Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01705 Шетел тілі: екі шетел тілі в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Тілді меңгеру теориясы және практикасы: бірінші және екінші шет тілдері

    Пән мақсаты: оқытылатын тілдерді меңгеру теориясы мен тәжірибесі негіздерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән шет тілдерін меңгерудің әдіснамалық негіздерін зерттеуге, оларды оқыту қағидаларын жүйе ретінде, фонетикалық-фонологиялық, морфемалық, синтаксистік деңгейлердің бірліктерін дифференциациялау, оларды оқыту технологиясын, ауызша/ жазбаша мәтіндерді сәйкестендіру әдістерін, шет тілдерін оқыту практикасында және инклюзивті білім беруде олардың жұмыс істеу заңдылықтарын саралау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шеттілді білім берудегі және мәдениетаралық қарым-қатынастағы лингвомәдениеттану

    Пән мақсаты: кәсіби ағылшын тілі саласындағы коммуникативті және мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру және оны одан әрі жетілдіруге үлес қосу, сонымен қатар мәдениетаралық коммуникацияға түсе алатын студенттің «екінші тілдік тұлғасын» дамытуға ықпал ету. Пәнді оқу үдерісінде келесі мәселелер қарастырылады: мәдениетаралық коммуникацияның қалыптасу тарихы; мәдени код, мәдениеттердің айырмашылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі ұлттардың, нәсілдік және этностық топтар арасындағы қарым-қатынас ерекшеліктері; әлемнің лингвистикалық суреті; коммуникативті құзыреттілік және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу

    Пәннің мақсаты: өз идеяларын, ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын құрылымдау. Ғылыми жұмысты жазудың негізгі әдіснамалық тәсілдерін қарау, идеяларды жазбаша түрде дәлелдеу, академиялық жұмыстарды құрылымдау тәсілдерін пайдалану, сілтемелерді, библиографияны шет тілінде ресімдеу, ғылыми мақалаларды Q1-Q4 көрсеткіштері бар журналдарда және импакт-факторы жоғары немесе JCR-дәйексөзді басылымдарда жариялау құралдары көрсетіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Пәннің мақсаты: кәсіби саладағы зерттеу міндеттерін алдыға қою мен шешу үшін қажетті теориялық және тәжірибелік білімді қолдануды қамтамасыз ететін құзіреттерді қалыптастыру. Қарастырылады: дербес және ұжымдық жоспарлау әдістері; зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыруды және өткізу; зерттеу нәтижелерін талдау және бағалау; нәтижелерді апробациялау және ғылыми рәсімдеу; ғылыми зерттеу нәтижелерін тәжірибелік қызметке енгізуді және коммерциализациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілдерін оқыту практикасындағы шетел лингвистикасы

    Пән мақсаты: шетел лингвистикасының шет тілдерін оқыту проблемаларын зерделеу тарихы туралы білімді жүйелеу. Пән гипотезаларды, тенденцияларды, даму кезеңдерін, жаңа тұжырымдамаларды, шетелдік Лингвистикада шет тілдерін оқыту әдістемелерін, сөйлеу актілері теориясы бойынша шетелдік ғалымдардың негізгі ережелерін, Әлеуметтік лингвистика, лексикостатистика, қолданбалы лингвистика, инклюзивті білім беру параметрлерін, шет тілдерін оқыту әдістемесін салыстырмалы зерделеуді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру зерттеулеріндегі дискурс талдау

    Пән мақсаты: білім беру зерттеулеріндегі дискурс талдаудың пайда болуы жайлы кейбір тарихи контекстіні қамтиды, дискурс талдаудың білім беру зерттеулерінде тиімді қолданылуын және оның білім беру зерттеулерінде ауқымы кеңейгеніне әсер еткен ғылыми деректерді қарастырады. Пән дискурстық талдаудың білім беру зерттеулерін қалай кеңейтуіне әсер еткен ғылыми білімді жалпылауға бағытталған. Пән дискурс талдаудың негізгі төрт тәсілін қарастыруға бағытталған – антропологиялық, нарративті, сабаққа бағытталған (classroom-based) және сыни.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шеттілді білім берудің қазіргі парадигмасының әдіснамасы

    Пән мақсаты: шет тіліндегі білім беру әдістемесін жүйелі сипаттау, бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Пән қазіргі заманғы шет тілді білім беру парадигмасының әдіснамасын, қазіргі жағдайда шет тілді білім берудің ұлттық жүйесінің жай-күйін, даму перспективаларын, шет тілді білім берудің отандық/ халықаралық-стандартты моделін, таным теориясының принциптерін, ерекшеліктерін, әдіснамалық принциптердің сипаттамаларын, ұғымдарды, категорияларды, шет тілді білім беруді қалыптастырудағы педагогикалық парадигмалардың түрлерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілдерін меңгерудегі әлеуметтік-мәдени құзіреттіліктер

    Пән мақсаты: тілдің әлеуметтік-мәдени аспектілері, сондай-ақ зерттелетін тілге және оны белгілі бір мәдени ортада қолдануға әсер ететін мәдени контексттер, әдет-ғұрыптар, құндылықтар, тарихи факторлар мен әлеуметтік нормалар туралы терең түсінік қалыптастыру. Пән мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға, тілдің мәдени нюанстарын түсінуге, әлеуметтік-мәдени айырмашылықтарға бейімделуге, оқытылатын тілдің әртүрлі әлеуметтік-мәдени аспектілерінде тиімді қарым-қатынас пен табысты өзара әрекеттесу үшін коммуникативтік құзыреттілікке бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Шеттілді білім беруде кәсіби міндеттерді кеңейту мақсатында педагогикалық және ғылыми бағыттар жүйесіндегі білімді талдау.
  • Теориялық және мамандандырылған пәндер бойынша дәріс және практикалық сабақтар өткізу.
  • Оқу бағдарламаларын, авторлық курстарды, оқулықтарды, оқу-әдістемелік құралдарды, практикалық сабақтарға арналған әдістемелік ұсыныстарды және өзіндік жұмысты құрастыру.
  • Білім алушылардың ғылыми-зерттеу, жобалау және оқу-кәсіптік қызметін ұйымдастыру.
  • Шет тілдерін оқытуға арналған мобильді қосымшаларды әзірлеу.
  • Оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін әртүрлі жанрдағы ғылыми жарияланымдарда таныстыру.
Top