7M02312 Шетел филологиясы (батыс тілдері) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары оқу орындарының ғылыми және білім беру саласы үшін, сондай-ақ халықаралық ұйымдарда жұмыс істеу, баспа және әкімшілік басқару үшін заманауи әдістемелерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізуге және ғылыми тұжырымдамаларды өз әзірлемелерімен салыстыруға қабілетті көптілді мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Инофилологиялық зерттеулердің қазіргі әдіснамасы
дамудың динамикасын және пәнаралық байланыстарды ескере отырып, зерттеу проблемаларын шешу үшін шетел филологиясы саласындағы әдістемені қолдану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән мазмұны: шетел филологиясы методологиясы, терминологиялық аппаратура және әдістемелік қағидалар жүйесі, заманауи ғылыми парадигмалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем мәтіннiң әдеби герменевтикасы
мәтіннің пішіні мен мазмұнын, оның мағынасын және мәдени жағдайын өзара тәуелділікті түсіндіру мүмкіндігін қалыптастыру және автор мен оқырман арасындағы диалог тұрғысынан байланыс формасы ретінде мәтіннің коммуникативтік бағдарын талдау. Пән мазмұны:мәтіннің әртүрлі аспектілері, талдау түрлері, автордың мәтіні мен тұлғасы, лингвистикалық және экстральингвистикалық факторлар; көркем мәтінді өнер туындысы ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Филологиядағы әдіснама мен компьютерлік технологиялар
лингвистикалық зерттеулерді жүргізу, электрондық сөздіктерді дамыту, компьютерлік аударма жүйесін құру және практикалық деректерді өңдеу үшін компьютерлік технологиялар мен филология әдіснамасымен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән мазмұны: компьютерлік бағдарламалар, зерттеу әдістері, тілдерді модельдеу, сөздік картотекалар, мәліметтер базасы, электронды кітапханалар, корпустардың жіктелуі, ұлттық корпустың мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілін оқытудың қазіргі заманғы парадигмалары
шет тілдеріндегі білім беру саласындағы негізгі тенденциялар туралы түсінік қалыптастыру, халықаралық білім беру ортасында табысты қарым-қатынас жасау үшін оқытудың жаңа әдістеріне бейімделу және лингвистикалық білімді меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Пән мазмұны: коммуникативті және интерактивті тәсілдер, технология интеграциясы, көптілділік, мәдени құзыреттілік, даралау, контекстке негізделген және белсенді оқыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын әдебиеттанымдық зерттеулердегі заманауи теориялар және үрдістер
ағылшын әдеби мәтінін сыни талдау және түсіну мақсатында қазіргі теориялық-әдеби мектептер мен ағымдардың стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып, ағылшын әдебиеттану зерттеулерінің теориялары мен бағыттарын түсіну және саралау қабілетін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: ағылшын әдебиетінің теориясы ғылыми сала ретінде, әдебиет теориясы саласындағы негізгі бағыттар мен ағымдар, ағылшын әдебиеттануындағы жанр мәселесі, әдебиеттану әдіснамасы, әдеби шығарманың құрылымы, мәтіндік талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі ағылшын тілінің ұлттық нұсқалары
Пәннің мақсаты - ауызша және жазбаша қарым-қатынасты табысты іске асыру және прагма-кәсіби тапсырмаларды шешу үшін тілдік норманың қолданыстағы диверсификациясы мен өзгермелілігін анықтау, түсіндіру мүмкіндігін қалыптастыру. Пән мазмұны:тіл нұсқаларының теориясы, «нұсқа» және «норма», «World English», «WorldEnglishes» концепциялары, аймақтық нұсқада ағылшын тілін дамыту, нұсқалардың типологиясы, ғаламдық бизнестің категориялық аппараты, іскерлік қарым-қатынас түрлері және регистрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық ілімдердің тарихы
тіл біліміндегі тарихи оқиғалар мен тенденцияларды талдау қабілетін қалыптастыру, сыни ойлауды дамыту және лингвистикалық идеялар мен концепциялардың эволюциясын талдау үшін тілдердің қызмет етуінің негізгі принциптерін түсіну. Пән мазмұны: антикалық ойшылдар, лингвистиканың эволюциясы, структурализм, функционализм, постструктурализм, қазіргі тенденциялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тілдің семантикасы мен прагматикасы: заманауи тәсілдер
прагма-семантикалық зерттеулерді терең қарастыру және саралау мақсатында тілдің семантикасы мен прагматикасының заманауи теориялық тәсілдерін, лингвистикалық мектептер мен бағыттарды зерделеу қабілетін қалыптастыру. Пән мазмұны: қазіргі теориялар мен тәжірибелер контекстінде тілдің мағынасы (семантикасы) мен қолданылуын (прагматикасын) зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Екінші тілді менгеру теориясы
пәнді пәнаралық контекстте екінші тілді меңгеру теориясының тұжырымдамалық және әдістемелік аппаратын жүйелі түрде қолдану, прагма-кәсiптік тапсырмаларды шығармашылық түрде шешудің меңгеру тетіктерін түсіндіру.Пән мазмұны: тілді меңгеруді үйренуге арналған зерттеу тәсілдері; тілдерді сатып алу стратегиясы, тілдік оқыту теориясы (аулау, нативизация, тұру моделі, монитор).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдерді оқытудағы социолингвистикалық аспектілер
тіл мен қоғам арасындағы қарым-қатынасты зерттеу үшін фонетикалық, лексикалық және грамматикалық тілдік бірліктердің қызмет етуінің әлеуметтік аспектілері туралы білімді интеграциялау қабілетін қалыптастыру.Пән мазмұны: тіл және қоғам құрылымы, тілді меңгерудің әлеуметтік аспектісі, тілдік және коммуникативтік құзыреттілік, тұлғааралық коммуникация, тілдік ахуал және тілдік саясат, контрасты-типологиялық лингвистика, тілдің контрасты типологиясы, типологиялық зерттеулердің түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми сөйлеу және редакциялау стилистикасы
ғылыми мәтіндерді дұрыс ұйымдастыру, ғылыми мәтіндерді сәтті талдау және ғылыми зерттеулерді жазу үшін ақпарат көздері мен әртүрлі ғылыми әдістерді ұтымды таңдай білу қабілетін дамыту. Пән ғылыми стильдің ерекшеліктерін, мәтінді өңдеу әдістерін, ғылыми коммуникацияның лингвистикалық және стилистикалық аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Медиалингвистика және шет тілі
БАҚ-та тілдің жұмыс істеуін талдау және медиарекцияның ерекшеліктерін түсіндіру мақсатында лингвистикалық талдаудың тиісті әдістері мен рәсімдерін қолдану. Пән мазмұны: медиа лингвистиканың бағыттары мен әдістері; бұқаралық ақпарат құралдарының тілінің функционалдық және стилистикалық мәртебесі, бұқаралық ақпарат құралдары мен бұқаралық ақпарат құралдары, әсер етудің лингвистикалық және прагматикалық аспектілері, дискурстың түрлері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тілдік ықпал және мәдениаралық коммуникация
Пәннің мақсаты - мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы мен сөйлеудің теориясы мен концептуалды аппаратын қолдану, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін меңгеру. Пән мазмұны:сөйлеу әсері мен мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы, мәдениетаралық коммуникацияны қалыптастыру тарихы, мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы, құрылымы және түрлері
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Гендерлік лингвистика
гендерлік стереотиптердің тілдік құрылымдарға, қарым-қатынасқа, қоғамдық санаға әсерін түсіну қабілетін дамыту, зерттеу жұмыстарын жүргізу және ғылыми еңбектер жазу кезінде тілдің гендерлік аспектілерін талдау және сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту. Пән тілге жыныстың әсері, гендерлік сәйкестікті қалыптастырудағы тілдің рөлі, стереотиптер мен кемсітушіліктерді зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Мәтін теориясы және дискурс
дискурстың әртүрлі түрлерімен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру және әр түрлі мәтіндерге дискурстық талдау әдістерін қолдану. Пән мазмұны: мәтін, мәтін және жанр, стиль ұғымдары, дискурстың құрылымдық параметрлері, дискурстың түрлері, дискурсивті талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Спичрайтинг және копирайтинг: тарих, теория және практика
шет тіліндегі ауызша және жазбаша мәтіндердің композициялық және семантикалық құрылымын құру, сонымен қатар риторикалық технологиялар мен стратегияларды, дәлелдеу әдістерін, сөйлеу әсерін және әдеби редакциялау дағдыларын қолдану қабілетін көрсету. Пән мазмұны: спичрайтинг, копирайтинг, риторика, лингвистика және мәтін стилистикасы, сөйлеу туындыларын дайындау нормалары, сөйлеу әсері, сөйлеу мәдениеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Когнитивтік лингвистика
адамның когнитивті қызметінің принциптерін талдау және тілдің семантико-когнитивті механизмдерін түсіндіру, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру үшін когнитивті лингвистиканың заманауи тәсілдерін жүйелеу және әлем туралы білім беру формаларын ажырату. Курста когнитивтік грамматика, ментальды модельдер, семантика, тілді қабылдау және түсіну, метафора және концептуализация ұғымдары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тіл және әдебиеттану ғылымының соңғы жетістіктері мен технологияларын ескере отырып, іргелі филология ғылымдары мен шетел филологиясы саласындағы заманауи ғылыми білімді талдау.
- Контрастивті лингвистика, әдебиеттану, шет тілін меңгеру, мәдениетаралық коммуникация, когнитивтік және гендерлік лингвистика және т.б. салаларда шетел филологиялық ілімдердің әдіснамалық принциптері мен әдістемелерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру.
- мәтін және дискурс теориясы, тілдік вариативтілік, спичрайтинг, копирайтинг және медиалингвистика сияқты салаларда алған білімдерін кәсіби, ғылыми және іскерлік қарым-қатынастың ерекшеліктері ескере отырып, шетел және ана тілінде ауызша және жазбаша түрде сөйлеу жұмыстарын дайындау үшін пайдалану.
- Практикалық қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін дискурсивті әдістерді қолдана отырып, әдеби және медиа мәтіндерді интерпретациялауды қоса алғанда, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде және стильдерінде шет тіліндегі қарым-қатынастың алдыңғы қатарлы дағдылары мен біліктерін дамыту.
- Ағылшын тілінің тілдік вариативтілігін, семантикасы мен прагматикасын, тілдің гендерлік аспектілері, коммуникативті мінез-құлық стратегиялары көрсететін академиялық қарым-қатынастың әртүрлі түрлері мен формалары, шет тілінің ғылыми стилінің ерекшеліктері және мәтіндердің стильдік дифференциациясы, түпнұсқалық ғылыми мәтіннің ұйымдастырушылық құрылымы мен мазмұны туралы білімді қолдану.
- Филологиялық және прагматикалық-кәсіби мәселелерді шығармашылықпен шешу жолдарын анықтау мақсатында заманауи ақпараттық технологияларды, ана және шет тілдерінің мәтіндік корпусын пайдалана отырып, ақпараттық-талдау және ақпараттық-библиографиялық жұмыста алған білімдерін жинақтау.
- Тілдерді контрастивті сипаттау саласындағы ғылыми зерттеулердің өзекті мәселелері мен аспектілерін түсіндіру және мәтінді тілдік және әдеби талдаудың күрделі құбылысы ретінде түсіндіре отырып, тілдік бірліктердің қызмет етуінің әлеуметтік аспектілері туралы білімді біріктіру.
- Тілді функционалдық жүйе ретінде оның әлеуметтік стратификациясын, коммуникативті және когнитивтік функцияларын, сондай-ақ лингвистикалық әсер ету прагматикасын, мәдениетаралық дискурс пен сөйлеу тактикасын ескере отырып талдайтын түпнұсқа жобаларды әзірлеу және қорғау.
- Заманауи компьютерлік технологияларды, деректерді өңдеудің тілдік бағдарламаларын және т.б. пайдалана отырып, ғылыми, академиялық және кәсіптік салалардағы теориялық және қолданбалы мәселелерді шешу үшін білімді біріктіру және тиісінше әртүрлі типтегі мәтіндердің стилистикалық сипаттамаларын дұрыс түсіндіру арқылы ғылыми-техникалық құжаттаманың компьютерлік абстракциясы мен аннотациясын жүзеге асыру.
- мәдениетаралық қарым-қатынас пен тілдің бұқаралық ақпарат құралдарында, ғылыми, кәсіптік және білім беру салаларында қолданылуын ескере отырып, әлеуметтік, гендерлік, мәдени, ғылыми, кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас процестеріне әсер ететін пәнаралық контексте және көпмәдениетті ұжымда тілді меңгеру және қолдану стратегияларын жүзеге асыру