Жаңа білім беру бағдарламасы

7M05322 Замануи интеграциялық химия (РХДУ) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Органикалық химияның қазіргі мәселелері

    Пәннің мақсаты: химиялық реакциялардың механизмдері туралы оқу үрдісінде алынған теориялық және практикалық білімдерін түсіндіру, химиялық құрылым мен белсенділік арасындағы өзара қатынасты талдау және органикалық химиядағы күрделі мәселелерді шешу үшін білім беруді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: циклдық құрылымдарды синтездеу кезінде пайда болатын мәселелер, функционалдық топтардың трансформациясы, изогипсикалық және изогипсикалық емес трансформациялар, органикалық реакциялардың селективтілік мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық химияның теориясы және мәселелері

    Пәннің мақсаты: диссертациялық зерттеу шеңберінде теориялық және қолданбалы міндеттерді шешу үшін қазіргі физикалық химиядағы теорияларды, тәсілдер мен үрдістерді өз бетінше меңгеру, талдау және қолдану қабілетін қалыптастыру; зерттелетін физика-химиялық жүйелер мен процестердің термодинамикалық және кинетикалық параметрлерін модельді тәсілдермен болжау; ғылыми зерттеулер нәтижелерінің синтезі мен сыни талдауын жүзеге асыру. Курс химия саласындағы ғылыми зерттеудің теориялық-әдіснамалық базасын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химияның таңдамалы тараулары

    Пәннің мақсаты: Магистранттың реалды ерітінділерде бәсекелес үдерістер қатысуымен жүретін күрделі аналитикалық реакциялардың заңдылықтары жөніндегі теориялық білімдерін түсіндіру қабілеттіктерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: өте сұйылтылған және концентрленген электролит ерітінділерінің, күрделі құрамды тұздардың қышқылдығы, көп сатылы комплекстүзілу, қышқылды-негіздік тепе-теңдікті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияның таңдаулы тараулары

    Пәннің мақсаты: органикалық молекулалардың химиялық қасиеттеріне электронды эффектілердің әсерін түсіну, кешенді органикалық жүйелердің синтезін құрудың дәйектілігін түсіну қабілетін қалыптастыру, білім одан әрі кәсіби даму үшін қажет.Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: электронды эффектілерді зерттеу, реакция механизмдеріне әсер ету (қосымша, ауыстыру, жою), кеңістіктік изомерлерді синтездеу және оқшаулау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химияның таңдамалы тараулары

    Мақсаты – бейорганикалық химия саласында кәсіби құзіреттілікті арттыру қабілетін және жаңа бейорганикалық қосылыстар жайлы заманауи ақпаратты жиынтықтау, талқылау қабілетін, бейорганикалық химия саласында ғылыми зерттеулерді іске асыру және міндеттерді дұрыс қою қабілетін қалыптастыру. Периодты заң, гомоатомды қосылыстар ретінде жай заттар, радиобелсенді және синтезделген элементтер, металлохимия, күрделі химиялық қосылыстар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жетілдірілген аналитикалық химия

    Пәннің мақсаты: аналитикалық химия әдістерін қолдану арқылы нақты проблемаларды шешу дағдыларын дамыту. Пәнді оқыған кезде әртүрлі үлгілерде органикалық және бейорганикалық заттарды анықтау мен сәйкестендірудің физикалық және физика-химиялық әдістерінің мүмкіндіктері қарастырылады. Мәселені шешудің тиімді әдісін таңдау процесін, сондай-ақ калибрлеу, іріктеу және үлгіні дайындау әдісін зерттеуге ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химияның қазіргі мәселелері

    Пәннің мақсаты бейорганикалық заттардың негізінде жаңа материалдарды алуды болжау мүмкіндігін қалыптастыру және оларды зерттеу әдістерін дұрыс таңдау.Пән бейорганикалық заттардың құрылымы мен қасиеттерінің физика-химиялық принциптері; бейорганикалық үйлесімді қосылыстар құрылымы теориясы; атомдық, иондық және молекулалық қатты заттардың құрылымы мен физико-химиялық қасиеттері туралы мәселелерді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)

    Пән жоғары сапалы және бәсекеге қабілетті ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыруға бағдарланған. Оқу курсы ғылыми зерттеу процесінің теориялық және әдіснамалық негізін, олардың мақсаттарын, міндеттерін, жүзеге асыру кезеңдерін, сондай-ақ нәтижелерді қолдану салаларын қалыптастырады. Пән ғылыми әдістеменің негіздерін, әдеби-эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемесін, ғылыми жарияланымдар мен жобаларды дайындау және рецензиялау ережелерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиядағы мәліметтерді талдау

    Пәннің мақсаты – болжау және статистикалық негізделген шешім қабылдау мақсаттары үшін заңдылықтарды, статистикалық модельдерді анықтау, белгілеу мақсатында деректерді статистикалық зерттеуді ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру; деректермен жұмыс істеу үшін заманауи бағдарламалық құралдар мен технологияларды қолдану. Пән статистикалық модельдерді, әдістерді, құралдарды және деректерді талдау пакеттерін, корреляциялық, регрессиялық, дисперсиялық және факторлық талдау және кластерлеу негіздерін зерттеуді оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Каталитикалық химия

    Пәннің мақсаты: каталитикалық әсердің себептері және каталитикалық реакциялардың қарапайым кезеңдері туралы заманауи түсініктерді қалыптастыру. Пән химиялық реакциялар катализінің физика-химиялық табиғатына, катализ теорияларына, катализаторлар бетінде жүретін процестердің механизмі мен кинетикасын талдаудың әртүрлі тәсілдеріне, гетерогенді және біртекті катализдің ерекшеліктеріне, өнеркәсіптік катализаторлардың негізгі түрлеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Координациялық қосылыстардың химиясы

    Пәннің мақсаты – қазіргі координациялық химия саласында іргелі білімдерді қалыптастыру, химиялық байланыстың түзілуі, синтез әдістері туралы түсініктерді жүйелеу және координациялық қосылыстардың құрамын, құрылымын және физика-химиялық қасиеттерін зерттеу. Оқу курсы координациялық қосылыстар, заттардың құрылымы мен реактивтілігі арасындағы байланыс туралы заманауи идеяларды түсінудің теориялық негізін құрайды. Пән ғылыми зерттеулер жүргізуге, заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және бағалауға және жаңа идеяларды тудыруға қажетті әдістемелерді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қазіргі химияның өзекті міндеттері

    Пәннің мақсаты - химияның дамуының қазіргі тенденциялары туралы іргелі және практикалық маңызы бар негізгі түсініктерді беру. Оқу курсы органикалық химияда жаңа синтетикалық тәсілдерді, жабдықтарды қолдануын түсіну үшін теориялық негізді құрайды. Пән заманауи саласындағы идеяларды жүйелеуге бағытталған органикалық химия және қазіргі теориялық және тәжірибелік химияның ең өзекті мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химиядағы спектрлік әдістер

    Пәннің мақсаты – магистранттарды спектроскопиялық әдістердің тербеліс, электронды, рентгендік және фотоэлектрондық спектроскопия негіздерімен таныстыру. Оқу курсы қазіргі заманғы маманды дайындауда қажетті спектроскопиялық әдістер жиынтығын түсінудің теориялық негізін құрайды. Пән бейорганикалық объектілерді талдауда оларды тиімді қолданудың спектрлік әдістерін меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Биобейорганикалық химия

    Пәннің мақсаты тірі организмдерде болатын металл иондары бар биополимерлер немесе төмен молекулалы табиғи заттар кешендері туралы түсінік қалыптастыру. Оқыту курсы ферменттердің биологиялық қызметтерін орындаудағы бейорганикалық иондардың рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән күрделі биоорганикалық заттарды және құрамында металы бар препараттар синтезін зерттеудің теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қатты дене химиясы

    Пәннің мақсаты: әртүрлі сыртқы әсерлер (температура, сәулелену, қысым және т.б.) кезінде қатты дененің ішінде және қатты денелер арасында болатын түрленулер мен әрекеттесулерді түсінуге магистранттарды дайындау. Оқыту курсы ғылыми дүниетанымды, фазалық құрамы мен микроқұрылымы берілген заттарды синтездеу әдістерін негіздеу дағдыларын қалыптастырады. Пән қатты фазалық реагенттердің реактивтілігін бақылау дағдыларын меңгеруге бағытталған, бұл зерттеуші мамандарды дайындау үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • химия саласындағы ғылым мен тәжірибенің ең соңғы жетістіктерін химик-оқытушы, зерттеуші-химик кәсіби міндеттерін шешу үшін тәжірибелік қызметіне кең ауқымды пәнаралық контексте экологиялық, әлеуметтік, экономикалық бағыттарды енгізу;
  • химия пәні бойынша қазіргі заманғы жетістіктер мен жоғары білім беру педагогикасының талаптары бойынша химиялық пәндерді оқыту бойынша оқу бағдарламаны дайындау;
  • іргелі және қолданбалы химияның тиісті мамандандырылған саласындағы ғылыми теориялар мен концепцияларды интерпретациялау;
  • белгілі бір тақырып бойынша жүйелі ізденіс жүргізіп, заманауи ғылыми зерттеулердің күйіне ғылыми шолу жасау;
  • өз зерттеулерінің шеңберінде ғылыми гипотезаларды қалыптастыру үшін ғылыми ақпараттардың талдауын жүргізу;
  • ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттерін, сондай-ақ химияның зерттеу / бейіндік салаларында қазіргі заманғы ғылыми тұжырымдамаларды, жетістіктерді және зерттеулерді сыни талдау және бағалау негізінде күтілетін нәтижені тұжырымдауды дербес жүзеге асыру;
  • математикалық модельдеу мен есептеулер әдістерін, әдіснамаларың, компьютерлік бағдарламаларын және басқа қосымшаларын дұрыс таңдауға, процесті бақылауға, соның ішінде ғылыми эксперимент жүргізу, алынған нәтижелерді өңдеу және жинақтау;
  • алынған мәліметтерді (процестерді бақылау, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін) химия саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен теориялар шеңберінде олардың сенімділігі мен құндылығын негіздеу үшін талдау жүргізу және түсіндіру;
  • физико-химиялық зерттеулердің негізгі және қазіргі заманғы білімдерін және әдістерін жаңа сипаттамалары және белгілі бір сипаттамалары бар заттар мен материалдарды және процестерді, зерттеу әдістерін, технологиялық процестерді немесе олардың сатыларың жетілдіріп өндеу үшін қолдану;
  • процестің механизмін, оның реттеу жолдарын белгілеу, оның сипаттамалары бар өнімді алу немесе оның өнімділігін арттыру, іске асыру мен басқарудың оңтайлы жағдайларын анықтау, процестің сапалық және сандық модельдеуін жүзеге асыру;
  • химияның таңдаған саласында өзіңің ғылыми зерттеулеріңің нәтижелерін ғылыми жарияланымдар түрінде көрсету;
  • шығармашылық өзін-өзі дамыту және жетілдіру үшін тәуелсіз және автономды білім алуын жалғастыру, барлық кәсіптік қызметтерде негізгі және пәндік құзыреттерді дамыту.
Top