Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11102 Туризм в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тиімді коммуникациялар мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану негізінде ғылыми зерттеулер мен жобаларды жүзеге асыруға, жоғары оқу орындарда туристік пәндерді оқытуға, туристік кәсіпорынды басқаруға және туристік өнім мен қызметтерді сатуға қабілетті туризм саласындағы жоғары санатты ғылыми-педагогикалық және басқарушылық бейіндегі мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Туристік нарықтың құрылымы

    Мақсаты: практикалық қызметтің негізгі бағыттарында шешім қабылдау үшін туристік нарық туралы білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқылады: туристік нарық түсінігі, оның қасиеттері мен ерекшеліктері; туристік нарық түсінігі мен сипаттамасы; оның ерекшеліктері мен тенденциялары; туристік тұтынушылық сұраныс пен ұсыныс географиясы, туристік кәсіпкерлік қызмет моделінің кеңістіктік және уақыттық түрлендірулері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм индустриясының теориялық және әдістемелік мәселелері

    Мақсаты: әлемдік экономика секторы және салааралық кешен ретінде туризм индустриясының (ТиМПИТ) теориялық және әдіснамалық мәселелерін зерттеу саласындағы тарихи тәжірибенің, ғылыми көзқарастардың, ізденістердің кәсіби міндеттерін шешу үшін бағалау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Тимпиттің тұжырымдамалық-терминологиялық құрамдас бөліктері; тимпит ретіндегі тұжырымдамалық және терминологиялық әртүрлілік; практикалық туризмнің ғылыми идеялар мен ҒТБ эволюциясымен байланысы; туризм туралы ғылыми идеялардың өзгеру хронологиясы; ТиМПИТ зерттеулерінің ғылыми базисі; туризм туралы ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздерінің байланысы мен контенті; ғылыми тәсілдер, ғылымометриялық базис, Тимпитті зерттеудің ғылыми құралдары зерделенетін болады; Тимпитті зерттеудегі жүйелік парадигма; тимпитті зерттеудегі инновациялардың рөлі мен орны; тимпит ретінде мамандар даярлау; туризм индустриясының болашағын модельдеудің ғылыми мәселелері; Тимпиттің ғылым тоғысындағы зерттеу ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Мақсаты: презентация, баяндама, мақала және диссертация формасында көрсету үшін дайындалған сценарий негізінде өзіндік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: ғылымның даму тенденциялары; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, басқару әдістері мен оны қаржыландыру; халықаралық ғылыми қорлар мен ғылым мен білімді қолдау бағдарламалары; ғылыми журналдар рейтингісі; ғылыми құжаттарды басқару, академиялық хат жазу дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм экономикасы

    Мақсаты: туризм экономикасының негізгі ғылыми-теориялық білімдерін практикалық мәселелерді шешу үшін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Крс барынды: макро, мезо және микро деңгейде туризм экономикасы; туризмдегі экономикалық қызметтің негізгі ұғымдары, түсініктері; әсер етуші факторлар; мәселелер және оларды шешу жолдары; туризм индустриясының экономикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Мақсаты - шет тілін болашақ магистрдің мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін шет тілді білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді иелену және жетілдіру. Болашақ магистр академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізе алады, осылайша ол табысты кәсіби, ғылыми қызметке арналған құрал болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Туризм саласындағы іскерлік риторика

    Мақсаты: табысты кәсіби өзара әрекеттесу және адам ресурстарын басқару үшін іскерлік коммуникацияның әртүрлі жанрларында ақпаратты жинау, беру, қабылдау, талдау қабілетін қалыптастыру. Іскерлік коммуникацияның ерекшеліктері зерттеледі; сөйлеу әрекеті мен іскерлік қарым-қатынас түрлері, сөйлеу мәдениетінің негіздері; іскерлік коммуникация жанрлары, іскерлік коммуникация жағдайларын модельдеу, компанияның жұмысын жақсартудың тиімді механизмі ретінде оңтайлы байланыс алгоритмдерін таңдау қамтылады. .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризимдегі инновациялық менеджмент

    Мақсаты: инновациялық жобаларды әзірлеу үшін туризмде инновациялық менеджмент әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: туризмдегі инновациялық менеджменттің мәні, мазмұны; басқару объектісі ретінде инновациялық қызмет; туризмдегі инновациялық менеджменттің функциялары, әдістері; туристік өнімді жылжытудағы, коммерцияландырудағы инновациялық процестер; инновациялық қызметке ортаның әсері; туристік кәсіпорынның инновациялық қызметін басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Туризмнің ұлттық және аймақтық жоспарлануы

    Мақсаты: туризмді ұлттық/аймақтық жоспарлау саласында шешімдерді қалыптастыру және қабылдау үшін басшылық ережелерді анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: туризмді жоспарлаудың маңызы, тәсілдері, иерархия, құрылымы, ұлттық және аймақтық деңгейде туризмді жоспарлау моделі, стратегиялық және жедел жоспарлау тәжірибесі, институционалдық элементтер мен туристік нарықты жоспарлау, туризмді дамытуды қаржыландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі құқықтық қызмет

    Бұл курс Қазақстан Республикасының Конституциясында, халықаралық шарттар мен келісімдерде мемлекет және халықаралық ұйымдар кепілдік берген адам құқықтары мен негізгі бостандықтарын заңнамалық қамтамасыз ету саласындағы білім алуға бағытталған; реттеуші көздер мен стандарттар негізінде туризм, саяхат, іссапарлардың қауіпсіздік шараларын жоспарлау, ұйымдастыру және қамтамасыз ету бойынша практикалық дағдыларды дамыту; туризм саласындағы халықаралық және отандық нормативтік тәжірибені талдау; туризмдегі дауларды шешудің талап қою тәртібінің әдіснамасы мен технологиясын меңгеру; туристік қызметтерді жосықсыз өндірушілерден тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында білім алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туристік ұйымдарды стратегиялық басқару

    Мақсаты: заңнамаға және халықаралық құқыққа сәйкес туристік қызметті стратегиялық басқаруды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Стратегиялық басқару процесінің негізгі элементтерінің мазмұны мен өзара байланысы, туристік-рекреациялық кәсіпорындардың экономикалық стратегиясын іске асыру тетіктері және олардың қызметінің басым бағыттары зерттеледі; туристік ұйымның стратегиялық әлеуеті және оның бәсекеге қабілеттілігін анықтау, стратегияның іске асырылуын қамтамасыз ету, бақылау және бағалау меңгеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік туристік платформаларды әзірлеу

    Мақсаты: көп функционалды, барынша дербестендірілген туристік қызметтерді ілгерілету үшін туристік бизнес субъектілерін біріктіретін бағдарламалар мен қосымшаларды құру қабілетін қалыптастыру. Бағдарламалық қамтамасыз ету талаптарын талдау және бағдарламалық қамтамасыз ету компоненттеріне техникалық спецификацияларды әзірлеу және олардың өзара әрекеттесуі зерттеледі; туристік қызметтер мен өнімдерді жылжыту үшін көп функционалды цифрлық қосымшаларды әзірлеу; туристік қызметтердің әртүрлі провайдерлерін бір цифрлық қосымша аясында біріктіру; цифрлық қосымшаларды қажетті мазмұнмен және тақырыптық мазмұнмен толтыру; қосымшаларды жөндеу және тестілеу, олармен жұмыс істеу нұсқауларын әзірлеу игеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі ақпараттық-аналитикалық зерттеулер

    Мақсаты: туризм, жоспарлау, ұйымдастыру, туристік сала кәсіпорындарының тиімді жұмыс істеуін болжау саласындағы зерттеулер үшін жүйелі талдаудың әдістері мен модельдерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: ақпараттық-талдау жұмысының әдіснамасы, ұйымдастырылуы мен технологиясы, ойлау қызметін тиімді ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері, шешім қабылдау процесіндегі талдаудың рөлі мен орны, Туризмдегі ақпараттық-талдау жұмысының технологиялық құралдарын әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі картографиялық моделдеу

    Мақсаты: кәсіби және ғылыми қызметте компьютерлік, мультимедиялық және ГАЖ технологияларын пайдалана отырып, туризмнің арнайы міндеттерін шешу және бейнелеу қабілетін қалыптастыру. Оқылады: ғылыми-техникалық ақпарат түрлері; іздеу жүйелері; компьютерлік деректерді өңдеу процедуралары; бағдарламалық өнімдер, географиялық зерттеулерге арналған қосымшалар; географиялық ақпараттық технологиялар; туристік қызметке арналған бағдарламалық қамтамасыз ету; компьютерлік технологиялар, қазіргі ГАЖ арқылы картографиялық модельдер жасау, ғылыми зерттеу нәтижелерін көрсету үшін картографиялық модельдеу аспектілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Аумақтық туристік-рекреациялық жүйелер

    Мақсаты: аумақтық туристік-рекреациялық жүйелерді (ТТРС) зерттеу және қалыптастыру саласындағы ғылыми қамтамасыз ету мен практикалық тәжірибенің кәсіби міндеттерін шешу үшін талдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: интегралдық географиялық жүйелер мен геожүйелік тәсіл туралы ғылыми идеялар; сындарлы географиялық зерттеулердің объектісі ретінде ТТРС; Тарихи аспект, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету және ттрс қалыптастыруға рекреация мен туризмнің әсер ету заңдылықтары; ТТРС ұйымдастырудың иерархиясы мен ерекшеліктері; ТТРС ұйымдастырудың шарттары мен факторларын талдау; ауданды қалыптастыру, аудандастыру және жобалау тұрғысынан аумақты кешенді бағалау. Ттрс; олардың сипаттамалары негізінде ттрс рейтингтері; ТТРС дамыту жоспарын талдау және әзірлеу; ттрс туристік өнімдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі логистика

    Мақсаты: туристік өнімді қалыптастыру, жылжыту және сату кезіндегі ағымдық үдерістерді оңтайландыруды жобалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқытылады: логистика ұғымы, мән-мағынасы, тұжырымдамасы және функциялары; логистикалық зерттеу және басқару объектілері; туризмдегі логистиканың ақпараттық қамтамасыздандырылуы; логистикалық тізбектерді моделдеу және құрастыру; туризмдегі логистикалық жүйенің әлемдегі қазіргі жай-күйі; Қазақстан Республикасында логистикалық жүйенің қалыптасу үрдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Брендинг және туристік дестинациялар маркетингі

    Мақсаты: аумақтардың имидждік, инвестициялық, туристік және әлеуметтік тартымдылығын ескере отырып, оларды тауар санаттары ретінде жылжыту қабілеттерін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: туристік аумақтардың маркетинг және брендинг жүйесі; өнім ретіндегі туристік дестинация; өңірдің туристік өнімінің деңгейлері, өңірлік туристік өнімді қалыптастыруға және ілгерілетуге кешенді көзқарас; туристік аумақты ілгерілетудің негізгі нысандары мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Пәннің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу негізінде, қазіргі нарық талаптарын және мазмұнын ескере отырып, жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби туристік бейінді пәндерді оқыту.
  • Педагогикалық әдеп пен әлеуметтік құндылықтар жүйесін сақтай отырып, жоғары кәсіби туристік білім беру мектебінің оқу үдерісіне ғылыми және кәсіптік білімді кіріктіру.
  • Арнайы пәндерді оқытуды, құжаттаманы әзірлеуді, адам ресурстарын басқаруды, басқару психологиясын, сатуды, заң шығаруды және бизнес-процестерді қоса алғанда, кәсіби қызметте іскерлік этика мен риторика негізінде мүдделі тараптармен тиімді коммуникацияларды, кросс-функционалды өзара әрекеттесу мен өзара әрекеттесуді жүзеге асыру.
  • Бизнес-жоспар, презентация, модельдердің әртүрлі түрлері, баяндама, мақала, ғылыми баяндама, оқу материалы түрінде өзінің кәсіби және зияткерлік идеялары мен қызмет нәтижелерін негізді түрде ұсыну, көпмәдениетті және шетелде интеллектуалды туристік өнімдер мен платформаларды дамыту.
  • Туристік қызметті тұрақты дамыту және басқару, туристік өнімді ілгерілету бойынша ақпараттық-жарнамалық қызметті жүзеге асыру мақсатында туризм географиясының теориясы мен тәжірибесінің соңғы жетістіктерін пайдалана отырып, нарықтық талдау жүргізу.
  • Көптілді ортада жеке кәсіптік практикалық, ғылыми, педагогикалық іс-әрекеттерін құру мақсатында өзіндік білім беру деңгейіне негізделген әртүрлі ғылыми әдістемелерге негізделген ғылыми әзірлемелерді құрастыра білу.
  • Компанияның инновациялық белсенділігін арттыру мақсатында кәсіби және корпоративтік мәдениетті қалыптастыру негізінде адам ресурстарын басқару, негізгі бағыттар бойынша шешім қабылдау үшін туристік нарық құрылымы туралы білімді қалыптастыру.
  • Туризмді дамытудың ұлттық және аймақтық деңгейіндегі кәсіби зерттеулерді, ғылыми, стратегиялық міндеттерді шешу үшін ақпараттық ресурстар мен технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, ГАЖ, GDS пайдалану негізінде ақпаратты басқару.
  • Туристік-рекреациялық жүйелердің ресурстық қажеттіліктерін жоспарлау, туристік кәсіпорын қызметінің әртүрлі түрлеріне кешенді экономикалық талдау жүргізу, озық инновациялық ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, экономикалық қызметтің тиімділігін және туристік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша шараларды әзірлеу үшін туризмдегі логистиканы талдау. , оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктері.
  • Ғылыми зерттеулерді құру және жүргізу үшін туризм саласындағы ғылыми аппаратты және табысты практикалық тәжірибені бағалау.
  • студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын (дәрістерден басқа) ұйымдастыру және өткізу;
  • Жаңа және бейтаныс контексттердегі, көп мәдениетті және шет тілдік ортадағы ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешу үшін, туризм саласындағы қазіргі заманғы білім, ғылыми түсініктер мен теорияларды түсіндіреді.
Top