Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11108 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Қонақжайлылық саласында брендті басқару

    Пәннің мақсаты-қонақжайлылық индустриясындағы брендтерді тиімді басқару, брендтерді дамыту, өзгермелі бизнес ландшафтында өсу мен бейімделуді қолдау, олардың позициясы мен нарықтағы танымалдылығын жақсарту

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сән салтанат пен қонақжайлылық индустриясындағы блокчейн

    Пәннің мақсаты-тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру, бәсекеге қабілеттілікті жақсарту және қонақжайлылық сатылымын арттыру үшін баға белгілеуді оңтайландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг және қонақжайлылықтағы сатылым

    Пәннің мақсаты-тиімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру, бәсекеге қабілеттілікті жақсарту және қонақжайлылық сатылымын арттыру үшін баға белгілеуді оңтайландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақжайлылық саласындағы бизнес-стратегиялар

    Пәннің мақсаты-қонақжайлылық индустриясында бизнесті табысты басқару және дамыту стратегияларын әзірлеуге және іске асыруға қабілетті мамандарды даярлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табыстарды басқару (Yield management)/

    Пәннің мақсаты қонақ үй және мейрамхана бизнесіне өз кірістерін барынша арттыруға, нарық деректерін талдауға, сұранысты болжауға және жалпы кірісті арттыру үшін қызметтердің бағасы мен қолжетімділігін оңтайландыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлылық пен демалыс саласындағы мәдениаралық және бизнес-коммуникациялар технологиясы

    Пәннің мақсаты-қарым-қатынастың үздік стратегияларын әзірлеу үшін халықаралық қонақжайлылық тәжірибесінен халықаралық ортада тиімді өзара іс-қимылды үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отельдер девелопменті және жылжымайтын мүлікке инвестициялар

    Пәннің мақсаты-нарықты талдау, тәуекелдерді басқару, Бизнесті жүргізу, қонақ үйді дамыту және жылжымайтын мүлікке инвестицияларды басқару саласындағы жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» курсы магистранттың ұлттық біліктілік шеңберіндегі басқарушы мамандардың біліктілік анықтамалығына сәйкес кәсіби қызметімен айқындалған басқарушылық міндеттерді шешу контекстінде магистранттардың әлеуметтік және басқарушылық көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты- магистранттардың іс- әрекетінде одан әрі қолдану үшін басқару психологиясының әлеуметтік-психологиялық процестері, құбылыстары, қасиеттері және негізгі категориялары туралы білімді жүйелеу және тереңдету. Ол басқарушы тұлғасы, әлеуметтік құбылыс ретіндегі басқару және көшбасшылық ерекшеліктері, басқару қызметінің негізгі функциялары, басқару және көшбасшылық стильдері, басқару объектісі ретіндегі бағынушы тұлғасы, тұлғаның әлеуметтенуі, әлеуметтік құбылыс, бағыныштының ұйым жағдайына бейімделу процесінің ерекшеліктері, тұлғаның мінез-құлқы мен белсенділігін реттеу жүйесі, қарым-қатынас әлеуметтік құбылыс ретінде, басқарушылық қарым-қатынас ерекшеліктері және т.б. тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шығындарды бақылау (F&B Cost control)

    Пәнді оқытудың мақсаты - кәсіпорынның шығындары мен нәтижелерін басқару, басқару шешімдерін қабылдау үшін есеп ақпаратын пайдалану, менеджерлерге толық ақпаратты дайындау және ұсыну

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана кәсіпорындарындағы бизнес-әкімшілендіру

    Пәннің мақсаты-дистрибуция арналары мен тұтынушыларға қызмет көрсетуді басқарудың өсуіне ықпал ететін мейрамхана бизнесін тиімді басқару

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Білім алушыларда практикалық және ғылыми жоспарда Менеджменттің дамуы туралы, ұйымдастырушылық менеджмент, оның түрлері мен қазіргі тенденциялары туралы түсінік қалыптастыру және магистранттарда үдерістік, жүйелік және жағдайлық негізде заманауи ұйымдық менеджменттің принциптерін, әдістерін, нысандары мен құралдарын қолдануға жалпы көзқарасты қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шет тілі (кәсіби)

    Бұл пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Инновациялық ойлау және қонақжайлылық саласындағы креативтілік

    Пәннің мақсаты-инновациялық тәсілге қабілеттілікті дамыту, бірегей өнімдерді әзірлеу және қонақжайлылық индустриясындағы мәселелерді шығармашылық шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • шетел тілінде іскерлік байланыс орнатуға қабілетті, озық ғылыми жетістіктерді кәсіби қызметте қолдану дағдысына ие болу
  • кәсіби қызметте аналитикалық және басқарушылық міндеттерді шешуде корпоративтік басқару принциптерін білу және практикада қолдану
  • қазіргі нарықтық ортада қонақжайлылық пен бос уақытты ұйымдастыруды дамытудың стратегиялық басымдықтары тұрғысынан бизнесті басқарудың әдістері мен құралдарын меңгеру
  • қонақ үй менеджментінің аналитикалық әдістерін, қонақжайлылық және демалыс индустриясы кәсіпорнының дамуын диагностикалау әдістерін, проблемаларды талдау мен шешуді, сондай-ақ шешім қабылдау және оларды іс жүзінде жүзеге асыру әдістерін көрсету
  • жұмысты қалыптасқан еңбек жағдайларына бейімделуді ұйымдастырады және уақыттың стратегиялық көкжиегінде орын алуы мүмкін өзгерістерді ескере отырып, жеке өсу стратегиясын әзірлеуге және іске асыруды ұйымдастыру
  • бәсекелестік ортаның тенденциялары мен перспективаларын анықтайды, әртүрлі факторлардың әсерінен нарықта қалыптасатын стратегиялық мүмкіндіктерді табады, жеңімпаз бәсекелестік стратегияларды әзірлейді және оларды іске асыруды басқарады, сонымен қатар ірі мердігерлер арасында және жалпы жоба бойынша шығындарды үйлестіру бақылауын жүргізу
Top