Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04118 Business management в «Тұран-Астана» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Стратегиялық менеджментте, жаһандық бизнес-процестерді жобалауда, цифрландыру жағдайында ұйымдық трансформацияны басқаруда, сондай-ақ ұйымдарды және олардың құрылымдық бөлімшелерін тиімді басқаруға мүмкіндік беретін көшбасшылық сапада заманауи дағдыларға ие жоғары және орта буын менеджерлерін даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Кәсіпкерлікті дамытудың әлемдік тенденциялары

    Пәнді оқытудың мақсаты: жаһандық бизнес тенденцияларын зерделеу, отандық кәсіпкерлікті әлемдік экономикадағы өзгерістерге бейімдеу мүмкіндігін талдау. Пән аясында оқытылады: Цифрландыру. Икемділік және қашықтан жұмыс істеу. Әлеуметтік және экологиялық жауапкершілік. Жабдықтарды әртараптандыру, тұтынушыларға бейімдеу. Негізгі тұтыну үлгісі ретінде тәжірибе экономикасы. Шығармашылық экономика құндылық жасаудың негізгі моделі ретінде. Платформалық экономика клиент пен жеткізуші қарым-қатынасының негізгі моделі ретінде. Жасанды интеллект материалдық емес әлемнің негізгі моделі ретінде. Биоэкономика материалдық әлемнің негізгі моделі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инвестициялық менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты: инвестицияларды басқарудың теориясы мен тәжірибесін меңгеру. Пән аясында оқытылады: Кәсіпорынның инвестициялық стратегиясын әзірлеу. Инновацияның барлық аспектілері бойынша басқару шешімдерінің қабылдануын және орындалуын қамтамасыз ететін ұйымдық құрылымдарды құру. Баламалы инвестициялық шешімдерді негіздеуді қамтамасыз ететін ақпараттық жүйелерді қалыптастыру. Оның негізгі бағыттары бойынша инвестициялық қызметті талдау және жоспарлауды жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты: заманауи әдістер мен озық ғылыми жетістіктер негізінде ұйымның маркетингтік стратегиясын талдау және әзірлеу қабілетін алу. Пән аясында оқытылады Кәсіпорын ұсынатын қызметтер нарығындағы орнын анықтауға бағытталған кәсіпкерлік қызмет. Өнім тобын немесе қызметті өндірушіден тұтынушыға жылжыту стратегиясын анықтау. Тауарлардың жаңа тобын өндіру немесе қызмет көрсету үшін қолданылатын тұтынушылардың ұсыныстарын, қалауларын және талаптарын талдау. Қазіргі маркетингтің негізгі принциптері. Нарықты зерттеу, тұтынушылардың мінез-құлқы, маркетингтік жоспарларды және тарату стратегияларын құрастыру. Инновациялық өнімді әзірлеу үшін нарық деректерін жинау және талдау Тұтынушылардың мінез-құлық теориясы. Тиімді маркетингтік стратегиялар. Мақсаттарды қою, тиімді маркетингтік қоспаларды құру және нарықтық өзгерістерге бейімделген стратегияларды әзірлеу. Маркетингтік жоспарларды ұсыну кезінде бюджеттеу, бағалау және сендіру коммуникациясының маңыздылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сатуды жедел басқару және E-commerce

    Пәнді оқытудың мақсаты: компанияның стратегиясын тиімді жүзеге асыру үшін сатуды басқару жүйесі бойынша білім алу. Пән аясында оқытылады: Тауарларды (қызметтерді) өткізуді жоспарлау. Компанияның сату стратегиясын әзірлеу. Өткізу процесін ұйымдастыру. Сатуды бақылау және әдістері. Сату жүйесін талдау. Сату мотивациясы. Нарық мониторингі. Сату қызметкеріне арналған жеке жоспар. Электрондық коммерция саласындағы жобалар. Интернет-дүкеннің типтік бизнес-процестері. Электрондық коммерция жобаларында сатылымның өсуін басқару. Қазіргі заманғы E-com бизнес модельдерін талдау. Операциялық шұңқырды басқару. Тұтынушыларға қызмет көрсетудің бәсекелестік матрицасы. LTV арттыру үшін клиенттік базамен жұмыс істеу үшін CRM бағдарламасын әзірлеу. Интернетте жылжыту үшін тиімді команда құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бизнесті зерттеу

    Пәнді оқытудың мақсаты: қазіргі жағдайдағы бизнесті зерттеудің теориясы мен тәжірибесін меңгеру. Пән аясында оқытылады: Кәсіпорындағы іскерлік зерттеулердің негізгі сипаттамалары. Кәсіпкерлік зерттеулердегі технология және нарық түсінігі. Жобаның экономикалық параметрлері бизнесті зерттеудің негізі ретінде. Кәсіпкерлік зерттеулерде болжау және жоспарлау. Кәсіпорынның жоспарлау жүйесіндегі қаржылық жоспарлауды іскерлік зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнес процестерді басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты: бизнес процестерді басқару саласында практикалық дағдыларды дамыту. Пән аясында оқытылады: Бизнес-процеске қатысушылардың қызметін талдау. Бизнес-процестерді талдау әдістері. Бизнес-процестерді визуализациялау. Бизнес-процесс стратегиясын әзірлеу. Стратегияны бизнес процесіне енгізу. Бизнес-процестерді басқарудағы реттеу. Қызметкерлерді басқару. Бизнес-процестердегі тәуекелдерді басқару. Бизнес-процестерді автоматтандыру. Бизнес-процестерді оңтайландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Идеяларды құру және стартап

    Пәнді оқытудың мақсаты: инновациялық идеяларды қалыптастыру және табысты стартаптарды іске қосу үшін қажетті магистранттардың білімін, дағдыларын және ойлауын қалыптастыру. Осы пәнді оқытудың аясында: Бизнеске арналған идеяларды іздеу және таңдау. Дизайндық ойлау. Lean Startup әдістемесі. Минималды өміршең өнімді әзірлеу. Стартаптар үшін идеяларды тексеру және тексеру. Бәсекелестік талдау және позициялау. Стартаптар үшін маркетинг және сату стратегиялары. Команда құру және стартаптар үшін жалдау. Стартап ортасындағы көшбасшылық және менеджмент. Стартап мәдениетін құру және дамыту. Әлеуметтік кәсіпкерлік және табысты стартаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық менеджмент және талдау (ілгері деңгей)

    Пәнді оқытудың мақсаты: кәсіпорындағы қаржылық жоспарлау мен қаржылық процестерді басқарудың әдістері мен құралдарын, сондай-ақ қаржылық активтерді бағалауды меңгеру. Пән аясында оқытылады: Корпоративтік қаржы. Қаржыны басқарудың негізгі ұғымдары, принциптері және әдістері. Бизнестің корпоративтік формасының сипаттамасы. Корпоративтік қаржылық менеджменттің мәні мен мазмұны. Корпоративтік басқарудан инвесторлардың мүдделері. Корпоративтік басқарудың халықаралық тәжірибесі. Қаржыны басқарудың заманауи технологиялары. Корпоративтік қаржылық менеджмент бойынша шешім қабылдау және бизнес құнын бағалау үшін қаржылық активтерге баға белгілеу процесін сипаттайтын модельдерді пайдалану логикасы. Ақпараттың негізгі көздері және активтерді, капиталды, құндық, инвестициялық жобаларды, қаржылық тәуекелдерді бағалау және талдау әдістері. Қаржы секторында басқару шешімдерін қабылдаудың негізгі принциптері. Кәсіпорынның қаржылық жағдайының негізгі көрсеткіштері, қаржылық есеп беру және басқа да қаржылық ақпараттарды өңдеу. Компания қызметінің әртүрлі аспектілеріне қаржылық левередж әсерін бағалау және талдау әдістері мен құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IT менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты: бизнесте одан әрі пайдалану үшін IТ менеджменті бойынша білім алу. Пән аясында оқытылады: Басқарудағы ақпараттық технологиялардың негізгі түрлері. Ақпаратты басқару функциялары. Интернет маркетингтік коммуникациялар құралы ретінде. Интернет қызметтері. Басқарудағы интернет коммуникациялары. Менеджментте ақпараттық қамтамасыз етуді ұйымдастыру. Ақпараттық құралдарды тиімді пайдалануды басқару және ұйымдастыру. Компаниялардың бизнес стратегиялары заманауи озық технологияларды пайдалануға бағытталған. Онлайн қызметтердің классификациясы. Тауарлар мен қызметтердің тұтыну нарығындағы электрондық коммерция. Кәсіпорынның басқару қызметіндегі ақпараттық жүйелер. IT-жоба және процестерді басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топтық жұмысты жеңілдетудің заманауи әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты: ұдайы өзгеру жағдайында команданы басқаруға мүмкіндік беретін заманауи фасилитация әдістерін қолдана білуге үйрету, бұл командаларда тиімді ынтымақтастықты құруға, адамдардың белсенді қатысуын ынталандыруды және жауапкершілікті өз мойнына алу қабілетін қамтамасыз ете алады. Пән аясында оқытылады: Фасилитация бизнес мәселелерін шешу әдісі ретінде. Фасилитация: мақсаты, принциптері, ерекшеліктері, түрлері. Фасилитатор және оның рөлі. Тиімді тыңдау үшін қарым-қатынас техникасы. Пікір алмасуды ұйымдастыру және қолдаудың коммуникациялық техникасы. ORIP моделі: команданы тартудың негізгі әдісі ретінде. «Мен-Біз-біз» әдісі. Жоба ретроспективасын жүргізу ерекшеліктері. Миға шабуыл. Талқылаудың барлық кезеңдерінде тиімді жұмысты ұйымдастыру әдістері. Топтық жұмысты жеңілдету: жұмыс сессиялары мен жиналыстардың тиімділігін арттыру. Біліктілікті арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес қауіпсіздігін басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты: ұйымның экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласында, қаржылық-шаруашылық қызмет тәуекелдерін бақылау, оларды бейтараптандыруды қамтамасыз ету мәселелері бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттер кешенін қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: Экономикалық қауіпсіздіктің теориялық негіздері. Ұйымның экономикалық қауіпсіздігін талдаудың критерийлері, көрсеткіштері және әдістері. Ұйымның экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдары. Тәуекелдің сипаты мен түрлері, тәуекелдерді басқару тәсілдері. Корпоративтік тәуекелдерді басқарудың әдіснамалық негіздері. Экономикалық қауіпсіздік тәуекелдерін бақылау және алдын алу әдістері. Контрагентті таңдау кезінде сақтық талабы. Контрагентті тіркеуді тексеру. Құрылтайшылардың құрылымын талдау. Бақыланатын/бақыланбайтын үлестер, жарғылық капитал құрылымындағы үлестерді талдау. Контрагенттің қызметін тексеру. Кәсіпорынның таза активтерінің құнын есептеу. Контрагенттің жылжымайтын мүлкі мен материалдық емес активтерін тексеру және талдау. Screen, SPARK бағдарламалық өнімі арқылы контрагенттің банкрот болу мүмкіндігін тексеру, контрагенттерді талдау. Контрагентті банкті тексеру, контрагентті сотта тексеруді растау. Алаяқтықтың анықтамасы және алаяқтық түрлері. Алаяқтықты анықтау тапсырмалары. Алаяқтықты тергеу, алаяқтықтың алдын алу/анықтау бойынша типтік рөлдер/жауапкершіліктер. Алаяқтықтың алдын алу және анықтау. Жауап алу мен тергеуді жүргізу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты: қазіргі жағдайдағы стратегиялық менеджменттің теориясы мен тәжірибесін меңгеру. Пән аясында оқытылады: Кәсіпорын стратегиясын таңдау процесі. Компания персоналын ынталандыру стратегиясы. Кәсіпорын өндірістік жүйе ретінде. Кәсіпорын стратегиясының теориялық және әдістемелік негіздері. Бәсекелестік артықшылық теориясы, кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі. Стратегиялық жоспарлау мен басқарудағы шетелдік тәжірибе. Кәсіпорындағы техника-экономикалық жоспарлаудың мазмұны. Баға белгілеу, компанияның өнім және ресурстық стратегиясы. Кәсіпорында бизнесті жоспарлау. Кәсіпорынның стратегиялық жоспарын әзірлеу процесін бақылау және реттеу. Инвестициялық стратегия. Фирмалар экономикасындағы дағдарыс құбылыстарының макро- және микроэкономикалық табиғаты. Ұйымның миссиясы және оның стратегиялық мақсаттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнестегі есеп және есептілік

    Пәнді оқытудың мақсаты: бизнестегі бухгалтерлік есеп пен есеп берудің негіздері туралы білім игеру. Пән аясында оқытылады: Бухгалтерлік есеп: принциптері, пәні, объектілері және құқықтық реттеу. Қаржылық есеп беру: шаруашылық жүргізуші субъектінің қаржылық жағдайын талдаудағы құрамы мен рөлі. Бухгалтерлік баланс: құрылымы мен құрылыс принциптері; активтер мен міндеттемелерді бағалау. Шоттар жүйесі және екі жақты жазу әдісі. Қаржылық нәтижелер туралы есепті қалыптастыру. Капиталдағы өзгерістер туралы есепті құру; есеп беру формалары арасындағы байланыс. Ақша қаражатының қозғалысы туралы есепті құру. Түсіндірме жазба: құрамы және қалыптасу тәртібі. Статистикалық есеп беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тайм-менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты: тыңдаушыларға уақыт ресурстарын басқару теориясы мен тәжірибесі саласында жан-жақты білім беру, менеджерлердің (топ-менеджерлердің) жеке тиімділігін арттыру, ұйымдастыру және уақытты тиімді пайдалану саласындағы құралдарды меңгеру. Пән аясында оқытылады: Уақытты басқарудың негізгі түсініктері, міндеттері және функциялары. Мақсат қою. Уақытты бақылау жүйесі. Уақытты жоспарлау. Уақыт шығындарын оңтайландыру. Мотивация және өзін-өзі ынталандыру. Ұйымда уақытты басқару. Жеке тиімділікті талдау. Уақыт шығындарының классификациясы. Уақыт батады. Уақытты босқа азайту жолдары. Хронометраж уақыт шығынын есепке алу және бақылау жүйесі ретінде. Тайм-менеджментті корпоративтік енгізу қажеттілігі. Корпоративтік уақытты басқарудың алғышарттары мен анықтамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жанжалдарды басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты: тыңдаушыларда қақтығыстардың мәні, құрылымы мен түрлері, оларды басқару принциптері мен әдістері, кәсіби қызметті табысты жүзеге асыру үшін конфликттік өзара әрекеттесу кезіндегі мінез-құлық үлгілері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру, студенттерді тиімді өзара әрекеттесу әдістеріне және жанжалдарды шешу дағдыларына үйрету. Пән аясында оқытылады: Қақтығыстардың жалпы сипаттамасы. Классикалық психологияның әртүрлі салаларындағы қақтығыстарды түсіну және сипаттау. Қақтығыстарға көзқарастың қазіргі заманғы тенденциялары. Конфликттік модельге негізделген тұлға концепциялары. Жеке және тұлғааралық қақтығыстар. Топаралық және топ ішілік конфликтілер. Ұйымдағы жанжал. Жанжалдарды басқару. Қақтығыстарды шешудің тиімді әдістері. Қақтығыстарды шешу үшін келіссөздер әдістемесі, медиатор. Конфликт түсінігі және құбылысы. Қақтығысты талдау Қақтығысқа қатысушылар және жанжал тәжірибесі. Адамдардың өзара әрекеттесуінің әртүрлі салаларындағы қақтығыстар. Ұйымдардағы қақтығыстар. Отбасылық және отбасылық жанжалдар. Қарама-қайшылықты құрылымдар. Жанжалдарды басқару технологиялары. Келіссөздер процесінің технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бизнесті басқарудағы коммуникациялар

    Пәнді оқытудың мақсаты: тыңдаушыларды іскерлік коммуникация негіздерімен таныстыру, тиімді іскерлік қарым-қатынастың негізгі ережелері мен принциптеріне сәйкес іскерлік келіссөздерді жүргізу дағдыларын тәжірибеде қолдануға үйрету. Пән аясында оқытылады: Келіссөз контексттері – «жеңу-жеңіл» және «жеңу-жеңу» стратегиялары. Дистрибьютивтік және интегративті келіссөздер. Жеке коммуникациялар. Келіссөздер жағдайы. Күрделі келіссөздер жағдайлары. Кездесулер. Әрбір кездесу түрінің ерекшеліктері. Шаблондар, сценарийлер. Тіркеу. Сату және келіссөздер. Перспективті және ретроспективті келіссөздер. Келіссөздер және сату, ұқсастықтар мен айырмашылықтар. Келіссөздер динамикасы, сценарий, бастаманы алу, мәмілені аяқтау. Телефон және бейне байланыс. Көпшілік алдында сөйлеу және презентациялар. Топтық келіссөздер. Бұқаралық коммуникация шараларына қатысу. Іскер қатынасхаттар. Топтық келіссөздерде манипуляция және манипуляцияны болдырмау әдістері. Алған білімдерін интеграциялау. Ұзақ келіссөздер және ұзақ сатылымдар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Практикалық басқару дағдылары

    Пәнді оқытудың мақсаты: тыңдаушыларда басқаруды түсінудің, практикалық басқару дағдыларын меңгерудің тұтас (жүйелік) бейнесін қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: Команда құру. Шығу (псевдокоманда). Жұмыс істеу (өнімділігі жоғары команда). Жою/реформация. Нормалау (әлеуетті және нақты команда). Команданы басқару. Команданы қашықтан басқару. Көшбасшының жеке тиімділігі. Қызметкерлердің мотивациясын және жұмысқа қатысуын басқару. Жобаны басқару. Қоғамдық орындау. Табысты көшбасшының мета дағдылары. Сыни тұрғыдан ойлау. Өздігінен білім алу. Қарым-қатынас дағдылары. Мәселені шешу дағдылары. Өзін-өзі ұйымдастыру. Шығармашылық ойлау. Топта жұмыс істеу дағдысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бизнес басқарудың икемді әдістемелері

    Пәнді оқытудың мақсаты: бизнесті басқарудың танымал икемді әдістемелерін, артықшылықтарын, мүмкіндіктерін және қолдану шектеулерін зерттеу. Пән аясында оқытылады: Икемді ойлау. Scrum - ептілікке апаратын танымал жол. Kanban - ептілікке балама жол. Шапшаң түрлендіру. Икемді әдістерді әзірлеу. Agile пайда болуының тарихи контексі. Шапшаң даму. Шапшаң көрініс. SCRUM – икемді басқару процесі. SCRUM шебері. Покерді жоспарлау техникасы. Ең жақсы тәжірибелер мен стандарттарға сәйкестікті қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • ANSI PMI PMBOK жобаларды басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты: тыңдаушыларға ANSI PMI PMBOK Guide v.7 (2021) стандартын қолдану негізінде тиімді жобаны басқару принциптері мен әдістері туралы білім беру. Пән аясында оқытылады: Жобаларды басқару стандарттары мен сертификаттарына шолу. PMBOK нұсқаулығы. PMI мүшелігі. Кәсіби сертификаттау. Жобалар, бағдарламалар және портфолиолар. Жобалық және операциялық әрекеттер. Жобалық кеңсе. Жоба менеджерінің рөлі. Жобаның өмірлік циклі Жоба кезеңдері. Басқару процестерінің топтары. Жобаны біріктіруді басқару. Жобаның ауқымын басқару. Жоба кестесін (соңында) басқару. Жоба құнын басқару. Жоба сапасын басқару. Жоба персоналын басқару. Жобалық коммуникацияларды басқару. Жоба тәуекелдерін басқару. Жобаны жеткізуді басқару. Жобаның мүдделі тараптарын басқару. Жобаны басқару процестерінің жүйелік көрінісіне шолу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект және киберқауіпсіздік

    Пәнді оқытудың мақсаты: тыңдаушыларға жасанды интеллект және киберқауіпсіздік әдістері туралы негізгі түсінік беру, терминологиямен таныстыру және мәселелерді шешу үшін кейбір әдістерді қолдануды үйрету. Пән аясында оқытылады: Жасанды интеллектпен таныстыру. Машинамен оқытуға кіріспе. Классификациялық есептердегі машиналық оқыту. Машиналық оқытуға кіріспе: кластерлеу және деректерді визуализациялау. Ықтималдық теориясына кіріспе. Математикалық статистикаға кіріспе. A/B сынағы. Мәліметтерді визуализациялау негіздері. Нейрондық желілермен таныстыру. Бейнелерді тану мәселелеріндегі нейрондық желілер. Кескінді стильдеу мәселелеріндегі нейрондық желілер. Жасанды интеллекттің басқа міндеттері: кеңес беру жүйелері және ассоциация ережелері. Криптография негіздері. Желілік протоколдар. Желілік протоколдардың қауіпсіздігі. Ашық кілттер инфрақұрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазіргі заманғы салықтар мен салық салу

    Пәнді оқытудың мақсаты: қазіргі салық салу жүйесінің теориялық және әдістемелік негіздері, елімізде қолданылып жүрген салықтар мен бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің функциялары мен түрлері туралы білім кешенін қалыптастыру, салықтардың негізгі түрлерін есептеуде практикалық дағдыларды меңгеру. және салық есептерін толтыру дағдыларын меңгеру. Пән аясында оқытылады: Қазақстан Республикасындағы салықтар мен бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер жүйесі. Салық қатынастарының субъектілері. Салық міндеттемесі және оның орындалуы. Салықтық бақылау. Салық заңдарын бұзу және оларды жасағаны үшін жауапкершілік. Корпоративтік табыс салығы. Жеке табыс салығы. Қосылған құн салығы (ҚҚС). Акциздер. Экспортқа рента салығы. Жер қойнауын пайдаланушыларға салық салу. Әлеуметтік салық. Жер салығы. Мүлік салығы. Көлік салығы. Ойын салығы. Тұрақты салық. Арнайы салық режимдері. Бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер. Мемлекеттік міндет. Кедендік төлемдер. Зейнетақымен қамтамасыз ету. Салық әкімшілігі. Халықаралық салық салудың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес-процестерді модельдеу және ұйымдастыру

    Пәнді оқытудың мақсаты: бизнес-процестерді модельдеу және талдау бойынша практикалық дағдыларды алу. Пән аясында оқытылады: Құрылымдық талдаудың негіздері. Процестерді басқару негіздері. Ұйымның қызметін модельдеу. Қарапайым блок-схема үлгілері, блок-схема. Модельдердің әртүрлі типтерінің мүмкіндіктері мен шектеулері. VAD жоғарғы деңгейдегі процестерін сипаттауға арналған белгілер. EPC және BPMN 2.0 белгілеулері. Жобалау тапсырмаларына байланысты белгілерді қолдану ерекшеліктері. Бизнес-процестерді талдау әдістері. Сипаттау әдістемесіне сәйкестігін логикалық талдау және талдау. Процесс қателерін талдау, процесті орындау логикасы. Интерфейстерді, кірістер мен шығыстарды, ресурстарды, мақсаттарды және басқа процесс элементтерін талдау. Ұйымның басымдықтары мен ерекшеліктерін ескере отырып, процестердің сапасын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәуекелдерді басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты: тәуекелдерді басқарудың корпоративтік жүйесінің элементтері мен процестері туралы білім алу және тәуекелдерді басқару құралдарын пайдалану дағдыларын меңгеру. Пән аясында оқытылады: Негізгі терминдер мен анықтамалар. Тәуекелдерді басқару тұжырымдамасы. Тәуекелді анықтау. Эксперттік бағалау негізінде тәуекелді бағалау. Сандық тәуекелді бағалау. Тәуекелдерді басқару стратегиялары мен әдістерін таңдау. Ішкі бақылау жүйесі. Тәуекелдерді басқару тиімділігінің критерийлерін белгілеу. Тәуекелдердің қалдық деңгейін бағалау және қайталама тәуекелдерді анықтау. Тәуекелдерді басқару жоспарларын дайындау және енгізу. Тәуекелдерді басқару және коммуникация мониторингі. Таңдалған тәуекелдерді басқару әдістерін қолдану тиімділігін бақылау және талдау. Тәуекелдің негізгі көрсеткіштерінің жүйесі (ТНК) мониторинг құралы ретінде. Тәуекелдерді басқару бойынша ішкі және сыртқы коммуникациялар. Тәуекелдерді басқару жүйесінің тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тиімді бизнес стратегиялары

    Пәнді оқытудың мақсаты: тиімді бизнес стратегиясын әзірлеудің негіздерін, принциптерін және әдіснамасын зерделеу. Пән аясында оқытылады: Стратегия: Компания мақсаты бен миссиясына сәйкес келетін шешімдерді қабылдау. Ұзақ мерзімді мақсаттар мен міндеттерді анықтау. Кәсіпкерлік стратегияның түсінігі және маңызы. Сыртқы және ішкі ортаны талдаудың құрылымдары мен құралдары. SWOT, PESTEL талдауы. Портердің бес күшінің талдауы. Құн тізбегін талдау. Өнім портфолиосын және өсу нұсқаларын бағалаңыз. Көрініс, миссия және құндылықтар туралы мәлімдеме. Стратегиялық мақсаттарды және негізгі тиімділік көрсеткіштерін (KPI) анықтау. Конвейерді түрлендіру. Процесті жақсартуларды енгізу. Технологиялық шешімдерді қолдану. Прогресті қадағау және өлшеу. Тұрақты оңтайландыру және бейімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және эмоционалды интеллект

    Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарға көшбасшылық дағдыларын, іскерлік және коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, командалық жұмыс пен топты басқару дағдыларын, кәсіби іс-әрекетте эмоционалды интеллект технологияларын қолдану саласындағы теориялық және қолданбалы негіздерін меңгеру. Пән аясында оқытылады: Көшбасшылық: түсінігі, түрлері және көзқарас эволюциясы. М.Вебер көшбасшылық типологиясы туралы. Ресми және бейресми көшбасшылық. Харизматикалық көшбасшылық. Көшбасшылықты түсінудің негізгі заманауи тәсілдері. Ситуациялық көшбасшылық. Эмоциялық интеллект негіздері. Эмоцияларды тану әдістері. Эмоцияларды түсіну. Сіздің эмоцияларыңызды білу және түсіну. Басқалардың эмоцияларын білу және түсіну. Эмоциялық құзыреттілік. Эмоцияларды тануға арналған құралдар. Эмоцияларды сезінуге кедергі келтіретін әлеуметтік стереотиптер. Эмоциялық интеллекттің нейрофизиологиялық негіздері. Эмоциялық интеллект диагностикасы және дамуы. Эмоционалды интеллектті бағалаудың заманауи әдістері. Эмоциялық интеллекттің жеке аспектілерін диагностикалау әдістері. Стресстік жағдайларды басқару: қақтығыстар, дағдарыстар, стандартты емес жағдайлар. Басқалардың эмоцияларын басқару квадранты. Мақсат қою, өркениетті әсер ету, эмоцияларды қабылдау принциптеріне негізделген эмоциялар мен сезімдерді басқару әдістері. Эмоционалды интеллекті оқыту мен дамытудың заманауи технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басшының жеке тиімділік дағдылары

    Пәнді оқытудың мақсаты: көшбасшының жеке тиімділігіне қажетті дағдыларды үйрену. Пән аясында оқытылады: Менеджердің қызметін түсіну. Тиімді қарым-қатынас дағдылары. Ақпаратпен тиімді жұмыс жасау технологиясы. Іскерлік қарым-қатынас психологиясы. Іскер тұлғаның бейнесі. Көшбасшылық және харизма. Стресссіз басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дағдарысқа қарсы басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты: мамандардың іргелі, негізгі, теориялық, экономикалық даярлығын қамтамасыз ету, дағдарысты басқарудың жалпы принциптері мен практикалық дағдыларын меңгеру. Пән аясында оқытылады: Әлеуметтік-экономикалық дамудағы дағдарыстар. Экономикалық дағдарыстардың пайда болу және шешу тенденциясы. Дағдарыс жағдайларын мемлекеттік реттеу. Ұйымның дамуындағы дағдарыстар. Дағдарысты басқарудың негізгі ерекшеліктері. Басқару процестеріндегі дағдарыстардың диагностикасы. Дағдарысты басқарудағы стратегия мен тактика. Дағдарысты басқарудағы тәуекелдер. Дағдарысты басқарудағы инновациялар. Дағдарысқа қарсы басқару менеджері. Ұйым персоналын дағдарысқа қарсы басқару. Дағдарысқа қарсы басқару технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық және дизайндық ойлау

    Пәнді оқытудың мақсаты: шығармашылық пен жобалық ойлаудың жалпы принциптері мен практикалық дағдыларын меңгеру. Пән аясында оқытылады: Шығармашылық негіздері, дизайнерлік ойлау, дизайн әдістемесі, пайдаланушының позициясы мен олардың әрекеттерімен адамдардың мотивтерін ескере отырып, клиенттер мен тұтынушыларға қолайлылықты ескере отырып, жаңа өнімдер мен қызметтерге арналған стратегияны әзірлеу. Стэнфорд әдістемесіне сәйкес дизайндық ойлау әдісі. Дизайндық ойлау негіздері - Design Thinking әдіснамасы - Адамға бағытталған тәсіл Дизайнды зерттеу - Тұтынушыны зерттеу әдістері UX/UI зерттеу және тестілеу әдістері - Клиенттер мен тұтынушылардың ыңғайлылығын ескере отырып өнімдер мен қызметтерді әзірлеу - Дизайн процесінде UX/UI зерттеулері цифрлық өнімдер мен қызметтер. Өнімнің өміршеңдігін бизнес, технология және пайдаланушы назары тұрғысынан бағалаңыз. Трендтерді анықтау. Трендтің «дизайнер-өндіруші-сатушы-тұтынушы» тізбегіндегі орны - Медиа кеңістігіндегі трендті табу әдістері - Трендтерді бақылау - Тұтынушы және өнеркәсіптік трендтер. Сюжетті баяндау, жазу және графикалық фасилитация - Графикалық фасилитация және скрипинг форматында идеяларды визуализациялау. Жылдам прототиптеу құралдары. LEGO Serious Play пішіміндегі бизнес модельдеу. Agile әдістемесінің және Scrum құрылымының негіздері. Жобаны қадағалау. Жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелерді және инновацияларды ілгерілету қабілетіне ие болу.
  • Сыртқы ортадағы өзгерістер мен даму перспективаларын ескере отырып, бизнестің жаһандық үрдістерін болжауға және ұйымның даму сценарийін модельдеуге негізделген тиімді стратегиялық шешімдер қабылдау.
  • Жеке брендті, инструментальды, тұлғааралық, жүйелік, жеке құзыреттерді, басқарушылық дағдыларды - көшбасшылық, стратегиялық шешімдер қабылдау және жаһандық ойлау қабілетін дамытуға ықпал ететін жеке өсу бағдарламасын жасау.
  • Маркетингтің әртүрлі әдістерін, макро және микроэкономикалық зерттеулерді қолдана отырып, аналитикалық зерттеулер жүргізу және ұйымның операциялық қызметін басқару саласында стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау.
  • Сыртқы ортаның әсерін анықтау және оны басқарудың практикалық мәселелерін шешу кезінде есепке алу, бизнес пен менеджменттің проблемалық аспектілерін талдау, халықаралық ортадағы бәсекелестік позициясынан шешімдерді қалыптастыру қабілеті болуы.
  • Толық емес немесе шектеулі ақпаратпен стандартты емес жағдайларда өз бетінше білім алу, әлеуметтік бейімделу, табу және шешім қабылдау қабілеті болуы
  • Ғылыми білім мен әдістемелерді синтездеу және біріктіру негізінде инновациялық өнімдерді жасау үшін өз ғылыми зерттеулерін жүргізу, кәсіби саладағы соңғы ғылыми жетістіктер контекстінде жобалық қызметті жүзеге асыру мүмкіндігі болуы.
  • Жаңа және жаңа ғылыми концепциялар мен теорияларды пайдалана отырып, кәсіби және пәнаралық контексте мәселелерді шешу қабілетіне ие болу.
  • Бизнестің негізгі функционалдық бағыттарына қатысты жеке басқару үлгісін жасау: компанияның стратегияларын әзірлеу және енгізу, адам ресурстарын басқару, маркетинг және брендинг, қаржы, операциялар және өзгерістерді басқару.
  • Ұйымдағы инновациялық трансформациялар мен өзгерістерді тиімді басқаруға бағытталған жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, менеджменттің, маркетингтің және бизнестің цифрлық трансформациясы мәселелерін шешу.
  • Академиялық адалдық мәдениеті және академиялық ортаны құру және кәсіби іскерлік ортаға аудару принциптерін тасымалдаушы ретінде тани отырып, демократиялық қоғамның құндылықтарын бағдарлай білу.
  • Қызметкерлерді бағалау мен сертификаттаудың, ұйым персоналын ынталандырудың және ынталандырудың, корпоративтік мәдениет пен әлеуметтік жауапкершіліктің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, HR дамыту бағдарламаларын әзірлеу және олардың тиімділігін бағалау.
Top