің теориялық негіздері, нарықтық экономика жағдайында ұйымдардың қаржылық-шаруашылық қызметін басқару саласындағы шешімдерді әзірлеу кезінде оларды практикалық қолдану мүмкіндігін ескеру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: кәсіби қызметте танымның перспективалық әдістерін қолдану; процестер мен құбылыстарды зерттеудегі қолданыстағы тұжырымдамаларды, теорияларды және тәсілдерді талдау мүмкіндігі; әр түрлі пәндерден алған білімдерін біріктіру, оны жаңа таныс емес жағдайларда аналитикалық және басқарушылық мәселелерді шешу үшін қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бухгалтерлік есептің теориясы мен әдістемесі

    Зерделенетін мәселелер: бухгалтерлік есептің теориялық, әдістемелік және ғылыми-қолданбалы мәселелері; бухгалтерлік есеп пен ұйымдастыруды құру ерекшеліктері; меншіктің құқықтық формаларына, ауқымына және салалық сипаттамаларына байланысты кәсіпорында бухгалтерлік есеп қызметін ұйымдастыру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: бухгалтерлік есеп саласындағы мәселелерді шешудің жаңа әдістерін түсіну және қолдану; бухгалтерлік есеп теориясы және бухгалтердің кәсіби қызметі саласындағы заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдау және шешу мүмкіндігі; бухгалтердің кәсіби қызметіндегі дағдыларды бекіту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Оқытылатын мәселелер: жоғары мектеп педагогикасы ғылым ретінде, оның әдіснамалық негіздері; жоғары мектеп дидактикасының жалпы теориялық негіздері; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері; жоғары білімнің мазмұны; жоғары мектептегі заманауи білім беру технологиялары; жоғары мектеп тәрбие мен тұлғаны қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде; жоғары мектептегі тәрбиенің мәні. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары мектепте оқыту негіздерін білу; ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінің нысандары, әдістері, білім беру технологиялары және ерекшелігі; жоғары мектепте сабақ өткізудің формалары мен әдістерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Оқытылатын мәселелер: грамматикалық материал, арнайы лексика, терминологиялық материал; мамандықтың негізгі пәндеріне сәйкес келетін оқу материалы; кәсіби салада оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеру; халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасу; кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Есептік пәндерді оқыту әдістемесі

    Зерделенетін мәселелер: университетте есеп пәндерін оқыту құралдары, әдістері мен формаларының жиынтығы; есеп циклінің пәндерін оқуға арналған оқу процесін ұйымдастыру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: жоғары оқу орындарында бухгалтерлік есеп пәндерін оқытудың оқу жоспарларын құра білу; бухгалтерлік есеп пәндерін оқыту процесін қамтамасыз ету үшін оқу-әдістемелік материалдарды жасау дағдылары; оқыту үдерісінде заманауи білім беру технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Зерделенетін мәселелер: университетте қазіргі жағдайда ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін ұйымдастырудың, жоспарлаудың және қолданудың ғылыми-тәжірибелік негіздерін тарату және қолдану; Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарында жүргізілетін ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын жалпы талаптар. Қалыптасатын құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын игеру; өздігінен білім алу дағдылары; ғылыми проблеманың өзектілігін тұжырымдау дағдылары; ғылыми зерттеулердегі отандық және шетелдік тәжірибені талдау және салыстыру мүмкіндігін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу қызметінің әдістемесі мен ұйымдастыру

    Зерделенетін мәселелер: бухгалтерлік есеп, талдау және ұйымдастыру саласындағы нақты практикалық және теориялық мәселелерді шешудің ғылыми әдістері мен тәсілдері; қазіргі заманғы бухгалтерлік ғылымның тенденцияларын түсінуге негізделген ғылыми ойлау мәдениеті. Қалыптасатын құзыреттіліктер: қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі мен орны туралы білімді қалыптастыру; ғылыми зерттеудің әдістемесі, әдістері мен тәсілдері туралы негізгі ережелерді меңгеру; оқу-зерттеу және зерттеу жұмыстарын орындау дағдылары; ғылыми зерттеулерге қажетті ғылыми әдебиеттермен және ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есеп пен аудиттің инновациялық ақпараттық жүйелері

    Зерделенетін мәселелер: бухгалтерлік бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесі; инновациялық қолданбалы бағдарламалар; экономикалық міндеттерді рәсімдеу, экономикалық модельдерді құру; әр түрлі математикалық түсініктер мен алгоритмдердің экономикалық интерпретациясы; есептеу нәтижелерін мағыналы түсіндіру және талдау. Қалыптасатын құзыреттіліктер: оңтайлы шешімдерді табу үшін өзгерістерді басқару әдістерін меңгеру және қаржы-экономикалық қызмет көрсеткіштерінің тиімділігі мен тиімділігін арттыру үшін инновациялық технологияларды таңдау; бухгалтерлік есеп және аудит саласындағы бағдарламалық өнімдер жүйесін білу және түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқару аудиті

    Зерделенетін мәселелер: өндірісті басқару процесіне, кәсіпорынның коммерциялық, құқықтық және әлеуметтік жұмысына қажетті өзгерістер енгізе отырып, олардың нақты тиімділігін анықтау үшін басқару технологияларын диагностикалық зерттеуден тұратын басқару аудитін ұйымдастыру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: басқарушылық есеп және аудит саласындағы білімдерді біріктіру, күрделі мәселелерді жеңе білу және осы пайымдаулар мен білімдерді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде кәсіби пікір айту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық есеп (ілгерілемелі)

    Зерделенетін мәселелер: меншіктің әр түрлі формасындағы ұйымдардың қызметін қаржылық есепке алудың әдістемесі және ұйымдастырылуы; басқару шешімдерін қабылдау үшін бухгалтерлік ақпаратты пайдалану. Қалыптасатын құзыреттіліктер: бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептіліктің ұлттық және халықаралық стандарттарын білу; отандық және шетелдік зерттеушілер алған зерттеу нәтижелерін жалпылау; қаржылық есепті ұйымдастырудың перспективалық бағыттарын анықтау және құру; қаржылық есептілікті қалыптастыруға қажетті бухгалтерлік есептің ең күрделі бөлімдері туралы ақпаратты дайындау, жүйелеу және ұсыну кезінде құрылымдалмаған мәселелерді анықтау және шешу мүмкіндігін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару есебі (ілгерілемелі курс)

    Зерделенетін мәселелер: пән менеджерлердің қажеттіліктеріне бағытталған шығындарды бағалаудың мәні туралы білімді қалыптастырады; шығындар туралы білімдер, шығындар нені анықтайды және олар өнімнің өмірлік циклінде қалай өзгереді; шығындарды есептеу үшін менеджерлер қолданатын тәсілдерді білу; сыйымдылықты жоспарлау, пайда алу және өнімді бағалау үшін кірістер мен шығындар туралы ақпаратты пайдалану мүмкіндігі. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Қалыптасқан құзыреттер: стратегиялық жоспарлар мен бюджеттерді құра білу, компаниялардың/компаниялар тобының экономикалық қызметі туралы қаржылық және басқарушылық, салықтық және аудиторлық есептерді қалыптастыру, компаниядағы өндірістік жағдайды нақты бағалау, сыртқы және ішкі тәуекелдерді талдай білу SWOT талдауын қолданатын факторлар, басқарудың ұтымды шешімдерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Оқытылатын мәселелер: ғылыми білім жүйесіндегі басқару психологиясы; басқару жүйесін зерттеудің негізгі тәсілдері; басшының жеке кәсіби тұжырымдамасы; басқарушылық қызмет аспектісі ретінде басқарушылық өзара іс-қимыл және шешім қабылдау процесі; негізгі басқару функцияларын іске асырудың психологиялық ерекшеліктері; басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы; жеке басқару стилінің психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұнын, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасын, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздерін, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясын білу; басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемелерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік мекемелердегі ҚС арналған ХҚЕС сәйкес есеп пен есептілік

    Зерделенетін мәселелер: мемлекеттік секторға арналған халықаралық қаржылық есептілік стандарттары, сондай-ақ мемлекеттік мекемелердегі бухгалтерлік есеп пен есеп беру; мемлекеттік мекемелердегі негізгі құралдар; халықаралық аудиттің теориясы мен практикасының дамуы мен қалыптасуының негізгі кезеңдері; халықаралық аудит теориясындағы мәселелер. Қалыптасатын құзыреттіліктер: халықаралық аудитті жетілдіру бойынша нақты ұсыныстар мен нұсқаулықтарды дайындау, дайындау дағдыларын игеру; халықаралық аудиттің теориясы мен практикасын дұрыс қолдана білу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Аудиторлық қызметті ұйымдастыру

    Зерделенетін мәселелер: ұйымдарда аудитті қолданыстағы стандарттарға, аудиторлық принциптерге, нормативтік құжаттарға сәйкес ұйымдастыру және жүргізу; таңдалған бизнес-процестерді талдау, аудиттелетін субъектінің жағдайын талдау және бағалау арқылы компанияның ішкі бақылау жүйесіндегі әлсіз жақтарын анықтау, қаржылық есептіліктің сенімділігін белгілеу үшін бухгалтерлік есептің заң талаптарына сәйкестігін анықтайтын аудит бағдарламаларын құру. Қалыптасатын құзыреттіліктер: аудиторлық қызметті ұйымдастыру саласындағы білім; күрделі мәселелермен күресу және осы шешімдер мен білімдерді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде кәсіби пікір айту мүмкіндігі; шығармашылық кәсіби пікірлерді дамыту, әр түрлі тәсілдерге, көзқарастарға, аудиторлық қызметті ұйымдастыру әдістемесіне, теориясына және бағыттарына негізделген білімді қолдану мүмкіндігін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Салық салу теориясы мен практикасы

    Оқытылатын мәселелер: жоғары мектеп педагогикасы ғылым ретінде, оның әдіснамалық негіздері; жоғары мектеп дидактикасының жалпы теориялық негіздері; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері; жоғары білімнің мазмұны; жоғары мектептегі заманауи білім беру технологиялары; жоғары мектеп тәрбие мен тұлғаны қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде; жоғары мектептегі тәрбиенің мәні. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары мектепте оқыту негіздерін білу; ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінің нысандары, әдістері, білім беру технологиялары және ерекшелігі; жоғары мектепте сабақ өткізудің формалары мен әдістерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Контроллинг

    Зерделенетін мәселелер: бақылау негіздері мен құралдары; кәсіпорындағы бақылау жүйесінің функцияларын жүзеге асырудың ұйымдастырушылық аспектілері; ақпаратты бақылауға негізделген басқару шешімдерін қабылдаудың қолданбалы әдістері; кәсіпорынның әлеуметтік-экономикалық даму жоспарларының және өндіріс пен қызмет көрсетудің бизнес-жоспарларының оңтайлы нұсқаларын таңдау бойынша есептеу және талдау дағдылары; контроллингтің мәнін анықтау, оны әзірлеу және енгізу технологиясы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: бақылаудың негіздері мен құралдары, кәсіпорында бақылау жүйесі қызметін жүзеге асырудың ұйымдастырушылық аспектілері, бақылау ақпараттарына негізделген басқару шешімдерін қабылдаудың қолданбалы әдістері туралы кәсіби білімді қалыптастыра білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Халықаралық аудиттің теориясы мен практикасы

    Зерделенетін мәселелер: халықаралық аудиттің теориясы мен практикасының дамуы мен қалыптасуының негізгі кезеңдері; халықаралық аудит теориясындағы мәселелер; халықаралық тәжірибеге сүйене отырып, Қазақстан Республикасындағы аудиттің әдістемесі мен сапасын реттеу, жетілдіру біліктілігі. Қалыптасатын құзыреттіліктер: халықаралық аудитті жетілдіру бойынша нақты ұсыныстар мен нұсқаулықтарды дайындау, дайындау дағдыларын игеру; халықаралық аудиттің теориясы мен практикасын дұрыс қолдана білу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Экономиканың нақты секторындағы қаржылық және басқару есебі

    Зерделенетін мәселелер: кәсіпкерлікті ұйымдастыру формаларына және оларды жүргізу ерекшеліктеріне байланысты экономиканың әр түрлі салаларында қаржылық және басқарушылық есепті ұйымдастыру; Халықаралық қаржылық есептілік стандарттарының негізгі ережелері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: бухгалтерлік есептің әртүрлі әдістерін қолдану дағдылары; бухгалтерлер мен аудиторлар этикасы қағидаттарын сақтау негізінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің бухгалтерлік, талдау және бақылау бөлімдерін (командасын) ұйымдастыру және басқару дағдыларын қалыптастыру; экономиканың нақты секторында қаржылық және басқарушылық есепті қалыптастыруға қажетті бухгалтерлік есептің ең күрделі бөлімдері бойынша ақпаратты дайындау, жүйелеу және ұсыну кезінде құрылымдалмаған мәселелерді анықтау және шешу мүмкіндігін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жоғары мектеп дидактикасы негіздерінің базалық білімдерін, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін, сондай-ақ жоғары мектепте сабақ өткізу дағдыларын меңгерген
  • Пайдаланушылардың қызығушылықтарын қанағаттандыру үшін бухгалтерлік ақпаратты бағалау және оларды қолдану мүмкіндігі, компаниядағы өндірістік жағдайды шынайы бағалау, SWOT талдауын қолданып сыртқы және ішкі тәуекел факторларын талдау, басқарудың ұтымды шешімдерін қабылдау қабілеті
  • Стратегиялық жоспарлар мен бюджеттерді құруға, қаржылық және басқарушылық, компаниялар тобының экономикалық қызметі туралы салық және аудиторлық есептерді құра алады
  • Білім беру сапасын басқару құзыреттілігі негізінде, кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдерді қабылдауда, бағалауда және талдауда басқару психологиясының жүйелі білімін қолданады
  • Менеджменттің заманауи құралдарын, сандық әдістерін, диагностика, талдау және мәселелерді шешу әдістерін, шешім қабылдау әдістерін жүзеге асыруға қабілетті
  • Кәсіби қызмет барысында ақпараттың толықтығын талдауға, бағалауға, қажет болған жағдайда жетіспейтін ақпаратты толтыруға және синтездеуге қабілетті
  • ҚЕХС талаптарына сәйкес терең қаржылық есеп саласындағы білімдерге және оны жүргізу дағдыларына, басқарушылық есепті терең білуге және оны ұйымда қолдана білуге, білуге қабілетті қаржылық көрсеткіштердің тиімділігі мен тиімділігін арттыру үшін оңтайлы шешімдер мен инновациялық технологияларды таңдау үшін басқару әдістерін өзгерте алу қабілеті
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістері мен әдістемесін игеруге қабілетті; жаңаруды ескере отырып, экономика саласындағы ғылыми әдебиеттерді талдау; алынған нәтижелерді кәсіби қызметте қолдануға қабілетті
  • Стратегиялық талдаудың, салық салудың және оның қаржылық және басқарушылық шешімдерге әсерінің теориялық негіздерін игере алады, бухгалтерлік есеп, менеджмент және салық есебі мен бизнес-талдау жүйелері мен процестерінің экономикалық тиімділігін талдай алады және оның нәтижелерін басқару шешімдерін қабылдау үшін қолдана алады
  • Кәсіби және пәнаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін есеп және аудит кезінде іргелі білім мен дағдыларды қолдана алады
  • Халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға қабілетті
  • Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсетеді; ғылым философиясының ұғымдық аппаратын, логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгерген
Top