7M02202 Философия в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзекті философиялық мәселелер және оларды кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында және қоғамдық өмір салаларында шешу тәсілдері туралы қазіргі заманғы білім кешеніне ие, алынған білім мен білімдерді әлеуметтік қызметте және тұлғалық дамытуда қолдануға қабілетті философиялық білім саласында білікті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M050 Философия және этика
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пәнді оқудың мақсаты – ғылыми зерттеудің әдіснамасын, ғылыми зерттеу бағыттарының классификациясын қарастыру. Пәннің мазмұны гуманитарлық ғылымдардағы ғылыми білімнің ерекшеліктерін, ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлауды, зерттеу нәтижелерін өңдеу мен талдауды, ғылыми жұмыстың құрылымын береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ философиясындағы антропологиялық дискурс
Пәнді оқу мақсаты қазақ мәдениетіндегі адам болмысын философиялық тұрғыдан түсіну ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырумен байланысты. Пәннің мазмұны өткен және қазіргі қазақ ойшылдарының антропологиялық идеяларын қарастырады. Пән қазақ халқының әлеуметтік және мәдени өмірінің кең контекстінде философиялық және антропологиялық көзқарастарды ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы қазақ философиясы
Пәнді оқудың мақсаты – философияның қазақ мәдениетіндегі рөлі мен маңызын анықтау. Пәннің мазмұны қазіргі Қазақстандағы философиялық ойдың қалыптасу ерекшеліктерін, заманауи Қазақстан қоғамының интеллектуалдық және рухани-адамгершілік әлеуетін дамыту үшін философияның маңызын қарастырады. Пән қазіргі заманғы ұлттық бірегейлікті қалыптастыру мәселелерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ХХІ ғ. қазақ дүниетанымындағы ұлттық идея және сана трансформациясы
Пән әлеуметтік-мәдени қайта құрулар жағдайында ұлттық идеяның қалыптасу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазіргі қазақстандық бірегейліктің шоғырландырушы элементі ретіндегі қазақ дүниетанымының табиғаты мен мәні туралы мәселелер қарастырылып, сананың өзгеруі жағдайында қазақ халқын біріктіретін жалпы ұлттық идеяны табуға талпыныс жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Хакім Абайдың өмір философиясы
Пән қазіргі Қазақстанның ұлттық және мәдени бірегейлігінің кодын қалыптастыруүшін Абай шығармашылығының рөлі мен маңызы туралы білім алу мақсатында оқытылады. Абайдың көп қырлы шығармашылығының философиялық аспектілері, оның көзқарастарының әмбебап және жалпы адамзаттық мән мағыналары қарастырылады. Курс герменевтиканы мәдени мұраны зерттеуге қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби философиялық зерттеулер үшін шет тілі
Пәнді оқудың мақсаты – философиялық зерттеу саласында ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін шет тілінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін пайдалану туралы білім алу. Пәннің мазмұны шет тілінде философия бойынша ақпараттық ресурстармен жұмыс жасауды, қазіргі шетелдік философиялық мәтіндерді оқуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім философиясы
Пәнді оқудың мақсаты – қазіргі білім жүйесінде білім беру философиясын зерттеумен оқу қызметінің мәні және табиғаты туралы білім алу. Пән білім беруді әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде қарастырады және философиялық зерттеулердің дербес саласы ретінде білім беру философиясының қалыптасу тарихы туралы сұрақтарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Социомәдени лингвистика
Пән өзінің әлеуметтік-мәдени контекстінде тілді үйренудің көптеген теориялары мен әдістерін қамтиды. Лингвистикалық ерекшеліктерді сандық талдауды және лардың әлеуметтанулық айнымалылармен байланысын қамтиды. Қазіргі уақытта курс бұл айырмашылықты анықтап қана қоймай, тілге, мәдениетке және қоғамға пәнаралық көзқарастардың қажеттілігін баса көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет елдердің қазіргі философиясының өзекті мәселелері (ағылшын тілінде)
Пән шет елдердегі қазіргі философиялық зерттеулердің ерекшеліктері, оның дамуының негізгі тенденциялары туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәннің мазмұны онтология, гносеология, антропология, шет елдердің қазіргі философиясының аксиология мәселелерін қамтиды. Қазіргі шетелдік зерттеулерде классикалық, классикалық емес және постклассикалық философия қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инновациялық қызмет философиясы
Пәнді оқу мақсаты постклассикалық емес философияның инновациялық қызметі әдістемесі ретінде қалыптасу және даму ерекшеліктерін түсінумен байланысты. Қазіргі әлемдегі инновациялық процестердің мәнін ашуға, инновацияның ұғымдық-категориялық аппаратын пайдалану ерекшеліктеріне, инновациялық қызметтің әлеуметтік жағдайларын талдауға және философиялық түсіндіруге қатысты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік қарым-қатынас мәдениеті
Пән қоғам кеңістігінде әмбебап қарым-қатынас мәдениеті саласындағы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курсты зерттеу коммуникативті ұтымдылық мәдениетін қалыптастыру мен, әлеуметтік-мәдени өзгерістердің қазіргі жағдайында сыни ойлау дағдыларын қолданумен, қарым-қатынас тәжірибесінің әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-этикалық жағдайларын сауатты бағалау дағдыларын дамыту мен байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адамдағы адам
Пәнді оқудың мақсаты – қазіргі философиядағы адам мәселесінің өзектілігі туралы түсініктерді қалыптастыру, қазіргі философиялық зерттеулердегі гуманистік дискурс процестерін түсіну. Пәннің мазмұнына адам мәселесін белсенділік позициясынан түсіндіру, қазіргі философиялық дискурстан герменевтикалық, диалогтық тәсілдер кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Азаматтық қоғам және құқықтық мемлекет: өзара байланысы мен әсері
Пәнді оқытудың мақсаты-мемлекет пен азаматтық қоғамның мәнін талдаудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларына ие болу. Курстың мазмұнына мемлекет пен азаматтық қоғамның даму ерекшеліктері мен трендтерін, олардың өзар аәрекеттесу бағыттарын, құрылымдар мен институттардың өзара әсерін, одан әрі жетілдіру жолдары нзерттеу кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллекттің антропологиялық өлшемі
Пән жасанды интеллекттің қоғамдағы, ғылымдағы, технологиядағы орны мен рөлі мәселесін зерттеудің пәнаралық бағыты ретінде жасанды интеллект феномені туралы заманауи ғылыми білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс жаһандану үдерістерінде ЖИ-ді қолдануға рұқсат беру, әлемдік қоғамдастықтың қызметіне әсер ету, табиғи интеллект модельдеуінде ЖИ-ді қолданудың гуманистік мониторингі туралы проблемалық сұрақтарды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениет философиясы
Пәнді оқу мақсаты жүйелі зерттеу пәні ретінде мәдениет туралы түсініктерді қалыптастырумен байланысты. Курс мәдениетті материалдық дүниені түрлендіретін адам әрекеті ретінде түсіну, мәдениеттің іргелі функциясы ретінде шығармашылықтың ерекшеліктерін талдау, шығармашылық пен еркіндіктің арақатынасы, мәдениеттің классикалық емес философиясының ерекшеліктерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл философиясы
Пән тілдің табиғатын философиялық түсінудің ерекшелігі туралы идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курс қазіргі аналитикалық философиядағы маңыздылық мәселесін шешудің әр түрлі тәсілдері туралы білімді кеңейтуге және тереңдетуге ықпал етеді. Тілді зерттеу теориясы мен әдіснамасының мәселелері ойлау нәтижелерін жобалау тәсілі ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Постмодерн жағдайындағы адам
Пәнді оқу мақсаты ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХІ ғасырдың басындағы Батыс Еуропа мәдениетіндегі адам мәселесін түсіну заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастырумен және постмодерндік дискурста адам туралы білім алумен байланысты. Курс қазіргі заманғы батыс мәдениетінің өзін-өзі тану контекстінде заманауи антропологиялық зерттеулерді зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Акмеология
Пән адам дамуы проблемасы бойынша пән аралық зерттеулердің заманауи бағыты ретінде акмеология туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курста адамның өмір жолындағы ең маңызды қадам ретіндегі жетілуі, таным, қарым-қатынас және еңбек субъектісі ретінде адамның дамуы, оның шығармашылық табиғаты туралы мәселелер қамтылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы әлеуметтік жаңғыртудың философиялық аспектілері
Пәнді оқу мақсаты қазіргі Қазақстанның әлеуметтік жаңғыру үдерісінің заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру мен байланысты. Тарихи қауымдастықтардың әлеуметтік-мәдени кешендерінің пайда болуы, қызмет ету мәселелері, адамдардың қызметі мен өзін-өзі ұйымдастыруының әлеуметтік-мәдени ынталандырудың ерекшеліктері, тәуелсіздік дәуіріндегі қазақстандық қоғамның нақты тарихи формалары мен мәдени жүйелерінің генезисі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім мен ғылымдағы әлеуметтанулық зерттеулер
Курс аясында білім мен ғылымдағы әлеуметтанулық зерттеудің мәні, мақсаты, міндеттері мен нормативтік процесі талданады. Эмпирикалық және теориялық ғылыми зерттеулер, олардың негізгі бағыттары зерттеледі. Ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерінің логикасы қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ұлттық сәйкестендіру кодын сақтау тұрғысында әлеуметтік және рухани жаңғыру мәселелерін түсіну арқылы қоғамның инновациялық дамуының идеологиялық матрицасын қалыптастыру бойынша зерттеулер жүргізу үшін алған білімдерін қолданады.
- Гуманитарлық білімді дамытудың өзекті мәселелері бойынша өзінің кәсіби ұстанымын негізді түрде ұсыну үшін көпшілік алдында сөйлеу және академиялық ғылыми жазу, оның ішінде шет тілінде жазу негіздерін меңгерген.
- Философиялық мәдениеттің негізгі категориялары туралы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтардың ерекшеліктерін ұтымды түсінудегі философиялық мәдениеттің рөлін түсіну туралы академиялық білімдерін көрсетеді.
- Жобаларды басқарудың заманауи әдістемелері мен принциптері туралы білімі бар
- Өмір тіршілігінің түрлі салаларындағы әлеуметтік-мәдени өзгерістердің өзекті мәселелері бойынша дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін философиялық білімнің негіздерін пайдалану қажеттілігін дәлелдейді.
- Қазіргі заманғы философиялық білімнің өзекті бағыттары бойынша шетелдік және отандық философиялық ғылымның даму үрдістерін талдау негізінде дербес зерттеу ұстанымын, ғылымның осы саласындағы жетекші ғалымдармен ғылыми коммуникацияны дәлелдейді.
- Алынған білімді адамның әлеуметтік қызметіне философиялық идеялардың әсерін зерттеу үшін қолданады және философияның теориясы мен тарихы туралы білімді қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелерімен салыстырады.
- Өмірдің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-мәдени қайта құру мәселелерін талқылау мен шешуде коммуникативті ұтымдылықтың әлеуметтік тәжірибесін қалыптастыру үшін ғылыми зерттеулердің философиялық әдіснамасының танымдық әлеуетін пайдаланады.
- Әлеуметтік дамудың гуманистік сипатының құндылықтарын, педагогикалық және ғылыми қызмет үрдісінде қазіргі табиғи және әлеуметтік үрдістердегі адам факторының рөлінің өсуін бекітеді.
- Заманауи философиялық дискурс туралы кәсіби білімді және ғылыми, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінің тиімді жүйесін қалыптастыру үшін қазіргі философиялық әдіснаманың негізгі принциптерін түсінетін көрсетеді.
- Статистикалық аппаратқа иелік етеді
- Кәсіби философиялық білім берудің практикалық дағдыларын қолдана отырып, (оның ішінде жасанды интеллектті пайдалана отырып) қазіргі заманғы білім мен ғылымды дамытудың өзекті мәселелерін талқылауға және шешуге қатысады.