Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04102 Маркетинг в КИМЭП университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ҚМЭБИ-дегі Маркетинг магистрі бағдарламасы Қазақстанда да, халықаралық деңгейде де ұйымдардың маркетингтік қызметін әлеуметтік жауапкершілікпен сәтті дамыта және басқара алатын мамандарды дайындауға арналған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 64
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Сату және сатуды басқару

    Курс бизнестегі сату мен басқа да функционалдық салалар арасындағы байланысты қарастырады. Бұл курстың түпкі мақсаты магистрантқа сатушының әртүрлі қызметі мен рөлдері туралы хабардар болу және тиімді сатушы болу үшін қажетті дағдыларды бағалау, сонымен қатар мамандандырылған тапсырманың көптеген қырларын түсіну болып табылады.

    Несиелер - 5
  • Кешенді жарнама қызметі

    Бұл курс студенттерге нарықтың өсуіне қол жеткізу науқанының бөлігі ретінде жарнаманы, жарнаманы, әлеуметтік медианы және қоғаммен байланыстарды біріктіру арқылы маркетингті басқару туралы түсініктерін кеңейтуге мүмкіндік береді. Студенттер корпоративтік мақсаттарға, бөлінген ресурстарға, жұмыс ортасына және мақсатты тұтынушыларға сәйкес келетін креативті, бірақ негізделген жарнамалық науқандарды құрастыруды үйренеді. Студенттер стратегиялық ойлауды үйренеді және теорияны нақты әлемдік маркетинг пен өнімдерді сатуға қолданады. Кейс-стадилер, имитацияланған рөлдік ойындар, бейімделген жеке және топтық жобалар студентке жеңіске жеткен жарнамалық науқанды құрастыру және өткізу құралы ретінде идеялар мен деректерді синтездеуге мүмкіндік береді.

    Несиелер - 5
  • Менеджмент және басқару психологиясы

    Бұл курс магистранттарды басқару психологиясының негізгі ұғымдарымен және тәсілдерімен таныстырады, жұмыс контекстіндегі адам мінез-құлқын зерттейді. Ол мінез-құлық ғылымының негізгі теориясына шолу жасайды және оларды жұмыс ортасында қолдану мүмкіндіктерін береді. Курстың соңында магистранттар осы сала бойынша негізгі білімге ие болады, сонымен қатар осы пән бойынша өз бетінше көбірек білуге дағдыланады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг негіздері

    Бұл курстың мақсаты магистранттарға маркетинг принциптері туралы негізгі түсінік беру болып табылады. Зерттеу, тұтынушылық және сатып алу мінез-құлқы, нарық құрылымы және бәсекелестерді талдау сияқты маркетингтік шешімдерді талдау қарастырылады. Магистранттарға бүгінгі маркетингтік орта туралы түсінік беру үшін маркетингтік шешім қабылдау, маркетинг кешенін талдау, қызмет көрсету маркетингі және жаһандық маркетинг мәселелері қамтылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Менеджмент негіздері

    Бұл пән қазіргі бизнестегі менеджменттің рөлі мен табиғаты туралы кіріспе біліммен айналысады. Жаһандану дәуіріндегі басқару теориясы мен тәжірибесінің негізгі тұжырымдамасы түсіндіріледі. Магистранттарға негізгі білім беру үшін корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, жоспарлау және шешім қабылдау, көшбасшылық және мотивация, корпоративтік мәдениет, инновация және стратегия тақырыптары қарастырылады. Үлкен немесе кіші табысты ұйымдарды дамытатын менеджерлердің әртүрлі рөлдері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Бизнес зерттеулер әдістері

    Курстың мақсаты магистранттардың негізгі сандық және статистикалық әдістерді түсіну және іскерлік және экономика саласында қолдану қабілетін дамытуға бағытталған. Онда ықтималдық теориясының элементтері, сынамалық зерттеулер, статистикалық модельдеу, гипотезаларды тестілеу, параметрлік емес әдістер, регрессиялық талдау, дисперсияны талдау, шешім қабылдау және уақытты болжау, оның ішінде нейрондық желі тәсілдері сияқты маңызды тақырыптар қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шет тілі

    Мәдениетаралық, кәсіптік және ғылыми ортада қарым-қатынас жасау мақсатында шет тілді білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру. Магистрант жаңа ақпаратты біріктіре білуі, тілдердің ұйымдастырылуын түсінуі, қоғамда өзара іс-қимыл жасай білуі, өз көзқарасын қорғай білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Маркетинг бойынша таңдамалы тақырыптар

    Бұл курс маркетингтегі нақты заманауи мәселелерді жоғары деңгейде қарастырады. Тақырыптар магистранттар мен оқытушының қызығушылығына байланысты өзгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі жобаларды басқару

    Магистранттар жобаны басқару құралдары мен әдістерін зерттейді. Маркетингтік жобаларды басқару бойынша әртүрлі ғылыми жобалар мен бизнес-кейстер талқыланады. Курс жоғары сапалы және үнемді бағдарламаларды жоспарлауды және әзірлеуді үйретеді. Маркетингтік жобаларды әзірлеуге және жүзеге асыруға қатысушылар арнайы маркетинг әдістерін біріктіретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

    Тұтынушылардың мінез-құлқы маркетингті стратегиялық жоспарлаудың ажырамас элементіне айналды. Енді адамдар жаңа нарық сегменттерін саралау үшін тұтынушылық мінез-құлықты/демографияны пайдаланады. Курстың негізгі мақсаты – көп атрибутты қатынас модельдерін, олардың үш құрамдас бөлігін және өңдеу ықтималдығы моделі арқылы тұтынушы көзқарасын өзгертуді үйрену, яғни перифериялық белгілерді пайдалана отырып, жоғары білім/қатысу деңгейі жоғары жағдайларда және төмен қатысу/білімді сатып алу жағдайларында орталық когнитивтік өңдеу.Тұтынушылардың мінез-құлқы маркетинг мамандығы бойынша магистратураны дайындаудың негізгі іргелі курстарының бірі болып табылады. Ол басқа маркетингтік курстарда қолданылатын көптеген негізгі теориялар мен әдістерді ұсынады, мысалы, қызмет көрсету маркетингі немесе жарнама/жарнама.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықаралық бизнес

    Халықаралық деңгейде бизнес жүргізудің үлгілерін білу кәсіби өмірде міндетті болып табылады. Пән қазіргі халықаралық бизнес үлгілеріне шолу жасауға және елдердегі әлеуметтік жүйелерді және осы жүйелердің бизнесті жүргізуге қалай әсер ететінін түсінуге арналған. Білім алушылар халықаралық іскерлік операцияларды және қызметке әсер ететін институттарды түсіндіретін негізгі теорияларды меңгереді. Студенттер халықаралық қызметтің мәселелері мен басқару туралы түсінік алады. Пән өзгермелі нарықтар контекстінде халықаралық бизнестің болашақта дамуы мүмкін әртүрлі тәсілдері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік-Аналитика

    Бұл пән магистранттарді деректерді талдауға және ондағы үлгілерді табуға үйретеді, бұл маркетинг, адам ресурстары, қаржы және операцияларда ұйымдық стратегияларды құруға және негізделген шешімдер қабылдауға көмектеседі. Іскерлік аналитика түсініктері ұйымның тиімділігін арттыруға және әртүрлі ұйымдық мәселелерге инновациялық шешімдер ұсына алады. Магистранттар бизнес мәселелерін құруды, оларды аналитикаға қатысты қайта құруды, деректер көздерін анықтауды және таңдауды, үлгілерді құруды және тексеруді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік стратегия және бәсекеге қабілеттілікті талдау

    Бұл пән студенттердің макро деңгейдегі жаһандық, ұлттық және салалық бәсекеге қабілеттілікті талдауға, сондай-ақ ұйымдардың ұзақ мерзімді мақсаттары мен міндеттерін анықтау үшін микродеңгейдегі стратегияларды тұжырымдау және іске асыру процестері туралы түсінігін ұғынуға мүмкіндік береді. Ол Портерсдің Алмаз Моделі, салалық талдау, PESTLE анализі, құн тізбегін талдау, VRIO талдауы және т.б. сияқты әртүрлі модельдер мен теорияларға қатысты пікірталастарды қамтиды,бәсекелестік артықшылықтың динамикасын жақсырақ түсінуге және ұйымдарға әлемдегі бәсекелестік артықшылыққа қалай қол жеткізуге болатынын көрсетеді. Бұл пән тағы да басқа "көк мұхит" және "қызыл мұхит" модельдері мен стратегиялары сияқты идеяларды қамтып,ол бизнесті әртүрлі көзқарастардан жан-жақты түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі этика, жауапкершілік және тұрақтылық

    Бұл курста магистранттар бизнесті әдептілікпен жүргізуді үйренеді. Заң мінез-құлықты ішінара анықтайды, бірақ «заңды» және «этикалық» міндетті түрде бірдей емес. Іскерлік этика үкімет бақылауынан тыс қолайлы мінез-құлықтарды көрсету арқылы заңды күшейтеді. Студенттер алаяқтық, парақорлық, кемсітушілік және корпоративтік басқару сияқты тақырыптарға қатысты саясаттар мен процедураларды әзірлеу және енгізу жолын үйренеді. Олар шешімдерді жеке адамдар, ұйымдар және басқаларға қатысты әрекет етудің жауапты тәсілдерін таңдайтын басқа мүдделі тараптар қалай қабылдай алатынын және қабылдайтынын үйренеді. Оқушылар қоғамды, экономиканы, білім мен қоршаған ортаны қалай байланыстыру керектігін түсінеді. Әлеуметтік жауапкершілік бизнесті қоғамдастыққа және басқа да қайырымдылық бастамаларға қатысуға ынталандырады. Тұрақты менеджмент адамдар өмірінің, қоршаған ортаның және болашақ ұрпақтың көптеген бөліктерін жақсартуға болатын жоспарларды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг

    Бұл курс компаниялар қолданатын цифрлық маркетинг технологияларына кіріспе (Интернет, CRM және сұранысты қалыптастыру жүйелері). Қаралатын тақырыптарға Интернеттегі құпиялылық пен брендті қорғау кіреді. Әлеуметтік медиа түрлерін зерттеуге және ұйымдардың маркетингтік коммуникациялар қызметіне әлеуметтік желі сайттарын, блогтар мен микроблогтарды енгізуге ерекше назар аударылады. Компанияның ағымдағы маркетингтік қызметіне цифрлық маркетинг құралдарын енгізуге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық бренд-менеджмент

    Стратегиялық бренд менеджменті - бұл брендинг стратегиясы мен тактикасын терең талдауға қатысты мәселелерді зерттейтін жетілдірілген курс. Студенттер жергілікті және жаһандық брендтер үшін брендті құруға және өсіруге арналған 4D брендинг және Бренд-резонанстық пирамида сияқты концептуалды құрылымдарды әзірлейді. Брендтің сәйкестік элементтері зерттеліп, сәйкестендіру дизайны тәжірибеден өтеді. Брендті бағалаудың сапалық және сандық тәсілдері талқыланады. Брендті кеңейту стратегиялары жүзеге асырылатын болады. Бренд құндылығын жеткізудің заманауи тәсілдері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық Маркетинг

    Стратегиялық маркетинг-бұл нарықтағы ұйымдардың тұтынушылармен, тапсырыс берушілермен, бәсекелестермен және басқа да сыртқы топтармен өзара әрекеттесуіндегі мінез-құлқына қатысты ұйымдастырушылық, ұйымаралық және экологиялық құбылыстарды зерттеу, ұйыммен алмасу кезінде тұтынушыларға құндылық ұсынатын өнімдерді құру, жеткізу және жеткізу контекстінде. Ол ұйымдардағы маркетинг функциясының рөліне байланысты жалпы басқару міндеттерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Маркетингтік концепциялар мен теориялар туралы сыни білім мен түсінікті көрсету.
  • Жергілікті және жаһандық контексте күрделі маркетингтік мәселелердің шешімдерін әзірлеу үшін теорияларды, әдістерді және білімдерді қолдануда өзіндік ерекшелігін көрсету.
  • Маркетингке қатысты теориялық конструкцияларды қолданумен тәуелсіз зерттеулер жүргізу.
  • Күрделі идеялар мен ақпаратты әртүрлі форматтар мен технологияларда тиімді түрде жеткізу
  • Жобаны белгіленген мерзімде аяқтау үшін топ мүшесі немесе көшбасшы ретінде тиімді жұмыс жасау.
  • Маркетингтегі этика, әлеуметтік жауапкершілік және тұрақтылық мәселелеріне жауап беру және этикалық нормаларға сәйкес бизнесті жүргізу қабілетін көрсету.
Top