Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02117 Дәстүрлі-музыкалық өнер: Халық аспаптары в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Кәсіпкерлік негіздері

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестрлік ансамбль 1

    Оркестр құрамындағы аспаптарды ойнаудың негізгі міндеті. Аспаптарды меңгеру мақсатында аспапты дұрыс ұстай білу, қолдардың қойылымы. Түрлі қағыстар мен танысу. Аспаптарды үйренудің алғашқы баспалдағы - ашық ішекте орындалатын жаттығулар, гаммалар, этюдтар. Қолдардың аспапта дұрыс қалыптасуына арналған жаттығулар. Нота желісінде жазылуын түсіну. Музыкалық сауатын ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық 1

    Студент тәрбиелеудегі алғашқы қадамдар репертуар саралау, өте қарапайымнан күрделілікке біртен-бірте ауысу. Әншілік мектептегі домбыра сүйемелдеу мен қағыс қостау түрлерінің ерекшеліктері. Дем қолдану әдістерімен дауыс ерекшеліктерінің өлшемі жайлы мағлұмат беру. Шәкірттің есту, есте сақтау қабілеттерін дамыту және әншілік өнерге құштарлығын, ынтасын арттыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен формалары қарастырылады. Курс барысында қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері қаралады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ансамбль 1

    Осы пән бойынша сабақтарды өткізу барысында студенттер өздерінің келесі кәсіби қызметіне қажетті қасиеттерді игеруі керек: тек өз бөлігінің ғана емес, сонымен қатар тұтас ансамбльдің дыбысын есту қабілетін дамыту және соған сәйкес ансамбльдің динамикалық тепе-теңдігін бағалау; қажет болған жағдайда музыкалық мәтінің барлық элементтерінің, штрихтардың, педализацияның, дыбыс шығарудың т.с.с. сәйкестендірілуіне қол жеткізу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау

    "Мәңгілік ел" идеясының мазмұнын, оның құндылық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді жаңғыртудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін зерделеу. Қазақстандық патриотизм мен құндылық бағдарларын қалыптастыруға бағытталған 7 негізгі құндылық қарастырылады, қазақстандық қоғам дамуының негізгі экономикалық, саяси және әлеуметтік ерекшеліктері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сольфеджио 1

    Бір дауысты және екі дауысты музыкалық мысалдарды әндету, музыкалық құрылымдарды есту қабілеті арқылы жазу, аралықтарды және аккордтарды есту қабілеті арқылы айыру, берілген музыкалық тақырыпқа және ырғақтық құрылымға имровизациялау, вокалды-интонациялық дағдыларды игеру, музыкалық тілдің элементтерін талдау. Музыкалық теминологияны білу, аспапта ойнау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка теориясы

    Студенттер музыкалық-теориялық пәндер жүйесін зерттеу саласындағы білім кешенін меңгереді; музыкалық экспрессивтілік элементтері саласында жүйеленген білім алады; музыкалық терминологияны еркін меңгере алады; көркем ноталық бейнелерде композиция, импровизация және бағдарлау үшін негіз ретінде сындарлы материалды құрудың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр классы 1

    Отыру принциптерімен таныстыру. Оркестр, топтардың орналасуы. Дирижерге қатысты, опциялар жайғасу өзгерістері. Негізгі дағдылар музыкалық ансамбль: өзара үйлестіру, ырғақты сәйкестік, дәл сәйкестік. Үзілістер, динамикалық тепе-теңдік. Оркестрге қажетті заттарды меңгеру, бейтаныс көбейту дағдылары берілген қателерсіз музыкалық мәтінді дирижермен меңгеру. Дирижерлеу негіздерімен таныстыру ым-ишарат, реакция жасау дағдысын алады қимылды өзгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экология және тұрақты даму

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық

    "Кәсіпкерлік құқық" пәні студенттерге кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу туралы білімді меңгеруге мүмкіндік береді. Қазақстан Республикасы мен кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу көздерінің мазмұны мен қолданылу практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі салаларында қалыптасатын қоғамдық қатынастарды реттейтін қолданыстағы заңнама жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестр классы 2

    Көп нәрсені үйрену, қиындықтар, жаттығулар, жаттығулар және (немесе) қағыстарды, саусақтарды таңдауды тексеру. Аспаптардың бір тобында топтық ұжымдық орындауға үйрету. Үндестіре ойнау шеберлігін, дыбыстық тепе-теңдікті, реңктерді салыстыру, саусақтарды, ырғақты сәйкестендіру және ансамбльдегі өзгерістерді жетілдіру. Оркестрде музыканы ұжымдық орындауға үйрету. Ритмикалық, сызықша, динамикалық синхронизм дағдысын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік ансамбль 2

    Оркестр құрамындағы аспаптарды меңгеруде сол қол саусақтар шеберлігін дамытуға алуан түрлі әдіс-амалдар арқылы орындау. Бас буын, негізгі буын және ортаңғы буындарда дыбыс шығару ерекшеліктерімен жұмыстану. Шығармаларды буындарға бөліп ойнау. Шығарманың характерін жетілдіру мақсатында дыбыс сапасымен жұмыс жасау, динамикалық белгілерін қойып ойнау. Позицияларды дұрыс пайдалануды үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ансамбль 2

    Білім алушы ансамбль арқылы ансамбль жұмысының дағдылары мен тәсілдерін меңгереді. "Ансамбль" пәнін зерделеу білім алушының музыкалық ой-өрісін кеңейтуге, орындаудың дыбыстық мәдениетін қалыптастыруға, білім алушылардың есту өзін-өзі бақылауын тәрбиелеуге, парақтан ноталарды оқу дағдыларын дамытуға және бекітуге мүмкіндік береді. Ансамбльде ойнау дағдыларын үйрету кезінде, ең алдымен, өзін тыңдау және серіктесті тыңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Сольфеджио 2

    Студенттер есту талдауы, интонация дағдыларын меңгереді, музыкалық дамудың метрикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, музыкалық экспрессивтілік құралдарын меңгереді, музыкалық диктант жазу дағдыларын меңгереді; бір дауысты және екі дауысты жаттығуларды орындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық 2

    Дәстүрлі әншілік-жыршылық мектептерден терең түсініктеме беру, сал- серілер мен көрнекті әнші композиторлардың мол мұрасын игеру. Дәстүр ерекшелігін бұзбай, ата-бабамыз қалдырған қасиетті өнерді келешекке жалғастыру. Оқу процесінде студеннтердің өз бетінше дайындалуына ерекше көңіл бөлу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Оркестр классы 3

    Ұғымдар: ансамбльдік ойын, үнисон (интонациялық, ырғақты, динамикалық), негізгі қимылдар. Ритмикалық, әуезді, үйлесімді есту және музыкалық дамыту жады. Қағыс дағдылары: стаккато, легато, пиццикато. Әр түрлі ырғақтық нұсқаларды зерттеу. Дыбыс сапасы және дауыс ырғағы. Динамикалық жаттығулар: крещендо, диминуендо және түрлі комбинациялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гармония 1

    Музыкалық тілдің формасын, құрылымын, метроырғағын, әуенін және басқа компоненттерін талдау заңдылықтары мен қасиеттері. Музыкадағы уақытша және кеңістіктік факторлардың өзара әрекеті, гармония мен ритм, гармония және форма. Музыкалық форманы қалыптастыру процесін түсіну. Әуенді үндестіру, аспапты секвенцияларды ойнай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ансамбль 3

    Ансамбльде бір қарқынмен ойнай білу, қозғалыстың ортақтығын біртіндеп сезіну, серіктесті сезіну; көркемдік дизайнның, драматургияның бірлігімен жұмыс істеу және оны бірлесіп орындау процесінде бейнелеу. Студенттердің фортепиано ансамблінің өнерін меңгеруі, қазақстандық, орыс және батыс еуропалық композиторлардың фортепиано ансамбльдерін зерделеуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Этносольфеджио 1

    Қазақстанның әр өңірінің домбыра және басқа да аспаптық, ән, эпостық дәстүрлері мен стильдерін, ән фольклоры мен аспаптық музыканың көне қабатын есту арқылы меңгерту, музыкалық диктант, ырғақты диктант, әуезді диктант, ауызша диктант жазу. Бір дауысты, екі дауысты ән айту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Полифониялық сольфеджио 1

    Аттас мажор және минор ладтарды меңгеру. Параллельдік мажорды және минорды әндету. Халық музыкасының ладтарын әндету. Айрықша интервалдарды есту қабілеті арқылы талдау. Берілген аккордтарды және интервалдарды құру. Көмекші және өткінші хроматикалық дыбыстарды айту. Тональдіктерді меңгеру. Полифониялық құрылыс бойынша дауыстарды талдау және әндету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік ансамбль 3

    Оркестр құрамындағы аспаптардың дыбыс шығару тәсілдерін меңгеру. Шағын және ірі көлемді шығармалармен жұмыс жасай білу. Студенттің өз бетімен жұмыс жасай ала білуі. Ансамбль, оркестрде орындаушы ретінде жұмыс жасай білу ерекшеліктерін меңгеру. Дәстүрлі орындау өнерінің шығу тарихы мен даму кезеңін меңгеру. Танымал аса көрнекті орындаушы-музыканттардың орындаушылық стилі мен қағидаларын меңгере отырып оны талдай білу, солардың үлгілерімен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сольфеджио 3

    Қарапайым және күрделі интервалдарды білу және ән айту, негізгі тертциялық және терциялық емес аккордтарды, жеті сатылы диатоникалық және аралас ладтарды, негізгі және шартты ырғақтық бөлінудің фигураларын, негізгі сызбаларды білу. Тональды жақындықтың әр түрлі деңгейлері, ауытқулары мен атональды типтегі фрагменттері бар ауытқулар мен модуляциялардан тұратын парақтан қарапайым әуенді әндету; транспозицияда орташа қиындықтары мен әуенін айту. Бірнеше өздігінше дауыстарды бір уақытта есту, музыкалық тізбекті тез жаттау және қайталау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық 3

    Студенттердің дауыс сапасы, мүмкіншілігі және аспапты қаншалықты меңгергендігін ескеру. Әншінің дем қолдану әдістерін дамыту барысында дауысқа арналған түрлі жаттығулар қолдану. Демді алу жәнеде демді үнемдеп шығару арқылы дем алу техникаларын дамыту, дауыс күшін нығайту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Орындаушылық өнер тарихы

    Әр түрлі көркемдік стильдерде жүру, бағыттарды орындау мүмкіндігі. Орындаушылық өнер тарихы туралы кәсіби білім қалыптастыру. Орындаушы мектептерді дамытудың негізгі кезеңдері. Аспаптық құралдардың эволюциясын талдау және орындау әдістері. Орындаушылық өнердің ірі өкілдерінің шығармашылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыка тарихы

    Негізгі музыкалық жанрлардың қалыптасуы мен даму тарихын білу; әртүрлі дәуірлердегі әлемдік музыкалық мәдениеттің композиторларының өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтерді. Музыкалық өнердің даму жолдарын. Оларды қоғамдық-саяси және мәдени процестермен қамтамасыз етеді. Музыкалық өнердің қызмет ету ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Этносольфеджио 2

    Салт-дәстүр, әдет-ғұрып, той салтының әндері. Қара өлең жанры. Жоқтау салтының әндері. Күрделі халық әндерінің құрылысы. Қазақ ән дәстүрінің аймақтық ерекшілектері. Жетісу, Батыс, Арқа әншілік мектебінің ерекшеліктері. Күйшілік мектептердің жіктелуі және ерекшеліктері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік ансамбль 4

    Оркестр құрамындағы аспаптарда «Тербеліс» -«вибрато»– сол қол саусағымен ішекті басып тұрып, дыбысты тербелту әдісі. «Тербеліс» түрлерімен танысу. Тербеліс әдісіне алғаш жаттыққан кезде квинта интервалын бармақ және 4-саусақпен басып тұрып, саусақтарды білек арқылы домбыра мойнын бойлай қозғалту керек. Тек содан кейін ғана түрлі интервалдарға басқа саусақтармен жаттыққан жөн. Бұл жаттығуларға әуелі дыбыссыз (қағыссыз) машықтанғанның тиімділігі. Оркестр репертуарларының таныс болу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Оркестр классы 4

    Жұмыстарды үндестіру. Аспапты өздігінен баптау, сахнада әдемі, еркін ойнау, музыкалық жұмысты бірге бастауға және аяқтауға, бір-бірін тыңдауға дағдыландыруды қалыптастыру және дамыту. Орындалған жұмыстардың көркемдік дизайнына сәйкес әр түрлі штрихтарды қолдану. Интонация және дыбыс сапасы бойынша жұмыс. Бір ырғақ мағынасында және дыбыстық өндірісті синхрондау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық 4

    Ауыз және жақ қуысы, бет-бейне арналған жаттығулар. Ауызды ашып-жұму мәдениеті. Әншінің әдепті отырысы, әдемі қимылы, үні арқылы тыңдаушыға беретін әсері. Әншінің дауыс қойылымы. Ән барысында айрықша мән беретін заңдылықтар – қазақ тілінің фонетикалық қоры және ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Полифониялық сольфеджиo 2

    Ырғақты фигураларды сольфеджиолау. Тритондарды әндету. Паузаларды меңгеру. Әр түрлі өлшемдерде жаттығуларды әндету. Бір дауысты және екі дауысты жаттығуларды айту. Полифониялық фактураны талдау жасау. Әр түрлі стильде жазылған жаттығуларды айту. Музыканың әсерлі түрлері. Екі дауысты диктантты жазу. Есту қабілеттер арқылы аккорд тізбектерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Гармония 2

    Әуендерді өздігінше үйлестірудің теориялық білім мен дағдылары, практикалық жаттығулар мен гармоникалық айналымдарды фортепианода ойнау , практикамен байланыс, музыканың тарихи және стилистикалық ерекшеліктерін білу. Үйлесімділіктің негізгі заңдылықтарын игеру, эстетикалық ұғымдар мен әртүрлі дәуірдегі музыканың композициялық және техникалық құралдарын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптану негіздері

    Музыкалық аспаптардың акустикасы туралы негізгі ақпарат. Оркестрдегі рөлі, оркестрлік аспаптар мен репертуарлардың рельефтері, жіптерді, жезден, перкуссиядан, жиналған және пернетақта аспаптарының топтарының техникалық және көрнекі мүмкіндіктерін зерттеу; оркестрлік текстураның негізгі түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аспаптану

    Қазақ халық аспаптар оркестрінің аспаптарын, заманауи симфониялық оркестрін, аспаптың құрылысын, олардың техникалық және экспрессивті мүмкіндіктерін, ерекшеліктерін (регистрлерді, диапазондарды, саусақтарды, негізгі соққыларды) зерделеу, құралдардың тарихымен танысу; аспаптық және оркестрлік ойлаудың музыкалық және стилистикалық дамуының тарихи үрдістерін жан-жақты зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақтың дәстүрлі музыка мәдениеті

    Қазақстандағы ақын-жырау. Қазақ орындаушылары. Қазақстанның музыкалық өнері. Қазақтың музыкалық шығармашылығы. Өткеннің ауызша халық поэзиясының үлгілері. Эпостық, тарихи, ертегі және күнделікті тақырыптар бойынша аспаптық шығармалар. Қазақстанның музыкалық мәдениетінің жетістіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Орындаушылық тәжірибені жүйелеу және педагогикалық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру. Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Әр түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми және әдістемелік еңбектерін зерттеу. Педагогикалық және орындаушылық тәжірибені талдау, педагогикалық қызметті оңтайландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестр классы 5

    Оркестрдегі музыкалық-орындаушылық қызметке дайындық, оркестр құрамындағы репетициялық процесс және концерттік орындау дағдыларын дайындайды; оркестр ауқымын, парақтан оқудың кәсіби дағдыларын еркін меңгереді. Репертуарды әртүрлі жанрлар мен стильдерде меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік ансамбль 5

    Оркестр құрамындағы аспаптарда «Жалғастыра» -«легато»– бірнеше дыбысты бір ысқыштың бойында жалғастыра орындау әдісі. «Жалғастыра» -«легато» – түрлерімен танысу. Жалғастыра әдісіне алғаш жаттыққан кезде сол қол екі немесе одан көп бірнеше дыбыстарды бірінен соң бірін басу кезінде оң қол ысқышпен төмен немесе жоғары бағытта сол дыбыстарды қамту керек. Бұл жаттығуларға әуелі ортаңғы регистрде машықтанғанның тиімділігі. Оркестр репертуарларының таныс болу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ халық музыкалық шығармашылығы

    Қазақтың халық әні мен аспаптық шығармашылығының дәстүрлі жанрлары. Жанрлардың тарихи шарттылығы; өңірлік мектептер (ән және аспаптық); музыкалық мәдениетті және оның құрамдас бөлігін – кәсіби музыканы дамытудағы негізгі компонент ретінде қазақ фольклорының рөлі; фольклорлық үлгілерді жүйелеу, талдау және сипаттау әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы дирижерлеу

    Музыкалық шығармаларды талдау, шығармаларды дирижерлау, дирижерлық қимылдарды нақты ойнату және шығарманың өлшемін ескеру. Техникалық жаттығулардың нақты орындалуы. Интерпретаторлық шешімдердің шығармашылық ізденісі; ұйымдастырушылық жұмыс дағдыларын меңгеру; әуенді, ладогармониялық, тембрлік есту қабілетінің дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижерлық негіздері

    Жүргізу әдістемесінің негізгі ережелерін, дирижердің қимылының мәнерлілігіне қол жеткізу әдістерін, тарихи аспектілерді зерттеу, қазіргі заманғы музыкалық репертуардың мәселелері және оларды шешу жолдары. Концертті дайындау, тәжірибе өткізу мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Музыкалық педагогика тарихы

    Орындаушының және оқытушының көпжақты қызметін ғылыми-теориялық негіздері; практикалық педагогиканың жетістіктері және өткен бүгінгі әдістемелік ойлары; музыкалық мектептер мен колледждердің негізгі педагогикалық репертуарының классикалық үлгілері; музыкалық білім беру тарихындағы ең маңызды жұмыстарды түсінетін әлемдегі ең үлкен музыка мұғалімдерінің әдістемелік көзқарасын зерттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оркестр партияларын меңгеру

    Қазақстан композиторларының және шетелдік классиктердің шығармаларының оркестрлік партияларын өз бетінше зерделей білу; қазақ халық аспаптарының оркестрлік ұжымы құрамындағы музыкалық шығарманың мазмұнын жоғары көркемдік және мәнерлеп жеткізу; қазақ күйлерінің оркестрлік концерттік репертуарын практикалық меңгеру. Оркестрде музыкалық өзара әрекеттесу қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ музыкасының тарихы

    Қазақ ұлттық музыкалық мәдениетінің бастауы. Жазбаша дәстүрдің кәсіби музыкасының қалыптасуы; Қазақстан композиторларының шығармашылығы. Аймақтық ән және аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін ажырату, Қазақстан композиторларының жеке-стильдік ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық форма 1

    "Музыкалық форма" пәні-бұл әртүрлі бағыттар мен стильдердегі музыканы теориялық және практикалық игеруге (талдауға) арналған практикалық курс. Студенттер музыкалық форманың негіздері туралы жан-жақты түсінік алады, гомофониялық формалар туралы білім алады. Музыкалық форманы оқу курсында студенттер қарапайым екі және үш бөліктен тұратын формаларды талдау дағдыларын қалыптастырады; вариациялары бар тақырыптар; Рондо формалары, соната формалары. Пән тақырыптарының мазмұны ежелгі екі бөлімді және ескі соната формаларын, циклдік формаларды зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестр қиындықтарын меңгеру

    Оркестрдің орындауында авторлық мәтінді неғұрлым сенімді түсіндіруге қол жеткізу үшін аспаптың алуан түрлі мүмкіндіктерін пайдалану. Үрмелі, симфониялық және опералық музыка партияларын зерделеу; оркестрлік ұжым құрамындағы музыкалық шығарманың мазмұнын жоғары көркемдік және мәнерлеп жеткізу; топтық және жалпы репетициялардың ерекшеліктерімен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық 5

    Әншіліктің биік сатысы – жақсы домбырашы болу. Әндегі сөздің атқаратын рөлі ерекше. Әншінің сөз сөйлеу қабілеті жетілген, сөзді нақпа-нақ, анық етіп жеткізу қажет. Ол үшін арнайы тіл, жақ, көмейді жаттықтыратын, сөз сөйлеу шеберлігін жетілдіретін арнайы жаттығулар. Жезтаңдай әнші Ғарифолла Құрманғалиевтің ән айту шеберлігі (Батыс мектебі).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Музыкалық педагогика және психология

    Психология пәні. Жеке тұлға туралы түсінік. Жалпы психологияның сұрақтары. Даму психологиясының сұрақтары. Педагогика негіздері. Педагогика, оның пәні. Музыкалық педагогика. Оқу процесі, оның негізгі принциптері, формалары, әдістері мен құралдары. Балалар музыка мектебіндегі оқу құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық шығармаларды талдау 1

    Музыкалық әдебиетті талдай білу. Музыкалық шығарманың мазмұны, формалары, жанрлары, стилистикалық ерекшеліктері туралы теориялық және практикалық білім алумен қатар, мазмұн мен форманың бірлігі тұрғысынан музыкалық шығарманы кәсіби, ғылыми талдау әдістері туралы білім алу. Тарихи қалыптасқан музыкалық формаларды білу .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Нотаны парақтан оқу

    Музыкалық мәтінді дұрыс орындауға, музыкалық партитурамен жұмыс істеуге, парақтан ноталар оқуға дағдыландыру. Музыкалық құрылымдар мен олардың элементтерін талдай білу. Маңызды музыкалық және көркем құралдармен жұмыс, аппликатураны, динамиканы сақтау, фраза, шығарманың көркемдік түрін сақтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фольклорлық ансамбль, тартыс

    Халықтық мәдениеттің дәстүрлі даму дәстүрлері, диалектика, жанр стилінің ерекшелігі, этнографиялық контекст, тарихи даму траекториясын ескере отырып, халық мәдениетіне негізделген өнімділік дағдыларын қалыптастыру, күйлердің демалысын, әртүрлі жанрлар мен жергілікті стильдердің әндерін, этнографиялық түпнұсқалық формасында әндерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Репертуар таңдау

    Өткен және қазіргі заманғы композиторлардың шығармаларын оқу және орындау. Орындаушының ерекшеліктерін, орындаушының техникалық мүмкіндіктерін, музыканың стилистикалық және жанрлық бағдарлану қабілеттерін ескере отырып, орындаушының оңтайлы мүмкіндіктеріне сәйкес кішкентай және үлкен пішіндегі шығармаларды іріктеу. Көркемдік талғамын үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық шығармаларды талдау 2

    Музыкалық шығармада өз бетінше жұмыс істей білу, музыка ғылымының үздік дәстүрлері шеңберінде көркем-аналитикалық ойлауды дамыту, түрлі дәуірлердегі, жанрлардағы, стильдердегі музыкалық шығармаға талдау жасай білу. Музыканың стильдік процестерін түсіну, музыканың ерекшеліктері мен экспрессивті құралдарды түсініп, шығарманың құрылымын талдау әдістерін жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандық 6

    Әнді жүрекпен жеткізіп орындау жолдарына түсініктеме беру. Әнді орындау барысында артикуляция, мимика, актерлік шеберлікпен қолдана білуі, нюанс, динамика, әшекей (мелизм), бояулары т.б көркемдік құбылыстармен жұмыстану. Мұхит Мералы және Ақан Cерінің шығармашылығымен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Полифония

    Музыкалық талғамның дамуы, полифониялық мәнерлілік құралдарын, полифонияның барлық негізгі формаларының музыкалық материалын түсіну, полифонияның тарихи және теориялық негіздері. Суб-вокалды полифония, контрасттық полифония, имитациялық полифония, фуга құрылымы, фуганы жазу, канон.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Музыкалық форма 2

    "Музыкалық форма" курсының пәні музыкалық шығарманы талдау әдістері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Музыкалық компоненттің құрылымы әр түрлі аспектілерде зерттеледі: композиторлық стильге және орындаушылық интерпретацияға байланысты анықтау. "Музыкалық форма" курсының негізгі ұғымдары — күрделі формалар: вокалды музыка түрлері. Студенттер полифониялық формалар сияқты күрделі формаларды талдау дағдыларын алады - Полифонияның жалпы негіздері, күрделі қарсы нүкте, еліктеу және Канон, фуга.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестрлік ансамбль 6

    Оркестр бағдарламасы бойынша төкпе және шертпе күйлерін орындау ерекшеліктері.Сол қол саусақтарының кою ерекшеліктері. Қағыс кезінде қолдың білезік буыны, оң қол шынтағының дұрыс койылуы. Әр мектептің қағыс түрлері, дыбысты әрлеу тәсілдері. Әр буынның дыбыс шығару тәсілдерінің ерекшеліктері. Дыбыс күшімен жұмыстану тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қосымша музыкалық аспап

    Қосымша музыкалық аспапты ойнатудың негізгі әдістері; аспаптың пайда болуы мен даму тарихы; қарапайым музыкалық шығармаларды орындау; қосымша құралдардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері. Қолды орнату, дыбыс шығару, аспапта ойнаудың негізгі әдістері. Таңдалған қосымша аспап үшін дәйекті оқу репертуарын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оркестр классы 6

    Студенттер техникалық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыра алады, есту бақылау дағдыларын, орындау процесін басқара алады; ансамбльдік ойын және әуезді, ладогармониялық, тембрлі есту қабілеттерін дамыту дағдыларын жетілдіре алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фольклорлық аспаптарды меңгеру

    Фольклорлық аспаптардың шығу тарихымен танысу; құралдың пайда болуы мен даму тарихы туралы білімді қолдану; қазақтың дәстүрлі музыкасы шығармаларын тұтас қабылдау; қазақтың дәстүрлі музыкасының ерекшеліктерін ашып көрсету. Фольклорлық аспаптарда ойнаудың негізгі әдістері мен тәсілдерін практикалық қолдануы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этноансамбль

    Этно-ансамбльде мазмұнды және орындауды ұйымдастыру. Фольклорды орындау және оның сипаттамалары. Фестивальды ұйымдастыру және ансамбльге арналған гармониялық негіз. Дыбыс қалыптастыру, сызық және ансамбль. Түрлендіру және импровизация үшін қабілеттерін дамыту. Түрлі ритмических үлгілерін меңгеру, репертуар қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оркестр классы 7

    Қазақ халық аспаптары оркестрінің аспаптары және оркестрлік топтар туралы білім. Музыканың бір түрін түсіну. Оркестр жетекшісінің жоспары мен түсіндірмесіне сүйене отырып, бір-бірін тыңдау, сіздің партияңызды орындау мүмкіндігі. Күрделілігі жоғары репертуарды орындау, оркестрдің біріктірілген құрамының жетекші берген бөліктерін орындау. Оркестрлік аспаптарда ойнау кезіндегі қауіпсіздік негіздерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Мамандық 7

    Әншінің дауыс қуаты. Ол үшін дауыс аппаратына кординациясы дұрыс болуы керек. Осыған байланысты акустикалық қуат, тыныс қуаты деген ұғымдармен таныса отырып, практика жүзінде пайдалану. Дауыс қою сабағымен мамандық сабағын тәжірибе жүзінде ұштастырып дамыту. Әсет және Естай шығармашылық мұрасымен танысу (Жетісу мектебі)

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Концерттік орындаушының шеберлігі

    Классикалық және заманауи музыканың камералық шығармаларының ансамблінде (дуэт, трио, квартет) ойнау. Оқушылардың концерттік іс-әрекетін орындау: оқу орнының және басқа ұйымдардың концерттік бағдарламаларына қатысу, фестивальдерге, сыныптық концерттерге, жеке концерттерге қатысу. Педагогикалық психология негіздерін білу және сахналық шеберлікті жетілдіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Қосымша ғылыми және теориялық материалдарды және жеке орындаушылық іс-тәжірибеде жинақталған практикалық тәжірибені дамыту, студенттердің ғылыми ойлауын дамыту, ғылыми-зерттеу жұмыстарын, ғылыми материалдармен жұмыс істеу қабілетін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орындаушының жеке концерттік репертуары

    Студенттер орындаушылық шеберлік солистерінің репертуары туралы білімді игереді, әртүрлі стильдер мен жанрлардағы музыкалық шығармалардың өзіндік интерпретацияларын жасай алады; орындаушының жеке ерекшеліктері, музыкалық әдебиеттің алуан түрлілігі негізінде концерттік репертуарды таңдауды және қалыптастыруды үйренеді; аспапта ойнаудың техникалық және көркемдік-экспрессивті сипатындағы дағдыларды меңгереді; алған білімдері мен дағдыларын музыкалық-орындаушылық қызметте пайдалана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Музыкалық шығармаларды орындаудағы кәсіби дағдылар

    Көрнекті тұлғалардың қол жеткен жетістіктері мен ғылыми-әдістемелік еңбектерін сараптап, репертуар қорын дамыту. Орындаушылық өнерге қатысты аппарат қойылымы, дыбыс сапасы, аппликатура, артикуляция, өлшем-ырғақ қиыншылықтарын меңгеру әдістері. Виртуозды және кантиленді туындылармен жұмыстану тәсілдері. Орындаушылық шеберлікті дамытуға арналған жаттығулар, гамма, этюдтермен өз бетінше дайындалу амалдары. Әртүрлі жанр және стильдерде жазылған Қазақстан мен шет ел композиторлары шығармаларының құндылығын түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аспапта орындаудың педагогикалық шеберлігінің негіздері

    Кәсіби оқыту құрылымында аспаптық және орындаушылық іс-шаралар, аспаптық орындау үшін музыкалық педагогты дайындаудың педагогикалық технологиясының негізгі сипаттамалары; музыкалық білім берудің перспективалық әдістері, кәсіптік оқыту деңгейін жоғарылату және жетілдіру, мазмұнды және оқыту әдістерін жүйелі түрде жетілдіруге саналы ынталандыруды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оркестрлік ансамбль 7

    Оркестр класы бойынша классикалық шығармаларды орындау арқылы студенттердің орындаушылық шеберліктерінің арттыру. Музыкалық шығармаларды орындау арқылы басқа халықтардың мәдениетімен танысу. Дүниежүзілік классикалық туындылармен танысу.Классикалық шығармаларды орындағанда оркестр құрамындағы аспаптардың дыбыс көлемінің мүмкіндігін ескеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    Орындаушыны оқытудың жалпы принциптері мен әдістері. Түрлі мектептер мен бағыттардың педагогикалық принциптерін, ғылыми-әдістемелік жұмыстарын зерттеу. Оқу-әдістемелік және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды талдау, оқытушылық қызметті оңтайландыру. Әлеуметтік және білім беру қызметінің құралдары мен әдістерін игерту, өз міндеттерін одан әрі орындау үшін кәсіби даярлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орындаушылық мәдениет

    Шығармашылықты тиімді ұйымдастыру үшін қажетті әртүрлі жұмыстарды көркемдік интерпретациялау барысында музыканттың кәсіби қасиеттер жүйесіндегі аспаптық мәдениет аспектілері, орындау шеберлігін теориялық негіздері, музыкалық ойлауды дамыту (өлшеу сезімі, дыбыс перспективасы, полифониялық жағына назар аудару).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Шығармашылық, ғылыми-зерттеу және кәсіптік қызметінде негізгі және кәсіби мамандық бойынша алған теориялық білімдерін, академиялық адалдықтың негіздері мен принциптері, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазба әдістерін іс жүзінде қолдану.
  • Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу және ұсынудың негізгі міндеттерін шешу.
  • Кәсіби және шығармашылық жағдайларда мемлекеттік, орыс және шет тілдеріндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін және арнайы әдебиеттерді оқу, аудару кезінде әртүрлі коммуникативтік-лингвистикалық құрылымдарды қолдану.
  • Дене шынықтыру және денсаулықты нығайту әдістерін, сонымен қатар сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелерін толық әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қолдану.
  • Әр түрлі классикалық және қазіргі заманғы репертуарды игеруде музыкалық-орындаушылық шеберлікпен жоғары көркемдік деңгейде орындау (жеке, ансамбльде, оркестрде).
  • Аймақтық ән-аспаптық мектептердің стильдік ерекшеліктерін, композиторлардың жеке стильдік ерекшеліктерін, сондай-ақ музыкалық сөйлеу заңдылықтарын және әртүрлі музыкалық-теориялық құбылыстар мен ұғымдарды талдау.
  • Оркестр аспаптарының техникалық мүмкіндіктері мен мәнерлік ерекшеліктерін, оркестрлердің түрлері мен үлгілерін, оркестрлік фактураларды, тембрлік драматургияны анықтау.
  • Зерттеудің жаңа ғылыми әдістерін өз бетінше игере отырып, музыкалық өнерге, мәдениетке және педагогикаға қатысты жеке көзқарасты дәлелдей білу.
  • Музыкалық білім беру саласында оқу процесін әртүрлі педагогикалық әдістерді, электронды ортаны пайдаланатын қашықтықтан оқыту технологиялары қолдана отырып, сонымен қатар оқушылардың жас ерекшеліктерін, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастыру.
  • Халықтық, фольклорлық-этнографиялық оркестр/ансамбль құрамында ойнайды, оркестрлік репертуар мен парақтан оқу дағдыларын, сондай-ақ халық оркестрінің музыкалық аспаптарының құрылымы мен тембрлік ерекшеліктерін меңгерген
Top