6B11420 Әлеуметтік жұмыс в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік проблемаларды индивид, әлеуметтік топ және жалпы қоғам деңгейінде тиімді шешуге, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды іске асыруға, әлеуметтік субъектілердің әріптестігін жандандыруға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды игеру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B090 Әлеуметтік жұмыс
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B114 Әлеуметтік жұмыс
Пәндер
-
Мамандыққа кіріспе
Бұл курс әлеуметтік қызметкер мамандығының қалыптасу тарихымен таныстырады. Әлеуметтік жұмыстың негізгі категориялары мен тұжырымдамалары, қағидаттары, талаптары, құқықтық базасы, Қазақстан Республикасында қазіргі кезеңде әлеуметтік жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру туралы баяндайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пәнаралық білім модулі (экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігі негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері; ғылыми зерттеу әдістері, қаржылық сауаттылық негіздері)
Пәннің мақсаты-экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі туралы, пәнаралық ғылым ретінде, табиғат пен қоғамның өзара байланысы туралы заманауи идеяларды қалыптастыру; экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілерін, баға белгілеу механизмдерін, шағын кәсіпкерліктің рөлін, экономика мен қаржылық сауаттылықты дамыту; ғылыми- зерттеу әдістері саласындағы білім жүйесін қалыптастыру; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және сыбайлас жемқорлыққа тұрақты төзбеушілік дайын болу; ҚР Конституциясын және басқа да нормативтік актілерді қолдану; мемлекеттік органдардың қызметінде заңдылықты қамтамасыз ету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетелдегі әлеуметтік жұмыстың тарихы
Бұл пән студенттердің "әлеуметтік жұмыс" Білім беру бағдарламасының кезеңдерін, қалыптасу формалары мен модельдерін және осы аймақтың дамуының әр түрлі кезеңдеріндегі қоғамдық институт ретінде шетелдегі әлеуметтік жұмыс тарихын кезең-кезеңімен зерделеуге және қазіргі кезеңге шығуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ресейдегі әлеуметтік жұмыстың тарихы мен тәжірибесі
Бұл пән Әлеуметтік жұмыстағы негізгі бағыттарды, оның ерекшеліктерін және қазіргі Ресейде қолданылатын терминологиялық аппаратты зерттей отырып, әлеуметтік профильдегі кадрларды даярлауға бағытталған, өйткені бұл елдің тәжірибесі ҚР-да әлеуметтік қызметтерді дамыту үшін өте Ақпараттық болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шет тілі
Оқу бағдарламасы түлектердің үш циклді шет тілін оқытудың ажырамас бөлігі болып табылады және ағылшын тілін кешенді оқытуға негізделген және міндетті компонент болып табылады. Бағдарлама студенттерден айтарлықтай шығармашылық жұмысты талап ететін оқу материалының біртіндеп күрделенуімен оқу материалының, тақырыпты және материал бойынша жұмыс түрлерінің сабақтастығын қамтиды. Пәннің мазмұны иерархия мен интегративтілік қағидаты бойынша өзара байланысты төрт модуль түрінде құрылымдалған. Бұл пән болашақ мектеп мұғалімінің көптілді коммуникативті кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік медицина негіздері
Бұл пән болашақ әлеуметтік жұмыс бакалаврын денсаулыққа әсер ететін факторларды білуге, сондай-ақ физикалық, психикалық және әлеуметтік әл-ауқатты сақтау және нығайту тәсілдеріне үйретуге бағытталған. Курс бірқатар модульдерге бөлінеді: әлеуметтік медицинаның негізгі ұғымдары мен категориялары; негізгі аурулардың әлеуметтік-медициналық аспектілері және қызметтің нақты салаларында медициналық-әлеуметтік көмек көрсетудегі әлеуметтік қызметкердің орны мен рөлі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этноәлеуметтану
Этноәлеуметтану курсы этнос, ұлт, ұлтаралық (этносаралық), интернационалдық және т.б. базалық негіздер мен санаттарды, сондай-ақ этносаралық қатынастар саласындағы ықтимал тәуекелдерді зерделеуді және қарауды қамтиды. Бұл курстың негізгі мақсаты-жалпыұлттық келісім мен бірлік идеяларына бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік өзгерістер әлеуметтануы
Бұл курстың негізгі міндеті-Әлеуметтік жұмыс негізделген негізгі теориялар мен тұжырымдамаларды ашу. Курс мынадай маңызды мәселелерді қозғайды және ашады: әлеуметтік жұмыстың әлеуметтанулық негіздері; әлеуметтік жұмыс проблемаларын зерттеудің әлеуметтанулық әдістері мен техникасы; әлеуметтік өзгерістердің әлеуметтік салаға оң және теріс әсері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыс психологиясы
Әлеуметтік жұмыс психологиясы пәні қазіргі әлеуметтік қызметкер жұмысының психологиялық компоненті туралы материалды қамтиды. Курс аясында әлеуметтік көмекке мұқтаж және өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдардың психологиясы мен мінез-құлқының негізгі принциптері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстың шетелдік тәжірибесі
"Әлеуметтік жұмыстың шетелдік тәжірибесі" пәнін зерделеу Өз шетелдік әріптестерінің қызметі туралы жаңа бір нәрсені біліп қана қоймай, өз тәжірибесі мен білімін ұғынуға, отандық әлеуметтік практиканы одан әрі дамыту үшін жаңа перспективаларды белгілеуге мүмкіндік береді. Студент әлеуметтік жұмыс теориясы мен тарихының философиялық, әдіснамалық және психологиялық-педагогикалық негіздері туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыс теориясы
Оқу курсының мазмұны әлеуметтік жұмыстың теориялық негіздерін, әлеуметтік жұмыс теориясының әдіснамалық негізін, оның әлеуметтік саясат құрылымындағы орнын, Әлеуметтік жұмыстың әртүрлі бағыттарын ұйымдастыру және жүзеге асыру ерекшеліктерін, әлеуметтік жұмыс саласында кадрлар даярлау процесін жүзеге асыруды көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ /орыс тілі
Бұл пән қазақ/орыс тілін объект ретінде емес, базалық білімді игеру құралы ретінде пайдалана отырып, тереңірек зерделеуді көздейді. Пәнді оқытудың мақсаты қазақ/орыс тілдерінде коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын, осы мамандықтың базалық категориялық-тұжырымдамалық аппаратын қалыптастыру және кәсіптік-бағдарланған тілдік даярлықты қамтамасыз ету болып табылады .
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәуекел топтарымен әлеуметтік жұмыс
Бұл пән Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік қызметкерлер жұмысының негізгі бағыттарының бірін қамтиды. "Тәуекел топтарымен" жұмыс болашақ маманды республикада және әлемде осындай адамдар тобымен жұмыс жасауда қолданылатын негізгі теориялар мен тәсілдермен таныстыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүмкіндігі шектеулі балалармен психоәлеуметтік жұмыс негіздері
Бұл пән мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ Қазақстан Республикасында әлеуметтік мемлекет құру жағдайында олармен әлеуметтік жұмыстың нысандарын, тәсілдерін, жүйелерін, озық әлемдік тәжірибесін білуге бағытталған материалды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діни және этникалық толеранттылық негіздері
Діни және этникалық толеранттылық негіздері - бұл мамандарды әлеуметтік-гуманитарлық даярлау бағдарламасына кіретін пән. Пәнді оқыту барысында мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жасалады, діндердің әлемдік канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі, қазіргі діни-өркениетті динамикадағы тұлғаның рөлі талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жастар девиациясы әлеуметтік проблема ретінде
Пән қазіргі қоғам дамуының ең проблемалық салаларының бірін қамтиды. Әлеуметтік қызметкердің Қазақстан халқының осы тобымен практикалық және профилактикалық жұмысының негізі ретінде жастар арасында ауытқулардың пайда болу себептерін, факторларын және көріну бағыттарын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологиялары
Оқу курсының мазмұны әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологияларының теориялық негіздері мен практикалық қолданылуын зерттеуге бағытталған. Оқу тақырыптарын зерттеудің логикасы мен дәйектілігі әлеуметтік жұмыс әдістерінің сипаттамасын, оның технологиялық ерекшелігін, Әлеуметтік жұмыстың жалпы және жеке технологияларының мазмұнын қамтиды, практикалық Әлеуметтік жұмыстың әр түрлі бағыттарын ашуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстың этикалық негіздері
Пәннің мазмұны Әлеуметтік жұмыстағы кәсіби маңызды құндылықтарды зерттеуге, оның әлеуметтік қызметкер қызметінің құндылық негіздерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Бағдарламаны құрудың логикасы мен дәйектілігі кәсіби қызметті ұйымдастырудағы этикалық-аксиологиялық тәсілдің мәнін, әлеуметтік жұмыс саласындағы жалпыадамзаттық мораль қағидаттарын іске асыру ерекшелігін ашуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүмкіндігі шектеулі адамдармен жұмыс істеудің психологиялық аспектілері
Бұл пәннің материалы физикалық денсаулық ерекшеліктерінің әсерінен психикасы өзгерген адамдармен өзара әрекеттесудің психологиялық негіздері мен формаларын зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ, халықтың осы тобымен байланыс орнатудың негізгі тәсілдерінің кейбір аспектілері ашылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүмкіндігі шектеулі адамдармен әлеуметтік жұмыс
Бұл пән мүмкіндігі шектеулі адамдармен жұмыс істеудің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін зерделеуге, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі адамдармен жұмыс істеудің саяси-құқықтық негіздерін, мемлекеттің әлеуметтік саясатының қағидаттарын, заңнамалық базаны білуге, мүгедектермен жұмыс нысандарын білуге және меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Девиантты мінез-құлықтағы топтармен әлеуметтік жұмыс
Девиантты мінез-құлықтағы топтармен Әлеуметтік жұмыс пәнінің мазмұны мынадай мәселелер кешенін қамтиды: девиантты мінез-құлықтың мәні, оның басқа ұғымдармен байланысы, девиантты мінез-құлықтың көріну формалары, себептері, девиантты мінез-құлықты әлеуметтік бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрғындарды әлеуметтік қорғау және әлеуметтік стандарттар
Бұл пән қолданыстағы, қолданыстағы және перспективалы әлеуметтік стандарттар негізінде Республикада және әлемде халықты әлеуметтік қорғау жүйесін зерделейді.Сондай ақ әлеуметтік саладағы ұлттық заңнама негізінде қоғамда әлеуметтік стандарттарды әзірлеу негіздерін береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жастармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыс
Бұл пән жұмыссыз жастар, девиантты мінез-құлықты жастар, "қиын" жасөспірімдер, жастардың бейресми бірлестіктері, педагогикадағы, психологиядағы, әлеуметтанудағы жастар мәселелерін зерттеу, трансформацияланатын қоғам жағдайындағы жастармен әлеуметтік жұмыс проблемаларының өзектілігі сияқты бағыттар бойынша жастармен әлеуметтік жұмысқа арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстың экономикалық негіздері
Бұл пәнде әлеуметтік жұмыс экономикасының теориялық және әдіснамалық негіздері, Денсаулық сақтау және білім беру экономикасының негіздері, сондай-ақ халықты әлеуметтік қорғаудың экономикалық қызметін ұйымдастырудың негізгі принциптері мен тәсілдері қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Батыс мемлекеттеріндегі жастармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыс
Бұл пән осы салада технология заң шығарушылары болып саналатын батыс мемлекеттеріндегі жастармен әлеуметтік жұмысқа арналған: жұмыссыз жастар бойынша жұмыс, девиантты мінез-құлқы бар жастармен, "қиын" жасөспірімдермен, жастардың бейресми бірлестіктерімен жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтанушылық зерттеулер жүргізудің теориясы мен практикасы
Пән студенттерде әлеуметтанушылық зерттеулер жүргізудің білімі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс әлеуметтанушылық зерттеулердің негізгі теорияларымен, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу ережелерімен, сондай-ақ нәтижелерді есептеудің заманауи құралдары мен жүйелерімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмпирикалық әлеуметтану
Бұл пән студенттерді қолданбалы зерттеулерге негізделген практикалық әлеуметтанумен таныстырады. Жүргізу қағидаттарының әдіснамасы, нәтижелерді есептеу жүйесі және қолданбалы нәтижелерді практикада іске асыру қағидаттары, сондай-ақ әлеуметтік технологиялардың әрекет ету қағидаттарымен танысу жарияланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жастық шақ психологиясы
Ұсынылған пән жастық шақ тұлғасының даму ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған, қазіргі қоғамдағы жастық шақ тұжырымдамасының және жасөспірімнің негізгі девиантты мінез-құлқының жұмыс істеу заңдылықтары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласындағы мониторингтік зерттеулердің әлеуметтік стандарттары мен әдістемесі
Бұл пән стандарттар жүйесінің теориялық негіздерін, оларды әлеуметтік қызметтер саласында қолдану технологияларын зерттеуге бағытталған. Стандарттар мен нормалар мемлекеттік органдар тарапынан әлеуметтік дамудың маңызды параметрлерін реттеу саласын білдіреді. Әлеуметтік стандарттау әлеуметтік әл-ауқаттың оңтайлы деңгейі болып табылатын қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының параметрлерін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтану ілімдерінің тарихы
Пән оқушыны әлеуметтік түсіндірме ілімдерінің қалыптасу және даму тарихымен таныстырады. Курстың басты бағыты белгілі ғалымдарға, олардың көзқарастары мен қоғамды адамдарды біріктіретін негізгі ұжым ретінде дамыту туралы көзқарастарына бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Болжау теориясы мен практикасы
Бұл пән жобалау қызметінің әдіснамасы мен тұжырымдамалық аппаратының, болжау әдістемесі мен технологиясының мәселелерін қамтиды, болжау мәселелері қарастырылады. Пән шеңберінде әлеуметтік құбылыстарды болжау ерекшелігі әртүрлі әлеуметтік инновациялардың көп факторлылығы, поликритериалдылығы және виртуалдылығы тұрғысынан қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қала және ауыл әлеуметтенуі
Пән оң және теріс салдарлармен қатар жүретін қалалық және ауылдық өмір салтын қалыптастыру ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Әлеуметтік қызметкерлер әлеуметтік проблемаларды тудыратын бірқатар әлеуметтік құбылыстарды құрайтын осы жағдайларды ескеруі керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрғындарды әлеуметтік қорғау жүйесіндегі қызметтер сапасының мониторингі
Бұл пән қызмет көрсету сапасының мониторингі сияқты халықты әлеуметтік қорғаудың маңызды саласын зерттейді. Сапаны бақылау, оны жүзеге асыру жүйесі және әлеуметтік қорғау стандарттары студенттерге ұсынылатын "әлеуметтік жұмыс" Білім беру бағдарламасының негізгі мәселелері болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауыл тұрғындары арасындағы шетелдік әлеуметтік жұмыс тәжірибесі
Пән жақын және алыс шет елдердегі ауылдық жерлердегі әлеуметтік жұмысқа арналған. Материал осы саладағы жұмыс тәжірибесін сипаттайды және бағалайды. Еңіс ауылдық жерлерде әлеуметтік қызметкер жұмысының ерекшелігіне жасалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдістеме мен дизайнның құрылымдық моделі
Пән аясында параллельді дамып келе жатқан статикалық және динамикалық модельдер жүйесін құру негізінде жобалаудың әдіснамалық тұжырымдамасының негізгі ережелері тұжырымдалады, олардан жобаның талаптары мен сипаттамалары алынады. Модельдерді зерттеу жүйесі процестердің, функциялардың, ағындардың, деректердің және ұйым қызметінің басқа статикалық және динамикалық аспектілерінің сипаттамасын қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік болжау және жобалау
Бұл пән студенттерге әлеуметтік жұмыс саласында болжау, жобалау және модельдеу, оларды өз бетінше қолдану, сондай-ақ әлеуметтік қызметтің әртүрлі формалары мен бағыттарында қолдану бойынша білім, білік және дағдыларды алуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауыл тұрғындары арасында жүргізілетін әлеуметтік жұмыс
Пән ауылдық жерлерде әлеуметтік қызметкердің білімі мен жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста ауылдық жерлерде халықты әлеуметтік қорғау мен әлеуметтік көмекті іске асырудың ерекшеліктері мен тетіктері көрсетілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмысты ұйымдастыру, басқару және әкімшілендіру
Курстың мазмұны қазіргі кезеңдегі әлеуметтік жұмыста ұйымдастырудың, басқарудың және әкімшілендірудің негізгі принциптері мен әдістемелерін ашады, сонымен қатар әр түрлі елдер өздерінде әлеуметтік жұмысты ұйымдастыруда қолданатын негізгі теориялық тәсілдерді қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи мемлекеттердің әлеуметтік саясаты
Пән әлемнің қазіргі мемлекеттерінің әлеуметтік саясат жүйесін зерттейді. Мемлекеттік және жергілікті басқарудың әртүрлі деңгейлерінде әзірлеу мен іске асырудың жүйелері мен принциптеріне талдау жасайды. Студенттерді осы бағыттағы халықаралық тәжірибе мәселелері бойынша біліммен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы конфликтологиялық технологиялар
Бұл пән жанжалды жағдайларды шешу технологияларын және әлеуметтік көмек пен қорғауға мұқтаж, сондай-ақ өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдардың санаттарымен жұмыс істеудегі жанжал әлеуетін төмендетуді зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Батыс мемлекеттерінің әлеуметтік саясаты
Бұл пән қазіргі уақытта отандық әлеуметтік кеңістіктегі ең озық және перспективалы болып табылатын Батыс мемлекеттерінің әлеуметтік саясат саласындағы жетістіктерін зерттейді. Студенттерге әлемдегі озық әлеуметтік саясатты ұйымдастыру және дамыту жүйелері туралы білім береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасы және балалармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыс
Бұл пән өзінің өмірлік мәселелерін сырттан келетін көмектен тыс шеше алмайтын, өзінің әлеуметтік функцияларын орындай алмайтын отбасын әлеуметтік қолдауды іске асыру қажеттілігін қарастырады. Ата-аналардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға, отбасындағы ұрпақтар арасындағы қарым-қатынастың ерекшелігіне байланысты мәселелерге айтарлықтай орын беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік қақтығыстарды шешу технологиялары
Бұл пән әртүрлі психологиялық және медиативті технологияларды қолдану, әлеуметтік көмек пен қорғауға мұқтаж, сондай-ақ қиын өмірлік жағдайға тап болған адамдардың санаттарымен жұмыс жасау арқылы жанжалды жағдайларды шешудің технологиялары мен әртүрлі нұсқаларын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы отбасы құрылымдары мен процестерін зерттеу әдістемесі
Пән курсында отбасы микросоциологиясының негізгі теориялық тәсілдері мен перспективалары, отбасы құрылымы мен динамикасын зерттеудің әдіснамалық принциптері көрсетілген. Отбасылық оқиғалар, циклдер, желілер және отбасылық мінез-құлық желілері туралы деректерді жинау және талдау әдістері қарастырылады. Отбасылық және ерлі-зайыптылық үйлесімділік әдістері мен сынақтарын талдау семантикалық дифференциал техникасының кең мүмкіндіктерін ашады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы әлеуметтік саясат
Бұл пән оқушылардың "әлеуметтік жұмыс" Білім беру бағдарламасын Қазақстан Республикасында әлеуметтік саясатты әзірлеудің, қалыптастырудың және іске асырудың негізгі қағидаттарын, сондай-ақ жергілікті жерлерде әлеуметтік қорғауды жүзеге асырудың институттары мен тетіктерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүгедектермен жүргізілетін әлеуметтік жұмыс
Тәртіп өзінің өмірлік мәселелерін сырттан келетін көмектен тыс шеше алмайтын, өзінің әлеуметтік функцияларын орындай алмайтын мүгедектерге әлеуметтік қолдауды іске асыру қажеттілігін қарастырады. Отбасындағы қарым-қатынастың ерекшелігіне айтарлықтай орын беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмысты құқықтық қамтамасыз ету
Әлеуметтік саладағы қатынастар реттелетін және Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік жұмыстың мәні болып табылатын құқықтық институттар мен нормаларды тереңдетіп зерделеуді көздейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы Конфликтология
Бұл пән әлеуметтік қызметкерлердің еңбек қызметінде кездесетін әлеуметтік жұмыстағы жанжалдар мен жанжал жағдайларын зерттейді, сондай-ақ әлеуметтік көмекке мұқтаж адамдармен жұмыс істеудегі жанжал әлеуетін шешуге және медиациялауға көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық технологиялар
Пән Әлеуметтік жұмыстың заманауи инновациялық технологияларының негізгі бағыттарын ашады, олардың мәні, ерекшеліктері, түрлері мен принциптері сипатталады. Адами ресурстарды қалыптастыру, сақтау және дамыту, әлеуметтік саладағы инновациялық технологияларды жобалау мақсатында әлеуметтік жұмыста инновациялық технологияларды қолдануға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрландыру және жасанды интеллект жағдайындағы әлеуметтік жұмыстағы медиация теориясы мен практикасы
Пән медиацияның тұжырымдамалық негіздерін әлеуметтік қақтығыстарды шешу әдісі ретінде, оны әлеуметтік жұмыста қолдану ерекшеліктерін, сондай-ақ цифрлық технологиялар мен жасанды интеллекттің медиативтік процестерге әсерін зерттеуге бағытталған. Курс медиацияның негізгі теориялық аспектілерін, құқықтық және этикалық нормаларды, келіссөздер стратегиялары мен әдістерін және медиативтік тәжірибеде қолданылатын цифрлық құралдарды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы медиация: теориядан практикаға
Әлеуметтік жұмыстағы медиация: теориядан практикаға пәні студенттерді әлеуметтік саладағы жанжалдарды, соның ішінде отбасылық, тұлғааралық және топаралық дауларды шешу әдісі ретінде медиация негіздерімен таныстырады. Курс теориялық аспектілерді — медиация принциптерін, кезеңдерін және әдістерін — келіссөздер жүргізу, эмоционалды интеллект және тараптардың мүдделерімен жұмыс істеу сияқты практикалық дағдылармен біріктіреді. Әлеуметтік жұмыстағы медиатордың рөліне, этикалық мәселелерге және халықтың осал топтарын қолдауда медиативтік технологияларды қолдануға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы тұрақты даму тұжырымдамасы
Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы орнықты даму тұжырымдамасы пәні теңсіздікті азайту, кедейлікпен күресу және әлеуметтік қызметтерге инклюзивті қолжетімділікті қамтамасыз ету мәселелерін қоса алғанда, БҰҰ тұрақты даму мақсаттарын (ТДМ) әлеуметтік қорғау жүйесіне интеграциялау қағидаттары мен тетіктерін зерделейді. Курста әлеуметтік бағдарламаларды климаттың өзгеруіне, демографиялық өзгерістерге және цифрлық трансформацияға бейімделудің халықаралық және ұлттық стратегиялары талданады. Экономикалық тиімділікті, әлеуметтік әділеттілікті және экологиялық жауапкершілікті біріктіретін ұзақ мерзімді шешімдерді әзірлеуге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік болжау мен дизайндағы жасанды интеллект
Әлеуметтік болжау мен жобалаудағы жасанды интеллект пәні әлеуметтік процестерді модельдеу, тенденцияларды болжау және тиімді әлеуметтік бағдарламаларды әзірлеу үшін машиналық оқыту және үлкен деректерді талдау әдістерін қолдануды зерттейді. Курста демографиялық болжауда, әлеуметтік бастамалардың тиімділігін бағалауда және халықты қолдаудың атаулы шараларын жобалауда ЖИ қолдану жағдайлары қарастырылады. Этика, нәтижелердің түсіндірілуі және дербес деректерді қорғау мәселелерін қоса алғанда, шектеулер мен тәуекелдер мен шешімдерді сыни талдауға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жетімдермен жүргізілетін әлеуметтік жұмыс
Бұл пән студенттерді жетім балалардың әртүрлі санаттарымен Әлеуметтік жұмыстың ережелері мен ерекшеліктерімен таныстырады. Курс аясында балалар психологиясымен танысу, тұлғааралық қатынастарға, әлеуметтік бейімделу мен оңалтуға кеңес беру мен түзетудің әртүрлі түрлерін ұсыну мүмкіндігі бар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік диагностика
Бұл пән Әлеуметтік жұмыстың маңызды бағыттарының - диагностиканың түбіне арналған. Онда қазіргі кезеңдегі әлеуметтік жұмыстың маңызды бағыттары бойынша диагностикалық іс-шаралардың негізгі түрлері, әдістері, бағыттары мен жүйелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы әлеуметтік сақтандыру
Курс Қазақстандағы әлеуметтік сақтандырудың мынадай негізгі аспектілерін қарастыруды қамтиды: заңнама, төлемдерді жүзеге асыру тетіктері мен жүйелері, сондай-ақ әлеуметтік сақтандыру шарттарының ерекшелігі бар халықтың санаттары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мигранттарды әлеуметтік бейімдеу және оңалту
Мигранттарды әлеуметтік бейімдеу және оңалту пәнінің курсы оқушыларды әлеуметтік жұмыс жүйесімен қазіргі заманның өзекті мәселелерінің бірімен таныстыруға бағытталған. Мигранттарды әлеуметтік оңалту және қазіргі қоғам жағдайына бейімдеу, оларды тіркеу, жұмысқа орналастыру, құжаттарды қалпына келтіру және Отанына тасымалдау қағидаттарын зерделеуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Балалар үйіндегі психокоррекциялық жұмыстың негіздері
Пән балалар үйлерінде психологиялық қызметтерді ұйымдастыруды, сондай-ақ жетім балалармен өзара әрекеттесу шеңберіндегі олардың қызметінің ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды. Сонымен қатар, студенттер пәнді оқыту нәтижесінде балалар үйіндегі әлеуметтік жұмыстың заңнамалық негізін игереді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы медиация: жанжалдарды реттеудің жаңа сын-қатерлері мен технологиялары
Курс медиацияның әлеуметтік жұмыста кездесетін өзекті сын-қатерлерін және жанжалдарды тиімді шешуге ықпал ететін заманауи технологияларды зерттеуге арналған. Жедел цифрландыру және әлеуметтік трансформация жағдайында өзара іс-қимыл форматтары, келіссөздер тәсілдері және дауларды реттеу әдістері өзгеруде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік геронтология
Әлеуметтік геронтология пәнінің курсы қазіргі кезеңде қарт адамдармен әлеуметтік жұмыстың әдіснамасы мен технологиялық аспектісін үйренуге бағытталған. Курс қарттар үйлері шеңберінде де, олардың қамқорлығы мен қамқорлығын жүзеге асыратын жақындарымен де қарттармен әлеуметтік жұмыс принциптерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік бейімделу және оңалту
Пән студенттерде әлеуметтік бейімделу мен оңалтудың ерекшеліктері мен тетіктері, қиын өмірлік жағдайға тап болған адамдарды әлеуметтік бейімдеу мен оңалту деңгейін диагностикалау және түзету әдістері туралы жүйелі білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жетімдермен психоәлеуметтік жұмыстың мазмұны мен әдістемесі
Бұл пән оқушыларды қазіргі психологиялық тәсілдерге негізделген әлеуметтік қолдау мен қорғауға мұқтаж балалардың ерекше санаты ретінде жетімдермен психоәлеуметтік жұмыстың мазмұны мен әдістемелерімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыстағы супервизорлық
Курс Әлеуметтік жұмыстағы супервайзер қызметінің орнын, рөлін, мағынасын, құрылымы мен ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды. Сондай-ақ, оның әлеуметтік көмек және қорғау жүйесіндегі кәсіби бағыты мен ерекшелігінің негізгі аспектілерімен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік диагноз әдістемесі мен техникасы
Бұл пән әлеуметтік болжау әдістері туралы айтады. Курс диагнозға әлеуметтік болжау әдісі ретінде, негізгі тенденцияларды анықтау, әлеуметтік процестің даму перспективаларын анықтау, қоғамның жағдайын, оның жекелеген салалары мен бағыттарын сипаттайтын жалпы бағыттарды белгілеу ретінде баса назар аударады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пенитенциарлық жүйе мекемелеріндегі әлеуметтік жұмыс
"Пенитенциарлық жүйе мекемелеріндегі әлеуметтік жұмыс! пәнінің курсы оқушыларды осындай мекемелердегі әлеуметтік жұмыс жүйесімен таныстыруға бағытталған. Әлеуметтік оңалту принциптерін зерттеуге және бұрынғы тұтқындарды қазіргі қоғамның жағдайына бейімдеуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қартайған кездегі тұлғаның дамуы
Пән курсы әлеуметтік қызметкерлер мен ұйымдардың қолдауымен қазіргі қоғам жағдайында қартайған кезде тұлғаны дамыту мен өзін-өзі жүзеге асырудың негізгі аспектілеріне арналған. Қажетті жағдайлар жасау процесін және осы әлеуметтік қызметкердің рөлін зерттеуге баса назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Егде жастағы адамдарды әлеуметтік қорғаудың ерекшелігі мен мазмұны
Пән курсы әлеуметтік көмек шеңберінде де, әлеуметтік қорғау шеңберінде де үлкен жастағы адамдарды психологиялық сүйемелдеумен байланысты психологиялық және Әлеуметтік геронтология мәселелерін заманауи түсінуге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік қамсыздандыру
Курс Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік қамсыздандыру жүйесінің негізгі элементтерін зерделеуге, Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік қамсыздандыру жүйесі саласындағы білімді меңгеруге, Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік қамсыздандыру жүйесінің негізгі бағыттарын, деңгейлерін, түрлері мен элементтерін бағдарлай білуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлеуметтік жұмыстағы жасанды интеллект
Заманауи әлеуметтік жұмыстағы жасанды интеллект пәні тұтынушылардың қажеттіліктерін болжауды, күнделікті тапсырмаларды автоматтандыруды және қолдауды жекелендіруді қоса алғанда, әлеуметтік қызметтердің тиімділігін арттыру үшін AI технологияларын қолдану мүмкіндіктерін зерттейді. Курста ЖИ енгізудің этикалық, құқықтық және практикалық аспектілері қарастырылады, мысалы, деректерді қорғау, алгоритмдік бейімділік және helping professions-тегі адам-машина өзара әрекеттесуі. Студенттер халықтың осал топтарын қолдаудағы әлеуеті мен тәуекелдерін талдай отырып, әлеуметтік жұмыста да пайдалану жағдайларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Нормативтік-құқықтық, әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық және әлеуметтік-медициналық мәселелер бойынша кеңес беру дағдыларын қалыптастыру.
- Әлеуметтік серіктестік принципі негізінде халықтың әр түрлі топтарының әлеуметтік әл-ауқатын арттыру мақсатында әлеуметтік мәселелерді шешу бойынша мемлекеттік, коммерциялық және қоғамдық ұйымдардың өзара іс-қимылын және қызметін үйлестіруді жолға қою
- Қазақстан Республикасының Халықты әлеуметтік қорғау, білім беру, денсаулық сақтау саласындағы заңнамасы мәселелерінде құзыретті болуға; әлеуметтік көмек көрсету және халықтың әр түрлі санаттарын қолдау жөніндегі негізгі нормативті құжаттаманы қолдануға міндетті.
- Әлеуметтік саясаттың түрлі бағыттарын іске асыру бағдарламаларын қолдану және әлеуметтік салада, арнаулы әлеуметтік қызметтерді ұйымдастыру және ұсыну жүйесінде жобалау-талдамалық және сараптамалық-консультациялық қызметті дамыту.
- Әлеуметтік жұмыс және аралас пәндер саласында заманауи теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ жаңа зерттеулерді қолдану.
- Адамдармен қарым-қатынас этикасын сақтау; эмпатияға, әдептілікке, гуманистік дүниетанымға, коммуникативтілікке, өзін-өзі сынға алуға, стресске төзімді қасиеттерге ие болу, әлеуметтік көмек пен қызметтерге қажеттілікті бағалау және анықтау кезінде эмоцияларды басқара білу.
- Әлеуметтік жұмыстағы ғылыми зерттеулердің ғылыми әдіснамасы, даму тарихы және қазіргі жай-күйі, әлеуметтік жұмыс саласындағы ғылыми қызметтің ерекшеліктері, халықты әлеуметтік қорғау, денсаулық сақтау, білім беру органдары мен ұйымдарының, қиын өмірлік жағдайларға тап болған адаммен (отбасымен) жұмыс істеуге уәкілеттік берілген ұйымдардың мамандарымен өзара іс-қимыл шеңберінде қағидаттарын меңгеру.
- Өмірлік қиын жағдайға тап болған әлеуметтік адамдарға (ерекше қажеттіліктері бар адамдар, жетім балалар, "тәуекел" топтары, мигранттар) мамандандырылған даярлық ерекшеліктерін практикалық қызметте пайдалану.
- Халықтың әртүрлі әлеуметтік топтарының әлеуметтік әл-ауқатының факторларын және әлеуметтік маңызды проблемалық жағдайларды анықтау мақсатында кешенді әлеуметтік зерттеулерді жүргізу және басқаруды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.
- Халықтың әртүрлі топтарын әлеуметтік қорғау және жандандыру міндеттерін шешу үшін инновациялық әлеуметтік технологияларды, медиацияны, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, жасанды интеллектті, орнықты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі тұжырымдамасын қолдану.
- Әлеуметтік процестер мен жеке өмірлік жағдайлардың дамуын диагностикалау, болжау, жобалау және модельдеу.
- Әлеуметтік қызметкердің жұмысында жаратылыстану, тілдік, әлеуметтік-гуманитарлық пәндер, қаржылық сауаттылық және АКТ саласында алған дағдылары мен білімдерін қолдану